Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663793 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #30 : 02.07.2007 15:04 »
Vigor Mortis <Your Ad Here> Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Aiemmin tapahtunutta: En päässyt kouluun.

Nyt: Kävin tänään katsomassa pääsykokeen tuloksia oikein paikan päällä, ja niinhän se oli: pelkän kirjallisen kokeen, työkokemuksen ja aiemman koulutuksen perusteella olisin päässyt, mutta haastattelusta olin saanut hylätyn. Hylkäämisen perusteluissa mainittiin mm. kunnianhimon puute, se, että koulu ei ole prioriteeteissa ykkösenä ja että todistusjäljennökset olivat sekaisin. WTF?!

Olen jo aiemmin tiedostanut että haastattelut ovat minulle harvinaisen pahoja rasteja, mutta mitä helvettiä joku papereiden pieni sekaisuus vaikuttaa mihinkään kouluun pääsyyn? Mitä ihme robotteja ne oikein haaga-heliaan haluavat? Eikös se ole niin, että historiassa kaikkein nerokkaimmat ihmiset eivät ole juuri kiinnittäneet huomiota ulkoisiin seikkoihin, saati sitten hygieniaan ja siisteyteen?

Sitäpaitsi - jos kaikki muu on kunnossa, miten ihmeessä yksi kahden hengen pitämä haastattelu voi nollata koko muun aikaansaannoksen? Ymmärtäisin kyllä, jos siitä vähennettäisiin pisteitä tai jotain, mutta pelkkä haastattelu voi tuhota kaiken muun... Tulee väkisinkin mieleen, että se on pelkkä suosituimmuuskilpailu, jossa voidaan halutessaan karsia itseään vähemmän miellyttävät hakijat pois.

...

No, jaksan olla katkera vielä puoli päivää ja haen ensi vuonna uudestaan; numeroiduin ja mapitetuin paperein. Taidan vielä vittuillessani laittaa puvun päälle, niin jakkupukuhirviöt tykkää.

Edit: Lisää vuodatusta.


« Viimeksi muokattu: 02.07.2007 15:31 kirjoittanut Vigor Mortis »
Eilen: Oma elämä
Nyt: Colin McRae, uusi elämä, kaljan kaipaus.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #31 : 02.07.2007 17:07 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Aika vittumaista, sanoisin. Suomen nykyisessä opiskelukulttuurissa on havaittavissa pätemiskilpailun henkeä.

Mitä ihme robotteja ne oikein haaga-heliaan haluavat? Eikös se ole niin, että historiassa kaikkein nerokkaimmat ihmiset eivät ole juuri kiinnittäneet huomiota ulkoisiin seikkoihin, saati sitten hygieniaan ja siisteyteen?
Suurimmat nerot eivät usein edes pärjänneet erityisen hyvin koulussa. Einsteininkin koulumenestys oli hyvin keskinkertaista. Ei tainnut miestä kiinnostaa, kun oli parempaakin ajateltavaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #32 : 02.07.2007 21:15 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mitä ihme robotteja ne oikein haaga-heliaan haluavat? Eikös se ole niin, että historiassa kaikkein nerokkaimmat ihmiset eivät ole juuri kiinnittäneet huomiota ulkoisiin seikkoihin, saati sitten hygieniaan ja siisteyteen?
Totta, mutta ikävä kyllä sama pätee myös siihen toiseen ääripäähän. Hulluuden ja nerouden raja on hiuksenhieno. Eipä silti, tsemppiä jatkoon.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #33 : 02.07.2007 21:18 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili No mä en päässyt haluamaani ammattikorkeaan edes pääsykokeisiin. KOkelaat valittiin 100% keskiarvon kautta. Yritä siinä olla sitten taiteilija.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #34 : 02.07.2007 22:23 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Aika vittumaista, sanoisin. Suomen nykyisessä opiskelukulttuurissa on havaittavissa pätemiskilpailun henkeä.
Mitä ihme robotteja ne oikein haaga-heliaan haluavat? Eikös se ole niin, että historiassa kaikkein nerokkaimmat ihmiset eivät ole juuri kiinnittäneet huomiota ulkoisiin seikkoihin, saati sitten hygieniaan ja siisteyteen?
Suurimmat nerot eivät usein edes pärjänneet erityisen hyvin koulussa. Einsteininkin koulumenestys oli hyvin keskinkertaista. Ei tainnut miestä kiinnostaa, kun oli parempaakin ajateltavaa.

Nykyään haetaan ihmisiä jotka pärjäävät toisten ihmisten kanssa. Jos haluaa päteä pelkällä osaamisella pitää hakea tieteelliselle alalle jossa merkkaa äly. Eli periaatteessa sellaista on nykyään matematiikka ja fysiikka. Sinne vaan jos ei kiinnosta laittaa joka päivä puhtaita vaatteita tai edes hiukan katsoa peiliin. Avoimmuutta, positiivisuutta ja toisten ihmisten kanssa toimeen tuloa arvostetaan joka paikassa jossa on haastattelut. Senhän vuoksi niitä pidetäänkin.

Ja on totta että yleisesti Einstein ei ollut mahtava opiskelija. Taiteellinen ja ilmaisullinen taito ei ollut ollenkaan hyvää. Mutta matematiikassa ja luonnon tieteissä mies oli ollut käsittääkseni aina nero. Sen turvin selvisikin opiskelut.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #35 : 04.07.2007 11:05 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Oivallus: Pystyn varsin luotettavasti jakamaan ihmiset niihin joista pidän ja niihin joita en siedä yhden pelin avulla.

Ihmiset jotka pitävät Skies of Arcadiaa jeesuspelinä jonka juoni on originelli ja ei-ollenkaan-ennalta-arvattava ja kliseinen, hahmot syvällisiä ja hauskoja eivätkä yhtään ärsyttäviä ja kokonaisuus parempi kuin esim. muut japsiropet kuten FFVII: En kestä puhua pitkään tällaisten ihmisten kanssa enkä ymmärrä heitä. Toisaalta olen valmis yrittämään mikäli ko. henkilö on pelannut peliä n. 10-vuotiaana.

Ihmiset jotka vihaavat Skies of Arcadiaa eivätkä ymmärrä miten ketään voi kiinnostaa lennellä karkkivärisellä laivalla etsimässä salaisia pikku saaria ja aarteita ja harvinaisia kaloja: Minulla ei ole paljoakaan yhteistä näiden ihmisten kanssa, eivätkä he todennäköisesti ymmärrä minua. Saatan pitää heitä tylsinä.

Sen sijaan arvostan suuresti ihmisiä jotka pitävät Skies of Arcadiaa pelillisesti hyvänä ja jännittävänä japsiropena jota kuitenkin vaivaavat auttamaton lapsellisuus, kankeus ja monesti ääliömäiset hahmot ja juonenkäänteet + epäoriginellius. Tällaiset ihmiset pelaavat peliä suhteellisen mielellään ja nauttivat siitä, mutta eivät ole sokeita sen selkeille puutteille ja heikkouksille.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #36 : 04.07.2007 14:28 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili En pidä hirveästi kurkuista.

Kurkku.



Serkkuni pitää kurkuista. Serkkuni on hyvä tyyppi.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #37 : 04.07.2007 14:37 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Serkkuni pitää kurkuista. Serkkuni on hyvä tyyppi.
Hänellä on varmaan sitten enemmän huumorintajua kuin sinulla. Senkin SoA-fani.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #38 : 04.07.2007 14:44 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili No kaikki riippuu nyt minusta että pääsenkö lukioon ja vituttaa koska joutuu tekemään matikan kokeen. Sitte jos sen reputan (niin kuin minulla on ollut tapana ikävä kyllä) niin tulee välivuosi. Todella vittumainen tilanne, pakko tuota matikkapäätä jotenkin parantaa...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #39 : 04.07.2007 14:54 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Serkkuni pitää kurkuista. Serkkuni on hyvä tyyppi.

Hyvänen aika. Ethän tiedä, mitä syntiä serkkusi harrastaa selkäsi takana!

Ties vaikka mitä saatanallisia riittejä tapahtuu, kun et näe!

Ai niin, ja Skies of Arcadian suurin vika on se, että se on japsirope. Ja japsiropejen vika on siinä, että ne ovat pelimekaanisesti täysin sietämättömiä allekirjoittaneelle. Karkkilaivoissa ei tosin ole mitään vikaa.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #40 : 04.07.2007 15:12 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Serkkuni pitää kurkuista. Serkkuni on hyvä tyyppi.
Hyvänen aika. Ethän tiedä, mitä syntiä serkkusi harrastaa selkäsi takana!

Ties vaikka mitä saatanallisia riittejä tapahtuu, kun et näe!

Olisi pitänyt valita se porkkana. :lol:

Ja tosiaankin, SoA:ssa on vikansa (joista Tuulisti tuolla jo vaahtosikin), mutta entä sitten? Minulle, ja hemmetin monelle muulle (katso vaikka SoA vs. FF7 -aiheet GAFissa), se on paras rope, joka on tehty. On naurettavaa jankata pelin virheistä, jos se jokin pinnan alla ei iske. Se jokin, joka on meille se tärkein ansio pelissä.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #41 : 04.07.2007 16:56 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ai niin, ja Skies of Arcadian suurin vika on se, että se on japsirope.
F(ALSE)RAEON!! Tuen ainoastaan japanilaista rautaa ja JRPG:t iskevät kuin vasara kirkaalta taivaalta.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #42 : 04.07.2007 17:03 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ai niin, ja Skies of Arcadian suurin vika on se, että se on japsirope.
F(ALSE)RAEON!! Tuen ainoastaan japanilaista rautaa ja JRPG:t iskevät kuin vasara kirkaalta taivaalta.

:lol:

Olisikohan kohta aika alkaa kirjoittamaan sitä #pelaaja-suomi-#pelaaja-sanakirjaa?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #43 : 04.07.2007 20:45 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Kävinhän tyttöjen kanssa rannalla. Viihdyin.




Njoo, pelkäsin myös aamulla että vasen silmäni meinaa tulehtua uudelleen juuri nyt, kun oikea on parantunut(it might sound slightly mad, but I think I may see a pattern here), mutta saatoin myös olla vain vainoharhainen, sillä ei se enää siltä tunnu. Toisaalta otin tänään vainoharhaisuuksissani sateenvarjon mukaan lähtiessäni pilvettömän taivaan alla biitsille, ja eiköhän päivän aikana satanutkin. Saattaa siis huomenna taas pukata peilistä kyttyräselkää. Jos, niin mä NIIN vedän itseni kiikkuun.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #44 : 05.07.2007 17:23 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään oli se suuri päivä minulle, hommasin vihdoin sen mopokortin ja ensimmäisellä kerralla läpi. Tässä suunnitelmissa lähteä kamun kanssa huomenna kruisailemaan. Toivottavasti en pamauta heti johonkin auton kylkeen ja kuole pois...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #45 : 06.07.2007 17:22 »
Kelli Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään kävi kehnosti.  :(

Ds litestä kiinni kääntäessäni murtui koko toinen näytönpidike pois.

Kuva

Ei ole kertaakaan tippunut lattialle tai kohdeltu kaltoin, aina käännän läpänkin keskeltä kiinni. En kyllä tajua miten tälläinen mahtoi sitten tapahtua, kun ei murtumiakaan aiemmin ollut.

Liimasin palikan pikaliimalla kiinni, saa kyllä nähdä miten kestää.  :rollaus:


« Viimeksi muokattu: 06.07.2007 18:38 kirjoittanut Kelli »
Life is not a life without computer.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #46 : 06.07.2007 18:43 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Tänään kävi näin: Odottelin bussia Jyväskylän Matkakeskuksella ja bussilaitureille karautti vanha, pörisevä auto. Alueelle ei saisi ajaa kuin bussilla. Liittymässä on selvä ajokieltomerkki. Auto tööttäilee kokoajan ja sisältä nousee pari romanimiestä. Sisällä on kolme romaninaista, jotka jatkavat tööttäilyä ja hihittelevät kovasti tempaukselleen eli torven soittamiselle. Sitten he tekevät hienon ratkaisun! Jättävät auton parkkiin suojatien päälle ja bussien reitin tukkeeksi ja painelevat sitten sisälle rakennukseen.

Ei mennyt minuuttiakaan, kun auton taakse ajoi bussi, joka hermostuneesti aloitti tööttäämisen. Naisia ei näy eikä kuulu pariin minuuttiin. Sitten he juoksevat bussiaseman sisältä autoon tilanteen huomattuaan. Nauratti kovasti ja tilanne taisi olla hyväkin vitsi. Karauttavat sitten pois paikalta saapuakseen heti takaisin hakemaan miehiä samasta paikasta takaisin kyytiin. :rollaus:

Tarvitaanko Manne-tv:tä pitämään romaniväestön mainetta hieman arveluttavana?
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #47 : 06.07.2007 18:49 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Tarvitaanko Manne-tv:tä pitämään romaniväestön mainetta hieman arveluttavana?

Hyi hyi! Manne-tv on nykyään Romano-tv

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707066324499_uu.shtml

 :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #48 : 06.07.2007 19:45 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Elämä hymyilee: lähetin pomolleni tekstarin ja ilmoitin että lopetan työt maanantain jälkeen. (Oikeasti kuukauden irtisanomisaika, mutta tämä on sille törtölle ihan oikein.) Iltapäivällä kävin allekirjoittamassa uuden työsopimuksen, about gaziljoona kertaa parempaan työhön, pääasiallisesti koska uudella työlläni ei ole mitään tekemistä vanhan työni ja sen esimiesten kanssa.

Heti maanantain jälkeen lähden Aasiaan seikkailemaan omatoimi/snorklauslomalle, ja kun tulen takaisin voinkin aloittaa uudessa työssäni!

Ihanaa vihdoin päästä eroon paskaduunista! Tai no, työ oli ok, johtoporras vain niin kädetön että olo oli kuin B. Virtasella. Tiesin että yli vuoden kärsimyksestä olisi vielä hyötyä, nyt siis ihanalle lomalle ja uuteen työhön latautumaan. Baila baila!
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #49 : 06.07.2007 22:41 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Okei, kivaa että sulla on uusi ja parempi duunipaikka mutta irtisanoutuminen tekstiviestillä? Come on, oot varmasti sellasen yläpuolella.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #50 : 07.07.2007 00:50 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Okei, kivaa että sulla on uusi ja parempi duunipaikka mutta irtisanoutuminen tekstiviestillä? Come on, oot varmasti sellasen yläpuolella.
Niinhän sitä luulisi. ;)
No myönnettäköön että olin maininnut aikovani lähteä piakkoin jo ennen sitä tekstiviestiä - viestin laitoin kun lopullinen lähtöpäivä selvisi. En yritä väittää että temppu oli ihan reilu, mutta taivas tietää että siinä työpaikassa olen kokenut niin kovia että ilkeämpääkin olisi voinut keksiä. Jos työnantaja ei ole tippaakaan kiinnostunut työntekijöiden motivoimisesta, mukavuudesta, jaksamisesta tai yleisestä hyvinvoinnista on jossain vaiheessa alettava itse aktiivisesti toimimaan oman etunsa mukaisesti. Maanantaina menen vielä töihin, hoidan kaikki keskeneräiset hommat loppuun ja teen kaikkea muuta fiksua ja vastuullista, ja sitten teen mikä on _minun_ kannaltani parasta eli lähden sieltä pöpilästä enkä vaivaa asialla päätäni enää koskaan. Sen yläpuolella minä nimittäin olen.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #51 : 07.07.2007 12:36 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili 07.07.07

Aika ässä päivämäärä syntymäpäiväksi  ;D Eli 19 vuotta tuli tänään täyteen.

Voice of The World.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #52 : 07.07.2007 20:34 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Saavuin viime yönä Ruotsista kaikkien aikojen suurimmasta Euroopassa järjestetystä Smash-turnauksesta. Suomesta lähti 10 henkilöä edustamaan Suomea ja tosi hyvin meni mielestäni. Pelkkä jatkoon pääseminen usean sadan pelaajan joukosta vaati aika paljon töitä, mutta hyvinhän siinä kävi. Kuusi kymmenestä suomalaisesta pääsi jatkoon ja minä olin (luonnollisesti >_>) yksi niistä. Eihän sieltä voittoa tietenkään lähdettykään hakemaan, kun taso on aivan järjettömän kova, mutta silti aika kärkipäähän sijoittuminen oli hieno juttu. Suomen taso on noussut tosi paljon viime vuosista ja saatiin siitä paljon kehuja. Esimerkiksi itse murjoin Brittien parhaan Smashin pelaajan luvuin 3-0 ja monia muitakin korkealle rankattuja pelaajia.

Turnauksen lopuksi oli yllättäen kaikkien osallistujien kesken pienet arpajaiset, joissa oli turnauksen sponsorilta palkinto. Kävi sinällään ihan hyvä säkä, kun satuin voittamaan sen. ;D

Hiukan nukuttaa nyt, kun en ole kahteen vuorokauteen nukkunut oikeastaan yhtään. Vois painua tästä nukkumaan ja nukkua 30 tunnin yöunet!
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #53 : 07.07.2007 20:57 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Turnauksen lopuksi oli yllättäen kaikkien osallistujien kesken pienet arpajaiset, joissa oli turnauksen sponsorilta palkinto. Kävi sinällään ihan hyvä säkä, kun satuin voittamaan sen. ;D

No älä helvetissä... :rollaus:
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #54 : 07.07.2007 21:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Vahvistettu!

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #55 : 08.07.2007 17:31 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Hahhah. Löytyy muuten sama sukupuujuliste seinältä.

...siis ilman TK:n kuvaa.


« Viimeksi muokattu: 08.07.2007 17:45 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #56 : 08.07.2007 19:06 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Hahhah. Löytyy muuten sama sukupuujuliste seinältä.

...siis ilman TK:n kuvaa.

Epävirallinen.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #57 : 08.07.2007 20:18 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Turnauksen lopuksi oli yllättäen kaikkien osallistujien kesken pienet arpajaiset, joissa oli turnauksen sponsorilta palkinto. Kävi sinällään ihan hyvä säkä, kun satuin voittamaan sen. ;D

Miten en ole yllättynyt....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #58 : 09.07.2007 13:48 »
OldHorny In Satan We Trust! Jäsen Viestejä: 8 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei helvetti. Kyllä pitäisi lukea mailinsa useammin. Olin saanut joltain tytöltä mailia, kertoili siinä mailissa kuinka nähnyt mua paikallisessa baarissa ja piti mua mielenkiintoisena ja jotain ja oli monien vaikeuksien kautta saanut ongittua mun mailiosotteen ja haluaisi tavata ja jotain. VOI PERSE! Nyt potuttaa kun en aikaisemmin lukenut postiani.
Live GT: Vanha Kiima
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #59 : 13.07.2007 21:56 »
IPlayer fagotti Jäsen Viestejä: 147 Basaaripisteet: 0 Profiili On se nyt prkl, kun ei omassa kotikaupungissa voi puhdasta vettä juoda!

Tosiaan Kuusankosken juomavedessä on havaittu suurehko mikrobikanta, jonka takia hanavesi pitää keittää ennen juomista, tai sitten pitää ostaa pullotettua vettä. Kävin katsomassa kaupassa, josko lähdevettä olisi yhtään myynnissä, mutta ei. Hyllyt huusivat ei-oota. Ihmeen nopeasti olivat olleet ihmiset liikkeellä, vaikka itse en ole huomannut asiasta tiedotettavan kuin vasta tänään Kouvolan Sanomien nettisivuilla pienessä linkissä. Muissa uutisissa ei olla sanottu vielä niin mitään.

Mutta eiköhän tästäkin aikanaan selvitä ja saada selvyys asioihin. Harvemmin olen edes sanottavammin tarvinnut hanavettä. ;)
Kokis, Mehukatti, Fanta... U name it.
It's the end of the world as we know it, and it's only just begun.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines