Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442826 kertaa)
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #810 : 21.11.2010 11:26 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Miksi helvetissä ostit pleikkari kolmosen, etkä Xboxia? Toisaalta itsekin ostin sen taas vaihteeksi muutama päivä sitten ja jo nyt kadun sitä. Helposti paskin konsoli koskaan heti ekan Xboxin jälkeen. Laitteelle on vielä vähemmän hyviä yksinoikeuspelejä kuin Wiille ja multiplattarit melkein aina moxin versiota huonompia+niistä saa maksaa enemmän. Noh, olkoot sitten vaikka leffakäytössä, jos en muuta sille keksi.

Niin ja jos ropeja haluat, niin kannattaa suosiolla hommata DS.

Leffa käyttöhän siinä päällimmäisenä syynä oli kun PS3:n hankin. Ja parempi ristiohjain mättöihin. Tosin olen huomannut että sekin tuntuu pidemmälti paskalta mätöissä. Ja DS löytyy jo. Jostain syystä en vain ole ikinä päässyt sisään noissa 2D JRPG peleissä. Ilmeisesti olen jonkinlainen piilevä grafiikanpalvoja...

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/211819

Jossain vaiheessa Eternal Sonata taisi olla Anttilassa tarjouksessa, en vain muista mihin hintaan. Omani ostin kumminkin viime keväällä upouutena Prisman alelaarista 19,95 eurolla, joten suosittelen pitämään niitä silmällä (niistä voi ilmetä joskus ihan kelvollisia löytöjä). Ja jos halajat PS3:lle JRPG- tai seikkailupelejä, niin ensimmäisenä tulee lähinnä mieleen Star Ocean: The Last Hope, Disgaea 3: Absence of Justice ja Valkyria Chronicles, puhumattakaan niistä ladattavista peleistä.

Koska GameStopin valikoima on aina vähän ylihinnoiteltu ja surulllinen, niin suosittelen turvautumaan nettikauppoihin.
Olen katsellut Espoossa, Sellon Prisman alelaaria ja se on kyllä huonoin mitä olen ikinä nähnyt. Tosin tuntuu olevan Sellossa vähän joka paikassa sama juttu. Anttilassa on hyviä BD-tarjouksia, mutta pelit on aika heikossa...

Star Ocean olikin yksi vaihtoehto, en sitäkään vaan mistään löytänyt. Disgaea 3 taas tuntuu enemmän strategia ropelta mikä itseeni ei samalla tavalla iske ja Valkyria Chronicles taas on sodan käyntiä joka aiheena pursuaa jo korvista kun sitä on joka puolella. Eternal Sonatassa kiehtoo taistelu joka tuntuu erilaiselta ja varsin toimivalta. Vähän saman tyyliseltä kuin Tales -peleissä ilman Talesin sekavuutta.

Täytyy varmaan käväistä Kampin Konsolinetissä joku päivä jos sielä olis...

E: Niin ja kaikkihan sen tietää, että boxilla pelataan ja plekellä katsellaan leffoja.
Olen tullut tähän tulokseen myös. Heavenly Swordkin tuntuu Bayonettan jälkeen surkealta. Olisi pitänyt pelata eri järjestyksessä nämä..


« Viimeksi muokattu: 21.11.2010 12:25 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #811 : 21.11.2010 12:57 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW
Olen katsellut Espoossa, Sellon Prisman alelaaria ja se on kyllä huonoin mitä olen ikinä nähnyt. Tosin tuntuu olevan Sellossa vähän joka paikassa sama juttu. Anttilassa on hyviä BD-tarjouksia, mutta pelit on aika heikossa...

Ostin nimenomaan Sellon Prisman alelaarista Eternal Sonatan (silloinkin vain yksi kappale jäljellä), mutta tiedän kyllä mistä puhut, siellä on melkein aina hirvittävä alelaarivalikoima ja samaa voi oikeastaan sanoa säälittä Citymarketin vastaavasta. Muutoin Prisman pelivalikoima on ihan okei, jos unohdetaan vain että se on vielä ylihinnoiteltumpi kuin GameStopin vastaava. Anttilassa on myös samaa vikaa, tuntuu ettei siellä ole koskaan kivoja pelitarjouksia.

Anyhoo, Cdonissa on ainakin Star Oceania ihan siedettävään hintaan. Konsolinetissä taasen pari euroa kalliimpi.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #812 : 21.11.2010 15:21 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Olen katsellut Espoossa, Sellon Prisman alelaaria ja se on kyllä huonoin mitä olen ikinä nähnyt. Tosin tuntuu olevan Sellossa vähän joka paikassa sama juttu. Anttilassa on hyviä BD-tarjouksia, mutta pelit on aika heikossa...

Ostin nimenomaan Sellon Prisman alelaarista Eternal Sonatan (silloinkin vain yksi kappale jäljellä), mutta tiedän kyllä mistä puhut, siellä on melkein aina hirvittävä alelaarivalikoima ja samaa voi oikeastaan sanoa säälittä Citymarketin vastaavasta. Muutoin Prisman pelivalikoima on ihan okei, jos unohdetaan vain että se on vielä ylihinnoiteltumpi kuin GameStopin vastaava. Anttilassa on myös samaa vikaa, tuntuu ettei siellä ole koskaan kivoja pelitarjouksia.

Anyhoo, Cdonissa on ainakin Star Oceania ihan siedettävään hintaan. Konsolinetissä taasen pari euroa kalliimpi.

Kävin huvikseni Sellossa oikein kaivamassa niitä alelaareja. Prismassa se todellakin oli kaivamista. Pelejä oli mieletän kasa sikin sokin matalissa lootissa. Ja myönnän, Prisman valikoima on ainakin parantunut. Tämä ei kyllä auttanut PS3:a käytännössä ollenkaan. PS3:lle kun ainoa varteenotettava peli oli Brutal Legend, joka oli 19,90€. Joka oli kuitenkin kalliimpi kuin millä sen saa mm. Discshopista. Loput oli räiskintää tai urheilua. On aivan uskomatonta kuinka pitkälle sillä oikeasti pääsee, jos sanoo että PS3:n alelaarissa on urheilua tai räiskintää. Ja konsolin alkutaipaleen kehutut kuten Rachet&Clank ja Uncharted loistivat poissa olollaan. Kyllä niitä 34€:n hintaan löytyy mutta tämä ei ole mitään verrattuna X360 valikoimaan jossa oli mm. Eternal Sonata, Lost Odyssey ja GeoW kaikki about 10€! Vidu sentä!!!!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #813 : 21.11.2010 18:12 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Vaihda vaan se Leiskari suosiolla siihen moxiin ja pinoon pelejä. Et varmasti tule katumaan.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #814 : 21.11.2010 18:28 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Lost Odyssey ja Blue Dragon luulis toimivan Heinzille.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #815 : 21.11.2010 18:46 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Kyllä, Blue Dragon ja Lost Odyssey toimisi varmasti. Ja kyllä, kai se täytyy alkaa miettimään sitä X360:stä...250€ ei kuitenkaan mikään paha hinta ole. Ja tässä joulun pintaan tai jälkeen varmaan jostain löytää hyvän tarjouksen... Saa nyt nähdä. PS3 kyllä pysyy hyllässä, kun BD-soittimena se on yksinkertaisesti hyvä ja paikkansa ansainnut. Tässä oikeasti alkaa haikailemaan sitä yhtä ainoaa konsolia jolle tulisi kaikki pelit...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #816 : 24.11.2010 17:14 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Avasin oven TV tarkastajalle. Olin suht huoleton, kunnes muistin, että tyttöystävällä on boxi.




































"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #817 : 24.11.2010 19:30 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsehän en ole tänä vuonna lukenut zoukan viestejä, mutta todetaan nyt sitten muuten vaan että mä maksan tv-lupamaksua.
N
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #818 : 24.11.2010 23:28 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Kuka hullu sitä maksaa? Ainoa turhempi asia jota monet maksaa on kirkollisvero. Telsua voi katsoa maksamatta mitään mafia maksuja ja jumalaan voi uskoa ilmaan mitään kirkollisveroa.
Sitä en tajua että miksi zoukka meni sen tunkeilijan sisälle asti päästämään kun voi jo ovella sanoa että ei o mitään millä voisi lähetyksiä katsella joten meeppä pois ja ovi kiinni. Itse en edes avaa tuntemattomille ovea. Siellä saavat koputella perkele. Jos on jotain oikein helvetin tärkeetä asiaa niin virastot lähettää kirjeen tai sitten jos jotain vakavampaa on niin tulee poliisit ;D Ei siellä ole koskaan kuin joko A) kaupustelija B)joku uskovainen tai C) se mafia maksun perijä.
Mun puolesta saa vaikka vetää kaapelin poikki kun en maksua maksa. Ei paljon hetkauta jos en voi kerran kuukaudessa katsoa jotain ohjelmaa telsusta.
Tuon voisi rinnastaa siihen että jos sulla on auto pihassa niin siitä olisi pakko maksaa joka vuosi verot vaikka sillä ei koskaan tiellä ajettaisi vaan se olisi pakko maksaa koska omistat sellaisen. Mulla on broidin digiboxi lainassa joten mun pitää maksaa joku yli 200e vuodessa siitä että katson kerran kuukaudessa telsua. Viimeksi meni viisi kuukautta niin etten katsonut ollenkaan. Eihän siinä vasta ole kuin melkein puolet tuosta eli joku 100e.


« Viimeksi muokattu: 24.11.2010 23:34 kirjoittanut Partajeesus »
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #819 : 25.11.2010 01:04 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Tuon voisi rinnastaa siihen että jos sulla on auto pihassa niin siitä olisi pakko maksaa joka vuosi verot vaikka sillä ei koskaan tiellä ajettaisi vaan se olisi pakko maksaa koska omistat sellaisen.


Mutta kukaan ei tee minkäänlaista työtä sille sinun autollesi kun se pihallasi kököttää, Ylellä taas taitaa olla muutama kourallinen ihmisiä tekemässä niitä ohjelmia.

Ei sillä, että minua mitenkään haittaisi lupamaksun maksamatta jättäminen.

. . .kunhan sanoin.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #820 : 25.11.2010 01:38 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Eli koska ylellä jotkut tekee paskaa ohjelmaa jota minä en katso niin minun pitää maksaa se yli 200e vuodessa vain sen takia koska minulla sattuu olemaan taloudessa laita jonka avulla voisin niitä paska ohjelmia katsoa niin halutessani.
Tekisivät niin että sitä maksua vastaan saa kortin jonka kanssa niitä ylen ohjelmia voi katsoa ja jos ei omista digiboxia jossa on kortille paikka niin vaikka 30e vuodessa lisää ja yle antaa mukaan vielä perus boxin jossa tuo paikka on. Problem solved.
Mutta eihän se kelpaa koska aivan helvetin moni tuota maksaa vain sen takia että pelkää sitä mafia maksu tarkastajaa koska eivät tiedä että sitä ei ole pakko sisälle päästää joten ylen tulot romahtaisi ja pahasti. Helpompaa ajaa laki läpi jonka jälkeen jopa ne maksaa jolla ei digiboxia ole. Ja tuo pakollinen maksu on jo noussut muutama kymmenen euroa siitä mitä sen alunperin piti olla eikä koko hommaa ole vielä edes otettu käyttöön.
Ihan vitun jees kun joku ylen kaltainen turhuus saa paisua kuin pullataikina ja aina otetaan ihmisiltä rahat vaikka sitten pakolla.

Miten olisi jos heitettäsiin 90% niistä ylen paskoista kanavista sekä tv:ssä että radiossa vittuun ja samalla potkitaan iso määrä porukkaa pihalle eikä varmaan mihinkään urheilu kisoihinkaan tartte lennättää montaa kymmentä ihmistä niitä kommentoimaan. Samalla voidaan jättää ne kokkien sushi kurssit pois ja lopettaa sille uudelle pomolle sen 25 000 euron kuukausipalkan maksaminen.
Ja juurihan yleltä meni kohtuu summa sen uuden kotimaisen sarjan tekoon jota kukaan ei edes katso. Vitun komiaa.
Aina sanotaan että kannattaa äänestää lompakollaan ja sitten kun niin tehdään niin suomessa ajetaan väkisin laki läpi joka pakottaa jopa ne maksamaan jotka ei omista mitään laitetta jolla voisi telsua katsoa kun yle perii jopa netin käytöstä maksunsa.
Tuonkin voisi tehdä niin että jos sitä yle areenaa käyttää niin tehdään siitä maksullinen, mutta eihän tuokaan kelpaa kun helpommalla saadaan kaikilta rahat.
Miksei samantien pakoteta kaikkia vaikka orpojen afrikkalais lasten kummeiksi tai tulla aseella uhaten keräämään rahaa sotaveteraaneille vaikka silläkin järjestöllä on aivan vitunmoinen kasa massia jota ei edes käytetä veteraanien hyväksi ja silti joka vuosi kerätään lisää.

Puhumattakaan tuosta ALV rajan alentamisesta. Itse en ole koskaan tajunnut että jos ostan jotain kamaa joltain jenkeissä asuvalta tyypiltä niin minkä vitun takia minä joudun siitä suomen valtiolle maksamaan veroa. Tarttee munkin tästä lähtien aina laittaa myynti ilmotukseen ALV lisä. M:cod black ops 25e+postit 1.6e+ALV23%.
Tässä nähdään taas tämä "kannattaa äänestää lompakolla" asia. Suomessa kaikki maksaa vitusti joten porukat ostaa ulkomailta ja sen sijaan että suomessa hinnat tippuis niin lasketaan verotuksen rajoja jotta saadaan niistä halvemmistakin ostoksista lisää verotuloja.



« Viimeksi muokattu: 25.11.2010 01:52 kirjoittanut Partajeesus »
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #821 : 25.11.2010 08:52 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Paras perustelu tolle TV-maksulle on oikeastaan se, että YLE jatkaa riippumattomien uutisten ja ohjelmien tekemistä. Mikäli kaikki uutiset olisivat kaupallisten kanavien tuottamia, ei sitä voisi oikeastaan mihinkään kunnolla luottaa. Ei sitä tiedä kuinka helposti noi maikkarin ja Nelosen uutiset ovat fyrkalla manipuloitavissa.

Tämä siis kärjistetty esimerkki, kuitenkin riippumattomien uutisten ja sisällön periaate on mielestäni kohtalaisen perusteltu. Hinta voi tosin jakaa mielipiteitä ja sitä on vaikea tällaiselle sisällölle asettaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #822 : 25.11.2010 09:24 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tänään näin:
http://www.youtube.com/watch?v=2tiuKKvEsqQ
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #823 : 25.11.2010 11:24 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Paras perustelu tolle TV-maksulle on oikeastaan se, että YLE jatkaa riippumattomien uutisten ja ohjelmien tekemistä.
No niin no. Valtion toimittamien uutisten riippumattomuudesta voidaan olla montaa mieltä.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #824 : 25.11.2010 15:22 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Tv-lupamaksulla rahoitetaan myös YleX, eli saan rahoilleni vastinetta. Kyllä, maksan sen turhakkeen koska en jaksa vahtia että kuka sieltä ovesta aina yrittää tulla läpi. Eikä tuollainen ~200€ vuodessa ole työssakäyvälle budjettia kaatava asia.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #825 : 25.11.2010 15:33 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
Paras perustelu tolle TV-maksulle on oikeastaan se, että YLE jatkaa riippumattomien uutisten ja ohjelmien tekemistä.
No niin no. Valtion toimittamien uutisten riippumattomuudesta voidaan olla montaa mieltä.
Ero Maikkariin, Neloseen, Radio Novaan jne. lienee kuitenkin selvä. Radio Suomi on parhautta, pitäähän valtiolla olla kuitenkin markkinataloudellisesti riippumaton tiedotusjärjestelmä.

En muuten jaksanut lukea partajeesuksen viestejä loppuun, mutta todetaan nyt sitten muuten vaan että mä maksan kirkollisveroa.
N
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #826 : 25.11.2010 19:59 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Sitä en tajua että miksi zoukka meni sen tunkeilijan sisälle asti päästämään kun voi jo ovella sanoa että ei o mitään millä voisi lähetyksiä katsella joten meeppä pois ja ovi kiinni.

Yritin tota ensin, mutta se näki ovelta teeveen sekä boxin :lol:

Ja siis minusta YLEn tarjonta on hyvää. Teema on mahtava kanava ja YLEn radiokanavat ovat ainoita joita voi kuunnella ilman aivosyövän riskiä. Mutta siltikin tämän tarjonnan kulutus on luokkaa 10 tuntia vuodessa, joten en minä aio penniäkään maksaa. Eukko maksakoon salkkareistaan jos haluaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #827 : 13.12.2010 15:20 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW VVO korotti taas vuokraa parilla kympillä. Nyt ollaan jo todella lähellä sitä tilannetta, että yksiöni vuokra maksaa 550 euroa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #828 : 13.12.2010 16:26 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
VVO korotti taas vuokraa parilla kympillä. Nyt ollaan jo todella lähellä sitä tilannetta, että yksiöni vuokra maksaa 550 euroa.

61 neliön kolmio 520€/kk sis. sähkö, vesi ja netti. Olis kans vähän lähempänä sun kouluas nämä maastot :)
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #829 : 13.12.2010 18:05 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
VVO korotti taas vuokraa parilla kympillä. Nyt ollaan jo todella lähellä sitä tilannetta, että yksiöni vuokra maksaa 550 euroa.

61 neliön kolmio 520€/kk sis. sähkö, vesi ja netti. Olis kans vähän lähempänä sun kouluas nämä maastot :)

Oliko teillä HOAS:in asunto?

Solu ei ole vaihtoehto minulle. Alle 500 euron kuukausivuokralla varustetut yksiöt taas menevät tätä nykyä aivan kuumille kivlle: ottajia on paljon enemmän mitä tarjontaa. Sen suuremmat asunnot ovat liian hintavia itselleni tässä elämänvaiheessa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #830 : 13.12.2010 18:13 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
VVO korotti taas vuokraa parilla kympillä. Nyt ollaan jo todella lähellä sitä tilannetta, että yksiöni vuokra maksaa 550 euroa.

61 neliön kolmio 520€/kk sis. sähkö, vesi ja netti. Olis kans vähän lähempänä sun kouluas nämä maastot :)

Oliko teillä HOAS:in asunto?

Solu ei ole vaihtoehto minulle. Alle 500 euron kuukausivuokralla varustetut yksiöt taas menevät tätä nykyä aivan kuumille kivlle: ottajia on paljon enemmän mitä tarjontaa. Sen suuremmat asunnot ovat liian hintavia itselleni tässä elämänvaiheessa.

Joo, HOAS on tosiaan. Yksineläjän on kyllä hieman hankala löytää sopivan hintaista asuntoa, varsinkin kun solu ei ole kovin kiva vaihtoehto. HOASin perhekämpät <3  :)
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #831 : 13.12.2010 18:18 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Eikös tuo 550e ole aika keskitasoa yksiöstä? En itse ainakaan tunne yhtään kaveria, jolla olisi halvempi. Jopa suvelasta ja itä-soukasta on joutunut maksamaan suurempia summia.

Itsellä 800e Hoasin kolmio kaverin kanssa.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #832 : 13.12.2010 18:21 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Itsellä 800e Hoasin kolmio kaverin kanssa.

Missäpäin? Meillä on Vantaan Jokiniemessä ja ihan vastikään peruskorjattu entinen soluasunto kyseessä. Ilmeisesti teillä on jossain lähempänä pelipaikkoja, vaikka ihan hyvin täältäkin pääsee ympäriinsä  :)

Edit:
Kun muutin tähän 2005, niin vuokra oli hieman päälle 400 euroa. Melkoisesti se on siis viidessä vuodessa tullut ylös.

Vituttaisi minuakin..


« Viimeksi muokattu: 13.12.2010 18:28 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #833 : 13.12.2010 18:22 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Eikös tuo 550e ole aika keskitasoa yksiöstä?

Eiköhän se ole joo. Muutama kaveri saanut suhteilla puhuttua sellaiset mukavat yksiöt stadista alta 300 euron, mutta ei tuollaisia diilejä voi joka iikka saada, sehän on selvää.

Kun muutin tähän 2005, niin vuokra oli hieman päälle 400 euroa. Melkoisesti se on siis viidessä vuodessa tullut ylös.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #834 : 13.12.2010 18:49 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili No tsiisus, kyllä muakin kyrsis parin kympin korotus. En siis todellakaan osaa sanoin kuvailla kun SATO nostaa vuokraa maaliskuussa mukavat 15% josta tulee about 115€! Ja useimmille mulkkuotsille tämä riittäisi, mutta ei SATOlle. Se heittää vielä 2012 vuoden maaliskuussa reilu 7% lisää, eli vaatimattomasti hiukan vajaa 70€. Eli yhteensä kahdessa vuodessa saadaankin korotuksia suunnilleen vaatimattomat 180€. Kyllä Epi, tunnen saamasi äärimäisen vääryyden.


*ittu.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #835 : 13.12.2010 18:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Helpotit oloani Heinz, kiitos siitä!  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #836 : 13.12.2010 19:02 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Yhtä-äkkiä tämä oma 520€ kaksiosta ei enää tunnukaan niin pahalle.

Vaikka omistusasunto houkuttaisi silti. Velka lyhenee mutta vuokra ei lopu koskaan.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #837 : 13.12.2010 19:28 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jaha, uusia käänteitä päivään: vilkaisin verkkopankista tiliä ja sinne oli ilmestynyt 48 euron suuruinen veloitus Kööpenhaminasta. OK, mutta mitään tälläisiä ostoja en ole tehnyt. Onkohan pankkitunnukset päässeet vuotamaan? Ja ei, kyseessä ei tällä kertaa ole Sampo!

Huomenna yhteydenottoa pankkiin ja luottokuntaan. Onko kukaan ollut vastaavanlaisessa tilanteessa? Miten nopeasti luottokunta reagoi?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #838 : 13.12.2010 20:00 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Laajakaista on kallis täällä, mutta eipä paljon oma 170€ osuus omasta kämpästä pääse rasittamaan  :lol:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #839 : 14.12.2010 07:19 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Jaha, uusia käänteitä päivään: vilkaisin verkkopankista tiliä ja sinne oli ilmestynyt 48 euron suuruinen veloitus Kööpenhaminasta. OK, mutta mitään tälläisiä ostoja en ole tehnyt. Onkohan pankkitunnukset päässeet vuotamaan? Ja ei, kyseessä ei tällä kertaa ole Sampo!

Huomenna yhteydenottoa pankkiin ja luottokuntaan. Onko kukaan ollut vastaavanlaisessa tilanteessa? Miten nopeasti luottokunta reagoi?

Luottokunta on kyllä yleensä aika hereillä. Itselle ei ole käynyt mitään vastaavaa, mutta kaverilta kopioitiin joskus kortti Jenkeissä. Silloin kävi niin, että hän ei itse ollut huomannut mitään, vaan luottokunnasta tuli puhelu. Briteistä käsin oli ilmaantunut outoja veloituksia, ja varmistelivat että olivatko ne kaverini käsialaa. Eivät olleet, ja kortti suljettiin samoin tein.

Harmi, jos tunnarit ovat päässeet jotenkin vääriin käsiin. Toivottavasti asia selviää näppärästi.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines