Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663880 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #960 : 26.09.2008 22:43 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tuomiopäivän krapula perjantaina :/

Ennen joulua en perseitä vedä. Se on vitun vissi.

Niin tuttuja sanoja...niin tuttuja.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #961 : 26.09.2008 23:06 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili uskokaa vaan että siinä vaiheessa kun oksennus lentää niin kannattaa sanoa vaan "mä en juo enää...ainakaan viiteen minuuttiin".
tuostä pystyy pitämään kiinni.

ja kuka käskee vetämään perseet ja kärsiä kauheasta darrasta, opettelee juomaan niin ei ole tuota ongelmaa.
tosin pakkohan tuo on kerran jokaisen kokea sillä jos ei koskaan ota liikaa niin mistä tietää että on ottanut tarpeeksi.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #962 : 27.09.2008 01:36 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Kello on 1:34 ja ikkunan ulkopuolella paloauto vilkut päällä. Aiemmin illalla käytäväbileet. Että sellaista...



Ai niin, jääkaappi sanoi tänään itsensä irti. Oveni ulkopuolella on kiva lätäkkö, jonka jo kerran ehdin kuivata. Nice.

EDIT: Paloauto lähti kyllä vetämään suhteellisen nopeasti, joten tuskin oli mikään hirveän suuri hätä kyseessä.


« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 13:57 kirjoittanut Frank »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #963 : 27.09.2008 13:07 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
uskokaa vaan että siinä vaiheessa kun oksennus lentää niin kannattaa sanoa vaan "mä en juo enää...ainakaan viiteen minuuttiin".
tuostä pystyy pitämään kiinni.

ja kuka käskee vetämään perseet ja kärsiä kauheasta darrasta, opettelee juomaan niin ei ole tuota ongelmaa.
tosin pakkohan tuo on kerran jokaisen kokea sillä jos ei koskaan ota liikaa niin mistä tietää että on ottanut tarpeeksi.

Itseasiassa ne olivat ensimmäiset överit yli vuoteen. Kyllä mä juoda osaan, mutta uusi tilanne ja uudet ihmiset aina sekoittavat suunnitelmia. Noh elämä voitti kuten aina :)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #964 : 27.09.2008 21:21 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili Sinkkuna oleilu on ollut todella jees. Pari todella pahaa darraa ollut, mutta sitäkin enemmän ihania tanssintäyteisiä iltoja ja öitä. Punaviiniä ja hyvää ruokaa. Ja aamun asti valvomista. Ja henkeviä keskusteluja. Ja ei keskusteluja lainkaan. Viikolla tulee oikeasti jopa opiskeltua pitkästä aikaa ihan antaumuksella, mutta siinä samalla kahviteltua ja käytyä lounailla ja silloin tällöin treffeillä. Kavereitakin on taas löytynyt, läheisiäkin. Ja kivoja poikia vastaan tullut muutamia.

Nyt kun saisi viimeinkin gradun aloitettua.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #965 : 27.09.2008 22:46 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili punaviiniä hyyyi.
no kai sitä juo jos ilmaiseksi saa ei siinä mitään.
samoin valkoviini hyyyyi, tosin sitäkin join kun ilmaiseksi sain.
kyseinen litku vaan haisi kakstahti bensalle.

mulla ollut ihan normi päivä tänään kuten eilenkin.
siinä yhdeksän maissa aamulla alottanut ryyppäämään, mikäs tässä.

mitä muutakaan sitä tekisi kun ei ole pelejä pelattavana ja rc autot tuota crawleria lukuunottamatta paskana joten ajamaankaan ei voi mennä.
olisi edes se hemmetin guitar hero tullut jo perjantaina mutta ei tietenkään.
noh kaipa se maanantaina sitten tulee ja varmaan samalla tarvittava osa tuohon yhteen autoon niin pääsee taas baanalle ja pelaamaan... ja ryyppäämään siinä samalla tietenkin 8)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #966 : 30.09.2008 14:35 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Ilmeisesti neljännen kerran yritettiin mulle soittaa Pelaaja-lehdestä.. Vittu jos vielä yksikin tulee.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #967 : 01.10.2008 09:52 »
tuhis Vieras Tänään huomasin että pelaaja-lehti käyttää nettiuutisoinneissa sanaa megaton.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #968 : 01.10.2008 10:44 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Hah olin ihan varma, että itse Dragon Snake olisi ollut kirjoittajana, mutta sehän olikin Puha!

Mitäs muuta tänään? Taifuuni peruttiin, joten tänään pidetään pyykkipäivää!
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #969 : 01.10.2008 12:33 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Hah olin ihan varma, että itse Dragon Snake olisi ollut kirjoittajana, mutta sehän olikin Puha!

Mitäs muuta tänään? Taifuuni peruttiin, joten tänään pidetään pyykkipäivää!
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #970 : 02.10.2008 13:50 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Aamuja herrasmiehet, TJ0
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #971 : 02.10.2008 13:54 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Aamuja herrasmiehet, TJ0
Itsellä taitaa olla TJ about 89. Sataset sentään paukku jo.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #972 : 02.10.2008 14:48 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili
Aamuja herrasmiehet, TJ0
Itsellä taitaa olla TJ about 89. Sataset sentään paukku jo.
Miten sulla voi olla 89? Oletko joskus ollut pari päivää intissä ja keksinyt itsellesi lykkäystä? Seuraavilla kotiutuvillahan TJ:n pitäisi olla 92. Tiedän tämän hyvin, koska täytyy tietää sääjaoksen alikkien TJ-luku vittuilua varten.
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #973 : 02.10.2008 16:57 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Intti tuli suoritettua I/03 erässä. Tuo TJ ei siis liittynyt armeijaan.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #974 : 02.10.2008 17:45 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Hehe laskeeko jätkä oikeesti aamuja? Mää en lähde täältä kuin kulumalla!
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #975 : 02.10.2008 18:43 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW En mä ihan tarkalleen Suomeen paluun aamuja laske, mutta myönnän että ei harmita palata kotimaahan ollenkaan. Kivaahan täällä on, mutta ei nyt sentään niin kivaa.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #976 : 02.10.2008 22:25 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Tarkoittaako tämä sitä etten enää jatkossa saa nauttia siitä, että kirjoittaessani "harmittaa tämä syksy kun aina sataa" tulee seuraava viesti olemaan automaattisesti mallia "Te ette hei siellä Suomessa tajua kunnon sateesta mitään, täällä Japanissa sataa ainakin kolmekymmentä kertaa enemmän kuin siellä"?

Mitä tapahtui tänään?
Kävin Jokimaalla raveissa. Hyvistä vinkeistä huolimatta ei totosta napsunut rahaa.


« Viimeksi muokattu: 03.10.2008 00:56 kirjoittanut Melfice_ »
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #977 : 02.10.2008 23:15 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Sain miehen kyyneliin  :(
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #978 : 03.10.2008 02:26 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Tarkoittaako tämä sitä etten enää jatkossa saa nauttia siitä, että kirjoittaessani "harmittaa tämä syksy kun aina sataa" tulee seuraava viesti olemaan automaattisesti mallia "Te ette hei siellä Suomessa tajua kunnon sateesta mitään, täällä Japanissa sataa ainakin kolmekymmentä kertaa enemmän kuin siellä"?
Tulevaisuudessa ne muotoillaan vain "Kun MINÄ olin JAPANISSA..."

Niin ja noinhan kommentoidiin varmaankin tasan yhden kerran... 
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #979 : 03.10.2008 03:57 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo tarinahan muuttuu entistä nautinnollisemmaksi, kun sitä jauhetaan vuodesta toiseen, muistojen kultaamana. Tunnen itse yhden tyypin joka kävi Japanissa parilla työreissulla yli kymmenen(!) vuotta sitten eikä hänellä vieläkään ole mitään muuta puhuttavaa.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #980 : 03.10.2008 08:02 »
tuhis Vieras
Joo tarinahan muuttuu entistä nautinnollisemmaksi, kun sitä jauhetaan vuodesta toiseen, muistojen kultaamana. Tunnen itse yhden tyypin joka kävi Japanissa parilla työreissulla yli kymmenen(!) vuotta sitten eikä hänellä vieläkään ole mitään muuta puhuttavaa.

Aika surullista.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #981 : 03.10.2008 13:48 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joo tarinahan muuttuu entistä nautinnollisemmaksi, kun sitä jauhetaan vuodesta toiseen, muistojen kultaamana. Tunnen itse yhden tyypin joka kävi Japanissa parilla työreissulla yli kymmenen(!) vuotta sitten eikä hänellä vieläkään ole mitään muuta puhuttavaa.

Aika surullista.
Niinpä. Mutta toisaalta, voi olla että ne tyypit jotka eivät koskaan ole käyneet Japanissa ja silti jauhavat siitä aina ja ikuisesti ovat vieläkin nolompia.  :???:
Oikeastaan minun Japani-kokemukseni ei juurikaan perustu niihin asioihin joista yleensä Japanista puhuttaessa puhutaan, mutta kyllä, olen aika mieltynyt tähän elämänmenoon. Varmasti koska lomaltahan tämä tuntuu verrattuna harmaaseen arkeen Suomessa.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #982 : 03.10.2008 15:32 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Mä tunnen muutaman jotka ovat käyneet Suomen asepalveluksen muutama vuosi sitten eikä heillä ole vieläkään muuta puhuttavaa.

Japanissa olisi ihan kiva käydä, mutta en tiedä haluanko murtaa(muuntaa) sitä kuvaa maasta, jonka Lost in Translation on luonut.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #983 : 03.10.2008 16:38 »
tuhis Vieras
Mä tunnen muutaman jotka ovat käyneet Suomen asepalveluksen muutama vuosi sitten eikä heillä ole vieläkään muuta puhuttavaa.

Tuo on muuten aika jännä juttu. Sitä ei nuorempana kestänyt/jaksanut kuunnella vanhempien kavereitten naureskeluita asian tiimoilta, mutta kummasti sitä nauratti lomilla ja reserviin päästessä omien kavereitten kanssa sitten jutustelu kun pääsi sille samalla aaltopituudelle. Sillon tällön tulee nykyäänkin jotain kautta jutusteltua intistä. Hyvä ja hauska kokemus, vaikka siellä ollessa pääasiassa vituttikin.

Inttipuheitten kautta sitä on tullut tavattua keikoilla sun muualla baareissa pirun hyviä tyyppejä ja mikäs siinä kun yhteistä jutunjuurta löytyy.

Mutta juu, onhan se aika surkeata jos ystäväpiirissä on näitä jotka juttelevat aina samoista asioista. Ei oikein heltiäisi sanoa, että puhuisitko välillä jostain muusta kun onnettomat vielä loukkaantuvat.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #984 : 03.10.2008 16:48 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei tapahtunut tänään, mutta oikeastaan eilen.

Jokerit - Pittsburgh-höntsäilyn kävin katsomassa areenalla, jonka jälkeen lähdettiin pääkaupungin yöelämään. Oli kyllä pelissä kovimmat puitteet pihapelille mitkä olen koskaan nähnyt. Hyvin virkamiesmäinen matsi, ei taklattu puolin eikä toisin, ja muutenkin aika laimea pelinä. Tasoero oli odotetun suuri kahden joukkueen välillä Pensin pelaajien heitellessä ns. pers'silmäsyöttöjä toisilleen ja Jokereiden taistellessa päästäkseen edes Penguinsin karvauksesta läpi. Ottelutapahtuma oli kyllä kiva ja olihan se hemmetin hienoa nähdä jenkkimiljonäärit livenä.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #985 : 03.10.2008 16:53 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mitäs kun porukka ryyppäs taas eilen asuntolassa ja mä vedin selvää linjaa ja tein niistä sarjakuvia. Sitten mukaan tuli kaksi opettajaa täysin perseet olalla, niin ei paljon parempaa voisi pyytää. Selvien kanssa vielä pelattiin jalista ja amerikkalaista keskellä yötä ja aamu-yöstä tykitin Fantomasia sammuneille. Aika menee vaan ihan liian nopeaan  :(
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #986 : 04.10.2008 00:44 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Mä tunnen muutaman jotka ovat käyneet Suomen asepalveluksen muutama vuosi sitten eikä heillä ole vieläkään muuta puhuttavaa.

Kaikki äijäthän intistä puhuu jotka sielä ovat olleet. Nekin jotka sanovat että eivät siitä puhu niin varmasti puhuu jos joku asiasta mainitsee, ja jokuhan sen aina mainitsee.

Paitsi minä tietysti. Minä en intistä puhu. En. En niistä helvetin mettä reissuista, saatanan suksista, perkeleen polkupyörästä tai yleisestä vittumaisesta fiiliksestä, joka erityisesti vallitsi joka helvetin arkiaamu kun piti herätä 06.00. En. En ikinä. Minä en sitä paskaa muistele enkä kaivele.


En!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #987 : 04.10.2008 01:59 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Paitsi minä tietysti. Minä en intistä puhu. En. En niistä helvetin mettä reissuista, saatanan suksista, perkeleen polkupyörästä tai yleisestä vittumaisesta fiiliksestä, joka erityisesti vallitsi joka helvetin arkiaamu kun piti herätä 06.00. En. En ikinä. Minä en sitä paskaa muistele enkä kaivele.
Oh, the irony. :rollaus:



Jottei tulisi pelkää off-topickia:

Mitä tänään tapahtui? Ei sitten yhtään mitään. Minä kun luulin, että Vaasassa olisi tylsää, mutta ei. Tulin tänne Helsinkiin viikonlopuksi varta vasten jo torstaina perjantain sijaan, kun ajattelin, että täällä olisi kuitenkin paljon enemmän tekemistä. No, mitä tein? Makasin sängyssä ja mieti, mitä tehdä. PSP:stäkin loppui viime yönä akku, joten Mega Maniäkään en voi oikein pelailla, kun laturikin on pohjoisen kämpillä.

No joo, kävin kyllä katsomassa kierrätyskeskuksesta, jos olisi löytynyt käytettyä pyörää edullisesti. Eihän sieltä mitään löytynyt, kun useamman kymmenen vuotta vanhatkin pyörät maksoivat satasen. :rollaus: Pitänee katsoa fillaria sitten Vaasan ilmoitustauluilta...

Huomenna (tai tänään) sentään tapahtunee jotain, kun lähden kaverin kanssa keskustaan shoppailemaan. Ei siis varmaan ihan turha reissu...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #988 : 04.10.2008 07:01 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Kello on vähän, ja lähden tästä ajelemaan Hailuotoon pitämään päivän mittaista koulutusta tuleville tanssikerhon ohjaajille. Lauantaina. Jotkut asiat on vaan väärin. Noh, erittäin rapea päiväpalkka lohduttaa jonkin verran.

Red Bull, anna mulle siivet!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #989 : 04.10.2008 09:28 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Mökki Hailuodossa. : )
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines