Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle  (Luettu 5172 kertaa)
Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « : 04.08.2008 14:14 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Valitsen uuden tai ehkäpä parikin uutta moderaattoria Pelaajalaudalle varautuaksemme tulevaan yhteisön kasvuun ja tuulettaakseni Pelaajalaudan ilmapiiriä. Itselläni on jo yksi ehdokas mielessä, Riepu, jonka halukkuutta olen tiedustellut yksityisviestillä. Annan nyt myös yhteisölle mahdollisuuden vaikuttaa asiaan ehdottamalla Rievulle sopivaa aisaparia.
tallennettu
Re: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #1 : 04.08.2008 15:15 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Aika moni joita olisin ehdottanut kaatuivat siihen, etteivät ne tunnu käyvän laudalla kuin aniharvoin.

No, Turilas vaikuttanee ihan täysipäiseltä jannulta, eli ehdotus sinne suuntaan ellei valta ihan täydeksi kusipääksi miestä muuta.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #2 : 04.08.2008 16:22 »
KOSHIRRO Jäsen Viestejä: 93 Basaaripisteet: 0 Profiili Tiedän yhden sopivan ehdokkaan joka on oikeesti nössö homo mutta sopii moderaattoriksi koska se on internetkovis.
"Tasa-arvoasioista vastaava ministeri Stefan Wallin (Rkp) korosti, että tasa-arvon lähtökohdat ovat kolme K:ta"
tallennettu
Re: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #3 : 06.08.2008 17:56 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Päätetty on. Riepu ja Turilas ovat tästä hetkestä eteenpäin moderaattoreja Pelaajalaudalla. Onneksi olkoon minun puolesta ja tervetuloa ylläpidon syviin riveihin! *ojentaa sheriffin tähdet*
tallennettu
Re: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #4 : 06.08.2008 18:52 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Onnittelut uusille modeille!  Hyville miehille annettiin vastuuta.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #5 : 06.08.2008 23:26 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Kiitoksia vain luottamuksesta. Lupaan olla oikeudenmukainen ja tasapuolinen moderaattori, mitä horoskooppimerkkinikin, vaaka, edellyttää. :)
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #6 : 10.12.2010 15:14 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Nyt on aika taas löytää keskuudestamme uusi tai uusia moderaattoreita, kun luottomieheni Riepu lähtee pian armeijan vihreisiin. Käyttäjät saavat ehdottaa sopivia käyttäjiä joko tähän tai YV:llä minulle. Myös hakemuksia voi lähettää YV:llä minulle, jos kokee itse olevansa pätevä hommaan. Kirjoittakaa hakemukseen lyhyesti itsestänne: ikä, paikkakunta ja perustelut miksi olisit hyvä moderaattori.
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #7 : 10.12.2010 15:38 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nyt on aika taas löytää keskuudestamme uusi tai uusia moderaattoreita, kun luottomieheni Riepu lähtee pian armeijan vihreisiin. Käyttäjät saavat ehdottaa sopivia käyttäjiä joko tähän tai YV:llä minulle. Myös hakemuksia voi lähettää YV:llä minulle, jos kokee itse olevansa pätevä hommaan. Kirjoittakaa hakemukseen lyhyesti itsestänne: ikä, paikkakunta ja perustelut miksi olisit hyvä moderaattori.
Vaikka minusta tänne ei pahemmin moderaattoreita tarvitse, kun on niin pieni ja hiljainen foorumi, niin olen valmis hommaan vihdoin virallisesti. Olenhan jo useamman vuoden toiminut epävirallisena moderaattorina laudalla. Olen aktiivinen, särmä kaveri ja kaiken lisäksi vapaudun pian armeijan vihreistä (aamuja Riepu aamuja).

My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #8 : 10.12.2010 15:48 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Mä voisin olla, mutta sitten jokainen mun viesti loppuisi lausahdukseen "Alatsä vittuileen modelle?".
Play-Asia
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #9 : 10.12.2010 15:53 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Ephram.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #10 : 13.12.2010 01:13 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Fraeon, tuo miesten mies moderaattoriksi kruunattakoon. Ihan vain kollektiivisen jättierektion vuoksi.
Voice of The World.
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #11 : 13.12.2010 08:40 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Fraeonia äänestäkin itsekin, jos mies vain on halukas modeksi.


Ephram.

Mä olen miettinyt tätä ja tullut siihen johtopäätökseen, ettei moderaattorius ole välttämättä meikäläisen juttu. Olin nimittäin silloin wanhalla pelaajaboardilla joitakin kuukausia mode, enkä oikein hoitanut tehtäviäni kunnialla (lue: laiskasti).

Vaikka eihän tämä lauta olekaan häiriköistä täyttynyt, niin valitaan modeksi ennemmin joku sellainen jolla on aitoa kiinnostusta ja intoa tehtävään. Itse haluan vain nauttia keskustelusta.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #12 : 13.12.2010 10:46 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Fraeon "Eerik Julma" moderaattoriksi 2011. Believe.
tallennettu
Re: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #13 : 13.12.2010 12:26 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Multakin heilahtaa ääni Freijolle, jos siis miestä itseään homma kiinnostaa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #14 : 13.12.2010 18:14 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos Ephram ei modeksi halua, niin freijolle ääni itseltänikin.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #15 : 13.12.2010 19:10 »
miikaantti Jäsen Viestejä: 87 Basaaripisteet: 0 Profiili Freijo saa myös minun kannatuksen.
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #16 : 14.12.2010 15:37 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Fyysinen Preesens saa virallisen vitsiääneni, mutta oikea mies tehtävään on selkeästi Fraeon, varsinkin kun Ephram kieltäytyi hommasta.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Uusia moderaattoreja Pelaajalaudalle « Vastaus #17 : 27.12.2010 15:59 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Varsin yksimielisen äännestyksen ja herran oman halukkuuden johdosta, kruunaan Fraeonin Pelaajalaudan viralliseksi moderaattoriksi. Onneksi olkoon ja tervetuloa ylläpidon joukkoon! Sheriffin tähtenne, olkaa hyvä.

Uusien moderaattorien etsintä tältä erää päättyy tällä samalla ilmoituksella.


« Viimeksi muokattu: 27.12.2010 16:13 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines