Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663971 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #120 : 27.09.2007 12:17 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili ^Käy näyttämässä itseäsi lääkärissä.
Mainitsemissanne käden puutumisessa on kyse saturday night palsysta, jossa radialishermo jää puristuksiin.


Mitä tapahtui tänään?
Sain 1800€ apurahan Idmanin säätiöltä opiskelua varten. Which was nice.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #121 : 28.09.2007 10:03 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Tapahtunut oikeastaan tällä viikolla. Maanantai ja tiistai oli perus koulussa olemista. Keskiviikko oli SE päivä jota on odotettu melkein kolme vuotta. Halo 3 julkaistiin, ja postissa odotti Legendary Edition. Hiki valuen kävelin ennätyksellisen nopeasti kotiin postista, vaikka raahasin mukana parin kilon pakettia. Näyttänyt varmaan aika koomiselta sivusta katsottuna kun lyllersin paketti sylissä kotiin. Kampanjan kimppuun en päässyt, koska co-op seurani jo Halo 1 ja 2:sta oli töissä neljään saakka. Seitsemältä lähti bussi kohti Kemiötä, kotipaikkakuntaani. Aamulla kymmeneltä oli siellä kutsunnat. Vaikka meitä ei ollut kuin reilut 40, kesti tapahtuma useamman tunnin. Vihdoin sain tiedon mihin pääsen (Upinniemi I/09). Helpottuneena lähdin kotiin.

Siellä kaivoin esiin kaikki vanhat Xbox, GameCube ja PS2-pelit. Säästin ne rakkaimmat ja loput pakkasin kassiin. Äitini oli lupautunut ajamaan minut kotiin tänne Saloon, tehtiin pieni lenkki ja koukattiin Turun kautta. Kärräsin ne turhimmat pelit GameStopiin. Mukaan tarttui Assassins Creed Collectors Edition (en tiedä mitä sisältää, olen vaan heikkona CE:ihin), Mass Effect Collectord Edition, Orange Box ja Kane & Lynch: Dead Men. Kaikki siis 360:lle. AC:sta piti maksaa 6€ ylimääräistä, eli koko setti kustansi 9€. Loppuvuoden pelihankinnat olivat melkolailla siinä. Mario Galaxy ja ehkä pari yllätysnimikettä saattaa eksyä hyllyyni.

No kun kerran Turussa oltiin ja Hansassa näytti olevan alennusmyynnit, niin vinkkasin äidille jos viitsisi ostaa mulle uudet housut, kun ei ole pitkään aikaan mitään mulle ostanu. Suostui ihan mukisematta. Sainpa vielä hupparinkin ja viikonpäiväsukat.  :P

Sitten Hesen kautta kotiin ja VIHDOIN sen Halon kimppuun. No eih. 360 näytti taas mistä on kotoisin. Ei, se ei hajonnut. Mutta kämppikseni ja co-op kaverini oli vääntänyt moninpeliä koko päivän huoneessa, jossa oli ikkuna kiinni, tietokone ja LCD telkku päällä, plus tietenkin boxi. Kun avasin oven, tuntui kuin olisin keskellä tulivuorta. Boxi ei tainnut lämmöstä pitää, sillä mokoma tekele ylikuumeni aina hetken kampanjan tahkoamisen jälkeen. Huoh. Pitää siis edelleen varoa spoilereita  :rollaus:

Ei mitään kummempaa, mutta teki mieli kirjoittaa, sillä olen viime aikoina ollut melkoinen kotikissa, ja nyt oli näin paljon häppeninkiä parille päivälle. Niinpä juu, olihan siellä Kemiössä muuten uusi kissanpentukin  :) Nyt on kaksi isoa kissaa, Iines ja Neekeri, ja nyt vielä tämä pentu, Rölli nimeltään.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #122 : 28.09.2007 16:05 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili
Neekeri

Älä kadota kissaasi Merirastilassa.
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #123 : 30.09.2007 18:25 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Ihme ja kumma, hain töitä. Puoli vuotta on ollut tarkoituksena ja nyt löysin työpaikan, jossa voisi olla mukava työskennellä. Nyt on muutenkin asiat siinä kunnossa, että pystyisin käymään töissä (syksyn yo:t vihdoin ohi!).

Tuskin tuota työtä saan, kun en tiedä, vaaditaanko minulta valmista koulutusta tai työkokemusta, mutta eihän se mitään ota, jos ei annakaan. Toivotaan nyt kuitenkin parasta.

EDIT: 6.10.2007:

Tuli tänään vastaus: "Kiitos haustasi, mutta valitettavasti haku ei kohdistunut sinuun." Taitaa siis olla tiedossa vielä pitkä aika ilman töitä.


« Viimeksi muokattu: 06.10.2007 18:08 kirjoittanut CurryFrank »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #124 : 09.10.2007 21:32 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Perjantaina olen lähdössä noin puoleksitoista viikoksi Ruotsiin. Lennot on varattu jo hyvissä ajoin viikkoja sitten. Tänään sitten tuli tällainen sähköpostiviesti:
Lainaus
Hei,
 
Johtuen konetyypin Dash 8-400 peruutuksista, SAS on edelleen joutunut perumaan joitakin vuorojaan. Valitettavasti vuoro 0710 - 0710 Helsingistä Tukholmaan on peruutettu. Lentoyhtiö tarjoaa teille tilalle seuraavaa vaihtoehtoa: 
 

KF
425  12OCT    HELARN 0800 0800
 
Ilmoitatteko sopiiko muutos teille niin voimme päivittää lippunne.
Pelästyin tietenkin, että mitä ihmettä, ehdinköhän sitten jatkolennolle varmasti. No, kävi onni onnettomuudessa, sillä jatkolento lähtee vasta kello 12 aikoihin. Ja nyt on sitten jopa tunnin verran lyhyempi odotusaika Arlandassa. Tosin pelatessahan sekin olisi mennyt, kuten menevät muutkin odotustunnit.

Kerrankin käy siis hyvä tuuri. ;D
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #125 : 10.10.2007 13:44 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Voitin tänään toisella työpaikallani vuoden positiivisimman ja hyvää työilmapiiriä luovan työntekijän tittelin. Mitään varsinaista palkintoa diplomin lisäksi ei ollut, mutta kiva yllätys silti.  :)

Lisäksi tänään alkoi omat yrityssuunnitelmat selkeytyä. Saattaapa hyvinkin olla mahdollista, että parin vuoden päästä saatetaan koittaa oman graafisen alan yrityksen perustamista muutaman muun henkilön kanssa Tampereelle. Yrityskoulutuksen kautta olen innostunut ajatuksesta aika paljonkin ja se voisi olla hyvinkin mahdollista. Saa nähdä miten käy.

Paskempi uutinen on, että sain eilen jonkun pirun inhottavan allergisen reaktion suihkugeelistä kaulan ja olkapäiden alueille. Iho ihan punertui ja alkoi kutiamaan. En ole koskaan ollut millekkään allerginen, joten tuli aika yllättäen. Onneksi lääkärin mukaan vaivan pitäisi hävitä muutamassa päivässä. Ärsyttävää, mutta onneksi mikään ei voi pilata tämän päivän hyvää tunnelmaa.  :P
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #126 : 10.10.2007 16:09 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Jos tarvitset laiskaa, mutta ah niin lahjakasta graafikkoa yritykseen niin heitä pullopostilla  :lol:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #127 : 10.10.2007 17:19 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Onnea TK, sekä arvonimen johdosta että myös tuolle yritys-hankkeelle.

Itsellänikin suuntaa vahvasti ajatus oman toiminimen perustamisesta. Toistaiseksi se on ollut vaan laiskoina hetkinä mieleen pulpahtanut ajatuksenpoikainen, mutta kuka tietää josko sitä joskus lähtisin rakentamaan vakavalle pohjalle. Skillejä kuitenkin löytyy uusmediapuolella moneen suuntaan.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #128 : 11.10.2007 17:35 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili TK saattaa voittaa aina kaiken muun, mutta ainakin minä pääsin tänään (TK ei ilmeisesti ollut huomannut osallistua) Pirkanmaan ICT-alan rekrytapahtumassa scorettamaan pullon cavaa + yrityskrääsää. Cavalla sentään voi tehdä jotain.  ;D

Edit: Minä tulisin TK:n yrityksen vaikka ilmaiseksi kahvinkeittäjäksi jos saisin yhden prosentin lafkan osakkeista. Osingot tekisivät minustakin miljonäärin parissa vuodessa.


« Viimeksi muokattu: 11.10.2007 23:44 kirjoittanut Tuulisti »
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #129 : 11.10.2007 17:48 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Edit: Minä tulisin TK:n yrityksen vaikka ilmaiseksi kahvinkeittäjäksi jos saisin yhden prosentin lafkan osakkeista. Osingot tekisivät minustakin miljonäärin parissa vuodessa.

Totta! Minusta saisi lafkaan sen it-tukihenkilön joka vain soittaa toiseen numeroon ja valittelee id100 tti virhettä. Palkkahan tietty olisi normaali it-työlaisen, eli olematon.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #130 : 11.10.2007 23:15 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Tapahtuu itseasiassa huomenna:

Lähden huomenna perjantaina kello 8 lentäen kohti Arlandaa, josta jatkolento lähtee puolenpäivän aikoihin Umeåån. Länsinaapurissamme olisi tarkoitus viettää noin puolitoista viikkoa siellä asuvan siskoni seurana. Lentokentällä tulee pelattua DS:llä, ja paluumatkalla pitäisi pelikoneessa olla Phantom Hourglass. En malta odottaa.  ;D

Tosiaan, matkan takia en tännekään tule kirjoittelemaan puoleentoista viikkoon. Palaan 22.10., joten silloin saatan heittää jotain matkareportaasia kuvien kera. Pakko ottaa tällä kertaa kamera mukaan, jotta saan vangittua Umeån kauneuden digitaaliseen muotoon.  8)

Se on sitten heippa vähäksi aikaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #131 : 12.10.2007 00:02 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Edit: Minä tulisin TK:n yrityksen vaikka ilmaiseksi kahvinkeittäjäksi jos saisin yhden prosentin lafkan osakkeista. Osingot tekisivät minustakin miljonäärin parissa vuodessa.

Totta! Minusta saisi lafkaan sen it-tukihenkilön joka vain soittaa toiseen numeroon ja valittelee id100 tti virhettä. Palkkahan tietty olisi normaali it-työlaisen, eli olematon.


:lol: Kuinkahan monta tuollaista saman tyylistä viestiä olen tänäänkin saanut mesessä eri henkilöiltä. -"joo, minä tuun sitten sinulle töihin, kun ei se yritys voi olla menestymättä", "kerro jos tartet lisägraafikkoa", "kerro jos tartet lakiasiantuntijaa", "kerro jos tartet atk-henkilöä", "kerro jos tartet kahvinkeittäjää" . Kerralla suuryritys pystyyn. :lol:


Taas muuten ihan helevetin järkevää olla hereillä tähän aikaan, vaikka aamulla viideltä Tampereelle lähtö. Saa nähdä löytyykö tällä kerralla jotain hyvää asuntoa sieltä.


« Viimeksi muokattu: 12.10.2007 00:14 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #132 : 12.10.2007 11:32 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Taas muuten ihan helevetin järkevää olla hereillä tähän aikaan, vaikka aamulla viideltä Tampereelle lähtö. Saa nähdä löytyykö tällä kerralla jotain hyvää asuntoa sieltä.
etuovi.com tai www.skv.fi,...sulla kun ei rahasta ole kiinni niin luulisin että löydät kämpän tampereelta suht helposti ;) Hervannasta kaksio 700€:lla. Sinne on just rakennettu talo johon pääsee muuttaan ens kuun alussa. Jos niitä kämppiä on vielä jäljellä....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #133 : 13.10.2007 10:56 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hervannasta kaksio 700€:lla. Sinne on just rakennettu talo johon pääsee muuttaan ens kuun alussa. Jos niitä kämppiä on vielä jäljellä....
HeinZ lopeta heti tuollainen pelleily, ei kukaan halua Hervantaan. Sitä paitsi, 700 eurolla TK saa muuttaa vaikka meille, minä muuttaisin johonkin toiseen keskustakaksioon, maksaisin ehkä reilut 500e ja pitäisin voiton.  ;)
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #134 : 13.10.2007 12:46 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Kaukajärvi oli ihan kiva paikka. Kivat maisemat ja posti, kauppa, kioski, kebab, McDonald's ym. oli lähellä.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #135 : 13.10.2007 13:47 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili ... ja vitusti rantojen miehiä. Johtuu ehkä legendaarisista juottoloista Goljat & Kivitasku.

Yleisesti ottaen Tampereella kannattaa asua ennemmin itä- kuin länsipuolella.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #136 : 13.10.2007 16:37 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Yleisesti ottaen Tampereella kannattaa asua ennemmin itä- kuin länsipuolella.
Kyllä, länsipuoli on väärällä puolella koskea. Siellä voi käydä Plevnassa, Sokoksella ja ääritapauksessa pääkirjastolla asti, mutta siitä lännempänä ei ole mitään. Itse voisin asua länsipuolella, mutta ehdottomasti vain keskustori-hämeenpuisto -välillä

Eilen tuli työporukalla vähän juhlittua, ja nyt "väsyttää". Silti oli käytävä hulluilla päivillä, mutta en ostanut mitään. Yritin miettiä missä on se ihmisryhmä joka nauttii hulluilla päivillä käymisestä - en nimittäin ole vielä tavannut yhtään.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #137 : 21.10.2007 17:04 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili Juma...kerrankin onni potki täälläkin ja onnistuin jopa voittamaan jotain. Elikkä jokin aika sitten osallistuin Egmontin Halo 3-kilpailuun ja tänään kotiin tulessa paketti odottikin jo ja nyt sitten omistetaan Halo graphic novel.
Olin kyllä varma, ettei voittoa tullut sieltäkään, kun ei mitään ilmoitusta tullut, mutta parempi näin :)
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #138 : 21.10.2007 18:41 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Juma...kerrankin onni potki täälläkin ja onnistuin jopa voittamaan jotain. Elikkä jokin aika sitten osallistuin Egmontin Halo 3-kilpailuun ja tänään kotiin tulessa paketti odottikin jo ja nyt sitten omistetaan Halo graphic novel.
Olin kyllä varma, ettei voittoa tullut sieltäkään, kun ei mitään ilmoitusta tullut, mutta parempi näin :)

Mullekin oli näköjään tullut tuollainen perjantaina. Ihan hieno kirjanen.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #139 : 22.10.2007 10:17 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Työpaikan pikkujoulut ovat parin viikon päästä ja tänään tuli ohjelmalista kaikille osallistujille. Ruokailun lisäksi luvassa on myös kaikenlaisia kilpailuja lautapeleistä konsolipeleihin. Listalla näkyi mm. Singstar,  Wii sports, sekä vaikka mitä muuta ja lopulta se minulle suurin yllätys... Super smash bros melee.

Kuulin että kisoista on palkinnoksi lahjakortteja ja muuta sälää, joten mulla on vahva tuntuma, että saatan jotain voittaakin... ainakin smashista. Kerrankin hyvä tuuri pikkujouluissa, kun aina olen saanut niissä vain paskaa lahjaksi.  :lol:
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #140 : 22.10.2007 11:15 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Super smash bros melee.
En tiennytkään, että olet lastentarhassa töissä.

Edit: Huahauhauhahaubabuahaua


« Viimeksi muokattu: 22.10.2007 13:24 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #141 : 22.10.2007 11:56 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Työpaikan pikkujoulut ovat parin viikon päästä ja tänään tuli ohjelmalista kaikille osallistujille. Ruokailun lisäksi luvassa on myös kaikenlaisia kilpailuja lautapeleistä konsolipeleihin. Listalla näkyi mm. Singstar,  Wii sports, sekä vaikka mitä muuta ja lopulta se minulle suurin yllätys... Super smash bros melee.

Kuulin että kisoista on palkinnoksi lahjakortteja ja muuta sälää, joten mulla on vahva tuntuma, että saatan jotain voittaakin... ainakin smashista. Kerrankin hyvä tuuri pikkujouluissa, kun aina olen saanut niissä vain paskaa lahjaksi.  :lol:

En voi ymmärtää mistä tuo äijä on pulpahtanut. Ei yhden äijän elämässä voi olla noin paljon mukavia yhteensattumia. Eihän siinä ole mitään järkeä!!!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #142 : 22.10.2007 12:50 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
En voi ymmärtää mistä tuo äijä on pulpahtanut. Ei yhden äijän elämässä voi olla noin paljon mukavia yhteensattumia. Eihän siinä ole mitään järkeä!!!

Rehellisesti sanottuna en itsekään aina tajua. Kohta alan itsekin uskoa, että minulla on oikeasti tuuria, kun vähän väliä sattuu jotain mukavaa. Vähän aikaa sitten löysin arvokkaan puhelimen torilta ja eilen kävin ilmaiseksi syömässä, kun löysin 5e setelin maasta läheisen ruokapaikan edestä. Kaverit oli vielä mukana ja sain taas kuulla niiltä vittuilua tuurista. Itsepähän kävelivät ensin rahan yli, joten omapahan on heidän mokansa. :(


« Viimeksi muokattu: 22.10.2007 13:14 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #143 : 22.10.2007 14:59 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Lottoa tai muita arpapelejä kokeillut?
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #144 : 22.10.2007 22:28 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili TK on kyllä oikea hannuhanhi. Ja jos TK on hannuhanhi, minä olen akuankka:

Tänään tulin puolentoistaviikon jälkeen takaisin kotiin siskoni luota Ruotsin Uumajasta. MSN Messenger oli hakkeroitu, eikä GameStopilta ole vieläkään tullut puhelinsoittoa GHII:sesta. Ketuttaa älyttömästi. Onneksi sentään uusi näppis oli tullut postiluukusta(!) sisään. Se pelasti päivän ainakin jollain tasolla.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #145 : 23.10.2007 10:12 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Voi voi. Kyllä ton tason takaiskut saa helposti ihmisen aloittamaan ranneviulun soittamisen tai vaihtoehtoisesti ostamaan pari metriä lujaa köyttä. Voimia sinne!

Mitä tänään tapahtui? Luin koko aamupäivän tenttiin aiheesta "neste- ja elektrolyyttitasapaino."
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #146 : 23.10.2007 14:04 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Voi voi. Kyllä ton tason takaiskut saa helposti ihmisen aloittamaan ranneviulun soittamisen tai vaihtoehtoisesti ostamaan pari metriä lujaa köyttä. Voimia sinne!
Sanoinko, että nuo ovat ainoat takaiskut? On niitä muitakin, mutta nuo olivat vain esimerkkejä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #147 : 23.10.2007 15:42 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Voi voi. Kyllä ton tason takaiskut saa helposti ihmisen aloittamaan ranneviulun soittamisen tai vaihtoehtoisesti ostamaan pari metriä lujaa köyttä. Voimia sinne!
Pelasti päiväni armottoman seitsemän tunnin luentorupeaman jälkeen, kiitos!
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #148 : 23.10.2007 23:28 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Sain roskapostia.

Ehkä pitää selittää, minkälaista roskapostia sain. Postin sisältönä mainostettiin jotain never heard teknobändiä ja postissa oli liitteenä mp3-tiedosto. Vastoin suosituksia menin kuitenkin aukaisemaan liitetiedoston ja mitä sieltä kuuluikaan? Monotoonista ääntä, joka pyysi ostamaan viagraa.

EDIT: Ahaa, ilmeisesti net.nytissäkin on tästä juttu.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #149 : 26.10.2007 18:29 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Menin sitten hakemaan paikkaa Nintendo-tuotteiden esittelijänä. Tänään oli haastattelu AMO:n toimistolla ja paikka varmistui. Aika mahtavat fiilikset kyllä. Vaikkei esittelytyö varmasti ole mitenkään hohdokasta hommaa, niin jo se että pääsee työskentelemään silloin tällöin oman harrastuksen parissa on mahtavaa.

Muistan kun joskus 15 vanhana näin työhakuilmoituksen Nintendon Clubi lehdessä ja jo silloin halajin pestiä yli kaiken. Hienoa että sain toisen mahdollisuuden.

DigiExpoon en vielä päässyt esittelemään, mutta eiköhän ensikosketus tähän hommaan pian saada.

Mukava oli mennä kotiin pelaamaan Corruptionia. :)
www.playfire.com/migge
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines