Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: #pelaajalauta - Se ainoa oikea irkkikanava  (Luettu 2521 kertaa)
#pelaajalauta - Se ainoa oikea irkkikanava « : 21.09.2011 17:52 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Nyt pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja mainostaa häpeämättömästi, että Pelaajalaudallahan on ollut lähes sen olemassaolosta asti oma kanavansa. #pelaajalauta -- tai sen populaatio laskenut viime aikoina lähes nollapisteeseen: aktiiviosallistujat Fyysinen Preesens ja Tankin häipyivät. Tan toivottavasti vielä palaa, kunhan pitkältä vuoden kestävältä metsäreissultaan ehtii.

Verkkohan on siis Quakenet, kanava #pelaajalauta. Porukka on tervetullutta sinne hengailemaan ja katkaravuttelemaan, varsinkin, jos irkkailtua tulee muutenkin.

Ei mulla muuta.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: #pelaajalauta - Se ainoa oikea irkkikanava « Vastaus #1 : 21.09.2011 18:23 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili I second this (e)motion.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: #pelaajalauta - Se ainoa oikea irkkikanava « Vastaus #2 : 21.09.2011 19:57 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili Siirtäkää kanava ircnettiin niin olen messissä :-D.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Vs: #pelaajalauta - Se ainoa oikea irkkikanava « Vastaus #3 : 21.09.2011 20:36 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Siellähän voisi keskustella myös formuloista.

*yleisö ryntää paikalle*
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: #pelaajalauta - Se ainoa oikea irkkikanava « Vastaus #4 : 21.09.2011 20:43 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Siirtäkää kanava ircnettiin niin olen messissä :-D.
GTFO
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: #pelaajalauta - Se ainoa oikea irkkikanava « Vastaus #5 : 21.09.2011 22:06 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Ei varmaan enää kannata alkaa irkkaamaan vai kannattaako  :???:
tallennettu
Vs: #pelaajalauta - Se ainoa oikea irkkikanava « Vastaus #6 : 21.09.2011 22:40 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ei varmaan enää kannata alkaa irkkaamaan vai kannattaako  :???:

Totta kai kannattaa. Silkka idlailukin on sallittua.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: #pelaajalauta - Se ainoa oikea irkkikanava « Vastaus #7 : 22.09.2011 17:50 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili tuun heti ku rinturi tulee takasin kertomaan spermansyöntijuttujaan.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines