Re: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #1537 : 31.12.2009 15:18 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #1539 : 31.12.2009 17:11 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Perussuomalainen Ibrahim Shkupolli teon takana.
Kannattaisi varmaan lisätä vielä sitä maahanmuuttoa. Saksassa nämä ovat arkipäivää.
Onko linkkiä noihin Saksan "arkipäiväisiin" tapauksiin? Siis en sillä että en uskoisi, mutta eräs tuttuni puolustelee aika paljonkin että Suomeen pitää ottaa pakolaisia ja että niistä ei yleisesti ole mitään haittaa. Itse kun olen kallistunut hiukan toiseen suuntaan, vähintäänkin tarkemman syynnin puolesta. Joten olisi mukava saada jotain konkreettista perustetta että suuremman "sisäänoton" maissa tilanne on vähintäänkin epäilyttävä. Vaikka onhan silläkin varmaan osansa että Saksan tukijärjestelmä on huonompi kuin Suomessa (ainakin maahanmuuttajille/pakolaisille), mutta kuitenkin.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #1540 : 31.12.2009 17:27 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
http://www.youtube.com/watch?v=XNDvoa2ABNQ&feature=player_embedded
Sama homma Ruotsissa, ruotsia ei oikein voi enää pelastaa. Vuonna 2050 valtauskonto on islam. Karua katseltavaa, tosin ihan oikein jos tulevat tänne ja leikkivät isäntää, kun suomalaiset ovat niin vässyköitä pitääkseen omasta kulttuurista kiinni.
btw, sun tuttusi ei varmaan ole lukenut suomen rikostilastoja ja nähnyt sitä tosiasiaa eli faktaa, että maahanmuuttajat(tietyt maat) ovat käytännössä aina yliedustettuina niin raiskauksissa, kuin varkauksissa jne.
Mulla ei sinänsä ole maahanmuuttoa vastaan mitään, mutta oon sitä mieltä että maassa maan tavalla ja että pitää olla vastavuoroisuutta. Jos sulle tarjotaan kämppä, elatus, opiskelut, niin vähintä mitä mä edellytän on, että sä noudatat lakia.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
« Vastaus #1545 : 31.12.2009 19:24 »
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
« Vastaus #1546 : 01.01.2010 13:48 »
Gba
Jäsen
Mulla ei sinänsä ole maahanmuuttoa vastaan mitään, mutta...
Emmä rasisti oo, mut...Ikävä juttuhan tuo. Itse olin töissä kun porukka alkoi soittelemaan että olinko ollut Sellossa. Nyt juhlimaan uutta vuotta Leppävaaraan. It's 2010 bitches!
Tosi huono läppä.
Oon sitä mieltä, että suomella ei ole valmiuksia ottaa pakolaisia. Työperäinen maahanmuutto on eri juttu. Nykyään meillä on pirusti velkaa ja maahanmuuttajien kotouttaminen ontuu, se näkyy juuri suuressa työttömyydessä heidän kohdallaan, mikä taas lisää sitä valtion velkaa. Mihin tämä johtaa? Lisää velkaa ja lisää velkaa, ei varmaan kauaa tämä "hyvinvointiyhteiskunta" pyöri.
Mulla on alaisenakin niin virolaisia, intialaisia, afrikasta tulleita, vietnamilaisia, unkarilaisia, venäläisiä, kaikki hyviä työntekijöitä. Frendeinä myöskin. Rasistiksi leimaaminen on naurettavaa ja voi verrata melkein hitler korttiin.
Suomessa on kyllä mediassakin kumma asenne, että ainostaan suomalaista kulttuuria ja yhteiskuntaa saa kritisoida.
edit: zoukkalta erinomainen viesti!
Käsi ylös ketkä tukee rahallisesti(kirkon ulkomaanapu) afrikan köyhiä maita?
-Gba(viimeksi ostin vuohen)
Monella lautalaisen nimellä jatketaan listaa? Olenko sittenkin ainoa? Rasisti siis? Joelin voisi listaan laittaa, koska hän on tsadissa turvaamassa rauhaa. Oon sitä mieltä ollu aina, et kalastajalle pitää antaa onki eikä valmista kalaa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.2010 13:54 kirjoittanut Gba »
tallennettu
« Vastaus #1549 : 03.01.2010 18:47 »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
« Vastaus #1553 : 07.01.2010 22:36 »
Gba
Jäsen
Hajoa aamuus!
Aamulla, sitten mankasta täysillä "mä lähden himaan"
Mä aikani täällä kärsin,
hevosennäkkileipää järsin.
Nyt se paska ohi on,
on riemu juupel mahdoton.
Tuosta portista juoksen helvetin lujaa,
vapaana miehenä pitkin kujaa.
Nyt vipinaa tennariin ja Konsta lähtee siviiliin!
Mä lähden himaan, mä lähden himaan,
ei iske enää mikään ei mua määrää vääpelikään!
Juhannus, joulu ja uusvuosi kiinni,
pois kun pääsen kuplii viini.
Ei kapteeni lomaa myönnä,
"Anomus perseeseesi työnnä."
Ei enää ympärillä aitaa,
ei oo päällä peltipaitaa,
mä häviäjille pokkuroin ja ykstoista kuukautta pahoin voin.
Hei kamppari vedä käteen Konsta nakkaa jämät mäkeen joo joo joo.
tallennettu
« Vastaus #1555 : 25.01.2010 21:19 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Tämä on tapahtunut viimeisen kuukauden aikana mutta tänään tilanne pääsi todelliseen alkuun. Joulukuun puolessa välissä kävin Espoossa työhaastattelussa. Menin paikalle aika rutiinilla enkä uskonut hommasta mitään kehkeytyvän kun Uudenmaan alueella firmat ei kovin innokkaasti ulkopuolisia katsele. Vaikka olihan haastattelu jo positiivinen yllätys, erityisesti kun paikka olisi todella hyvä, työnkuvaltaan ja tulevaisuuttakin ajatellen. Vakituinen paikkakin vielä. Yllätys olikin suuri kun joulukuun 18. päivä tulikin soitto että "Saat paikan jos kiinnostaa". Lähes perseelleenhän siinä tuli lennettyä ja siinä välissä yritin sopertaa että totta kai. Tunnelma oli aika hieno jo sen pienen katkeruudenkin vuoksi joka oli ollut hiukan aikaa takaraivossa (joku on ehkä saattanut täälläkin huomata ) piiiiiitkän työttömyyden ja "outojen" hylkäysten vuoksi. Tästä tulikin pieni pelko tilalle takaraivoon. En tiennyt uskallanko juttua "levitellä" erikoisemmin ennen kuin on nimi paperissa tai työpaikalla Tilanne vain tuntui niin epäuskottavalta. Tämän vuoksi hurraa -huudot facebookissa, täällä ja useimmissa tilanteissa jäi toteuttamatta että ei karma (tai jokin) iske takaisin
Mutta tämä uutinen kuitenkin käänsi arjen täysin päälaelleen. Joulun pyhät oli tulossa ja pitäisi saada tammikuun viimeiseen viikkoon mennessä kämppä Espoosta ja muutettua ja "kotiuduttua" alueelle. Sähellystähän siitä tuli ja meno on ollut kiireistä, shokeeraavaa, paskamaista ja hienoakin. Ja toihan uudenvuoden aaton tapahtumatkin oman lisäyksensä koko hommaan. Lisäksi Vitutus-ketjusta joku on saattanutkin lukea että uudessa kämpässäkin on ollut omat vaivansa ja olenkin tullut siihen tulokseen että kämppä ei kyllä laadultaan ole mitään huippua, vaikka neliöiden hyötykäyttö on kyllä varsin kiitettävää.
Mutta nyt olen asustellut kihlatun kanssa Espoossa about viikon päivät ja tänään oli ensimmäinen työpäivä yrityksessä nimeltä Tieto Finland. Paineet oli (ja on edelleen) aika kovatkin, vaikka homma nyt ei ole sinänsä ole kovin erikoista, mutta erittäin laaja-alaista. Joten opeteltavaa ja muistettavaa riittää todella paljon. Työkaverien kirjo on kyllä yllättävän suuri ihan omassa tiimissäkin. Fiksua porukkaa kyllä näin ensireaktion perusteella. Joten loppujen lopuksi ensimmäisen työpäivän pahin juttu tulikin aamusta: Herääminen. Puolitoista vuotta olen herännyt pidemmälti miten huvittaa joten aikainen herätys kyllä hiukan kyrsi. Tosin osan "tunnelmasta" toi sekin tosi asia että en käynyt aamulla suikussa vaan "kuupalla". Eli suihkuletku on rikki (jota huolto porukka ei tullut VIELÄKÄÄN korjaamaan vaikka perjantaina jo soitin! Ihme porukkaa!) joten eihän siinä auttanut kuin ottaa ämpäri ja kuuppa käyttöön että pahimman hajun sai pois.
Mutta varsin tottutelumainen tunnelma on vielä meneillään joka kestääkin varmaan pari viikkoa vielä. Mutta eiköhän tämä tästä. Viikonloppuna pääsee varmaan jo hiukan nollaamaan tilannetta
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #1558 : 25.01.2010 21:51 »
tallennettu