Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442828 kertaa)
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #30 : 26.07.2007 23:29 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Ei näy eikä kuulu mun tilaamia tavaroita Wiille. Soittelin sitten perään ja kamoja ei kuulemma ole varastossa. Mahdollisesti tänään tai huomenna saavat täydennyksiä. Wittu jos menee maanantailla se tavaran saapuminen  >:(

Pahalta näyttää.. On muutes viimene kerta ku jotain tilaan Gamelifesta.

No jotain hyvääkin. Huomenna puolilta päivin saan Wiini!  :) Mutta arvatkaa vituttaako kun menen töihin 2:lta? Hieman.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #31 : 29.07.2007 12:57 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili vittu tota guitar heron rocks the 80's peliä.
alotin hardilla, hienosti meni aina viimiseen biisin asti mikä tietysti on sellainen tilutus helvetti ettei ikinä läpi.
vittu tommosia, siinä meni kiinnostus pelata koko peliä taas aika tehokkaasti.
melkein heitin kitaran seinään ja sotkin pleikan paskaksi mutta sentään sain hillittyä itseni.
mikä järki laittaa joku yksittäinen biisi sellaiseksi että vaikeustaso vähintään kaksinkertaistuu niihin muihin verrattuna.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #32 : 02.08.2007 18:09 »
Vinnie Wanha jäärä. Jäsen Viestejä: 14 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW vituttaa konsolisota.
ei ole enää ainoatakaan sivustoa, jossa ei sodita konsolien paremmuudesta,
saati peli-aiheista uutista jonne kukaan ei trollaa ja aiheuta kränää käyttäjien kesken.
alkaa tuntumaan siltä että kaikki muut peli-aiheiset sivustot menettävät yhden lukijan/kirjoittajan,
paitsi pelaajalauta, täällä ei sentään vittuilla heti,
jos omistaa "väärän" suur-korporaation valmistavan vitun muovisen paskakasan.
onhan se nyt ihme, kun ei voida käyttäytyä asiallisesti minkäänasteisessa pelaajia yhdistävässä yhteisössä.
kai se on sitä vitun pienen virtuaalikikulin kasvattamista.
ja totta, eihän nämä no-life itkut maailmaa kaada.

kiitos jos jaksoitte lukea avautumiseni, tämähän tuntui helpottavan huomattavasti.  :rollaus:
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #33 : 02.08.2007 18:17 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Vinnie, ymmärrän tuntemuksesi. Itse tosin nautin konsolisodasta paljon kunhan se pysyy järkevissä mittasuhteissa eikä mene mihinkään pöljiin henkilökohtaisuuksiin.

Peliala on ainutlaatuinen siitä, että sillä on niin asialleen omistautuneita ja intohimoisia faneja väittelemässä asioista. Kenenkään fanin päätä ei pysty väittelyillä kääntämään, joten voisi kuvitella että heti alussa kannattaisi moinen lopettaa. Jos väittely on informatiivista eikä tason "Wii on lapsille, Mario on homo" tylytystä niin seuraan ja otan osaa varsin mielelläni.  :)


Toivottavasti Pelaajalaudalla vallitsee tulevaisuudessakin lämmin ja rento tunnelma eikä turhaan haukuta muiden koneita, vaan keskityään kehumaan niitä joita itse omistaa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #34 : 02.08.2007 19:10 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili Minusta konsolisota on taas hauskaa seurattavaa ja tuo aina mukavan piristysruiskeen pelirintamalle ylensääkkin. Tämä varmaa johtuu siitä että olen masteroinut kykyni olla ottamatta mitään aiheeseen liittyvää liian vakavasti.  ;D

Tai perunkin sanani osittain heti. Kyllä on joitain saitteja lukiessa tullut tarvetta hakata päätä seinään niin pirusti. Nämä jutut toisaalta voi todella helposti ohittaa kokonaan.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #35 : 02.08.2007 19:35 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Konsolisodat on perseestä. Kaikki erimielisyydet maailmassa on perseestä. Paitsi jos maailma -> internet -> NeoGAF on tosi, perun sanani. Mutta ei minua ainakaan kiinnosta pätkään lukea näiden suomalaisten foorumien sotia, joissa kaikissa haukutaan Wiin tehoja ja mitä kaikkea paskaa. Voihan ne viihteestäkin mennä, mutta itseäni ne vain vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #36 : 06.08.2007 15:35 »
Tiger Jäsen Viestejä: 81 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuli hävittyä korttipeleissä aivan likaa...PRKL!
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #37 : 06.08.2007 18:37 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Katsoin uutiset ja alko vituttamaan tollaset saakelin ituhipit ja tuulipukukansa, jotka vastustaa geenimuunneltua soijaa karjan ravintona suunnilleen sen takia, että "siinä on niitä geenejä". Helvetti soikoon! Jos tavallisesta soijasta ei siirry karjaan dna-jaksoja, niin miten helvetissä muka geenimuunnellusta soijasta siirtyy? Miten vitussa lehmän suolistosta imeytyisi sen lihaan ja maitoon jotain vitun dna-jaksoja, jotka vielä aiheuttaisivat jotain pahaa? Hitto vähän sama kuin minä väittäisin, että kun syöt mansikkaa, saatat saada siitä elimistöösi dna-jaksoja, jotka aiheuttavat karmeita mutaatioita. Voisi oikeastaan sanoa kaikesta ravinnosta, että siitä saattaa siirtyä elimistöön niitä pahoja, saatanallisia, myrkyllisiä geenejä. Lempo soikoon...
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #38 : 09.08.2007 23:44 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili tulin juuri laivalta.
ostin broidille 24 tölkkiä karhua ja six packin lonkeroa.
tarkastelin kuittia jotta tiedän paljonko se on velkaa ja huomasin että se vitun myyjä oli laskuttanut tuon six-packin kuusi kertaa.
sinne siis meni yli 30 euroa aivan tyhjään.

en tiedä miksen kassalla tajunnut jo kun myyjä kinusi yli 60 euroa yhdesta sixarista ja kaljalootasta mutta olisi sen myyjänkin pitäny tajuta mokansa jos yhtään vastuuntuntoa on.
olin vielä täysin selvinpäinkin ja kaksi ihmistä voi todistaa että ostin todellakin vain yhden sixarin.
onkohan mitään mahkuja saada rahoja takaisin jos pistää mailia siljalle.

tottakai piti jonkun asian tämäkin päivä pilata vittu.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #39 : 12.08.2007 17:48 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili No on nyt jumalauta! Joskus DS:sän Suomessa julkaisun jälkeen marisin äänekkäästi boardilla siitä, että DS-pelien joiden hinnaksi oli siis ilmoitettu n. 30e, maksoivat lähes säännöstään 40e ja jopa enemmän. Silloin joku viisaudessaan muistutti minua siitä, että Nintendon OMAT pelit olivat 30e ja joissakin tapauksissa 40e, ja muiden pelit sitten oman harkinnan mukaan hinnoiteltuja.

Tänään meni kyllä lopullisesti hermo, kun Tilt-pelikaupassa vieraillessani huomasin että (ja nyt kaikki minut koskaan tavanneet, kuvitelkaa seuraava lause Tuulisti-on-nyt-hyvin-hyvin-vittuuntunut -äänellä) käytännössä kaikki DS-pelit maksoivat 50 euroa tai enemmän. Kyllä, myös Nintendon omat pelit. Myös ne pelit, jotka eivät olleet mitään uusia tai hittituotteita. Jos jokin peli maksoi alle 40e, oli siinä keltainen alennustarra "39,90". Siis vau mikä tarjous. En kyllä jumalauta osta sieltä lafkasta enää ikinä mitään, mielummin kannan rahani vaikka Prismaan tai johonkin muuhun (ylikalliiseen mutta ei silti ihan yhtä kalliiseen kuin Tilt) markettiin.

Ja tähän on nyt sitten ihan turha kenenkään XXXXXX_Pelaajan tai kenenkään muunkaan tull itkemään että pitää tukea Suomalaista pelikauppaa ja ostaa pelinsä kalliilla. Minun nähdäkseni on täyttä hulluutta edes ehdottaa, että kukaan jolla on vaihtoehtoja ostaisi pelinsä tai mitään muutakaan sieltä, missä valikoima on huono ja hinnat jopa kaksinkertaiset ihan vain tukeakseen "kyläkauppaa". Se on markkinajärjestelmän manipulointia ja pilaa rehellisen yrittämisen ja talousjärjestelmän, perkele!
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #40 : 12.08.2007 19:03 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Heh, ymmärrän Tuulistin tulistumisen täysin. Tiltin hinnoittelupolitiikka on paikoin hyvin erikoista. Enpä ole sieltä varmaan koskaan uutta peliä ostanut.

DS:n tapauksessa on kuitenkin jo pitkään ollut selvillä että peleillä on kolme hintaluokkaa; 30€ (Polarium, Brain Training), 40€ (New Super Mario Bros.) ja 50€ (Castlevaniat). Jos DS:n pelejä myydään vaikkapa 35:n, 45:n tai 55:n euron hintaan on niissä todennäköisesti se viisi euroa ilmaa tai sitten kauppa myy peliä normaalia edullisemmin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #41 : 12.08.2007 22:11 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Mä ostin Suomesta DS-pelit niin kauan kuin liikkeet hinnoitteli suurimman osan peleistä n. 40 euron hintaan. Sitten kun pelit järjestään alkoivat jokaisessa liikkeessä olemaan 45-50 euron hintaluokassa, kyllästyin ja aloin importtaamaan Dvdboxofficesta. Aijai, kun on kivaa kun rahat säästyy. Jos kauppiaat eivät olisi olleet Suomessa niin ahneita, tukisin edelleen suomalaisia pelikauppoja.

Haiskahti jopa vähän kartellilta tai jonkinlaiselta sanattomalta sopimukselta pelikauppojen kesken, kun yht'äkkiä joka liikkeessä nousi DS-pelien hinnat lähes kympillä.

Heh, onko kukaan nähnyt muuten Toys 'r' Usin hintoja? DS-peleistä revitään mainosten mukaan siellä lähes 60 euroa. ;D Tyhmiltä vanhemmilta rahat pois...
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #42 : 12.08.2007 22:50 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Itse en ole ostanut DS:lle mitään peliä sitten viime kevään ja sekin oli Phoenix Wright 2 Play-Asiasta suloiseen 24€ hintaan. Hirvittää kyllä katsella noita hintoja nykyään kun kaikissa kaupoissa pelit tuntuvat olevan vähintään sen 49,90€ (Anttilat yms.) ja alan liikkeissäkin suurin osa valikoimasta on 44,90€.

Sanomattakin selvää, että jää pelit kauppoihin kun hinnat ovat kallistuneet kymmenellä eurolla siitä, kun laitteen ostin. No, eipä tässä nyt ole mitään mieltä ylentävää peliä DS:lle tullutkaan viime aikoina...
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #43 : 12.08.2007 22:59 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Liityn joukkoon. On kyllä ihan käsittämätöntä, miten nuo hinnat ovat nousseet poikkeuksetta kymmenellä eurolla. Tuo entinen 40 euroa oli se ehdoton kipuraja, jonka senkin saattoi maksaa vain, mikäli lompakosta sattui "liikaa" rahaa löytyvän. Nykyisillä hinnoilla en edes harkitse ostoa, oli peli sitten miten hyvä tahansa. Juurikin tästä syystä ostin esimerkiksi Phoenix Wright 2:n vasta muutama viikko sitten dvd.co.uk:sta, vaikka se onkin ollut myynnissä pidemmän aikaa ja sitä olin pitkään odottanut.

Pitäisi varmaan vihdoin hommata se Visa Electron, jotta voisi ulkomailtakin omin päin ostella...:rollaus:
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #44 : 12.08.2007 23:15 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Sanahelinää oli se puhe pelien hintojen halpenemisesta. Ihme juttu, kun pelien myyntivolyymi kasvaa, mutta hinnat nousevat?

Esim. Phoenix Wright 2 maksoi Tiltissä 50e, samaten Elite Beat Agents. Siis juuri ne pelit, jotka olen itse ostanut alle puolella tuosta hinnasta. Castlevania oli tosiaan 55e, samaten moni muu.

Olen jotenkin aina ymmärtänyt markettien pelihinnoittelun - sieltähän pelinsä ostavat lasten vanhemmat ja sunnuntaipelaajat, jotka eivät ole yhtä hintatietoisia tai tarkkoja eurojensa suhteen. Varsinaisten pelikauppojen luulisi kuitenkin palvelevan erityisesti peliharrastajia niiden edellä mainittujen lisäksi, ja luulisi nyt että ainakin peliharrastajat tietäisivät, että 50e + DS-pelistä on ryöstöä.

Mitä vaihtoehtoja jää kuluttajalle? Osta pelisi suomalaisesta pelikaupasta kalliilla - kauppiaat huomaavat, että hinnat ovat kohdallaan koska tuotteet menevät kaupaksi. Älä osta pelejä suomalaisesta pelikaupasta kalliilla - myyntivolyymi laskee, hintoja on nostettava? Ei todellakaan auta, olen importtaaja for life.

Ostan muuten oikeasti joskus pelejä myös kotoisista pelikaupoista, mutta vain jos hinnat ovat edes kohtalaisen hyviä - ja jos on kiire päästä pelaamaan. ;)

PS: Ne lautalaiset joilla luottokortti/sopiva Visa Electron + taitoa ja uskallusta löytyy, auttakaa peliharrastajatovereitanne, opastakaa importtaaja-alokkaita, ja jos jaksatte, tilatkaa vaikka heidän puolestaan!
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #45 : 12.08.2007 23:37 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Se, että Phoenixejä saa reilulla parilla kympillä, on ehkä oikeutetuin asia maailmassa. Hervoton hinta-laatu-suhde. Ikävä kyllä aina ei tosiaan ole näin.

Mitähän pelejä olen itse mahtanut ostaa DS:lle Suomesta, ja täyteen hintaan? Ekan PW:n ainakin, varmaan nelisen kymppiä, tosin siitäkin lohkesi osa pois, kun tein diiliä itse konsolia ostaessa. Super Mario 64 DS:stä maksoin kai myös melko paljon, mutta silloin oli yksinkertaisesti pakko päästä pelaamaan. Muutoin ostokset ovatkin sitten olleet joko tarjouksia, käytettyjä, muuten vain sopuhintaisia taikka importattuja, ja hintahaarukka on abouttiarallaa 20-30e.

Lähemmäs neljääkymppiäkin voi ihan hyvin tietyissä tapauksissa mennä, mutta sen yli ollaan jo punaisella alueella. Ja pahasti näyttää siltä, että nykyään kaikki täysihintaiset huutavat punaista. Noh, eipä taida uuden euro-DS-pelin tarvetta ihan heti tullakaan, kun tulevien pelien horisontin täyttää PW3. Niin ja kai sitä Zeldankin voisi poistaa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #46 : 12.08.2007 23:46 »
Alks :I Jäsen Viestejä: 29 Basaaripisteet: 0 Profiili Vituttaa koska huomenna alkaa kuolo (kirjoitin tahallaan väärin).
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #47 : 13.08.2007 09:57 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Vituttaa kun parin tunnin päästä alkaa kuolo^^. Loma tuntuu menevän vuosi vuodelta nopeampaa ja tämä on ollu yksi paskimmista lomista... Kait tämä hieman helpotti.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #48 : 13.08.2007 11:24 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Vituttaa kun itse ei pääse kouluun. Pidemmälti en ikinä tehnyt mitään koulussa. Ja kaikki meni ok. Nyt olen töissä niin olen täällä "kiinni" 8h päivässä, 5 päivää viikossa ja elämä on köyhtynyt selvästi. Onneksi sentään pääsen nettiin aika hyvin niin helpottaa tuskaa. Mieluummin olisin nytkin koulussa puhumassa paskaa kavereiden kanssa kun täällä hymyilemässä kaikille vaikka vituttaa niin vitusti.

Puhumattakaan siitä että koulussa kun oli samanhenkistä porukkaa paljon, niin pysyi tekniikan perässäkin hyvin ja seura oli hyvin viihdyttävää.

Nykyään tulee katsottua vaan kello koko ajan. Töissä että koska pääsee kotio ja kotona kuinka kauan on vielä aikaa tehdä sitä mitä haluaa. Eli otan ihan vaan elämisestä jo stressiä. Ei jumalauta kun sekin vituttaa.

Eli ilman kiertelemistä. Nauttikaa vielä siitä koulusta kun voitte. Sitten paska alkaa kun tulee ne 8h työpäivät.

Tosin voihan sekin olla vaihtoehto että olen vain väärässä paikassa töissä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #49 : 13.08.2007 11:34 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW JayeizH puhuu täysin asiaa. 

Oli minulle aika hemmetin kova paikka henkisesti kun ammattikorkean ovet eivät avautuneet vielä tänä syksynä. Jäin opiskelupaikasta vain pari pistettä.  Tosin tulevaisuudessa se opiskelupaikan lunastaminen tuntuu kahta paremmalta kun sen eteen on joutunut tekemään hartiavoimin töitä. Minulla ei ole mitään aikeita luovuttaa.


Lähes kaikki ihmiset toteavat työelämään siirryttyään, että miten helppoa ja hauskaa se koulunkäynti todellisuudessa olikaan! Kouluajoista tulisi osata nauttia. Yläasteesta en tosin nauttinut ollenkaan; se oli koulukiusaamisen täytteistä pakkopullaa minulle.  Ammattikoulu oli toinen juttu ja ne kolme vuotta vierähtivät suunnattoman nopeasti ja mukavissa merkeissä.  Viihdyin, mikä heijastui myös päättäjäispuheessani.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #50 : 13.08.2007 11:45 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Taitaa se aika kuitenkin jonkin verran poikainkin muistot kullata. ;) Kyllä, esimerkiksi lukio meni todella vauhdilla näin jälkikäteen ajatellen, ja mieluummin minä siellä juoksisin kuin intissä(d'uh), mutta on siinäkin omat ikävät puolensa. Perus päivätöitä ei esimerkiksi tarvitse useimmissa tapauksissa tuoda kotiin, mitä taas koulu tekee päivittäin. Toisaalta koulussa päivien pituudet vaihtelevat ilahduttavasti, ja pystyyhän siellä sluibailemaan enemmän niin halutessaan. Melkolailla +/- 0.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #51 : 13.08.2007 11:46 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Totta turisette, opiskelu se oli elämää. Mutta varoituksen sana: Työelämän kauhun avauduttua oikea vastaus _ei ole_ ottaa töiden lisäksi vielä opiskeluakin, se kumma kyllä ei tuo toivottua tulosta, siis lisää vapautta ja rentoa omaa aikaa.

Lainaus käyttäjältä: Ephram
Yläasteesta en tosin nauttinut ollenkaan; se oli koulukiusaamisen täytteistä pakkopullaa minulle.
Kaikki joilla oli hauskaa yläasteella ovat kusipäitä.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #52 : 13.08.2007 12:53 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
--Nyt olen töissä niin olen täällä "kiinni" 8h päivässä, 5 päivää viikossa ja elämä on köyhtynyt selvästi. Onneksi sentään pääsen nettiin aika hyvin niin helpottaa tuskaa. Mieluummin olisin nytkin koulussa puhumassa paskaa kavereiden kanssa kun täällä hymyilemässä kaikille vaikka vituttaa niin vitusti.

--

Nykyään tulee katsottua vaan kello koko ajan. Töissä että koska pääsee kotio ja kotona kuinka kauan on vielä aikaa tehdä sitä mitä haluaa. Eli otan ihan vaan elämisestä jo stressiä. Ei jumalauta kun sekin vituttaa.
--

Tosin voihan sekin olla vaihtoehto että olen vain väärässä paikassa töissä.
Kyllä sun kannattais varmaan vaihtaa duunipaikkaa jos noin paljon korpeaa. Mä en keksi mitään pahempaa kuin olla pitkäaikaisesti jumissa sellaisessa duunissa josta ei yksinkertaisesti pidä.

Kaikki joilla oli hauskaa yläasteella ovat kusipäitä.
Hah hah, got that right! Itsellänihän oli nimittäin oikein hauskaa ylästeella.

Kyllä mä viihdyn nykyäänkin koulussani niin hyvin että olisi ollut valmis jatkamaan sitä jo heinäkuussa muutaman viikon loman jälkeen, mutta vielä kaksi viikkoa olisi nyt lomaa jäljellä ennen alkua. En oikein malta odottaa, saatan ottaa vähän kirjoja jo esiin tässä välissä. Kyllä mä kesätöissäkin viihdyn, mutta koulussa on vaan vielä paljon hauskempaa. Kaikki johtuu tietysti siitä että olen alalla joka oikeasti kiinnostaa mua ja jonka parissa voin nähdä työskenteleväni aina eläkeikään saakka ja pidemmällekin.

Can't wait!
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #53 : 13.08.2007 12:59 »
Tiger Jäsen Viestejä: 81 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaikki joilla oli hauskaa yläasteella ovat kusipäitä.
[/quote]

Auts, toivottavasti olin sitten poikkeus. Näin jälikäteen ajateltuna kyllä se yläaste oli elämää. Sinne jäi paljon hyviä muistoja samoin kuin ala-asteelta. Tässä pari hienoa hetkeä ;D

1: Olin muistaakseni 8 luokalla kun tämä tapahtui. Koulussamme on sillälailla että kaikista ovista ei saa kulkea. Mikä välillä pistää ärsyttämään sillä tietyistä ovista pääsee hetkessä luokan viereen kun taas niistä mistä piti kulkea kiersivät pahimmillaan monta sataa metriä. Ärysttävintä tässä oli kuitenkin se että opettajat saivat aina kulkea mistä ovesta tahansa. Varsinkin äidinkielen opettajamme oli ärsyttävän tarkka näissä ovi asioissa.

Noh eräällä tunnilla sitten äidinkielen opettajamme lähti hakemaan jotain papereita ja tietysti oikaisi "kielletystä ovesta". Tästä sitten vittuuntuneena luokamme päätti laittaa oven lukkoon (mikä oli myöskin kiellettyä). Tämän jälkeen jäimme odottamaan opettajan tuloa ja kyllä oli opettajan ilme näkemisen arvoinen kun ei päässyt ovesta sisään. Ensin hän alkoi koputtamaan ovea ja viittoi että tulisimme avaamaan sen jälkeen huusi oven läpi että avatkaa ovi ja lopulta alkoi sitten kunnolla hakkaamaan ovea. Viimeiseksi sitten potkaisi ovea ja lähti pois joutuen kiertämään pitkän matkaa.

No kun näimme että opettaja lähti niin menimme luokkaan pistimme valot pois ja olimme hiljaa. Odotimme hetken jos toisenkin ja ajattelimme että opettaja on lähetenyt kotiin (hieman omalaatuinen kun oli). No lopulta sitten ovi avautui ja opettaja palasi rehtorin kanssa luokkaan. Rehtorin puhuttelu kesti varmasti ainakin 20 minuttia ja koko ajan tuli täyttä tekstiä kuinka lapsellisesti olimme toimineet jne. No lopulta tilanne oli ohi ja selvisimme puhutelulla ja 10 minuutin "jälki-istunnolla". Ja täytyy kyllä sanoa että kyllä se sen arvoista oli!


Tuli niin pitkä kertomus etten jaksa enempää kirjoitellakkaan. ;)
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #54 : 13.08.2007 14:08 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kaikki joilla oli hauskaa yläasteella ovat kusipäitä.
Hah hah, got that right! Itsellänihän oli nimittäin oikein hauskaa ylästeella.

Kyllä ;D

No joo....olihan niitä vaikeitakin päiviä, mutta yleisesti viihdyin kyllä... tai muistelisin ainakin niin. Siitä kun alkaa olemaan jo 10 vuotta (herranjesta!! :o ). Tosin, suurin "harmi" tuli varmaan vastakkaisesta sukupuolesta... :rollaus:
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #55 : 13.08.2007 14:52 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Joskus minua huolestuttaa ajatella, mikä Melficestä tulee isona... voisitko edes suuntautua urologiaan?

Viitaten aikaisempaan kommenttiini yläasteesta, niin tottakai silloin oli allekirjoittaneellakin aika ajoin oikeinkin hauskaa. Silloinhan pystyi tekemään todella idioottimaisia asiota - niin idioottimaisia, ettei vastaavia enää edes keksi saati kehtaa. Pitkällinen asian puiminen (onhan siitä MELKEIN mutta ei ihan 10 vuotta) on kuitenkin johtanut siihen, että Matt Groeningin sanoja lainatakseni, yläaste on helvetin syvin kuilu. Itse olin silloin jos mahdollista vielä raivoisampi tulensyöksijä, mutta silti pidin kokemusta pääasiallisesti kärsimyksenä. En tiedä onko se sitten lapsellista kateutta niitä kohtaan jotka nauttivat tuosta nuoruuden polttopisteestä täysin rinnoin, mutta hemmeti, en ainakaan nyt haluaisi olla sellainen henkilö, jolle omat yläastekokemukseni olisivat olleet miellyttäviä. Therapy?:n sanoin: Happy people have no stories.

Ehkä yläasteen vihaamisesta nauttimiseen tarvitaan aikaa. Itse jopa aikanaan kuvittelin että rippileirillä oli helmeä, kunnes sitten jälkikäteen tajusin että se oli kaikilta osa-alueitaan raamatullinen helvetti.  :P
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #56 : 13.08.2007 15:05 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joskus minua huolestuttaa ajatella, mikä Melficestä tulee isona... voisitko edes suuntautua urologiaan?
Sorry, se on suljettu pois. Ja itseasiassa sä todennäköisesti tarkoitat andrologiaa etkä urologiaa. Samoin poissuljettuja ovat gynekologia (menee mielenkiinto koko tavarasta), ihotaudit (useimmiten puoliällöttäviä), pediatria (mä en pidä lapsista), psykiatria (tylsää huuhaata), onkologia (syöpä on masentava vastustaja), geriatria, (vanhukset ovat pitkäveteisiä) endokrinologia (hormonit ei nappaa) ja kaikki geenijutut. Mutta voitte olla huoletta, mä suhtaudun lääketieteeseen huomattavasti vakavammin kuin videopelaamiseen tai internettiin.
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #57 : 21.08.2007 23:15 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Nuuh  >:(

Storesta tilaamani Mac mini olisi toimitettu tänään, mutta olin tietenkin koulussa. Ei UPS:n lähetti viitsinyt edes soittaa ja kysyä, että olenko kotona. Huomennakin olen koulussa lähetin ehdottamaan aikaan, mutta sovittiin, että se soittaa mulle ja tuo paketit koululle.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #58 : 21.08.2007 23:42 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Elikkä omalle kohdalle sattui näin. Tilasin cd-wowista Guitar Hero 80's pelin playstation2:lle. Sain 26.7 tilausvahvistuksen mailiini ja oletin, että kaikki on normaalisti. Mutta kuinkas kävikään. Peliä ei ole saapunut tähänkään päivään mennessä. Olen lähettänyt palautetta jo neljä kertaa ja vieläkään en ole saanut peliä tai rahoja takaisin. Kyseessä ei ole suuri summa (39,99e), mutta vituttaahan tuo. Olen saanut tuolta nyt mailia ja suoltanut vielä palautetta, mutta ei tunnu lähtevän pyörät pyörimään. Ilmoittelen jos saan tilanteen suuntaan tai toiseen.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #59 : 23.08.2007 20:19 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Olen tämän triidin vakiopostaaja varmaankin. Tänään koulussa meni kaikki aivan päin seiniä ja sama meno jatkui salilla. Jo on kumma kun ei mikään onnistu  >:(
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines