Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442915 kertaa)
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #240 : 03.06.2008 08:11 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Parempi olla vähän liian tiukat säännöt, kuin ei kuria lainkaan. Toisaalta rajansa kaikella.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #241 : 03.06.2008 08:19 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mulla oli sinällään mäihä, että vaikka porukat olikin köyhiä ja teettivät hanttihommia ihan kiitettävästi, niin melko vapaata oli tuo kultainen nuoruus. Selkään sain muutaman kerran kun tulin joskus ala-asteella kotio kymmenen jälkeen, mutta muuten sain rellestää ja seikkailla ilman rajoituksia. Tosin rangaistus odotti aina perseilyn jälkeen (kuten pitääkin).

Kyllä sen näki miten niille täysin vapaille sieluille kävi.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #242 : 03.06.2008 08:22 »
tuhis Vieras Jeps, eipä sitä huolehtivaa kasvatusta osaa arvostaa vasta kun jälkikäteen. Kyllä sitä selkään pitää saada ja säännöt olla kun muuten tulee vaan sitä pullamössöosastoa (tai pahempaa) jota intissä näki ja ei voinut kuin ihmetellä.

Tosin, kuten aikaisemmin jo sanottiin, niin rajansa kaikella.

Täytyy kuitenkin sanoa että suvun nuorisoa kun on seuraillut niin ovat kyllä monet niin fanaattisia pelaamisen kanssa ettei mitään rajaa. Peliajat pakko ollut asettaa nuoremmille ja jos jotain vammaavat niin peliajat palavat. Ei sitä itsellä tainnut olla peliaikoja, mutten myöskään pitkin yötä muista pelanneeni... jo ihan siitä syystä että pelkäsin Castlevania II:ta aivan helvetisti eikä sitä voinut pelata kun kirkkaassa päivänvalossa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #243 : 03.06.2008 10:18 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili Mua ainakin huolestuttaisi jos oma (toistaiseksi kuvitteellinen) lapsi pelaisi tai viettäisi aikaa koneella (=netissä) 6 - 12 h päivässä. Lähinnä tuossa vaivaa se, että mitä kaikkea muuta kehittävää noilla resursseilla voisi tehdä. Ja sekin, että itse on tullut vedettyä nuo maratoonit lukioaikaan eikä se näin jälkeenpäin ajateltuna ollut ollenkaan järkevää. Jos rajoja asettaisin, niin pari tuntia päivässä voisi olla ok, viikonloppuna ehkä enemmän. Tietysti se korvaavan aktiviteetin keksiminen (huom ei television katselu) on hankalaa jos jälkikasvulla ei ole harrastuksiakaan, eikä vanhemmilla laatuaikaa kersojen kanssa.

Toisaalta nykynuorten vanhemmat ovat vielä sitä sukupolvea, joka ei ole kasvanut ymmärtämään että pelaaminen ja koneet vapaa-ajanviettotapana on tulleet jäädäkseen. Mutta kersana kukin voisi suhtautua ymmärtäväisemmin vanhempiinkin, tuskin moni toisen elämää pilatakseen rajoitteita asettaa. Moni vanhempi esimerksiksi tuskin käsittää sitä, miten vähän tekemistä nuorilla voi olla kun itse paahtaa töissä, hoitaa kotia ja koettaa harrastaa niin ei jää ymmärrystä sille miten joku voi "vetää lonkkaa" 24h vuorokaudessa. Sitten on nämä tapauskohtaiset jutut; tuttava äiti ei ole ostanut 13 vee skidilleen pelikonetta ollenkaan ihan siitä syystä, että se tietää ettei käytännössä voi valvoa pelaamisrajoja ja penskalla muutenkin taipumusta keskittyä kaikkeen muuhun puuhasteluun kuin koulunkäyntiin.

Varmaan meidän sukupolven lapset tulee foorumeille valittamaan sitten siitä, kun "äiti ja isä pelaa koko ajan enkä mä pääse ikinä pelaamaan / äiti ja isä tahtoo koko ajan pelata mun kans enkä mä pääse koskaan pelaa yksin!"

 :rollaus:
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #244 : 15.06.2008 20:29 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Perjantaina alkanut kamala flunssa näyttää sopivasti hellittävän nyt sunnuntai-iltana ja PS3:n seurantaruutu on näyttänyt jo melkein kaksi päivää tätä:



Eikö Saksassa jakseta muka viikonloppuna tehdä töitä!
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #245 : 28.06.2008 19:34 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili Vituttaa kun jääkaappipakastin resonoi. Paska pärisee lähes _koko ajan_, mikään ei auta. Hermot menee! Jos käyn tyrkkäämässä tai hakkaamassa sitä, hiljenee noin viideksi sekunniksi ja pärinä alkaa uudelleen. Vituttaa erityisesti yöllä, kun yksiössä ei pääse edes toiseen huoneeseen nukkumaan (no, vessaan tietty).

Tuo paska hajos jo kerran ja kun siitä vaihdettiin piirilevy, pärinäkin joksikin aikaa loppui. Nyt alkanut taas ja tuntuu että pää leviää tuosta jatkuvasta resonoinnin äänestä. ÄRSYTTÄÄ!!

Meen hajottaa muutaman lautasen.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #246 : 30.06.2008 01:39 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Vituttaa, kun modeemi pätkii nettiyhteyttä sattumanvaraisesti, mutta silti turhan säännöllisesti. Meinasin jo aiemmin tänään polkea koko paskan kantapäällä tuusan nuuskaksi.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #247 : 30.06.2008 02:35 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Vituttaa kun on kello soimassa 8 reikä reikä ja luen vieläkin NeoGAF:ia.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #248 : 04.07.2008 01:54 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Unettomuus vaivaa jälleen. Keskiviikkona tuli oltua baarissa tappiin asti. Olin kotona vähän neljän jälkeen ja menin suoraan nukkumaan. Herätys oli yhdeksän jälkeen, sillä mulla oli tapaaminen aamu 10:ltä. No tietenkin myöhemmin päivällä alko väsyttää, mutta pidin kuitenkin itseni hereillä iltaan asti. Hieman kahdeksan jälkeen menin lopulta nukkumaan ja heräsin äsken aivan helvetin pirteänä. Pyörin jonkin aikaa sängyssä, kunnes totesin ettei tästä helvetti tule mitään. No nousin sitten ylös ja tulin koneelle. Aamulla pitäisi mennä kuudelta töihin. Jeejee  :)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #249 : 04.07.2008 03:16 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Sama vika. Keitin kahvit tuossa kahden aikaan kun ei tullut uni (mikähän vitun järki siinäkin oli) ja saa nähdä moneltako sitä taas simahtaa. Onneksi huomenna on välipäivä lenkkeilystä ja muusta homostelusta, joten eipä haittaa vaikka myöhään meneekin 8)

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #250 : 08.07.2008 13:29 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Mietin tuossa että kyllä se Brawl olisi nyt hankittava. Joten käväsin kyselemässä GameStopista paljon saisin vaihdossa vanhoista peleistäni. Ilo oli aika suuri kun sain kuulla että saisin Wiin Mario Strikersista 31€ ja Endless Oceanista 27€. Mietin että jomman kumman antaisin vaihdossa. Vitutus isku kuin halolla päähän kun huomasin että Brawl kustantaa 65€ GameStopissa. Siis voi *ITTU mitä ryöstöä! Aivan naurettavaa...Antaisin pelin ja maksaisin vielä yli 30€ lisää? Right....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #251 : 08.07.2008 13:33 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Mietin tuossa että kyllä se Brawl olisi nyt hankittava. Joten käväsin kyselemässä GameStopista paljon saisin vaihdossa vanhoista peleistäni. Ilo oli aika suuri kun sain kuulla että saisin Wiin Mario Strikersista 31€ ja Endless Oceanista 27€. Mietin että jomman kumman antaisin vaihdossa. Vitutus isku kuin halolla päähän kun huomasin että Brawl kustantaa 65€ GameStopissa. Siis voi *ITTU mitä ryöstöä! Aivan naurettavaa...Antaisin pelin ja maksaisin vielä yli 30€ lisää? Right....

Eihän tuo ole edes paha, mitä ihmettä höpötät. Mario Striker on arvoton paska ja Gamestop pulittaa siitä noinkin paljon. Eikä 65e uudesta pelistä ole mitenkään ihmeellisesti. Suorastaan yllättävän hyvä diili.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #252 : 08.07.2008 14:22 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Osta Play.comista toinen Endless Ocean, säästät kuusi euroa, jos kerran 27 euroa siitä vaihdossa antavat.;D
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #253 : 08.07.2008 14:55 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Eikä 65e uudesta pelistä ole mitenkään ihmeellisesti. Suorastaan yllättävän hyvä diili.
Wii-pelit maksaa missä vaan vähemmän, lukuun ottamatta suuria kauppaketjuja, kuten Prima, Gigantti, Anttila jne.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #254 : 09.07.2008 12:15 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo olikohan tuo nyt sitten se yhdestoista pyörä mikä lähti lätkimään. Alkon pihasta ja 5 minuuttia kerkesin jopa sisällä olla.

Raivo on jo vähän laantunut, mutta voi helvetti jos olisin sen spurgun nähnyt itse teossa. Seuraavaan pyörään asennan lähettimen ja kun senkin aika koittaa niin käyn tappamassa asianomaisen paljain käsin ja heitän sen muovipusseissa jokeen. Kenelläkään ei mene niin huonosti, että löytyisi enää sympatioita tai armoa varasta kohtaan. Vitun ihmisjätteet.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #255 : 09.07.2008 12:24 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili
Joo olikohan tuo nyt sitten se yhdestoista pyörä mikä lähti lätkimään. Alkon pihasta ja 5 minuuttia kerkesin jopa sisällä olla.


Etkö pidä pyöriäs lukossa?
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #256 : 09.07.2008 12:30 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Joo olikohan tuo nyt sitten se yhdestoista pyörä mikä lähti lätkimään. Alkon pihasta ja 5 minuuttia kerkesin jopa sisällä olla.


Etkö pidä pyöriäs lukossa?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #257 : 09.07.2008 12:51 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Pidän, mutta en tällä kertaa. Olin koko vitun Alkon ainoa asiakas sillä hetkellä, mutta taisin vain kerjätä kosmisilta voimilta turpaani.

Turvakameraa ei tietenkään sillä seinustalla ollut.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #258 : 10.07.2008 18:44 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Vittu, jo on perseilyä. Intissä sääaseman pyörät on pöllitty. Miten nyt pääsen mukeen syömään, kävellenkö?!  :rollaus:
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #259 : 12.07.2008 00:53 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Ei helevetti, nukkumaan ajattelin mennä ja ikkunan laitoin kiinni kun vilponen oli niin hyttysverkon kun otin pois siksi aikaa, että saan sen ikkunan suljettua niin jumalauta hyttysiä lentää joku kymmenkunta sisään. Hirvee ininä vaa koko huoneessa :lol: Pitää läpsiä näitä nyt sitte hengiltä.. Voi voi.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #260 : 13.07.2008 21:23 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili No niin. Olen tässä odotellut E3:a jälleen aika innoissani. Lähinnä siksi kun silloin tuntee itsensä todelliseksi pelaajaksi kun katsoo kolmen suuren lehdistötilaisuuksia yhtä innoissaan kuin muut ihmiset lätkän MM-kisoja. Joten rekisteröidyin IGN:lle maksulliseen palveluun että saisin kaiken vaivattomasti ja helposti ja huomena oli suunnitelmissa ottaa kunnon eväät kotio kun tulee töistä ja sen jälkeen fiilistelemään etsimällä viimeisimpiä uutisia ja huhuja netistä kunnes ensimmäinen lehdistö tilaisuus alkaa. Ja jatkaa siitä sitten ehkä hiukan seuraavan päivän puolelle.

Tuli pieniä "tietysti nyt" tilanteita. Olen ollut siinä mielessä hyvässä asemassa että minulla on harvemmin ollut internet operaattorin kanssa mitään ongelmia. Netti ollut ehkä kerran tai kaksi poikki tai hidas. Ja kun olin vuoden päivät yhdellä töissäkin, homma vaan parani. Nyt en ole kyseisellä lafkalla enään töissä ja huomena tarvitsisin oikeasti sitä nettiä. Niin eikös netti alkanut *umalauta *ittuilun tänään. Siis voi SAA*ANA!!!!! Olen testannut ja pingannut ja miettinyt ja bootannut ja pingannut hiukan lisää ja sammuttanut muuria ja testannu toista konetta ja ollu reitittimessä kiinni mutta kun *ITTU EI!!!!!!!!!! Tuntuu että netti päästää aivan randomilla nettisivuille!!! Joskus toimii google, joskus ei, joskus toimii IGN joskus ei, joskus toimii tämä lauta, joskus ei,.....SIIS!!!! *ERSE!!!! Tästä kurjuudesta tulee jo leevi and the leavingsin laulut mieleen:
"Kun sitä tuskin edes
Voi aavistaa unissaan
Kuka saa ja kenelle annetaan
Ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan"
Asia yhteys on täysin eri, mutta joten niin osuvalta se tähänkin tilanteeseen sopii. Tuonkin tarkistin netistä ja laitoin googleen. Ja kun vihdoin se haun latasi ja aukasin niistä 4kpl, niin osa latautui ja osalta tuli vain ilmoitus "Sivun lataamisvirhe"! ARG!!!!!!!!!!!!! *ituttaa tälläset henkimaailman asiat *ITTU!!!!!!!!!! Ihan sama mikä se vika olisi kunhan se nyt vai selviäisi niin voisin tehdä sille asialle jotain!!!!





P.E.R.S.E!!!!

Saimpahan pitkän tarinan mutta kyllä se helpottikin!




P.E.R.S.E!!!!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #261 : 16.07.2008 11:27 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Ei mennyt inssi ekalla läpi, vituttaa  >:( . Nyt pitää jostain repiä vajaat 200€, että saa maksettua kaikki lisäkulut. Siis oikeesti, ei jumalauta mitä paskaa. Kyllä siinä kaistan vaihdossa riittää että katsoo sivupeilistä ja sitten kääntää päätä vähän sivulle, ei ne silmät mitään 180:n asteen käännöksiä tarvitse nähdäkseen sivulle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #262 : 16.07.2008 19:32 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili no minulla tuli se viimeinen virhe inssissä siitä kun postinkantaja molotti jonkun akan kanssa keskellä mun kaistaa ja kiersin ne käyttämättä vilkkua.
voi vitun vittu.
onneksi mamma och pappa betalar sillon  10 vuotta sitten.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #263 : 16.07.2008 19:40 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili Minulla ei ole ajokorttia, mutta minä kuulun siihen ihmeporukkaan joka voi vetää ajokortin tarvittaessa kokonaan teoreettisena motoriikan häiriöiden takia. Ihmetyttää kyllä mikä päättäjien päässä on liikkunut tuotakin viritellessä, koska eihän tuossa ole mitään vitun järkeä.  :lol: Lääkäri tosin sanoi että käytännössä teoreettinen inssi on niin vaikea, että siitä ei pääse kirveelläkään lävitse.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #264 : 16.07.2008 21:46 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kyllä siinä kaistan vaihdossa riittää että katsoo sivupeilistä ja sitten kääntää päätä vähän sivulle, ei ne silmät mitään 180:n asteen käännöksiä tarvitse nähdäkseen sivulle.

Nää on näitä kuuluisia viimeisiä sanoja. Nimim. juuri vastaavassa tilanteessa kylkeensä kaistan vaihtajan saanut. Jäin kuulemma katvealueeseen  :rollaus:

Toinen vastaava; meinasin keilata pyöräilijän kun en itse vilkuillut taakse. Tuli "tyhjästä". Nyt leikin pöllöä joka helvetin kerta kun ylitän kääntyen suojatien.


Inssissä kyllä kannattaa vähän liioitella noita pään kääntämisiä, vaikkei todellisuudessa ihan niin ympäri tarviiskaan katsella.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #265 : 16.07.2008 23:13 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Opetelkaa ajamaan. Ihan liian monta uunoa jo nyt liikenteessä, vituttaa kun sieltä tullaan kolmion takaa ja EI käytetä vilkkua milloin sitä kuuluisi käyttää. On sitä toki itsekkin mokaillut, mutta tahallinen piittaamattomuus on jo eri asia. Ylinopeuskaan ei aiheita niin paljon vaaratilanteita, kuin poukkoilevat liikennesääntöjä itse keksivät kuskit.

Itsehän olen päässyt kaikki kortit läpi ja vielä kiitettävin arvosanoin. Silti yhden auton olen lunariin asti ajanut, älkää ajako väsyneenä, ei ole kiva säpsähtää "hereille" siinä vaiheessa kun rautatolppa on auton kyljessä kiinni. ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #266 : 17.07.2008 10:16 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Minä meinasin ajaa inssissä pyöräilijän päälle. Pääsin läpi ;D Hirveästi en ole peltiä pistänyt kasaan. Pahasti olen :) Pari kertaa olen löytänyt itseni ojan pohjalta. Tosin nämä ovat olleet talvella todella liukkaassa kelissä, joten kertaakaan ei ole pahasti sattunut kun olen kuitenkin hiljaa ajellut. Peruutus vahinkoja on tullut pari, mutta nämä ovat enemmän kosketuksia kuin kolareita ;D

Se kun iskin peltiä kasaan pahasti on niitä legendaarisia tapauksia joita oikeasti kuulee vain koomikoilta tai tarinoissa joita nauretaan jos niin kävisi. Eli: Iskin isukin 2kk vanhan mersun etukulmat ja vasemman puolen kyljen entiseksi :rollaus: Silloin ei ollut hauskaa...nyt kyllä on :lol:
Sekään ei mikään vakava juttu ollut, kuin auton kunnon kannalta. Hiljaksiin tuli ajeltua kapealla loskaisella metsätiellä kunnes, mutkan takaa tulikin toinen auto. Minä ohjasi ojaan (osui tietysti lumikasan alla olevaan kiveen ja oikean puolen raidetanko mutkalle ja kyseinen kulma lyttyyn), vastaan tuleva Saab 9000 vm.82-85 (muistaakseni) ei ohjannutkaan ojaan. Vaan veti vasemman puolen nokan kulmalla uuden mersun vasempaan nokan kulmaan ja siitä samalla vauhdilla kyljen läpi  :rollaus: Saabissa meni se yksi kulma ja pysyi ajokunnossa. Mersussa molemmat etukulmat ja vasen kylki, ja ajosta ei tullut mitään kun raidetanko meni mutkalle...Niin huvittavaa että meinasi tulla itku jo senkin vuoksi.


Sitten muuta vitutusta:
Tämä työnteko on joskus oikeasti naurettavaa. Pitäisi tehdä vaikka mitä mutta kun ei vain saa aikaiseksi. Pää lyö tyhjää kuin apinalla ja kun pikkasen saa ajatuksen päästä kiinni ajatus hirttää totaalisesti kiinni tai karkaa jonnekkin ihan muualle eikä meinaa saada ajatusta loppuun. Aivan naurettavaa! Ei nyt mitenkään ihmeellisesti edes väsytä. Ajatus ei vain kulje. Kyrsii kun nyt pitäisi oikeasti ajatella, ja tää on ollut tätä kohta 2-3 päivää! Ihme keskittymisvaikeuksia...tuntuu kuin aivot olisivat vain puoliksi käynnissä yskien. Perse!! *ittu elämä on taas perseestä....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #267 : 17.07.2008 13:08 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Pisti se oman ekan inssin pomppauskin hajottamaan, kun se oli kaikin puolin täydellinen suoritus. Lukuunottamatta sitä, että epähuomiossa napsuttelin takaisin katsastuskonttorille satasta kahdeksan kympin motaripätkällä. Riitti syyksi. Sen sijaan syytä, miksi niin hyvillä keleillä sellainen rajoitus oli edes olemassa, ei ole löydetty tähänkään päivään.

Toisella meni sitten läpi, vaikka suoritus oli itse asiassa aika hirveä. Hihhei.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #268 : 27.07.2008 00:41 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Vituttaa tämä kuumuus. Viime yönä en saanut sen takia unta ja nyt olen koko päivän torkahdellut milloin sohvalle ja milloin sänkyyn. Heinän tuoma nuha vielä antaa oman lisänsä tilanteeseen. En ymmärrä miksi ihmiset intoilee tälläisen sään kanssa.

Tulispa jo talvi.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #269 : 27.07.2008 01:31 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ei talvea viel tarttis tulla, mut tää kuumuus on kyl jo liikaa...
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines