Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8]
Tulostusversio
Aihe: Nettikaupat  (Luettu 52657 kertaa)
Vs: Nettikaupat « Vastaus #210 : 20.02.2010 17:34 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vinkkejä saksasta tilailuun? Joku Seven Rabbits deutschland möisi hakemaani teeveetä hyvinkin halvalla, mutta englanninkieltä en ainakaan etusivulta löytänyt. Joku tilaillut isompia vehkeitä sakemanneilta?
dvdplaza.fi:n foorumeita käytin ainakin minä hyväksi kun ostin nykyisen telkkarini. Kannattaa sieltä etsiä töllön oma ketju ja aika nopeasti rupeaa tulemaan vastaan niin käyttökokemuksia kuin myös halvimpia ostopaikkoja Suomesta sekä Saksasta. Hirveästi ovat puhuneet, että suosituimmista kaupoista pystyy aivan hyvin tilaamaan Suomeen, ainoastaan takuiden kanssa saattaa tulla tappelua.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Nettikaupat « Vastaus #211 : 20.02.2010 17:40 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Joillain telkkareilla on onneksi sellaine takuu, että sen voi kärrätä Suomenkin huoltoliikkeisiin vaikka ostopaikka olisi Saksa. En nyt muista mitkä valmistajat tätä tarjoavat, mutta etsivä löytää.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Nettikaupat « Vastaus #212 : 20.02.2010 17:52 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Kunhan töllöllä (tai millä tahansa muulla laitteella) on maahantuoja Suomessa, voi takuuasiat hoitaa sen kautta kunhan laite on ostettu EU:n sisältä. Tämä on EU:n laajuinen laki, jota ei voi kiertää (poikkeus on laitteet jotka on jollainlailla kohdistettu tietylle maalle, esim. kytkypuhelimet). Tämä ei kai kuitenkaan koske myyjän antamaa takuuta.

Jotkut valmistajat saattavat antaa laitteilleen jopa maailmanlaajuisen takuun, mutta siihen ei ole mitään pakotteita.
tallennettu
Vs: Nettikaupat « Vastaus #213 : 04.05.2010 18:05 »
Stavros Jäsen Viestejä: 81 Basaaripisteet: 13 Profiili Minulla olisi kaksi yhden punnan alennuskoodia, joilla en tee mitään. Yksi on Zavvi.com:iin ja toinen TheHut:iin. TheHut-koodin viimeinen käyttöpäivä on huomenna ja Zavvin ylihuomenna. Jos jotakuta kiinnostaa, niin voi pyytää koodia privana.

Edit: TheHut koodi mennyt Loharille.


« Viimeksi muokattu: 04.05.2010 20:58 kirjoittanut Stavros »
Elämä on kuin sardiinipurkki - kaikki me etsimme purkin avainta.
tallennettu
Vs: Nettikaupat « Vastaus #214 : 05.07.2010 15:49 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Book Depository tarjoilee taas 10% alennuksia. Tällä kertaa koodi pitää hankkia. Eli promo-sivulla pitää lähettää kavereille alekoodeja, ja jos joku heistä sattuu käyttämään koodin saat itsekin yhden koodin per käytetty koodi. No, jos et halua kavereita härnätä niin kirjoitat oman osoitteen "vahingossa" väärin ja kirjoitat oikean osoitteen kenttään johon kaverin osoite pitäisi laittaa. Vaihtoehtosesti voit tietty käyttää useampaa omaa osoitetta jos koet tarvetta useammalle koodille (koodeja voi käyttää vain yhden per tilaus).
tallennettu
Re: Nettikaupat « Vastaus #215 : 19.09.2010 18:56 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW http://www.gamesbasement.co.uk/

Onkos kellekään tuttu? "Ilmaiset" lähetykset Eurooppaan niinkuin Play.comillaki, mutta vaikuttaa hieman halvemmalta. Taitaa olla sama juttu kuin Play.comillakin, että nämä ilmaiset postikulut sisältyy Euro-hintaan. Näyttäisi olevan hitusen vinksallaan Euro/GBP kurssi, mutta ei niin paljoa kuin Play.comissa. Testiksi tilasin yhden alennuspelin. Saapa nähdä mitä sieltä tulee ja millä nopeudella. Tuolta muuten saa importtejakin.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Nettikaupat « Vastaus #216 : 18.10.2010 08:10 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaikki tietävät varmaankin dollarin huonon kurssin(tai ainakin PITÄISI tietää), eli periaatteessa voisi olla kannattavaa tilata pelejä jenkkiläisistä nettikaupoista. Joten tietääkö kukaan hyviä jenkkikauppoja missä voi tosiaan tilata dollareilla? Pystyykö Amazonin jenkkikaupasta tilaamaan tänne, vai onko pakko vaihtaa esim. Brittien omaan?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Nettikaupat « Vastaus #217 : 18.10.2010 17:21 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Cduniverse.com. Monet kerrat olen pelejä ja levyjä tilannut, perille ovat tulleet, ehjänä.
tallennettu
Re: Nettikaupat « Vastaus #218 : 29.11.2010 08:38 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Taas on se aika vuodesta, että Play-Asia heittää asiakasta kupongilla. 7off50 ja 12off100 tarjolla, itsellä ei tule käytettyä. Jos on tarvista, laittakaa privaa. :)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Nettikaupat « Vastaus #219 : 29.11.2010 22:40 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Taas on se aika vuodesta, että Play-Asia heittää asiakasta kupongilla. 7off50 ja 12off100 tarjolla, itsellä ei tule käytettyä. Jos on tarvista, laittakaa privaa. :)
Sama juttu. Molemmat irtoavat minultakin.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Nettikaupat « Vastaus #220 : 04.01.2011 00:16 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuplapostaus!

Koitin ostaa Android Marketplacelta OP:n Electronilla Game Dev Storya, mutta Google Checkout kovasti koittaa inttää vastaan, että minun postinumeroni olisi täytetty väärin kortin tietoihin. Monta kertaa olen poistanut kortin tiedot ja lisännyt ne uudestaan, mutta ei ole lähtenyt toimimaan. Tietääkö kukaan mistä voisi kiikastaa?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Nettikaupat « Vastaus #221 : 07.11.2011 16:23 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Mites, onko Play.comista tilaaminen täysin sama asia kuin tilaisi jostain suomalaisesta nettikaupasta? Käykö Visa Electron ja joutuuko tullin kanssa nussimaan? Enpä ole pahemmin tuolta briteistä ikinä tilannut mitään joten kokemusta ei oikein ole. Onko mitään muuta huomioimisen arvoista josta mun pitäis tietää?
tallennettu
Vs: Nettikaupat « Vastaus #222 : 07.11.2011 16:27 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili Electron toimii. Tulli yli 45.50 euron ostoksista. Hyvin toimii lafka ja nopea toimitus, oon tilannu jostain 2004 vuodesta lähtien kymmeniä tuotteita, pelejä, paitoja, kirjoja ja leffoja.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Nettikaupat « Vastaus #223 : 25.04.2012 13:28 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Amazon näköjään mennyt muuttamaan postitustapojaan, eikä ollenkaan hyvään suuntaan.

Eräs ennakkotilaamani BD-levy lähti liikkeelle tuossa jokun aikaa sitten. Normaalisti Amazonin tilaukset toimitetaan erittäin nopeasti, mutta nyt jostain syystä kesti kovin kauan. Oletin, että paketti on eksynyt johonkin matkalla ja tulee sitten myöhässä. Tänään tuli kuitenkin tekstiviesti, että paketti on noudettavissa lähimmästä Valintatalosta (Tikkurila). Mietin, että nyt on tullut jonkun viesti väärään osoitteeseen. Tsekkasin seurantanumeron ja tajusin, että se on mun Amazonin paketti.

Ennen paketti tuli perille 2-3 päivässä ja toimitettiin postilaatikkoon asti. Nyt meni 11 päivää ja mun piti vielä erikseen lähteä noutamaan pakettia.

Katsoin uudestaan tilauksen käsittelystä kertovan sähköpostiviestin ja olihan siinäkin näköjään tieto siitä, että paketti kulkee jonkun MyPack-palvelun kautta, joka on joku pohjoismaissa toimiva palvelu. Paskaa sanon minä. Amazon oli ennen niin nopea...  :(
tallennettu
Vs: Re: Nettikaupat « Vastaus #224 : 25.04.2012 15:22 »
Jubi_ Jäsen Viestejä: 26 Basaaripisteet: 0 Profiili
Amazon näköjään mennyt muuttamaan postitustapojaan, eikä ollenkaan hyvään suuntaan.

Eräs ennakkotilaamani BD-levy lähti liikkeelle tuossa jokun aikaa sitten. Normaalisti Amazonin tilaukset toimitetaan erittäin nopeasti, mutta nyt jostain syystä kesti kovin kauan. Oletin, että paketti on eksynyt johonkin matkalla ja tulee sitten myöhässä. Tänään tuli kuitenkin tekstiviesti, että paketti on noudettavissa lähimmästä Valintatalosta (Tikkurila). Mietin, että nyt on tullut jonkun viesti väärään osoitteeseen. Tsekkasin seurantanumeron ja tajusin, että se on mun Amazonin paketti.

Ennen paketti tuli perille 2-3 päivässä ja toimitettiin postilaatikkoon asti. Nyt meni 11 päivää ja mun piti vielä erikseen lähteä noutamaan pakettia.

Katsoin uudestaan tilauksen käsittelystä kertovan sähköpostiviestin ja olihan siinäkin näköjään tieto siitä, että paketti kulkee jonkun MyPack-palvelun kautta, joka on joku pohjoismaissa toimiva palvelu. Paskaa sanon minä. Amazon oli ennen niin nopea...  :(

Osa Uk- Amazonin tilauksista on tosiaan viime aikoina aloitettu postittamaan Tanskasta. Sama huomio itsellä, että tuon myötä toimitusajat ovat jonkin verran pidentyneet. Tuolla MyPack- virityksellä ne ovat saapuneet aina tuossa parin sadan metrin päässä olevaan Siwaan, joten siittä plussaa, ettei isompia paketteja ole tarvinut lähteä kaupungin pääpostista hakemaan. Riippuu pitkälti tuotteista, että mistä ne sitten lähetetään. Osa paketeista on edelleen tullut Britanniasta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines