Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442995 kertaa)
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #210 : 06.01.2008 00:07 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Unirytmi. Ei perkele. Aivan samoja ongelmia kuin muilla. Hampaiden pesun jälkeen ei enää nukuta jne. Ärsyttävää.

Viime päivinä olen ollut kipeä. Kurkkukipua ja iltaisin nousi kova kuume. Eräänä yönä nukahdin ja heräsin yhtäkkiä suu auki ja kieli ulkona. Kieli oli kivan kuiva. Eilen ei enää kertaakaan tullut kuumetta, mutta oli tosi kova kurkkukipu. Eilen pelkäsin jopa angiinaa (joka oli aikanaan mulla pari kertaa parin kuukauden sisällä). Nyt alan olemaan muuten kondiksessa, mutta vituttaa kun ylähuulen sisäpuolella on rakkuloita, jotka ovat hemmetin kipeitä.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #211 : 08.01.2008 08:06 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
En osaa lainsäädännöstä sanoa, mutta elinikäinen takuu ei minusta jätä kovin paljoa mielikuvituksen varaan. Kotimaiset kauppiaat tunnetusti saattavat säätää omiaan koska suomalaiset ovat niin nihkeitä lähtemään ns. käräjille. Kannattaa asiasta kysyä kuluttajasuojavirastosta ja yrittää sitten sitä kautta muljuttaa. Itse sain tuommoisesta nettikaupasta hyvin nopeasti rahat takaisin kun olivat lähettäneet tuolta jotain noottia putiikkiin joka ei suostunut minulle vastaamaan. Toisaalta, jos ei ole kuittia esittää niin se voi olla hankalaa, kun onhan tuo sen kaupan todiste ja tae.

Ei minulla ollut mitään kuitteja. Sen verran "tuttu" kuitenkin olin kaupalle kun paikkakuntalaisia olin, niin eivät sitten alkaneet mitään tivaamaankaan enkä mistään kuiteista puhunut. Ei tarvinnut edes todeta että elinikäinen takuu perkele. Joka oli sinänsä kumma kun myyjillä oli melko pihi maine. Tyrkännyt vain nuo kouraan ja sanonut, että puhki kuunneltu ja uusiin pitäis vaihtaa. Lähettäneet sitten jonnekin hevonkuuseen luurit jonkinmoisen "potilastietueen" kera, josta on sitten tullut jonkun ajan kuluessa uudet. Ensimmäiset vaihdokkaat antoivat ihan paketissa, niin on sitten kahdet säilytyspussit ja kultaplugit, mutta toisten kohdalla vammailivat (tai sitten lähettäjätaho vammaili), ja sain pelkät uudet kuulokkeet ilman oheistilpehööriä. Kyseessä oli ihan Expertti.

En tiedä miten kaverit on menetelleet kun muutamillakin porttaproot on ja käsittääkseni ihan vaihdellut. Voin kysäistä jos muistan kun näkee.
Tosiaan kuitin puuttuminen tekee kaikesta hankalampaa, etenkin kun en satu asumaan hirveän pienessä kylässä, jossa kaikki tuntevat kaikki. Otan sitten yhteyttä kuluttajasuojavirastoon ja katselen vielä asiaa. Pitää varmaan kuitenkin jossain vaiheessa nöyrtyä ja ostaa uudet, kun ei bussissa kestä ilman musiikkia.
Olen kuullut, että servitissä ei välttämättä edes tarvitsisi kuittia kun on kyse noista takuuasioista. Heillä pitäisi olla kyllä omassa tietokannassaan nimen takana tiedot ostoksista ja siten kai myös takuista. Näin olen siis kuullut..
Sähköpostin välityksellä olin Serv-Itiin yhteydessä ja vastauksesta päätellen kuittia tarvitaan. En ole varma, olenko sinne koskaan nimeäni antanut, kun liikkeestä kävin kuulokkeet aikonaan ostamassa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #212 : 11.01.2008 22:34 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Perkeleen Yhdysvaltojen asuntoluotto- ja pankkikriisi. Oma opintorahastoni on menny aika huimasti alaspäin. Mistään roimista summista ei ole kyse, mutta rahasto on enää saman arvoinen kuin joskus vuosi sitten. >:( Onneks kuitenkin vielä on jonkin verran tuottoa jäljellä. Yleinen maailmantalouden alamäki jatkuu taloustieteilijöiden mukaan, joten lunastukseen meni mun osuudet ja avaan säästötilin. Joka tapauksessa ensi kesänä olisi pitänyt ottaa nuo rahat ulos. Harmittaa vain, kun jo jouluna mietin, että pitäisikö lunastaa, mutta jätinpä sen sitten tekemättä.

Toivottavasti ei mitään maailmanlaajuista lamaa tule noiden amerikkalaisten pankkien takia. Pelottavan todellinen vaihtoehto.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #213 : 14.01.2008 03:24 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili nyt alkaa kypsyttää.

pe ja la välisenä yönä nukuin yhteensä ehkä kolme tuntia.
la ja su välisenä yönä huimat puoli tuntia ja sunnuntaina päivällä torkahtelin korkeintaan tunnin yhteensä päivällä joten uskoin että viimeinkin voisi saada unirytmiä normaalimmaksi.

ja vitut se mitään normalisoidu.
eilen menin nukkumaan joskus yhden aikaan yöllä ja oli siis nuo helvetinmoiset univelat ainakin normi ihmisen standardeilla.
heräsin sitten juuri äsken.

miten tämmöinen on edes mahdollista.
jos olisin eilen mennyt päivällä nukkumaan niin olisin nukkunut sen 7-8 tuntia aivan varmasti.
mutta kun väkisin sinnittelin yöhön asti niin nukun jonkun kaksi tuntia ja nyt on olo kuin krapulaisella vaikka mitään en eilen edes ottanut.

aivan varmasti viimeistään kahdeksan aikaan olen ihan vitun väsynyt ja jos sitten menen nukkumaan niin nukun johonkin kolmeen iltapäivällä.
jos taas valvon seuraavaan iltaan asti niin nukun taas sen pari tuntia.
kai se on pakko nukkua sitten päivällä kun alkaa muuten olemaan kohtuu heikko olo näiden parin tunnin unien kanssa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #214 : 17.01.2008 20:48 »
tuhis Vieras Jalka oli luurien johdon päällä ja nousin melko voimallisesti tuolista. Nyt on kummatkin johdot kosketushäiriöisiä luureihin kun joutuivat mahdottomaan nykäisyyn tuossa nousussa. Kuuloke-elementtejä ei saa auki mitenkään ihmisten keinoilla.

Kai tekosyy ostaa ne perkeleen Sennheiserit.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #215 : 17.01.2008 23:45 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Ei perse. Lauantaina pitäisi mennä kouluun sellaisen syyn takia että saan sitten helatorstain jälkeisen perjantain myös vapaapäiväksi. Tämähän on bullshittiä, varsinkin kun unirytmini on ollut sekaisin ja koulussa nukahdan aina kesken tunnin, mikä on harmittavaa koska en pysy jutuissa mukana jotta voisin kirjoittaa tiedot vihkoon. Eihän siitä mitään tule vaikka kuinka yrittäisin. Tänäänkin yritin ruotsin tunnilla kirjoittaa edes pari tärkeää, kokeeseen liittyvää lausetta mutta ei, hädin tuskin jaksoin nostaa kättäni. Lauantaina minua tuskin näkee Laudalla ainakaan myöhään... Tai sitten olen homo ja tulen sittenkin käymään.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #216 : 10.03.2008 10:59 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Tilasin Discshopista halvalla X-filesin 5. tuotantokauden. Katsottiin ensimmäinen jakso, joka päättyi kesken. Eli kyseessä on kaksi osainen tarina. No, pidettiin siinä päivän tauko ja alettiin tossa sunnuntai-iltana katsomaan kautta uudestaan. Ensimmäinen 5 min meni ok, mutta sen jälkeen helvetti repesi. Levy alkoi tokkimään ihan pirusti ja katsomisesta ei tullut mitään. Ja se oli samaa tökkimistä jakson loppuun asti. Siis voi *ittu!!! Tarkistin levyn ja huomasin että sielä oli ulkoreunalla yksi kohta missä oli naarmuja. Itse olen laittanut levyn kiltisti kotelosta suoraan soittimeen ja taikaisin aina, ja soittimeni ei ole tälläistä ikinä tehnyt. Kirosin ja lähetin maili palautetta että nyt uusi levy tilalle. Ja parempi olisi että se vaihdetaan, prkl!! Kyrsii kun joutuu odotteleen nyt varmaan vähintään tämän viikon että pääsee katsomaan sitä...vituttaa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #217 : 13.03.2008 23:57 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Vituttaa kun näppäimistö on niin surkea että sitä pitää hakata että saa kirjaimia kirjoitettua. Ja kun yrittää kirjoittaa sujuvasti, niin tulee joka lauseeseen kirjoitusvirhe, jonka huomaa vasta jälkeenpäin.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #218 : 31.03.2008 19:36 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Vatuttaa AV-alan työllisyystilanne. Ja se, miten työhaku tällä alalla yleensä etenee.

Viestinnän ammattilaisille ns. näkyviä työpaikkoja on hirmuisen vähän. Yleensä firmat palkkaavat suhteiden kautta uusia tekijöitä riveihinsä. Mutta jos ei ole suhteita, pitää heitellä hakemus sisään kun jonnekin ilmaantuu jokin paikka haettavaksi. Mutta siinä käy sitten niin, että se hakemus hautautuu vähintään sadan muun joukkoon ellei lupaa rakentaa Roomaa päivässä. Tulessa on oltava; sekä hakemuksessa että haastattelussa, muuten käy kalpaten.

Harmittavaa myös se, että monet viestinnän alan firmat käyttävät surutta hyväkseen työharjoittelijoita. Lupaavat mokomat ketkut palkata kokopäiväiseksi jos hoitaa hommansa mallikelpoisesti harjoittelun aikana, mutta mitä vielä! Heivaavat vähin äänin ulos ja nappaavat tilalle uuden hyväuskoisen. Halpaa orjatyövoimaa.


Olen viime päivinä miettinyt kovasti mitä työrintamalla elämältäni haluan. Onko AV-ala sellainen näine kaikkine vikoinensa jossa haluan töitä tehdä? Alanvaihtokin on käynyt jo moneen otteeseen mielessä enkä todellakaan ole ainoa viestinnän osaaja joka sitä vakavasti miettii. Tunnen monia, jotka ovat valmistumisen jälkeisen shokin jälkeen (ei töitä) luovineet uralaivansa täysin toisenlaisiin vesiin.

AV-alalla hyvin työllistyäkseen tarvitsee siis:

- Olla mallikelpoinen suhdeverkosto alan tekijöihin
- Olla paljon työkokemusta ja vakuuttava portfolio (Miten työkokemusta saa, jos ei töitä saa ilman työkokemusta?)
- Olla alallaan todella, todella loistava työnsä tekijä. Keskinkertaisuus ei riitä.


Selvähän se on, että stressikärpänen on puraissut meikäläistä pahan kerran. Pienoinen "high school all over again" fiilis tässä pukkaa pintaan. Mitä ihmettä minä oikein teen?! Vielä viime keväänä olin täysin varma, että menen ammattikorkeaan jatkamaan opiskelua alallani. Mutta enää en todellakaan ole asiasta niin varma.

Olen tällä hetkellä työharjoittelussa paikassa, jossa minulla ei ole motivaatiota olla juuri yhtään. Katselen siellä seiniä ja pyörittelen peukaloitani ja mietin mihin kummaan tästä edetä.


Californicationin pilottijakson viimeisessä kohtauksessa Hank istuu pimeässä työhuoneessaan ja kirjoittaa kannettavansa näytölle isoin kirjaimin "FUCK".   Tuo kohtaus kuvaa juuri nyt paremmin kuin hyvin omaa tilannettani.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #219 : 31.03.2008 19:57 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Epi, Epi, Epi... Eläs nyt vielä sorru epätoivoon. Nämä on taas näitä "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella"- juttuja, sillä oikeasti tuntuu, että olipa millä tahansa alalla, niin kaikki aina valittavat samasta asiasta.  Ellei satu olemaan muurari, tai joku metalliukko, niin alkuun pääseminen on aina piikki perseessä.  :lol:
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #220 : 01.04.2008 05:28 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, mutta on se kai ihan tottakin että media- ja monet muut "siistit toimistotyö"alat ovat tällä hetkellä heikosti nuoria työllistäviä. Ja kyllähän minäkin repäisin itseni heti ensimmäisen tutkinnon jälkeen uuteen yliopistoon, sillä kai sillä yhdelläkin olisi töitä saanut mutta ei lähellekään sellaista mitä olisin halunnut tai mitä oli luvattu.

Oikeastaan olen nykyään hyvin vahvasti sitä mieltä, että suhteet = työn lomassa tehdyt suhteet ja työkokemus ovat ne tärkeimmät. Koulutusta ei pidä unohtaa, mutta mielestäni järjestelmä jossa suoraan lukiosta pukataan yliopistoon (tai vastaavaan) ja sitten viiden vuoden päästä etsitään hattu kädessä töitä on ihan erseestä. Mielestäni tekisi kaikille ihan hyvää tehdä ns. tavallisia töitä pari vuotta lukion jälkeen. Tutustua työelämään muutenkin kuin kesätöiden kautta, olla vaikka kaupan myyjänä tai vastaavana. Ehtisi miettiä, saisi ehkä vähän rahaa ja osoittaisi maailmalle ja itselleen että on ihan hyvä tyyppi ja osaa tehdä töitä ja vielä terveellä suhtautumisella. Kaikkien ei myöskään ole pakko mennä opiskelemaan ainakaan mihinkään korkeakouluun, jos sitä kaupan kassaa kokeilisi pari vuotta tietäisi haluaako olla teoreettinen tutkija vai ehkä jäädä töihin ja edetä sen siwan myymäläpäälliköksi ja sitten vaikka harrastaa laskuvarjohyppyä sen lisäksi. Opinnoistakin saa oikeasti ihan helvetisti enemmän irti kun osaa suhteuttaa niitä opittavia asioita todelliseen työelämään eikä vaan lukiosuorita kursseja kurssien jälkeen.

Ja totuusthan on, että kukaan ei ota mitään pientä 22-vuotiasta kauppatieden maisteria tosissaan. Mutta sanotaan nyt vaikka 27-vuotias, joka on siinä ohessa tehnyt jo ties minkälaisia hommia ja on elämässä vakiintunut edes kohtalaisen vakaaksi on jo ihan eri asia.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #221 : 01.04.2008 08:36 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Suhteet ja "ajoitus" ovat aika tärkeitä. Itsekin olisin jo täysipäiväisessä iltatyössä ollut viimeiset kolme kuukautta, ellei Sivari rajoittaisi työntekomahdollisuuksia. Ammattikorkealta löytyy kyllä niin paljon erilaisia hommia kun vain pyörii ympäriinsä ja tutustuu ihmisiin.

Mitä nä Epi teet siellä työpaikallasi?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #222 : 01.04.2008 12:33 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Selvähän se on, että stressikärpänen on puraissut meikäläistä pahan kerran. Pienoinen "high school all over again" fiilis tässä pukkaa pintaan. Mitä ihmettä minä oikein teen?! Vielä viime keväänä olin täysin varma, että menen ammattikorkeaan jatkamaan opiskelua alallani. Mutta enää en todellakaan ole asiasta niin varma.
Opiskeluun lähtö kannattaa minusta. Huono puoli on pienellä rahalla kituuttaminen, mutta vastineeksi saa paljon uusia näkökulmia ja kokemustakin. Ja lisäksi noissa eri aloissa on aika paljon suuntautumisen vaihtoehtoja. Eli jos lähdet opiskelemaan AV-alaa mielessäsi vain nykyiset hommat saatat yllättyä mitä kaikkea siitä voi saada irti. Katsele vaikka kursseja mitä on mahdollista ottaa, siitä saat jo hiukan kuvaa mitä kaikkea voitkaan tehdä valmistuttuasi. Minäkin opiskelin 4 vuotta IT-alaa, ja nyt haen lopputyötä aiheesta jota oli parilla kurssilla niistä muutamasta kymmenestä ja toivon siitä saavani elantoa joskus.
Ja vielä on tietysti mahdollisuus vaihtaa alaa koulun sisällä. Jätät suosiolla suuntaavia opintoja pois ja otat ihan toiselta alalta kursseja samassa koulussa ja haet seuraavana vuonna sille alalle.
Mahdollisuudet ovat aika monipuoliset tulevalle alalle vaikka meneekin tietylle linjalle.

Mutta, kuten sanoin, suurin miinus tässä on se köyhyys lähes koko opiskeluajan :)

Olen tällä hetkellä työharjoittelussa paikassa, jossa minulla ei ole motivaatiota olla juuri yhtään. Katselen siellä seiniä ja pyörittelen peukaloitani ja mietin mihin kummaan tästä edetä.
Tuttu tunne. Olen tehnyt sitä puoli vuotta. Tosin tiedän mihin etenisin kunhan mahdollisuus tulisi.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #223 : 08.04.2008 15:42 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Vitun pesukone saatana.

Tänään tullut pyykinpesukone on osoittautunut todella vittumaiseksi tapaukseksi. Pesukoneen asentamisessa tarvitsi 9 mm jakoavainta, joten kävin sen kaupasta ostamassa, mutta mitä vielä, todellisuudessa mutteri on millin suurempi. Kävin sitten porukoilta asti lainaamassa akkuporakoneen ja koko setin päitä siihen. Mutterit irtosi.

Seuraava vastoinkäyminen koski vesiletkua, joka näyttäisi olevan aivan eri kokoinen kuin vesihanan suutin.

Jääköön poikittain kylppäriin saatana.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #224 : 09.04.2008 17:48 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vitun pesukone saatana.

Tänään tullut pyykinpesukone on osoittautunut todella vittumaiseksi tapaukseksi. Pesukoneen asentamisessa tarvitsi 9 mm jakoavainta, joten kävin sen kaupasta ostamassa, mutta mitä vielä, todellisuudessa mutteri on millin suurempi.

Jakoavaimethan on säädettäviä? Kiinto- ja jakoavain ei oo sama asia.  ):<
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #225 : 10.04.2008 01:19 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Nyt vituttaa. Helvetin käsikirjoittajien lakko. Lueskelin juuri wikipediaa ja törmäsin sellaiseen pikku ilouutiseen, että pari kuukautta takaperin esitetty Las Vegasin jakso oli sarjan viimeinen. Itse olin koko ajan siinä luulossa, että sarjaa tulisi vielä ainakin yksi kausi, kun en lopettamisesta ollut kuullut mitään. Suurin vitutuksen aihe on se, että viidennen ja näköjään viimeisen kauden piti olla alunperin 22 jakson pituinen, mutta lakon vuoksi jaksoja päästiin kuvaamaan vain 19. Tämän seurauksena sarjaan ei saatu oikein minkäänlaista päätöstä, vaan päättyi ihanasti pieneen cliffhangeriin. Mukavaa, kun joku tuotantoyhtiön kusipää meni päättämään että lopetetaan sarja noin mukavasti kesken, eikä siirretä kuvauksia lakon jälkeiseen aikaan. Sarjan luoja itse haluaisi kuvata puuttuvat jaksot ja saattaa juonen päätökseen, mutta saa nähdä tuleeko siitä mitään.

Monet ovat sarjasta varmaan hyvinkin eri mieltä kanssani, mutta itse pidin kyllä sarjasta paljon ja se oli niitä harvoja, joita aktiivisesti seurailin. Perkele...  >:(


« Viimeksi muokattu: 10.04.2008 02:09 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #226 : 17.04.2008 09:40 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Ei *ittu. Tuossa jokin aika sitten selkäni oli niin kipeä että ei meinannut päästä sängystä ylös. Tuossa viikko sitten se alkoi olemaan parempi ja nykyään ei ole juurikaan vaivannut enään. Eli alkaa olemaan kunnossa ja fysioterapiastakin on ollut siis hyötyä.
Mutta elämähän olisi liian helppoa jos kroppa olisi kunnossa. Joten nyt yhtäkkiä olen saanut polveni niin kipeäksi että sillä ei voi kävellä kunnolla. Turpoaa, särkee, ei taivu, koko roska. Ja vittu ihan yhtäkkiä. Tämähän alkoi jo viime viikolla, mutta lekurin kortisooni piikki auttoi, eli tulehdushan sielä, mutta se ei auttanutkaan lopullisesti. Nyt se on pahempi kuin viikko sitten. Vittu sentä kun on saatana liikaa vaadittu että vois edes kävellä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #227 : 13.05.2008 23:30 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Perkeleen Sonera kun ei saa pidettyä nettiä toiminnassa edes yhtä päivää ongelmitta. Tänään on koko päivän ollut pois. Onneksi naapurista löytyi suojaamaton WLAN pahimman hädän lieventämiseen. Sain sentään laskut maksettua. Eipä siinä mennyt kuin pari tuntia ja lensin ulos, uudelleenyhdistyksen jälkeen vaadittiinkin jo salasanaa. Ja nyt vihdoin alkoi omakin yhteys toimimaan. Perhana kun ois pitkästä aikaa ollut vapaapäivä ja piti kavereiden kanssa pelata Haloa Livessä.

Tätä samaa paskaa on ollut nyt jo parin viikon ajan lähes päivittäin. Yleensä pari tuntia per päivä. Tai ehkä enemmänkin, mutta olen ollut niin paljon töissä ettei ole netissä ehtinyt lorvimaan. Edellisessä kämpässä mentiin Elisalla ongelmitta reippaasti yli vuosi. Vittu kun Sonera on ainoa joka tuo tänne yhteyksiä.

Tässä vaiheessa sitä huomaa olevansa nettiriippuvainen.  :P Ei vaan. Kyllä siitä erossa voi olla jos sen tietää etukäteen. Nyt kun kun sitä olisi tarvinnut, niin ei voinut käyttää.

E: Pahalta näytti, hetken aikaa ei taas sivut latautunu.  >:(
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #228 : 01.06.2008 09:58 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Kesä on hieno vuodenaika, mutta helvetti kun sitä hikeä pukkaa. Viisi minuuttia ulkona ja kainalot sekä selkä ovat ihan litimärkiä. Ei se haise sillä pidän hygieniastani hvää huolta, mutta ei sitä osaa olla rennosti jos selässä ja kainaloissa on vesiputous. Suihkussa käyn näin kesäisin varmaan pari kertaa päivässä ja yhtä usein saan ne vaatteetkin vaihtaa. Piti jopa googlata aiheesta ja lähes joka paikassa susoiteltiin Absolut torr nimistä ainetta kainaloihin. Vielä pitäisi keksiä miten selvitä selän hikoilusta. Ärsyttävää kun ei kehtaa käyttää tietyn värisiä paitoja, ettei valtava hikiläntti näy selässä.  >:(
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #229 : 01.06.2008 10:03 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Kesä on hieno vuodenaika, mutta helvetti kun sitä hikeä pukkaa. Viisi minuuttia ulkona ja kainalot sekä selkä ovat ihan litimärkiä. Ei se haise sillä pidän hygieniastani hvää huolta, mutta ei sitä osaa olla rennosti jos selässä ja kainaloissa on vesiputous. Suihkussa käyn näin kesäisin varmaan pari kertaa päivässä ja yhtä usein saan ne vaatteetkin vaihtaa. Piti jopa googlata aiheesta ja lähes joka paikassa susoiteltiin Absolut torr nimistä ainetta kainaloihin. Vielä pitäisi keksiä miten selvitä selän hikoilusta. Ärsyttävää kun ei kehtaa käyttää tietyn värisiä paitoja, ettei valtava hikiläntti näy selässä.  >:(

Itsellä oli joskus vähän samanlainen probleema, tosin hävisi kuin pieru saharaan yhtäkkiä. Jos hikiläntti selässä ottaa pähään, niin laita t-paidan alle toinen joku erittäin ohut t-paita. Ei lisää hikoilua, mutta eipähän näy läntitkään enää läpi.

Ellet sitten hikoile, kuin espanjalainen hirvikaravaani, jonka hiki menee turkispuvustakin läpi.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #230 : 01.06.2008 18:33 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Tosiaan ottaa päähän kuumuus, etenkin kun eilen piti olla lakkiaisten takia puvussa. Minullahan ei ole kuin yksi puku, jonka materiaali on paksua, joten hiki virtasi kunnolla. Onneksi Finlandiatalolla sentään oli kunnon ilmastointi.

Serkku menee kesällä naimisiin, joten silloin pitää sitten kärsiä puvussa seuraavan kerran. Ja kuinka ollakaan: häät taitavat olla juuri pahimpaan helleaikaan, eikä kirkosta missään nimessä löydy ilmastointia. :(
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #231 : 01.06.2008 18:36 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW No höh. Meikä ainakin venaa aina innolla seuraavaa kertaa kun saa vetäistä ykköset ylle. Ovathan ne minun kakkosetkin ihan jees, mutta puvussa on vaan niin makee olla pienen dressman-sängen kera.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #232 : 01.06.2008 18:41 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Ei siinä puvussa muuta vikaa olisikaan, mutta kun pukuni on paksu ja älyttömän kuuma. Siihen yhtälöön kun lisätään ilmastoimaton kirkko kesähelteillä, saadaan jo aikaan kunnon hikilätäkkö. Niin, ja ei mulla ole varaa ostaa uutta pukua. Nykyinen ei ole kauhean vanha ja käy vielä monta vuotta.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #233 : 01.06.2008 19:13 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW 29 astetta pukkaa, vaikka kesä on vasta aluillaan. Vähän pelottaa kun ovat lupailleet 35-40 astettakin keskikesälle.
Play-Asia
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #234 : 01.06.2008 19:32 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Hohohoo, minä nauran näille nynnyille japseille jotka valittavat heti kun vähän aurinko paistaa - sen verran monta vuotta olen Suomessa hytissyt että nyt otan kaiken takaisin ja kärtsään!
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #235 : 03.06.2008 00:22 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Huushollin johtajahenkilöllä (äidillä) tuntuu olevan jatkuvasti jotain pelaamista ja koneella oloani vastaan. Onhan se ymmärrettävää, että arkena on jonkin sortin rajat, mutta rasittaa kuinka lomallakin saa kuulla ainaista valitusta, eikä edes syystä.

Päätin tänään aivan tarkoituksella pitää suuremman osan päivästä koneettomana ja niin etten pelaisi, jotta saisin illan olla rauhassa. Katsoinkin erään surkean leffan (From Dust till Dawn II), pyyhin peräti pölyt ja vetäisin parin tunnin pyörälenkin. Lopulta päästyäni koneelle ja oltunia tässä muutaman tunnin sain kuulla jälleen sitä ainaista valitusta. Rasittavaa. En voi ymmärrä miksi en voi viettää kesälomaa niin, että minä viihdyn, varsinkin kun olen juuri raatanut lukuvuoden verran koulussa, ja saanut vieläpä hyviä numeroita. En ajatellut viettää kauan odottamaani lomaa kattoa tuijottamalla. Ryyppääminenkään ei harrastuksiin ole koskaan kuulunutkaan. Saapa nähdä tuleeko MGS4:nkään peluusta mitään, varsinkin jos ne 90 minsan pätkät ilmestyvät juuri väärään väliin.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #236 : 03.06.2008 00:40 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Onneksi itselläni nuo ajat ovat jo ohi. Oli se hieno kesä kun Xbox Liven sain ja vielä aamuseiskalta pelailin Halo 2:ta silmät punaisena, kun saman sävyinen äiti tulee raivoamaan, että täällä sitä vielä pelataan kun minä jo lähden töihin! Tuon jälkeen opin, että menen "nukkumaan" kun kuulen äidin heräävän ja jatkoin pelailua kun auto lähtee pihasta.  ;D Vuosi tuosta eteenpäin ja pelattiin jo GRAW:ia Xbox 360:lla ja nyt huudot vaihtuivat kehoituksiksi. Tosin silloin en maannut koko ajan sisällä, päivät biitsillä ja yöt pelattiin.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #237 : 03.06.2008 00:45 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Onneksi itselläni nuo ajat ovat jo ohi. Oli se hieno kesä kun Xbox Liven sain ja vielä aamuseiskalta pelailin Halo 2:ta silmät punaisena, kun saman sävyinen äiti tulee raivoamaan, että täällä sitä vielä pelataan kun minä jo lähden töihin! Tuon jälkeen opin, että menen "nukkumaan" kun kuulen äidin heräävän ja jatkoin pelailua kun auto lähtee pihasta.  ;D Vuosi tuosta eteenpäin ja pelattiin jo GRAW:ia Xbox 360:lla ja nyt huudot vaihtuivat kehoituksiksi. Tosin silloin en maannut koko ajan sisällä, päivät biitsillä ja yöt pelattiin.

No jos tuo yö-juttu onnistuisi edes niin olisin iloinen. Jostain kumman syystä äitini herää öisin noin tunnin välein, ja tietenkin ensimmäinen asia on mitä hän tekee on tarkistaminen etten pelaa/ole koneella. Jostain syystä myös kello yhtä enemmän valvominen on kauhea tabu :rollaus: Hyvää kesää vaan kaikille...
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #238 : 03.06.2008 01:48 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onneksi itselläni nuo ajat ovat jo ohi. Oli se hieno kesä kun Xbox Liven sain ja vielä aamuseiskalta pelailin Halo 2:ta silmät punaisena, kun saman sävyinen äiti tulee raivoamaan, että täällä sitä vielä pelataan kun minä jo lähden töihin! Tuon jälkeen opin, että menen "nukkumaan" kun kuulen äidin heräävän ja jatkoin pelailua kun auto lähtee pihasta.  ;D Vuosi tuosta eteenpäin ja pelattiin jo GRAW:ia Xbox 360:lla ja nyt huudot vaihtuivat kehoituksiksi. Tosin silloin en maannut koko ajan sisällä, päivät biitsillä ja yöt pelattiin.

No jos tuo yö-juttu onnistuisi edes niin olisin iloinen. Jostain kumman syystä äitini herää öisin noin tunnin välein, ja tietenkin ensimmäinen asia on mitä hän tekee on tarkistaminen etten pelaa/ole koneella. Jostain syystä myös kello yhtä enemmän valvominen on kauhea tabu :rollaus: Hyvää kesää vaan kaikille...

No enpä tiedä ikääsi,elintapojasi tai muuta sinuun liittyvää mutta toi on jo sairasta.Tuli vaan sellanen kuva et mutsis on sellanen saatanan tiukkapipo kenellä ei oma nuoruus mennyt ihan putkeen ja siitä kohtuen hän purkaa patoutumiaan sinuun ja täten yrittää tehdä nuoruudestasi yhtä helvettiä.Voimpi olla väärässä mutta mitäpä siitä
mua vaan vituttaa tollaset saatanan pärisiät ketä haluaa pilata toisten ilon.

Itse en rupea kertomaan sen enempää mitä itse tein/koin kouluikäisenä mutta seraavan kerran kun mutsis tulee itkemään pelaamisestasi niin koitappa vaikka tälläistä että huudat tai sitten vaan puhut tyynesti että voithan sinä vaihtaa pelit huumeisiin niin silloin sinun(eli teidän mutsin) ei tarvitse saatana vahtia joka toinen tunti mitä teet kotona.Koska et ole silloin kotona vaan olet yöt ja päivät kaduilla pää niin sekaisin että ei tee mieli edes mennä kotiin ja silloin mutsis tietää ettet ainakaan ole pelaamassa kerran et ole kotona.Hoten kysyppä kumpi on parempi vaihtoehto??Kotona pelaamassa vai ulkona konit suonessa ja kaikenmaailman hörhöt perässä perimässä velkoja.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #239 : 03.06.2008 08:01 »
tuhis Vieras Heheh

Pienempi paha? Turha asiasta kiukutella vaan käsittele se niinkuin aikuinen niin kenties aletaan kohtelemaan kuin aikuista. Ikääs en kuitenkaan tiedä, mutta se on oikein että varttivuotaille pietään jöötä! :)

No, itsellä on saman tyyppinen ongelma. Nimittäin heräilen yöllä tuon tuosta. Se on aivan ihanaa juhlaa jos saa nukuttua rauhassa. Kämppis nimittäin pelaa pitkin yötä, ravaa keittiössä, kusella ja ovet ovat semmoisia vitun vaneribassoja täällä ettei niitten rämähtelyihin voi olla heräämäti. Korpeaa suht antaumuksella, mutta kai se on sen hinta kun on työtön eikä halua maksaa itseään vuokralla kuoliaaksi. Ei sitä voi vaatia elämistä lopettamaan kai. Minä herään kun kämppis menee nukkumaan.

Jos jotain, niin on ainakin 24h vartio päällä eikä Hervannan homostelijat pääse ilman älinöitä ovesta edes yrittämään.


« Viimeksi muokattu: 03.06.2008 08:06 kirjoittanut tuhis »
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines