Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663715 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #660 : 22.05.2008 17:08 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kävin eilen yhdessä talonäyttelyssä Tampellassa ja se asunto oli täydellinen. Harmi vaan, että ottajia oli jotain 10 eri henkilöä, joten ensimmäiseksi tullut sai ottaa sen... Ja se oli joku turkulainen.

Tässä vaiheessa olin pudota tuolilta, mutta tietty se hopeareunus tuli heti perään. Senkin rohmukuoriainen. :P
Minäkin sain tänään asuntouutisia, nimittäin sain asunnon Turun ylioppilaskyläsäätiöltä. 18 neliön luukku ylioppilaskylästä. Välttää aluksi aivan mainiosti sillä yliopistolle ei ole sieltä kuin kävelymatka. Minusta tulee sitten varmaan turkulainen. Että tällättis uutisii täält Jyväskyläst. ;D
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #661 : 22.05.2008 18:30 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Jos sä oot jo valmiiksi sitä mieltä ettet oo pääsemässä niin voit yhtä hyvin jättää leikin kesken jo nyt ja keskittyä lomailemiseen.
Olen aika varma siitä, etten pääse, mutta en minä vielä mitään lomailemaan ala. Ainahan sitä voi koittaa. Toisekseen, jos luen nyt, sekin on sitten jo valmiiksi sitä varten, jos päätän käydä ensi syksynä kursseja avoimen yliopiston kautta.

Kannattaa toki yrittää. Pidä mielessä se, että tulevaisuudessa joudut kuitenkin lukemaan n. 1000 sivua materiaalia viikossa tentteihin, joten tuo on hyvää harjoitusta siihen miten ehdit omaksumaan asiat ja jättämään elämästä kaiken muun lukemisen ajaksi pois. Jätä kaikki muu kahdeksi viikoksi, ja keskity vain lukemiseen. Vie Wii mummolaan ja elä askeesissa niin keskittymiskyky paranee.

:)

kokemuksesta tiedän että kaikkein veemäisin on se tunne, kun pääsykokeet on ohi ja miettii "oisinko sittenkin päässyt jos olisin edes vakavissani yrittänyt..". Kaksi viikkoa on kuitenkin lyhyt aika, sen voit aivan hyvin uhrata täysin lukemiselle ja nauttia sen jälkeen hyvällä omatunnolla kesästä, pääsit tai et.

edit siks toisekseen sun yo tulokset näyttää siltä että pystyt asiat aika hyvin omaksumaan lyhyellä aikaa. Älä jää nyt nössöilee! =)
Jep, yritän kyllä parhaani, mutta suurin osa koealueesta on kielioppia... Sitä ei pysty lukemaan tuntitolkulla etenkään niin, että siitä jotain omaksuisikin. Toiseen paikkaan on onneksi paremmat mahdollisuudet, kun lukuaikaa on vielä ylimääräinen viikko. Toivotaan parasta.

Ai joo, jos pääsen läpi kummasta tahansa pääsykokeesta, täytyy kesällä alkaa etsimään asuntoa ja muuttamaan. Kotikaupunkiini en nimittäin hakenut ollenkaan. Minustakin saattaa siis tulla turkulainen, aivan kuten Turilaastakin. ;)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #662 : 22.05.2008 19:08 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Huomenna meikäläisellä AMK-pääsykokeet. Viime vuodesta saadulla kokemuksella sinne mennään itsevarmana, mutta ei millään k-päisellä "olen paras" meiningillä kuitenkaan.

Valmistautumiseen kuuluu, että nukun todella mojovat yöunet ja tsemppaan itseäni muutenkaan henkisesti koko tämän kuluvan illan. Ja huomenna ei päästetä sitten klo. 09.00 - 17.00 välisenä aikana ajatuksia lipsumaan epäoleelliseen.  Kun pääsykoe on toivottavasti ohi parhaani antaneena, sitten voikin aloittaa viikonlopun vieton menemällä syömään kaverin kanssa ja astelemalla klo. 21.00:n näytökseen Tennispalatsiin, katsomaan leffaa jota olen odottanut viimeiset 3 vuotta.


Niin, ja tuolle aiemmin mainitsemalleni kirjaprojektille kuuluu oikein hyvää. Tekstipuoli alkaa olla pikkuhiljaa valmista kauraa ja taitonkin viimeinen versio näytti oikein kivalta. Näen jo itseni hiipimässä Suomalaiseen Kirjakauppaan ja näpräilemään siellä meikäläisen kirjoittamaan kirjaa innoissani.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #663 : 22.05.2008 19:34 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Valmistautumiseen kuuluu, että nukun todella mojovat yöunet ja tsemppaan itseäni muutenkaan henkisesti koko tämän kuluvan illan. Ja huomenna ei päästetä sitten klo. 09.00 - 17.00 välisenä aikana ajatuksia lipsumaan epäoleelliseen.  Kun pääsykoe on toivottavasti ohi parhaani antaneena, sitten voikin aloittaa viikonlopun vieton menemällä syömään kaverin kanssa ja astelemalla klo. 21.00:n näytökseen Tennispalatsiin, katsomaan leffaa jota olen odottanut viimeiset 3 vuotta.

Rentoudu hyvä mies :) Äijä on ihan paiseessa tota menoo jo tunteja ennen koetta. Olen tasan yhden kerran elämässäni tosissani yrittänyt saada tentistä (tai kokeesta) hyvän numeron. Ja sehän meni sen ansiosta aivan päin *ersettä kun ajattelin asiaa liikaa. Sen jälkeen olen ottanut kaikki tentit aika rennosti. Yleisesti ehkä hiukan liiankin rennosti :) Mutta ei loppu tulos nyt mitenkään kovin huono ole kun kesäkuun alussa aloittelen lopputyötä kun ammattikorkeassa kaikki muu tarvittava on jo suoritettu. Vaikka onhan todistukseni pidemmälti sitä harmaata keskitasoa, korkeintaan.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #664 : 22.05.2008 21:34 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Hemmetti. Surffailen tässä ipod kosketuksella. Aika cool :) Pakko myöntää että alkaa iphonekin kiinnostamaan. Kun aikalailla sama laite kun tämä taitaa olla.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #665 : 22.05.2008 23:59 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Hemmetti. Surffailen tässä ipod kosketuksella. Aika cool :) Pakko myöntää että alkaa iphonekin kiinnostamaan. Kun aikalailla sama laite kun tämä taitaa olla.

Itsekin olen tässä miettinyt, että ostanko iPod Touchin, vai odotanko hetken ja katson onko huhutusta uudesta iPhonesta mihinkään?  :???:
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #666 : 23.05.2008 12:29 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Hemmetti. Surffailen tässä ipod kosketuksella. Aika cool :) Pakko myöntää että alkaa iphonekin kiinnostamaan. Kun aikalailla sama laite kun tämä taitaa olla.

Onhan se, mutta velipoika oli ainakin sitä mieltä, että iPhonen puhelinominaisuudet ovat aivan hirveät(soittimena laadukas vehje). Eikä se ole missään vaiheessa kyllä vakuuttavalta kuulostanutkaan, vaikkei omakohtaista kokemusta ole. Itse pitäisin siis touchin touchina ja ostaisin ihmisten puhelimen.


Nyt saavuttiin viimein siihen tienristeykseen, että terminoin oman Pelaaja-tilaukseni. Kestoasiakkaan rooli on yleensä aina varsin ei-palkitseva, mutta vielä kun paria viime lehteä on juuri ja juuri tullut edes luettua, niin eipä siitä maksamisessa ole enää mitään järkeä. Silti tuntuu jännän haljulta, kun pari kolme viime vuotta on lukenut yhtä tiettyä lehteä kuukausittain, ja nyt se ei enää kolise postilaatikkoon. Noh, uusille ulapille, sano.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #667 : 24.05.2008 19:40 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Meni eilen netti poikki. Soittelin muutaman tunnin päästä Elisalle, jossa luvattiin selvittää vika. Vian pitäisi olla korjattuna "muutaman arkipäivän kuluttua". Noh, alkoi pikkuhiljaa kyllästyttämään kyseisen lafkan kohtelu, joten käytiin tänään hakemassa langaton modeemi ja yhteys toiselta firmalta. Aina saanut lukea ja kuulla muiden ihmisten yhteysnopeuden nostatuksista edellisen nopeuden hinnalla, mutta meillä on porskutettu samalla 256-yhteydellä riistohintaan nelisen vuotta. Kerran kyllä vaihdettiin liittymä kotiportista ADSL:lään, mutta mitään muutoksia ei tehty hintaan tai nopeuteen. Lopullinen niitti oli kyllä tämä katkos, joka ei sekään mikään uusi ilmiö ole Elisalle. Joskus vuosi sitten oli netti poikki muutaman päivän verran joka toinen viikko.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #668 : 24.05.2008 21:42 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Olin Elisalla joskus töissä ja voin sanoa, että meininki siellä on totaalista paskaa asiakkaita kohtaan. Suorastaan naurettavan huonoa, kun katsoo miten noin suurella puljulla voi kusta asiat niin pahasti.

Minulla Elisa lähetti 3kk väärään osoitteeseen toisen liittymäni laskuja ja veloitti minulta viivästyskorkoja maksamattomista laskuista, vaikka kokonaan heidän oma vikansa. Mikä tahansa on parempi vaihtoehto kuin Elisa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #669 : 24.05.2008 21:54 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Olin Elisalla joskus töissä ja voin sanoa, että meininki siellä on totaalista paskaa asiakkaita kohtaan. Suorastaan naurettavan huonoa, kun katsoo miten noin suurella puljulla voi kusta asiat niin pahasti.
Olenkin kuullut jotain huhuja siitä, miten Elisalla työntekijät leikkivät joillain vivuilla... Totta vai tarua?

Onneksi vaihdettiin liittymää.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #670 : 24.05.2008 22:09 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Mulla on taas Elisan matkapuhelinliittymä. 25e kuukaudessa sisältäen puhelimen, viestit ja puhelut. No vähään aikaan ei kuulunut laskuja. Olin lukenut juttua laskutusongelmista. No yhtenä kauniina päivänä pamahti kiva lasku. Lähes 100e, sisälsi vissiin 3 laskutuskautta + korot. No vittuuntuneena maksoin sen. Pari päivää sitten tuli uusi lasku, 50e. Siinä oli yksi laskutuskausi + 25e edellisestä maksamattomasta 125e:n laskusta. Voi vittu mitä touhua! Missään vaiheessa en edes saanut tuota 125e:n laskua.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #671 : 24.05.2008 22:21 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Mulla on taas Elisan matkapuhelinliittymä. 25e kuukaudessa sisältäen puhelimen, viestit ja puhelut. No vähään aikaan ei kuulunut laskuja. Olin lukenut juttua laskutusongelmista. No yhtenä kauniina päivänä pamahti kiva lasku. Lähes 100e, sisälsi vissiin 3 laskutuskautta + korot. No vittuuntuneena maksoin sen. Pari päivää sitten tuli uusi lasku, 50e. Siinä oli yksi laskutuskausi + 25e edellisestä maksamattomasta 125e:n laskusta. Voi vittu mitä touhua! Missään vaiheessa en edes saanut tuota 125e:n laskua.


Juuri tällaista paskaa siellä tapahtuu. Elisastahan tulee kuluttajavalituslautakuntaan eniten Suomessa valituksia, enkä ole yllättynyt. Ennemmin kannattaa ostaa vaikka joltain mannelta vähän käytetty puhelin, kuin Elisan liikkeestä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #672 : 24.05.2008 22:27 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Joo. Netistä ei kyllä ole moitittavaa. Edellisessä kämpässä mentiin yli vuosi Elisan netillä. Ei yhtään katkosta ja 8/1 toimi lähes täydellä nopeudella. Uuteen asuntoon ei vaan saanut muuta kuin Soneran netin.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #673 : 25.05.2008 16:05 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Tänään on pyyhepäivä. Muistakaa ottaa pyyhkeet matkaan, kun lähdette ulos.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #674 : 25.05.2008 16:30 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Tänään on pyyhepäivä. Muistakaa ottaa pyyhkeet matkaan, kun lähdette ulos.

 :???:
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #675 : 25.05.2008 16:46 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tänään on pyyhepäivä. Muistakaa ottaa pyyhkeet matkaan, kun lähdette ulos.

 :???:

A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #676 : 25.05.2008 18:01 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili MasterTK ahdisteli minua.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #677 : 25.05.2008 20:07 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Pelaajalaudalle taas uusi rajapyykki kun nimimerkki Teppo Holmqvist on 200. jäsenemme.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #678 : 25.05.2008 20:48 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili Jasso, sain Gaffille viikon bännit, syynä "don't hang around future wife-beaters". Oookei, ei kyllä mitään hajua mihin tämän muka pitäis viitata, varsinkin kun viikon aikana olen kirjoittanut ehkä kaksi viestiä. Eipä tälläistäkään uskonut näkeväni, heh.

Enemmän huolestuttaa se että seuraavan viikon ainoa peliuutislähdefoorumi on pelaajalauta  :o
Kokoelma
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #679 : 25.05.2008 21:07 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Enemmän huolestuttaa se että seuraavan viikon ainoa peliuutislähdefoorumi on pelaajalauta  :o

Voit sinä niitä Neogafin juttuja lukea ilman kommentointiakin, älä huolestu. Ei tarvitse tänne tulla.  :)
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #680 : 25.05.2008 21:08 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jasso, sain Gaffille viikon bännit, syynä "don't hang around future wife-beaters". Oookei, ei kyllä mitään hajua mihin tämän muka pitäis viitata, varsinkin kun viikon aikana olen kirjoittanut ehkä kaksi viestiä. Eipä tälläistäkään uskonut näkeväni, heh.

Enemmän huolestuttaa se että seuraavan viikon ainoa peliuutislähdefoorumi on pelaajalauta  :o

Ne ei vaan kehtaa sanoa jos joku kirjottaa paskoja postauksia paskalla enkulla ja antaa bannit sen takia. En mä nyt sua tällä ollenkaan tarkota, mutta ihan vaan yleisesti!   :)
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #681 : 25.05.2008 22:04 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili
Enemmän huolestuttaa se että seuraavan viikon ainoa peliuutislähdefoorumi on pelaajalauta  :o

Voit sinä niitä Neogafin juttuja lukea ilman kommentointiakin, älä huolestu. Ei tarvitse tänne tulla.  :)
Onneks!  ;)
Kokoelma
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #682 : 26.05.2008 00:09 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Palasin kahden päivän kostealta Porvoonreissulta. Viiden tunnin päästä herätys ja nokka kohti uutta duunipaikkaa. Yö on varmasti oleva liskojentäytteinen.



HANNU KARPO TUU PELASTAMAAN MUT.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #683 : 26.05.2008 17:23 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Pelaajalaudalle taas uusi rajapyykki kun nimimerkki Teppo Holmqvist on 200. jäsenemme.  :)
Todellisuudessa Teppo on jäsen nro. 199, koska Vinski teki kaksi tiliä.  ;)
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #684 : 28.05.2008 06:47 »
tuhis Vieras Jooppajjoo. Eilen tapahtui oikeasti, mutta enivei

TV-pöytä antoi myöten. Linksahti vinksalleen. Eipä sinänsä ihme kun ottaa huomioon että kaksi sormenpaksuista lautaaseinämää kannatteli 666 kg painavaa vanhaa 32" laajakuvaputkitöllöä. No, ehdin kuitenkin ninjavaistojen avulla väliin - tekemään mitä? No, seisomaan töllö sylissä ja miettimään että mitä vittua tehdä. Johdot oli nimittäin kierretty tiukalle tv-tason taakse pahvilaatikkoon. Siinä sitten potkimaan tilaa sivuille että sai tuon järkäleen laskettua maahan. Oli kieltämättä semmoinen olo ettei ensimmäisen sekunnin aikana tiennyt mitä tehdä ja nakitti vaan tyhmänä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #685 : 29.05.2008 01:27 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Kissin keikka oli mahtava. Päätä särkee, selkään koskee ja kuulen omia, mutta ei se mitään. hauskaa olikl,.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #686 : 29.05.2008 01:54 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili Kissin keikat oli mahtavia. (: Eturiviin ekana päivänä ja tokaan riviin tokana päivä. Ois ollu matikankoe tuossa välissä tehtävänä, taitaa se kurssi siis olla ens vuonna uudestaan edessä.. Mutta eipä todellakaan harmita noiden keikkojen jälkeen (:

Rock n Roll all night \o/
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #687 : 29.05.2008 12:15 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Oltiin eilen laivalla luokan kanssa. Tavattiin siellä pari ahvenanmaalaista merimiestä. Umpikännissä jo kolmatta päivää ja olivat juuri tulleet Kissin keikalta. Päältäpäin jo aika karun näköistä porukkaa.  ;D
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #688 : 30.05.2008 10:39 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili Pahin stressi varmaan ikinä. Suuria elämänmuutoksia tiedossa ja epätietoisuus niistä repii pään hajalle. Muuttaako väliaikaisesti ulkomaille, ostaako kämppä suomesta paluuta varten jo valmiiksi, miten hoidella pikaisesti vikat opintopisteet kasaan jotta voi palattua saada jatko-opintopaperit vetämään, millon sanoa nykyisen kämpän vuokrasopimus irti. Gradustakin pitäisi tehdä sitä mallia hyvä että siitä on ainesta väikkäriin ja vakuuttaviin apurahahakemuksiin, sen siitä saa kun päätyy proffan lemmikiksi. Hirveen paljon isompi urakka mulla kun muilla, ja odotukset työn laadusta myös taivaissa.

Voisko vaipua koomaan ja herätä kun maailma on taas entisellään?
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #689 : 30.05.2008 10:52 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili Olin siskoni valmistujais tilaisuudessa aamulla ja kyllä rupesi hymyilyttämään kun oppilaitoksen jokin luokka lauloi kappaleen sailing.Tai joku tonnepäin se kuitenkin oli ja kappaleen sanat kertoivat vapaana seilaamisesta=)

Hetkinen!? Tuostahan se oravanpyörä vasta alkaa kunnolla :lol:

Ei ehkä kuulu tähän triidiin seuraava juttu mutta pistetäämpä tuohon jatkoksi eräs toinen tähän päivään liittyvä asia.

käväisin youtube sivustolla katselemassa musiikkivideoita ja löysin hyvän biisin/videon mutta
video on jonkun henkilön itse editoima ja ei siis alkuperäinen.Kiinnostaisi vain tietää peleistä joita videolla näkyy että mitäköhän pelejä on kyseessä?Ajattelin että täällä on sen verran asiantuntevaa
porukkaa ketä osaa vastata pulmaani.Kiitos jo etukäteen..saapi nähdä olisko minulla mahdollisuus jossain vaiheessa ostaa jokin videon peleistä konsolilleni jos niitä edes löytyy 360:lle??
Oli meinaan aikas komean näköisiä.

http://www.youtube.com/watch?v=r1ckHYz44xo
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines