Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 668936 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #570 : 07.05.2008 17:13 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Nyt on toisen lukiovuoden alustavat kurssivalinnat tehty, ja pakko se on sanoa, etten taida hengissä selvitä. 30 kurssia sain väännettyä ja rankkaa tulee olemaan. Ilmeisesti saan kuitenkin toisen vuoden loputtua kaikki pakolliset kurssit suoritettua ja suurimman osan syventävistä. Päälle vielä muutama turhempi, jotka kuitenkin oli pakko laittaa, että lukiosta edes joskus pääsisi sinne Alepan kassalle viettämään luksus elämää.
30 kurssia? Ei edes paha. Meillä ainakin on suositusmäärä toiselle vuodelle 32 (ekalle vuodelle 28). Itellä oli tänä vuonna 27 kurssia ja ensi vuodelle 32 kurssia.

Juu noinhan se on, mutta meikäläiselle tuli jo 30 ekana vuonna ja nyt tänä vuonna nuo kurssit eivät mene aivan tasaisesti joka jaksoon. Kahdessa jaksossa olisi ihan perus 6 kurssia riesana, kahdessa 7. Viimeinen sentään menee neljällä kurssilla. Vielä kun suurimmassa osassa jaksoista kurssit ovat kaikki aika panostamista vaativia, niin ehtii siinä hyvin väsyä ennen lukuvuoden loppua.

Voihan se toki olla, että olen vain herkkä ihminen , joka ei kestä paljoakaan mitään :(
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #571 : 07.05.2008 18:10 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tänään illalla risteilylle ja huomenna Tukholmaan kikkailemaan. Saa nähdä uppoaako koko laiva mereen.  :)

Ihan varmasti. Jos niin sattuisi käymään niin sinä selviäsit sieltä ensimmäisten joukossa ulos ja saisit vielä parin viikon karibian risteilyn korvaukseksi. Siis sen lisäksi minkä voitat discon arvonnassa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #572 : 07.05.2008 18:25 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Heinzia selkeästi risoo jokin.

Kunhan tietäisi mikä.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #573 : 07.05.2008 20:05 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Heinzia selkeästi risoo jokin.

Kunhan tietäisi mikä.

Itseasiassa olo ihmeen vapautunut pitkästä aikaa :) Ehkä tämä on sen seurausta.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #574 : 08.05.2008 14:50 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tänään illalla risteilylle ja huomenna Tukholmaan kikkailemaan. Saa nähdä uppoaako koko laiva mereen.  :)
Kävin eilen tarkastamassa kyseisen kylän. Sää oli ainakin ihan kelpo ja perus Burger King -reissu maittoi.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #575 : 11.05.2008 16:35 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Nyt on noin viikon Budapest reissu takana, ja jos saisi pikakertauksen viikon tapahtumista, niin olisi bueno.
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #576 : 12.05.2008 04:08 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Kutsu ammattikorkeakoulun pääsykokeisiin putkahti postiluukusta!
Onkos ne kaikki kutsut tulleet jo? Ihan hyvä, jos on, niin ei tarvitse itse mennä kirjoittamaan nimeä paperiin ja istuskelemaan tyhjän panttina muutamaksi tunniksi.

Keskiviikkona palasin taas Suomeen ja nyt vasta jaksan tännekin kirjoittaa. Eipä tässä jaksa oikein pääsykokeisiin lukea, kun sisko on kylässä ja tiedän jo, etten minnekään tule pääsemään. Pitää sitten kesäkuun alussa mennä reputtamaan pari koetta ja yrittää löytää jotain työtä, jotta olisi sentään jotain ensi syksylle, talvelle ja keväälle.

Ai joo, kävihän tänäänkin jotain. Avasin nimittäin vihdoin veroviraston kirjeen ja yllätyin, kun palautuksia oli tullut jopa hieman yli 40€. Kerrankin tarpeeksi, jotta jotain rahaa tulee siltäkin suunnalta tilille. Iloinen yllätys, sillä nyt onkin ensi joulun jälkeen tarpeeksi rahaa koossa uutta konsolia tai jotain muuta härpäkettä varten.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #577 : 12.05.2008 07:05 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mä vetäsin 450€ palautuksia. Luoja tietää mistä kun en oo töitä tehny.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #578 : 12.05.2008 13:09 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mä vetäsin 450€ palautuksia. Luoja tietää mistä kun en oo töitä tehny.
Opintotuestakin saa palautuksia. Mulle tuli viimejouluna reilu 100€ (ekan vuoden syksyn opiskelun neljästä kuukaudesta) ja tänä vuonna näytti, että saisin 250€ (1. vuoden kevään + 2. vuoden syksyn opintotuista). En tosin tiedä mistä tuo 200€:n ero meidän verojenpalautuksien välillä tulee. Oletko kenties ottanut opintolainaa? Liekö sitten siitäkin otettu veroja?
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #579 : 12.05.2008 13:17 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili En mä ole vuoteen opiskellut. EDIT: Enkä ottanut opintolainaa, luojan kiitos siitä kärvistelystä.

No kaipa se on joku "sivari-kompensaatio"


« Viimeksi muokattu: 12.05.2008 15:02 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #580 : 12.05.2008 13:18 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Oletko kenties ottanut opintolainaa? Liekö sitten siitäkin otettu veroja?
Opintolaina on vähennyskelpoista. Eli veroja vähennetään jollain kaavalla jos on ottanut opintolainaa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #581 : 12.05.2008 14:54 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Huhhei, miten kuluttavat pari viikkoa. Streettanssin SM-kisat ovat taas takana, ja Oulun kultasaalis oli varsin mittava, mikä on tietty ihan oikein. Ei sinne Espooseen asti kannata turhan päiten täältä perukasta edes lähteä. Itse pokkasin neljä kärkisijaa, paljolti ryhmälajeista tosin. Kisojen jälkeen vietin viikon verran Helsingissä omaa lomaa, mutta ikävä kyllä kotipuolen tanssikoulun kevätnäytökset pakottivat kotiutumaan takaisin ankeaan arkeen. Viikonlopun verran täysin palkatonta työtä univelkaisena. Dope.

Nyt se kaikki on kuitenkin viimein ohi, ja voi alkaa keskittyä vähän leppoisampiin projekteihin(streettanssi-show Soulful Love Oulun Valveella 30.5. klo. 19, luvassa sen verran pommi juttu että kannattaa tulla kauempaakin), kesän odotteluun(Oulun Katutanssit 5.7. Oulun rotuaarilla, vuoden päräyttävin ja täysin ilmainen ulkoilmatapahtuma, ole siellä tai ole kuutio) sekä hieman myös lomailuun, pelailuun ja lautailuun. Ei hassumpaa.



Mutta ennen kaikkea tätä, suihkuun. Eilisen stressinlievityskaljoittelun jälkiodööri on varsin läpitunkeva.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #582 : 12.05.2008 15:01 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kuulostaa vitun lepiltä.


Mitäs tässä yli neljä kuukautta jo sivaripaskaa takana ja alkaa jo pikkuhiljaa riittääkin. Päivät menee sellaisena blurrina, että nousen ylös keitän kahvit, ajan töihin, keitän kahvit, teen töitä, keitän kahvit, teen lisää töitä, keitän kahvi, lähden kotiin, keitän kahvit, luen ehkä kirjaa, pelaan ehkä jotain peliä, katon ehkä jonkun leffan ja menen nukkumaan.

En siis oikeasti ihmettele yhtään miten jotkut ihmiset väittää, että elämä menee liian nopeasti ohi. Hommaa vakityö niin saatana se on varma juttu, että se heilahtaa ohi kuin ei mitään :lol:

No alle 2kk ja vapaana miehenä saa taas katuja tallata. Työmoraalikin on kohdillaan kun teet puolivuotta hommia 50 centin tuntipalkalla.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #583 : 12.05.2008 17:30 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Hain tuossa kuukausi sitten ihan läpällä markkinointipäälliköksi ja johtavaksi graafikoksi erääseen kansainväliseen yritykseen. 180 hakijasta otettiin 20 työhaastatteluun, joista minä olin yksi. Noh, sen jälkeen noista pääsi viisi parasta jatkoon toiseen haastatteluun, joista minä olin jälleen yksi.

Perjantaina sitten soittivat, että olen jonkun toisen ihmisen kanssa finaalissa ja meidän piti tehdä näytetyöksi esite firmaan. Teinpä sitten esitteen viikonloppuna ja mitäs tänään kävikään... Allekirjoitin juuri työsopparin ja olen uusi markkinointipäällikkö ja johdan yrityksen Suomen osaston graafista puolta kokonaisuudessaan. Kuulema samalla sekunnilla, kun olivat nähneet minun esitteen, niin homma oli selvinnyt. Homogiffien tekeminen vuosien ajan on ilmeisesti tuottanut tulosta.  :lol:

Vakituinen työ, omalla alalla, johtavassa asemassa, unelmapalkalla ja huiput työsuhde-edut päälle.

Eipä tässä oikein muuta. Tekisi mieli laulaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #584 : 12.05.2008 17:35 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili En usko! Myit sen toisen telkkusikin rahan tarpeessa! Tunnusta jo.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #585 : 12.05.2008 17:39 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
En usko! Myit sen toisen telkkusikin rahan tarpeessa! Tunnusta jo.

Tulisin ja repisin sinulta toisen kiveksen irti, mutta olen nyt liian hyvällä tuulella sellaiseen. :P
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #586 : 12.05.2008 18:21 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kerta olet noin hyvällä tuulella, niin eikös olisi vihdoin ja viimein aika laitaa miitti-kooste näin meidän muidenkin iloksi  ;D

Jokatapauksessa, onneksi olkoon vaan uuteen työhön!

<@Fraeon> MasterTK: Dude kaipaa elämäänsä vähänn sisältöä :<
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #587 : 12.05.2008 18:28 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Vielä parit quotet rinturilta ja kohta koko boardi on repimässä mun palleja irti. ;)
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #588 : 12.05.2008 18:33 »
tuhis Vieras Onnittelut työpaikasta!

Hankala ala löytää vakijopia ellei sitten ole parempi kuin kaikki muut.

Onko Masterilla jotain matskua netissä katteltavaksi?
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #589 : 12.05.2008 18:34 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kun nyt "jeee, fiilis on maailman paras" julkistusten pariin päästiin, niin menköön...


Eli eräs suurimmista unelmistani uhkaa toden teolla muuttua todeksi: ensimmäisen kirjan julkaiseminen!

Olen naputellut tuollaista nuorten kirjaa viime aikoina kasaan ja kaikki vaikuttaa enemmän kuin lupaavalta: kirja kustannetaan, teen läheistä yhteistyötä kuvittajan kanssa ja ensimmäistä, keskeneräistä versiota kehuttiin.

Sinällään jo ekan opuksen julkaiseminen on tosi iso juttu minulle, mutta kun miettii niitä mahdollisia myöhempiä vaikutuksia; jos tästä alkaakin kirjailijan ura?!  Vaikka se ei olekaan sellaista työtä, jossa säännöllinen palkka tippuisi joka kuukausi ja työaikana ma-pe 9:00 - 16:00, niin jos saan tehdä sitä mitä rakastan, niin palkan kaltaisista asioista olen valmis karsimaan, jopa runsaasti.


Ja TK, isot onnittelut minunkin puolestani!  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #590 : 12.05.2008 18:44 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Noh, nyt kun hyviä työasioita puretaan, niin pakko heittää oma.

Pääsen nimittäin kesällä tekemään työharjoitteluni eräässä suomalaisessa nimeltämainitsemattomassa pankissa. Palkka tulee olemaan normaaleihin harjoittelutaksoihin verrattuna vähintäänkin ok, ja mitä parasta, aukeaa tätä kautta paikka myös toiseen työharjoitteluun ja mahdollisesti valmistumisen jälkeiseen työpaikkaan. Helvetin hyvä fiilis vieläkin tuosta, vaikka viikko onkin jo ehtinyt kulua tiedon saamisesta, kun valmistauduin jo peukaloiden pyörittelyyn tänä kesänä.

Myös TK:lle tottakai isot onnittelut ja Epille peukut pystyyn kirjan puolesta, minkälainen teos olisi tiedossa?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #591 : 12.05.2008 18:44 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Jumaliste ihmiset  :o Porukalla käynyt kyllä loistava flaksi ja onnittelut siinä. Itse varmaan istun vielä kolmikymppisenä vanhempien kellarissa ja käyn töissä alepan kassalla  :rollaus: Kesäduuniinkaan en perhana päässyt.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #592 : 12.05.2008 18:52 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Epille peukut pystyyn kirjan puolesta, minkälainen teos olisi tiedossa?

Etsivätarina hauskoilla hahmoilla. Ei mitään synkkää menoa kylläkään, vaan aurinkoista ja huumorin kyllästämää. Päivitystä tästä tulossa myöhemmin. Pitäisi joku päivä mennä painoon neuvottelemaan asioista ja valitsemaan kansimateriaali.  Kovat kannet tai ei mitään, prkl!  8)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #593 : 12.05.2008 18:54 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Nohnoh mutta meikäpä onkin kesällä kuukauden kaupungilla puistosetänä sillä välin kun te mulkerot naputtelette koneitanne, hähää! (ja varmaan toisen kuukauden eräässä toisessa, parisen tonnia kuussa tekevässä paikassa)


Öhm, asiaan. Kävin koulussa ja sit mä kävin kirjastossa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #594 : 12.05.2008 22:25 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Kerta olet noin hyvällä tuulella, niin eikös olisi vihdoin ja viimein aika laitaa miitti-kooste näin meidän muidenkin iloksi  ;D

Toiveesi toteutuu. Noin tunnin sisällä video tulee esille... oikeasti.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #595 : 12.05.2008 22:26 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kerta olet noin hyvällä tuulella, niin eikös olisi vihdoin ja viimein aika laitaa miitti-kooste näin meidän muidenkin iloksi  ;D

Toiveesi toteutuu. Noin tunnin sisällä video tulee esille... oikeasti.

Voisin jo valmiiksi mennä plastiikkakirurgille ja vaihtaa henkilöllisyyttä.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #596 : 13.05.2008 00:18 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Kerta olet noin hyvällä tuulella, niin eikös olisi vihdoin ja viimein aika laitaa miitti-kooste näin meidän muidenkin iloksi  ;D

Toiveesi toteutuu. Noin tunnin sisällä video tulee esille... oikeasti.

Voisin jo valmiiksi mennä plastiikkakirurgille ja vaihtaa henkilöllisyyttä.

Ei tarvitse, sillä sensuroin totaalisesti tätä versiota videosta. Ehkä laitan myöhemmin myös sensuroimattoman. Nyt on youtubeen ja filefrontiin uploadaamassa ja nakkaan tähän linkin sitten, kun on valmis.

EDIT:

Filefront:

http://dodownload.filefront.com/10204078//033db4d6fd5acf47b19d1b9051e6787100a119d266744429cd65143b0a1f346068c4b2082a9db868

Paska mikä paska, mutta Duden kunniaksi.


Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=qD7zBmq0N3o&fmt=6


« Viimeksi muokattu: 13.05.2008 01:07 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #597 : 13.05.2008 01:18 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Tulihan se sieltä. Ja olipahan eeppistä meininkiä   :lol:
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #598 : 13.05.2008 02:00 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Kaks sanaa: Parhautta!
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #599 : 13.05.2008 02:38 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW  :lol:

Olipahan hyvä pätkä. Ens miitistä sitten kanssa koosteet!


(Kesäkuun alkupuoliskolla taas tapahtuu...)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines