Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442894 kertaa)
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #750 : 15.05.2010 23:18 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili Vituttaa tuo Maikkari. Olen himoformulafani ja haluaisin nähdä kaikki harjoituksetkin kokonaisuudessaan suorana, mutta kun tuo Maxin ostaminen tulis niin perkeleen kalliiksi, niin pitää tyytyä koosteisiin ja esim. aika-ajotkin kestäisi suorana tunnin, no koosteenahan tämä on tunti, mutta kun mainoksia on se puoli tuntia siinä. Ja sitten kisat. Ne kestävät yleensä melkein 2 tuntia, mutta koosteenapa onkin tunnin, toisin sanoen puoli tuntia ja kun eivät koosteessa näytä edes kaikkia tapahtumia! Viime kisastakin jäi esim. joku kolari näkemättä kun ei koosteessa näytetty ja luin siitä sitten Maikkarin sivuilta. Että näin.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #751 : 16.05.2010 09:52 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Vituttaa tuo Maikkari. Olen himoformulafani ja haluaisin nähdä kaikki harjoituksetkin kokonaisuudessaan suorana, mutta kun tuo Maxin ostaminen tulis niin perkeleen kalliiksi, niin pitää tyytyä koosteisiin ja esim. aika-ajotkin kestäisi suorana tunnin, no koosteenahan tämä on tunti, mutta kun mainoksia on se puoli tuntia siinä. Ja sitten kisat. Ne kestävät yleensä melkein 2 tuntia, mutta koosteenapa onkin tunnin, toisin sanoen puoli tuntia ja kun eivät koosteessa näytä edes kaikkia tapahtumia! Viime kisastakin jäi esim. joku kolari näkemättä kun ei koosteessa näytetty ja luin siitä sitten Maikkarin sivuilta. Että näin.

Komppaan. Tänään ajattelin talsia kaverin luokse katsomaan GP:n pitkästä aikaa :) Hyvä että edes joltain kaveripiiristä löytyy MAX.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #752 : 03.06.2010 22:45 »
Kefamus Prinsessa Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili En kyl nyt tajua sit yhtään. Tais suihku muutta mut näköjään kalaksi, siltä ainakin käteni haisee kalalta nyt suihkun jälkeen.
Kivaa täs sit, ku käsi lemuaa, eikä edes pesu auta mitään. Mistä toi Turun vesi on oikein peräisin. Jotain kalageenejä plutpluttaa sieltä toisten päälle.
Kolmen suklaan kokoelma PSN: Kefamus
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #753 : 06.06.2010 18:00 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Niskat lasahti yhtäkkiä permakramppiin. Ei voi liikuttaa päätä batman -tyyliin ja kipeetä tekee. Kai sitä pitää vaan lämmintä pistää lihaksen päälle ja toivoa parasta :|
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #754 : 24.06.2010 23:03 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Juhannus duunissa, kaverit mökillä. No jos tästä jotain positiivista pitää hakea, niin ainakin välttää krapulan ja tienaa parisen sataa. Tosin ei ole todellakaan sen arvoista.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #755 : 27.06.2010 22:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ruokamyrkytys vakiopizzeriasta! FFFFFUUUUUUUUUUUUUU!!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #756 : 29.06.2010 16:01 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Kadulla edelläni käveli nuorehko nainen, hänen tunikansa oli noussut ison käsilaukun mukana toiselta puoleta "korviin", alta vilkkuivat läpikuultavat legginsit ja alkkarit, lisäksi legginseissä oli aika muhkea silmäpako. Ohittaessani sanoin naiselle: "anteeksi, sun hame on noussut tuolta takaa..." Hän katsoi minua niin ylenkatsovasti kun vaan voi, tokaisi "niin se varmaan on" ja kääntyi pois. En tiedä miksi menin mitään sanomaan, ilmeisesti kyseessä oli harkittu tyyli.

Lisäksi alan epäillä, että se nuori romani(?)mies joka Stockan edessä joka päivä hyppää suoraan tielleni kahvikuppia heiluttaen ja "very nice" huutaen ei pidäkään minua viehättävänä vaan yrittää vaan saada minulta rahaa!

Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #757 : 29.06.2010 16:39 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Tässä tullut odoteltua UPS:ltä pakettia pari päivää. Kävin jo nostamassa neljä hunttia käteistäkin jotta voin iskeä hynää kuskille käteen.

Kävikin ilmi, että Imatralla tämä menettely ei toimi vaan tilisiirrolla mennään.  :/ Onneksi älysin kurkkia lähetyksen tilaa seurantanumeroiden kera. Nyt on riihikuivaa pyörimässä nurkissa kuin utulan hullun vittukarvoja ja kyrsii tämä viivästys.

Saatanan susiraja.
Voice of The World.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #758 : 29.06.2010 16:45 »
Shiranui (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lisäksi alan epäillä, että se nuori romani(?)mies joka Stockan edessä joka päivä hyppää suoraan tielleni kahvikuppia heiluttaen ja "very nice" huutaen ei pidäkään minua viehättävänä vaan yrittää vaan saada minulta rahaa!

 ;D Kerrankin jos satun vahingossa katsomaan ko. heppuja silmiin, niin heti ovat melkein hihassa kiinni rahaa ruinaten. Eivät ole kuitenkaan vielä kimppuun käyneet.

Toinen (viimeinen?) kerta kun tilasin pelin Ahvenanmaalta, tällä kertaa VPD:n kautta. Levy oli irronnut kotelon sisällä matkan aikana, ja oli arvatenkin täynnä naarmuja. Onneksi vaihtoivat uuteen kun kävin paikan päällä. Surullisemman tapauksesta tekee se, että edellisellä kerralla (verkkiksen kautta tilattaessa) kotelo näytti siltä kuin joku olisi hyppinyt sen päällä tasajalkaa/ käyttänyt sitä lyömä-aseena/ ajanut sen päältä autolla. Kummassakin tapauksessa kyseessä oli PS3-peli, mutta ei kai ne kotelot nyt niin huonolaatuisia voi olla? Ulkomailta tilattaessa pelit ovat (lähes) aina olleet priimakunnossa, eli todennäköisesti paikallinen posti kusee.

Tai sitten minulla on vain uskomattoman huono tuuri.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #759 : 29.06.2010 20:21 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Tai sitten minulla on vain uskomattoman huono tuuri.

Mulla on toistaiseksi tulleet kaikki pelit ja blu-rayt ihan kondiksessa Ahvenanmaalta, jopa useampi samassa kuoressa. Olikos se PS3-peli, jonka tilasit? Jos näin, niin ihmettelen miten se on voinut pahemmin naarmuuntua postissa kun blu-rayt kuitenkin kestävät aika hyvin rankaisua verrattuna CD:hin ja DVD:hin. Pari kertaa on ollut Briteista tilattu blu-ray/peli irrallaan kotelossa, mutta naarmuuntumattomana. Tai ehkä minulla on vain ollut hyvä tuuri noiden kanssa.

Saattaa olla, että posti ei aina osaa kirjeitä käsitellä mutta saattaa vikaa olla siellä Ahvenanmaankin päässä. Se toimintahan on ainakin Verkkiksellä vuokrattua ja varmaan sama porukka hoitelee VPD:nkin lähetykset.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #760 : 02.07.2010 03:16 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Olipahan helkkarin nerokasta käydä työkaverin kanssa iltakaffella töistä lähtiessä klo 23. Koeta tässä nyt unen päästä kiinni saada...prkle. Noh, edistyypähän Ratchet&Clank: A crack in time-platina projekti.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #761 : 06.07.2010 13:20 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Niin ajattelin että selviän kesän ihan ok ilman lomia, kun tuli "lomailtua" koko viime vuosi. Mutta en olisi ikinä uskonut kuinka kyrsii kun toiset lähtee lomalle. Tuli lähes dejavu intistä kun heräsin tänä aamuna ja ensimmäinen ajatus sen jälkeen kun tajusin että pitää töihin lähteä oli "voi *ittu". Ja tätä ei ole tapahtunut vähään aikaan. Ja siis onhan aikasin herääminen aina vähän hanurista, mutta nyt tämä ajatus ja tuska tuli kyllä niin syvältä sydämmestä että itsekkin hämmästyin.

On luonnonvastaista että ihmisen pitää työskennellä kesällä...prkl.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #762 : 06.07.2010 23:13 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Samat fiilikset. Kävin tosin 1kk lomalla thaimaassa, mutta se on enää muisto vain.

Nyt kaikki muut työntekijät on vuosilomalla, kaverit lomailee festareilla, mökillä ja ihan muuten vain ja meikäläinen painaa 10pv putkea, 1 päivä vapaata(ehkä) ja lisää töitä. Seuraava loma 2011 talvella?

Ei edes raha lohduta, pokerissa on tullut 3x kuukausiliksa tässä kuussa, mutta jotenkin on vain turtunut tuohonkin. Ei voita niin paljoa, että voisi kumminkaan ottaa lopputilin ja ostaa kämpän, mutta kumminkin niin paljon että voisi lomailla. Pakko pitää tuo duuni "kulissina", että saa vuokrakämpän.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #763 : 07.07.2010 16:23 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Ite olen jokseenkin jopa viihtynyt töissä näin kesällä, vaikka vajaan parin viikon loma ihan hyvältä tuossa juhannuksen tienoilla maistuikin. Toimistolla on nyt kuitenkin varsin letkeä fiilis. Ihmisiä on vähä ja tekemistä ei ole liiaksi asti. Mukavaa myös kun ehtii nähdä aurinkoakin vaikka valtaosan päivästä viettääkin sälekaihtimien suojassa.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #764 : 07.07.2010 23:05 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Viimeeksi vapaapäivä Juhannusaattona. Okei, ei siitä vielä kovin pitkä aika ole, mutta pikkuhiljaa alkaa tympiä :)

Mutta minkäst teet, itsehän olen duunini valinnut. Lomaillaan sitten kun kelit antaa myöten.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #765 : 11.07.2010 12:29 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Selkä ihan saatanan kipeä. Viime viikonlopun makasin sängyllä kipeänä, niin sen jälkeen ollut alaselkä kipeä. Vissiin johtuu siitä, kun makasi vaan sängyllä ja kävi välillä koneella, niin ei tullut yhtään liikuttua. Kyllä pystyisin tämän inhottavan selkäkivun kanssa elää, mutta kun huomenna pitäisi lähteä leikkimään sotaa..
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #766 : 11.07.2010 14:30 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Kyllä pystyisin tämän inhottavan selkäkivun kanssa elää, mutta kun huomenna pitäisi lähteä leikkimään sotaa..

Ei siellä saa tehdä mitään melkein viikkoon. Fyysinen rääkki alkaa vasta kun saatte rokotukset, ns. vauhtipiikin.


« Viimeksi muokattu: 11.07.2010 19:36 kirjoittanut Kabanossi »
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #767 : 11.07.2010 19:33 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Ei tosiaan pahemmin juoksuteta, ennenkuin jengi on käynyt lääkärintarkastuksessa ja saanut terveen paperit. Tosin sen varustesäkin kantaminen voi olla vähän ongelmallista kipeällä selällä, mutta eiköhän sieltä kärryjä löydy  :)
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #768 : 11.07.2010 19:38 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Tosin sen varustesäkin kantaminen voi olla vähän ongelmallista kipeällä selällä

Ääh. Itsehän kannoin tuon yhdellä kädellä. Ja vielä vasemmalla.  ;)

Ei vaan. Tuo oli kyllä vittumaista. Olin vielä kuumeessa kun astuin palvelukseen ja olin varma, että kuolen kun piti kantaa säkki ylös kolmanteen kerrokseen. Laivaston vauhtisäkki oli onneksi niin kevyt, että sen sai yksinkin selkään.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #769 : 11.07.2010 20:28 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Uudet alokkaat aloittavat armeijan ennätyshelteissä

Ei käy kyllä yhtään kateeksi. Kyllähän tässä vähemmälläkin saa itsensä hikoamaan. :)
Kokoelma
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #770 : 11.07.2010 20:51 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tosin sen varustesäkin kantaminen voi olla vähän ongelmallista kipeällä selällä

Ääh. Itsehän kannoin tuon yhdellä kädellä. Ja vielä vasemmalla.  ;)

Ei vaan. Tuo oli kyllä vittumaista. Olin vielä kuumeessa kun astuin palvelukseen ja olin varma, että kuolen kun piti kantaa säkki ylös kolmanteen kerrokseen. Laivaston vauhtisäkki oli onneksi niin kevyt, että sen sai yksinkin selkään.

Itsellä sama homma, kolmanteen kerrokseen 2x meikän painoinen ja kokoinen säkki, oli vielä lievä darra. No ei siinä mitään kyllähän se lopulta sinne saatiin.

Selkähän tuolla hajoaa, oli se rikki tai ei ennen palvelusta. Hoidoksi keppijumppaa ja mobilaattia. "muutama" aamu meni siinä, että vedin aamupalaksi buranana.  :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #771 : 11.07.2010 21:21 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Jep jep, ennen kuin jokainen käy täällä valittamassa että miten juuri se oma intti sattui olemaan kaikkein kovin ja rankin homma niin käykää mielummin täyttämässä YLEINEN TAKTISUUS -keskustelu muisteloillanne.
N
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #772 : 14.07.2010 20:03 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Olen löytänyt ironisen huvittavan vakio vitutuksen. Palkkapäivä. Joo, luulisi että se oli yhtä iloa täynnä, mutta ei välttyä aivan toivottoman suurelta turhautumiselta, kun tajuaa että käteen jää loppujen lopuksi lähes sama määrä rahaa kuin Tampereella työttömyystuesta. Ihan naurettavaa että on opiskeltu, löydetty työpaikka ihan menestyvästä firmasta, mutta raha ei jumalauta vaan riitä. Ei voi ymmärtää. Niin kovat oli suunnitelmat että koko sähköä käyttävä kalusto uusiutuu ensimmäisen puolen vuoden aikana ja ainoa mitä on tullut hankittua on uusi PC-näyttö ja tämäkin heti ensimmäisestä tilistä joka oli hiukan suurempi työhön tulon seurauksena olleen pidemmän palkka kuukauden. Ihan tosissaan täytyy miettiä mihin helvettiin tää maailma on menossa kun ok opiskellut ja töissä käyväkin selviää palkallaan hengissä, mutta ei juuri muuta.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #773 : 14.07.2010 23:36 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Itse en varmaan tietäisi mihin normipalkan rahat upottaisin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #774 : 15.07.2010 12:12 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Eikös nuo liksat kumminkin aika nopeasti nouse ekojen vuosien aikaan, mullakin on jo kolmas palkankorotus tulossa ensivuonna ja duunia on tehty alle vuosi. Toisaalta kun pientä palkkaa korottaa, niin eihän se rahana suuria ole.

Suomessa tuo progressiivinen verotus estää kyllä melko hyvin rikastumisen.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #775 : 16.07.2010 08:40 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mutta etpä toisaalta joudu vararikkoon jos telot itsesi.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #776 : 16.07.2010 09:43 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Eikös nuo liksat kumminkin aika nopeasti nouse ekojen vuosien aikaan, mullakin on jo kolmas palkankorotus tulossa ensivuonna ja duunia on tehty alle vuosi. Toisaalta kun pientä palkkaa korottaa, niin eihän se rahana suuria ole.

Joo kyllä mullekkin ensimmäinen palkankorotus tuli jo. Huimat 6,6€/kk  :rollaus:
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #777 : 16.07.2010 10:14 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Itse kun aloitin nykyisessä päätyössäni helmikuussa, niin eka palkankorotus tuli jo maaliskuussa ;D

Tosin nyt kun olen kesän muualla sivutulo verokortilla, rosentti miehekäs 35, ja palkka muutenkin vähän mitä on, niin tuntuuhan tämä vähän verotettavalta harrastustoiminnalta.

Eikä muuten tarvitse ihmetellä miksi jotkut eivät halua mennä töihin kun tuellakin elelee. Sosiaalietuuden ovat ok juttu, kyllä ne omallakin muutaman kuukauden työttömyysajalla helpottivat, mutta välillä ottaa pattiin kun jotkut eivät vain halua mennä töihin. Itse taisin saada kelalta jotain 580-600€ per kk kun olin työttömänä. Sossun luukulle ei vielä ole ollut tarvetta.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #778 : 16.07.2010 10:47 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Heinzin tarina kuulostaa tutulta.

Verotus, Tv-lupamaksu ja pakollinen asevelvollisuus ovat paskinta paskaa Suomessa, tosin noista kaksi jälkimmäistä helposti kierrettävissä. Koko verotussysteemi on niin persereiästä, että en kyllä itsekään ihmettele, miksi jotkut haluavat vain tukirahoilla elellä. Varsinkin kun alkuun ei välttämättä saa hyväpalkkaista työtä, niin rahat menevät kaivoon.

Ja se, että se nousee koko ajan suhteessa palkkaan, saa minut kohta murhaamaan jonkun. Töissä ehdotettiin n. 700e palkankoroitusta ja samalla lisää vastuualueita töissä, mutta jouduin kieltäytymään, sillä sitten tulot ylittäisivät juuri kriittisen pisteen ja vero% nousisi helvetisti. Käytännössä jotuisin tekemään paljon enemmän hommia, mutta käteen jäävä osuus ei juuri kasvaisi. Ei kiitos.

"onhan se hienoa kun eläkettä karttuu" -Sanoi joku vajekki joskus.

Hiiteen eläkkeet, sanon minä. Lisäksi tämä pankkien uusi eläkesäästämisjuttu on ehkä surkein idea koskaan. Enemmin otan suuremmat tulot eläkeikään saakka ja  sitten vaikka hukuttaudun lähimpään jäteviemäriin, kuin että elelisin kaikki nuoruusvuodet pikkutuloilla ja säästelisin rahaa jotain typeriä eläkepäiviä varten.

Persettä paskaa kaikki ja kaikki kunnia pimeän töiden tekijöille.


« Viimeksi muokattu: 16.07.2010 11:01 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #779 : 16.07.2010 11:54 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tosin nyt kun olen kesän muualla sivutulo verokortilla, rosentti miehekäs 35, ja palkka muutenkin vähän mitä on, niin tuntuuhan tämä vähän verotettavalta harrastustoiminnalta.
Kaksi sanaa: Freelance-verokortti. Vaikka tuossa lukee, että pitäisi olla 4-5 työtä, saa sen vain hakemalla eikä mitään tarvitse todistella. Todella kätevää, kun voi heittää työnantajalle vaikka vain skannauksen verokortista eikä tarvitse aina kytätä vanhasta työpaikasta edellistä korttia takaisin. Veroprosentti pysyy siis samana joka duunissa.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines