Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1] 2 3 4
Tulostusversio
Aihe: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition  (Luettu 66437 kertaa)
Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « : 15.09.2014 18:09 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Kymmenen vuotta sitten se tapahtui ensi kerran: kutsuin Pelaaja-lehden boardeilta nörttejä kylään videopelaamaan. Ihme ettei kukaan kotiini tunkeutunut tuntematon ole varastanut yhtään peliä ajan saatossa. Miittejä on vuosien varrella ollut jo 25 kappaletta, mikä kuulostaa uskomattomalta. Menoa ei haitannut edes Espoon pahamaineisin ghetto Suvela, jossa 19 ensimmäistä miittiä järjestettiin. 20. miitistä lähtien tapahtumapaikkana on ollut Kirkkonummi (helppo tulla autolla ja lähijunalla).

Juhlan kunniaksi pidetään siis vuoden toinen miitti, mikä onkin kova tahti näinä perheellisten miesten päivinä. Toivottavasti mahdollisimman monet pääsevät mukaan, myös sellaiset jotka eivät ole toviin olleet messissä (Joel-san, Tuulisti?).

Sopivaa voisi myös olla pieni muistelu, kertokaa kaikki vaikka milloin olitte ekan kerran mukana ja monessako miitissä olette sen jälkeen olleet. Hupaisat anekdootit ovat myös tervetulleita!

Miittipäivä on 4.10 lauantai.


Mukana:
-finngamer
-Solid Snake
-Guardian Viper (Pelaajan Ville)
-Ephram
-despire
-Lanttu
-tiong
-Fraeon
-JayeizH
-Sharkie
-migge
-Riepu
-Tuulisti
-Gba
-Kabanossi
-saska
-Mixba
-Suurvisiiri


« Viimeksi muokattu: 03.10.2014 11:11 kirjoittanut finngamer »
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #1 : 15.09.2014 18:10 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW EKA! MUKANA!  (kirjoitan muistelut myöhemmin  :))
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #2 : 15.09.2014 18:12 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW No nyt! Snake ja Ephram varmistettu, tunnelma siis taattu. :)
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #3 : 15.09.2014 18:29 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Eipä pitäisi olla mitään tuona päivänä ja eiköhän pienemmän kissanristiäiset saa siivottua alta pois jos on. Eli messissä.

Eka miitti oli muistaakseni joskus 15- tai 16-vuotiaana ghetto Suvelassa. Miitistä jäi mieleen miggen porvari Luxus Lexus jolla kyydit himaan järjestyi. Oli ihan hienoa päästä mukaan, vaikka oltiin Justen kanssa aika junnuja silloin. Myöskin nimimerkin Bolg joku vastaava räiskyvä tuulettaminen voittojen jälkeen jäi jotenkin mieleen. Huikeita aikoja! Enpä muista monessako miitissä olen ollut, mutta on niitä muutamat tullu koluttua.
 
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #4 : 15.09.2014 18:30 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Ehdoton ja absoluuttinen kiinnostus. Mukana ellei sitten omat hautajaiset satu samalle päivälle.

Itse ollut mukana miitissä ensimmäistä kertaa 2007 mutta numerosta en ole varma. Veikkaisin numeroa 11 tai viimeistään 12, sillä muistelen, etten vielä silloin isolta numerolta kuulostaneessa kympissä ollut. Kymmenen miitin hehkutuksien lukemisen jälkeen oli pakko itsekin vihdoin osallistua, enkä tuosta eteenpäin ole tainnut kertaakaan missata. Enhän minä koskaan ole näissä erityisen paljoa äänessä tai näkyvillä ollut (ainakaan verrattuna keskivertomiittiläiseen), mutta ovat yksinkertaisesti vain aivan liian mahtavia tapahtumia, että niitä voisi missata.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #5 : 15.09.2014 18:42 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Mukana!

Eka miitti omalla kohdalla oli legendaarinen numero 10. Snake ja TK latoivat miittineitsyelle niin paljon kuraa niskaan, että mikään ei ole enään tuntunut miltään sen jälkeen (oli kyllä varsin hauskaa  ;D). Sen jälkeen olen mielestäni skipannut vain yhden miitin, eli 15 miittiä takana. Aikamoista..
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #6 : 15.09.2014 19:00 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Kyllähän sitä täytyy kunhan ei ole muuta menoa. Kahessa viime miitissä olen ollut eli oon totaalinen miittinobo. Eipä mitään muistikuvaa miksen sitä aiemmin ole käynyt. Joskus vuotena kepukka (EDIT: 2009, miitti 19) oli kai tarkoitus tulla, mutta se jäi jostain syystä.

EDIT2: kaivoinpa vieläkin vanhemman muistopökäleen aiheeseen liittyen, vuodelta 2007: https://www.pelaajalauta.fi/forum/vapaa-sana/finngamerin-pelimiitti-13/msg1139/#msg1139... sanotaanko että hajosin.


« Viimeksi muokattu: 15.09.2014 19:07 kirjoittanut saska »
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #7 : 15.09.2014 20:00 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Valitettavasti minulla on tuolloin muuta ohjelma TURUSSA kaikista maailman paikoista. Olisin mielelläni osallistunut muistelemaan ja juhlistamaan.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #8 : 15.09.2014 20:08 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Parhauden kyyneleet topikin nähdessä, täysi masennus päivämäärän nähdessä. Puolustan Tallinnassa isossa tanssiskabassa kaksinkertaista mestaruutta tuolloin. Edeltävä tai seuraava viikonloppu täydellisiä. Tietenkin.

Siirtämisen kannalla?
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #9 : 15.09.2014 21:36 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Noh, teoriassa 4.10 voisi sopia, sanokaa nyt jo ilmoittautuneet passaisiko sekin.
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #10 : 15.09.2014 21:58 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Tuun. Lähes mikä tahansa viikonloppu sopii.
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #11 : 15.09.2014 21:58 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Ei pitäisi itsellä olla mitään tuolloin aiempana viikonloppunakaan.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #12 : 15.09.2014 22:15 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Noh, teoriassa 4.10 voisi sopia, sanokaa nyt jo ilmoittautuneet passaisiko sekin.

Käy sekin.
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #13 : 15.09.2014 23:22 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili 11.10. ei käy, olen toisaalla mökkeilemässä.

4.10. ei pitäisi olla pulmaa.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #14 : 16.09.2014 02:31 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili No johan. Toinen miitti vuoden sisällä on tosiaan aikamoista. Vanhoista miiteistä tai edes siitä ensimmäisestä on paha sanoa (olisko ollut 8-10 paikkeilla...). Jotenkin kaikki miitti käynnit (kirjoitin tähän aluksi vahingossa kännit... melkein jätin korjaamatta) on sulautuneet yhdeksi mössöksi päähän ja niitä ei erota kuin hämärät muistikuvat että paikka on vaihtunut jossain vaiheessa. Legendat totta kai aina muistaa. Siili&ananas jota epi ei ilmeisesti osaisi sanoa hedelmäksi, joskus on lentäneet hampurilaiset parvekkeelta ja Wiin pelaaminen on muistuttanut niin paljon ilmarunkkaamista, että epin 40 päivää rikkoitui viimeistään siinä vaiheessa (ei, se ei unohdu ikinä). Muutenkin epin pelaaminen yhdistettynä Snaken ja TK:n kommentointiin on irroittanut ne hulluimmat jutut. Tosin TK:n selostuksen ja Ooppelin (nikin vaihdon aika?) Wiin kiekkopelin pelailun saumaton yhtyminen oli lähes taidetta ja samalla kuitenkin niin sekopäistä, että näitä tilanteita ei voi tulla kuin miitissä vastaan. Mutta elämää suurempia kysymyksiäkin on tullut, kuten: Onko lanttu miespuolinen? Voiko joku pelata noin huonosti kuin nimeltä mainitsematon? Mitä aiviksen hiuksille on tapahtunut? Onko noi kaksi veljeksiä? Mikä on tuulistin kuppikoko? Mikä miitistä pois jääneitä vaivaa? Kuka voittaa Sharkien DR. Mariossa? Lista on loputon joista jokainen varmasti muistaa ainakin muutaman. Koko touhun kruunaa se, että jokaista on joskus sanottu miitissä homoksi. Useimpia ellei kaikkia, joka miitissä.

Mitä uusimpaan miittiin osallistumiseen tulee niin... nyt täytyy miettiä ja suunnitella. Talouteen tuli uusi suu ruokittavaksi viikko sitten tiistaina joten täytyy hiukan katsella kuinka vaimo pärjäisi kahden kakrun kanssa yksin joista toinen yleensä huutaa samaan aikaan ruokaa kun toinen yleensä kiipeää hyllyä ylös. 11.10. olisi kyllä viimeinen lauantai 5vkon lomasta joka tässä on meneillään, niin se olisi kyllä oiva päätös lomalle ja pieni tulikoe vaimollekin. 4.10. saattaa olla lauantai joka ei onnistu menojenkin vuoksi, mutta kun osallistuminen tuohon 11.10. päiväänkin on epävarma, niin ei kyllä pokka riitä suuria vastalauseita tuosta 4.10. päivästäkään sanomaan.


Ja nyt maate. 5h 30min (toivottavasti) niin pitää taas juosta.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #15 : 16.09.2014 08:30 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW 4.10. sopii, 11.10. en valitettavasti pääse paikalle :(
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #16 : 16.09.2014 09:40 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Ok, vahvasti näyttää siltä, että 4.10 on parempi päivä. Toivottavasti loputkin 11.10 ilmoittautuneet pääsevät silloin.

Päivittelin osallistujalistaa, katsokaa että on oikein kohdallanne. :)
tallennettu
Re: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #17 : 16.09.2014 11:00 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili


Mukana.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #18 : 16.09.2014 11:36 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Mukana ollaan.

Taisi olla vuosi 2010 ja miitti nro 22(?) missä olin ensikertaa mukana. Ekasta miittistä jäi sellaiset traumat, että seuraavat ovat enemmän tai vähemmän olleet altistushoitoa. Onhan miiteissä aina ollut hauskaa, läpät on hulvattomia ja kaikki on kivoja toisilleen, ollaan vaatimattomia voitoista ja kannustetaan jos joku ei pärjää.

Toisaalta mä tuunkin sinne vaan pelaamaan MicroMachinesia ja kattomaan kun Epi pelaa Naganoa. Saa nähdä päästetäänkö meitä Riepun kanssa enään koskaan samaan tiimiin.

Mitä aiviksen hiuksille on tapahtunut?

Seuraavalla kerralla ollaankin edelleen jännän äärellä.


« Viimeksi muokattu: 16.09.2014 11:48 kirjoittanut Aivis »
tallennettu
Re: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #19 : 16.09.2014 13:16 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Itse olin ekaa kertaa mestoilla legendaarisessa kymppimiitissä. Tultiin kommuunijunalla TK:n ja zoukan kanssa pitkän matkan takaa jo perjantaina ja asuttiin finngamerilla koko viikonloppu. Junamatkalla hajoiltiin DS-Mariojen minipeleihin. Stadissa yö pimeni jo kun finngamer otti lapin jannuista kopin lähijunassa ja johdatteli perille. Sitä tunnelmaa voi käsinkosketella vieläkin (that sounded gay). Se oli sitä aikaa kun jopa kauppareissut olivat eeppisiä tapahtumia, joista tehtiin Dressmann-videokoosteita.

Myöhemmin muutin itsekin Epin naapuriin Espoon keskukseen, eli ihan miittimestan tuntumaan. Hupaisasti eka miitti Espoolaisena oli myös eka, jolloin lähiömaailma näytti rumaa naamaansa. En uskaltanut lähteä yömyöhällä yksin liikenteeseen, vaikka kotiin oli alle kilsa. Sen sijaan valvottiin sinnillä aamuun ja sykähdettiin parin muun jannun kanssa steissille. Minä kotiin, pojat junaan.

Uskomaton määrä sisäänkääntynyttä läppää ja eeppisiä one-linereita näihin miitteihin on kyllä mahtunut.  :lol: Olisin listannut, mutta kamaa on aivan liikaa. Sen sijaan, netissähän on edelleen joitakin TK:n ja Epin tekemiä miittikoosteita. Plus irtoklippejä itse kullakin, myös mulla. Juuri nyt en ehdi kaivaa, mutta eiköhän niiden linkkaaminen ja fiilistely pitkästä aikaa ole juuri nyt ainoa tapa lentää.

Let's go.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #20 : 16.09.2014 13:37 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili 4.10 kiitos!
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #21 : 16.09.2014 16:09 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Kaikki käy, kaikki käy.

Kai siitä on jo reilut kuusi vuotta mennyt, kun eka miitti osui omalle kohdalle. Tapahtumanumeroa en kyllä saa mieleeni, mutta eipä siitä kerrasta kai paljoa kerrottavaa varmaan jäänytkään. Tästä huolimatta olen ollut kuitenkin varmaan jokaisessa miitissä debyyttikerran jälkeen. Se on johtanut muun muassa siihen, että yhtenä sunnuntaiaamuna löysin itseni juoksemasta Lantun ja TK:n kanssa finngamerin vanhoilta kämpiltä Espoon asemalle aamun ensimmäiseen junaan. Ja ilman yöunia tietenkin.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #22 : 16.09.2014 17:04 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Ensimmäinen miitti, kymmenen vuotta sitten. Oltiin juuri finngamerin kanssa Pelaajaboardeilla käyty vihaista väittelyä ja kaveri heitti yksityisviestiä. Olin varma, että viestissä tulee haistattelua ja muuta mukavaa, mutta tyyppi pyysikin luokseen pelaamaan videopelejä.

"Tämän on pakko olla ansa!", ajattelin.

Oikeastaan ainoa syy miksi lähdin, oli se, että viestin lopussa luki "ellei sinua sitten pelota nähdä minua henkilökohtaisesti". Vaikka tuo kuulostaa entistäkin enemmän siltä, että kaveri tuikkaa minua puukolla kylkeen Suvelan pimeydessä, en voinut jättää välistä, kun tuolla tavalla yllytettiin.

Paikalla oli pelkkä Bolq, kun saavuin mestoille. Pian sen jälkeen tupaan saapui myös Thetan, Demppa aka "onko räp musiikkia" ja joku muu vissiin vielä, jota en nyt muista.

Esim. Ephram teki vain kylmästi oharit, vaikka oli ainoa, joka oli finngamerin luona aiemmin käynyt. Nintendo-fanit kun järjestivät jotain homosteluiltoja keskenään jo ennen mittiä.

Kakkosmiitissä oli tupa täynnä, mutta tuo ykkösmiitti oli pienen piirin juttu, sillä foorumin nörttinössöt eivät uskaltaneet tulla, ennen kuin näkivät, ettei finngamer ole mikään pedofiilihomoraiskaaja. Nössöt, kun pelkäsitte raiskatuksi tulemista. Hävetkää! Tällä kertaa lupaan, että se pelko on oikeasti luvassa.

Sen jälkeen on tullut hirveä määrä miittimuistoja. PictoChat oli yhdessä vaiheessa ihan saatanan legendaarinen juttu. Siellä ei oikein enää irtoa hyvää läppää, mutta silloin muinoin erityisesti Eph pisti niin hämmentäviä kuvia sinne, ettei voinut kuin nauraa kyyneleet silmissä. Bill ei saa naista! WTF! En ole koskaan ymmärtänyt Ephin ajatuksen juoksua, mutta se on aina naurattanut minua.

Virtua Striker -matsit olivat myös itselle huippuhetkiä. Harmi, että nekin ajat ovat nyt mennyttä :(

Ja tottakai Wario Ware, joka on noussut ilmiöksi. Mikään muu ei ole toiminut, kuin Cube-versio. Wii-versiota odoteltiin, mutta mielummin kuuntelisin kun Despo kertoo suosikki SNES-peleistään, kuin pelaisin sitä heiluttelupaskaa. Migge nyt tykkää, kun on semmoinen homo.

Eph, kaipaisin sinulta Paintillä tehtyjä PictoChat-fiilistelyjä tänne ja paljon!
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #23 : 16.09.2014 17:45 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Se on johtanut muun muassa siihen, että yhtenä sunnuntaiaamuna löysin itseni juoksemasta Lantun ja TK:n kanssa finngamerin vanhoilta kämpiltä Espoon asemalle aamun ensimmäiseen junaan. Ja ilman yöunia tietenkin.

Tuo oli kyllä varsin raikas aamujumppa. Taidettiin olla ainoat yöksi jäävät tuolloin ja pelailut vähän venyivät. finngamerkin oli hakenut patjan olohuoneeseen, kun aloimme tiirailla josko löytyisi sittenkin jo aamujuna kotia päin. Löytyihän sellainen mutta kiirettä piti. Ei se väsymys siinä vaiheessa vielä haitannut mutta kaukojunaan päästyä simahdin hyvin nopeasti lippujen oston/tarkastuksen jälkeen. Seuraavaksi heräsinkin Tampereella ja näin vieressä istuneen TK:n viipottavan jo laiturilla.

Paikalla oli pelkkä Bolq, kun saavuin mestoille. Pian sen jälkeen tupaan saapui myös Thetan, Demppa aka "onko räp musiikkia" ja joku muu vissiin vielä, jota en nyt muista.

Esim. Ephram teki vain kylmästi oharit, vaikka oli ainoa, joka oli finngamerin luona aiemmin käynyt. Nintendo-fanit kun järjestivät jotain homosteluiltoja keskenään jo ennen mittiä.

Ehkä olen outo, kun tällaisia muistan, ja väärä henkilö sanomaan, mutta väittäisin ensimmäisen miitin jääneen viiteen henkilöön. Ei siis olisi kuudetta mysteerihenkilöä. Tuosta se nousi sitten kahdeksaan ja siitä vähitellen orgaanisesti aina isommaksi. Onko kukaan muuten jäänyt rannalle aiempien miittien osallistujarajoitusten takia? Jossain vaiheessahan nuo rajat alkoivat häilyä ja rikkoutua, kun olikin juuri se yksi tai kaksi enemmän kiinnostuneita kuin rajaksi ajateltu 16 henkeä eikä heitä viitsitty poiskaan jättää.

Olen siis lukenut Boardeja ja sitä kautta miiteistä pitkän aikaa ennen omaa osallistumista, ja olin aivan varma Epinkin osallistumattomuudesta (finngamerin) ensimmäiseen miittiin, vaikka viime miitissä joku asiasta keskustellessa eri mieltä olikin. Taisi olla ensimmäinen tai toinen muistamani Epin mysteerinen katoaminen Boardeilta, ja jolta palatessaan harmiteli koko miitin unohtumista. Myöhemmät Boarditauot eivät sitten ole tainneetkaan miittiosallistumisiin vaikuttaa? Itse asiassa Thetan oli ainoa ensimmäisen miitin osallistuja, josta en muistanut mitään. Bolgin kohdalla olin nimen unohtanut, mutta muistin kyllä henkilön. Se onko näistä tiedoista/muistikuvista alkumiitteihin osallistumattomana mitään hyötyä onkin täysin toinen juttu. :lol:

\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #24 : 16.09.2014 18:33 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Eph pisti niin hämmentäviä kuvia sinne, ettei voinut kuin nauraa kyyneleet silmissä. Bill ei saa naista! WTF! En ole koskaan ymmärtänyt Ephin ajatuksen juoksua, mutta se on aina naurattanut minua.

Tippukiviluola! NAM!

Onko kukaan muuten jäänyt rannalle aiempien miittien osallistujarajoitusten takia? Jossain vaiheessahan nuo rajat alkoivat häilyä ja rikkoutua, kun olikin juuri se yksi tai kaksi enemmän kiinnostuneita kuin rajaksi ajateltu 16 henkeä eikä heitä viitsitty poiskaan jättää.

Muistaakseni on pari kertaa näin käynyt. Ja varmaan niinkin, että jos 16 on tullut täyteen ja olen näin ilmoittanut, niin mahdolliset ylimääräiset eivät ole enää yrittäneet ilmoittautua.

Kaksi tyyppiähän on bannattukin osallistumasta: eka oli TheBolg ja toka Fraeon, kun kirjoittivat miitin alla niin rasittavia viestejä boardeille. :lol: (sori)
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #25 : 16.09.2014 18:51 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili En tähän päivään mennessä tiedä, mitkä ne mun jutut oli, jotka ansaitsivat bannit. Muistaakseni postailin TK-tason homojuttuja siihen aikaan.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #26 : 16.09.2014 19:38 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
En tähän päivään mennessä tiedä, mitkä ne mun jutut oli, jotka ansaitsivat bannit. Muistaakseni postailin TK-tason homojuttuja siihen aikaan.

Jotain Nintendoa mollaavaa varmasti, en nyt muista itsekään.
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #27 : 16.09.2014 19:59 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jees, myös 4.10 sopii.


Sitten turinointiin:

Jos palaan ihan ajanlaskun alkuun, niin täytyy toki tässä yhteydessä mainita (vaikka ei suoranaisesti finngameriin liitykään) ensimmäinen Tampere-miitti, josta jäi mieleen hyviä muistoja. Nykylautalaisista vain Tuulisti oli messissä. Pyörin Tampereella niin rahattomana silloin, että jouduin pummimaan rahat jopa nyssekyytiin. Ja sitten kun aika oli lähteä miitistä kotia kohti ja etsiä juna-asemaa, olin vähintäänkin epäluuloinen omista suunnistuskykyistäni. Tämä oli aikaa ennen älykännyköiden GPS:ää. Selvisin kuitenkin hienosti perille, joka oli ihme (yläasteen suunnistustunneilla olin yleensä viimeinen - jos en eksynyt metsään).

Aikaa kului tästä jonkin verran ja pelajaaboardilla finngamer heitti meikälle yksityisviestiä ja puhui kuin nintendo-mies nintendo-miehelle! Kävin herran luona kääntymässä (asuin hieman yli kilometrin päässä) ja ottamassa esimaistiaiset miehen jo silloin varsin vaikuttavasta.... Pelikokoelmasta! Tämä kahdenkeskinen tapaaminen taisi loppua pohdintaan, että "pian on tulossa suuremman mittakaavan tapaaminen".

Ja se tuli. Ja meni. Meikäläinen missasi tosiaan tuon avausmiitin. Siitä alkoi sitten pitkä miittiputki, joka taisi mennä rikki pari vuotta sitten siinä miitissä, josta alkoi yleisökadon vuoksi pitkä tauko. Käsittääkseni olen siis osallistunut 23:een finngamerin miittiin (kahdenkeskistä en laske). En tiedä, onko tämä meidän hahmojen kesken jopa eniten?

Mieluisia muistoja on viljalti. Tykitetään mieleen jotakin niistä:

- Miittinumerot olivat vielä yksinumeroisia, kun pieksin Smash Bros Meleen semifinaalissa Opan ja löysin itseni hirmuisen tuuletuksen siivittämänä finaalista. Ganondorfilla pelasin siinä TK:ta vastaan, joka vei finaalin vähemmän yllättäen nimiinsä. Uskottelen yhä itselleni, että ylitin itseni k.o pelissä sinä päivänä ja että TK sai tehdä hartiavoimin töitä voittonsa eteen!

- Snake ja Virtua Striker! Montako hiton tasapeliä pelasimme putkeen?! Neljä tai viisi? Se oli ihan helvetin siistiä vääntöä ja äidyin kommentoimaan tavalliseen tapaan näitä matseja kuin ruuneberi.

- Top Gunissa zoukkaa vastaan finaalissa ja voitin sen mokoman! "Katoitko edes oikeaa ruutua" yleisöstä vinoiltiin. Katsoin! Se oli oikealla. Tai vasemmalla. Vai olko siinä pelissä jaettu ylä ja alaosaan? Jokatapauksessa, oikea ruutu se oli!

- "Mä en vittu tiedä mikä hedelmä on!". Tästä olen saanut kuulla. Jopa kaupasta hedelmiä ostaessani kassa kikattaa "onko tuo varmasti nyt hedelmä!. No ei, keksin tuon. Jokatapauksessa, en käsitä miksi moinen pieni lausahdus koettiin niin huvittavaksi. Ehkä siksi, että se tapahtui hyvin spontaatisti ja hauskasti. Minulla on wario waressa vieläkin kylmä hiki otsallani aina kun näen tämän mikropelin tulevan... Viime miitissä joku meni samaan ansaan siinä kuin minä ja lausuin "no niin, tämä on vaikea, oikeesti vaikea!". Se on.

F1 2010. Pelin julkaisuun oli vielä hieman aikaa, mutta finngamer antoi ystävällisesti testata ennakkoversiota miitissä. Olin aivan pähkinöissä! Olisin todennäköisesti silloin voinut pelata koko miitin sitä peliä. Aikaa, jolloin rakastin racing-pelejä yli kaiken ja F1 2010 oli valtaisan odotuksen alla.

Liveblog! Muistan, että livebloggasin jostakin miitistä suorana?! Olikohan se pelaajalaudan aikoja? Taisi olla. Mulla oli valkoinen Macbook messissä ja muistan miten Freijo tunkeutui liveblogiini ja kirjoitti siihen jotakin täysin sopimatonta.

Löysin sen! Täällä.  Klo: 15:52: persepaskaa. Se on freijon hakkeroima kommentti se!  :lol:   Harmi, että nuo kuvat eivät enää toimi.  Pitäsköhän taas liveblogata, vaikka kännykällä?  ;D

EDIT: Tääkin on niin salee Freijon käsialaa: kansien sisällä oli poronspermasta valuva Tekken Tag Tournament    :lol:


Videopätkiä!

Finngamerin pelimiitti 8 (10:44)
Finngamerin pelimiitti 9 (09:11)
Pelimiitti X -traileri (01:09)
Finngamerin pelimiitti 13 (04:28)
Finngamerin pelimiitti 14 (10:59)
Pelimiitti 21 - Pitäis tehdä jotain (00:40)
Pelimiitti 21 - Heinz ja Move (01:00)
Pelimiitti 21 - Naomi (00:57)
Pelimiitti 21 - Pelihuone (00:57)
Pelimiitti 21 - pyörimistä (01:10)
Pelimiitti 21 - Nintendo pilasi videopelaamisen (00:32)

Finngamerin pelimiitti XIV (MasterTK:n koostama)

Mikä on suosikkisi?


« Viimeksi muokattu: 16.09.2014 21:24 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #28 : 16.09.2014 21:09 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Aiheuttaa aika pahaa hajoilua nää Snaken ja Epin kommentit  :lol:
tallennettu
Vs: Super finngamerin Hyper pelimiitti 26: 10th Anniversary Turbo Edition « Vastaus #29 : 16.09.2014 21:28 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Hei mulle sopis 4.10. (En ihan alkuun ehkä ehdi, mutta auto vois lähteä Mansesta kolmen aikoihin, mahd. kyytiläisille tiedoksi.)

Ja ois kiva nähdä teitä ihania pitkästä aikaa!
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines