Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 446074 kertaa)
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #360 : 29.11.2008 18:29 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Käy intissä niin et sairastu enää ikinä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #361 : 29.11.2008 19:43 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili
Käy intissä niin et sairastu enää ikinä.

Totta. Ensimmäiset 2kk aivan hirveää yskänuhakuume-kierrettä, mutta kun kerran tervehtyy, niin immuniteetti jopa HIV-virusta vastaan on kehittynyt.

Eipä ole intin jälkeen minkäänlaista flunssaa ollut. Tosin ei mulla ennen inttiäkään ole juuri mitään ikinä ollut, paitsi joskus ihan skidinä.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #362 : 29.11.2008 21:15 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Vittu.

Lottosin, mutta eihän sieltä mitään tullu. Ehdin jo haaveilemaan, mitä kaikkea niillä yli kuudella miljoonalla olisi voinut tehdä, mutta ei. Pakko jatkaa koulunkäyntiä ja orjotöiden tekoa. Tosin kaksi sai seitsemän oikein, joten eipä mulle ne reilu kolmisen miljoonaa olis kelvannukkaan!  >:(
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #363 : 29.11.2008 21:27 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Pitäähän sen jonkun sitä tyhmyysveroakin maksaa. Vai miten se meni... ;)
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #364 : 30.11.2008 00:48 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Mä sain 2 oikein + yhden lisänumeron. Oli tosi hyvä fiilis vielä ennen arvontaa, mutta luuni tunsivat tällä kertaa väärin. Perkele.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #365 : 30.11.2008 15:48 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Käy intissä niin et sairastu enää ikinä.
immuniteetti jopa HIV-virusta vastaan on kehittynyt.

 :/
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #366 : 30.11.2008 16:15 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili
Käy intissä niin et sairastu enää ikinä.
immuniteetti jopa HIV-virusta vastaan on kehittynyt.

 :/
Näin kuulin ainakin Dragsviikin pojkareilta. Vekarallahan ei tuollainen immuniteetti päässyt kehittymään.  ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #367 : 02.12.2008 16:04 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Python lannistaa taas. Harjoitustyönä pitäisi tähän kurssin loppuun duunailla kahdella eri moodilla ja vapaasti muokattavilla spekseillä toimiva(silti tekstimuotoinen) risti-nolla. Ei tule onnistumaan, se on jo tiedossa, mutta kun edes tuon peruspeli-idean jotenkin saisi toimimaan, niin tästä tulisi jotain pisteitä ja kurssi läpi. Vaan ei ole yksinkertaisesti mitään hajua. Koko kurssin perusole(tta)mus on ollut se, että oppilas saa luvan kaivella suurimman osan hyödyllisestä kamasta itse netistä, kun niistä ei luentokalvoissa kerrota. Eikä luennoillekaan ole kannattanut vaivautua, kun siellä taas luetaan samaiset kalvot ääneen. Ja nyt mennään vielä vähän syvemmällä, kun mitään luentoja tai muuta ei enää pyöri, ja tehtävänanto on aivan eri tasoa kun mikään mitä tähän asti ollaan tehty. Jotta onnea matkaan vaan.

Eipä silti, toisaalta mä tykkään duunailla ja miettiä itse, enkä ole hyvä kysymään apua vaikka sitä olisi tarjollakin, kun se tuntuu jotenkin luovuttamiselta. Mutta ei sekään hyvä ole, että päivät kuluu ruutua tuijottaessa ilman minkäänlaista suuntimaa siitä, mistä tätä lähtisi ratkomaan. Varsinkaan, kun aikaa on tietysti varsin rajoitetusti, eikä kurssia pääse läpi, vaikka se jo koottujen pisteiden puolesta suoritettu onkin, ellei tästä jonkunlaista tekelettä saa palautettua. Enkä edes tiedä, päästääkö ne silleen so-so-toimivallakaan läpi. Se nyt on vaan ainoa vaihtoehto.

Äh, ahistaa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #368 : 02.12.2008 16:10 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Itsellä on vieläkin koodauskurssit suorittamatta. Ahdistaa ihan tosissaan, kun ei ole mitään kokemusta aiheesta. Tosiaan tuohon opetukseen ei voi hirveästi luottaa ja sen kurssin assistanttikin on täysmulkku.

Miten mulla on Sharkie sellainen kuva, että olisit Oulun Yliopistossa opiskelemassa? Jos näin on, niin onko kurssin assarina mahdollisesti T. Tokola?
Play-Asia
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #369 : 02.12.2008 16:17 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Miten mulla on Sharkie sellainen kuva, että olisit Oulun Yliopistossa opiskelemassa? Jos näin on, niin onko kurssin assarina mahdollisesti T. Tokola?
Olen joo, mutta en muista yhdenkään(minusta niitä oli useampi) kurssin assarin nimeä, kun en ole joutunut asioimaan. Koetin käydä haistelemassa kurssin nettisivuilta, mutten löytänyt sieltäkään. Joku erityismulkku?
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #370 : 02.12.2008 16:25 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Joo, semmonen jeesuksen näkönen tyyppi. Ainakin viimeksi näin. Jos siltä apua kysyy ohjelmoitiin, niin se yleensä sanoo että "sulla on onglema, ratkaise se."
Play-Asia
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #371 : 02.12.2008 16:27 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili  :lol: Pakko arvostaa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #372 : 02.12.2008 16:39 »
dzei Vieras
Äh, ahistaa.

Taitaa olla joka paikassa tuolla mallilla opetus. "Kato netistä" tai "lue muistiinpanot". Ei niitä ohjelmistoalan osaajia oikeasti tämmösellä opetuksella saada. Koulutus on sitä, että ne jotka osaa "jo valmiiksi", ei saa mitään irti opetuksesta ja ne jotka eivät osaa, lannistetaan heti tuommosella asenteella. Tästä voisi tarinoida helposti pitemmästikin.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #373 : 02.12.2008 16:51 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Onneksi ne lapsuuden unelmat koodiapinan urasta kuoli samalla, kun päätin vaihtaa lukiossa pitkästä matematiikasta lyhyeen. En meinaan olisi tuollaista jaksanut, vaikka pidänkin koodaamisesta ja ohjelmoinnin itsenäisestä opiskelusta. :\
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #374 : 02.12.2008 19:43 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Siirsin suurimman osan opiskeluun liittyvistä viesteistä tänne, jossa aiheesta voi jatkaa.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #375 : 15.12.2008 17:41 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili 250$:n palkinto netissä pelattavassa managerointipelissä vaihtui NHL 09:n PC-versioon.
Kokoelma
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #376 : 15.12.2008 18:09 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Ja minkähän helvetin takia mun linkki poistettiin, muttei zoukan vammaista urpoilua? Heittäkää nyt vielä Kogeki pihalle ja jatketaan samaa sisäsiittoista meininkä jatkossakin.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #377 : 15.12.2008 18:17 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Ja minkähän helvetin takia mun linkki poistettiin, muttei zoukan vammaista urpoilua? Heittäkää nyt vielä Kogeki pihalle ja jatketaan samaa sisäsiittoista meininkä jatkossakin.

Ainakin mun vastaus sun vastaukseen lähti. Ollaan ihan samiksia vielä hei.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #378 : 13.01.2009 14:25 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt on vitutuskäyrät kyllä kriittisen korkeilla lukemilla. Kyseessä siis harjoittelun hakeminen, jonka kanssa edistystä ei ole syntynyt. Vika ei tällä kertaa ole minussa. Olen pommittanut vapailla hakemuksilla varmaan kolmeakymmentä pk-seudun IT-firmaa, tuloksena yhteensä kolme tuloksetonta haastattelua. Moni firma on vedonnut kiireeseen, joten heillä ei ole aikaa perehdyttää harjoittelijaa.

Viime viikolla tilanne oli vielä lupaava. Erään firman haastattelusta sai niin lupaavan kuvan, että ehdin mielessä käsittelemään jo työtehtävän (ylläpito ja tukitehtäviä) yksityiskohtia. Lupasivat ottaa yhteyttä maanantaihin mennessä. Paskat, eivät edes viitsineet soittaa ja nyt soitettuani vetosivat kokemuksen puutteeseen. Siis mitä vittua? Ottivat harjottelupaikkaa hakevan haastatteluun ja odottavat hurjasti kokemusta alalta. Ei mene jakeluun.

Noh, on tässä vielä pari ässää hihassa. Jos tilanne on niiden jälkeen sama, on mukaan otettava jo muita vaihtoehtoja (aloja).
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #379 : 13.01.2009 14:50 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Nyt on vitutuskäyrät kyllä kriittisen korkeilla lukemilla. Kyseessä siis harjoittelun hakeminen, jonka kanssa edistystä ei ole syntynyt. Vika ei tällä kertaa ole minussa. Olen pommittanut vapailla hakemuksilla varmaan kolmeakymmentä pk-seudun IT-firmaa, tuloksena yhteensä kolme tuloksetonta haastattelua. Moni firma on vedonnut kiireeseen, joten heillä ei ole aikaa perehdyttää harjoittelijaa.

Viime viikolla tilanne oli vielä lupaava. Erään firman haastattelusta sai niin lupaavan kuvan, että ehdin mielessä käsittelemään jo työtehtävän (ylläpito ja tukitehtäviä) yksityiskohtia. Lupasivat ottaa yhteyttä maanantaihin mennessä. Paskat, eivät edes viitsineet soittaa ja nyt soitettuani vetosivat kokemuksen puutteeseen. Siis mitä vittua? Ottivat harjottelupaikkaa hakevan haastatteluun ja odottavat hurjasti kokemusta alalta. Ei mene jakeluun.

Noh, on tässä vielä pari ässää hihassa. Jos tilanne on niiden jälkeen sama, on mukaan otettava jo muita vaihtoehtoja (aloja).

Tuo on niin totta! Muistan kun itse hain harjoittelu paikkaa samalta alalta. Sitä ei yksinkertaisesti meinannut löytyä millään. Suurin syy oikeastaan oli että kukaan ei loppujen lopuksi olisi viitsinyt maksaa harjoittelusta, kun niitä saa ilmaiseksikin. Hakemuksia lähettelin jne. mutta usein ei tullut mitään vastausta. Lopulta tein sellaisen kompromissin että en välittänyt meneekö se koulun kanssa päällekkäin. Ihan sama kunhan vain sen saan.

Lopulta kävi niinkin hassu juttu että olisin päässyt kahteen paikkaan, ja molemmista olisi saanut vielä palkkaakin :) Valitsin mikrotuki hommat (vaihtoehto puhelintuki) ja jätin koulun siltä syksyltä kokonaan väliin. Jälkikäteen kun ajattelee niin se oli tietysti hyvä että sain sen harjoittelun pois alta ja saihan siellä tietyn verran sitä kokemusta ja näkökulmaa alaan. Ja tietysti se paperikin että kokemusta hiukan on. Mutta olen kyllä useammin kuin kerran kironnut niiden kurssien pois jäämistä mitkä silloin jäivät käymättä. Ja nyt kun olen valmistunut tilanne on jälleen sama: Työtä ei saa kun ei ole tarpeeksi kokemusta. Tilanne olisi todennäköisesti paljon helpompi jos maailmantalouden tilanne ei olisi mitä on, mutta kuitenkin.

Ei siis voi toivottaa kuin onnea ja kehottaa olemaan kärsivällinen.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #380 : 15.01.2009 23:15 »
Jerskaleh Vieras Koulu vituttaa aina välillä. Nyt kahtenä päivänä putkeen heräsin tunnin myöhässä, jippii. Noh, yritän nyt parantaa tuota heräilyä.
Luokanvalvojani oli jotain reilu parikuukautta poissa, ajattelin että hän ei enää käy hoitamaan mitään ikivanhoja poissaoloja, mutta kyllä se vain alkoi. Koita nyt sanoa monta tuntia olit poissa 22 päivä marraskuuta?!? Joo muistankin. Poissaoloja tuli aikamoinen nipuska, vaikka viimelukuvuonna olin todella vähän poissa. Isompi ongelma tulee myöhästelyistä, sillä niitä on tullut paljon. Lähden kouluun polkemaan yleensä silleen että tulen minuutin myöhässä ja niistä tulee merkinnät. Viidestä merkinnästä saa tunnin jälkkää, olen yhden istunut joskus ja heh montahan jälkkää saan noista kaikista -__-.
Koulussakin on tosin hyviä puolia, vaikka yleensä koulu ei jaksa kiinnostaa hevonvittuakaan. Esimerkiksi on kivaa nähdä kavereita ja tyttöjäkin. Ilman koulua tuskin ikinä olisin tutustunut niihin, joten eihän elämästä tulisi mitään ilman koulua.
Ainiin sain välitodistukseen yhden nelosen, se tuli uskonnosta. Sain nelosen koska en tullut kokeeseen, vaikka yritin kyllä. Noh, sain siitä suoraan nelosen, ei se mitään, sellaista sattuu, MUTTA kaverini ei myöskään tullut kokeeseen ja se sai vitosen, vaikka on huonompi oppilas kun minä. Tämä ei tee mitään muuta siellä tunneilla kun joskus lintsaa, joskus vittuilee opettajalle ja joskus nukkuu tällästä. Reilukerho kokoontuu taas!

Onneksi pahempaa vitutusta ei ole ja itseasiassa tällähetkellä olen aika onnellinen muutaman jutun takia!
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #381 : 16.01.2009 19:32 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Koulussa kannattaa olla skarppina. Itsehän lusmuilin siellä kans aika paljon ja poissaoloja oli enemmän kuin laki sallii. Nyt sitten vituttaa kun ei tie vienyt lukioon ja suurempaan sivistykseen. Oikeesti ei pennuilla vaan ole parempaa tekemistä kuin olla siellä koulussa ja tehdä itsestään vähän siedettävämpiä yksilöitä.

Jos ryssit koulutuksen nyt, ryssit käytännössä oman persees siinä samalla loppuelämäkses.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #382 : 16.01.2009 21:07 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Zoukka puhuu puhdasta asiaa.   Itse vedin yläasteen puolivaloilla ja ajatuksenani oli jättää jopa toisen asteen jatko-opinnot väliin. Kuinka idiootti ihminen voi olla? Enivei, nyt jälkeenpäin peruskoulun kolmen viimeisen luokan ryssiminen vatuttaa. Tarvittiin iso, tunne-elämää myllertänyt tragedia, ennenkuin havahduin ja nappasin itseäni niskasta kiinni.  Joskus yön pimeinä tunteina mietin missä olisin ilman tuota "game changeria".  Ja ne mielikuvat eivät kovin kauniita ole...
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #383 : 17.01.2009 00:11 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jos ryssit koulutuksen nyt, ryssit käytännössä oman persees siinä samalla loppuelämäkses.
Ei tämä systeemi nyt ihan noin julma ole.

Itse en koe, että yo-lakista olisi ollut minulle juuri mitään hyötyä ja mielestäni se onkin tämän yhteiskunnan yliarvostetuimpia asioita. Toki peruskoulu kannattaa vetää kunnialla läpi, koska se helpottaa asioita jatkossa, mutta ei se lukio tee ääliöstä sen fiksumpaa ihmistä. Joko sitä toivoa on tai sitten sitä ei ole, koulutuksesta riippumatta. Minulle lukion kolme vuotta olivat varmaan elämäni ankeinta aikaa. Jätinkin opinnot siihen ja siirryin elämän oppikouluun eli aivan perusduunariksi, enkä ole katunut sitä kertaakaan vaikka menetinkin siinä mahdollisesti paljon isomman palkkapussin. Oma-aloitteisessa itsensä sivistämisessä, kuten kirjojen lukemisessa ja musiikin kuuntelussa on se hienous, että voit itse valita omat opettajasi, eikä tarvitse stressata tenteistä, arvosanoista tai aikatauluista.

Joku hieno opetushan tässä tarinassa piti myös olla, joka ei liity tähän mitenkään tai ylipäätään mihinkään... Jerskaleh, muista vastuuntunto omasta itsestäsi ja läheisistäsi. Hyvä koulutodistus on seuraus, ei syy. Tärkeintä on opetella tekemään asiat kunnolla. Sillä pärjää pitkälle.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #384 : 17.01.2009 01:51 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Känniviestit FTW. Itsehän olen ihan hyvin pärjäillyt löysäilylinjalla, viime todistuksessa taisi olla se ~8 keskiarvo. Ei paljoa tarvitse tehdä mitään ja poissaolojakin ihan reippaasti, mutta ihan tyydyttävästi se koulu sujuu. Ei siellä yläasteella oikeasti tarvitse mitään tehdä, että pärjää. Aiemmin ajattelin, että lukioon menen, mutta suunnitelmat muuttui ja Lahden Salpauksen muotoilu ja mallinnus -arteesani linjalle aion hakea. Pakko päästä ensinnäkin pois täältä kotipaikkakunnalta.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #385 : 17.01.2009 12:42 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Yläasteella on kumminkin todella helppo saavuttaa sellainen keskiarvo millä pääsee minne haluaa, joten todellakin kannattaa panostaa ja lukea niihin kokeisiin muinakin kuin viimeisenä päivänä. Itsellä oli yli ysin keskiarvo kasilla ja silloin aloitin sluibailun, koska ei ka ei pystynyt enää tippumaan niin paljoa, että sillä olisi ollut mitään vaikutusta mihinkään. Jerskaleh, se uskonto on ylivoimaisesti helpoin aine siellä yläasteella. Saat helposti korotettua sillä keskiarvoasi. Luet vain kirjan ja muistiinpanot läpi ja kokeessa kirjoittelet esseet. Tuo uskontohan on kuin jotain satua lukisi, joten siinä ei tarvitse rassata päätä millään teorialla.  Itse en ikinä ole ollut uskovainen, mutta yläasteen uskonnosta 10, 10 ja 10.

Lukioon menin ja siellä vedin kohtalaisesti. Opiskelin niitä asioita mistä olin kiinnostunut ja muihin panostin niin, että läpi pääsin. Nyt hieman kaduttaa, etten opiskellut luonnontieteitä enempää, olisi vain pitänyt ottaa itseä niskasta kiinni ja panostaa niihin enemmän. Tosin katselin tuossa kaverin TKK:n kirjoja ja aivan tajutonta tuubaahan ne ovat. Ei noin teoreettinen lähestymistapa ole minun juttuni.

Nyt on töitä tehty vuosi ja intissä toinen. Hinku opiskelemaan on aivan järjetön. Kauppakorkeaan on tarkoitus hakea, mutta tyydyn kyllä AMK-tasoonkin, jos ei taidot ja motivaatio riitä tuonne yliopistoon. Nyt on oikeasti pakko päästä ekalla yrittämällä opiskelemaan ja onneksi Suomessa AMK:hon(liiketalous) pääsee heittämällä sisään, joten se on "varma".

Jätkillä tuo vaan on perseestä, kun intti pakottaa pitämään välivuoden ja monet eivät sinne yliopistoon pääse ensiyrittämällä, niin siinä voi tulla sitten se toinenkin välivuosi. Tässä vaiheessahan kaikki tieto mitä lukiossa haali päähänsä on jo kadonnut iäksi. Tosin eipä noilla lukiotiedoilla juuri mitään siellä yliopistossa tee, tai näin ainakin kaikki siellä opiskelevat ovat väittäneet.


Eli kaverit, opiskelkaa niskahiessä mitä opiskelettekin. Turha sinne kouluun on mennä notkumaan. Vapaa-aikaa te tulette elämässä saamaan aivan liikaa.


« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 12:47 kirjoittanut Gba »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #386 : 21.01.2009 21:02 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili TV hajosi. Olisin pelannut Unchartedia, mutta TV ei suostu avautumaan. Sen sijaan ledivalo vilkkuu ruudun alapuolella. Tuli kyllä ihan puskan takaa, sillä kuvaputkitöllöni on palvellut minua ihan erinomaisesti aina tähän asti. Ärsyttää aivan suunnattomasti, etenkin kun korkkasin Unchartedin viime yönä ja huomenna on täysin tyhjä päivä: ei koulua, eikä muuta elämää.

Ei kai tässä muu auta kuin alkaa etsimään joko uutta töllöä tai sitten vihdoin sitä HDMI-DVI-piuhaa. Tuli aika nopeasti uusia suunnitelmia huomiselle...
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #387 : 21.01.2009 23:46 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei kai tässä muu auta kuin alkaa etsimään joko uutta töllöä tai sitten vihdoin sitä HDMI-DVI-piuhaa. Tuli aika nopeasti uusia suunnitelmia huomiselle...
Kannattanee kuitenkin hommata kerralla HDMI-kaapeli, johon sitten lyö päähän DVI-adapterin. Clas Ohlsonin HDMI-kaapelit eivät hinnalla päätä huimaa, mutta ovat palvelleet minua loistavasti. Toisin kuin Verkkokauppa.comin oma HDMI-kaapeli, joka oli suoraan paketista kosketushäiriöinen paska, jossa audio pätki, ja videossa koko ruutu välkkyi ja värit räpsyivät. Sitten samasta puljusta vielä HDMI-DVI-adapteri, niin ei HDMI-kaapeli jää toimettomaksi kun vaihtuu telkku ja pystyy kytkemään suoraan HDMI:hin sisään.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #388 : 22.01.2009 03:52 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Juu. HDMI-kaapeli on joskus sitten ostettava, mutta en tule ostamaan HD-töllöä vielä pitkään aikaan. Mä en ole mikään hifisti, joten kuvanlaatu ei haittaa niin kauan kuin jotain näkee. Pääasia, että pystyy pelaamaan. Katsotaan HD-telsuja sitten, kun kuvaputkia ei enää saa.

Ja hieman päivitystä aikaisempaan viestiini: televisio toimii taas. Annoin olla virran ihan kokonaan poissa muutaman tunnin ja koitin äsken, josko sattuisi toimia. Ja sehän pelaa taas ihan kunnolla. Kiinnostaisi kyllä tietää, mikä mätti aiemmin. :\
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #389 : 22.01.2009 04:40 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Mä nukun parketilla, koska en ole mikään kiropraktikko. Pääasia, että pystyy nukkumaan.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines