Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442884 kertaa)
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #300 : 15.09.2008 23:03 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
oonko minä sitten tosi sairas kun mulla korvat raksuu aina kun nielen.
muutenkin saan raksuteltua aina kun siltä tuntuu.
raksu poksu <3
Sama ongelma ollut varmaan kymmenen vuotta, ellei pitempäänkin. Toinen korva raksuu nieltäessä ja toinen raksuu, kun itse niin haluan.

En kyllä tiennyt minäkään, että se on jonkin sairauden merkki. :(
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #301 : 16.09.2008 00:29 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili
oonko minä sitten tosi sairas kun mulla korvat raksuu aina kun nielen.
muutenkin saan raksuteltua aina kun siltä tuntuu.
raksu poksu <3
Sama ongelma ollut varmaan kymmenen vuotta, ellei pitempäänkin. Toinen korva raksuu nieltäessä ja toinen raksuu, kun itse niin haluan.

En kyllä tiennyt minäkään, että se on jonkin sairauden merkki. :(

Sama juttu täällä. Ollut jo useamman vuoden minullakin.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #302 : 16.09.2008 18:15 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Joku syövän oire se vaan on.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #303 : 17.09.2008 17:59 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Naah... Paineen vaihtelusta korvassa aiheutuvaa pientä meteliä...
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #304 : 19.09.2008 00:00 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Tänään tapahtui jotain, mitä olen jo ehtinyt pelätäkin. Lukitsin itseni huoneeni ulkopuolelle. Asun siis solu-kaksiossa, jossa kummankin oman huoneen ovessa on lukko. Noh, olin koko aamun hajamielinen, joten ei tullut sinäänsä yllätyksenä. Joskus kolmen aikoihin päätin käydä suihkussa, joten riisuin vaatteeni ja kiedoin pyyhkeen lanteilleni. Tajusin vasta pesuhuoneessa, että olin vetänyt huoneeni oven lukkoon asti. Avaimet olivat tietenkin sisällä, aivan kuten puhelinkin.

Noh, kämppis oli onneksi kotona, joten sain apua. Oli muuten todella "mukavaa" pyytää kämppikseltä, jota ei vielä kunnolla tunne, apua pelkkä pyyhe lanteilla. No, huoltomies saapui parinkymmenen minuutin päästä ja veloitti 20€ siitä, että kääntää avainta lukkopesässä. Todella hienoa, etenkin kun ei ole Kelan opintotuen lisäksi muita tuloja. -_-"

Ketuttaa aika paljonkin...
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #305 : 19.09.2008 10:20 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse päätin soluaikoina että tarpeen vaatiessa potkaisen mielummin oven sisään, kuin että odotan puolialastomana talonmiestä avaamaan ovea. Pikkasen isompi kustannus, mutta säästyy häpeältä ja säästää aikaa.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #306 : 19.09.2008 11:37 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Itse päätin soluaikoina että tarpeen vaatiessa potkaisen mielummin oven sisään, kuin että odotan puolialastomana talonmiestä avaamaan ovea. Pikkasen isompi kustannus, mutta säästyy häpeältä ja säästää aikaa.

Minä kehitin asiasta vainoharhan. Ennen kuin laitoin oven kiinni, tarkastin sen useamman kerran että ovi ei mene lukkoon. Joskus en jopa uskonut oveen vaan menin sisäpuolelle ja laitoin oven kiinni. Jos ovi ei mennyt lukkoon, oli ok mennä suihkuun. Ja ulos mennessä tarkistin taskut moneen kertaan. Ja tähän ei riittänyt että tunsin että sielä se avain on, aivain piti kaivaa taskusta ulos ja katsoa sitä että se on tosiaan sielä.

Hullua? Todellakin. Mutta en jäänyt kertaakaan solussa suljetun oven ulkopuolelle. Kerran tosin unohdin kiireissäni avaimen kämppään kun lähdin luennolle. Mutta silloinkin kävi hyvin kun kämppä oli opiskelija-asunto säätiöltä, ja heillä on vara-avain. Joten hain avaimen veloituksetta ja vein seuraavana päivänä takasin.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #307 : 19.09.2008 15:07 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Mulla on käänteinen vainoharha vessan ovien kanssa. Tiedättehän ne tilanteet, joissa kävelee wc-koppiin, ja siellä istuukin jo joku? Vittumaisen ärsyttävää, oli kummalla puolella ovea tahansa. Kun siis menen vessaan(yleisiin pääasiassa), avaan useinmiten oven toooodella hitaasti, kurkkien elonmerkkejä varten. Samaten vessan puolella lukitsen oven takuuvarmasti, ja vielä kokeilen avata sitä itse varmistuakseni siitä, että lukko toimii.

Näin elämä kulkee turvallisesti. Paitsi niissä vessoissa, joihin joku idiootti keksi lukon josta pääsee sisäpuolelta läpi pelkästään kahvaa painamalla, vaikka ovi olisikin lukossa. :lol: Koeta siinä sitten varmistua.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #308 : 19.09.2008 15:16 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Höhöö, onneksi meidän talon ulko-ovi on niin kehno että sen saa voiveitsellä/ruuvimeisselillä/tms. auki :lol: Muutaman kerran ollut ihan hyödyllistä :)
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #309 : 19.09.2008 21:04 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Itse päätin soluaikoina että tarpeen vaatiessa potkaisen mielummin oven sisään, kuin että odotan puolialastomana talonmiestä avaamaan ovea. Pikkasen isompi kustannus, mutta säästyy häpeältä ja säästää aikaa.
Onneksi en häpeä juuri mitään. Ärsytti vain, kun soittaessani sain kuulla "mites sä täältä sen avaimen hakisit" -läppää.

Laitoin sitten oman huoneeni oven lukkopesään paperia niin, ettei ovi mene enää ikinä vahingossakaan kiinni. Yöksi laitan nojatuolin oven taakse, jottei sitä voi avata ulkopuolelta. Ennen tein samaa kuin Heinz, mutta olin eilen tosiaan aika hajamielinen ja omissa ajatuksissani, etten jostain syystä tajunnut tarkistaa, oliko minulla avaimet ja jätinkö oven auki.

Tuon oven lukossa ei muuten edes ole mitään vipua, mikä estäisi ovea menemästä lukkoon. Itse asiassa koko ovessa ei ole minkäännäköistä kahvaa, vaan pelkkä nuppi, jota ei voi edes kääntää. Oven saa auki vain lukon avaamalla. :\ Typerää suunnittelua.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #310 : 09.10.2008 17:07 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Tjaah, vähän on taas mitä vittua fiilikset. Tuli sitten tentistä ykkönen, vaikka kuvittelin vastanneeni tehtäviin niin hyvin, että kolmonen olisi minimiarvosana ja että johonkin neloseenkin olisi mahkuja. Molempiin esseisiin kirjoitin vastaukseksi noin kaksi sivua tekstiä ja sananselitystehtävän selitettävät sanat olivat helppoja. Olin valmistautunut tenttiin hyvin ja mielestäni vastauksissa tuli esiin kaikki oleellinen, mutta ei sitten näköjään. Tosin nyt kun muistelen, niin toisen esseen kysymys oli melko laaja, joten ehkä käsittelin sitä väärällä tavalla tjtn. :rollaus:
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #311 : 10.10.2008 00:43 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Mäkin hajosin vastikään yhteen perusmekaniikan osatenttiin. Nämähän ovat tosi pieniä juttuja, ja 4/6 tästäkin on taatusti tulossa, mutta suorituksen huomioon ottaen se vaan tuntuu väärältä. Yksi tehtävä, kolme kohtaa, kustakin kaksi pistettä. Ja kaksi ensimmäistä eivät sisällä muuta kuin vapaakappalekuvien piirtämisen sekä Newtonin lakien mukaisten liikeyhtälöiden kirjoittamisen. Vasta viimeisessä kohdassa joutuu oikeasti vähän laskemaankin, ja yhden pienen aloitusoletusaivopierun takia koko kohta aivan päin vittua. Ja nohevana se on vielä tehty viimeisen päälle selitysten kera, kuten fysiikkaan kuuluu. Varmaan tarkistajilla on hauskaa.

Kyllä nämä pitäisi nyt jo osata. Ammattisuuntauksen vaihto ei ole kaukana. Ja matriisialgebran eka tentti ensiviikolla. Vois lopettaa nämä elämähommat, ja alkaa vaikka pelaamaan. Halipatsuippa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #312 : 12.10.2008 19:43 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Unohda noi pensselinheilutukset ja tanssi mies TANSSI!
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #313 : 13.10.2008 09:10 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili  :lol: Ja heti tuli parempi mieli. Sen teen, kiitos.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #314 : 24.10.2008 12:11 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Vittu, että vituttaa. Eurolla saa nyt noin 116 jeniä. Kolmisen kuukautta sitten sai 150-160 jeniä. Nousuun se euro saatana.
Play-Asia
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #315 : 24.10.2008 23:33 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Eurolla saa nyt 1,23 USD kun jokusen aikaa sitten sai vielä 1,6..
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #316 : 25.10.2008 00:22 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Olipa hyvä, että kävin jenkeissä jo kesällä. Rahalle vastinetta, sano. :)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #317 : 25.10.2008 04:32 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Itsellä oli onneksi dollareita valmiiksi niin ei haitannut dollarin kurssi tällä kertaa, mutta nämä jenit pistää vituttamaan.
Play-Asia
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #318 : 25.10.2008 05:02 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Kärsin! Oikeasti, rahoistani n. 50% on kadonnut tämän seurauksena. Nyt ei auta kun tehdä töitä joista saa yenejä palkaksi...
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #319 : 25.10.2008 11:21 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eurolla saa nyt 1,23 USD kun jokusen aikaa sitten sai vielä 1,6..
Itsehän kihertelen nyt tyytyväisenä tämän trendin ansiosta kun kesällä pankissa töissä ollessani ostin dollareita tuohon pohjahintaan ilman välityspalkkiota. Rupeaa kohtapuolin olemaan hyvä paikka myydä, josko dollari vielä piristyisi vaalien seurauksena.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #320 : 26.10.2008 10:21 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kärsin! Oikeasti, rahoistani n. 50% on kadonnut tämän seurauksena. Nyt ei auta kun tehdä töitä joista saa yenejä palkaksi...

Japanissa kaikki on 10 kertaa suurempaa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #321 : 26.10.2008 10:49 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kärsin! Oikeasti, rahoistani n. 50% on kadonnut tämän seurauksena. Nyt ei auta kun tehdä töitä joista saa yenejä palkaksi...

Japanissa kaikki on 10 kertaa suurempaa.
...paitsi ne asiat, jotka ovat 10 kertaa pienempiä. Ja rahani, jotka ovat nyt vain kalpea muisto entisestä loistostaan.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #322 : 26.10.2008 11:46 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kärsin! Oikeasti, rahoistani n. 50% on kadonnut tämän seurauksena. Nyt ei auta kun tehdä töitä joista saa yenejä palkaksi...

Japanissa kaikki on 10 kertaa suurempaa.
...paitsi ne asiat, jotka ovat 10 kertaa pienempiä. Ja rahani, jotka ovat nyt vain kalpea muisto entisestä loistostaan.

Tappiot on Japanissa 10 kertaa suuremmat ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #323 : 07.11.2008 06:54 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Vittu, kaveri meni sit pelaamaan Gears 2:n kampanjan läpi, vaikka sovittiin, että läpäistään se co-opina viikonloppuna. Ei se oo enää hauskaa pelata kun jannu tietää jo mitä tapahtuu ja osaa varautua siihen. Jätkä ite vielä inis mulle samasta asiasta vuos sitten, kun sain Halo 3:n päivää kaveria aikasemmin. Vastasin, että tietenkin odotan päivän. Ei nyt muuten, mutta kun ollaan lapsuudesta asti pelattu ihan jokainen co-op peli kahestaan läpi. Mennä nyt tolleen rikkomaan vuosien perinne.  :(

Kyllä elämä joskus osaa koetella.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #324 : 07.11.2008 12:38 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Tunnen sielua viiltävän tuskasi.

Onko SPR jo perustanut katastrofirahaston Kabanossin tukemiseksi tämän rajoja rikkovan takaiskun johdosta? Voisin lahjoittaa viisi markkaa.
N
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #325 : 07.11.2008 14:49 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Poskessa herpes! o/

kiitti vitusti rinturi.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #326 : 07.11.2008 14:54 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Poskessa herpes! o/

kiitti vitusti rinturi.

Älä ole vaatimaton. Kyllä se sulta muualtakin löytyy.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #327 : 07.11.2008 15:08 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Poskessa herpes! o/

kiitti vitusti rinturi.

Ite et halunnu imeä kumia. Oli vielä varta vasten maustettu.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #328 : 07.11.2008 16:04 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eurolla saa nyt 1,23 USD kun jokusen aikaa sitten sai vielä 1,6..
Itsehän kihertelen nyt tyytyväisenä tämän trendin ansiosta kun kesällä pankissa töissä ollessani ostin dollareita tuohon pohjahintaan ilman välityspalkkiota. Rupeaa kohtapuolin olemaan hyvä paikka myydä, josko dollari vielä piristyisi vaalien seurauksena.

Jep. Itsellä sama homma tavallaan. Pokeria pelataan yleensä dollareilla ja kun vaikka 1000$ oli vähän aika sitten päälle 700e, niin nyt se on ylittänyt jo 800e rajapyykin kauan aikaa sitten. Mukava korko, varsikin nykyisen taantuman aikana. Olisipa vain ollut koko rolli dollareissa, mutta pelaan myös eurosivustoilla. Vuosi sitten halpa dollari hyödytti pelaamista. Pienellä kasalla euroja sai ison kasan dollareita ja nyt ne voi vaihtaa päittäin, kätevää. ;D

Mutta koska tämä on vitutusketju, niin itketään nyt jotain. Ei tullut töitä, joten intin jälkeinen luubailu jatkuu. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono. Ei kiinnosta työt, mutta ei vielä jaksaisi alkaa lukemaan kauppakorkean pääsykoekirjojakaan. Onneksi tulee veronpalautukset vielä joulukuussa, niin pääsee juhlimaan kunnolla. Sitten töitä on pakko alkaa löytymään.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #329 : 13.11.2008 17:40 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Vituttaa kaikki ajankohtaisohjelmat sun muut erikoisreportaasit siitä kuinka pahoin suomalaiset nuoret voivat. Vituttaa myös nämä kaikenkarvaiset asiantuntijat sekä poliitikot, jotka näissä ohjelmissa pätevät asiantuntemuksellaan, vaikka todellisuudessa ovat vain yhtä kujalla kuin Aki Sirkesalo tätä nykyä.

Buhuu.

Näyttäisivät mielummin vaikka Speden Spelejä uusintana.
Voice of The World.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines