Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442895 kertaa)
Yleinen vitutusketju « : 06.07.2007 00:28 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW [00:24:31] <Andy-O> jonku muuten pitäs tehä yleinen vitutus thredi uusiks

Olepa hyvä!

Vituttaako? Avaudu tänne.
Play-Asia
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1 : 06.07.2007 07:24 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Mua vituttaa, kun töissä on sellainen gay-henkinen työkaveri. Harrastaa tanssia ja opiskelee jonkin sortin nörtiksi. 8 tunnin aikana se ei ole hetkeäkään hiljaa. Ja sillon kun ei puhu mulle, se puhuu itsekseen. Harjoittelee Kiinaa ja Venäjää. Jostain sai vihiä, että puhun Ruotsia sujuvasti. Nyt se kyselee koko ajan mitä se ja se on Ruotsiksi??!!

Argh!
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #2 : 06.07.2007 10:17 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tällä viikolla:

maanantaina: aurinkoista! tiistaina: aurinkoista! keskivikkona: aurinkoista! torstaina: aurinkoista! perjantaina: hirveän synkkää ja sade suorastaan roikkuu ilmassa...

Miksi viikonlopuksi sää muuttui taas näin?  >:(
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #3 : 06.07.2007 11:33 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tällä viikolla:

maanantaina: aurinkoista! tiistaina: aurinkoista! keskivikkona: aurinkoista! torstaina: aurinkoista! perjantaina: hirveän synkkää ja sade suorastaan roikkuu ilmassa...

Miksi viikonlopuksi sää muuttui taas näin?  >:(

Että voimme pelata hyvällä omatunnolla koko viikonlopun ;D
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #4 : 06.07.2007 15:15 »
Janne80 What? Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei perkele! Tänään oli postilootassa huuto.net:stä huutamani Flatout UC.  ;D
Mut se perkeleen XO seilaa edelleen jossain päin maailmaa...  >:( Ei pääse edes testaan ku kaverinki boxi on maailmalla.. PRKLE!
Kaikki mikä voi mennä pieleen,myös menee pieleen!
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #5 : 08.07.2007 00:32 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Olin palaamassa ystäväni mökiltä vesihiihtämästä. Auto hyytyi matkalle. Kaasu katosi. Avasin konepellin mutta en löytänyt valtavaa on/off-kytkintä. Käyn huomenna hinaamassa pois. Jos joku hampuusi käy yön aikana vandalisoimassa sitä niin mä pistän sen hakuun ja katkon siltä jalat. Saatana.

Millä mä pääsen huomenna yövuoroon duuniin? Entä ylihuomenna? Kuinka paljon merkkikorjaaja riistää varojani korjauksesta?
Vituttaa niin ettei veri kierrä.
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #6 : 08.07.2007 03:11 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ihanat junttinaapurit bilettävät taas kerrosta ylempänä.  Eihän tämä lauantaina nyt niin haittaa, mutta kun näitä juhlia esiintyy pelottavan usein keskellä viikkoa aamuviiteen asti. Todella kovaa melskataan kun ääni tulee täysin selvästi läpi, ei voi nukkua ei.

Korvatulpat olisi nyt kivat...
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #7 : 08.07.2007 12:36 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Ihanat junttinaapurit bilettävät taas kerrosta ylempänä.  Eihän tämä lauantaina nyt niin haittaa, mutta kun näitä juhlia esiintyy pelottavan usein keskellä viikkoa aamuviiteen asti. Todella kovaa melskataan kun ääni tulee täysin selvästi läpi, ei voi nukkua ei.

Korvatulpat olisi nyt kivat...

Pistät ensikerralla puhelua siihen suuntaan ja pyydät olemaan hiljempaa, kun näissä kerrostaloissa(tekstistäsi sai käsityksen että asut kerrostalossa) on kuitenkin sääntöjäkin..
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #8 : 08.07.2007 16:53 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ainakin täällä taloyhtiössä pitäisi antaa muille nukkumarauha 22.00 - 06.00 välisenä aikana. Niin lukee säännöissä. Tokihan mä ymmärrän, että ihmisillä on bileitä ja juhlia perjantaina ja lauantaina ja tätä sääntöä rikotaan ja se on ihan OK.  Mutta viikolla odotan, että muutkin noudattavat tätä linjausta.  Itse kun en missään tapauksessa pidä kotiteatterin volanapikkaa kaakossa kello kymmenen jälkeen. 
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #9 : 08.07.2007 17:52 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Juu, sama homma se on meilläkin. Kyllä sen tietenkin ymmärrän, että viikonloppuisin halutaan juhlia, mutta viikolla tosiaan pitäisi antaa rauha muillekkin talon asukkaille.
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #10 : 09.07.2007 14:54 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään kävin silmäoptikolla. Näkö oli laseista huolimatta heikentynyt sitten helmikuun, ja pitäisi hommata uudet lasit. Huomenna vien nykyiset kehykset sinne, lähettävät ne eteenpäin, jossa ammattimehet -ja naiset hiovat uudet lasit kehyksiin.

Tämä prosessi kestää perjantaihin asti. Se tarkoittaa lähinnä sitä, etten voi pelata kunnolla, lukea kunnolla, en voi itseasias tehdä mitään kunnolla, missä tarvitaan näköä. Tälläistä kolme päivää, vituttavaa.

+ päänsärky ja huimaus, johtuen vääristyneestä maailmasta, jonka näen ilman laseja.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #11 : 09.07.2007 15:15 »
Tush Hngg.. Jäsen Viestejä: 47 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tällä viikolla:

maanantaina: aurinkoista! tiistaina: aurinkoista! keskivikkona: aurinkoista! torstaina: aurinkoista! perjantaina: hirveän synkkää ja sade suorastaan roikkuu ilmassa...

Miksi viikonlopuksi sää muuttui taas näin?  >:(

JEP! ja VKL oli saatana simerock :D mutta parhautta se oli siltikkin, kuka nyt festareilla pikku sateesta välittää, oli kyllä lämmintä luvattu..
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #12 : 10.07.2007 09:58 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tänä aamuna koin ehkäpä elämäni tähän asti suurimman pettymyksen: etsin ammattikorkeakoulun hyväksyttyjen listalta epätoivoisesti nimeäni, mutta sitä ei löytynyt. Parin minuutin ajan fiilis oli maailman huonoin.

Tälle ei vain voi mitään. Suoriuduin pääsykokeissa parhaani mukaan eikä hampaankoloon siltä osin jäänyt mitään. Muut olivat vain parempia tällä kertaa.

Tämä tietää sitä, että ensi vuonna valmistaudun ja keskityn hakuun paljon enemmän kuin mitä tänä keväänä. Minulla on puolellani myös se etu, että koeprosessi on minulle jo tuttu ja tiedän mitä tuleman pitää.  Se tulee olemaan suuri henkinen etu.

Ihmisen vahvuuden määrittelee tietyltä osin miten kestää ja käsittelee pettymyksiä. Tälläisillä hetkillä osaan olla itsestäni tietyllä tavalla hyvin ylpeä.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #13 : 10.07.2007 11:05 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tänä aamuna koin ehkäpä elämäni tähän asti suurimman pettymyksen: etsin ammattikorkeakoulun hyväksyttyjen listalta epätoivoisesti nimeäni, mutta sitä ei löytynyt. Parin minuutin ajan fiilis oli maailman huonoin.

Tälle ei vain voi mitään. Suoriuduin pääsykokeissa parhaani mukaan eikä hampaankoloon siltä osin jäänyt mitään. Muut olivat vain parempia tällä kertaa.

Tämä tietää sitä, että ensi vuonna valmistaudun ja keskityn hakuun paljon enemmän kuin mitä tänä keväänä. Minulla on puolellani myös se etu, että koeprosessi on minulle jo tuttu ja tiedän mitä tuleman pitää.  Se tulee olemaan suuri henkinen etu.

Ihmisen vahvuuden määrittelee tietyltä osin miten kestää ja käsittelee pettymyksiä. Tälläisillä hetkillä osaan olla itsestäni tietyllä tavalla hyvin ylpeä.  :)

Harmillista. Pakko sanoa että minusta olisit kyllä ansainnut paikan. Sen verran innokas olet alaa ja opiskelua kohtaan. Mutta jos todella haluat kyseiselle linjalle kannattaa ensi kerralla hakea muuallekkin. Samalle linjalle siis kuitenkin. Helsinkiin kun on yleisesti todella vaikea päästä.
Itse kun hain niin minulla oli kakkos ja kolmos vaihtoehtokin. Ja pääsin siihen kolmos vaihtoehtoon. Hiukan mietin jopa että viitsinkö sinne mennä, mutta olen todella iloinen että menin. En ole katunut sitä ikinä.
Ja ei se stadi niin erikoinen paikka ole ;) On täällä Tampereellakin kaikkea. Ainakin minä ja Tuulisti :D
Mutta tätähän Rocky Balboakin sanoi :) Ei se kuinka paljon ja kovaa lyö, vaan kuinka paljon ja kuinka kovia iskuja kestää ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #14 : 12.07.2007 18:34 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Tämä saattaa olla pieni asia muille, mutta alkaa jo vituttamaan nuo juorulehdet. Joka lause päättyy huutomerkkiin ja ketä oikeasti kiinnostaa mitä Matti nykänen joi? Vittu poltan roviolla nuo lehdet ja kusen päälle. Tämä oli avautumiseni ja helpotti kummasti  ;)
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #15 : 12.07.2007 19:33 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tämä saattaa olla pieni asia muille, mutta alkaa jo vituttamaan nuo juorulehdet. Joka lause päättyy huutomerkkiin ja ketä oikeasti kiinnostaa mitä Matti nykänen joi? Vittu poltan roviolla nuo lehdet ja kusen päälle. Tämä oli avautumiseni ja helpotti kummasti  ;)

Kyllä! Olen täysin samaa mieltä. En ymmärrä ihmisiä jotka oikeasti ostavat niitä lehtiä. Aivan järjetöntä. Miten ihmeessä voi olla niin kiinnostavaa kuulla että Matti ja Mervi eroaa, palaa yhteen, tappelee ja toinen menee linnaan. Ja kun ne on oikeasti se sama kierros joka viikko.

Toinen on nämä Vanhasen naisjutut ja Sievisen ämmän naisellisuuden ja paremman itsetunnon hakeminen. Tekisi mieli alkaa pyromaaniksi joka ikinen kerta kun näkee näitä juttuja. Aivan järjetöntä.
Yhteen aikaan kun olin eräässä liikenne myymälässä, sanoin ihmisille joskus aivan suoraan että niitä ei kannata ostaa, ja että minä boikotoin niitä lehtiä viimeiseen asti.

*ittu...Mies ei ole mies tai nainen ei ole nainen jos sillä ei ole omaa juoru toimittajaa jolle soittaa jos on ottanut viskipaukun tai silikoonit. Kun on pikku rahan puutetta niin menee vaan yhdelle terassille ja soittaa toimittajalleen yksinoikeusjutun reissustaan ja kokemuksistaan niin jälleen on hiukan massia.
Parastahan jos on ollut illan samassa seurassa politiikon tai varakkaan henkilön kanssa. Silloin kun voi tehdä jo kokonaisen KIRJAN josta saa muutaman 10 000€ tilille niin taas jaksaa metsästää uutta juttua itsestään.


VI*TU ETTÄ VIHAAN NÄITÄ TAPAUKSIA!!!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #16 : 12.07.2007 20:40 »
TseiTsei Jäsen Viestejä: 262 Basaaripisteet: 1 Profiili
Parastahan jos on ollut illan samassa seurassa politiikon tai varakkaan henkilön kanssa. Silloin kun voi tehdä jo kokonaisen KIRJAN josta saa muutaman 10 000€ tilille niin taas jaksaa metsästää uutta juttua itsestään.

Pääministerin morsiamesta tuli melkoinen floppi, joten Susan Kuronen (taitaa olla nykyään Ruusunen ;D) ei päässyt sillä rikastumaan. En muista tarkkaa lukumäärää, mutta kustantamon varastossa tuota kirjaa lojuu about 5 000 kappaletta.

Juorulehdet myyvät, mutta paljastuskirjat eivät. Outoa tämä Suomen kansa. :lol:
Nice beaver!
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #17 : 13.07.2007 19:07 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Heh, mua hävetti ihan saatanasti, kun yks päivä postilaatikkoon tuli Katso!!!11! -lehden näytenumero. Hemmetti, nyt postinjakaja luulee mua joksikin älykääpiöksi. :D

Ja tällä hetkellä mua vituttaa se, että kun ei viikolla oo oikein pääsyt nettiin, niin olen ihan pää pyörällä, kun pitäisi jostain aloittaa Pelaajalaudalle tulleiden viestien purku. Joka paikassa uutta viestiä eikä millään tiedä, mistä aloittaisi. E3-messuistakin olen kuullut vain jotain pientä kännisen puhelun aikana keskiviikkona. No, kohtapa pääsen joko yllättymään tahi pettymään.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #18 : 16.07.2007 08:56 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili Hemmetti.

Ostin tuossa uuden telkkarin. Oikein HD ja kaikkea sen kaltaista. Xo:hon tietysti tilasin sitten VGA-kaapelin. Voi lukkoseppä sentään, eihän se toimi. Kuvaa ei tule kuin silloin tällöin ja sekin katoaa kohta. Eihän tämä nyt sinänsä suuren suuri asia ole kun letkulla on takuu ja kaikkea. Olishan se vaan ollut kiva päästä pelaamaan vähän Sam Fisherin uusinta seikkailua kunnon grafiikoilla.

Oishan tietysti komponentti olemassa, mutta siinä paikassa on jo Wii ja XO:n piuhan kerkesin jo siivoamaan laatikkoon sängyn alle.

Ai niin, kommentoidaan vielä noihin juorulehtiin. Suurempaa huumoria on vaikea löytää kuin mitä niiden lööpit edustavat. En ymmärrä mitenkään, miten ne lehdet voisivat ketään vituttaa. Jos ei kiinnosta ne jutut, niin ei kai kukaan aseella uhaten pakota niitä lukemaan? Luetaan sitten vaan vaikkapa kommunistien Nyt-liitettä.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #19 : 16.07.2007 10:17 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Hemmetti.

Ostin tuossa uuden telkkarin. Oikein HD ja kaikkea sen kaltaista. Xo:hon tietysti tilasin sitten VGA-kaapelin. Voi lukkoseppä sentään, eihän se toimi. Kuvaa ei tule kuin silloin tällöin ja sekin katoaa kohta. Eihän tämä nyt sinänsä suuren suuri asia ole kun letkulla on takuu ja kaikkea. Olishan se vaan ollut kiva päästä pelaamaan vähän Sam Fisherin uusinta seikkailua kunnon grafiikoilla.

Minkäs merkkinen ja mallinen hoodee töllö on kyseessä?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #20 : 16.07.2007 10:22 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili Samsungin LE32S8, digisovitin niin kaapeli- kuin antenniverkkoon löytyy. 720p-kuvaa saa mukavasti. Näyttää pelit hyviltä, mitä nyt Final Fantasy seiskan pikseliukot on todellakin pikseliukkoja. PS2-, Gamecube- ja Xbox-pelit ovat oikein mainion näköisiä.


Niin joo, hintaa oli 995 kun myyjämies pudotti satasen pois.


« Viimeksi muokattu: 16.07.2007 17:22 kirjoittanut Suurvisiiri »
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #21 : 23.07.2007 00:15 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Vituttaaku huomenna pitää herätä kuudelta ja ei yhtään väsytä. Sitten on aamulla suuria ongelmia päästä ylös! Ainut asia minkä takia jaksan nousta on että siitä työstä saa rahaa...
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #22 : 23.07.2007 14:57 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Kyllä se jumalauta taitaa niin olla, ettei meikäläisen ole jossain universaalisessa käsikirjoituksessa tarkoitettu koskaan ostavan uutta tietokonetta. Muutamankin saapumisajankohdan siirtymisen jälkeen kaiken piti viimein olla kuosissa, tilaus sisällä, päivät lukossa, vaan annas kun käy pari viikkoa intissä ja saapuu tarkistamaan tilannetta: koko fakin' läppäri tuntuu kadonneen maan päältä. Ei sitä enää minkään liikkeen valikoimista löytynyt. Nyt kävi näin.

Eipä silti, pianhan kaivelin MBNetin hintavertailun top-listan kärjestä tällaisen ominaisuuksiltaan lähes täysin samanlaisen(ja pari euroa halvemman btw, woo-fucking-hoo) Acerin Aspire-läppärin, ja pistin ennakkotilaukseen. 6.8. pitäisi saapua maahantuojalta, mutta paskat siitäkään mitään kuitenkaan tulee. Jään odottamaan uusia ongelmia.


Ja kuin vittuillakseen IE kaatui jälleen varmaan 15. kertaa tänään.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #23 : 23.07.2007 15:13 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Ja kuin vittuillakseen IE kaatui jälleen varmaan 15. kertaa tänään.


http://www.apple.com/fi/macbook/


Osta. Rakastu. Koe vaivattomuus.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #24 : 23.07.2007 15:42 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Kiitos siitä, mutta minä löydän laitteistani - u know, modeemi, kolmisatanen Pena, jokainen ohjelma versioltaan viimevuosituhannelta, the whole shebang - muutakin vikaa kuin sen, ettei niiden kyljessä lue Apple. ;)

Eikä selainkaan itseasiassa kiukuttele kuin Laudan kanssa - mitä nyt on tietty hitaampi kuin fossiiloitunut laiskiainen. Luoja tietää miksi...
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #25 : 24.07.2007 15:13 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Ei näy eikä kuulu mun tilaamia tavaroita Wiille. Soittelin sitten perään ja kamoja ei kuulemma ole varastossa. Mahdollisesti tänään tai huomenna saavat täydennyksiä. Wittu jos menee maanantailla se tavaran saapuminen  >:( Yleensä kaupat ilmoittavat jos tavaraa ei ole varastossa ja pahoittelevat viivästystä. Ei näköjään kuulu Gamelifen tapoihin. Olis vapaa viikonloppu ja kaikkea. Wiin saan perjantaina. No pelaillaan sitte vaan Sportsia yhdellä ohjaimella  ;D

No töissä olis töitä tarjolla viikonlopuksikin. Jos sitä menis joka päivä vetämään yhden aamuvuoron ja tienaamaan lisää rahaa. Vituttaa ehkä herätä aikaisemmin, mutta kyllä hymyilyttää kun huomattavasti suurempi palkka saapuu  :P
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #26 : 26.07.2007 10:01 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Final Fantasy VI Advance

Ensin mietin, että täähän on ihan huippupeli. Pelasin ihan fiiliksissä ja pääsin sinne laavalla täytettyyn luolaan asti. Tallensin normaalisti sinne odottamaan seuraavaa päivää. Seuraavana päivänä sitten käynnistin SP:n ja olin rupeemassa pelaamaan. Naps. Ruuttun tuli pelkkää valkoista ja kajarista kuulu jotain random särinää. Resettaan äkkiä ja helpotuksekseni peli lähti käyntiin. Oon valkkaamassa savee, niin siihen tulee vaan "New game".

JES!11 Savet on lähtenyt!

Aloitin pelin alusta ja pelasin vajaa 10 tuntia. Huomasin samalla, että peli muuttuu sen mukaan mitä porukkaa on partyssa, tämä on jo iso plussa. Eilen illalla sitten oli taas lähtenyt savet. Ei se vielä mitään, mutta nyt ei enään uskalla pelata tota peliä kun tietää, että save voi lähteä millon hyvänsä. Menee kaikki "työ" hukkaan.

Osaako kukaan sanoa, mistä tämmönen vois johtua.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #27 : 26.07.2007 10:49 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Kasettisi on paskana, eli rikki ja suosittelen vaihtamaan sen.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #28 : 26.07.2007 12:18 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kasettisi on paskana, eli rikki ja suosittelen vaihtamaan sen.

Aha, ei kyllä ekana tullut mieleen. Ajattelin, että se on joku bugi, kun joskus ne savet säilyy.  :o

Aika veemäistä tämmönen kun myydään hajalla olevia pelejä uutena. Tai sitten oon ite sen saanut rikki. Tähän taloon ei XO:ta tule, kun tuntuu pelikaupasta minulle näitä maanantaikappaleita aina silloin tällöin tulevan.

Saisinkohan pelin vaihdettua uuteen kuittia vastaan. Ei varmaan kannata jos on se uusikin rikki. =P

Elämän suuria kysymyksiä.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #29 : 26.07.2007 15:06 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Tottakai saat vaihdettua sen laatikossaan kuitin kanssa toiseen kappaleeseen. Tuskin sieltä nyt juuri sulle osuu toista maanantaikappaletta.
N
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines