Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663673 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #390 : 20.02.2008 08:39 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eilen menin kihloihin. ;D

Rakkautta ilmassa, vaikkei ole vielä edes kevät. Onnea!

+1 myös uudelle miitille.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #391 : 22.02.2008 01:42 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ja tänään minun muuttoni varmistui siten, että 23.3 pitää jo olla muualla. 22.3 menee pakatessa mutta onneksi silloin on pääsiäisen pyhiä. Työpaikallekin ilmoitin että irtisanoudun jo viime viikolla, ja tänään rekrykonsultti oli soittanut viisi kertaa tarjotakseen toista työtä. (Luuli varmaan että irtisanouduin koska en pitänyt nykyisestä työstäni.) Mutta ei voi ottaa vastaan mitään tarjouksia, kun muutto on päätetty. Hei hei kaikki tuttu, tervetuloa uudet jutut. Elämä on jännää mutta kivaa.
Pistän parilla päivällä paremmaksi!
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #392 : 22.02.2008 12:24 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Kolmas viikko sairaana jo, tosin nyt alkaa hiljalleen helpottaa. Lääkärin mukaan keuhkokuumeen vaara oli lähellä, mutta onneksi meni ohi. Hiukan saamaton olo, kun vaan nukkunut, tai istunut pelaamassa (eilen Haloa 6 tuntia :lol:) pari viikkoa putkeen. Jospa tästä ennen kesää parantuis. Niin ja finngamerille onnittelut minunkin puolesta.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #393 : 24.02.2008 15:42 »
KOSHIRRO Jäsen Viestejä: 93 Basaaripisteet: 0 Profiili Tämä tapahtui kyllä eilen...

Tuli otettua tuntumaa muutamasta fysiikan laista joista johtuen selkä ja kädet on vieläkin ihan helvetin kipeet. F U kitka (tai sen puute) ja painovoima.

"Mä kerron asiasta poliisille"
"Tasa-arvoasioista vastaava ministeri Stefan Wallin (Rkp) korosti, että tasa-arvon lähtökohdat ovat kolme K:ta"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #394 : 25.02.2008 19:56 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Nyt sitten sormet ja varpaat ristiin. Kolme hakemusta lähti nyt kesätöitä koskien ja eniten jännittää se, että mahdoinkohan täyttää hakemukset oikein. Paikkoja oli mukavasti avoinna, joten tuurilla ehkä meikäläistä jopa onnistaisi. Ehkäpä jopa pääsisin eräälle läheiseltä paikalta. Palkatkaan eivät ole mitään kamalia minun ikäiselle natiaiselle, joten onnistaessa olisi jopa rahaa esimerkiksi Wiihin ja moneen muuhun ylimääräiseen. Turha kuitenkaan elätellä mitään toiveita vielä. Parasta vain toivotaan.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #395 : 26.02.2008 16:12 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Tämä aamu alkoi tosi hyvin.. Heräsin 07.25 ja koulu alkaa 08.05. Siinä sitten taas syömättä lähteä polkemaan kohti koulua. Kun saavuin koululle niin vilkaisiin liitutaulua nopeasti ja huomasin vain tekstin, "Tänään koulu loppuu kello 12.45" ajattelin että kiva. ja näin: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1493158 loppui koulupäivä ennen yhdeksää. Tämä on jo mielestäni säälittävää...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #396 : 28.02.2008 08:32 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Äh luulin oikeasti, että kestotilauksen voisi lopettaa milloin tahansa ja saisin osan rahoista takaisin. Perkele. Pelaajaa pitää näemmä tukea siis vielä marraskuuhun asti.

Ei vain enää tuo lehti kiinnosta, kun uutiset näkee Gaffista kuukautta ennen ja arvostelujen taso on nykyään mitä on. Ja tarvitsen jonkun elitistisen suomalaisen "Edgen."
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #397 : 28.02.2008 11:13 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Ja tarvitsen jonkun elitistisen suomalaisen "Edgen."

Äkkiäkös me Laudalle oma 'zine perustettaisiin. Saataisiin kiva etusivukin siitä.

TK ja Rocky hoitaa arvostelut (saataisiin kovasti trafiikkia kun kaikki pelit on laudan mielestä kuraa), Epi juttelee jotain random-Nintendo-juttuja, Fraeon ja Joel jotain PC-juttuja ja siihen malliin. Melfice hoitaa ei-peli-jutun tai jotain.

Pari-kolme numeroa, niin meillä on kunnon vaki-lukijat, Lauta kasvaa ja kohta kaikilla on isot journalistiurat.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #398 : 28.02.2008 11:58 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Äh luulin oikeasti, että kestotilauksen voisi lopettaa milloin tahansa ja saisin osan rahoista takaisin. Perkele. Pelaajaa pitää näemmä tukea siis vielä marraskuuhun asti.

Ei vain enää tuo lehti kiinnosta, kun uutiset näkee Gaffista kuukautta ennen ja arvostelujen taso on nykyään mitä on. Ja tarvitsen jonkun elitistisen suomalaisen "Edgen."
Joo minä peruin kanssa tilaukseni, oikat boardille menee varmaan joskus huhtikuussa. Yhyy ja voi nyyh.

Kyllähän se aikanaan oli ainakin se "Suomen paras pelilehti", ja tosiaan Edgeen he silloin itseään vertasivat toimituksessa. Veikkaisin että Kurkijärven lähtö oli vähän niin kuin se viimeinen tikki tälle idealistiselle tavoitteelle, ja kai poikien oma kiva projekti muuttui ajan myötä oikeaksi työksi ja taloudelliset realiteetit tulivat vastaan. Puha on kovan luokan populisti ja kyllä mielestäni aika hyvin ymmärtää juuri omanlaisiaan lukijoita, muita ei sitten välttämättä yhtä hyvin. Vertaukset Edgeen on kauan sitten unohdettu, mutta mainostulot sen sijaan ovat todennäköisesti nousseet uusiin sfääreihin. Bisnestähän tuo on, mutta kohteena eivät ole enää minun rahani.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #399 : 28.02.2008 15:52 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joo minä peruin kanssa tilaukseni, oikat boardille menee varmaan joskus huhtikuussa.
Minulla on mennyt oikeudet aina heti, kun ovat saaneet tietoonsa etten ole enään maksava asiakas.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #400 : 28.02.2008 16:20 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joo minä peruin kanssa tilaukseni, oikat boardille menee varmaan joskus huhtikuussa.
Minulla on mennyt oikeudet aina heti, kun ovat saaneet tietoonsa etten ole enään maksava asiakas.
Kappas, oli ne jo mennyt. Oikeastaan aika kyseenalaista kun ottaa huomioon että olen siis maksanut vuoden lehdet (ja boardioikat) vielä pariksi kuuksi eteenpäin. Todella kyseenalaista toimintaa, oikeastaan. Ei sillä että olisin juuri nyt sinne halunnut mennä kirjoittelemaan.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #401 : 28.02.2008 16:22 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä. Oli ihan kiva yllätys joskus aikanaan kun lopetin tilauksen ja luulin että voin olla vielä kuukauden boardeilla, mutta meni poikki samantien. Silloin ei ollut edes lautaa ja miittihehkutukset jäi väliin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #402 : 28.02.2008 16:25 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Minulla toimii vielä tunnukset, vaikka Itse peruin oman tilaukseni tuossa vuoden alussa. Viimeinen lehti pitäisi tulla touko- tai kesäkuussa. Tosin ensimmäisellä kerralla kävi juurikin noin, tosin se oli muistaakseni niitä beta-vaiheen kikkailuja.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #403 : 28.02.2008 16:26 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili No on kyllä perseestä, vaikka eipä Pelaajan porukka minulta asiasta mielipidettä tule koskaan kysymään.

Osaisiko joku suositella sellaista hyvää peliuutissivua, jonka voisi laittaa suosikkeihin ja aina helposti näkisi päivittäiset (tuoreet ja ei-sellaiset "katso kuvat!"-tyyliset) peliuutiset helposti silmäyksellä?
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #404 : 28.02.2008 16:30 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
No on kyllä perseestä, vaikka eipä Pelaajan porukka minulta asiasta mielipidettä tule koskaan kysymään.

Osaisiko joku suositella sellaista hyvää peliuutissivua, jonka voisi laittaa suosikkeihin ja aina helposti näkisi päivittäiset (tuoreet ja ei-sellaiset "katso kuvat!"-tyyliset) peliuutiset helposti silmäyksellä?

Onko kielellä väliä?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #405 : 28.02.2008 16:33 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onko kielellä väliä?
No kyllä se englanti edelleen on vahvin kieleni nettikieleni, ja varsinkin kuolleiden kielten (joita sinä todennäköisesti suosit) tuntemukseni on nolottavan heikolla tolalla.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #406 : 28.02.2008 16:35 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Alaa koskeva uutisointi:

www.gamesindustry.biz

Itse pelejä koskevaan uutisointiin vaikkapa:

www.gamersyde.com

Edit: ...ja www.joystiq.com
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #407 : 28.02.2008 18:40 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Suomalaisista tuen www.v2.fi mutta keskusteluiden ja kommenttien puolelle ei kannata vilkaista.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #408 : 28.02.2008 18:54 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Onko kielellä väliä?
No kyllä se englanti edelleen on vahvin kieleni nettikieleni, ja varsinkin kuolleiden kielten (joita sinä todennäköisesti suosit) tuntemukseni on nolottavan heikolla tolalla.

Hei, en mä tunne kuolleista kielistä kuin ehkä vähän latinaa. Ja mä uskoisin, että Melfice hakkaa mut siinäkin. 

Mutta ihan tosissaan, itse henk. koht tulee luettua Shacknewsiä uutisiin ja Kotakua häiritsevämpiin videopeli-ilmiöihin. RSS-syötettähän mä pääosin käytän ja sitten luen ne mielenkiintoisemmat uutiset. Säästyy kaistaa eikä tarvitse välittää, minkälaiseksi saitti on väsätty.


« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 19:02 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #409 : 28.02.2008 19:50 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Kiitos pojat, olette ihania. Ja ei pelkoa että keskutelupuolille eksyisin, mitä minä niillä?
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #410 : 28.02.2008 23:30 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Ostin tänään digiboksin, mutta pettymys oli suuri kun oletin sen olevan musta kuin mallikappalekin, mutta se olikin hopean harmaa. Pitäisi varmaan hommata parempi scartti kun tuo mukana tullut on aika heikohkon oloinen, mutta toivottavasti tuo PS3:sen digiboksi tulisi kaapeliverkkoonkin, niin saisi kuvaa laadukkaammin televisioon.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #411 : 29.02.2008 00:16 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili TARVITSEN APUA!

Pistin nyt PS1:n tohon olohuoneeseen. Olohuoneessa on kämpän ainoa digiboksikin. Nyt en kyllä tiedä yhtään miten löydän oikean kanavan.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #412 : 29.02.2008 00:25 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Luulisi oikean kanavan löytyvän AV/TV napukkaa, tai vastaavaa painelemalla, eikös se silloin selaile näitä scartti paikkoja lävitte.. Joku fiksumpi voi tarkentaa/korjata...

Näin siis ainakin meirän digipoksilla
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #413 : 29.02.2008 00:29 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Toisessa kämpässä oli helppoa. Pisti Wiin päälle, painoi tv:n kaukosäätimestä Source-nappia ja se oli siinä. Nyt on sama digiboksi, eri tv ja eri pelikone. Perkele kun osaa olla monimutkaista.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #414 : 29.02.2008 11:18 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Suomalaisista tuen www.v2.fi mutta keskusteluiden ja kommenttien puolelle ei kannata vilkaista.

Tuo on kyllä yllättävän hyvä sivusto. Parasta antia on Jari Tapani Peltosen leffa arvostelut. Mahtavaa luettavaa :) Ei ehkä kovin ns. "ammattimainen" (eli kuiva) tyyli, mutta miehen ironinen ja pisteliäs kirjoitustyyli saa aina hymyilemään. Ja arvostelu yleisesti kuitenkin on asiassa pysyvä ja valaiseva. Suosittelen lukemaan.

Tuulistille vielä että itse katselen www.eurogamer.net sivustoa usein. Miggen ilmoittaman gamesindustry.biz -sivuston sisarsaitti. Niin ja tietty IGN. Vaikka nykyään tuntuu että IGN:stä ei saa muuta kuin prosessorille hommia.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #415 : 29.02.2008 12:27 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuulistille vielä että itse katselen www.eurogamer.net sivustoa usein.
Toi muuten vaikutti Tuulistiselta sivulta. Täytyy tarkkailla.

Tänään on sitten viimeinen päiväni täällä Suuressa Suomalaisessa Telekommunikaatioyrityksessä jonka nimeä en turvasyistä voi mainita. Sain työporukalta lahjakassin jossa on erilaisia herkkuja, ja illalla vielä on tiimin saunailta. Mutta sitten varmasti tuntuu hassulta aamulla olla nousematta töihin ja kiroilematta bussipysäkillä kun väsyttää ja on kylmä ja märkä. En osaa olla, vaikka itsehän minä tämän päätin.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #416 : 03.03.2008 01:02 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili Vinski o irc-gallerian päivänkuvana.

Kokoelma
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #417 : 03.03.2008 07:22 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vinski o irc-gallerian päivänkuvana.



Olis ollut edes tämä kuva  >:(:



EDIT:

Ihania nämä stalkkaavat Pelaaja-sedät. Aamulla vielä näkyi kuva suoraan pelaajalehti.comin kautta mutta nyt ne kikkaili siihen logon.



« Viimeksi muokattu: 03.03.2008 11:47 kirjoittanut rinturi »
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #418 : 03.03.2008 08:34 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
rehost
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #419 : 07.03.2008 00:58 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Kävin hakemassa viisumin Japanin suurlähetystöstä.
Play-Asia
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines