Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663606 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #600 : 13.05.2008 07:45 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Oli ihan sairaan hyvä pätkä! Sai sitä odottaa, mutta kyllä hype täyttyi, ilman muuta.

Vertauskielellä puhuttaessa minun koosteeni oli kuin Ubisoftin nopeasti kyhäämä perusjulkaisu, kun TK toimitti meille Nintendo-laatuisen, vuosia ruutukuvien ja trailereiden voimalla eläneen jumaljulkaisun!

Ja sai myös odottamaan tulevaa miittiä vesi kielellä - eikä se onneksi ole enää kaukana.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #601 : 13.05.2008 08:29 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kuvaustyö oli ainakin iholla.

Ja voi vittu tuota läppää ei ole paljon muuttunut siitä kun itse kävin kääntymässä :lol:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #602 : 13.05.2008 10:23 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili No voi helvetti kun oli hyvä! Repeilin ihan vakavana täällä!

Ihmettelin silloin miitissä miten Snake ei muistanut että tuo lopun vibra-vitsi on jo käytetty, mutta se ei tainnut olla paikalla kun Finski esitteli Rezin vibraa aikaisemmin...
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #603 : 13.05.2008 10:42 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Hain tuossa kuukausi sitten ihan läpällä markkinointipäälliköksi ja johtavaksi graafikoksi erääseen kansainväliseen yritykseen. 180 hakijasta otettiin 20 työhaastatteluun, joista minä olin yksi. Noh, sen jälkeen noista pääsi viisi parasta jatkoon toiseen haastatteluun, joista minä olin jälleen yksi.

Perjantaina sitten soittivat, että olen jonkun toisen ihmisen kanssa finaalissa ja meidän piti tehdä näytetyöksi esite firmaan. Teinpä sitten esitteen viikonloppuna ja mitäs tänään kävikään... Allekirjoitin juuri työsopparin ja olen uusi markkinointipäällikkö ja johdan yrityksen Suomen osaston graafista puolta kokonaisuudessaan. Kuulema samalla sekunnilla, kun olivat nähneet minun esitteen, niin homma oli selvinnyt. Homogiffien tekeminen vuosien ajan on ilmeisesti tuottanut tulosta.  :lol:

Vakituinen työ, omalla alalla, johtavassa asemassa, unelmapalkalla ja huiput työsuhde-edut päälle.

Eipä tässä oikein muuta. Tekisi mieli laulaa.

Ihmettelinkin mikä on maailmassa mennyt vinksalleen kun sain vihdoin lopputyö paikan. Ja vielä sellaiselta firmalta kuin Metso Minerals. Palkka ei ole kummoinen mutta tulevaisuudessa voisi olla saumaa hyväänkin sopimukseen.
Mutta kun TK sai taas tuollaisen uber-paikan niin minunkin tilaisuuteni menee maailman kanssa oikeisiin mittasuhteisiin :)


Kooste oli muuten aika mahtava :lol: Odotin hiukan enemmän homoläppää kyllä :) Ja pakko myöntää että TK osaa kyllä hommansa. Videon alkufiilistelykin on todella hieno. Kyllä niistä giffien vääntämisestä on selvästi ollut hyötyä ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #604 : 13.05.2008 10:55 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
No voi helvetti kun oli hyvä! Repeilin ihan vakavana täällä!

Ihmettelin silloin miitissä miten Snake ei muistanut että tuo lopun vibra-vitsi on jo käytetty, mutta se ei tainnut olla paikalla kun Finski esitteli Rezin vibraa aikaisemmin...
Olin kyllä paikalla tuolloin. Tuo vibra-läppä oli jonkinlainen tribuutti tai jotain.

Yllättävän hyvä video TK:lta. Odotin oikeasti jotain paljon paskempaa, jossa dildoja lentelee perseisiin ja sellaista. Yllättäen tulikin hyvä video. Läpät oli kaivettu toimivasti esiin ja hauskoja heittoja oli mukana. Ei näitä silti muut pysty katsomaan kuin miitissä paikalla olleet. Sen verran häröä läppää tuolla on.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #605 : 13.05.2008 15:22 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Kieltämättä hiton hyvin väännetty video. En tiedä oliko parhaat jutut esillä, mutta ainakin alku pääsi loistamaan. Nyt tiedän mitä tulen kiertämään kaukaa :)
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #606 : 13.05.2008 17:48 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei näitä silti muut pysty katsomaan kuin miitissä paikalla olleet. Sen verran häröä läppää tuolla on.
Sattumalta olin juuri videota katsomassa kun yksi jenkkivaihtari tuli käväisemään. Jätkä oli tosi otettu TK:n Smash-taidoista ja katselikin sitten loppuillan sen smash-videoita tubesta. En tiedä aukesiko pätkän (suomenkielinen) huumori hänelle, mutta tunnelma kuulemma välittyi.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #607 : 13.05.2008 17:51 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
En tiedä aukesiko pätkän (suomenkielinen) huumori hänelle, mutta tunnelma kuulemma välittyi.

Meinaat kai pelaajalaudankielistä huumoria.

Tuskin ne vilahtelevat Viper7- ja Snake-hassuttelut sun muut insidet, joita video oli täynnä, aukenee kenellekään muille kuin pelaajalautalaisille (eikä niistäkään varmasti kaikille).

Seuraavaksi vongutaankin sitä uncensored-pätkää.


« Viimeksi muokattu: 13.05.2008 18:18 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #608 : 13.05.2008 18:29 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Viper7 Loading... :D
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #609 : 13.05.2008 19:14 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Heh. Hauskaa läppää tuossa videokoosteessa. Sitä alkoi ihan odottamaan seuraavaa miittiä. (pssst... kesäkuun eka viikko sopisi paremmin kuin hyvin)

Ja tosiaan, TK:lla on skilliä, myös muutenkin kuin Smashin saralla.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #610 : 13.05.2008 19:23 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Tulen muuten varmaan elokuussa Suomessa käväisemään, eli jos on jollekin krääsälle (tai miittipalkinnoille) tarvetta niin siinä mielessä elokuu on otollista miittiaikaa...
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #611 : 13.05.2008 20:15 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili Olihan siinä melkoista settiä taas kerran. Meikäläinen tosin vähän kyseenalaisissa merkeissä esiintyi.

Uutta miittiä vaan tulille. Toivottavasti kykenen olemaan paikalla pidempään kuin viimeksi ilman puhelinten häirintää.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #612 : 15.05.2008 13:24 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kuulin legendaa, että TV-lupamaksulta ei vieläkään olla turvassa, vaikkei digiboxia omista, sillä kaapelissa näkyy muka joku yksi kanava? Enpä ole itse vielä nähnyt, mutta kuulostaa liian pahalta ollakseen epätotta.

Mäpä käynkin töiden jälkeen heittämässä YLE:lle palautetta...


"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #613 : 15.05.2008 13:30 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili EuroSport näkyy edelleen, siitä pitäisi muka maksaa TV-lupamaksua (arvaa maksanko).
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #614 : 15.05.2008 13:36 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Noin kolmen vartin päästä revitään meikäläiseltä neljä kappalaletta viisaudenhampaita. Katsotaan myöhemmin, että pystyykö postaamaan edes saman päivän aikana jälkikuulumisista.  ;)
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #615 : 15.05.2008 13:37 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Noin kolmen vartin päästä revitään meikäläiseltä neljä kappalaletta viisaudenhampaita. Katsotaan myöhemmin, että pystyykö postaamaan edes saman päivän aikana jälkikuulumisista.  ;)

Neljä :o

Varaudu äärimmäiseen vitutukseen.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #616 : 15.05.2008 14:11 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Noin kolmen vartin päästä revitään meikäläiseltä neljä kappalaletta viisaudenhampaita. Katsotaan myöhemmin, että pystyykö postaamaan edes saman päivän aikana jälkikuulumisista.  ;)

Neljä :o

Varaudu äärimmäiseen vitutukseen.

Vetääkö se ne kaikki kerralta?? :D Voi juma :D Eihän noin voi tehdä! On meinaan hiukan paskamaista syödä. Puhumattakaan siitä jos ne tulee kipeeksi :) Minulla kävi säkää kun intissä poistettiin, niin ei tullut yhtään kipeeksi. Mutta silloinkin otettiin toiselta puolelta ensin kaksi ja sitten oliko reilun viikon päästä toiselta puolelta kaksi. On kyllä kiva viikko tulossa jos kaikki 4 poistetaan laakista :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #617 : 15.05.2008 14:55 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Noh, eipä vedetty yhtäkään. Kumma kun Järvenpäässä kävin tarkastuksessa viime kesänä niin sanoivat, että kaikki kannattaa repiä helvettiin, ettei rupea myöhemmin vituttamaan. Nyt täällä Keravalla tarkastettiin ja sanottiin, että hampaat ei lähde mihinkään. Ihmeellistä pelleilyä. Pitääpä varmaan mennä yksityiselle kun rupeaa särkemään.  >:(
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #618 : 15.05.2008 15:08 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili
Noh, eipä vedetty yhtäkään. Kumma kun Järvenpäässä kävin tarkastuksessa viime kesänä niin sanoivat, että kaikki kannattaa repiä helvettiin, ettei rupea myöhemmin vituttamaan. Nyt täällä Keravalla tarkastettiin ja sanottiin, että hampaat ei lähde mihinkään. Ihmeellistä pelleilyä. Pitääpä varmaan mennä yksityiselle kun rupeaa särkemään.  >:(
En kyllä rehellisesti sanoen ymmärrä koko viisaudenhampaiden vetämisintoa. Tasan yhden itse poistattanut, koska oli tulehtunu koko ajan. Muut voivat ihan hyvin, enkä aio niille tehdä mitään koska eivät haittaa mitenkään. Mutsi oli nuorena menossa vedättämään viisaudenhampaitaan, ja odotushuoneessa toinen hammaslääkäri oli tullut kyselemään kuulumisia ja sanomaan että "joo, ei kannata poistaa hampaita jos eivät vaivaa, lääkärit vain lähinnä pitävät yllä tällä toimenpiteellä leikkaustaitojaan leikkelemällä ihan normaalisti toimivia hampaita pois".

Tietysti eri asia jos kasvavat vinoon tai ei yllä pesemään. Olen ottanut sen periaatteen, että poistan omani vasta sitten jos ne todella vaivaavat. Silloinhan toimenpide on melkein jo ilo.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #619 : 15.05.2008 15:35 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Joo, multakaan ei varmaan olisi tarttenut poistaa viisareita, mutta kun olivat reikiintyneet. Itse toimenpiteet eivät tuntuneet juuri missään, mutta repimisen jälkeen oli hieman ärsyttävää. Kraatterista tihkui verta päivän ellei jopa kaksi. Niin ja sen jälkeen vitutti kaivella ruoanpaloja sieltä kolosta.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #620 : 15.05.2008 16:12 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Minullakin viisaudenhampaat kaikki tallella. Ei varsinaisesti ole vaivannut, mutta ylhäällä ne ovat kasvaneet hieman vinoon, joten peseminen on hankalaa. Alhaalla eivät nuo ole koskaan kokonaan esiin tulleetkaan.

Olen ajatellut että oikeantyyppisellä harjalla ja suuvedellä nuo saa pidettyä terveinä. Kuitenkin semmoinen tarkkailu päällä, jos nuo vaikka alkavat vaivata. En nimittäin ihan mielelläni niitä lähtisi poistattamaan.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #621 : 16.05.2008 13:27 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Ei helkkari. Osallistuin joskus vuonna perse ja pottu johonkin peliarvontaan ja tänään tuli ilmoitus, että olen voittanut vapaavalintaisen EA-pelin mille tahansa alustalle. Itkeäkö vaiko nauraa?  :lol:

Lainaus
Onneksi olkoon - olet voittanut vapaavalintaisen EA-pelin!

Arvonta suoritettiin juuri äsken ja SINÄ olet yksi onnellisista voittajista! Upea suoritus!
Palkinto on vapaavalintainen: Voit valita minkä tahansa tähän mennessä ilmestyneen EA-pelin haluamallesi platformille.

Mikä peli pistetään tulemaan?

Sanokaas nyt äkkiä joku järkevä vaihtoehto, vaikka sellaisia ei olekaan.  :P
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #622 : 16.05.2008 13:36 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #623 : 16.05.2008 13:38 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Sims 2. Tulet rakastamaan sitä niin paljon että muutat mielipiteesi EA:sta ikuisiksi ajoiksi ja alat jakamaan pelaajille ympäri maailmaa ilosanomaa: EA, master of games.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #624 : 16.05.2008 13:41 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Sims 2. Tulet rakastamaan sitä niin paljon että muutat mielipiteesi EA:sta ikuisiksi ajoiksi ja alat jakamaan pelaajille ympäri maailmaa ilosanomaa: EA, master of games.

Osaat vetää hiljaiseksi.

Jotenkin EA:n kunnon pelien kohdalla lyö hieman tyhjää ja ainoana "kivana" tulee mieleen Black....onko se edes EA:n? Ainahan voit koittaa onneasi ja pyytää Rock Bandia.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #625 : 16.05.2008 13:43 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Medal of honor.. hajosin.  :lol:


Ainahan voit koittaa onneasi ja pyytää Rock Bandia.

Niin aion tehdäkin. Saa nähdä, että antavatko sitä vielä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #626 : 16.05.2008 15:21 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ei helkkari. Osallistuin joskus vuonna perse ja pottu johonkin peliarvontaan ja tänään tuli ilmoitus, että olen voittanut vapaavalintaisen EA-pelin mille tahansa alustalle. Itkeäkö vaiko nauraa?  :lol:

Lainaus
Onneksi olkoon - olet voittanut vapaavalintaisen EA-pelin!

Arvonta suoritettiin juuri äsken ja SINÄ olet yksi onnellisista voittajista! Upea suoritus!
Palkinto on vapaavalintainen: Voit valita minkä tahansa tähän mennessä ilmestyneen EA-pelin haluamallesi platformille.

Mikä peli pistetään tulemaan?

Sanokaas nyt äkkiä joku järkevä vaihtoehto, vaikka sellaisia ei olekaan.  :P
Kato Hannu Hanhi!

skate.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #627 : 16.05.2008 16:07 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Army of Two ja Burnout Paradise eivät ole ihan huonoimmasta päästä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #628 : 16.05.2008 22:33 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Army of Two...
Jos kaveri löytyy local multiplayeriin mukaan, niin ehdottomasti tämä. Skate ei ole myöskään huono vaihtoehto.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #629 : 20.05.2008 13:40 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Tässä koittanut etsiskellä Tampereen keskustan tuntumasta parempaa ja suurempaa vuokra-asuntoa, mutta ei helkkari sentään, kun ei Tampereen kokoisesta kaupungista löydy yhtään järkevää vaihtoehtoa. Kaikki ovat joko liian vanhanaikaisia romuja, joissa ei asuisi koirakaan, tai sitten liian pieniä. Alkaa ottaa päähän, kun käynyt varmaan kohta kaikki välitystoimistot läpi. Jostain hervannasta kyllä löytyisi enemmän kuin tarpeeksi, mutta eihän siellä asu hullukaan.

Pitää varmaan ottaa kohta pankista lainaa ja rakennuttaa kokonaan oma, saatana.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines