Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 669217 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1530 : 20.12.2009 01:31 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Pelaajacast...
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1531 : 27.12.2009 11:44 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1532 : 27.12.2009 21:51 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Lottosin ensimmäisen kerran elämässäni. Neljä oikein. Ens kierroksella vois vetää seitsemän. 8)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1533 : 31.12.2009 12:43 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Sisko herätti äsken ja höpisi jostain Kauppakeskus Sellon ampumavälikohtauksesta. Nooh, en jaksanut ottaa enää unestakaan kiinni ja juttukin vaikutti niin mielenkiintoiselta että päätin avata välittömästi tietokoneen ja tarkistaa itse asian. Kyllä, kauppakeskuksen Prismassa on todellakin ammuskeltu ja neljä kuolonuhria jo vahvistettu, toivottavasti ei ole enempää. Koko kauppakeskus on nyt evakuoitu ja ampujakin ilmeisesti vapaalla jalalla.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1845821
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1534 : 31.12.2009 12:50 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Klo 14.30 tulee poliisin tiedotustilaisuus tuosta tapahtuneesta. Valitettavia tapauksia :( Ja nyt nousee taas karmea haloo käsiaseluvista ja yleisestä turvallisuudesta. Toivottavasti tämä ei jatku tällä ammuskelu per vuosi linjalla :(
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1535 : 31.12.2009 12:56 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Perussuomalainen Ibrahim Shkupolli teon takana.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1536 : 31.12.2009 14:54 »
ZepKi Jäsen Viestejä: 308 Basaaripisteet: 0 Profiili Kamalia tapauksia tuommoiset :(

Ihmetyttää kylläkin, miten nyt vasta yli neljän tunnin päästä oli ampujan kämpästä löydetty ruumis. Luulis, että ampujan asunto ois ollu ihan ykkösprioriteettina noissa etsinnöissä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1537 : 31.12.2009 15:18 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Ihmetyttää kylläkin, miten nyt vasta yli neljän tunnin päästä oli ampujan kämpästä löydetty ruumis. Luulis, että ampujan asunto ois ollu ihan ykkösprioriteettina noissa etsinnöissä.

Ei tainnut olla alkuun mitään hajua, kuka vastuussa oli, kun äijä oli kerta päässyt liukenemaan paikalta.

Pistää kyllä kiitolliseksi, että joululoma toi Ouluun.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1538 : 31.12.2009 17:04 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili
Perussuomalainen Ibrahim Shkupolli teon takana.

Kannattaisi varmaan lisätä vielä sitä maahanmuuttoa. Saksassa nämä ovat arkipäivää.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1539 : 31.12.2009 17:11 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Perussuomalainen Ibrahim Shkupolli teon takana.

Kannattaisi varmaan lisätä vielä sitä maahanmuuttoa. Saksassa nämä ovat arkipäivää.

Onko linkkiä noihin Saksan "arkipäiväisiin" tapauksiin? Siis en sillä että en uskoisi, mutta eräs tuttuni puolustelee aika paljonkin että Suomeen pitää ottaa pakolaisia ja että niistä ei yleisesti ole mitään haittaa. Itse kun olen kallistunut hiukan toiseen suuntaan, vähintäänkin tarkemman syynnin puolesta. Joten olisi mukava saada jotain konkreettista perustetta että suuremman "sisäänoton" maissa tilanne on vähintäänkin epäilyttävä. Vaikka onhan silläkin varmaan osansa että Saksan tukijärjestelmä on huonompi kuin Suomessa (ainakin maahanmuuttajille/pakolaisille), mutta kuitenkin.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1540 : 31.12.2009 17:27 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.youtube.com/watch?v=XNDvoa2ABNQ&feature=player_embedded


Sama homma Ruotsissa, ruotsia ei oikein voi enää pelastaa. Vuonna 2050 valtauskonto on islam. Karua katseltavaa, tosin ihan oikein jos tulevat tänne ja leikkivät isäntää, kun suomalaiset ovat niin vässyköitä pitääkseen omasta kulttuurista kiinni.

btw, sun tuttusi ei varmaan ole lukenut suomen rikostilastoja ja nähnyt sitä tosiasiaa eli faktaa, että maahanmuuttajat(tietyt maat) ovat käytännössä aina yliedustettuina niin raiskauksissa, kuin varkauksissa jne.


Mulla ei sinänsä ole maahanmuuttoa vastaan mitään, mutta oon sitä mieltä että maassa maan tavalla ja että pitää olla vastavuoroisuutta. Jos sulle tarjotaan kämppä, elatus, opiskelut, niin vähintä mitä mä edellytän on, että sä noudatat lakia.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1541 : 31.12.2009 17:39 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Joopajoo.. Kerrankin ulkomaalaistaustainen on vastuussa tällaisesta veriteosta, niin kylläpä ollaan huutelemassa. Tosiasiassa kosovolaiset, suurin osa afrikkalaisista (en ota somalialaisista nyt kantaa), venäläiset ja aasialaiset on paljon mukavampia sekä rauhallisempia naapureita kuin suomalaiset.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1542 : 31.12.2009 18:19 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mulla ei sinänsä ole maahanmuuttoa vastaan mitään, mutta...

Emmä rasisti oo, mut...

Ikävä juttuhan tuo. Itse olin töissä kun porukka alkoi soittelemaan että olinko ollut Sellossa. Nyt juhlimaan uutta vuotta Leppävaaraan. It's 2010 bitches!
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1543 : 31.12.2009 18:57 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Mautonta huumoria, mutta jotenkin tämä Sellon nettisivujen banneri saa surmien jälkeen aivan uuden merkityksen.



”After-shootout sale! Grab amazing bargains while most are still too afraid to come shopping!”
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1544 : 31.12.2009 19:18 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Köyhä on köyhä, syrjitty on syrjitty. Oli se sitten suomessa syntynyt paskoihin piireihin tai maahantulon takia niihin joutunut. Rasismi on raukkamaisuutta ja ongelmien pyyhkimistä omalta pihalta.

Asuin puoli vuotta täysin maahanmuuttajista koostuvan naapuruston keskellä ja se avasi silmät lopulta täysin auki. Vastaavaa ystävällisyyttä en ole ennen elämässäni naapureissa kohdannut. Jätkät painaa kahta työtä koulun lisäksi kun eivät ole oikeutettuja opintotukeen. Puhuivat myös täysin avoimesti maahanmuuttaja tutuistaan, jotka olivat kusipäitä Afrikassa ja jatkavat samaa rellestystä täällä.

Suomessa vaan suvaitaan niin paljon enemmän näiltä rettelöitsijöiltä kuin mitä heidän kotimaassaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1545 : 31.12.2009 19:24 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/12/ampumisvalikohtaus_heratti_suurta_huomiota_ulkomaan_mediassa_1332903.html?origin=rss

Tämä. Välillä melkein ottaa pattiin tuo "meistä uutisoidaan maailmalla" uutisointi. Varsinkin kauhajoen tragedian jälkeen tuntui siltä että asiasta haluttiin uutisoida sellaisella "meilläkin on kouluampumisia" asenteella.
Ampumavälikohtaus suomen kaltaisessa rauhallisena pidetyssä maassa ylittää kansainvälisen uutiskynnyksen, kyllä. Tässä vain paistaa tämä suomalaisten halu tietää mitä heistä muualla ajatellaan :)

EDIT:asiasta kukkaruukkuun:

Asuin puoli vuotta täysin maahanmuuttajista koostuvan naapuruston keskellä ja se avasi silmät lopulta täysin auki. Vastaavaa ystävällisyyttä en ole ennen elämässäni naapureissa kohdannut. Jätkät painaa kahta työtä koulun lisäksi kun eivät ole oikeutettuja opintotukeen. Puhuivat myös täysin avoimesti maahanmuuttaja tutuistaan, jotka olivat kusipäitä Afrikassa ja jatkavat samaa rellestystä täällä.

Itse olin 8 kk töissä firmassa missä oli paljon venäläisiä,virolaisia ja taisi siellä jokunen muunmaalainenkin olla. Ja huomasin saman, kaikki olivat ihan mukavia heppuja. Kielitaidon puute otti päähän, koska työssä piti osata lukea teknisiä piirustuksia, ja koeta siinä sitten neuvoa veli venäläistä että tämä rauta tähän ja sinne väliin tuo kun toinen ei huomenta osaa suomeksi sanoa :) Samaa lihaa ja vertä tässä ollaan. Ja samalla lailla minä siellä vittuunnuin suomalaisiin (lue:pomoon) kuin ulkomaalaisiinkin. :P


« Viimeksi muokattu: 31.12.2009 19:29 kirjoittanut Vin »
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1546 : 01.01.2010 13:48 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mulla ei sinänsä ole maahanmuuttoa vastaan mitään, mutta...

Emmä rasisti oo, mut...

Ikävä juttuhan tuo. Itse olin töissä kun porukka alkoi soittelemaan että olinko ollut Sellossa. Nyt juhlimaan uutta vuotta Leppävaaraan. It's 2010 bitches!

Tosi huono läppä.

Oon sitä mieltä, että suomella ei ole valmiuksia ottaa pakolaisia. Työperäinen maahanmuutto on eri juttu. Nykyään meillä on pirusti velkaa ja maahanmuuttajien kotouttaminen ontuu, se näkyy juuri suuressa työttömyydessä heidän kohdallaan, mikä taas lisää sitä valtion velkaa. Mihin tämä johtaa? Lisää velkaa ja lisää velkaa, ei varmaan kauaa tämä "hyvinvointiyhteiskunta" pyöri.

Mulla on alaisenakin niin virolaisia, intialaisia, afrikasta tulleita, vietnamilaisia, unkarilaisia, venäläisiä, kaikki hyviä työntekijöitä. Frendeinä myöskin. Rasistiksi leimaaminen on naurettavaa ja voi verrata melkein hitler korttiin.


Suomessa on kyllä mediassakin kumma asenne, että ainostaan suomalaista kulttuuria ja yhteiskuntaa saa kritisoida.


edit: zoukkalta erinomainen viesti!



Käsi ylös ketkä tukee rahallisesti(kirkon ulkomaanapu) afrikan köyhiä maita?

-Gba(viimeksi ostin vuohen) :)

Monella lautalaisen nimellä jatketaan listaa? Olenko sittenkin ainoa? Rasisti siis? Joelin voisi listaan laittaa, koska hän on tsadissa turvaamassa rauhaa. Oon sitä mieltä ollu aina, et kalastajalle pitää antaa onki eikä valmista kalaa.


« Viimeksi muokattu: 01.01.2010 13:54 kirjoittanut Gba »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1547 : 01.01.2010 15:16 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Levyjä pyöritellen meni UV playgroundissa ja kaikki meni suht putkeen. Enkä ollut edes kovin humalassa koko iltana.

Jee, tästä on hyvä jatkaa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1548 : 01.01.2010 16:13 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili Uutta vuotta tuli juhlittua juomalla maltillisesti muttei niin kohtuudella etteikö krapula hieman olisi puolen päivän aikaan herätessä päässä jyskyttänyt. En ole näemmä ainoa joka on poordilta kadonnut ja tainnut muutenkin paikka hiljetä. Viime vuosi oli pelirintamalla vähän mitäänsanomaton vaikka muutama hyvä peli ilmestyikin. Ehkä tuo oli osasyy miksi itse hävisin paikalta elokuun lopussa. Tämä vuosi vaikuttaa jokseenkin paremmalta ja alkuvuosikin tulee olemaan keskimääräistä vilkkaampi pelirintamalla. Jospa sitä tämän myötä tulisi taas aktivoiduttua täälläkin. Luultavammin kumminkin katoan taas tai postaamisen sijaan pelkästään luen.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1549 : 03.01.2010 18:47 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Käsi ylös ketkä tukee rahallisesti(kirkon ulkomaanapu) afrikan köyhiä maita?

Kerran kuussa lähtee vähistä rovoistani muutama lantti vieläkin köyhemmille spedeille.



Oli kiva mökkireissu tuossa ensimmäinen päivä. Löydettiin poikien kanssa kaapista NES ja vaikka mitä laatupelejä. Bissen kanssa niistä irtos yllättävän hyvät turneet muunmuassa Blades of Steel, Iron Sword, Solar Jetman, Tecmo Wrestling jne... oli se Tradewest (Rare) kyllä aikoinaan ehkä paras pelinkehittäjä.

Illemalla hakattiin kirveillä jäähän avanto ja käytiin heittämässä talviturkit jo ajoissa pois. Saunan viemäri oli paskana niin piti sitten sangon kanssa peseytyä lumihangessa. Aika extreme kylpemiset. Yöllä sit käveltiin oulujärven jäällä ja kuultiin kun joku jäälautta liikkui. Ääntä voi lähinnä verrata johonkin kaukaiseen lumivyöryyn tai ukkosmyrskyyn  :o
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1550 : 07.01.2010 19:38 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Eipä tässä oikein mitään muuta kuin,


TJ 1


 ;D ;D ;D ;D

Kohta voisi mennä viimeistä kertaa nauttimaan Suomen Puolustusvoimien tarjoamasta kuumasta suihkusta ja sitten voisi pakata huomenna palautettavat (vähät) varusteet.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1551 : 07.01.2010 20:19 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili onkos takana 180 vai 362??
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1552 : 07.01.2010 20:51 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
onkos takana 180 vai 362??

180pv. Tosi nopeasti meni kyllä syksy, varsinkin viimeiset 4kk. Mutta yhtään ei tule kyllä ikävä ja sääliksi käy niitä, jotka tänne vielä jäävät..
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1553 : 07.01.2010 22:36 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Hajoa aamuus!

Aamulla, sitten mankasta täysillä "mä lähden himaan"

Mä aikani täällä kärsin,
hevosennäkkileipää järsin.
Nyt se paska ohi on,
on riemu juupel mahdoton.
Tuosta portista juoksen helvetin lujaa,
vapaana miehenä pitkin kujaa.
Nyt vipinaa tennariin ja Konsta lähtee siviiliin!

Mä lähden himaan, mä lähden himaan,
ei iske enää mikään ei mua määrää vääpelikään!
Mä lähden himaan, mä lähden himaan,
ei iske enää mikään ei mua määrää vääpelikään!

Juhannus, joulu ja uusvuosi kiinni,
pois kun pääsen kuplii viini.
Ei kapteeni lomaa myönnä,
"Anomus perseeseesi työnnä."
Ei enää ympärillä aitaa,
ei oo päällä peltipaitaa,
mä häviäjille pokkuroin ja ykstoista kuukautta pahoin voin.

Mä lähden himaan, mä lähden himaan,
ei iske enää mikään ei mua määrää vääpelikään!
Mä lähden himaan, mä lähden himaan,
ei iske enää mikään ei mua määrää vääpelikään!

Hei kamppari vedä käteen Konsta nakkaa jämät mäkeen joo joo joo.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1554 : 16.01.2010 21:12 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Hajosin pankkitoimintaan, kun auoin äskettäin lojumaan jääneitä kirjeitä. Nordealta oli herunut tilille vuoden lopussa korkoa huikeat 88 senttiä, joista oli saman tien otettu lähdeveroa 20 senttiä. :lol:

Paskaa käteen duunarille, ja säästää kannattaa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1555 : 25.01.2010 21:19 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Tämä on tapahtunut viimeisen kuukauden aikana mutta tänään tilanne pääsi todelliseen alkuun. Joulukuun puolessa välissä kävin Espoossa työhaastattelussa. Menin paikalle aika rutiinilla enkä uskonut hommasta mitään kehkeytyvän kun Uudenmaan alueella firmat ei kovin innokkaasti ulkopuolisia katsele. Vaikka olihan haastattelu jo positiivinen yllätys, erityisesti kun paikka olisi todella hyvä, työnkuvaltaan ja tulevaisuuttakin ajatellen. Vakituinen paikkakin vielä. Yllätys olikin suuri kun joulukuun 18. päivä tulikin soitto että "Saat paikan jos kiinnostaa". Lähes perseelleenhän siinä tuli lennettyä ja siinä välissä yritin sopertaa että totta kai. Tunnelma oli aika hieno jo sen pienen katkeruudenkin vuoksi joka oli ollut hiukan aikaa takaraivossa (joku on ehkä saattanut täälläkin huomata ;) ) piiiiiitkän työttömyyden ja "outojen" hylkäysten vuoksi. Tästä tulikin pieni pelko tilalle takaraivoon. En tiennyt uskallanko juttua "levitellä" erikoisemmin ennen kuin on nimi paperissa tai työpaikalla :) Tilanne vain tuntui niin epäuskottavalta. Tämän vuoksi hurraa -huudot facebookissa, täällä ja useimmissa tilanteissa jäi toteuttamatta että ei karma (tai jokin) iske takaisin :)

Mutta tämä uutinen kuitenkin käänsi arjen täysin päälaelleen. Joulun pyhät oli tulossa ja pitäisi saada tammikuun viimeiseen viikkoon mennessä kämppä Espoosta ja muutettua ja "kotiuduttua" alueelle. Sähellystähän siitä tuli ja meno on ollut kiireistä, shokeeraavaa, paskamaista ja hienoakin. Ja toihan uudenvuoden aaton tapahtumatkin oman lisäyksensä koko hommaan. Lisäksi Vitutus-ketjusta joku on saattanutkin lukea että uudessa kämpässäkin on ollut omat vaivansa ja olenkin tullut siihen tulokseen että kämppä ei kyllä laadultaan ole mitään huippua, vaikka neliöiden hyötykäyttö on kyllä varsin kiitettävää.

Mutta nyt olen asustellut kihlatun kanssa Espoossa about viikon päivät ja tänään oli ensimmäinen työpäivä yrityksessä nimeltä Tieto Finland. Paineet oli (ja on edelleen) aika kovatkin, vaikka homma nyt ei ole sinänsä ole kovin erikoista, mutta erittäin laaja-alaista. Joten opeteltavaa ja muistettavaa riittää todella paljon. Työkaverien kirjo on kyllä yllättävän suuri ihan omassa tiimissäkin. Fiksua porukkaa kyllä näin ensireaktion perusteella. Joten loppujen lopuksi ensimmäisen työpäivän pahin juttu tulikin aamusta: Herääminen. Puolitoista vuotta olen herännyt pidemmälti miten huvittaa joten aikainen herätys kyllä hiukan kyrsi. Tosin osan "tunnelmasta" toi sekin tosi asia että en käynyt aamulla suikussa vaan "kuupalla". Eli suihkuletku on rikki (jota huolto porukka ei tullut VIELÄKÄÄN korjaamaan vaikka perjantaina jo soitin! Ihme porukkaa!) joten eihän siinä auttanut kuin ottaa ämpäri ja kuuppa käyttöön että pahimman hajun sai pois.

Mutta varsin tottutelumainen tunnelma on vielä meneillään joka kestääkin varmaan pari viikkoa vielä. Mutta eiköhän tämä tästä. Viikonloppuna pääsee varmaan jo hiukan nollaamaan tilannetta ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1556 : 25.01.2010 21:33 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo kyllä työttömyys on pahinta paskaa mitä ihminen voi kokea. Onneksi olkoon mies.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1557 : 25.01.2010 21:33 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Hieno homma. Mihin hommiin pääsit Tietoon?

Espoossa alkaa olemaan muuten lautalaisia melkoisen paljon. Tanpere ja Oulu taitaa jäädä jo kauas taakse.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1558 : 25.01.2010 21:51 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Onnittelut Espooseen muutosta ja työpaikasta JayeizH!


Kuten migge sanoi, lautalaisia alkaa olla täällä etelässä paljonkin. Missä siis viipyvät muiden järjestämät miitit? :)

Joo kyllä työttömyys on pahinta paskaa mitä ihminen voi kokea. Onneksi olkoon mies.

Rentoahan se on, jos on vapaaehtoisesti työtön, mutta miehelle jolla on työhaluja se voi olla melko vittumaista.


You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1559 : 25.01.2010 22:14 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili No itse ainakaan en pysy niin aktiivisena jos ei ole koulua/työtä tai jotain harrastusta joka veisi ison osan päivästä. Kyllähän sitä työttämänäkin osaa itseään viihdyttää, mutta pitemmän päälle siinä kaivaa vaan kuoppaa perseensä alle. Rupee keräämään videopelejä tai jotain  ;)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines