Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6]
Tulostusversio
Aihe: Vaateostoksilla  (Luettu 114450 kertaa)
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #150 : 04.09.2012 16:16 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Laitoinpas itselleni Footbalance-pohjalliset, kun fysioterapeutiksi opiskeleva kaveri niitä suositteli

Onko sulla noita useampi pari vai ootko saanu samat pohjalliset helposti sopimaan erilaisiin kenkiin? Oon huomannu, ettei selkä oikein tykkää pienistäkään kävelyreissuista. Lenkkareilla ei mitään oireita kun niissä on ne tyyriit pohjalliset. Normaaleilla kengillä esim. kaupoissa kävely on myrkkyä selälle. Johtunee kovasta lattiasta.

Yksi pari vaan löytyy ja hyvin ovat mahtuneet useimpiin kenkiin(yhdet kangaskävelykengät ovat niin pienikokoiset kaikin puolin, että niihin en ole survonut). Riippuen popon rakenteesta kengän oman pohjallisen joutuu yleensä ottamaan tieltä pois, ja ainakin tennareissa ne on monesti liimalla kiinni, mutta lähtevät kyllä kun varovasti ujuttaa sormia väliin. Olen tykännyt!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #151 : 04.09.2012 16:52 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Tämä olisi aika hieno.



Pitääpä katsoa josko innostuisi tilaamaan yhden kokeilumielessä. Kait noissa voi kokomerkintöihin luottaa?
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #152 : 04.09.2012 17:34 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tulipa tuosta Kabanossin nostosta mieleen, että olen viime aikoina harkinnut josko joskus ostelisi vähän paitoja tuolta Threadlessista. En vaan ole koskaan muistanut katsella. Nyt olisi kumminkin mitä oivallisin mahdollisuus mokomaan, sillä näköjään eilen alkanut perjantaihin asti jatkuva ale. Eli tuttuun tapaan paidat ovat 50% alennuksessa, maksaen 9.99 dollaria kappale.

Despirelle ja muillekin mahdollisesti lähiaikoina tuolta ostaneille, kuinka laadukkaita paidat ovat olleet? Onko Scarfin tarina huonosta laadusta vain yksittäistapaus vai tätä nähtävissä laajemminkin?
Muutama Threadlessin paita löytyy ja kaikkien laatu on priimaa, eikä kaverit ole myöskään sanoneet mitään negatiivista. Toivottavasti vain yksittäistapaus, siis.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #153 : 04.09.2012 17:49 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Monta kertaa oon sieltä tilaillut. Ainoastaan kerran oli vähän heikompilaatunen printti kummassakin paidassa, joskus vuosi sitten tilailin. Nyt on ollut taas laatukamaa, viimeksi kuukausi sitten tuli paitaa sieltä.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #154 : 04.09.2012 19:51 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Oiskohan mulla neljä paitaa tilattuna tuolta joista yksi oli selvästi erilaista kangasta. Se oli muita paljon ohuempaa ja ajan kuluessa tuntui kutistuneelta. Muut ovat vieläkin hyvässä kunnossa. Itse paita ja printti. Printti pysyi myös tuossa huonompilaatuisessa paidassa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #155 : 04.09.2012 22:56 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Oletteko kuinka isoja paketteja muuten tilanneet? Mietin tässä vain tullimaksuriskin (siis alv) takia. Kaveri sanoi, ettei heidän yli 100 euron pakettinsa jäänyt, mutta toisaalta googlatessa löysin kommentteja myös tulliin jääneistä. Ainahan nuo voisi erikseenkin ostaa, mutta tiedä sitten katsovatko tullissa, jos samalle henkilölle tulee samasta paikasta useampi juuri rajan alle jäävä paketti...
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #156 : 04.09.2012 23:24 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Oletteko kuinka isoja paketteja muuten tilanneet? Mietin tässä vain tullimaksuriskin (siis alv) takia. Kaveri sanoi, ettei heidän yli 100 euron pakettinsa jäänyt, mutta toisaalta googlatessa löysin kommentteja myös tulliin jääneistä. Ainahan nuo voisi erikseenkin ostaa, mutta tiedä sitten katsovatko tullissa, jos samalle henkilölle tulee samasta paikasta useampi juuri rajan alle jäävä paketti...

Despire näytti tilanneen taannoin kerralla kunnolla paitoja. Itse olen laittanut vaan sellaisia 2-4 paidan settejä, niissä ei toki ongelmaa.

Laadun suhteen yhdyn, kuten näköjään aiemminkin, yleiseen konsensukseen: hyvää kamaa. Paitojen materiaali ja malli vaihtelee tosiaan hiukan, ja toisista tykkään minäkin enemmän kuin toisista, mutta mikään ei silti ole ollut sekundaa. Suurin osa todella hyvälaatuista. Ja printit ovat pysyneet kaikissa loistavasti. Viime tilauksesta tosin on ainakin vuoden verran aikaa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla « Vastaus #157 : 04.09.2012 23:34 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Despire näytti tilanneen taannoin kerralla kunnolla paitoja. Itse olen laittanut vaan sellaisia 2-4 paidan settejä, niissä ei toki ongelmaa.

Tulin itse lopulta siihen lopputulokseen, että toimin riskien minimoimiseksi isomman tilauksen säätäjänä, ja tilaan useampia 3 paidan paketteja eri osotteisiin. Ei luulisi herättävän liikaa tullin mielenkiintoa, jos rajan alittavia paketteja tulee enintään kaksi samaan osoitteeseen. Viisi saattaisi jo jäädä kiinni. Luulisin.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla « Vastaus #158 : 04.09.2012 23:45 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili
Oletteko kuinka isoja paketteja muuten tilanneet? Mietin tässä vain tullimaksuriskin (siis alv) takia. Kaveri sanoi, ettei heidän yli 100 euron pakettinsa jäänyt, mutta toisaalta googlatessa löysin kommentteja myös tulliin jääneistä. Ainahan nuo voisi erikseenkin ostaa, mutta tiedä sitten katsovatko tullissa, jos samalle henkilölle tulee samasta paikasta useampi juuri rajan alle jäävä paketti...

Viime joulukuussa tuli tilattua vähän isompi paketti (~100€), ja tulliinhan se tietysti jäi. Muuten on tullut tilailtua vain pienempiä paketteja. L:ää pienempiä kokoja tilattaessa taitaa "pienissä tilauksissa" olla optimi 3 paitaa, jolloin postit on sen $3 per paita. Itse olen yleensä tilaillut aina 4-5 kpl kerralla kun L:'ää tilailen.

Ja ei kai tuossa usean paketin tilaamisessa mitään ongelmaa ole, erillisiä ostokertoja kuitenkin.


« Viimeksi muokattu: 04.09.2012 23:58 kirjoittanut Lohari »
Kokoelma
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #159 : 05.09.2012 01:08 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tosiaan vähän persiistä, kun suurin osa kaupoissa myytävistä paidoista ja varsinkin takeista on sellaista vyötärölihaville keski-ikäisille istuvaa tyyliä ja tyköistuvampia malleja saa yleensä vähän etsiä. Tai ehkä shoppaan vaan väärissä liikkeissä  :rollaus:
Jack&Jones ja JC. Sieltä ei vyötärölihaville keski-ikäisille juurikaan vaatteita löydy. Tietty hinta on korkeampi kuin Prisman hyllyssä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #160 : 05.09.2012 01:36 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Despire näytti tilanneen taannoin kerralla kunnolla paitoja. Itse olen laittanut vaan sellaisia 2-4 paidan settejä, niissä ei toki ongelmaa.

Tulin itse lopulta siihen lopputulokseen, että toimin riskien minimoimiseksi isomman tilauksen säätäjänä, ja tilaan useampia 3 paidan paketteja eri osotteisiin. Ei luulisi herättävän liikaa tullin mielenkiintoa, jos rajan alittavia paketteja tulee enintään kaksi samaan osoitteeseen. Viisi saattaisi jo jäädä kiinni. Luulisin.

Ei olisi kyllä itsellä tullut mieleen edes ajatella, että jäävätkö pienemmätkin paketit tulliin jos niitä tulee useampia samaan osoitteeseen. Enkä oikein usko siihen vieläkään. Mutta toki jos jännittää ja osoitteita riittää, niin mikäs siinä.

Sorruinpas nyt sitten itsekin pistämään kolme paitaa tulemaan, kun löytyi makeita. Pitänee pari vanhaa ja kulahtanutta paitaa kaivaa hyllystä treenikäyttöön/kierrätykseen uusien tieltä, niin pysyy homma freesinä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla « Vastaus #161 : 05.09.2012 03:11 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Despire näytti tilanneen taannoin kerralla kunnolla paitoja. Itse olen laittanut vaan sellaisia 2-4 paidan settejä, niissä ei toki ongelmaa.

Tulin itse lopulta siihen lopputulokseen, että toimin riskien minimoimiseksi isomman tilauksen säätäjänä, ja tilaan useampia 3 paidan paketteja eri osotteisiin. Ei luulisi herättävän liikaa tullin mielenkiintoa, jos rajan alittavia paketteja tulee enintään kaksi samaan osoitteeseen. Viisi saattaisi jo jäädä kiinni. Luulisin.

Ei olisi kyllä itsellä tullut mieleen edes ajatella, että jäävätkö pienemmätkin paketit tulliin jos niitä tulee useampia samaan osoitteeseen. Enkä oikein usko siihen vieläkään. Mutta toki jos jännittää ja osoitteita riittää, niin mikäs siinä.

Noh, ajattelin silti ihan varman päälle ottaa. Yhteensä hoidin kumminkin 15 paidan tilauksen eli loppusumma siellä 200 dollarin tietämillä postikuluineen. Viiden ihmisen tilauksessa osotteitakin riitti, joten kuten sanoit, mikäs siinä. Ei se kumminkaan loppupeleissä sen enempää säätöä tuo paitojen jakovaiheessa oikeille omistajilleen.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #162 : 06.09.2012 16:47 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili http://www.redbubble.com/

Tuli törmättyä tänään mielenkiintoiseen nettikauppaan. Idea on periaatteessa aika sama kuin Threadlessissä eli taiteilijat voivat laittaa omia töitään näytille ja niitä on sitten mahdollista ostaa esim. paitoina tai tauluina ym.  Esimerkiksi paidoista saa päättää itse vapaasti mallin (t-paita, huppari jne..) ja värin sekä sen mihin kuva painetaan (eteen vai taakse). Paidat valmistetaan jenkeissä ja laatu on ilmeisesti varsin hyvää lukemani perusteella. Paidat on 100% puuvillaa ja kuva tulostetaan suoraan kankaaseen. Printtejä löytyy ihan laidasta laitaan esim. leffoista ja peleistä kun vaan hakee. Osan laillisuus tekijänoikeuksien suhteen on ehkä vähän niin ja näin, mutta toisaalta mistään muualtakaan moisia ei saa. Tuli tilattua pari makeeta paitaa itselle ja tyttöystäväkin halusi suurena Breaking Bad -fanina Los Pollos Hermanos -paidan  :)


http://www.redbubble.com/people/twinmaster/works/9212513-big-boss-wants-you



http://www.redbubble.com/people/slicepotato/works/6994922-rogue-government-agency



http://www.redbubble.com/people/nibblejax/works/8285753-better-call-saul



http://www.redbubble.com/people/misscake/works/7845664-totoro-and-butterfly



http://www.redbubble.com/people/colorhouse/works/7334671-los-pollos-hermanos
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #163 : 07.09.2012 00:54 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Nyt kun tuli Redbubble puheeksi niin pakollinen mainostus. Vaikka en odotakkaan kenenkään täältä ostavan mitään nii sieltä voi tsuumailla mimmosia olen tehny. http://www.redbubble.com/people/saska/shop

Noita "i shine you"-paitoja on jotkut smashinpelaajat ostellu, sillain että pari kymppiä on tuolla tilillä tienattuna mutta pitäis olla vissii satane(?) että sieltä mitää ulos saisi.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #164 : 07.09.2012 17:08 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Kävin hakemassa yhden parin noita Footbalanceja ja huh mikä ero! Heti huomaa kuinka ryhti parani. Lenkkareiden teetetyissä pohjallisissa sitä ei niin huomannut kun asento on lenkkareissa jo muutenkin parempi mutta näissä perus Puman kengissä eron kyllä näkee. Rahatilanteen parantuessa pitää ostaa useammat niin selviää tuolta jatkuvalta pohjallisten vaihdolta. 60€ siis maksoi ja muotoilu sun muut ovat ilmaisia. Sai hyvin tietoa jalkojen virheasennoista ja juurikin se vasen jalka oli vinossa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #165 : 03.09.2013 14:05 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Mä en ole juuri koskaan oppinut käyttämään minkäänlaisia hattuja tahi muita päähineitä. Talvella joutuu pipoa käyttämään koska kylmyys, ja armeijassa oli pakko pitää lippistä, tuota suosikki-inhokkiani, siinäpä ne sitten olivatkin. Ainakin ennen.

Viime kesänä tuli nimittäin hetken mielijohteesta kokeiltua kauppakierroksella vanhaa kunnon lätsää päähän, ja melkeinpä siitä asti on tullut kuljettua tuo yksi ja sama hattu päässä.



Tuon tyylinen lätsä siis kyseessä, väritykseltään mustalkean raidallinen. Maksoi vitosen Jack & Jonesilla. Tykästyin samantien.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #166 : 03.09.2013 16:00 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Viime kesänä tuli nimittäin hetken mielijohteesta kokeiltua kauppakierroksella vanhaa kunnon lätsää päähän, ja melkeinpä siitä asti on tullut kuljettua tuo yksi ja sama hattu päässä.

Jos tarttet vaihtoehtoja, niin Village Hats on näppärä kauppa. Tsekkaa tyylivalikosta flat caps ja newsboy -kategoriat, ja nauti.

Itsekin siis sporttaan pääasiassa noita newsboy- ja apple cap -tyylisiä lätsiä. Tietynlaiset lierihatut ovat kans nättejä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #167 : 23.09.2014 19:59 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Mutta sitten, farkut. En käytä mitään hirveän lötköjä farkkuja, mutta en toisaalta mitään supertiukkojakaan. Ovat mallia medium ja istuvat hyvin. Helpotus oli suuri kun puhelin sujahti kivuttomasti taskun pohjalle ja se oli sieltä helppo ottaa myös pois. Jopa helpompi kuin 5S, koska se ei painunut yhtä syvälle taskun pohjalle. Puhelin ei näyttänyt myöskään paistavan liikaa taskusta esiin.

iPhone-ketjusta kaivettua..

Mistä saa rennosti istuvia farkkuja, jotka sopivat hieman isompienkin (=lihasta siis  8)) reisien päälle? Kaikki mitä mulle tulee ikinä vastaan, on tyyliä slim fit ja sellaiset jalassa näyttää lähinnä Robin Hoodilta. Kelpaisi siis tietää, mistä kannattaa metsästää tyylikkäitä farkkuja, jotka eivät ole millekään 15v tikkujaloille suunnattuja. Nyt kun tulee isompi puhelinkin, niin pitäähän sen mahtua housuun.
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla « Vastaus #168 : 23.09.2014 20:21 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mutta sitten, farkut. En käytä mitään hirveän lötköjä farkkuja, mutta en toisaalta mitään supertiukkojakaan. Ovat mallia medium ja istuvat hyvin. Helpotus oli suuri kun puhelin sujahti kivuttomasti taskun pohjalle ja se oli sieltä helppo ottaa myös pois. Jopa helpompi kuin 5S, koska se ei painunut yhtä syvälle taskun pohjalle. Puhelin ei näyttänyt myöskään paistavan liikaa taskusta esiin.

iPhone-ketjusta kaivettua..

Mistä saa rennosti istuvia farkkuja, jotka sopivat hieman isompienkin (=lihasta siis  8)) reisien päälle? Kaikki mitä mulle tulee ikinä vastaan, on tyyliä slim fit ja sellaiset jalassa näyttää lähinnä Robin Hoodilta. Kelpaisi siis tietää, mistä kannattaa metsästää tyylikkäitä farkkuja, jotka eivät ole millekään 15v tikkujaloille suunnattuja. Nyt kun tulee isompi puhelinkin, niin pitäähän sen mahtua housuun.


Noita kehonrakentajille tarkoitettuja farkkuja kyllä löytyy, esim. Gazoz, mutta ovat suurinosa mallia white trash(ihan vitun rumia). Itsellä oli sama ongelma pari vuotta sitten kun treenasi hemmetisti, reidet vaan kasvoi yhteen ja joku 10 paria farkkuja meni vituiksi haarojen kohdalta. Nyt kun on reidet ja muu kroppa taas mallia juutalainen keskitysleirillä, niin farkutkin kestää kuin uusina.

Eli ongelmaasi ei ole ratkaisua.  ;D

http://www.dress-for-less.co.uk/ Tuolta olen tilannut useasti, hyvää kamaa ja huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #169 : 23.09.2014 20:31 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Onneksi tuollaisille bodarifarkuille ei ole sentään tarvetta. Näyttävät ihan kauhealta ja maksavat hunajaa.

Semmoiset perusrennot olisi hakusessa. Farkkumuoti vaan tuntuu monessa paikassa painottuvan just sinne super slimmeihin jostain syystä..
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #170 : 23.09.2014 20:47 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mä en oo menny merta edemmäs kalaan: yleensä ostan H&M:ltä. Suorat leikkaukset ovat farkuissa mieleeni. Muutama koko ylemmäs on kyllä täytynyt mennä vaikka vyötärö ei ole muuttunut miksikään! Tämä on johtanut siihen, että vyölle tulee todella käyttöä, sillä jos ostan täysin vyötärönmukaiset farkut, ne ovat aivan liian kireät reisien kohdalta. Tärkeää on, että ovat mahdollisimman minimalistiset kuitenkin.

Olen siirtynyt yhä enemmän Sweat pantsien käyttäjäksi. Hemmetin mukavat ja väljät päällä ja portaatkin vaikka pinkoo ylös huoletta. Ehkä se on joidenkin mielestä teinimeininkiä se, mutta minua kiinnostaa vain se, että tunnen puketuvani elämäntyylini mukaisesti ja todella viihdyn kamppeissani!  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #171 : 23.09.2014 21:02 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olen siirtynyt yhä enemmän Sweat pantsien käyttäjäksi. Hemmetin mukavat ja väljät päällä ja portaatkin vaikka pinkoo ylös huoletta. Ehkä se on joidenkin mielestä teinimeininkiä se, mutta minua kiinnostaa vain se, että tunnen puketuvani elämäntyylini mukaisesti ja todella viihdyn kamppeissani!  :)

Näinhän sen pitääkin olla. Minulla tulee joulukuussa 34 vuotta mittariin ja päällä on melkein aina joku cradle of filthin paita ja housuissa roikkuu yli kilo ketjuja ja syksyllä/talvella päällä on pilottitakki. Ei sille voi mitään, että minusta pilotti on se vähiten ruma vaihtoehto vaikka sekin saa näyttämään monta kiloa isommalta mitä oikeasti on. Kaikki normi toppatakit ja kangastakit vaan on omasta mielestä niin helvetin rumia ettei niitä voi päälle laittaa. Sama koskee neuleita joita exä useamman kerran minulle koitti tyrkyttää.

Kaikkien normien mukaan olen juntti, mutta mitä siitä. En minä ala laittaa sellaisia vaatteita päälleni joista en tykkää vain sen takia, että sopisin johonkin typeriin ennalta määrättyihin normeihin.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #172 : 05.04.2016 19:12 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Tulipa ostettua elämäni ensimmäiset merinovillatuotteet: Raphan lyhyt- ja pitkähihainen paita.

Alunperin piti ostaa nämä fillarikäyttöön, koska merinovilla hengittää kuumalla ja lämmittää kylmällä, mutta paitojen laatu, keveys, istuvuus ja hengittävyys yllättivät minut niin totaalisesti (kaikesta Raphan merinovillatuotteista lukemastani ennakkohypestäkin huolimatta), että pakkohan näitä on tilata lisää ihan normikäyttöön. Maaginen materiaali!
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #173 : 05.04.2016 22:33 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Mulla on Kathmandun vastaavanlaisia merinovillapaitoja käytössä. Kaikki suositukset kyseiselle materiaalille, parhaiten toimivia paitoja ikinä.

Saisi puolestani rantautua suomeenkin tuo Kathmandu. Huippuluokan vaate, ja retkeilykauppa.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #174 : 21.05.2016 13:01 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
N
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #175 : 22.05.2016 08:56 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Ostin viimeksi vaatteita lähes puolitoista vuotta sitten kun New Yorkin Nintendo world storesta tarttui mukaan sellainen Pikmin t-paita. Seuraavaksi olisi tarkoitus ostaa sellaiset harmaat, yhtä kokoa liian isot collegehousut. Nykyiset alkaa olla aika kuluneet kun käytän niitä joka päivä. Paitsi silloin kun ne on pesussa, jolloin käytän niitä edeltäneitä harmaita, yhtä kokoa liian isoja collegehousuja.

 :???:
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines