Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
Tulostusversio
Aihe: Vaateostoksilla  (Luettu 114431 kertaa)
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #60 : 23.01.2009 13:30 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Menin opintosäästöillä tilaamaan hintavahkon takin. Tuskinpa tuo minusta Tyler Durdenia tekee, joten otan varmaan snägärijonossa aivan entiseen malliin pataan. Kyselin kavereilta vähän, että mitä ovat mieltä tuosta takista, ja tuntui jakavan mielipiteitä. Toisaalta mua ei paljon haittaa, jos oikiskaverit kauluspaitoineen ja villaneuleineen eivät mun vaatteista tykkää.

On muuten muitakin hienoja vintage-nahkatakkeja tuolla Soul Revolverissa. Kannatta tsekata, jos retrot nahkarotsit kiinnostavat.

Itse olen jo vuodenpäivät katsellut noita, että minkä tilaisi. Tuossa oli jo hyvät alet menossa, mutta en ehtinyt tilaamaan. Voisi kesäksi/syksyksi hommata jonkun. Suomesta ei oikein hyvännäköisiä nahkatakkeja saa. Sellon Redskinsissä on jonkin verran, mutta ei sieläkään mikään ihmeellinen valikoima ole.

Eihän nuo missää nimessä kalliita ole, mittatilaustakkeja. Hinta about 200e, ilmaisia sanoisin.

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #61 : 23.01.2009 15:06 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili


Tää on se nahkatakkimalli jota itse suosin. Kestää ja mukava päällä. Kuluminen parantaa vain ulkonäköä. Iso taskutilakin löytyy.  Myymälävarasmallin povitaskut pitäs kyllä olla, voisi melkein ommella kun jaksaisi joskus.

tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #62 : 28.01.2009 14:45 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Pitkästä aikaa tuli törsättyä vaatteisiin rahaa. Enjoin lippis, farkut ja Lacosten sniikkerit tuli ostettua. Aika huokeaan hintaan sai vielä kaiken, lippis ja kengät puoleen hintaan, farkut 70% alennuksella.

Farkut tuntuu aina löytyvän halvalla kun vähän etsii, nytkin sai alle kahdella kympillä. Ja ostin varmaan elämän ensimmäisen lippikseni, huh. Kampin Galleryssä oli valkoiset ja mustat Chuck taylorit puoleen hintaan mutta perhana, sopivat koot oli tietenkin loppu.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #63 : 28.01.2009 21:08 »
720 Jäsen Viestejä: 165 Basaaripisteet: 0 Profiili Leviksen farkut, Firetrapin paita ja conversen täysmustat tennarit tuli ostettua. Yhteensä 120e. 8) Alennusmyynnit on hieno asia.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #64 : 09.02.2009 18:50 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Menin opintosäästöillä tilaamaan hintavahkon takin.
Tänään hain takin postista ja... EN HALUA OTTAA TÄTÄ IKINÄ POIS YLTÄNI! Maailman paras ja tyylikkäin takki. Tulisi nyt nopeasti kevätkelit, niin voisi siirtyä villakangastakista tähän.

Mitä he eivät tuolla Soul Revolverissa sivuillaan kerro, on se, että takit tehdään Pakistanissa, josta ne lähetetään Englantiin. Säikähdin ekaksi tuota tietoa, että minkähänlaista laatua sieltä on tulossa. Mutta pelkäsin turhaan, sillä takki on oikein jämäkkää lehmänvuotaa, tosi napakan tuntuinen ja muutenkin laadukkaan oloinen. Mitatkin osuivat hyvin kohdilleen. Että ei kannata Gba enää empiä, vaan tilata tuolta loistorotsi kevään menoihin. 8)

Niin, ja maksu meni läpi Osuuspankin Elektroonerilla.
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #65 : 09.02.2009 19:05 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Menin opintosäästöillä tilaamaan hintavahkon takin.

Itsekin olen nyt vähän tuolla Soul Revolverissa pyörinyt, ja onhan siellä muutamat oikein pätevän näköiset takit. Pitää varmaan pistää tilaukseen jos ja kun rahatilanne tästä paranee. Tuota punaista itsekin katselin, tai sitten vastaavaa mustaa. Omistan jo yhden samantyyppisen ruskean, mutta nuo ovat vieläkin tyylikkäämmän näköisiä. Muutama muukin malli osui silmään.

Ja jos takit tuntuvat hintavilta, kannattaa tsekata mitä puljulla on myynnissä Ebayssa. Esimerkiksi Turilaksen tilaama malli irtoaisi sieltä 80£ hintaan, eli aika paljon halvemmalla kuin itse kaupan puolelta. Tietysti, jos vain koko täsmää.

tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #66 : 09.02.2009 19:18 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili

Tänään hain takin postista ja... EN HALUA OTTAA TÄTÄ IKINÄ POIS YLTÄNI! Maailman paras ja tyylikkäin takki. Tulisi nyt nopeasti kevätkelit, niin voisi siirtyä villakangastakista tähän.

Mitä he eivät tuolla Soul Revolverissa sivuillaan kerro, on se, että takit tehdään Pakistanissa, josta ne lähetetään Englantiin. Säikähdin ekaksi tuota tietoa, että minkähänlaista laatua sieltä on tulossa. Mutta pelkäsin turhaan, sillä takki on oikein jämäkkää lehmänvuotaa, tosi napakan tuntuinen ja muutenkin laadukkaan oloinen. Mitatkin osuivat hyvin kohdilleen. Että ei kannata Gba enää empiä, vaan tilata tuolta loistorotsi kevään menoihin. 8)

Niin, ja maksu meni läpi Osuuspankin Elektroonerilla.

Heh, itselläkin talvitakkina musta villakangas.

Yritin itseasiassa kerran tilata tuolta, mutta Sammon sivut taisivat olla vielä siihen aikaan mallia "ei toimi, kun myytiin tanskaan koko paska", joten tilaus kusi. Täytynee tilata nyt, voisi jopa parikin takkia pistää tulemaan.

Aluksi ajattelin tuota samaa mallia, mutta saumat(saumalanka) vaikuttavat liian vaaleilta ainakin kuvissa. On tuolla toki muitakin tyylikkäitä malleja.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #67 : 04.03.2009 03:36 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili
Enjoin lippis, farkut ja Lacosten sniikkerit tuli ostettua.

Lacostet oli kyllä melko iso virhe, believe me. Itse ostin tässä vuosi pari sitten valkoiset Lacostet ja on tähän mennessä ollu suurin pettymys vaateostoksissani. Aluksikin, hinta on muihin verrattuna karmean suuri. Lacostet ovat myös markkinoiden epämukavimpia kenkiä ja vaikka hintaa löytyy, ne jalkaan pistettäessä ei tule tunne, että nyt on laatukengät jalassa. Kaiken lisäksi kengistä lähti melko äkkiä väri (WTF?!) ja valkoisen pinnan alta paljastuikin mustaa.

Sen olen itse huomannut, että varsinkin paidat kannattaa ostaa laadusta tinkimättä. Esimerkkinä käyköön mun Burton-huppari, joka makso reilu 100e. Se on kestäny ostosta asti tähän päivään mennessä ilman hirveitä kulumia eikä oo kutistunu juurikaan. Ehdottomasti mun lempipaitoja ja ollu kovassa käytössä. Vastaesimerkkinä käyköön lukemattomat paidat, jotka oon ostanu alle 50 eurolla. Jokainen on kutistunu pesussa 2-3 kokoa ja muutenki kulunu, venyny ja muuttunu paskoiksi yhden tai muutaman käyttökerran jälkeen.

Tästä ketjusta tulikin mieleen, että pitäs tässä loman aikana yrittää käydä vaateostoksilla, kun viimeks kierrelly vaatekaupoissa varmaan joku vajaa kuukaus sitte. :D Mutta ei sitä aina vaan kerkee...

PS. Wilsonin valkoset sukat <3
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #68 : 07.03.2009 18:32 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Olenko ainoa, joka ei yhtään tykkää näiden Jack&Jones, Jim&Jill ym. "tyylikkäistä" t-paidoista? Mieluummin pidän futis- tai bändipaitoja, kuin noita. Tai sitten käy ihan normaalit yksiväriset t-paidatkin tai t-paita, jossa on yksi selkeä ja hieno logo tai kuva. Mutta noissa liikkeissä on vaan niitä mukahienoja paskapaitoja, joissa on tungettu kaiken maailman numeroita, epäselviä kirjaimia ja kaikkea paskaa, että paidasta ei ota mitään selvää. Silti näitä paitoja saa aina kestää, kun porukat ja sukulaiset ostelee näitä ja tuo lahjoiksi.  :lol:
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #69 : 07.03.2009 19:14 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Fyysinen Preesens kertoo jälleen kuinka asiat ovat, olen täsmälleen samaa mieltä. Vitun "printtipaidat" joissa ei oikeasti sanota mitään, haistakaa vittu. Vittu!
N
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #70 : 07.03.2009 19:57 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili "Isäntä" paidoista pitäisi joutua linnaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #71 : 07.03.2009 20:52 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Komppaan. Toki joskus tulee tämänhenkisistä liikkeistäkin t-paitoja ostettua (esim hopeasurffari t-paita H&M:stä, lol), mutta huoh mitä paskaa ne numeroprintit yms älyttömyydet.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #72 : 07.03.2009 20:54 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili Noi kauppaketjujen miestenpaidat ovat melkein poikkeuksetta ihan kauheita, jostain syystä naisille löytyy useinkin ihan siedettävän näköisiä. Tätä nykyä T-paitani ovat lähinnä Volcomia, threadlessia (tilasin tällä viikolla tän) Tai Carlings-liikkeen eri merkkejä. Ketjukaupoista tulee ostettua enemmän semmosii peruspaitoja mitkä menee muiden paitojen alle tms.

« Viimeksi muokattu: 08.03.2009 11:10 kirjoittanut blindside »
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #73 : 07.03.2009 21:15 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Fakin Londonista tuli ostettua tummanharmaa perushuppari, kevättakki, Leviksen 501:set (perkele napit eikä vetskari :f ), Fred Perry neule vaimikälie, pari mageeta Jokeri t-paitaa kun halvennuksessa olivat ja Natural History Museum t-paita.  :lol:

Kauhea ropleemi oli valita noiden välillä mutta päädyin vasemmanpuoleiseen, erilainen napitus ylhäällä mulla mutta muuten sama. (eli tohon ylempään, salli jo kuvien vierekkäinlaitto Joel!)
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #74 : 07.03.2009 21:29 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Jack & Jonesia en voi itse pahemmin haukkua kun tulee sieltä suurin osa vaatteista ostettua. En silti minäkään oikein diggaa jos paidassa yleensäkkin lukee jotain. Joku hieno kuviointi siinä saa olla, mutta teksti paidassa ilman statementtiä on aika perseestä.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #75 : 30.05.2009 18:57 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mistäköhän voisi tilailla hyviä ja huokeita arskoja? Tai jos joku tietää Oulussa jonkin hyvän mestan niin ohjatkaa sinne.

Sit olen kans miettinyt kesäksi uusia kenkiä. Yleensä olen mennyt lenkkareilla tai maihareilla, mutta nyt voisi jotkut hipsteritossut ostaa. Mitä suosittelette? Semmoset mitkä kestää pitkätkin kävelylenkit, eikä jalat hierry paskaksi.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #76 : 30.05.2009 19:04 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.sportsdirect.com/

Tuolta saa kenkiä, kaveri suositteli. Nopea toimitus ja edulliset hinnat. Toki aina pieni riski kun tilaa sovittamatta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #77 : 30.05.2009 19:54 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo pitäs ensin tietää oikein tarkasti oma koko. Kävis liikkeessä mittauttamassa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #78 : 30.05.2009 23:32 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili
Sit olen kans miettinyt kesäksi uusia kenkiä. Yleensä olen mennyt lenkkareilla tai maihareilla, mutta nyt voisi jotkut hipsteritossut ostaa. Mitä suosittelette? Semmoset mitkä kestää pitkätkin kävelylenkit, eikä jalat hierry paskaksi.

http://www.brandos.fi/

Sieltä löytyy kenkiä joka lähtöön, ja "kotimainen" liike vielä (Ruotsalainen firma mutta suomalaiset asiakaspalvelut jne. löytyy. Kengät toimitetaan ruotsin varastosta). Kaksi kertaa tuolta tilannut, toimitus kestää viikon-pari. Mitään merkkiä en nyt mee suosittelee. Harvoin on tullut vastaan sellaisia "hipsteritossuja" jotka ei käyttöön ottaessa hankaisi kantapäitä rakoille. Malesiasta ostamat nahkaiset Converset olivat mukava poikkeus tähän.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #79 : 08.09.2009 19:03 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Perkele. Flanellipaitoja yrittänyt etsiä, jotta selviäisi masentavasta talvesta. Viime aikoina on tullut saatua huppareita, vaikka mieluummin haluaisin flanellipaitoja. Joten on pitänyt itse etsiä.. Euromarketissa liian kalliita, Citymarketista en löytänyt, Prismasta löytyi yksi hieno, mutta hintataso oli mielestäni korkeahko. Pitää kai vielä Robinhoodista käydä katselemassa, vaikka minulla on vain huonoja kokemuksia kaupan vaatteiden laadusta. Toki kirpputorit pitäisi käydä kiertämässä, mutta kun ei täällä ole mitään kunnollisia.

My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #80 : 08.09.2009 19:16 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Kokeile vaatekauppaa.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #81 : 08.09.2009 21:45 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Vaatekauppojen flannellipaidat on kalliita. Ja sympatiat sinne suuntaan, itselläni sama operaatio käynnissä! Kunnon wifebeaterin etsiminen ei oo helppoa näinä aikoina. Säästöpörssikin petti. Kirppareiltakaan ei oo oikeen löytyny.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #82 : 08.09.2009 23:32 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Hmm, Keski-Suomessa Taloustaloissa on yleensä kolme tai neljä flanellia kympillä -tarjous, joten juuri noista kaiken maailman säästömarketeista ja halpahalleista lähtisin ensimmäisenä etsimään. Tälläkin hetkellä on flanelli päällä mulla. 8) Ja nyt kun täällä asia tuli puheeksi niin pitääpä varmaan minunkin pari uutta haalia.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #83 : 09.09.2009 11:09 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Flanellihan on kuumaa hottia nyt, eli vaatekaupoissa maksat niistä muotilisän. Mikä on erittäin hauskaa, sillä kyseinen vaatekappale normaalisti maksaa kankaan metrihinnan verran ja niitä löytää kasoittain kirppareilta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #84 : 09.09.2009 11:37 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Kunnon wifebeaterin etsiminen ei oo helppoa näinä aikoina. Säästöpörssikin petti. Kirppareiltakaan ei oo oikeen löytyny.

Paitsi että wifebeater on tankki. Mielellään valkoinen ja tahroilla.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #85 : 09.09.2009 14:22 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili Tämän päivän ajan Threadlesissa kaikki t-paidat $9.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #86 : 09.09.2009 17:27 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Hmm, Keski-Suomessa Taloustaloissa on yleensä kolme tai neljä flanellia kympillä -tarjous, joten juuri noista kaiken maailman säästömarketeista ja halpahalleista lähtisin ensimmäisenä etsimään. Tälläkin hetkellä on flanelli päällä mulla. 8) Ja nyt kun täällä asia tuli puheeksi niin pitääpä varmaan minunkin pari uutta haalia.
Joo, Tarjoustalothan on samaa lafkaa kuin Robinhoodit (ja Tokmannit ym.). Pitääpi käydä katselemassa. Vaatekauppojen riistohinnoille. :keskari: (miksei täällä ole keskarihymiötä?)
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #87 : 10.09.2009 21:12 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Honkkarista kaksi flanellipaitaa kympillä. Eri värejä ja kuvioita oli vaikka kuinka paljon, suurin osa kokoa läski tosin. Sopivat löytyi onneksi. Nyt ei voi olla kuin tyytyväinen.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #88 : 15.09.2009 23:22 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili

Liian hieno kasaritakki. Vois ostella kun ällää tulee takaisin varastoon. Beigeiä löytyis mutta onko liian manneväri tollasen takkimallin kanssa.  :lol:
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #89 : 15.09.2009 23:55 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Täytyy kyllä sanoa, etten ymmärrä mikä tossa tuulitakissa on niin hienoa, että siitä pitäis maksaa 88e?  Toihan on todella basic takki epoleteilla ja racing kauluksella. Mut joo, maksaahan jotkut farkuistakin satoja euroja.  :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines