Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663674 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #630 : 20.05.2008 13:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ole hiljaa ja yritä etsiä kämppä Limingasta :lol:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #631 : 20.05.2008 13:47 »
tuhis Vieras Hervannassa on laitamilla ihan nätin näkösiä rivareita, mutta nämä betonipalkit ovat sitä itteään, vaikka olisikin sisärempattu vuos tai pari sitten. Hatanpäällä on siistiä kunhan rakennusmaa siirtyy vittuun ja ne vanhat pinkit kerrostalot puretaan - jos puretaan.

Sinänsä yllätyin että kuinka hiljanen tää Hervannan nurkkaus kuitenkin on. Pihalla ei ole vuoden aikana kukaan möykännyt ikinä eikä naapureitten elämä ole kyrpiintymiseen asti vaivannut. Kyllä tästä silti lähdettävä on kun seutunahan tämä betonialue on ihan vitun rumaa paskaa ja tiet väärällään kusesta, vaikka onkin grillikatokset sun muut tossa pihametässä. Se on sitten ohjelmassa kun löytyy jotain vakijopia, mutta nyt kämppiksen kanssa 50e kuussa ei paljoa hiota vuokran suhteen.


« Viimeksi muokattu: 20.05.2008 13:52 kirjoittanut tuhis »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #632 : 20.05.2008 13:54 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Hervannassa on laitamilla ihan nätin näkösiä rivareita, mutta nämä betonipalkit ovat sitä itteään, vaikka olisikin sisärempattu vuos tai pari sitten. Hatanpäällä on nättiä kunhan rakennusmaa siirtyy vittuun.

Joo, Hervannassa tosiaan olisi uusia ja hienoja asuntoja vaikka millä mitalla. Ongelma on siinä, että ennemmin asun teltassa, kuin muutan sinne. Oikeastaan minulla on jo aika hyvä ja uudehko asunto, mutta vähän liian kaukana keskustasta ja sais olla suurempi.

Tarkoituksena olisi nyt kesän aikana muuttaa kunnon asuntoon ja saada sisustettua kaikki alusta loppuun uusiksi. Nyt olisi tuota rouhetta sukanvarressa, mutta asuntoa ei tietenkään löydy. 

Lainaus
No sanoin, että kokeile kaikkia tämän rivitalon ovia ;)

 :lol:

Sinun asuinalue on kyllä sellaista seutua, että siellä ihmisten keski-ikä on jotain 30-vuotta normaalia lyhyempi.


« Viimeksi muokattu: 20.05.2008 14:11 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #633 : 20.05.2008 13:54 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Itse olisin nykyisestä lähtenyt liitämään ilman muuttoakin, sillä vaikka kämppä on tilava ja siisti, niin naapurusto on 50% juoppoja ja 50% maahanmuuttajia. Mikä ei siis ole mikään ongelma muutoin kuin, ettei paljoa läppä lennä kun eivät puhu englantia kuin muutaman sanan :/

Tavallaan ihan hyvä, että eka oma kämppä oli näin getossa niin on tottunut jo ihan kaikkeen.

Kävi muuten pari iltaa sitten hauska hemmo ovella heittämässä läpänderiä. Mieshän oli täyskännissä ja selitti, että oli joku kuuluisa tiedemies ja taiteilija. No vähän aikaa juteltiin ja mies kiitteli, että hyvyyttä on vielä maailmassa ja kyseli kaverinsa perään. Kysyin tuntomerkkejä ja vastauksena tuli, että se on sen näköinen kuin olisi ryypännyt kaksi vuotta putkeen. No sanoin, että kokeile kaikkia tämän rivitalon ovia ;)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #634 : 20.05.2008 14:16 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Joo, Hervannassa tosiaan olisi uusia ja hienoja asuntoja vaikka millä mitalla. Ongelma on siinä, että ennemmin asun teltassa, kuin muutan sinne. Oikeastaan minulla on jo aika hyvä ja uudehko asunto, mutta vähän liian kaukana keskustasta ja sais olla suurempi.

Tarkoituksena olisi nyt kesän aikana muuttaa kunnon asuntoon ja saada sisustettua kaikki alusta loppuun uusiksi. Nyt olisi tuota rouhetta sukan varressa, mutta asuntoa ei tietenkään löydy.

Kannattaa ostaa se kämppä ennemmin. Varsinkin kun sinulla tuskin on siitä rahasta niin suurta ongelmaa :) Vuokranmaksu kun kaikki menee tyhjiin. Lainaa kun maksat niin kaikki on kuitenkin enemmän kotiin päin. Ja sitä paitsi, vuokra-asunto on aina vuokra-asunto, eli jonkun muun. Ei se voi olla silloin täysin mieleinen. Pankkiin vaan ja lainaa. Tai sinun tapauksessa, keno vetämään :)

Mitä nyt itse olen katsellut niin Sammonkadulle tulee uutta rakennusta pystyy koko ajan. Tosin nekään ei ole vielä valmiita. Varmaan syksyllä valmistuu. Ja eihän keskustasta uusia kämppiä saa. Nehän kaikki vanhoja kuin taivas. Tuola Amurin puolelle on sitten aika luksusasuntoja. Tai ainakin sen näkösiä ulkoapäin, mitä on joskus katsellut.

Mutta älä nyt ensimmäisenä sammonkatua mieti. Rako välissämme tulisi kuitenkin liian pieneksi. Minimi olisi kuitenkin hyvä olla yksi tai kaksi kilometriä. Eikö vain ;) ?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #635 : 20.05.2008 14:28 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Hah, no ei kovin kauaa tarvinnut murehtia asunnosta. Amurista löyty minunkin vaatimuksiin sopiva asunto ja lähden heti töiden jälkeen sitä katsomaan.  :lol: Se on upouusi, hieno kerrostaloasunto ja tilaakin on kolmion verran. Uuh jeeeeaaah.  ;D

Muutto jo mahdollisesti aika pian ja sitten sellaiset tuparit, että oksat pois.  :lol:
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #636 : 20.05.2008 16:49 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Lukion ensimmäisen lukuvuoden loppu alkaa olemaan jo lähellä, ja itse asiassa oppitunnit loppuivat tänään. Kun muistelee vastaavia aikoja peruskouluajalta, niin lämpimät muistot ihanasta rentoudesta tulevat mieleen. Mutta miten onkaan nyt? Olen tänään kokenut ehdottomasti elämäni suurimman stressin koskaan ja tämä kaikki on vain ja ainoastaan kolmen seuraavan päivän tuotosta. Koeviikkoa pukkaa, mikä ei nyt niin kamalaa ole koskaan ollut, mutta jostain syystä fiilis on aivan kamala. Mitään tietoa ei tunnu olevan mielessä, eikä mitään tunnu jäävän päähän. Tiedän valittaneeni moista ennenkin, mutta tällä kertaa tunnun olevan aivan ulalla kaikesta. Tunneillakin olin tämän jakson aikana niin väsynyt, että keskittymisenä meni täysin kun yritin pysyä hereillä. Moista ei ole ennen tapahtunut, vaan olen itse asiassa aina miettinyt sitä, kuinka tunneille on mahdollista edes nukahtaa. Mahdollista se näemmä on.

Nyt kuitenkin tunniksi purkamaan stressiä God Handiin, ja takaisin lukemaan. Jännää :)

Hah, no ei kovin kauaa tarvinnut murehtia asunnosta. Amurista löyty minunkin vaatimuksiin sopiva asunto ja lähden heti töiden jälkeen sitä katsomaan.  :lol: Se on upouusi, hieno kerrostaloasunto ja tilaakin on kolmion verran. Uuh jeeeeaaah.  ;D

Muutto jo mahdollisesti aika pian ja sitten sellaiset tuparit, että oksat pois.  :lol:

Pakko kyllä kysyä vielä, että mitä helvetin leipää oikein syöt  :???: Pääsit tekemään loistoduunia, voitit ilmaisen EA:n pelin, ja nyt vielä tuo kämppä-juttu.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #637 : 20.05.2008 16:59 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lukion ensimmäisen lukuvuoden loppu alkaa olemaan jo lähellä, ja itse asiassa oppitunnit loppuivat tänään. Kun muistelee vastaavia aikoja peruskouluajalta, niin lämpimät muistot ihanasta rentoudesta tulevat mieleen. Mutta miten onkaan nyt? Olen tänään kokenut ehdottomasti elämäni suurimman stressin koskaan ja tämä kaikki on vain ja ainoastaan kolmen seuraavan päivän tuotosta. Koeviikkoa pukkaa, mikä ei nyt niin kamalaa ole koskaan ollut, mutta jostain syystä fiilis on aivan kamala. Mitään tietoa ei tunnu olevan mielessä, eikä mitään tunnu jäävän päähän. Tiedän valittaneeni moista ennenkin, mutta tällä kertaa tunnun olevan aivan ulalla kaikesta. Tunneillakin olin tämän jakson aikana niin väsynyt, että keskittymisenä meni täysin kun yritin pysyä hereillä. Moista ei ole ennen tapahtunut, vaan olen itse asiassa aina miettinyt sitä, kuinka tunneille on mahdollista edes nukahtaa. Mahdollista se näemmä on.
Joo sama.

Ei yhtään intoa lukea. Ruotsin koe vähän jännittää, kun ei vain ole jaksanut siihen panostaa. Viimeksi syksyllä oli ruotsia ja oli tossa talven aikana unohtunut ruotsi täysin. En ole tehnyt mitään tehtäviä, olen ihan ulkona. Äidinkielen koekin muodostuu kysymyksistä kirjasta, joka on pitänyt lukea. Luonnollisesti en ole edes kirjaa lainannut. Kirjana olisi Walt Disneyn Elämänkerta. Eihän tuo nyt paha, mutta kun siinä pitää olla jotain lainauksia kirjasta ym.

Toivottavasti menisi kaikki läpi. Ei olisi kiva mennä kesäkuussa uusimaan, koska olen juuri silloin Kiinan lämmössä.

Lainaus
Hah, no ei kovin kauaa tarvinnut murehtia asunnosta. Amurista löyty minunkin vaatimuksiin sopiva asunto ja lähden heti töiden jälkeen sitä katsomaan.  :lol: Se on upouusi, hieno kerrostaloasunto ja tilaakin on kolmion verran. Uuh jeeeeaaah.  ;D

Muutto jo mahdollisesti aika pian ja sitten sellaiset tuparit, että oksat pois.  :lol:

Pakko kyllä kysyä vielä, että mitä helvetin leipää oikein syöt  :???: Pääsit tekemään loistoduunia, voitit ilmaisen EA:n pelin, ja nyt vielä tuo kämppä-juttu.
Eihän toi ole mitään uutta. Välillä tekisi mieli tehdä TK:lle näin:
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #638 : 20.05.2008 17:02 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Lukion ensimmäisen lukuvuoden loppu alkaa olemaan jo lähellä, ja itse asiassa oppitunnit loppuivat tänään. Kun muistelee vastaavia aikoja peruskouluajalta, niin lämpimät muistot ihanasta rentoudesta tulevat mieleen. Mutta miten onkaan nyt? Olen tänään kokenut ehdottomasti elämäni suurimman stressin koskaan ja tämä kaikki on vain ja ainoastaan kolmen seuraavan päivän tuotosta...

Usko pois, kunhan pääset seuraavalle asteelle niin sitten lukio tuntuu siltä vanhojen hyvien aikojen rentoudelta. ;)

Eli nauti nyt vielä kun voit. ;)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #639 : 20.05.2008 17:31 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Tjaah, minulla oli vain pari suht stressaavaa jaksoa lukiossa. Muuten hyviä arvosanoja on tullut melko minimaalisella panostuksella (paitsi ruotsista...). Yliopistossa on joutunut tekemään ensimmäistä kertaa oikeasti hommia hyvien arvosanojen eteen eikä kyllä kova työkään ole aina taannut niitä parhaimpia arvosanoja, kun ei aina se joidenkin proffien/kurssinvetäjien vaatima nippelitieto tahdo jäädä päähän tai ei vain osaa vastata heidän vaatimalla tavallaan esseisiin, vaikka jutut olisivat muistissa.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #640 : 20.05.2008 18:03 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllähän lukio on ihan armotonta löysäilyä ja siitä kannattaa nauttia. Toivoisin melkeinpä, että en olisi vielä sieltä päässyt pois. Ala-asteella viimeksi joutui hommia tekemään. Ei tuolla intissäkään ole niin paljoa tarvinnut sykkiä. Seuraavaksi sitten yliopistoon/amk:hon, mutta sitä ennen puolenvuoden luku/sluibaus kausi. Ei sitä jaksa vielä hermoilla. ;D

Riepu, veikkaanpa että toka vuosi tulee olemaan rennompi, kun opit ottamaan oikeat tunnit oikeilta maikoilta. Sitten kun vielä säästelee poissaoloja, niin saa pitää aina 9 päivän lomat/jakso. Vielä kun vetää pari tiukka jaksoa, niin voi seuraavan löysäillä ja järjestää kurssit niin, että esimerkiksi pe-su olisi lomaa. Ei kannata stressata lukiosta, panostat vain niihin aineisiin mitä tarvitset jatko-opintojesi kannalta. Ei tosin kannata muita aineita vetää ihan penkin alle, että on vaihtoehdot sitten avoinna kun on paperit kädessä, mutta turha panostus pois.

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #641 : 20.05.2008 18:27 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ei kannata stressata lukiosta, panostat vain niihin aineisiin mitä tarvitset jatko-opintojesi kannalta.

Kun tietäisi mitä lukion jälkeen tekisi  :lol: Alepan kassa taitaa olla kutsumustyöni.

Olen itse asiassa vetänyt jo suht rentoa linjaa, sillä saan jatkuvalla syötöllä kuulla valitusta siitä, että muut puuhaavat hikihatussa läpimenon eteen ja minä revin jotain ysejä kun suurinpiirtein nukun tunnit :rollaus: Juuri nuo aikaisemmat hyvät numerot tässä tuppaavatkin hieman rasittamaan. Jostain syystä jo seiska on nykyään kamala pettymys, mikä johtaa helposti tällaiseen paniikkiin (paitsi ruotsista vain pyrin menemään läpi). Voi siis olla, että tulevat kokeet menevät ihan kohtuu hyvin.

Seuraavan vuoden kurssit tuli suurimmaksi osaksi valittua juuri miettien mitä opettajia vastaan tulee.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #642 : 20.05.2008 18:33 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lukion ensimmäisen lukuvuoden loppu alkaa olemaan jo lähellä, ja itse asiassa oppitunnit loppuivat tänään. Kun muistelee vastaavia aikoja peruskouluajalta, niin lämpimät muistot ihanasta rentoudesta tulevat mieleen. Mutta miten onkaan nyt? Olen tänään kokenut ehdottomasti elämäni suurimman stressin koskaan ja tämä kaikki on vain ja ainoastaan kolmen seuraavan päivän tuotosta...

Usko pois, kunhan pääset seuraavalle asteelle niin sitten lukio tuntuu siltä vanhojen hyvien aikojen rentoudelta. ;)

Eli nauti nyt vielä kun voit. ;)

Niin totta. Sitä miettii nykyään että miten ihmeessä lukioaikaan ehti esim. katsomaan tv:tä, pelaamaan tai lukemaan neljä hyvää kirjaa kuukaudessa ja olemaan kavereiden kanssa ja usein oli vielä tylsää (!). Hyvä nykyään jos kerran viikossa heltiää aikaa parin tunnin pelailulle ja kirjoja ehtii lukemaan tuon neljä vuodessa. Lukioaika todellakin oli rentoa, ilman huolia huomisesta. Riitti kun teki kiltisti läksyjä 2 h päivässä, kun nykyään graduun ja tentteihin uppoaa helposti 8 h per päivä. Ja päälle luennot. Ja työ. Ja urheilu. Ja kotiakin pitää hoitaa. Oli hirveetä tekotärkeilyä koko lukioaika: "kun mulla on niin kamala kiire ja stressi niiq".  :rollaus: (tietenkään mitenkään kenenkään henklökohtaista kiireen ja stressintuntoja vähättelemättä!)

Onneksi elämässä voi siitä huolimatta ottaa rennosti ja olla tekemättä mitään yhtenä päivänä viikossa. Tai olla välillä täysin hunningolla ja lähteä ulkomaille pitkäksi aikaa (ja päntätä taas seuraava kesä ja syksy entistä tiukempaan että Kela ei lähettele kummia kirjeitä) <3

Älkää suotta ressatko.

Lainaus
Kun tietäisi mitä lukion jälkeen tekisi
Helppoa. Valitset nyt niitä aineita mitkä kiinnostaa, ja näin ollen menet jatkossakin sinne mikä kiinnostaa. Kyllä se tie siitä selkenee; joko huomaat että kiinnostus vaihtuu tai sitten huomaat että se kasvaa entisestään, mikä vahvistaa tulevaa suuntaa entisestään. Älä välttis valitse sitä helpointa reittiä, vaan mieti mitä haluat itse tehdä (minusta kuitenkin tuo kurssien valinta opettajan perusteella on vähintäänkin kyseenalainen tyyli...öhöm). Tsemppiä jokatapauksessa!

Joillekin ura on selvä heti, esim. mulle kaikki on ollut hakusessa aina. Olen niitä minne tuuli kuljettaa -tyyppejä joka vain päätyy hommaan josta pitää.


« Viimeksi muokattu: 20.05.2008 18:40 kirjoittanut Ramen Soup »
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #643 : 20.05.2008 18:43 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Mitä valintoihin tulee niin...

Damn, kylläpä sitä tuntee itsensä tylsäksi, kun on pienestä asti räplännyt tietokoneita ja päätyy opiskelemaan tietotekniikkaa, kun en oikeasti muutakaan aluetta keksinyt, jossa olisin edes puoliksi pätevä.


« Viimeksi muokattu: 20.05.2008 18:49 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #644 : 20.05.2008 21:50 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Toivottavasti menisi kaikki läpi. Ei olisi kiva mennä kesäkuussa uusimaan, koska olen juuri silloin Kiinan lämmössä.
Eikö teillä saa uusia seuraavassa jaksossa? Mä ainakin jätin muutaman pitkän matikan kokeen uusinnan kahden jakson päähän kokeesta, kun ei ollut intoa opiskella sitä ainetta.

Kävin tänään kattomassa lopulliset YO-tulokset. Äikästä tuli sitten E, eikä enää ketuta. Viime syksyn pisterajoilla olisin jäänyt kahden pisteen päähän L:lästä, mutta nyt raja oli noussut jollain yhdeksällä pisteellä. Valkolakki häämöttää. :P
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #645 : 20.05.2008 22:21 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili olen kännissä ja ostelen rc autoon (jota en vielä edes omista) osia.
viimeviikolla join ma-pe välillä, olin la selvänä ja sitten taas su-ti tullut otettua, joopa joo.
aika huvittavaa oli että viimeviikolla kun kävin psykiatrilla ja se kysyi että miten nykyään menee alkoholia ja sanoin että sellaset 3-4 päivää viikossa ja n.1.5l kiljua päivässä.
tokaisi siihen että kohtuudella menee, siis mitä vittua oikeasti.
eli jos ihminen juo viikossa neljänä päivänä kaksi pulloa viiniä/päivä niin se on kohtuu käyttöä?!!?

joko a: ukko ei tiennyt että kiljussa on 13-16% alkomahoolia eli vastaa väkevää viiniä tai sitten b: sillä on muuten arvot sekaisin.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #646 : 20.05.2008 22:27 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tai sitten juot vähemmän kuin sen keskiverto potilas.

Niin ja pennut menkää opiskelemaan sinne mikä kiinnostaa oikeasti. Itse kävin tuhlaamassa 2 vuotta elämästä sellaisessa koulussa mikä ei kiinnostanut paskaakaan. Rahaa ehtii kyllä tehdä myöhemminkin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #647 : 21.05.2008 00:06 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Raha ei ratkaise.

Mitä tapahtui tänään? Luin huomiseen reseptiopin tenttiin. Nukuin päiväunia. Katselin COBRAN johon liittyvän hassuttelugifin Fyysinen Preesens äsken postasi. En muistanutkaan että se oli oikeasti noin paska jopa toimintaelokuvaksi.

[Itsemoderointi: "Viimeksi katsotut elokuvat"-keskusteluun nämä, ettei tarvitse tukottaa keskusteluja asiaan liittymättömillä viesteillä kuten tuhis on tehnyt jo valmiiksi pilatulle "Maailman parhaat TV-sarjat"-keskustelulle.]
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #648 : 21.05.2008 18:07 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mikäs Hervannassa muuten on vikana?

EDIT: Asia pihvi.


« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 23:43 kirjoittanut tombbi »
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #649 : 21.05.2008 19:05 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Teekkarien, betonin ja syrjäytyneiden pyhä kolminaisuus.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #650 : 22.05.2008 09:38 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Teekkarien, betonin ja syrjäytyneiden pyhä kolminaisuus.
Hyvin määritelty, mutta kyllä se paljasjalkaiselle Tamperelaiselle on jotenkin vain selvää myös syvällisemmällä tasolla. Se vaan on niin.

Eilen valvoin koko yön ja katsoin euroviisusemifinaalin yhden saksalaisen kanssa. Sitten suoraan aamulla yliopistolle, oli muuten väsynyt päivä, en ole koskaan mennyt kouluun nukkumatta minuuttiakaan edellisenä yönä. Ostin pullon Finlandiaa, tarjoan täällä kierroksen jos Suomen esitys pärjää edes hiukan.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #651 : 22.05.2008 10:43 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Kävin eilen yhdessä talonäyttelyssä Tampellassa ja se asunto oli täydellinen. Harmi vaan, että ottajia oli jotain 10 eri henkilöä, joten ensimmäiseksi tullut sai ottaa sen... Ja se oli joku turkulainen. Otti niin helkkaristi päähän, että soitin tänään sille välittäjälle lahjoin sen satasella.  Mahtaa sitä turkulaishomoa ottaa päähän, joka oli ensin saamassa sen, kun minä sain sen. Härski temppu, mutta kyllä kannatti. :lol:

Parin viikon päästä muuttamaan.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #652 : 22.05.2008 15:24 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Kävin eilen yhdessä talonäyttelyssä Tampellassa ja se asunto oli täydellinen. Harmi vaan, että ottajia oli jotain 10 eri henkilöä, joten ensimmäiseksi tullut sai ottaa sen... Ja se oli joku turkulainen.

Tässä vaiheessa olin pudota tuolilta, mutta tietty se hopeareunus tuli heti perään. Senkin rohmukuoriainen. :P


Ollaan juopoteltu sunnuntaina, tiistaina ja keskiviikkona. Tänään oli sitten viimein se kuuluisa "se on loppu nyt" -fiilis. Saa nähdä miten viikonlopun tullen taas käy. Kirottu liiallinen vapaa-aika.

Pysykää lapset koulussa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #653 : 22.05.2008 15:40 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Odotettu kirje saapui tänään postilaatikkoon:

Sinut on hyväksytty Diplomi-insinööri- ja arkkitehtikoulutuksen yhteisvalinnan paperivalinnassa hakulomakkeessa esittämäsi ensimmäisen hakutoiveen mukaisesti.
111 Tietoliikennetekniikan tutkinto-ohjelma Teknillinen korkeakoulu


Eli eipä tarvitse stressailla pääsykokeisiin lukemisella. Tänään meinasin aloitella lukemista mutta posti kerkesi tulla juuri ennen kuin ehdin kirjan aukaista :lol:

Niin, ja viime viikolla tuli ne lopulliset YO-tuloksetkin: LEEEEMC on rivi, seuraavassa järjestyksessä:
Englanti L
Pitkä matematiikka E (lähti L:nä, tippui 6 pistettä YTL:n käsittelyssä :()
Fysiikka E
Maantiede E
Ruotsi E
Äidinkieli M (pirun tekstitaito...)
Biologia C (lähti M:nä, tippui 5 pistettä YTL:n käsittelyssä :()

Enää vähän yli viikko lakkiaisiin. :)
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #654 : 22.05.2008 15:59 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili On se TK kyllä ihan ihme jätkä. Eihän noita miehen sepustuksia enää jaksa uskoa edes todeksi.

Tänään PITI lukea pääsykokeeseen, mutta tuli taas viime yönä luettua ihan liian vähän. Energiajuoma ei taaskaan auta yhtään mitään, kun ei keskittyminen tahdo pysyä (etenkin, kun teos on todella sekavasti kirjoitettu). Lisäksi Wiin sisuksissa poltteleva Majora's Mask ei oikein tahdo antaa lukurauhaa. Luen sitten huomenna lisää...

Vitsit, ei mulla ole kyllä mitään intoa lukea pääsykokeisiin, kun tiedän, etten pääse sisään. Eihän tuo koealue ole kuin vähän päälle 400 sivua, mutta menin aloittaa lukemisen ihan liian myöhään. En millään ehdi opetella kaikkea ulkoa vajaassa kahdessa viikossa. :(

Niin joo, YO-todistus näyttää seuraavanlaiselta:

Äidinkieli - E
Englanti - E (muutama piste, niin L olisi tullut...)
Yhteiskuntaoppi - M (sapettaa... jäi pisteen päähän E:stä...)
A-ruotsi - C

Ihan hyvät arvosanat, kun ottaa huomioon, että yhteiskuntaoppi oli ainoa, johon luin. Tosin siihenkin luin viikon verran.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #655 : 22.05.2008 16:33 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos sä oot jo valmiiksi sitä mieltä ettet oo pääsemässä niin voit yhtä hyvin jättää leikin kesken jo nyt ja keskittyä lomailemiseen.

Mitä tapahtui tänään? Nukuin puolille päivin koska olin eilen yössä, kävin Kelan rouvien juttusilla hakemassa opintotukea kuukausille kesäkuu-elokuu.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #656 : 22.05.2008 16:39 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili

Vitsit, ei mulla ole kyllä mitään intoa lukea pääsykokeisiin, kun tiedän, etten pääse sisään. Eihän tuo koealue ole kuin vähän päälle 400 sivua, mutta menin aloittaa lukemisen ihan liian myöhään. En millään ehdi opetella kaikkea ulkoa vajaassa kahdessa viikossa. :(


Kannattaa toki yrittää. Pidä mielessä se, että tulevaisuudessa joudut kuitenkin lukemaan n. 1000 sivua materiaalia viikossa tentteihin, joten tuo on hyvää harjoitusta siihen miten ehdit omaksumaan asiat ja jättämään elämästä kaiken muun lukemisen ajaksi pois. Jätä kaikki muu kahdeksi viikoksi, ja keskity vain lukemiseen. Vie Wii mummolaan ja elä askeesissa niin keskittymiskyky paranee.

:)

kokemuksesta tiedän että kaikkein veemäisin on se tunne, kun pääsykokeet on ohi ja miettii "oisinko sittenkin päässyt jos olisin edes vakavissani yrittänyt..". Kaksi viikkoa on kuitenkin lyhyt aika, sen voit aivan hyvin uhrata täysin lukemiselle ja nauttia sen jälkeen hyvällä omatunnolla kesästä, pääsit tai et.

edit siks toisekseen sun yo tulokset näyttää siltä että pystyt asiat aika hyvin omaksumaan lyhyellä aikaa. Älä jää nyt nössöilee! =)
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #657 : 22.05.2008 16:41 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Käy vituttamaan toi MasterTK.

Tänään oli englannin koe. Meni miten meni. Yksi koe jäljellä ja se vasta tiistaina onneksi. Tänään vielä lähdössä katsomaan suomalaista huippufutista, Kakkosen matsia KTP-Kontu.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #658 : 22.05.2008 16:46 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Vähän sama juttu. Tässä on pitänyt lukea kauppakorkean pääsykokeisiin jo kuukausitolkulla, mutta saldona on vasta kahden kirjan lukeminen viidestä, jotka pitäisi osata melko helvetin hyvin. Reilu kolme viikkoa armonaikaa ja kiinnostus lukemiseen on nollissa.

Jos en tuonne tai AMK:n markkinointipuolelle (pääsykokeet parin viikon päästä) pääse, niin pitää varmaan tämän sivarinpätkän jälkeen tehdä jotain paskaduunia ja lähteä ulkomaille lomailemaan. Ensi vuonna sitten paremmalla panostuksella.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #659 : 22.05.2008 17:04 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Täälläkin pitäisi lukea pääsykokeisiin, mutta ei oikein saa luettua. Ensinnäkin en ole edes ihan varma, että haluanko tuonne minne ole nyt "hakemassa", mutta jotain piti päättää tuossa keväällä ja päätin yrittää tuonne. Toiseksi sisään on aivan helvetin vaikea päästä, joten mieliala on vähän sitä tasoa, etten kuitenkaan pääse.

No mutta pitää nyt yrittää päättää tulevan vuoden aikana, minne aion hakea seuraavana keväänä. Kun saisi sen mieluisimman opiskelupaikan keksittyä, niin voisi sitten saada jotain inspistä lukemiseenkin...

Ja ylppäripaperit näytti täällä suunnalla seuraavalta:
Englanti - L
Historia - E
Yhteiskuntaoppi - M
Maantiede - M
Äidinkieli - M
Ruotsi - M
tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines