Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442902 kertaa)
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #420 : 26.02.2009 16:43 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Mäkin epäilen samaa, mutta olen todella pettynyt että kyseessä ei ollut se ke-muodossa oleva sana. VAIMOKE!


Edit: Vituttaa muuten lukea puolijohdekomponenttien perusteiden tenttiin. Etenkin siksi, että kurssin sisältö ei varsinaisesti liity hirveästi tietoliikenteen koulutusohjelmaan. Lisäksi pitää muistella ulkoa kaavoja, joita en tule enää koskaan tämän tentin jälkeen tarvitsemaan missään. Ikinä.


« Viimeksi muokattu: 26.02.2009 17:00 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #421 : 26.02.2009 16:58 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Aaaaaaaaaaa...."ganstakieltä".... :rollaus:
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #422 : 26.02.2009 17:00 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Tjaah, olin sitten katsonut Kelan papereiden (vuokran kolmivuotistarkastus tjtn.) palautuspäivämäärän väärin ja tällä hetkellä on sitten asumislisä jäähyllä.  :lol: Puolihuolimattomasti olin katsonut lapusta, että jaahas, lippusten ja lappusten pitää olla perillä vasta maaliskuun alkupuolella, mutta oikeasti tuo päivämäärä olikin 2.2. Nooh, pitääpäs lähettää huomenna valituslaput.

Tohelo mikä tohelo, ei sille mitään voi.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #423 : 26.02.2009 21:21 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Tänään stadiin, ja huomenna lennähdän Pariisiin perkeleen isoihin tanssiskaboihin viikonlopuksi. Mikä parasta, itse ei tarvitse maksaa reissusta kuin muutama kymppi, tammikuun lopun karsintakisan voitto sponssaa lennot ja majoituksen. On kyllä ollut niin jumalattoman hektistä pari viime viikkoa, että viikonloppu reissussa tulee tarpeeseen. Kaikin puolin hyvä fiilis.

Ainoa harmillinen puoli tässä on se, ettei vaimo päässyt mukaan. Kaksin olisi kuitenkin kivempi kutea Eiffel-tornin alla. Oh well, käy se itsekseenkin...?
Vaimo?!? O_O Tämä ei kovin vanha juttu voi olla? Tai sitten pääni alkaa oikeasti olemaan ehtoo puolella...
Sama. Vaimo, mitä ihmettä? Ei vaimot ole 20-vuotiaille uroille.

EDIT: Muuten. Miksi tämä keskustelu käydään vitutusketjussa. Ellei vaimo ollut se piilotettu harmin aihe.
Mietin ihan samaa :D Onnitella totta kai pitää, mutta on hiukan ironista että tämä tapahtuu juuri "Yleisessä vitutus -ketjussa"

:lol: Tulipahan soppa. Jep, kuten Mel ja Rocky uumoilivat, ihan kutsumanimestä oli kyse. Kultsimussukkapuppeli kun ei jotenkin sovi suuhun. Lisäksi menin tietty postaamaan väärään threadiin, kun aivojen liitäntäsyoverit väittivät tämän olevan Mitä tapahtui tänään? -ketju. Näitähän sattuu, pahoittelen maailmoja järkyttänyttä väärinkäsitystä. ;)



Vielä pitäisi pakata. Se harmittaa hieman.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #424 : 26.02.2009 23:18 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Aaaaaaaaaaa...."ganstakieltä".... :rollaus:

SE ON GANGSTA
En muuten ole ikinä ollut ylpeämpi kirjoitusvirheestä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #425 : 27.02.2009 15:46 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Edit: Vituttaa muuten lukea puolijohdekomponenttien perusteiden tenttiin. Etenkin siksi, että kurssin sisältö ei varsinaisesti liity hirveästi tietoliikenteen koulutusohjelmaan. Lisäksi pitää muistella ulkoa kaavoja, joita en tule enää koskaan tämän tentin jälkeen tarvitsemaan missään. Ikinä.

Tenttihän meni ihan vituilleen, kun olikin uusi proffa tehnyt ihan erilaisen tentin kuin ennen. Sen lisäksi posti ei tuonut mitään kivaa.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #426 : 28.02.2009 17:54 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Tänään vituttaa:

Vessat, joissa valokatkaisin on ulkopuolella. Huonoin idea ikinä.
Street Fighter IV:n Seth. Ei se tietty mikään SF3:n Gill ole, mutta ainakaan Gilliä vastaan ei ole pakko pelata päästäkseen itse peliin.
Hajoilevat Labtecin kajarit. Joskus menevät päälle, joskus ei. Heitetäänkö noppaa?
Kahvi loppu ja kauppa menee kiinni seitsemän minuutin sisällä. Kahviton päivä on huono päivä.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #427 : 02.03.2009 19:31 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Tulostimet! Nämä paskakasat ei toimi ikinä, ja sitten ne ylikalliit mustepatruunat menee siihen kun se tulostaa jotain saatanan mallipapereita.

Helvetti miten ärsyttävää.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #428 : 03.03.2009 15:46 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Tänään koin jälleen kerran ultimaattisen vitutuksen enkun tunnilla. Miksi helvetissä suomalaiset enkunkielen opettajat yrittävät vääntää jotain epäonnistunutta brittiaksenttia!? Jo kolmas maikka elämäni aikana, joka nolaa itsensä totaalisesti tälläisella typeryydellä. Ensimmäiset pari tuntia asia lähinnä nauratti, nyt se alkaa jo oikeasti vituttamaan, kun korvat vuotaa verta.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #429 : 03.03.2009 17:24 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Tulostimet! Nämä paskakasat ei toimi ikinä, ja sitten ne ylikalliit mustepatruunat menee siihen kun se tulostaa jotain saatanan mallipapereita.

Helvetti miten ärsyttävää.

Osta lasertulostin.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #430 : 03.03.2009 18:53 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tänään koin jälleen kerran ultimaattisen vitutuksen enkun tunnilla. Miksi helvetissä suomalaiset enkunkielen opettajat yrittävät vääntää jotain epäonnistunutta brittiaksenttia!? Jo kolmas maikka elämäni aikana, joka nolaa itsensä totaalisesti tälläisella typeryydellä. Ensimmäiset pari tuntia asia lähinnä nauratti, nyt se alkaa jo oikeasti vituttamaan, kun korvat vuotaa verta.
Aksentti tarttuu ja monet englannin opettajat tekevät tietysti opiskeluiden PAKOLLISEN/-T opintoreissun/-ut Enklantiin. Kyllähän sen voi huomata jossain määrin myös ihmisistä, jotka eivät ole ikinä astuneet Suomen rajojen ulkopuolelle. Ne, jotka ovat viettäneet aikaansa enemmän amerikkalaisten ohjelmien parissa, puhuvat englantia jenkki-aksentilla, ja ne, jotka ovat katselleet lapsuudesta asti Monty Pythoneita, saattavat vääntää engalntia brittiaksentilla.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #431 : 03.03.2009 22:18 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tänään koin jälleen kerran ultimaattisen vitutuksen enkun tunnilla. Miksi helvetissä suomalaiset enkunkielen opettajat yrittävät vääntää jotain epäonnistunutta brittiaksenttia!? Jo kolmas maikka elämäni aikana, joka nolaa itsensä totaalisesti tälläisella typeryydellä. Ensimmäiset pari tuntia asia lähinnä nauratti, nyt se alkaa jo oikeasti vituttamaan, kun korvat vuotaa verta.
Aksentti tarttuu ja monet englannin opettajat tekevät tietysti opiskeluiden PAKOLLISEN/-T opintoreissun/-ut Enklantiin. Kyllähän sen voi huomata jossain määrin myös ihmisistä, jotka eivät ole ikinä astuneet Suomen rajojen ulkopuolelle. Ne, jotka ovat viettäneet aikaansa enemmän amerikkalaisten ohjelmien parissa, puhuvat englantia jenkki-aksentilla, ja ne, jotka ovat katselleet lapsuudesta asti Monty Pythoneita, saattavat vääntää engalntia brittiaksentilla.
Juuri tämä, mitä Azukin jo sanoi. Opiskeluiden kauttahan nuo varmaan ovat alun alkaen tarttuneet, kun sanojen ääntämistä on harjoteltu. Itse otan mielelläni hieman epäonnistuneen/feikin brittiaksentin todella laiskan ja välinpitämättömän perus Suomi/Amerikka/Britti-variantin yli.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #432 : 04.03.2009 09:09 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Viikonloppu Ranskassa, piipahdus Stadissa, ja sitten yöjunaan. Kotona tänä aamuna ennen kahdeksaa. Väsyttää, ei huvita oikein mikään, ja parin tunnin päästä olisi fysiikan tentti. Taas on onnistumisen merkit ilmassa vahvat.

Eniten tässä vituttaa tämä opiskelutyyli. Kun on kolme vuotta hoettu lukiossa, että älkää edes opetelko kaavojanne ulkoa, vaan harjoitelkaa sen sijaan taulukkokirjan käyttöä, ja sitten yliopistossa moista ei enää tunnetakaan, pistää se kevyesti harmittamaan. Vaihtovirtapiirien maailmasta löytyy kuitenkin ihan nohevasti näitä laskukaavoja, jotka muistaa enintään sen yhden päivän, jos siis sitäkään. Loppukoetta odotellessa, kun koko kurssin kaavasisältö pitäisi iskeä kerralla käyttöön...

Ainiin, saahan isompiin tentteihin kaavakokoelman. Jotain trigonmetrisiä funktioita siellä oli, ja tietty vakioita. Konkreettinen hyöty fysiikan kokeessa - korvaamatonta. Viinakset koulun ja elämän mentyä vituiksi - MasterCard.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #433 : 04.03.2009 23:38 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Kaikki vaan vituttaa ja ei huvita mikään. Ihan yliapaattinen fiilis.
Ei huvita tehdä mitään. ._.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #434 : 05.03.2009 15:56 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Ei helevetti...tein niitä näitä tietokoneella ja yhtäkkiä netti hävis. Tai koko yhteys. Ajattelin että netti meni poikki tarjoajan päästä, mutta pikaisella varmistuksella ei mennytkään. Lisäksi pääsin toisella koneella nettii. Alko mieletön selvittely ja vian metsästäminen kiroilun säestyksellä. Loppu tulos oli että verkkokortissa oli vikaa. Kone kun ei mennyt nettiin samalla koneella Linuxin puolellakaan ja kaikki reitittimet ja modeemit toimi ok. Sitten keskitettiin vian määritystä verkkokorttiin ja kiroilu jatkui. Kone meni muutaman kerran tilttiin enkä saanut käytännössä mitään aikaiseksi tai selville. Lopulta kun kone meni jälleen tilttiin sammutin koneen ties monenteen kertaan napista ja käynnistin koneen. Kun Windows käynnistyi, kaikki toimikin yhtäkkiä ihan ok ja normaalisti ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut O_o Siis WTF!?! Siis olen kyllä tyytyväinen että kaikki nyt toimii ihan ok, mutta olisi todella mielenkiintoista tietää mikä helvetti konetta nyt kyrsi kun ei yhteistyö onnistunut! No...kun ongelmat ovat kuin naisten kanssa, niin kai tämäkin hoidellaan sitten samalla tavalla kuin naisten kanssa: Ei kannata kysellä tai miettiä liikaa, vaan on vain tyytyväinen että kaikki on ok.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #435 : 11.03.2009 16:45 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaikki tommoset ammuskelijahörhöt/-urpot harmittavat.  :(
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #436 : 12.03.2009 20:13 »
Iva Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kaikki tommoset ammuskelijahörhöt/-urpot harmittavat.  :(
Mikäs niissä niin harmittaa? Tommoset yhden lauseen postaukset ovat aika turhia mm. keskustelunluomisen kannalta. Mutta okei, tämä taitaakin nyt olla vähän terapianomainen ja päiväkirjamainen stressinpoistolanka?
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #437 : 13.03.2009 14:30 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Vituttaa kun Killzone 2 on vieläkin matkalla Brittein saarilta, vaikka lähti matkaan jo viikko sitten. Eikös TheHutin toimitusten pitänyt olla roimasti nopeampia, kuin Play.comin jne? Posti taas kusee jotain  :(

No ainakin oli helkkarin halpa, joten kai sitä pari päivää jaksaa vartoa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #438 : 13.03.2009 15:53 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Ei TheHut mitenkään pysty normaalia postitusta nopeuttamaan. Eiköhän se peli tule Playsta ja TheHutista ihan niin nopeasti kuin Kusti sen polkee perille.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #439 : 13.03.2009 16:14 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Läppärin hiiri loisti kuin joulukuusi, mikä tietenkin johti vitutukseen ja se siihen, että avasin mokoman ja revin pihdeillä kaikki neljä punaista lediä irti.

Kuka terve ihminen suunnittelee hiiren joka loistaa valoa? No nyt vituta enää, saa tosin nähdä kauanko toimii.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #440 : 13.03.2009 16:24 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili
Vituttaa kun Killzone 2 on vieläkin matkalla Brittein saarilta, vaikka lähti matkaan jo viikko sitten. Eikös TheHutin toimitusten pitänyt olla roimasti nopeampia, kuin Play.comin jne? Posti taas kusee jotain  :(

No ainakin oli helkkarin halpa, joten kai sitä pari päivää jaksaa vartoa.

TheHutista tuli viime tilaus mulle reilussa kolmessa viikossa, Thaimaan kautta. :lol: Olivat laittaneet vaan nimen, postinumeron ja 'Finland' paketin kylkeen. Yleensä kestänyt reilun viikon Hutin pakettien saapuminen. BlahDVD:stä tilasin viime perjantaina aamulla kymmenen maissa Fable 2:n kaverille. Oli jo maanantaina postilaatikossa.  ;)
Kokoelma
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #441 : 14.03.2009 00:10 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
BlahDVD:stä tilasin viime perjantaina aamulla kymmenen maissa Fable 2:n kaverille. Oli jo maanantaina postilaatikossa.  ;)
BlahDVD:stä on tullut minullekin kolmen päivän aikana viimeisimmät tilaukset, jos peli on jo ilmestynyt. Ennakkotilauksiset ovat tulleet n. viikossa ilmestymisestä. Nopein paikka omien kokemusten perusteella. Niillä taitaa olla joku varasto tai yhteistyökumppani Ruotsissa, mistä lähettelevät, kun jossain tilauksissa on ollut "palauta tämä Malmööseen, jos ei pääse perille"-leima.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #442 : 23.03.2009 00:33 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Siis minä en kestä! Oikeesti en kykene enää! Tulen hulluksi jos ikinä enää joudun yhteenkään typerään Japanilaisten tätien kokoukseen!!!!1

Olen nyt ollut täällä Japanissa muutaman päivän, ja minulla ei varsinaisesti ole mitään tärkeää tekemistä. Voisi opiskella joo, mutta kuka sitä nyt lomalla kaiken aikaa jaksaa? Unirytmi on vielä jet lagin jäljiltä vähän outo, mutta onhan se virkistävää vaihtelua herätä neljältä aamulla ja mennä nukkumaan seitsemältä illalla.

Eilen menin sitten aamupäivällä morjestamaan tuossa alakerrassa asuvaa kiinalaista tyttöä. No se on hirveän mukava muija, vähän oudon mukava mutta silti. Kysyi mitä olen tehnyt, sanoin en mitään kun ei ole nyt ohjelmaa... No hän on aina menossa ja kutsui minut mukaan iltapäivän origamikurssille. No ei minua nyt varsinaisesti huvittanut mennä mutta kun olin jo sanonut että ei ole ohjelmaa niin päätin sitten olla reipas enkä vain homehtua kotona itsekseni koko päivää.

No sinne tunnille sitten mentiin, minä, kolme kiinalaista tyttöä ja n. 8 japanilaista tätiä. Siellä sitten väkerrettiin yhtä origami-kukka-asetelmaa kolme tuntia. Minulta siihen meni tunti, kyseessä oli lähinnä monotonista terälehtien väkerrystä, ei mitään taitoa vaativaa. Loppuajan sitten auttelin niitä kiina-tytsyjä, joilla ei näemmä ollut kykyä edes siihen monotoniseen räpläykseen.

Ja ne kysymykset. Ne samat... ikuiset...kysymykset. Jokainen japanilainen täti uskoo hartaasti että minä ja muut kaltaiseni ovat Japanissa viihdyttämässä heitä. Ja koska kielitaitoni on varsin alkeellinen, minun oletetaan olevan myös muuten tyhmä ja yksinkertainen. Minulta kysytään kaiken aikaa asioita kuten onko Suomessa jääkarhuja, olenko tavannut joulupukin, minkälaista ääntä revontulet pitävät... Ja kun on kahvipaussin aika, joka samperin kerta minulle _tavataan_ ja vielöä _englanniksi_ (kaikki muu on tietenkin aina japaniksi) että T Ä M Ä  O N J A P A N I L A I S T A  T E E T Ä. Siis ei *itussa? Olen asunut täällä vuoden ja juuri mistään ei ikinä saa mitään muuta juotavaa kun sitä samaa vihreää teetä, ja se täytyy minulle silti joka kerta, joka päivä erikseen selittää?!

Ja kun tämä origami-kidutus oli vihdoin ohitse ja minä ainakin halusin kotiin, niin meidät neljä raahattiin johonkin mummojen amatööritaiteilijoiden kuppaiseen taidenäyttelyyn jossa uusi joukko japanilaisia tätejä aloitti saman rumban. Tässä vaiheessa minä yritin vajota koomaan, mutta eiväthän ne antaneet. Ja kun rumat maalaukset oli töllistelty, niin taas kahvitauko... Ja taas selitettiin että nyt juodaan kuulkas tytöt japanilaista teetä... Hyvä etten sykäriä saanut järkytykseltäni.

Siis, japanilaisethan ovat kaikki rasisteja. Piste. Toiset vaihtat kadunpuolta kun näkevät ulkomaalaisen tulevan vastaan. No tämä on minusta ok, se on ainakin rehellistä. Mutta pahinta rasismia on se, että kohdellaan "liian hyvin". Ollaan niin kivoja ja kiinnostuneita että. Mutta ei minua silti ihmisenä kohdella, ei suinkaan, enemmänkin kuin lemmikkinä. Olen hirveän kiva ja jännä, mutta olen olemassa muiden iloksi. Ja niin minua raahatan jokaisiin kissanristiäisiin että voidaan osoittaa kuinka kansainvälisiä ollaan. Amerikkalaisia tämä ei muuten haittaa yleensä ollenlaan: Jos kerran heitä kohdellaan kivasti, niin mitä väliä sillä on jos "oikeasti" heitä ei ajatella tasa-arvoisina ihmisinä? Pinnallisuus FTW.

No joo, siellä taidenäyttelyssä taas istuin, yritin olla näkymätön, tuloksetta. Jokainen täti haluaa "olla ystäväni" ja kutsua minut johonkin toiseen kuolettavan tylsään tapahtumaan. Jokaiseen kutsuun yritän parhaani mukaan selittää että ei nyt voi luvata kun en ole varma miten on menoa ja töitä... Ja tämä _ei_ mene jakeluun. Minut buukattiin ainakin seitsemään erilliseen mummotapahtumaan, joista en mene yhteenkään vaikka aseella uhattaisiin. Jokaiselle tyypille yritin parhaani mukaan sanoa että "en nyt oikein viitsisi kun tuota tuota..." mutta ei. En oikeasti tiedä eivätkö ne ymmärrä, vai eikö niitä kiinnossa hevon kettua _haluanko_ minä osallistua heidän mummorinkinsä apaattisiin syylänlaskentailtamiin vai en.

Ja kun homma muuten olisi ohi... niin valokuvia. Jokaisen osallistujan kameralla pitää ottaa valokuvia meistä kaaaaikista yhdessä. Ja erikseen. Ja japsit haluavat järjestää hiukseni nätimmin kuvaa varten. Ja pitää kädestä. Anteeksi nyt vaan, mutta minusta on pirun rasistista että jopa täysin tuntemattomat, minulle ei koskaan edes puhuneet ihmiset haluavat ottaa kuvan kanssani vain koska olen "länkkäri". Tämä on saakeli vieköön vielä Tokio eikä mikään Kiinan maaseutu, täällä on ulkomaalaisia varmaan ainakin 10%!

Ja kun vihdoin ollaan menossa juna-asemalle (voi luojan kiitos kotiin!!!) kuuden tunnin kidutuksen jälkeen, niin viimeiseen asti ne tädit vannottavat että nähdään sitten ensi viikolla siellä pitsinnypläysmuseossa... Ja millään eivät tahtoisi päästää menemään, kävelevät niin hitaasti että melkein mennään takaperin, ja joka kerta kun keksivät uuden puheenaiheen, se vaatii _pysähtymistä_, vaikka oltaisiin keskellä autotietä ja muutenkin kiireistä ja ahdasta porraskäytävää, tai vaikka sataa.

Ja...miten helevetin vaikeaa on voida muistaa että minä olen _Suomesta_ enkä esim. Norjasta tai Venäjältä? Myöskään nimeni ei ole mahdoton muistaa, siinä on kaksi tavua ja sukuni on kaiken lisäksi vielä "japanilainen" sukunimi. Enkä edes ole turhantarkka ääntämyksestä, ja kumpi tahansa nimi riittää. On ihan normaalia että puolitutun vieraskielisen nimen tai kotimaan voi unohtaa silloin tällöin, mutta jumalauta joku raja! Siis ihan oikeasti on todella naurettavaa olla esim. pitämässä esitelmää Suomen kulttuurista kun joku viittaa ja kysyy voisinko kertoa hieman Sveitsin perinneruuista. Siihen ei kyllä auta sanoa kuin että en nyt kyllä valitettavasti voi kun en niistä mitään tiedä. Ja oikeasti, jos tuntee ihmisen edes joitakin kuukausia, niin nimi ja kotimaa on sellaisia asioita jotka voisi edes yrittää muistaa tai jos ei muista niin ei ainakaan sitten kuuluta sitä että ei muista!

Japani on ihan kiva maa, mutta jumalauta se on täynnä japanilaisia! Minä en kestä! Aaaaaarrrrrgqqh!
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #443 : 23.03.2009 09:06 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Kiitoksia avautumisesta! Mielenkiintoista settiä. Itseäni on pitkään kiinnostanut tietää, miten japanilaiset suhtautuvat ja käyttäytyvät maasaan olevia ulkomaalaisia kohtaan. Etenkin länkkärien. Animesta, televisiosarjoista ja muusta populaarikulttuurista on kyllä saanut pientä käsitystä asiasta, mutta kirjoituksesi oli kerta luokkaa asiaa avaavampi. Tuntuu, että jokaisesta ulkomaalaisesta tehdään siellä numero ja, jos tämmöisen näyttelyesineen saa verkostoonsa, sitä pitää esitellä joka paikassa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #444 : 23.03.2009 12:59 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Tiesittekö muuten, että Tuulisti asuu Japanissa?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #445 : 23.03.2009 14:45 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili (mmm... orgasmikidutusta... mmm...)

Vittuako lähdit? Ehdotan ratkaisua, jossa heittäydyt tylyksi. Anna tätien papattaa ja vastaa kysymyksiin yhden sanan töksäytyksillä. Älä hymyile. Näytä japanilaisille pala suomalaista melankoliaa. Kunnioitus on kaksisuuntainen juttu, miksi välittää ihmisten mielihyvästä jos ne kohtelee sua kuin jotain näyttelypuudelia?
N
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #446 : 23.03.2009 18:07 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Huudat niille tädeille "Suomi Finland perkele!" ja marssit matkoihisi. Ai niin ja hommaat oman ikäisiä kavereita. Ei kai nämä kuoleman rajaa hipovat(50+) mummot nyt nuorta naista siellä viihdytä? :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #447 : 24.03.2009 00:01 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo siis ihan oikeassa olette. Ongelma vaan usein on siinä, että jonnekin lähtiessään sitä ei useinkaan tiedä mihin sitoutuu. Nytkin todella luulin että kyseessä olisi tavallinen harrastetunti, en aavistanut mummokokousta. Ja pahinta on se että tämäkin paikka oli yllättävän kaukana kotoani, en siis esim. voinut jonkin tekosyyn varjolla hipsiä itsekseni pois.

Minusta tuntuu että ulkomaalaisille miehille tämä on hieman helpompaa, heitä kohdellaan "äijinä", tarjotaan drinksu ja jutellaan, kun taas naisia kohdella "nukkeina". (Suomessa tapojeni mukaisesti vaan kävelisin tylisti jätkien perässä sinne minne he menevät ja jättäisin tytsyt kukkahattujen luokse mutta täällä varmaan joutuisin siitä jonnekin suljetulle osastolle ja saisin sähköshokkihoitoa.) Tottakai minä haluaisin vain töksäyttää että "ei kiinnosta teidän jutut, naama kiinni", mutta en vaan ole kehdannut varsinkaan koska

1) olen näissä jutuissa vähän muiden armoilla,
2) en halua häpäistä mukana olevia aasialaisia kavereita ja
3) tuntuu kuitenkin että olen japseille jotain velkaa kun täällä asun ja he kuitenkin yrittävät olla kivoja...

Ja seli seli. Minä en vaan osaa olla Japaniksi tehokkaan ynseä. En edes niille friikeille jotka tulevat kyselemään että "onko sulla poikaystävää" kun kävelee kadulla. (Japanissa tällaista kadulla kyselevät ihmiset ovat yhtä friikkejä kuin Suomessa asiaa kadulla tiedustelevat.)

Edit: kyllä nyt alkaa pahasti näyttää siltä että ei ole hyvä tämä... Minun lisäksi täällä on muutama muu "länkkäri", jenkkejähän ne mutta pieni henkireikä nekin. Tänään kun tulin kotiin niin kaikki istuivat olkkarissa ja pelasivat porukalla WoWia. Järkeä tulla Japaniin ja aloittaa uusi harrastus: jenkkiporukalla WoWittaminen... Minä sitten tästä lähtien yksin pelaan huoneessani, opiskelen tai kävelen tuolla upeassa luonnossa, vuorilla ja pienissä kylissä. Vähän yksinäistä mutta ainakaan en WoWita.


« Viimeksi muokattu: 24.03.2009 09:06 kirjoittanut Tuulisti »
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #448 : 24.03.2009 17:49 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Vähän yksinäistä mutta ainakaan en WoWita.

Hölmöjä periaatteita.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #449 : 25.03.2009 03:18 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan oikeesti. Siihen kyllä vedän rajan että asutaan saakeli Tokiossa mutta aika menee siihen että istutaan pimennetyssä huoneessa ja pelataan jenkkiporukalla WoWia. Se on vain jotenkin niin väärin. Ei tätä, ei nyt.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines