Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
Tulostusversio
Aihe: Suhtautumisesi alkoholiin  (Luettu 31443 kertaa)
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #30 : 01.12.2007 13:35 »
delirious Fear & Loathing Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili Ensin suoraan topiciin vastaten: Tällä hetkellä "ei enää ikinä", kolmen tunnin päästä "ehkä kuitenkin muutama sitten kun pääsee taas musisoimaan", viikon tahi muutaman päästä "rairai".
Keskioluen kohtuukuluttaja, Itä-Eurooppalaisten "oikeiden oluiden" suuri ystävä, rommin kanssa naamatuttu, punaviinin nautiskelija - kiinnostus punkkuun ihan ammatinkin puolesta.

Ensikänneihin: Ala-asteen loputtua kesällä kaverin mökillä kovina poikina suoritettiin inventaariota kaverin isän viinakaapilla. "Nautiskeltiin" konjakkia, viskiä ja muita nesteitä joiden laatu on mieleni syövereistä kadonnut. Kuten asiaan kuuluu, kaikki maistui aivan helvetin pahalta, ja myöhemmin sitten kaatuiltiin pihalla, kustiin kilpaa ja oksenneltiin. Ikimuistoista. Suosittelen.

Sinne, minne tuuli tuuli kuljettaa
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #31 : 01.12.2007 23:32 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Olin näissä hommissa aika myöhäisherättäinen. Kaikilla kavereilla oli megabileitä jo vuosia, ennen kuin itse otin ensimmäisen humalani. Kännääminen ei vaan kiinnostanut tarpeeksi, jotta olisi jaksanut hustlata hakijat, salailut, yöpaikat ynnä muut. Täysi-ikäisenä alkoholit saavat mukaansa sen rentouden, mikä niille kuuluu.

Edes jonnin verran holi nousi hattuuni ensi kerran joskus lukion alkupuolella kaverin luona muutaman siiderin muodossa. Munattomana homona vain säikähdin sitä tunnetta, ja aloitin rrraaauuhhhhallllisssen tissuttelun, kun tajusin että seisominen ain't steady no more. Oikeasti kännissä olin ensimmäistä kertaa paljon myöhemmin, yhtenä niistä baari-illoista jotka vain tapahtuvat(ja ovat muuten usein niitä hauskimpia). Tanssi/muotinäytös-keikka Viman kanta-asiakas-illassa, jossa oli mm. vapaa viinitarjoilu. Tämä yhdistettynä koko päivän heikkoihin syömisiin takasi tanakat pohjat. Muutaman jälkeen läksittiin lähimpään baariin yhden(1) korttelin päähän muutaman kaverin kanssa. Sillä matkalla tyhjeni skumppapullo. Baarissa lisää, jatkoilla lisää, uudestaan baarissa lisää, ja viimein bussilla kotiin. Jäin koululla pois, ja poljin sinne jemmatulla pyörällä viimeisen kilsan melkoista slalomia. Aamulla ensimmäinen ajatus oli se lähes surkuhupaisan toiveikas: "Jiah, ei krapulaa!" No ei varmaan, jos olet naamat kuin Nasse-setä. Tässä vaiheessa on muistettava mainita, että aamu kuului perjantai-päivälle, ja itsehän lähdin nohevana kouluun. Ensimmäisellä tunnilla se jysäri sitten iski. Koko päivän lounaaseen asti olin tunnollisena tunneilla, ja istuin välit vessan lattialla psyykaten itseäni olemaan hurlaamatta. Todennäköisesti elämäni pisin päivä. Kun ruokailussa uskaltauduin syömään, eikä safka tullut ylös, lähti fiiliskäyrä varovaiseen nousuun.

---------------------------------

Suhtautumiseni alkoholiin yleisesti on kuten käyttötapanikin: rento. Mulle on ihan sama onko joku absolutisti vaiko eikö, nämä ovat henkilökohtaisia valintoja. Kunhan ei vedä viinankäytöllään koko elämäänsä rännistä, it's A-OK. Itse otan joskus enemmän, joskus vähemmän, mutta aina kohtuudella ja hyvällä mielellä. Hyväksi onnekseni nuppi kestää juomia melko hyvin, ja mega-krapulan eteenkin saa tehdä töitä hartiavoimin, joten tuopin äärellä ei tarvitse istua pelko perseessä. Sitäpaitsi, kun baarissakin käy lähinnä tanssimassa, alkaa jossain vaiheessa iltaa pakostakin maistumaan vesi viunaa paremmalta. Yleensä ainakin.

Kuten Melkin leiskautti, tiedän hallitsevani juomiseni täysin.



Peeäs. Otin tänään tykkilerin lopun kunniaksi saunan kera yhden Kopparbergin. Se on se ensipurasu. Tekisi mieli hakea jääkaapista toinen, mutten jaksa ähräytyä alakertaan. Univelka vetää petiin kuitenkin pian, jotenka ei tässä paljoa rentouttavia tarvita. Ehkä joku toinen kerta.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #32 : 01.12.2007 23:55 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Ensimmäisiä kännejä en ole kokenut, enkä tule kokemaan. Alkoholia maistoin joskus pienenä penskana isän oluttölkistä kielenkärjellä ja äidin viinilasista samalla metodilla. Ensimmäisen kerran join alkoholia suurissa määrin 18-vuotissyntymäpäivänäni (tuopillinen olutta ja puolikas pikku-pullollinen shampanjaa).

Ei siis ole mitään kokemuksia kertoa ensimmäisestä kännistäni. :/
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #33 : 11.12.2007 21:55 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili Mitä enemmän ikää, sitä snobimmaksi tulen tiettyjen nautintoaineiden suhteen. Hurjina vuosina harrastin puhtaasti humalahakuista viinan käyttöä, mutta tapa on jäänyt "jostain kumman syystä". Humalatila tuntuu nololta, kun tajuaa millaisessa kunnossa on mutta ei oikein voi asialle mitään. "voi ei, nyt mä istun nolosti, voi ei nyt mun ilme on nolo, voi ei kävelen nolosti".

Nykyään punkkua tai valkkaria muutama lasi kuukaudessa. Joskus ehkä konjakkia kahvin ja extratumman 86% suklaan kanssa. Jouluna glögi ja hehkuviini on asiaa.

Siks toisekseen useissa siidereissä ja muissa imellyksisä on pirusti sokeria ja kaloreita, yäh. Ja olut on vain pahaa ja ukkojen juoma, yäh.

Ka**abis voisi olla mun juttu, jos laki käytön sallisi.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #34 : 11.12.2007 22:15 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jouluna glögi ja hehkuviini on asiaa.

On muuten. Pistää posket punottamaan mukavasti ja jos tulee pakkasesta sisätiloihin toimii myös lämmikkeenä.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #35 : 12.12.2007 10:44 »
delirious Fear & Loathing Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ka**abis voisi olla mun juttu, jos laki käytön sallisi.

Amen to that.
Sinne, minne tuuli tuuli kuljettaa
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #36 : 13.12.2007 01:42 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Huomenna työpäivä ja äsen tuli vedettyä perseet baarissa. euron siiderti ftw-
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #37 : 23.12.2007 18:34 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili laitetaan nyt tänne kun taitaa parhaiten tänne sopia.
eilen tuli otettua ehtoota ja kuvattua halpaa huumoria serkun kanssa.

http://www.youtube.com/watch?v=mRbcP4incUA

tuli myös kuvattua siitä ärsyttävästä jogurtti mainoksesta parodia jossa ne kaks ämmää on jääkaapilla kuten myös riesen mainoksesta.
ihan paskoja ne on mutta tekeminen oli hauskaa ja saa sitten kännissä aina nauraa niille ;D

onneksi on kamera kännykät olemassa.
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #38 : 16.03.2008 13:42 »
Anaconda Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse olin kohtalaisen myöhäinen aloittelija (ainakin nykyisellä mittapuulla), ensimmäiset kännit vedin 16 ja puolen vuoden ikäisenä. Sen jälkeen oli tietysti tämän pakollinen läträysjakso, jolloin ei osannut ottaa kohtuudella sitten millään ja aina oli seuraavana päivänä kaikki paikat hajalla tai vähintäänkin 10 tyhmää tekstiviestiä lähetetty tuttaville, joihin on ollut välit poikki pidemmän aikaa. Nykyään juon hyvin harvoin, useimmiten olenkin kaveriporukkamme kuski ja silloin kuin juon, niin aina aika kohtuudella. Viinapääkin on parantunut sen verran, että ei enää vahvoista mene ihan tillin tallin.

Kuten kaikkeen muuhunkin, on suhtautumiseni alkoholiin hyvin liberaali. Joillekin se sopii paremmin kuin toisille, joistakin tulee sen vaikutuksen alaisina vastenmielisiä, joistakin mitä hilpeimpiä. Omasta mielestäni Alkon monopoli olisi lopetettava mitä pikimmiten, ja alkoholi kaikissa vahvuuksissaan pitäisi saada kilpailun alaiseksi ja kauppojen hyllyille. Nykyiset säännökset vain ajavat ihmisiä entistä vahvemman kaman pariin (niin alkoholiprosenteissa kuin suoraan huumausaineisiinkin).
With $10,000, we'd be millionaires! We could buy all kinds of useful things like... love!
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #39 : 15.06.2008 11:06 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ka**abis voisi olla mun juttu, jos laki käytön sallisi.

Ensimmäiset kännit vedin neljännen luokan päätöksen jälkeen kun kaverin isoveljen kaverit tuolloin keittelivät pontikat,kiljut ja kotikaljat omissa käymisastioissaan.Itse asiassa itsellä ei ole tapahtumista juurikaan muistikuvia..jotain pientä muistan kuitenkin btw kavereilta kuullut että aikas vallatonta meininkiä tuolloin ollut :)
Kuulemma olin selittänyt poliiseille aikas tuiskeessa.. mitä poliisit ei mukamas ollut huomannut??
että nämä riehuvat teinit(joilta sain juomat ja joita poliisit etsivät)olivat lähteneet karkuun kuultuaan sireenin äänen ja juosseet viereiseen metsään.Poliisit olivat kuulemma uskoneet minua ja hetken pälyiltyään metsään olivat todenneet ettei siellä näy ketään ja lähteneet pois.

tässä vielä linkki tuolle Ramen Soupille
http://www.suomenkannabisyhdistys.org/
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #40 : 02.07.2008 00:39 »
720 Jäsen Viestejä: 165 Basaaripisteet: 0 Profiili Muutaman kerran olen maistellut mutta ainoastaan kerran olen juonut sen verran että sitä olisi voinut juomiseksi sanoa. Ei mitenkään ihmeellinen kokemus, rentoutta tuli lisää mutta kaikki pysyi täydellisesti kontrollissa. Ei krapulaa.
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #41 : 02.07.2008 00:58 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Eli et ollut kännissä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #42 : 02.07.2008 01:05 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Missä kulkee se raja? Tuleeko krapula aina kaupan päälle kun vetää tosikännin?

Itsekään en ole ollut kännissä. Jätän aina juomiseni muutamiin annoksiin, väkevätkään eivät listoillani juhli.

Ennätykseni taitaa olla viisi nautittua 0,5 litran siideriä parin tunnin sisään, mutta ei siitä miksikään tullut. Noita limujahan pitäisi vetää niin pirusti, että jossain tuntuisi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #43 : 02.07.2008 01:09 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Niin en minä kannusta humalahakuisuuteen, mutta on se "känni" vähän erilainen kokemus kuin vain rentoutuminen.

Krapula taasen on niin helvetin maaginen asia, ettei toista. Mulla on kaveri joka nousee pirteänä kuin peipponen, ihan sama montako viinapulloa vetäneenä kun taas itsellä oli kerran kahden päivän darra. Se oli pahempi kuin kuolema  8)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #44 : 02.07.2008 01:27 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili kahden päivän darra... amatööri 8)
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #45 : 02.07.2008 11:11 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
kahden päivän darra... amatööri 8)

Se oli katos ensimmäinen ja viimeinen kerta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #46 : 02.07.2008 16:02 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Puolitoista litraa Jaffaa vaan alas niin krapula lähtee heti.
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #47 : 02.07.2008 17:11 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Koskaan ei ole krapulaa ollut, vaikka ihan kohtalaisesti onkin vedetty. Muutaman kerran. ::peukku
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #48 : 02.07.2008 18:49 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Täällä Japanissa muuten paikallisissa pubeissa on käytössä juo-niin-paljon-kuin-jaksat, 90min, esim. n. 6 euroa. Miltä kuulostaa? On se Japani vaan kallis maa...
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #49 : 02.07.2008 19:17 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Minkäs hintaisia naiset?
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #50 : 03.07.2008 11:28 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Minkäs hintaisia naiset?
No jaa-a, en tiedä kun en ole kysynyt.  :rollaus:
Tosimiehet ja -naiset kyllä saa maksamattakin, maassa kuin maassa.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #51 : 03.07.2008 16:38 »
720 Jäsen Viestejä: 165 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eli et ollut kännissä.

Enpähän sitä sanonutkaan. Sanoin vaan että tasan kerran olen juonut enemmän kuin jonkun lasillisen.
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #52 : 03.07.2008 17:56 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Eli et ollut kännissä.

Enpähän sitä sanonutkaan. Sanoin vaan että tasan kerran olen juonut enemmän kuin jonkun lasillisen.

Et niin, kunhan ilmoitin, ettei väärinkäsityksiä synny.

Kunnioitan absolutisteja, mutta henk koht haluan kyllä kokea kaiken mahdollisen ainakin lakien sisällä. Ihanteellinen skenaario on, että ostatte kaverien kanssa kuppia ja vedätte ne jossain kämpillä, missä ei ole mitään kallista irtotavaraa. Ensimmäinen kerta on se paras ja siihen jos sen jättää niin mikäs sen parempaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #53 : 10.08.2009 01:53 »
Anders Helevete Jäsen Viestejä: 116 Basaaripisteet: 1 Profiili Heh, taidanpas herättää tämän ketjun kuolleista. Elikkäs, itse kokeilin alkomahoolia ensimmäisen kerran oikein kunnolla (kännit) vasta tuossa helmikuussa Wanhojen jatkoilla. Tuon jälkeen pidin kivasti paussia juomisessa toukokuuhun asti, jolloin tuli 18 vuotta plakkariin. Nyt ollaan sitten elokuussa ja alkomahooliin on mennyt jo satoja euroja :D Vois tätä juomista pikkasen rajoittaa nyt kun kirjoituksetkin on tulossa  :P
 Preferensseistä sen verran, että eniten tykkään juoda olutta (kyllä, pidän sen mausta), Likööreitä ja Vodkaa. Merkeistä sen verran, että oluissa suosin kotimaisista ainakin Sandelsia ja Karjalaa, ulkolaisista sitten Sollia, Grafenwalderia ja Budweiseria, tosin täytyy myöntää, että nämä ulkolaiset oluet eivät vielä ole kauhian tuttuja. Likööripuolelta nousee heti muiden yläpuolelle vanha kunnon Salmari ja eksoottinen ihanuus Pisang Ambon (?) banaanilikööri. Vodkaa juon sitruunajääteen kanssa tai raakana ;)
 Viinapää on meikäläisellä sen verran hyvä, että saa kyllä juoda rekkalasteittaan vodkaa, että pikkasenkin käytös muuttuu ja krapulaahan mulla ei koskaan ole ollut. Huono olokin tulee ainoastaa lonkeroita paljon nauttiessa, jonka takia en siihen paskaan ole enää koskemassa  :/ kaikista hirveintä litkua on siiderit, maistuu helvetin imelältä suurin osa ja on vieläpä hiton kallista, mitä nyt olen Upcidereitä ja Kopparbergejä kokeillut. ettäs juu... niin jossei tullut jo selväks, niin suhtaudun alkomahooliin erittäin positiivisesti.
Pika Pikaa
tallennettu
Vs: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #54 : 10.08.2009 19:55 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Itse en ostele alkoholia enää kuin satunnaisesti joissakin juhlissa. Kallista hupia ja joskus se tuomiopäivän krapula aina iskee, eikä se ole kivaa. Ajanhukkaa vieläpä.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #55 : 10.08.2009 20:49 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Itsellä kyllä menee väkisinkin niin, että alkoholi>pajautus. Sen verran monta kertaa jo kokeillut, että ei, ei se oo kyl se mun juttu. Tulee vaan suht negatiivisia viboja. Juominen sen sijaan on oikein rentouttavaa aina silloin tälloin, krapulaakaan ei ole tullut pitkään aikaan podettua oikeen huolella, ei se niin vaikeeta ole kontrolloida sitä juomista.
tallennettu
Vs: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #56 : 10.08.2009 21:43 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Tottakai jazzispaddu hakkaa kuningas alkoholin satanolla. Silti vähän hönöä vertailla näitä kahta.

Btw edellisen kerran olen rykäissyt perseet oikein kunnolla olalle 5.11.08. Sen sijaan tissuttelu on lisääntynyt +827,42%. Ei se niin vaikeaa ole.
Voice of The World.
tallennettu
Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #57 : 10.08.2009 23:04 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Kesällä alkoholia kieltämättä kuluu, kun puistot, patiot ja aurinko kutsuvat aina luppoajan yllättäessä virvokkeelle. Toisaalta sellaiset raivoperseet ovat silti paljon harvemmassa kuin yleensä. Yllättävänkin mukavasti onnistunut sekä grillihommien että baaritanssihommien merkeissä olemaan sopivassa pikkusievässä. Paitsi viime perjantaina, mutta siitä syytän teräviä. Harrastan harvoin, varsinkin nykyään.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #58 : 11.08.2009 00:53 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Saunakaljaa menee vielä ja jos tarjotaan niin juon. Muuten vähän hiljasta.

Ja jos ite ostan niin se on sitten kalliimpaa tavaraa. Kaveri tuo lähipäivinä skotlannista jotain naisensa suvun klaaniviskiä. Hajotkaa siihen.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Re: Suhtautumisesi alkoholiin « Vastaus #59 : 28.08.2009 23:14 »
Cocki Destoroyah Jäsen Viestejä: 231 Basaaripisteet: 2 Profiili
Millainen oli muuten ensikänninne ja koska?  ;D
Joskus 14 vuotiaana puistossa. Olutta jotain reilu 6pack ja oli ihan hyvä humala. Kaverin luona sitten olin sohvalla yön, nykyään kun ajattelee niin todella mukava kokemus. Tuosta sitten alkoi aktiivisempi käyttö. Nykyään käytän about pari kertaa kuukaudes, mutta välillä (etenkin festivaalit + kesä + paljon juhlia) tulee jopa (omg) 3 kertaa viikossa nautittua alkomahoolia. Semmoisia OD/BLACKOUT-kännejä en enään nykyään vedä. Semmoisia on parit tullu testattua ja sottaista ollu. Vitun hyvä olokin aamulla, perkele.
Nykyään menee tommoinen 12 pack illassa, tai 2x pulloa viiniä/jotakin litkua. Ilosaaressa tänä vuonna vedin ekana päivänä salkun kaljaa ja ihan yllätyin kuinka vähän olin humalassa, tietenkin vaikutuksen heikkous johtui että aloitin klo 14 ja lopettelin klo 4 yöllä. Niin ja herätessä tuoppia vaan takas käteen, kunnon fessumeininki :)
Nyt on ollut ööh 6 viikkoa putkeen että kerran viikossa otan vähän olusia, mutta hyvänä ihmisenä (jipii) jätän tänä viikkona tämän rituaalin välistä. Jos sitä ens viikolla uudestaan pitäis vähän kiskoa, kun tuparitkin tulossa.
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBQ kastiketta.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines