Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 663624 kertaa)
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #870 : 29.07.2008 21:40 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ne naiset, ne naiset.  ;)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #871 : 30.07.2008 01:12 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Minulle oli aivan sama mikä viikonloppu miitti olisi vielä hetki sitten, mutta äsken tuli sellainen fiilis, että Lutakko liekeissä -minifestarilla saattaisi olla kiva käydä. Se on siis juurikin 16. päivä. Ei siinä, miitti kyllä menee ehdottomasti etusijalle, jos se tuolle päivälle sattuu. Eihän tuolla edes ole yhtäkään bändiä, jota erityisesti kuuntelisin (=jolta omistaisin levyjä). Se lisäksi niistä kolmesta itseäni kiinnostavasa olen yhden jo livenä nähnyt.

Eli jos valtaosalle 16. päivä sopii, niin tietenkin silloin. Pitäähän Tuulistin päästä mukaan jo ihan senkin takia, ettei homma pääsisi kokonaan riistäytymään käsistä. Viime kerta kun tuntui olevan kovin levoton...;)
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #872 : 02.08.2008 11:57 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Oli hieno ilta.

Vittu kuin tyhmältä sitä voi kuulostaa.  ;D
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #873 : 02.08.2008 12:04 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Sinä moraaliton limainen alhainen lurjus!

Spoileri (osoita katsoaksesi)

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #874 : 02.08.2008 12:13 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo-o, "This no touching rule is killing me!"
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #875 : 02.08.2008 12:19 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Hmm? En nyt saanut oikein selvää mikä paikka oli kyseessä mutta aina kun mä oon käyny strippipaikoissa niin kuvaus on ollut kiellettyä.
N
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #876 : 02.08.2008 12:21 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Hmm? En nyt saanut oikein selvää mikä paikka oli kyseessä mutta aina kun mä oon käyny strippipaikoissa niin kuvaus on ollut kiellettyä.

Paikallinen Onnela. Kunhan tyttöihin ei koskenu ni poket oli ihan cool.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #877 : 03.08.2008 10:56 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Oon 17.  :rollaus:
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #878 : 03.08.2008 21:02 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Asiat voivat joskus lutviutua niin, että tuntuu siltä kuin kohtalolla olisi rasvaiset näppinsä pelissä. Tämä on aivan uskomatonta.

Tulin serkkujen kyydissä Turusta kotikonnuille Keski-Suomeen. Olin viime yön mummolassa Jyväskylässä (itse olen siis Keski-Suomessa asunut ja käynyt kouluni Laukaassa) ja aamulla kävin siellä lähikaupassa. Lähikaupassa tapasin kouluaikaisen ystävättäreni (tarinassa A), jota en ollut nähnyt aikoihin. A:n kanssa olin myös samalla riparilla, jossa tutustuimme hongkongilais-suomalais-englantilaiseen poikaan (tarinassa B), jonka kanssa olemme pitäneet yhteyttä aina, kun hän on Suomessa käynyt. Nyt B on intissä Kainuussa, ja A ajatteli, että jos B:llä olisi lomaa ensi viikonloppuna, voisi jossain järjestää pientä tapaamista.

Minulla on toinenkin kaveri intissä Kainuussa, kaveri C. Hän ei tunne B:tä entuudestaan, mutta olin maininnut, että B on myös Kainuussa intissä. Äsken sain tekstiviestin. Se on B:ltä armeijan harmaista. C oli tavannut hänet ja maininnut, että minä olen taas kotiseuduilla. B ehdottaa tapaamista seuraavaksi viikonlopuksi. Eli juuri siksi viikonlopuksi, kun A oli miettinyt kokoontumista!

Tosi sekava tarina varmaan, mutta siinä on pari ihmeellistä seikkaa. Miten tapasin juuri tänään A:n, mitä epätodennäköisimmässä paikassa? Miten C löysi B:n juuri tänään ja sattui vielä kertomaan, että minä olen Keski-Suomessa? Miten B:llä sattuukin olemaan se pitkä loma ensi viikonloppuna ja hän ehdottaa tapaamista samaksi viikonlopuksi kuin A?!?!?!

Hämmentävää, miten maailma on joskus niin pieni.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #879 : 04.08.2008 23:02 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tänään sain vihdoin asuntotarjoukset - vieläpä molemmilta lafkoilta (TKY ja HOAS). TKY:n kämppä on uudempi ja kympin halvempi, mutta reilun neliön pienempi kuin HOASin tarjoama. Lisäksi samassa solussa asustaa TKY:n kämpällä vain yksi tyyppi kahden sijaan, joten valinta ei ole kovinkaan vaikea.

Yllättävän kova vuokra muuten -- 257 euroa kuussa. Kela korvaa tuosta vain 201,6e joten jostain joutuu varmaankin tinkimään. Molemmat kämpät siis Otaniemestä.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #880 : 04.08.2008 23:07 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Noh, reilu 250 euroa ei ole iso vuokrana sinällään, mutta se pitääkin suhteuttaa soluvuokriin.

Itse maksan yksiöstäni vajaat viisisataa kuussa, ja ensi vuonna roimien korotusten (prkl) jälkeen yli viisisataa. Onneksi olen aikamoinen mestari taiteilemaan vähillä tuloilla. Ja niitä taitoja taas tarvitaan kun opiskelut alkavat.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #881 : 05.08.2008 00:00 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Jo kolmas tuttu potkaisi tyhjää ajoneuvon avulla. Tällä kertaa eräs nainen joka oli samalla luokalla peruskoulussa viitisen vuotta. Just muutama päivä sitten juteltiin pitkästä aikaa... Moottoripyörällä veti johonkin isompaan autoon ja medihelissä kuoli. Luin uutisen jo viikko sitten, mutta vasta tänään sain tietää, kuka se kuollut oli.

No ei nyt elämä lopu tähän taaskaan, mutta ihan vitun absurdia miettiä näitä juttuja vähän pidempään.

EDIT: Niin siis viime viikolla tämä tapahtui eikä viikko sitten...


« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 01:22 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #882 : 05.08.2008 07:18 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili No, sehän oli yläasteella meidän luokalla ja minun serkun kaveri. Käynyt meilläkin kylässä muutamia kertoja. Oli törmännyt 140km johonkin suureen autoon ja alkoholillakin oli ollut vaikutusta ilmeisesti asiaan. Sellaiset kaaharit joutavat kuollakin.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #883 : 05.08.2008 10:18 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
No, sehän oli yläasteella meidän luokalla ja minun serkun kaveri. Käynyt meilläkin kylässä muutamia kertoja. Oli törmännyt 140km johonkin suureen autoon ja alkoholillakin oli ollut vaikutusta ilmeisesti asiaan. Sellaiset kaaharit joutavat kuollakin.

Jaa tuosta alkoholista en mitään tiennyt...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #884 : 05.08.2008 11:33 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Tiivistettynä: opintotuki tuli -> opintotuki meni. Velat kesän kenttiskyydeistä + OYY:n lukuvuoden maksu + vuokra = mycket money = PA-status.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #885 : 05.08.2008 12:01 »
720 Jäsen Viestejä: 165 Basaaripisteet: 0 Profiili Tavoitin sen paskimman iän. : /
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #886 : 05.08.2008 12:03 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Tavoitin sen paskimman iän. : /

Onneksi olkoon!  17-vuotiaalle?  8)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #887 : 05.08.2008 12:06 »
720 Jäsen Viestejä: 165 Basaaripisteet: 0 Profiili Jep. Lapsilisä lähti, matkaliput kallistui ja opintotukea ei saa. Jättekivaa. Opiskelijakorttiakaan ei vielä ole niin täytyy varmaan pysytellä himassa. ;D
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #888 : 05.08.2008 13:18 »
tuhis Vieras Lenkille lähtiessä mietin että onpas tuulista, mutta ainakin paistaa arska toisin kuin eilenä. Hetkeä aikasemmin olin iltiksen nettiuutiselle naureskellut joka oli tyyliin VAROKAA KAATUVIA PUITA!

Lenkkipolulla sitten kahtelin että mitäs vittua tuo puhelinpiuha päähän osuu. Oli kaks hervotonta puuta kaatunut lenkkipolulle ja nostaneet varmaan halkaisijaltaan kymmenmetrisen metsänkannen pystyyn. Eli juuret ja maata semmoisena levynä.

Rupesi siinä sitten katselemaan noita huojuvia puita hieman eri mielessä lopun matkaa.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #889 : 05.08.2008 17:08 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Wow. Kuinka epätodelliselta tuntuukaan saada kirje tytöltä, tänä sähköisen viestinnän aikana. On siinä vaan niin helvetin paljon enemmän, kuin tekstareissa tai meseissä tai muussa nysväämisessä. Rispektiä tytöille, jotka lähettävät minulle kirjeitä.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #890 : 05.08.2008 17:14 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Wow. Kuinka epätodelliselta tuntuukaan saada kirje tytöltä, tänä sähköisen viestinnän aikana. On siinä vaan niin helvetin paljon enemmän, kuin tekstareissa tai meseissä tai muussa nysväämisessä. Rispektiä tytöille, jotka lähettävät minulle kirjeitä.

Rinturi, prkele! Sanoinhan, ettei saa leikkiä toisten tunteilla.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #891 : 05.08.2008 18:41 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Wow. Kuinka epätodelliselta tuntuukaan saada kirje tytöltä, tänä sähköisen viestinnän aikana. On siinä vaan niin helvetin paljon enemmän, kuin tekstareissa tai meseissä tai muussa nysväämisessä. Rispektiä tytöille, jotka lähettävät minulle kirjeitä.

Rinturi, prkele! Sanoinhan, ettei saa leikkiä toisten tunteilla.

Hei, vaikka edes spoilertageihin nämä! >:(
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #892 : 07.08.2008 00:37 »
Mixba Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili No johan pomppas!

Nyt on hieman samanlainen tunnelma, kuin pari vuotta sitten stuidulakin ekaa kertaa päähänlaittaessa.
Kotopuolessa oltiin oltu pidemmän aikaa jo varmoja ettei minusta kuitenkaan mitään tule. Ja teki todella todella tiukkaa, että edes sain kurssit kasaan eräpäivään mennessä (eräpäivänä tuli rekisteröityä koneelle vielä neljä (4) kurssia) (ja joo ihan vaan laiskuuttani). Syvällä sisimmässään jo pitkään totuteltuani ajatukseen, että en kuitenkaan saa kaikkia kasaan, tai kuitenkin failaan jotkut kirjotukset, tai jotain kommervenkkejä tulee kuitenkin vastaan, minkä takia en aivan kuitenkaan saisi vaadittuja kriteereitä täytettyä. Mutta helvetti toisin vain kävi!

Oli nimittäin tiistaina ensimmäinen työpäivä tämän kesäloman aikana. Onneksi ei mitään sen vakavampaa kuin pieni juttutuokio firman päälliköiden kanssa (kädet hikoili ja ääni värisi vähintäänkin hieman, eikä vähiten siksi, että tämä juttutuokio käytäisiin englanniksi, jossa olen mielestäni hyvä vain silloin kun ei tarvitse). Chitchatit menivät kuitenkin kutakuinkin pulkkaan, sillä tultiin siinä sitten sellaiseen johtopäätökseen, jotta palattuani lomalta siirryn asematunnelin toimipisteeseen aloittaen sameintein myymäläpäällikkönä. Perkele! 

Vaikea totutella ajatukseen, että alle vuoden firmassa hommia tehneenä, vain lukion käyneenä ja vuoden verran jossain vaatekaupassa aiemmin työskennelleenä olen jo nyt esimiesasemassa!
Olinhan alusta asti sitä tavoitellut, mutta jotenkin vain syvällä aivosopukoissa oli jo pidemmän aikaa pinttynyt ajatus siitä, että eihän tällaisesta vässykästä nyt sellaisiin hommiin ole (ainakaan jos johtoportaalta kysytään)! Ja jotenkin edes se, että alusta alkaen muut myymäläpäälliköt ovat uskotelleet, että minussa on ainesta tai se, että olen ollut vastuuasemassa käytännössä toisesta työviikostani lähtien (myyjän palkalla tosin), ei tunnu käyvän perustelusta itselleni.
Noh tässä sitä nyt kuienkin ollaan. Parin viikon päästä alkaa hommat. Kuinkahan käy alaisille uskottelu myymäläpäällikkyydestäni, kun ei itsekkään meinaa uskoa! Helvetti!
Been there. Seen that. Got the scars
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #893 : 08.08.2008 01:16 »
Tush Hngg.. Jäsen Viestejä: 47 Basaaripisteet: 0 Profiili Toista kertaa elämässäni päissään ajoin moottoripyörällä ja nurin :( vittu että syö miestä
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #894 : 08.08.2008 01:24 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
No johan pomppas!

Onnea sinnekin päin, on kivaa kun menee putkeen. :)
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #895 : 08.08.2008 10:07 »
tuhis Vieras
Toista kertaa elämässäni päissään ajoin moottoripyörällä ja nurin :( vittu että syö miestä


Toivottavasti sattui. Teikäläisten takia lapsiperheitten lomareissut menee vitulleen kun ajelette miten sattuu.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #896 : 08.08.2008 15:23 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili
Toista kertaa elämässäni päissään ajoin moottoripyörällä ja nurin :( vittu että syö miestä


Ääliö
"You must never hesitate!"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #897 : 08.08.2008 15:28 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Toista kertaa elämässäni päissään ajoin moottoripyörällä ja nurin :( vittu että syö miestä

Oikeus on tapahtunut.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #898 : 08.08.2008 15:30 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Haha nyt vasta huomasin tuon "päissään" kohdan. No tekevälle sattuu, toivottavasti opit jotain kokemuksesta. Itsehän olin kerran päissään skootterin kyydissä ja ei sekään mikään paras idea ollut kun syystä tai toisesta lennettiin ojaan ja nilkka vinksahti öbaut 180-astetta :o

Opin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #899 : 08.08.2008 16:43 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus käyttäjältä: Zoukka
Itsehän olin kerran päissään skootterin kyydissä ja ei sekään mikään paras idea ollut kun syystä tai toisesta lennettiin ojaan ja nilkka vinksahti öbaut 180-astetta Shocked

Opin.

Sulla on sitten ollut tuuria matkassa.. Pari vuotta sitten 16 vee poika ajoi kyydissään päihtynyt samanikäinen kaverinsa. Tarkoituksena heittää kundi kotiin nukkumaan humalansa pois. Kaveri tippui kyydistä aivan yllättäen, ei kypärää. Pää meni murskaksi, ja henki lähti kerralla. Jouduin silloisessa työssäni käsittelemään sitten pojan ruuminavauskuvia. Voin sanoa, että nieleskelin kyyneleitä. Kävi sääliksi poikaa itseään, ja kuskia, jota vastaan vainajan vanhemmat nostivat syytteen. Ei kyllä tietysti vanhemmillakaan helppoa ole ollut.

Järki käteen ajellessa ihmiset hoi.  :(
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines