Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663725 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #780 : 08.07.2008 10:15 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Se mikä jäi viime vuonna vain unelmaksi, toteutui tänä vuonna postin kolistessa luukusta 10 minuuttia sitten.

Eli sain opiskelupaikan Metropoliasta! Ja tällä kertaa ei tehnyt edes tiukkaa. En voi tällä hetkellä kuvailla sen kiven kokoa, joka sydämeltäni vierähti. Koko viime yön valmistin itseäni valtavaan pettymykseen ja mietin varasuunnitelmia mitä tehdä jos tässä ei hyvin kävisikään. Uskomattoman hyvä tunne kulkee tällä hetkellä mieleni sopukoissa. Tätä juhlitaan! NYT SAA TUULETTAA!  ;D

Yksi unelmistani on toteutunut.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #781 : 08.07.2008 10:42 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Tätä juhlitaan! NYT SAA TUULETTAA!  ;D



Hienoa!

Vaihdoitko sitten alaa kokonaan, vai mitäs menet sinne opiskelemaan?

tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #782 : 08.07.2008 10:47 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Digitaalista viestintää.  Eli on suoraa jatkoa nykyiselle tutkinnolle.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #783 : 08.07.2008 10:49 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
soluasuntoa etsin ja asun vakituisesti Helsingissä. Pitää vain toivoa, että ehtisi löytyä vapaa, jo valmiiksi kalustettu kämppä. Muutto siis tiedossa. :)
En tiedä Vaasasta mutta mitä nyt olen Jyväskylästä, Tampereesta ja hiukan Lahdesta ja Helsingistä kuullut ja kokenut niin opiskelija kämppien saaminen ei ole ihan niin helppoa. Oli kyseessä minkälainen asunto vaan. Totta kai asunto voi helpostikkin löytyä, mutta ainakin kalustetut ovat suhteellisen harvinaisia....ymmärtääkseni.
Joten kehoitan ottamaan se asunnon hakemisen asiaksi heti kun on koneella tai puhelin kädessä seuraavan kerran ;)
No joo, riippuu aika varmasti myös ihan tuurista. Vaasassa olisi tarjolla neljässä paikassa kalustettuja soluja, joiden sijainti yliopistoon nähden vaihtelee aika rajusti. Ei se nyt niin paha olisi, jos en ihan yliopiston vieressä asuisi.

Olen myös lukenut, että soluasuntoja haettaessa otetaan aika pitkälti huomioon hakijan nykyinen sijainti. Helsingistä on Vaasaan sen verran matkaa, että jonotuslistoissa pitäisi nimi nousta aika nopeasti huipulle. Tiedä sitten.


Onnittelut Ephramille.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #784 : 08.07.2008 12:06 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili
Olen myös lukenut, että soluasuntoja haettaessa otetaan aika pitkälti huomioon hakijan nykyinen sijainti. Helsingistä on Vaasaan sen verran matkaa, että jonotuslistoissa pitäisi nimi nousta aika nopeasti huipulle. Tiedä sitten.

Noinhan se menee. Itselleni ainakin löytyi helposti asunto Jyväskylästä, kun kauempaa muutin. Sanottiin asukastoimistossa, että pitemmällä asuvat menevät etusijalle. Ainakin pari kaveria jäi asunnotta, koska asuivat jo Jyväskylässä hakuhetkellä. Toisaalta ainakin toinen sai sitten syksyllä opiskelija-asunnon varmaan jostain ylijääneistä asunnoista tai jonkun muutettua pois omastaan.

Ja onnittelut täältäkin päin kaikille opiskelemaan päässeille. :)
Kokoelma
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #785 : 08.07.2008 14:36 »
tuhis Vieras Kyllä mahtaa kuukauden päästä jeesuspartaa vituttaa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #786 : 08.07.2008 18:16 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Olin äitimuorin kanssa paikallisessa Prismassa ostoksilla. Äiti osteli itselleen imuria yms. uuteen asuntoonsa, johon on muuttamassa pian. Ja kas, kukas kävelikään vastaan. Finngamer!  ;D Hetken aikaa katselin sivusta, sitten olin varma, että kyseinen henkilö on finngamer ja kävin sanomassa päivää. En ois uskonu törmääväni kyseiseen heppuun täällä päin.  :P
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #787 : 08.07.2008 22:08 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllä mahtaa kuukauden päästä jeesuspartaa vituttaa

hah ei vielä ainakaan vituta sitten pätkääkään.
itse asiassa tykkään tuosta telsusta enemmän kuin sampasta.
kajareissa valovuosia parempi ääni, paremmat kuvan ja äänen säädöt, hd kama näyttää ihan samalta minun silmiini kuin sillä sampalla ja tuossa voi jopa picture in picture toiminnon kuvan kokoa säätää toisin kuin sampassa.

lisäksi koska telsu on pienempi niin sain ps2:n tuohon XO:n ja ps3:n viereen vielä nätisti.
lisäksi nyt on rahaa ostaa yksi rc auto lisää jota olen jo pari kk himoinnut.
ainoa asia joka tulee varmaan harmittamaan on guitar herosta luopuminen, kaikki muu roina oli sellaista jota en olisi enää pelannut/katsonut ja muutenkin kohtuu arvotonta jos on perillä hinnoista.

minä sitten olen varmaan jotenkin harvinainen tapaus koska en yritä kiskoa kamoista vitunmoista ylihintaa vaan myyn ne halvalla koska haluan että menee äkkiä kaupaksi ja saan rahaa uuteen hankintaan.
esim jos voittaisin jostain ps3:n niin varmaan myisin sen jollain 250e sis postit vaikka siitä varmasti saisi enemmän, mutta minä haluan saada tuotteen myös kaupaksi.
jos laitan vaikka läjän pelejä konsilifiniin myyntiin niin 90% niistä menee ensimmäisen kahden tunnin sisällä siitä kun jätän ilmoituksen ja sen minusta on kaupankäynnin tarkoituskin.
vituttaa nämä ihmiset jotka ostaa uuden pelin gigantista jollai 59e ja sitten myydään ihan pokkana 50e+postit kun ei tykätty ja ihmetellään miksi kukaan ei osta.
minä pyydän peleistä korkeintaan 35e sis.postit vaikka olisi anttilasta ostettu 65e kaksi päivää aiemmin.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #788 : 08.07.2008 22:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili No sehän on vaan hyvä, ettei raha aiheuta stressiä. Kunhan et vaan koskaan valita, että "vittukun olen köyhä"  ;)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #789 : 08.07.2008 22:46 »
tuhis Vieras No, jotkut jaksaa minmaksata kaupankäynnissä. Minäkään en jaksa, mutta silti olisi luullut että tuota 250 tms euroa olisi jaksanut kuukauden vaikka venata kuin että vaihtaa Samsungin johonkin Hyundaihin :)

Oisin maksanu tuosta telkusta enempi kuin tuon ja oisit saanut mun upean jääkaapinkokoisen 32" Sonyn tilalle!
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #790 : 08.07.2008 22:51 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili kuukauden?!?
sit on jo elokuu ja parhaat ajokelit menny, jatkuvaa sadetta vaan.
plus siihen vielä se että tilausta saa kuitenkin odottaa jonku 1-2 viikkoa, menisi melkein syyskuulle, ei prkle.

eikä tuo hyundai mikään paska kuitenkaan ole, on siinäkin ihan samsungin valmistama paneeli.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #791 : 08.07.2008 23:41 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili Mielestäni tuo "partajessen" teko myydä tuotteet halvalla hakematta niistä niinkään voittoa tai olihan se TV......
Noihan sen pitäisi mennäkkin.Olen alusta asti siis monien vuosien ajan ollut sitä mieltä että jesse on ok tyyppi ja
tämä piirre hänessä korostaa entisestään mieltymystäni häneen.

Mielestäni te kaikki muut saatanan kapitalisti homot saisitte hävetä sillä teidän ylenpalttinen hintojen korotus ja tuhlaus tuhoaa ihmisen....Tai no miksi minä siitä välitän koska tulevaisuutta ei ole ja senhän me tiedämme kaikki..
http://www.youtube.com/watch?v=BkYGkiVdyls?
http://www.youtube.com/watch?v=ZG6Se8Kw-Oo??
Siinä kuninkaani mietteitä..

Hieno piirre sinussa partajesse.. arvostan sitä.


« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 00:09 kirjoittanut Networx »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #792 : 09.07.2008 06:08 »
tuhis Vieras Ylläri :)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #793 : 09.07.2008 08:34 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili Tulee vähän offtopicia, mutta olenko ainoa jonka mielestä Networx koittaa saada partajesseltä persettä? Noi kapitalistijutut koskettaa mua aina yhtä syvältä, Networx sä olet hieno mies.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #794 : 09.07.2008 10:35 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tulipa huomattua tänään, että Jehovan todistajia ei pääse Japanissakaan karkuun.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #795 : 09.07.2008 10:41 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tulipa huomattua tänään, että Jehovan todistajia ei pääse Japanissakaan karkuun.

Voi kuule, ei se ole mitään siihen verrattuna, että kaveri kääntyy sellaiseksi.

Tai no miksi minä siitä välitän koska tulevaisuutta ei ole ja senhän me tiedämme kaikki..
http://www.youtube.com/watch?v=BkYGkiVdyls?
http://www.youtube.com/watch?v=ZG6Se8Kw-Oo??
Siinä kuninkaani mietteitä..

Ai, kiva.

Siinä mun kuninkaan mietteitä.

Uskottavuus on tasan samaa luokkaa.


« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 10:53 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #796 : 09.07.2008 11:34 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili  
Tai no miksi minä siitä välitän koska tulevaisuutta ei ole ja senhän me tiedämme kaikki..
http://www.youtube.com/watch?v=BkYGkiVdyls?
http://www.youtube.com/watch?v=ZG6Se8Kw-Oo??
Siinä kuninkaani mietteitä..

Ai, kiva.

Siinä mun kuninkaan mietteitä.

Uskottavuus on tasan samaa luokkaa.
[/quote]

Söin äsken aamupalaa ja meinasin tukehtua ku kattosin linkkis :lol:

Jokainen tykkää mistä tykkää...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #797 : 09.07.2008 11:39 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tulee vähän offtopicia, mutta olenko ainoa jonka mielestä Networx koittaa saada partajesseltä persettä? Noi kapitalistijutut koskettaa mua aina yhtä syvältä, Networx sä olet hieno mies.

No voi perkele kiinni jäin :(No mutta jos sinä rinturi olet avasi näkönen tai edes hiukan sinne päin niin
voin ottaa sut mun lapsihuoraks ;D
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #798 : 09.07.2008 11:55 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tulipa huomattua tänään, että Jehovan todistajia ei pääse Japanissakaan karkuun.
Aijaa, on niitä meilläkin mutta eivät kajoa kaltaiseeni ulkomaanelävään. Ehkä niillä on käännytysquota vain japseille, tai sitten veikkaavat että olen jo pelastettu.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #799 : 09.07.2008 12:26 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Aijaa, on niitä meilläkin mutta eivät kajoa kaltaiseeni ulkomaanelävään. Ehkä niillä on käännytysquota vain japseille, tai sitten veikkaavat että olen jo pelastettu.
Tämä todistaja puhui sujuvaa englantia. Ihan tosissaan jahtasi ulkomaalaisia. Ajoivat ensin autolla ohi ja parkkeerasivat parkkipaikalle jonka ohi kävelin. Sitten toinen dudeista lähti juoksemaan perään ja tuli ojentelemaan englanninkielisiä lehtisiä.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #800 : 09.07.2008 14:04 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
No voi perkele kiinni jäin :(No mutta jos sinä rinturi olet avasi näkönen tai edes hiukan sinne päin niin
voin ottaa sut mun lapsihuoraks ;D

Ei se kyllä kovin kaukana tuosta avatarista ole. :lol:
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #801 : 09.07.2008 14:12 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Rinturi:




Mä fanitan nykyään Rinturia ja pyydän ensi miitissä nimikirjoituksen!  8)

Spoileri (osoita katsoaksesi)


www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #802 : 09.07.2008 14:27 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Jos asiat voivat mennä hyvin näin lyhyellä ajanjaksolla, ne myös menevät. Laitoin eilen hakemusta asunnosta ja tänään oli tullut asuntotarjous sähköpostilootaan. Vuokra tosin alkaa jo 15.7, eikä asuntokaan ole tulevan oppilaitokseni välittömässä läheisyydessä, mutta on sekin parempi kuin kodittomaksi jääminen vieraassa kaupungissa. Bussillahan varmaan pääsee minne tahansa, ja jos polveni vain kestävät, ostan pyörän ja kuljen matkat sillä.

Muutto on tosin vasta 26.-27.8, joten vuokraa pitää maksaa ylimääräiseltä kuukaudelta. Ainakin on paikka, jossa nukkua. 8)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #803 : 09.07.2008 20:05 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Don S. Davis, joka tunnetaan paremmin Majuri Garland Briggsinä Twin Peaksista(ja joillekin siitä sarjasta, jossa vissiin on joku tähtiportti?), on tänään ilmoitettu kuolleen sydänkohtaukseen 29. kesäkuuta. The owls are not what they seem.  :(

EDIT: Kuolinpäivämäärä


« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 20:26 kirjoittanut kep »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #804 : 09.07.2008 20:07 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Don S. Davis, joka tunnetaan paremmin Majuri Garland Briggsinä Twin Peaksista(ja joillekin siitä sarjasta, jossa vissiin on joku tähtiportti?), on kuollut tänään sydänkohtaukseen. The owls are not what they seem.  :(

Taisi kuolla kyllä jo reilu viikko sitten.. ):
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #805 : 09.07.2008 20:25 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Kas. 29. Junehan tuossa seisoo. Tänään kyllä vasta näin itse otsikoita kuolemasta. Onko tuosta ollut aikaisemminkin juttua?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #806 : 14.07.2008 20:26 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Tapahtui itse asiassa viime torstaina, mutta menköön. Soitin asunnonvälittäjälle ja kysäisin, jos elokuun loppua ennen vapautuisi yliopistoa lähempänä olevista taloista asuntoja. No, 1.8. vapautuu ihan vierestä. Otin sitten sen ja maksoin laskutkin tänään.

Nyt ei sitten tarvitse mennä koululle bussilla, kun kävelymatkan ei pitäisi olla kovinkaan pitkä. Kyseessä on myös kaksio kolmion sijaan, ja kalusteet löytyy myös tästäkin kämpästä. Hyvä tuuri kävi.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #807 : 17.07.2008 00:06 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Että sellaista, tuli bannit NESretroon. :lol:


Käykää ihmeessä lukemassa sieltä jos tunnukset löytyvät. Ketjuna Uusimmat pelihankinnat II. Ellei Radikus sitten päättänyt nolouksissaan poistaa viestejä.

Se otti herneen nenään kun erehdyin sanomaan jotain sellaista jonka hän jo tiesi, ja siitäkös alkoi rehentely. Ja hän meni (ensimmäisenä) henkilökohtaisuuksiin. Long story short, Radikus ei sitten kestänyt sitä että kehuin omaa pelikokoelmaa paremmaksi kuin hänen (vanhaa) kokoelmaansa, ja sitten jo mentiin.

No, eiköhän bannit ole väittelyn voittajan merkki, jos mikä. ;)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #808 : 17.07.2008 00:18 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Radikuksella keitti "hieman" yli. Tuli kyllä repeiltyä irc-tilityksille. ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #809 : 17.07.2008 00:20 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Radikuksella keitti "hieman" yli. Tuli kyllä repeiltyä irc-tilityksille. ;D

Mä en saa lukea enää koko foorumia, viitsisitkö raportoida vähän jälkimmäisiä viestejä sieltä? ;)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines