Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Pelaajalauta 1v.: 20.06.2008
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Aihe: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä?  (Luettu 15414 kertaa)
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #60 : 14.06.2008 09:24 »
tuhis Vieras Jep. Onhan tuossa nimittäin oikein ihanasti nimetty Suolijärvikin vieressä.

Itse luen lähinnä ainoastaan pelipuolta foorumeilta. Oikean elämän asiat kuten rakkaus ja muut on sitten oikean elämän asioita, enkä jostain syystä niistä välitä jauhaa netissä. Blogejakaan en välttämättä osaa nähdä liitettynä lautaan kun kuitenkin niin harva enempi kirjoittaa muutenkaan - tyydytään vain sanomaan mulkunvarsi siellä ja mulkunvarsi täällä :)

Kyllähän lautoja silti voi lähteä kehittelemään, mutta toimivat nämä tietysti tällaisenaankin. Kirjoittelun "vähyyteen" voi tietysti vaikuttaa sekin että osa jengistä ilmeisesti tuntee ja näkee ja jutustaa sitten ihan IRL, tai IRCin kautta, eikä ole tarvista periaatteessa lautailla.

Ainut asia minkä voisi korjata tältä istumalta on yhdistää topikkeja jotka ovat niin lähellä toisiaan että saa arpoa että pitäisikö tämä sana käydä sanomassa toisessa topikissa vai saako sen sanoa tässä - päällimmäisenä miljardi tv-sarjatopikkia. Aktiivisia kävijöitä on sen verran vähän vielä että kyllä ne jutunjuuret löydetään ilman että viestiketjun otsake kuvaa kirjaimesta kirjaimeen sen sisältöä.
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #61 : 20.06.2008 09:09 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW



Paljon onnea 1-vuotiaalle Pelaajalaudalle minunkin puolestani! Ja lämmin kiitos kaikille keskustelijoille. Jatketaan samaan, hyvään malliin.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #62 : 20.06.2008 15:57 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Miksi mun avatar puuttuu tuosta hassusta kuvasta?

E: Oho. Väärä topic.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #63 : 20.06.2008 18:13 »
KOSHIRRO Jäsen Viestejä: 93 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miksi mun avatar puuttuu tuosta hassusta kuvasta?

Sitä sietääkin miettiä...  :rollaus:


« Viimeksi muokattu: 20.06.2008 21:10 kirjoittanut KOSHIRRO »
"Tasa-arvoasioista vastaava ministeri Stefan Wallin (Rkp) korosti, että tasa-arvon lähtökohdat ovat kolme K:ta"
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #64 : 20.06.2008 22:12 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Mä protestoin sitä, että Azun avatari on tossa, mutta mun ei!
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #65 : 20.06.2008 22:16 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Pakko silti nostaa hattua siitä, että Epi löi oman avatarinsa luomukseensa :lol:


"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #66 : 21.06.2008 02:20 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mä protestoin sitä, että Azun avatari on tossa, mutta mun ei!
I am the Chosen one!
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #67 : 21.06.2008 10:42 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Epi, tämä vielä kostetaan.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #68 : 22.06.2008 17:39 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Jes! Meikä löytyy! Hienon kuvan värkkäsit Epi   ;D
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #69 : 22.06.2008 23:53 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Miksi mun avatar puuttuu tuosta hassusta kuvasta?

Mä protestoin sitä, että Azun avatari on tossa, mutta mun ei!

Epi, tämä vielä kostetaan.

*sniif* :( Tähän asti se pelkkä nikin outous kanto...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #70 : 23.06.2008 00:19 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili miksei foorumien ainoa virallinen alkoholisti(tm) ole kuvassa, mitä mitä, hä?
on kyllä vuosi mennyt aika nopsaan.
laatu ollut samaa kuin pelaaja boardilla aikanaan kunnes sen valtasi kaikki helvetin spammaajat ja muut nyypät.
toivottavasti tälle ei käy samoin tai on enää konsolifin jäljellä multiplattari ihmisille ja livegamers xboteille.(ihana termi tuo, not.)
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #71 : 23.06.2008 00:26 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
laatu ollut samaa kuin pelaaja boardilla aikanaan kunnes sen valtasi kaikki helvetin spammaajat ja muut nyypät.
toivottavasti tälle ei käy samoin tai on enää konsolifin jäljellä multiplattari ihmisille ja livegamers xboteille.(ihana termi tuo, not.)

No ainakaan täällä ei tarvitse miettiä mitään kävijämääriä ja muuta turhaa paskaa, joten kaikille idiooteille vaan bannia niskaan  ;D

Eikä ne peelot tänne muutenkaan löydä, kun puskaradiolla lähinnä leviää sanoma :)

Ja ettei ihan offariksi mene, niin itse olen ainakin Laudan suhteen helvetin hyvillä fiiliksillä. Suomen ja omasta mielestä varmaan maailman paras foorumi, jota ilman tuskin tulisin enään toimeen. Eli kiitos vaan kaikille osanottajille, Joelille sekä tietysti kaikille keskustelijoille. Pidetään homma asiallisena, mutta kuitenkin hauskana ja rentona  :)


« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 12:02 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #72 : 23.06.2008 01:55 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen lähinnä tyytynyt seuraamaan laudan menoa sivusta, jotakuinkin aktiivisesti kuitenkin. Ja pakko onnitella saavutuksesta pitää kaikenmaailman viperit poissa kirjottelemasta, ilmapiiri on pysynyt rentona ja kuitenkin asiallisena. Tosin uusia oikesti aktiivisia kirjottajia ei ole kovinkaan ilmestynyt lisää, mutta lauta kuitenkin vaikuttaa kasvavan hitaasti ja varmasti :)
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #73 : 18.07.2008 19:05 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW 20 000 viestin raja ylittyi. Jee.
Play-Asia
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #74 : 24.07.2008 22:02 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
20 000 viestin raja ylittyi. Jee.

Pian kirjoitetaan historiankirjoihin myös ensimmäistä kertaa 2000 viestin kuukausi.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Pelaajalautaa 1 vuosi! Millä fiiliksillä? « Vastaus #75 : 27.07.2008 23:32 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Heinäkuu -08 on nyt sitten virallisesti Pelaajalaudan ensimmäinen yli 2000 viestin kuukausi!  8)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines