Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663604 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #180 : 20.11.2007 22:57 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Täälläkin fiilisteltiin viimeisellä jaksolla. Ikävä kyllä joltain tuotantokaudelta jäi muutama jakso näkemättä armeijan takia.
Parasta: Chrissy ja Paulie jäisessä metsässä, tarkoituksena hoidella veli venäläinen.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #181 : 24.11.2007 21:41 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Näin kun joku tyttö jäi bussin alle perjantaina työmatkalla ollessani.

Kuulin takanani metallin raahautuvan asfalttia vasten ja näin kun noin parinkymmenen metrin päässä bussi pysähtyi äkisti keskelle tietä polkupyörä vääntyneenä eturenkaiden välissä ja tytön makaavan maassa hieman oikean eturenkaan takana. Onneksi bussista ja ympäristöltä tuli ihmisiä heti apuun, koska minun aivot jotenkin nollautuivat ja lähdin hiljaa kävelemään jonnekin.

Tuli jonkin aikaa vaan laahusteltua jossain ja melkein myöhästyttyä töistä. En onnistunut mistään uutisista löytämään mitään tapahtuneesta, mutta toivottavasti tyttö ei pahasti loukkaantunut.

Hmm.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #182 : 25.11.2007 11:44 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Kävin eilen syömässä kun työpaikka tarjosi. Pikkujoulu syömingit, voisi sanoa. Aluksi mietin että menenkö ollenkaan. Mietin että olisi voinut jäädä mieluummin pelaamaan kun tuo Wiin Zelda on imaissut suht hyvin. Mutta lähdin kuitenkin kun olen suhteellisen uusi tyäöntekijä niin tutustuisi porukkaan paremmin. Ja mietin että ei sielä nyt aamuun asti menisi. Kerkiäisin pelaamaan puoli yötä viel :)
No, kun oli syöty ja olin jo lähdössä muut suostutteli minut lähtemään vielä leikkimieliseen pokeri turnaukseen. Ajattelin vielä lähtiessä ei siinä kauaa menisi. Right...firmahan tarjosi joten taisi olla kello aika liki 15:30 kun omaan sänkyynb kellahdin. Ja nyt sitten voivotellaan kun tuntuu että joku hakkaisi paistinpannulla pään sisällä. Ja ei, se ei ole tyttöystävä oikean paistinpannun kanssa pään ulkopuolella. Tarkistin heti kun heräsin.

No...tulihan suht halpa ilta kun ei mitään itse maksanut. Jos tämän nyt tekee kerran kahdessa kuukaudessa, tämä on ihan ok tapa se viettää. Kunhan nyt en puhunut toimitusjohtajalle mitään älytöntä...filmi katkeilee sen verran niin en oikeasti edes tiedä. No, kai sen huomena saa viimeistään tietää.

Hemmetti kun tuntuu että ei ole edes kunnon krapula vielä tullut. Ihan kun olisi puoliksi juomissa vielä. Taidankin testata uutta alkometriä nyt...

EDIT: Hitto....se tarvii patterit...eihän mulla sellassia ole.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #183 : 25.11.2007 11:51 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kävin eilen syömässä kun työpaikka tarjosi. Pikkujoulu syömingit, voisi sanoa. Aluksi mietin että menenkö ollenkaan. Mietin että olisi voinut jäädä mieluummin pelaamaan kun tuo Wiin Zelda on imaissut suht hyvin. Mutta lähdin kuitenkin kun olen suhteellisen uusi tyäöntekijä niin tutustuisi porukkaan paremmin. Ja mietin että ei sielä nyt aamuun asti menisi. Kerkiäisin pelaamaan puoli yötä viel :)
No, kun oli syöty ja olin jo lähdössä muut suostutteli minut lähtemään vielä leikkimieliseen pokeri turnaukseen. Ajattelin vielä lähtiessä ei siinä kauaa menisi. Right...firmahan tarjosi joten taisi olla kello aika liki 15:30 kun omaan sänkyynb kellahdin. Ja nyt sitten voivotellaan kun tuntuu että joku hakkaisi paistinpannulla pään sisällä. Ja ei, se ei ole tyttöystävä oikean paistinpannun kanssa pään ulkopuolella. Tarkistin heti kun heräsin.

No...tulihan suht halpa ilta kun ei mitään itse maksanut. Jos tämän nyt tekee kerran kahdessa kuukaudessa, tämä on ihan ok tapa se viettää. Kunhan nyt en puhunut toimitusjohtajalle mitään älytöntä...filmi katkeilee sen verran niin en oikeasti edes tiedä. No, kai sen huomena saa viimeistään tietää.

Hemmetti kun tuntuu että ei ole edes kunnon krapula vielä tullut. Ihan kun olisi puoliksi juomissa vielä. Taidankin testata uutta alkometriä nyt...

EDIT: Hitto....se tarvii patterit...eihän mulla sellassia ole.
Promilleja löytyy vielä ja kohta se krapulakin iskee kuin paistinpannulla lyönti. ;)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #184 : 25.11.2007 12:00 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
EDIT: Hitto....se tarvii patterit...eihän mulla sellassia ole.

Lainaa Wiimotesta!  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #185 : 25.11.2007 12:51 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Krapulatilitys.
Hehe, mä olin vähän samanlaisessa tilanteessa, mutta onneksi eilen. Perjantaina meni kaverin tyttöystävän synttäreillä aika paljon boolia ja omia olusia ja myöhemmin baarissa vielä rutkasti lisää juotavaa. Sitten vielä kämppis tarjosi ennen nukkumaanmenoa vähän teräviä ja sammuin.

No, eilen sitten heräsin klo. 12  mutta en päässy vielä neljään tuntiin sängystä kunnolla ylös, kun olo oli kuin onkimadolla. Yhden mansikkajugurtin pystyin syömään. Olin sopinut äitini kanssa, että lähden kotipuolessa käymään viikonloppuna, joten viiden maissa piti kävellä bussille. Harmikseni huomasin, että en ehtinyt nähdä koko päivänä päivänvaloa. Kotona ruoka pysyi jo juuri ja juuri sisällä, mutta päässä heitti vielä huolella. Kello tais olla jotain 23.00, kun huomasin, että nyt ei enää heikota. Vannoin monta kertaa, että en enää ikinä juo humalaa. ;)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #186 : 25.11.2007 13:07 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Kundit hei, homman nimi on TASOITTAVAT.

Ensi viikolla alkaa oma pikkujoulusesonki, saas nähdä miten miehen käy.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #187 : 25.11.2007 14:20 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
EDIT: Hitto....se tarvii patterit...eihän mulla sellassia ole.

Lainaa Wiimotesta!  ;D

Yritin ;D Mutta ne oli liian isot......


Kundit hei, homman nimi on TASOITTAVAT.

Ensi viikolla alkaa oma pikkujoulusesonki, saas nähdä miten miehen käy.

Tasoittavat....en ole ikinä ymmärtänyt sitä tapaa. Itseltä kun alkaa kukominen lähes pelkästä ajatuksesta että pitäisi juoda jotain alkoholipitoista. Vesi on parasta. Ja tietysti jäätelö :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #188 : 26.11.2007 11:58 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Ei voi ymmärtää miten vieläkin on jotenkin "outo" olo. Väliillä iskee vielä pieni päänsärkykin. Ihan uskomatonta. En nyt niin paljon mielestäni juonut. Kyllä sitä "nuorena" jakso paremmin...pitäs varmaan juoda useammin niin krapulakaan ei kestäisi kuin sen puoli päivää. Ennen tuli hilpastua seuraavana päivänä töihinkin joskus. Ilman ongelmia. Ei onnistuisi nykypävänä...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #189 : 26.11.2007 12:40 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW En tiedä miltä kaamea kapula tuntuu! Vaikka N-Gagen vuosia omistinkin!

En ole kokenut krapulaa = en ole elänyt, näin jotkut ihmiset ovat minulle haastelleet.  Ja kai he tavallaan oikeassa ovatkin. Olen vain miettinyt asioita liikaa enkä antanut mennä. Tätä saatan tosi isona katua.

Jokin aina laittaa omassa ihmisyydessä hanttiin kun yritänkin juoda liikaa, "muista kohtuus" se sanoo.

Veikkaan, että tämä reaktio on kipeä muisto. Parasta ystävää ja henkistä veljeään ei ole helppo antaa pois, ainakaan jos osasyy on alkoholi.
 
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #190 : 26.11.2007 13:57 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
En ole kokenut krapulaa = en ole elänyt, näin jotkut ihmiset ovat minulle haastelleet.  Ja kai he tavallaan oikeassa ovatkin. Olen vain miettinyt asioita liikaa enkä antanut mennä. Tätä saatan tosi isona katua.
Onhan siinä kännäämisessä omat juttunsa, mutta empä sitä viikonloppua nyt niin korvaamattomana ajattele. Pikemminkin hiukan kyrsii kun koko sunnuntai päivä meni vain maatessa. En jaksanut edes pelaamiseen keskittyä. Mietin vain että mitä joisi tai söisi että olo paranisi.
Eli ei siinä hirveitä menetä. Tietty onhan sekin kokemus....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #191 : 26.11.2007 15:24 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
En ole kokenut krapulaa = en ole elänyt, näin jotkut ihmiset ovat minulle haastelleet.  Ja kai he tavallaan oikeassa ovatkin. Olen vain miettinyt asioita liikaa enkä antanut mennä. Tätä saatan tosi isona katua.
En ole kokenut krapulaa, enkä edes humalaa. Jotkut kaverit sanovat, että hukkaan elämäni, mutta olen itse sitä mieltä, että he juovat omansa. Onko elämän pois juominen viisasta? Mitä saavuttaa jokaviikkoisella humalalla?

Olen ihan onnellinen, etten ole koskaan juonut itseäni känniin. Olen nauttinut älyttömästi selvinpäinkin, enkä halua kuluttaa aikaani ja rahaani johonkin ihan turhaan. Ostan mielummin pelejä ja kurottelen elämässä yhä korkeammalle. Sitä paitsi, alkoholi ei sovi minulle, kuten en minäkään alkoholille.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #192 : 26.11.2007 15:25 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Muuten en yllyttäisi moraalittomuukseen, mutta kaikkea kannattaa kokeilla kerran paitsi PSP:n Bubble Bobble Revolutionia.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #193 : 26.11.2007 15:29 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Muuten en yllyttäisi moraalittomuukseen, mutta kaikkea kannattaa kokeilla kerran paitsi PSP:n Bubble Bobble Revolutionia.
Ai omaa siskoakin ja kansantansseja? ;)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #194 : 26.11.2007 15:39 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Muuten en yllyttäisi moraalittomuukseen, mutta kaikkea kannattaa kokeilla kerran paitsi PSP:n Bubble Bobble Revolutionia.
Ai omaa siskoakin ja kansantansseja? ;)
:lol:
Elämä on elämys, se on totta. Siitäkään huolimatta en mene koskemaan huumeisiin tai muutenkaan päihteisiin. Alkoholia olen kyllä juonut ja maistanut, mutta nautin paljon enemmän limonadista (Pepsi Max FTW) ja muista virvokkeista.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #195 : 26.11.2007 15:41 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ai omaa siskoakin ja kansantansseja? ;)
Niin tuo on se vanhentunut käsitys. Ymmärrät näkemykseni jos koskaan erehdyt kokeilemaan BBR:ia. Siinä vaiheessa siskosi kansallispuvussa ja tuohivirsut jalassa alkaa näyttämään kovin houkuttelevalta vaihtoehdolta.  :(
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #196 : 26.11.2007 15:43 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
En ole kokenut krapulaa = en ole elänyt, näin jotkut ihmiset ovat minulle haastelleet.

Tuollaiset ihmiset imekööt aasin persettä minun puolestani. Koskaan en ole maistanut tippaakaan, enkä tule maistamaankaan, vaikka ilmaiseksi saisi. Eipä paljo kiinnosta menetänkö jotain vai en, kun on elämä on ihan liian mukavaa muutenkin.

Mutta minäpä olenkin minä, joka ei ole koskaan maistanut tupakkaa, alkoholia, katsonut bb:tä ja monia muita kaikkien seuraamia tv-sarjoja. Ei minun teksteistä kannata välittää. :lol:
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #197 : 26.11.2007 16:46 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
En ole kokenut krapulaa = en ole elänyt, näin jotkut ihmiset ovat minulle haastelleet.  Ja kai he tavallaan oikeassa ovatkin.
Minun mielestä se on kyllä lähempänä kuolemaa kuin elämää. Vihaan krapulaa niin paljon että juomiseni on oikeastaan rajoittunut vain maltilliseen tissutteluun.

Kokeilemisen suhteen olen kyllä samaa mieltä enemmistön kanssa, että suurinta osaa asioista on hyvä kokeilla. Tai ainakin niitä joista ei ole suoranaista haittaa itselleen tai muille. Muutenhan sitä joutuu elämään mututietojen varassa. Alkoholiakin voi juoda muutenkin kuin päihtymistarkoituksin. Osa alkoholijuomista on ihan oikeasti hyviä - mitkä niistä - selviää vain maistamalla.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #198 : 26.11.2007 16:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Alkoholi on aika kiva aine kun sitä käyttää kohtuudella. Ja niin minä teen.  Pari, kolme tölkkiä kitusiin ja olo on rento. En juo koskaan yksin kalsarikännejä. Kyse on seurustelujuomasta omalla kohdallani.

Maistoin tosiaan vasta kaksykkösenä. Minulle sanottiin, että joko käytät sen jälkeen koko elämäsi näitä aineita fiksusti tai sitten koko juttu lähtee lapasesta ja asut siellä legendaarisessa Pasilan ojassa kahden vuoden aikajänteellä.  Vaihtoehto numero 1 näyttää tapahtuneen.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #199 : 26.11.2007 16:59 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tuollaiset ihmiset imekööt aasin persettä minun puolestani.
Joku niistä varmaan tuon onkin tehnyt...  :rollaus:

Eipä paljo kiinnosta menetänkö jotain vai en, kun on elämä on ihan liian mukavaa muutenkin.
No jos sinun elämästä ei pitäisi en oikein tiedä mistä pitäisi...

Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #200 : 26.11.2007 18:54 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Alkoholi on aika kiva aine kun sitä käyttää kohtuudella. Ja niin minä teen.  Pari, kolme tölkkiä kitusiin ja olo on rento. En juo koskaan yksin kalsarikännejä. Kyse on seurustelujuomasta omalla kohdallani.

Maistoin tosiaan vasta kaksykkösenä. Minulle sanottiin, että joko käytät sen jälkeen koko elämäsi näitä aineita fiksusti tai sitten koko juttu lähtee lapasesta ja asut siellä legendaarisessa Pasilan ojassa kahden vuoden aikajänteellä.  Vaihtoehto numero 1 näyttää tapahtuneen.
Itsekin pyrin juomaan kohtuudella, mutta välillä tulee kyllä juotua melko runsaasti. Tosin viimeaikoina homma on hieman lähtenyt lapasesta, kun en nyt viiteen viikonloppuun ole ollut täysin selvänä enkä nyt ihan muutamaankaan paukkuun ole tyytynyt. Viime keskiviikkona tuli myös napattua viskipaukku jäillä, mutta silloin ei onneksi lähtenyt lapasesta juominen vaan tyydyin yhteen paukkuun. Mähän juon tai olen juomatta sekä seurassa, että yksin. Nyt vois sitten olla uuteenvuoteen asti selvinpäin kunhan pikkujoulut on juhlittu. Tosin ennen tätä uusinta viikonloppuputkea olin kyllä puoltoista kuukautta miltei vesiselvänä. Harvemmin otan arkisin mitään paitsi perjantaisin. Jos olen lomalla tai on joku juhla, niin voin ottaa arkisinkin miestä väkevämpää. Krapula pahimmillaan on helvetinmoinen olotila (viime juhannuksen jälkeen krapula kesti 3 päivää), mutta välillä sitä ajattelee ottavansa oluen/paukun tai pari ja sitten niitä tuleekin kiskottua useampi ja tämän jälkeen ei enää tule mietittyä seuraavan päivän krapulaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #201 : 26.11.2007 19:34 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
Elämä on elämys, se on totta. Siitäkään huolimatta en mene koskemaan huumeisiin tai muutenkaan päihteisiin.
Mä luulen että pienet kannabistötsyt vois tehdä susta vähän mielenkiintoisemman ihmisen.


Tää luterilaisesta syntiajattelusta ammentava päihdesyyllistyskeskustelu saa täällä kyllä varsin koomisia piirteitä kun jengi vetää aika tiukkoja linjauksia perustaen mielipiteensä omiin kokemuksiin (joita ei ole) sekä mediapuppuun. Huumeet tappaa, aiit?

Ei nyt kuitenkaan vedetä tätä keskustelua kokonaan pois linjoilta. Mitä tänään tapahtui? Tänään olin koulussa kymmenestä kuuteen, ulkona on loskakeli ja jos en olisi näin aurinkoinen ihminen saattaisin vaipua masennukseen.

EDIT: Haa, Sleepy sen jo ehtikin sanoa (ks. alempana.)


« Viimeksi muokattu: 26.11.2007 20:12 kirjoittanut Melfice_ »
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #202 : 26.11.2007 19:40 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Elämä on elämys, se on totta. Siitäkään huolimatta en mene koskemaan huumeisiin tai muutenkaan päihteisiin.
Mä luulen että pienet kannabistötsyt vois tehdä susta vähän mielenkiintoisemman ihmisen.
Astma. Eikä muutenkaan kiinnosta. Mä olen jo nyt tarpeeksi mielenkiintoinen ihminen.

Tänään ei tapahtunut mitään. Kävin postissa viemässä kirjeen, mutta siinä se. Jotain tosin olisi saanut tapahtua, sillä tänään on taas todella tylsä päivä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #203 : 26.11.2007 20:02 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Mä luulen että pienet kannabistötsyt vois tehdä susta vähän mielenkiintoisemman ihmisen.
Astma.


under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #204 : 27.11.2007 12:53 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Tänään oli vaikeuksia herätä ja nukahdinkin uudestaan herätyksen suljettuani. Heräsin loppujen lopulta siihen, kun rannekelloni soi kotoalähtemisen merkiksi (laitan sen aina soimaan 10 minuuttia ennen bussin saapumista pysäkille, että ehdin kävellä). No, historiallisesti olin pesun, pukemisen ja aamupalan "evääksi laittamisen" jälkeen viiden minuutin päästä ulkona ja kävelin pysäkille kolmessa minuutissa. Ehdin siis loistavasti bussiin, eikä se onneksi tällä kertaa ollut tullut liian aikaisin.

Syy lähtöön oli selvä: minut oli kutsuttu käyttäjätutkimukseen, jossa pääsin kokeilemaan erään tunnetun yrityksen kannettavan laitteen prototyyppiä ja kertomaan siitä mielipiteitä. Kirjoitin vaitiolovelvollisuussopimuksen, joten sanon vain, että laite tuntui todella mukavalta ja sellaisen voisi ehkä joskus tulevaisuudessa ostaakin, jos ei kovinkaan kallis ole. Palkaksi tunnin mittaisesta sessiosta sain 20€:n lahjakortin Stockmannille ja lisäksi kaksi Finnkinon leffalippua. Pitääkin joku päivä katsoa, jos stokkalta löytyisi jokin peli, jonka voisi ostaa. :P
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #205 : 27.11.2007 13:11 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Syy lähtöön oli selvä: minut oli kutsuttu käyttäjätutkimukseen, jossa pääsin kokeilemaan erään tunnetun yrityksen kannettavan laitteen prototyyppiä ja kertomaan siitä mielipiteitä.
Olikohan sama tunnettu yritys joka minua orjuuttaa joka arkipäivä? En tosin saa varsinaan täällä mainita sitä nimeä, koska se olisi turvallisuusriski ja vaitiolovelvollisuus on allekirjoitettu.  :rollaus:
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #206 : 27.11.2007 13:14 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Syy lähtöön oli selvä: minut oli kutsuttu käyttäjätutkimukseen, jossa pääsin kokeilemaan erään tunnetun yrityksen kannettavan laitteen prototyyppiä ja kertomaan siitä mielipiteitä.
Olikohan sama tunnettu yritys joka minua orjuuttaa joka arkipäivä? En tosin saa varsinaan täällä mainita sitä nimeä, koska se olisi turvallisuusriski ja vaitiolovelvollisuus on allekirjoitettu.  :rollaus:
Mahdollisesti, mutta minäkään en voi mainita sitä juuri samoista syistä... Mutta Kesko se ei ole.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #207 : 28.11.2007 17:40 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili Kotiin saapuessani postiluukussa oli kirje. Kuoressa oli ammattikorkeakoulu Haaga-Helian logo. Kuoren sisällä oli paperi, jossa luki että olen saanut kyseisestä lafkasta paikan matkailualan opintoihin. Olin hieman iloinen.
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #208 : 03.12.2007 19:46 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili 27 vuotta paukahti mittariin.
vois lähteä lähi siwasta hakemaan mäyräkoiran ja sitten liveen vääntämään call of dutya tai guitar heroa.
synttärit, mikä ihana tekosyy ;D
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #209 : 04.12.2007 10:48 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
27 vuotta paukahti mittariin.
vois lähteä lähi siwasta hakemaan mäyräkoiran ja sitten liveen vääntämään call of dutya tai guitar heroa.
synttärit, mikä ihana tekosyy ;D
Oho, oon jostain syystä saanut käsityksen, että sä olisit noin 20 vuotias. :o Heitti sitten jokusella vuodella. :P
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines