Olet varmaan hyvinkin oikeassa tässä(kin) asiassa. En tiedä, mistä kyseinen saasta on lähtenyt alunperin leviämään, mutta kyseiset tyypit saavat 4chanin keskustelulangatkin kuulostamaan tervejärkiseltä.
Joskus tulee ihan läpällä lueskeltua näiden hullujen keskusteluita sieltä täältä ja parasta, että esiintyvät liberaaleina maailmanparantajina, mutta saavat todellisuudensa tuntemaan itsenikin täysjärkiseksi. Nämä tyypit loukkaantuvat ja uhriutuvat lähes kaikesta, sekä vihaavat kaikkea ympärillä olevaansa enemmän kun minä itse ikinä ja minä sentään lähinnä trollailen omaksi ilokseni. Kaikki jotka eivät osu heidän ajattelumaailmaansa ovat saatanasta ja rasisteja, vaikka todellisuudessa itse ovat ahdasmielisempiä kuin natsisaksan sekopäät. En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota tällaisiin, mutta nyt kun niitä on alkanut sikiämään sieltä täältä ja valtaavat peleihin liittyviä keskustelufoorumeitakin, niin väistämättä tullut huomanneeksi.
Resetera ja vanha neogaf ovat loistavia esimerkkejä äärivasemmistolaisista sekopäistä, jotka osaavat pahoittaa mielensä lähes kaikesta, mutta sieltäkin tuntuu ne pahimmat vouhottajat lähteneet, koska niitä on alkanut ahdistamaan varmaan liikaa.
Luen itse näitä myös huumorimielessä. Nykyään mikään standup ei vedä vertoja WOKE -ihmisten psykooseille. Kuten aina näissä, niin vallankumous syö omat lapsensa. Nyt käydään taistelua siitä, kuka on eniten woke, kunnes ei ole enää mistä taistella.
Woke ihmisille kansanmurhaan verratava rikos on ollut kulttuurinen omiminen tai kulttuurinen appropriaati (piti kopioida wikipediasta että menee varmasti oikein, eikä tule canceloiduksi). Suomessakin vauhkoontumista on aiheuttanut neljän tuulen hattuun pukeutunut valkoinen hetero, jolla ei ole ollut riittävästi geeniperimässään saamelaisverta. Jos parodiahorisontti ei olisi ylitetty jo vuosia sitten, luulisi moisen väitteen olevan Adolf Hitlerin Mein Kampfista, mutta tämä on täyttä totta 2021 äärivasemmistolaisten uhrikartalla.
Nyt Saamelaisilta käsityöläisiltä on lähtenyt elinkeino, kun tolkun ihmiset sitten tottelivat näitä maalittajia ja lopettivat tuotteiden ostamisen. Get Woke, Go Broke.
Toinen viikon WOKE sekoaminen tapahtui kustantaja Tammen kaksilla rattailla ratsastamisesta. Ensin Tammi canceloi J. K. Rowlingin uuden kirjan julkistuksen, koska se sattui samalle viikolle Pride -karnevaalin kanssa. Pride Gold jäsenyyden Pride karnevaalin anekaupasta ostanut Tammi joutui muutaman ärhäkän someterroristin hyökkäyksen kohteeksi ja päätti kirjoittaa niin sakeata sontaa someensa, ettei samanlaista sekoamista ole vähään aikaan nähty. Kun maksavat asiakkaat tästä sitten älähtivät (ja Rowlingin agentti), Tammi totesi uudessa päivityksessään kustantavansa ylpeänä Rowlingin kirjoja. Miten tämä nyt siis on, eli Pride viikolla ei voi julkaista transvastaista (ei todellisuudessa ole lähelläkään), mutta sen ulkopuolella rahat kelpaavat Tammelle. Get Woke, Go Broke, molemmat leirit suututettu. Sekä tolkun ihmiset, että psykoosiporukka
Meillä duunissa käytiin tuossa jokunen kuukausi sitten kymmenien ihmisten kesken (palkat 4000-10 000e/kk) keskustelu siitä (keskustelun luki ainakin 2000 ihmistä), minkä värisiä hymiöitä voi valkoiseen rotuun kuuluva käyttää (jännä miten niitä rotuja välillä on ja välillä ei). Keskustelu meni jotenkin niin, että ei saisi käyttää sitä default keltaista väriä, koska se viittaa aasialaisiin ja on kulttuurin omimista. Toisaalta pitäisi käyttää kuulemma enemmän mustia hymiöitä, jotta mustien edustus kasvaisi suuremmaksi, eivätkä valkoiset hymiöt valtaisi tilaa. Toisaalta taas sekin on mustan saappaisiin astumista ja vallan ottamista häneltä. Tästä muuten tietää, että meillä euroopassa menee taloudessa aika hyvin, kun on aikaa pohtia näitä.