Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663885 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #930 : 27.08.2008 10:57 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili

Saa kaikkea tuota Suomestakin, tämä on kiva kauppa.

http://behnfords.myvisio.com/index.php?language=fi

Kallista kuin mitäkin, tosin.
Behnford's on tosiaan pirun kiva liike. Mukavan näköinen kauppa ja ystävällinen henkilökunta. Aina silloin-tällöin tulee käytyä ja ostettua twizzlereitä tai pop-tarteja, joten yli-kalliit hinnat eivät ole niinkään ongelma.


« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 17:24 kirjoittanut kep »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #931 : 28.08.2008 20:46 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Om nom nom, NeoGAF Candy Swapin karkit saapuivat. Parini oli Jenkeistä ja karkkeihin sovittiin käytettäväksi $30. Itse ostin karkkia parilleni noin 17 eurolla ja postikulut olivat mukavat 21 euroa. Lisää kuvia täällä
Et saanut Skittlessejä taikka Starbursteja? Lähetä sille äijälle pommi.

Mulla on jo tosi kova ikävä suomalaista karkkia.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #932 : 31.08.2008 17:56 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Aika hyvä tuuri ollut koko viikonlopun. Perjantaiaamuna MSI GeForce 7900 GT hajosi lopullisesti ja heitti kunnon artifaktit ruutuun heti bootissa. Soitin välittömästi Mikromajaan järjestääkseni takuuasiat kuntoon. Ei mitään ongelmia. Siinä puhelun loppupuolella tuli sitten mieleen, että kyseessä on nykyään jo aika vanha näyttis, että siinä takuuvaihtorumbassa kestää varmaan vielä tavallista pidempään. Sanoivat siihen, että voivat antaa minulle sen ajaksi jonkin toisen näyttiksen väliaikaisesti lainaan. Jes. Saman päivän aikana hoidin itseni Mikromajan myymälään ja selitin samat asiat kassalle. Myyjä sanoi hetki, meni takahuoneeseen ja palasi pelkkään antistaattiseen pussiin pakatun näytönohjaimen kanssa ja kysyi:

– Onko sulla käyttöä TV-outille?
– Ei oo.
– Haluutko tän 8800 GTS:n? Tässä ei muuta vikaa kuin TV-outin kuva on suttuinen.
– Joo, mikäs siinä. Tota, onko teillä vielä PCI-Express –virtaliitintä? Mun virtalähteessä ei oo sellaista.

Myyjä kävi vähän tonkimassa hyllyjä, palasi takaisin, antoi kys. liittimen minulle, tokaisi ”Tossa. Ootas mä vielä merkkaan tänne, että oot saanut tän näyttiksen tilalle.” ja tarkisti nimeni vikaselosteesta, jonka olin printannut takuuvaihtoa varten. Kysyin sitten, että mitä he aikovat tehdä tämän 7900 GT:n kanssa. Sanoivat, että pistävät sen eteenpäin ja ilmoittavat, kun jotain tapahtuu. ”Mut pidä tota 8800 GTS:ää vaan. Se on nyt sun oma.” Hehe... Mikromaja on kyllä loistava kauppa.

Toinen onnenpotku kävi juuri äsken. Olin tässä kuukauden verran miettinyt sitä, että pitäisi jostain Huuto.netistä huutaa CRT–televisio, kun menin Telefunkenin uhraamaan Neo-Geolle. Teki mieli pelata SD–konsoleilla. No mitäs perkelettä minä näenkään, kun käyn viemässä roskat keräyspisteelle. Hirviömäisen kokoinen (28") CRT–televisio mallia Philips 28ST2781/13B valmiina dyykattavaksi. Päällisin puolin laite oli ihan toimivan näköinen, joten arvelin sen olevan hylätty vain siksi, koska kotiin oli hommattu jotain näennäisesti parempaa eli LCD HDTV. Tein sitten roskakuskeille palveluksen, koska ne ei pidä siitä, kun ihmiset jättää ongelmajätteitään sekajätepisteiden ympäristöön, ja rullasin television skeittilaudan päällä kotiin. Kaukosäädintä ei ollut näkyvissä missään television lähettyvillä, joten se oli varmaan heitetty Molokin kitaan, josta sitä ei ongi ellei itse halua seuraavan tyhjennyksen yhteydessä kaatopaikalle. Kotoa löytyy kuitenkin One For All –kaukosäädin, jolla ohjailla tuota Philipsiä. Ja eihän tuossa televisiossa mitään vikaa ole. Hyvä värikylläinen kuva. RGB toimii, 60 Hz toimii, NTSC toimii, kaikki toimii. Voisi varmaan pelata sitä sleepyltä ostamaani Viewtiful Joeta.


« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 18:51 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #933 : 31.08.2008 19:43 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Aika hyvä tuuri ollut koko viikonlopun. Perjantaiaamuna MSI GeForce 7900 GT hajosi lopullisesti ja heitti kunnon artifaktit ruutuun heti bootissa. Soitin välittömästi Mikromajaan järjestääkseni takuuasiat kuntoon. Ei mitään ongelmia. Siinä puhelun loppupuolella tuli sitten mieleen, että kyseessä on nykyään jo aika vanha näyttis, että siinä takuuvaihtorumbassa kestää varmaan vielä tavallista pidempään. Sanoivat siihen, että voivat antaa minulle sen ajaksi jonkin toisen näyttiksen väliaikaisesti lainaan. Jes. Saman päivän aikana hoidin itseni Mikromajan myymälään ja selitin samat asiat kassalle. Myyjä sanoi hetki, meni takahuoneeseen ja palasi pelkkään antistaattiseen pussiin pakatun näytönohjaimen kanssa ja kysyi:

– Onko sulla käyttöä TV-outille?
– Ei oo.
– Haluutko tän 8800 GTS:n? Tässä ei muuta vikaa kuin TV-outin kuva on suttuinen.
– Joo, mikäs siinä. Tota, onko teillä vielä PCI-Express –virtaliitintä? Mun virtalähteessä ei oo sellaista.

Myyjä kävi vähän tonkimassa hyllyjä, palasi takaisin, antoi kys. liittimen minulle, tokaisi ”Tossa. Ootas mä vielä merkkaan tänne, että oot saanut tän näyttiksen tilalle.” ja tarkisti nimeni vikaselosteesta, jonka olin printannut takuuvaihtoa varten. Kysyin sitten, että mitä he aikovat tehdä tämän 7900 GT:n kanssa. Sanoivat, että pistävät sen eteenpäin ja ilmoittavat, kun jotain tapahtuu. ”Mut pidä tota 8800 GTS:ää vaan. Se on nyt sun oma.” Hehe... Mikromaja on kyllä loistava kauppa.

Joskus näinkin päin. Itsehän lähetin tässä vähä aika sitten yli puoli vuotta sitten kosahtaneen Palitin 7600GS agp -näyttiksen vaihtoon, ja sain huonomman tilalle. Tuo Palitin versiohan oli vain kellollisesti heikompi versio GT:stä, siinä missä muilla valmistajilla kellot vieläkin alhaisempia ja muistit 256 bittisen GGDR3 muistin sijaan 128 bittistä GDDR2:sta. Hiemanhan tuo ärsyttää, koska tuosta vanhasta olisi voinut ehkä saada hieman enemmän myynnissä, mutta aina ei voi voittaa. Ei tuo sinänsä yllätyksen tullut, olihan tuo palauttamani malli jo tuotteistostakin kokonaan ehtinyt kadota. En vaan jaksanut aiemmin sitä takuuseen palauttaa, koska sille ei ollut tarvetta.

Kumpaas revikkaa tuo saamasi GTS muuten oli?


« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 20:48 kirjoittanut Lanttu »
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #934 : 31.08.2008 19:53 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Kumpaas revikkaa tuo saamasi GTS muuten oli?
Vanhempaa. G80–piiriin perustuva. 320 MB muistia.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #935 : 02.09.2008 01:27 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Selkeästi joku roskatekniikan viikko tai jotain, kun dyykkasin 15" TFT-näytön kakkosnäytöksi. Pelittää hyvin, ilmeisesti jäänyt joltain ylimääräisenä. Täysin toimiva vehje.

A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #936 : 11.09.2008 20:17 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Meidän kodissa aukesi tänään laajakaista. On muuten voittajafiilis. :lol:

\o/ Whoop, there it is!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #937 : 16.09.2008 22:43 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Ei tässä vielä jano ala olemaan, vaikka vesi on ollut talosta poikki ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta koko illan. Pieni flunssa ja köhä vielä siihen päälle niin kurkku on kyllä kuiva kuin santapaperi. >:(
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #938 : 16.09.2008 23:08 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Meidän kodissa aukesi tänään laajakaista. On muuten voittajafiilis. :lol:

\o/ Whoop, there it is!
Tervetuloa tulevaisuuteen! Mikäs operaattori? Toivotan onnea valitsemallanne tiellä mikäli TeleSurina. Tänään ja eilen jälleen kivat taistelut tämän netin kanssa, kun Sonera vähän säätää. Ennakkovaroittaminen, tiedottaminen tai asiakaspalvelu yleensäkään ei kuulu eikä ole valitettavasti ikinä kuulunutkaan Soneran palveluvalikoimaan. Etenkin tämän viimeisimmän kohdalla tiedottamisen puute oli täysin käsittämätöntä. Helsingin Sanomien mukaan maanantaina oli ilman nettiä 300 000 Soneran asiakasta. Soneralla on uutisen mukaan 450 000 asiakasta, joten ilman nettiä oli noin 67% asiakkaista. Eivätkä viitsineet lähettää edes sähköpostia. Ongelmat jatkuivat pitkälle iltaan asti sekä tämänkin päivän puolelle. Soneran nettisivuilla ei kerrota mitään hyödyllistä. Ajankohtaista–palsta käsittää vain ”laajensimme, osta meiltä”–shittiä. Asiakaspalvelunumeroonkin soittaminen on nykyään maksullista. Lool. ”Maksata viat asiakkailla.”
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #939 : 16.09.2008 23:49 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Meidän kodissa aukesi tänään laajakaista. On muuten voittajafiilis. :lol:

\o/ Whoop, there it is!
Tervetuloa tulevaisuuteen! Mikäs operaattori? Toivotan onnea valitsemallanne tiellä mikäli TeleSurina. Tänään ja eilen jälleen kivat taistelut tämän netin kanssa, kun Sonera vähän säätää. Ennakkovaroittaminen, tiedottaminen tai asiakaspalvelu yleensäkään ei kuulu eikä ole valitettavasti ikinä kuulunutkaan Soneran palveluvalikoimaan. Etenkin tämän viimeisimmän kohdalla tiedottamisen puute oli täysin käsittämätöntä. Helsingin Sanomien mukaan maanantaina oli ilman nettiä 300 000 Soneran asiakasta. Soneralla on uutisen mukaan 450 000 asiakasta, joten ilman nettiä oli noin 67% asiakkaista. Eivätkä viitsineet lähettää edes sähköpostia. Ongelmat jatkuivat pitkälle iltaan asti sekä tämänkin päivän puolelle. Soneran nettisivuilla ei kerrota mitään hyödyllistä. Ajankohtaista–palsta käsittää vain ”laajensimme, osta meiltä”–shittiä. Asiakaspalvelunumeroonkin soittaminen on nykyään maksullista. Lool. ”Maksata viat asiakkailla.”

Heh, sehän se. Tässä yhteyden avaamisessa tähän kämppäänkin on ollut jo oma uskomaton paininsa, joten meinasi usko elämään loppua, kun yhteyttä riitti aukeamisen jälkeen varsin lyhyeksi aikaa, ennen kuin napsahti taas poikki. "Onneksi" kyseessä onkin vähän laajempaa shittiä... Pätkäkulttuuria.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #940 : 19.09.2008 01:37 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Rahvaanomaista.
Dekadenttia.

Elämän hankkiminen on heikoille.

Ai niin, mitä tänään tapahtui? Sain postilaatikollisen Hevoshullua.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #941 : 19.09.2008 15:39 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Tiistaina oli Kiasman edessä Stop töhryille -vastatapahtuma. Hyvän asian puolesta (nollatoleranssi, ei näin Suomi) + hyviä esiintyjiä ja hyvä meininki oli. Petyin khyllä kun Julma-Henri ei esiintynytkään. Noo, oli siellä Asa, Jontti & Shaka ja laineen Kasperi sentään. Live-maalaustakin oli ja pari (oikeasti) hienoakin piissiä siellä maalattiin. Mielenosoituskävely meni lievästi kyllä vituiks kun jotkut älypäät heitteli pulloilla poliiseja (kun kummiskin yksi asia jota kritisoitiin oli vartijoiden väkivaltaisuus). Hesarin sivujen mukaan matkalle oli ilmestynyt 1500 TÖHRYÄ!111 kävelyn aikana :lol:


Osalle kävi sitten näin.





tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #942 : 19.09.2008 17:16 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Hyvä hyvä, rautaa ranteisiin vaan. Töhriminen on kyllä ääliömäistä. Huolella tehdyt graffitit ovat makeita.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #943 : 19.09.2008 18:24 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Hyvä hyvä, rautaa ranteisiin vaan. Töhriminen on kyllä ääliömäistä. Huolella tehdyt graffitit ovat makeita.
Jeeesh, no mutta huolella tekeminen menee vaan kokoajan vaikeammaksi kun yksityisille vartijafirmat (FPS, jne.) tienaa rutosti maalareiden nappaamisella. Ja kun Helsinki ei suostu antamaan edes yhtä laillista paikkaa maalaukselle, ja kaikki putsataan ihan törkynopeesti niin ei ihme, että graffitikulttuuri on periaattessa ottanut ns. takapakkia Suomessa (no, ehkä kaikkein eniten Helsingissä) ja tagit on yleisiä, piissejä ei näe loppujenlopuksi kovinkaan paljon. Ainakaan huolellisesti tehtyjä. Tähän kun lisätään vielä Suomen naurettavat tuomiot maalaamisesta ja mahdollinen velkavankeus kun on käynyt jotain rapistuvia betoniseiniä maalaamassa niin tällasta tää on. Vartijafirmoista varsinkin FPS on kyllä anakin vetänyt koko homman ihan överiksi, maalaajia seurataan öisin ja pahoinpitelyistähän firmaa on useaan otteeseen syytetty (suurimmasta osasta ei varmasti jäädä kiinni, minkäs se NUORISOKRIMINAALI mahtaa sitten oikeudessa kun todistamassa on pari hyvää ihmistä, vartijaa). Kaikenlisäksi mm. FPS:llä on kurssimuotoinen koulutus, ja huhuhan kertoo että vartijoille maksetaan ns. tapporahaa (provikka jokaisesta kiinniotetusta maalarista). Myös jo pahoinpitelyistä tuomittuja vartijoita otetaan uudelleen töihin. No, huhut on huhuja mutta todisteitakin on ihan riittävästi. Ja ei ei ei, laillisia paikkoja ei voida hankkia koska rakennusviraston puoskarit luottaa tähän nollatoleranssilinjaan. Laittomat maalaukset muka lisääntyy jos laillinen paikka löytyy (tästä teoriasta ei ole mitään tutkittuja todisteita tietääkseni, muissa maissa on laillisten paikkojen on todettu vähentävän laittomia maalauksia). Mut hei, kyllähän me kaikki mielummin katellaan mcdonaldsin ja H&M:än mainoksia, eiks vaa. (peukku)

Pikaedit: Kirjoitusvirhe
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #944 : 20.09.2008 21:27 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Onhan ollu aikamoiset reilu 24h...Lähdin eilen työporukan kanssa viettämään saunailtaa. Ihan naurettavaa juomista. Ajattelin että katsoo nyt kauan sielä jaksaa olla. Ja kuinka paljon sitä tulee juotua. No, kun baarissa kokoonnuttiin niin siinä tuli vedettyä heti puolessa tunnissa Westons siideri (irlantilainen siideri on kyllä hyvää) ja lonkero. Siinä vaiheessa tuli pieni ajatus että tätä menoa homma lähtee kyllä käsistä. Ja niinhän siinä kävi. Se on vaarallista kun firma tarjoaa, eikä ole pelkoa että juominen loppuisi. Siitä saa aika hyvän kuvan kun muistan että sielä oli ruokaa, mutta en muista millään kuin kaksi ruokalajiketta...ja sielä oli enemmänkin syötävää. En tosiaankaan mitä kaikkea sielä tuli puhuttua porukan kanssa...pahinta, tai sanoisiko hauskinta, siinä on että sielä oli yksi hiukan isompikin pomo. Muistan että tuli puhetta hiukan tulevaisuuden suunnitelmistakin sielä, kun mun sopimus koskee vain lopputyötä, joka alkaa olemaan loppupuolla nin kyselin siinä sitten hiukan mahdollisuuksia, ja olenkin laittanut pari nimeä kännykkään ylös. Enään ei tarvisi kuin muistaa mikä mahtaa olla nimien merkitys :rollaus:

Tänään onkin sitten otettu aika rauhallisesti. 02.30 aikaan olin kotona ja 10 aikaan nousin ylös, ja vieläkin huomaa selvästi että juotu on. Ihan sairasta! Nyt ei taas tarvi juoda kyllä vähään aikaan... Olen muuten huomannut että opiskelija pippalot eivät ole mitään verrattuna firman pippaloihin. Opiskelija bileissä on se pieni raja aina, ja kotiin pääsee suht helposti, ilman hoipertelua, ja miettimistä mikä on se oikea tie niistä kahdesta (vähintään kahdesta) jonka näkee. Mutta firman pippaloissa tulos on aina sama, kun kotiin kävellään niin käytetään tosiaankin koko tie hyödyksi, ja joskus katsotaan löytyykö tien laidasta mitään.

Huomasin aamulla että olin tuonut korkkaamattoman punaviinipullonkin kotiin. Muistan hämärästi että ne tais tunkee sen kotiin viemiseks muijalleni...joten en kai nyt ihan hirveästi ainakaan polttanut siltoja :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #945 : 21.09.2008 13:54 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili No niin JayeizH, tossa on jo hyvää orastavaa alkua.

Itse olin torstaina voittamassa lääkiksen sisäistä futismestaruutta, ja siitä seurauksena tuli sitten vedettyä kolmonen (torstai, perjantai, lauantai.) Sellanen perinteinen Hämeenkadun itäpuoleinen kiertue; Amadeus, Ruma, Love Hotel (!), Klubi ja Doris. Ai niin, ja sitten Vanha Monttu joka sijaitsee kuitenkin länispuolella Hämeensiltaa mutta menköön nyt tämän kerran. Vedin tanssilattioille jäätäviä liikkeitä klassisesta etureiden venytyksestä lähtien, jouduin huitomaan naisia kauemmaksi kiehnäämästä koska olen nykyään varattu mies. Parempi puoliskonikin oli onneksi patikkaretkellä niin ei tarvinnut kuulla moralisointia. Taksilla on tullut ajeltua sen verran että en uskalla vilkaista lompakon fyrkkatilannetta. Absintit juotu, ei mennyt edes muisti.

Merkillisintä on se ettei näin kolmantena aamuna ole minkäänlaista morkkista tai krapulaa. No veikkaisin että ensi yönä liskot saapuvat uniini.

N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #946 : 24.09.2008 16:46 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Todella outoa kuulla vielä tänä päivänä "neekeri" sanaa lauottavan ja vielä punaviininhuuruisessa taidekoulussa. Moneen otteeseen olen itsekin kommentoinut tällaisia juttuja, että "aika paskaa läppää" ja yleensä puhuja menee hiljaiseksi, vain jatkaakseen seuraavana päivänä?? Mikä vittu teissä etelän-pelleissä on vikana? (joojoo)

Toinen ärsytyksen aihe ovat nämä pakolliset anime-pellet luennoilla ja niiden loputtomat jutut jostain vitun digimonin alkudemosta ja ääninäyttelijöistä, joista ei kukaan anna paskaakaan. Sitten parasta läppää ovat nämä alentuvat keskustelut nuoremmista Japani-friikeistä ja kuinka ne ovat niin "noloja". Anime-pellet myös jättävät kritiikit ja yleensäkin kaikki "epämiellyttävät" aiheet/luennot (realistinen piirtäminen, improt jne) väliin, koska se ei edistä Nipponin mollosilmä-tyyliä. No D'OH VITTU! Sehän siinä on tarkoituksena...



Niin ja se vitun DS pöllittiin kuin pöllittiinkin. Sisällä vielä kaksi peliä voi vitun vitun vittu.

Ja, ettei ihan negaksi menisi niin eilen oli kivat tiistai-tissuttelut Sideways- leffan parissa ja tuli siinä aika moneen otteeseen naurettua kanssa-olijoiden kanssa, että pitäsköhän sitä naatiskelua vähän jo vähentää. Taitaa olla keskiviikko nykyään ainoa kuiva päivä tällä aikataululla. Opettaja tosin maksoi eilisen, niin ei darrakaan vaivannut pahasti.


"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #947 : 24.09.2008 17:12 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mikä vittu teissä etelän-pelleissä on vikana? (joojoo)
Apapp.. Nyt meni ilmansuunta väärin. Ainakin mitä tulee tohon neekeri -sanaan.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #948 : 24.09.2008 17:16 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Mikä vittu teissä etelän-pelleissä on vikana? (joojoo)
Apapp.. Nyt meni ilmansuunta väärin. Ainakin mitä tulee tohon neekeri -sanaan.

Läppähän se oli, mutta 90% opiskelijoista täällä on etelästä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #949 : 25.09.2008 03:53 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Toinen ärsytyksen aihe ovat nämä pakolliset anime-pellet luennoilla ja niiden loputtomat jutut jostain vitun digimonin alkudemosta ja ääninäyttelijöistä, joista ei kukaan anna paskaakaan. Sitten parasta läppää ovat nämä alentuvat keskustelut nuoremmista Japani-friikeistä ja kuinka ne ovat niin "noloja". Anime-pellet myös jättävät kritiikit ja yleensäkin kaikki "epämiellyttävät" aiheet/luennot (realistinen piirtäminen, improt jne) väliin, koska se ei edistä Nipponin mollosilmä-tyyliä. No D'OH VITTU! Sehän siinä on tarkoituksena...

Sanot niille että "oikeet japanilaiset häpee teitä."

Tunsin kerran yhden brittitytön joka lopetti koulun etuajassa, mutta koska järjestelmä halusi auttaa sitä se sai erikoisjärjestelyillä paikan yliopistotasoisesta taidekoulusta että olisi siis saanut mielenkiintoista tekemistä väliinputoamisen sijaan. Mutta eihän se siellä jaksanut edes puolta vuotta kun "siellä vaan opeteltiin tekniikoita ja eri tyylejä mutta kun hän haluaisi piirtää mangaa ja tehdä nettiin omia animemusavideoita."

Yritin siinä vähän selittää että tietääkseni mangakoillakin on yleensä (tai siis ainakin niillä joista olen lukenut) taustalla taidekoulutus. (Eli kyllä se "normaali" taidekoulutuskin mollosilmiä auttaisi piirtämään, tietysti.) Me ei olla enää kavereita.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #950 : 25.09.2008 09:51 »
tuhis Vieras Heh  :lol:

Japsiviihde on kyllä onnistunut loihtimaan ylleen jotain ihan ihmeellistä kun realiteetti on siellä verisin työkulttuuri ikinä. Ehkä se on sitä eskapismia - toiset tekevät sitä työkseen välttyäkseen kurjalta orjan elämältään ja toiset harrastavat sitä jottei tarttisi tehdä oikeita töitä.

On kanssa tuttuja ympäri suomen harvoja taide"kouluja" ja harvassapa tuo meno arkiryyppäystä kaksisempaa, joka melko hyvin saa meikäläisen nysväämään omia juttuja kotona nurkassa. Joskus yläasteikäisenä ajattelin että taidekoulu ois parhautta, mutta sukulaiset tiesivät jo varoittaa että ei tyhjä arpa, harjottele omaoppisesti. 99,9% ihan urpoa väkeä noissa koulussa eikä niistä koskaan tule mitään muuta kuin sosiaalipummeja.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #951 : 25.09.2008 10:48 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Noh noh, kyllä täällä nyt enemmän aikaan saa kuin kotonaan se on täysin selvää. En myöskään pane pahitteeksi ammattilaisten sarjakuvataitelijoiden kritiikkiä omista töistä. Se on täällä parasta.

Työn jälkeen ryyppääminenkin on parhautta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #952 : 25.09.2008 13:00 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Japsiviihde on kyllä onnistunut loihtimaan ylleen jotain ihan ihmeellistä kun realiteetti on siellä verisin työkulttuuri ikinä.
No ei nyt ihan. Töissä kyllä olevat, mutta ei ne siellä mitään tee.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #953 : 25.09.2008 15:15 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Eilen aamulla olin kokeessa ja kännykkä alkoi soimaan. Illalla tuli toisen kerran puhelu. Pelaaja-lehdestä kysyttiin mielenkiintoa tilata niiden lehteä. Kieltäydyin. Ja taas alkoi kännykkä soimaan, kun olin kaupassa. Jos vielä kerran tulee puhelu, niin oikeasti sanon "En halua tilata, koska en pidä Eemelin jutuista."

Vitun paskiaiset.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #954 : 25.09.2008 15:19 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Eilen aamulla olin kokeessa ja kännykkä alkoi soimaan. Illalla tuli toisen kerran puhelu. Pelaaja-lehdestä kysyttiin mielenkiintoa tilata niiden lehteä. Kieltäydyin. Ja taas alkoi kännykkä soimaan, kun olin kaupassa. Jos vielä kerran tulee puhelu, niin oikeasti sanon "En halua tilata, koska en pidä Eemelin jutuista."

Vitun paskiaiset.
Noh noh. Pitääpä itse katsella sitten jotain hyvää tarjousta kunhan takaisin Suomeen pääsee. Tulihan tuota Seiskaakin tilattua monta vuotta niin miksei sitten Pelaajalehteäkin?
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #955 : 25.09.2008 15:26 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tulihan tuota Seiskaakin tilattua monta vuotta
Tuossa tilanteessa aikalailla jokainen lehti on harkinnan arvoinen.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #956 : 25.09.2008 21:14 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Eilen aamulla olin kokeessa ja kännykkä alkoi soimaan. Illalla tuli toisen kerran puhelu. Pelaaja-lehdestä kysyttiin mielenkiintoa tilata niiden lehteä. Kieltäydyin. Ja taas alkoi kännykkä soimaan, kun olin kaupassa. Jos vielä kerran tulee puhelu, niin oikeasti sanon "En halua tilata, koska en pidä Eemelin jutuista."

Vitun paskiaiset.

Älä ny, mä yritän parantaa lehden tasoa. Tosin joku puhelinmyyjä ei minun(kaan) nimeä varmasti tiedä.


« Viimeksi muokattu: 25.09.2008 22:53 kirjoittanut finngamer »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #957 : 25.09.2008 21:43 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili Kerroppas Finngamer että koskas me saadaan sinun tekemiäsi arvosteluja???
Eemelillä(Solid Snake) oli ihan hauska arvostelu viime lehdessä pelistä facebreaker :)
Sinun arvostelua odotellaan.. Ja juuri tänään viimeksi mietin että onko se päivä vielä tämän vuoden puolella kun syrjäytät sen peliarvostelija Simon Elon.Siis kaveri on yhtä tyhjän kanssa mutta silti hän vie paikkasi peliarvostelijoissa???


« Viimeksi muokattu: 25.09.2008 21:57 kirjoittanut Networx »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #958 : 25.09.2008 22:53 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Kerroppas Finngamer että koskas me saadaan sinun tekemiäsi arvosteluja???
Eemelillä(Solid Snake) oli ihan hauska arvostelu viime lehdessä pelistä facebreaker :)
Sinun arvostelua odotellaan..

Kyllä varmaan tämän vuoden puolella tulee joku arvostelukin, seuraavassa lehdessä on nyt näin alkajaisiksi Klassikko muistissa ja pikku toinen mielipide eräästä pelistä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #959 : 26.09.2008 15:20 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tuomiopäivän krapula perjantaina :/

Ennen joulua en perseitä vedä. Se on vitun vissi.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines