Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 671109 kertaa)
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2100 : 13.11.2012 08:46 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei tapahtunut tänään, mutta vajaa kaksi viikkoa sitten. Sain upouuden tittelin itselleni, josta olen varsin ylpeä. Eli minusta tuli täti ensimmäistä kertaa, ja samalla tulee vielä kummitädin titteli kaupan päälle. Pieni poika jouduttiin ottamaan ennenaikaisesti pois turvallisesta äidin massusta tähän kylmään maailmaan. Ensimmäiset aikansa poika on joutunut viettämään teho-osastolla, mutta päivä päivältä kaikki näyttänyt paremmalta. Nyt vihdoin perjantaina pääsen ensimmäistä kertaa tapaamaan pientä kummipoikaani  :) Tässä on paras ennenaikainen joululahja ikinä.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2101 : 16.11.2012 08:38 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulle soitti joku akateeminen täti joka teki tutkimusta naisten pelaamisesta. Mulle selvisi ehkä vähän myöhään että se halusi kuulla pelaamiseen liittyvästä ongelmakäyttäytymisestä.

Täti: Oletko koskaan hakenut tai harkinnut hakevasi apua pelaamiseesi?
Minä: ...Ai niinku johonkin tosi vaikeeseen kenttään vai?
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2102 : 16.11.2012 09:40 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mulle soitti joku akateeminen täti joka teki tutkimusta naisten pelaamisesta. Mulle selvisi ehkä vähän myöhään että se halusi kuulla pelaamiseen liittyvästä ongelmakäyttäytymisestä.

Täti: Oletko koskaan hakenut tai harkinnut hakevasi apua pelaamiseesi?
Minä: ...Ai niinku johonkin tosi vaikeeseen kenttään vai?
:lol:

Akateemisten tätien lähtökohtana on vissiin että pelaaminen on itsessään aina ongelma.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2103 : 30.11.2012 13:25 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Lahjoitin äsken johonkin joulun hyväntekeväisyyteen afrikan lakupekoille 20e, lähdin ulos lounaalle ja huomasin pusikossa 20e +10e:n seteleiden heiluvan tuulessa. Varmaan ihan vähän aikaa sitten joltain tippunut, koska olivat niin näkyvästi esillä että seuraava ohikulkija olisi napannut itselleen. Hyväntekeväisyys kannattaa!
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2104 : 30.11.2012 13:34 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Sinun tuurillasi voisit tahkota hyväntekeväisyydestäkin rahaa, saisit aina 33,3 % voittoa jokaista lahjoitusta kohden.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2105 : 30.11.2012 15:23 »
Sakaali Jäsen Viestejä: 94 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Kello on 15.20
Istun junassa Helsingin päärautatieasemalla. Junan seisoo asemalla edelleen vaikka sen piti lähteä kohti Kouvolaa klo 14.12. VR lupasi pari päivää sitten että minkäänlainen keli ei sotke liikennettä ja että kaikkeen on varauduttu :)

Nyt vituttaa, täytyy ehkä vetää kännit kun (jos) Kouvolaan joskus pääsen...
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2106 : 30.11.2012 15:46 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Pääsen lähtemään töistä joskus 16:30 ja tiedän jo nyt että helvetillisen lumikäsittelyn jälkeen (suomeksi: töistä asemalle käveleminen) tulen kihisemään raivosta jos junat ovat illallakin myöhässä. Onneksi lähdin tänään sen verran aikaisin että ehdin just ja just töihin.

VR:n pitäisi hyvittää asiakkailleen myöhästymisistä aiheutuneet ongelmat tai antaa kaikkien matkustaa aina talvisin ilmaiseksi kun eivät raukkaparat ota yhdestäkään talvesta opiksi.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2107 : 30.11.2012 16:36 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tänään pitäis yrittää päästä työpaikan pikkujouluihin vielä...
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2108 : 30.11.2012 17:54 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Ei jumalauta. Miten VR sallii ihmisten ahtaa itsensä junaan niin ettei ole edes rakoa hengittää? Tuohan on ilmiselvä turvallisuusriski. Muutenkin kesti ihan sairaan kauan odotella sitä saakelin peltipurkkia...

Sateenvarjo muuten katkes keskeltä kahtia kun tuuli niin jumalattomasti, totesin että "vittu" ja heitin kahvan menemään.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2109 : 01.12.2012 10:13 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Muuttopäivä.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2110 : 01.12.2012 11:01 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei jumalauta. Miten VR sallii ihmisten ahtaa itsensä junaan niin ettei ole edes rakoa hengittää? Tuohan on ilmiselvä turvallisuusriski. Muutenkin kesti ihan sairaan kauan odotella sitä saakelin peltipurkkia...
Mikset mennyt seuraavalla junalla?
N
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2111 : 01.12.2012 11:22 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Olin odottanut tuotakin jo niin kauan ja ajattelin junaan ekojen joukossa astellessani ettei ne voi mitenkään antaa kaikkien ahtautua sisään kun se oli jo ennestään täysi (istuinpaikat aika lailla viety ja kortinlukijatiloissa hieman tilaa). Osa varmasti jäikin asemalle, mutta vain siksi ettei yksinkertaisesti ollut enää tilaa ahtaa itseään sisälle.

Veikkaan ettei myöskään ollut ainoa tuollainen juna...
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2112 : 01.12.2012 13:22 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Ihan normimeininkiähän tommoset on vähänkään isommissa kaupungeissa.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2113 : 07.12.2012 22:17 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuli käytyä Vesa-Matti Loirin joulukonsertissa. Konsertti alkoi vähän "pelottavasti" kun Vesku kaatui tuolin kanssa. En nähnyt, että istuiko jotenkin ohi vai takertuiko johonkin. Todella ikävän näköinen tilanne, mutta mestarin lailla aloitti konsertin ja veti loistavasti.
Väliajan jälkeen sanoikin, että varmaan jotku ajatteli hänen olevan kännissä tai jotain sen suuntaista. Täytyy sanoa, ettei itsellä käynyt mielessäkään, että Vesku olis kännissä. Sanoi myös, että diabetes on vienyt jalat joka oli yksi syy tuohon kaatumiseen.

Loppu konsertti sujui loistavasti. Itselle oli kolmas kerta Veskun konsertissa ja voin sanoa, että jahka ensi vuonna on mahdollisuus konserttiin mennä niin menen. Suosittelen.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2114 : 08.12.2012 08:58 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Varmasti hieno kokemus. Varpunen Jouluaamuna Loirin laulamana kuulostaa levyltäkin kertakaikkisen upealta. Kokemus on varmasti vielä paljon säväyttävämpi livenä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2115 : 08.12.2012 12:05 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili COPD - Kauneimmat joululaulut.


No ei vaan, ihan hyvin se Vesku on minusta aina vetänyt. Diabetes on paska homma, mutta toisaalta onhan mies antanut taudille kasvot. Tuntuu lopulta olevan vieläkin koko sairaus aika vähätellyssä roolissa tavan läskien suomalaisten keskuudessa. Omassakin lähipiirissä on ihmisiä, joiden olisi hyvä aika vihdoin ja viimein herätä.
Voice of The World.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2116 : 08.12.2012 13:28 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Diabetes on paska homma, mutta toisaalta onhan mies antanut taudille kasvot. Tuntuu lopulta olevan vieläkin koko sairaus aika vähätellyssä roolissa tavan läskien suomalaisten keskuudessa. Omassakin lähipiirissä on ihmisiä, joiden olisi hyvä aika vihdoin ja viimein herätä.

Sama homma. Vituttaa moinen välinpitämättömyys omasta kehosta ja hyvinvoinnista.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2117 : 09.12.2012 00:25 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili Sinänsä ihan sama jos aikuinen ihminen pilaa terveytensä syömällä schaissea, sitä saa mitä tilaa. Enemmän tilttaan vanhempiin, jotka syöttävät lapsestaan läskin. Siinä pilataan toisen ihmisen elämä.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2118 : 09.12.2012 00:37 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Jos ns. läski ihminen on sujut läskeytensä kanssa, niin ok. Minua vituttaa ne norsut, jotka itkee kuinka läskejä ne on ja samalla syö suruunsa R-kioskista ostettua Fazerin suklaata.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2119 : 09.12.2012 12:03 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Jos ns. läski ihminen on sujut läskeytensä kanssa, niin ok. Minua vituttaa ne norsut, jotka itkee kuinka läskejä ne on ja samalla syö suruunsa R-kioskista ostettua Fazerin suklaata.

Kyllä enemmän vituttaa karppaajat ym. pellet. Näitä pumppaus-juttuja joutuu kuuntelemaan/lukemaan huomattavasti enemmän kuin läskien itkua. "Olipa taas mahtava treenit! Huomenna teen jalkoja 2 tuntia ja sitte vedän jauhelihaa 5 kiloa naamaan!".
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2120 : 09.12.2012 12:21 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Mutta läskithän ne juuri karppaavatkin kun luulevat sen olevan helppo ja nopea tie laihtumiseen. Onneksi sekin villitys on vähenemässä. Meinasi yhdessä välissä tulla hulluksi kun lehdissä ei muusta puhuttukaan.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2121 : 09.12.2012 12:44 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Kyllä ihan "tavalliset" kuntoilevat ihmisetkin osaa joskus ärsyttää. Yksi kaveri on alkanut menneen syksyn/kesän aikana kuntoilemaan ja liikkumaan huomattavasti entistä enemmän, saanut myös tuloksia aikaan ja muistanut myös pitää meteliä asiasta. Facebookista sai jatkuvasti lukea siitä kuinka mahtava olo milloinkin oli, mitä salilla tuli tänään tehtyä ja kuinka hyvä ihminen sitä tänään oikein onkaan kun lähtee ulos lenkille. Vuosi tuosta takaperin, ja juttua tuli saman verran, mutta siitä että kuinka hyvin se tequila olikaan maistunut perjantai-iltana.
Toki, parempi näin kuin ennen, mutta voisi pitää vähän vähemmän meteliä omasta täydellisyydestään.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2122 : 09.12.2012 12:50 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Joo, voi helvetti, että tuo on ärsyttävä ilmiö! Itselläkin löytyy pari tuttua Facesta, jotka eivät yksinkertaisesti voi tehdä mitään kuntoiluun liittyvää ilmoittamatta siitä Facessa. Jos oikeasti kahden vuoden ajan täytyy lukea lenkkiraportteja, alkaa jo höyry nousta.

Ymmärränhän minä, että se alkuinnostus täytyy päästä jakamaan muille, mutta sen vaiheen pitäisi mennä kuukaudessa ohi.

Tällaisia tyyppejä pitäisi hakata nyrkillä niin kauan naamaan, että MasterTK muuttuisi miellytäväksi nettipersoonaksi.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2123 : 09.12.2012 12:53 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Mulla ei onneksi ole ketään tollasta tuttua Facessa. Ja jos olisi, niin olisin varmaan blokannut ilmoitukset.

Ja edelliseen aiheeseen täsmennettäköön sen verran, että mun puolesta läskit saa olla läskejä ja sitä rataa jos tykkäävät. Enemmänkin rasittaa faija, joka on 50+ ja diabeetikko. Asenne on, että tarttis tehdä jotain mutta mitään ei kuitenkaan saada aikaan. Parin aikuisen lapsen lisäksi löytyy yksi 3v muksu, joten luulisi siitäkin saavan motivaatiota. Mutta ilmeisesti diabeteskin on nykyään jo niin normikamaa, ettei siitä jakseta edes huolestua niin kuin pitäisi..
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2124 : 09.12.2012 12:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mä teen Facessa juurikin tuota. Tosin väheni selvästi kun löysin Fitocracyn. Parempi FB-kavereideni ärsytyskynnykselle varmasti.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2125 : 09.12.2012 14:03 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Jotkut ihmiset käyttävät naamakirjaa ja muita sosiaalisia medioita siihen, että maalaavat elämästään puhtoisen kuvan muille. Kyllähän sitä vituttaa seurata varsinkin jos ei ole omaan elämäänsä tyytyväinen. Voi tulla vaikka väkivaltaisia ajatuksia.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2126 : 09.12.2012 14:15 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili Muakin vituttaa ihmiset jotka leveilevät urheilusuorituksillaan sosiaalisessa mediassa. Mua rupesi vituttamaan niin paljon että hankin kuukausi sitten salikortin ja käyn nyt salilla 3-4 kertaa viikossa ja en kerro siitä vittu kenellekään. Ainoa henkilö joka tietää asiasta on tyttöystäväni.

Ja nyt te.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2127 : 09.12.2012 14:58 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Kaikille se ei tosin ole Facebook, jossa alituisesti nostetaan itseä muiden yläpuolelle. Jotkut harrastavat samaa hävyttömyyttä täällä Laudalla  :rollaus:
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2128 : 09.12.2012 15:47 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili
Muakin vituttaa ihmiset jotka leveilevät urheilusuorituksillaan sosiaalisessa mediassa. Mua rupesi vituttamaan niin paljon että hankin kuukausi sitten salikortin ja käyn nyt salilla 3-4 kertaa viikossa ja en kerro siitä vittu kenellekään. Ainoa henkilö joka tietää asiasta on tyttöystäväni.

Ja nyt te.

Aika helpostihan nuo saa tosiaan blokattua(varsinkin jos ne tulee jonkun ohjelman kautta). Itseä ei juurikaan häiritse muiden urheilupäivitykset, vaikka itse en niitä postailekkaan. Hieman naurettaviahan ne ovat, jos niissä ei mitään leveleilemistä ole, kuten Ephramilla, joka on oikeasti jo kovassa kunnossa ja jonka kovista suorituksista on kiva lukea.

Itse enemmänkin saan huumoria irti näistä "kävelin 3,4km" päivityksistä. Hauska lukea, miten joku kehtaa oikeasti päivittää KÄVELYN lärvikirjaan. Haters gonna hate jne, löysätkää sitä vannetta pään ympärillä :)

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #2129 : 09.12.2012 16:10 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili Facebook päivityksethän on aina perseestä kun niitä tarpeeksi kauan lueskelee. "Jumalauta kun oli taas hieno reissu. Olin niiiin zegazin!", "'Kiitos oot ihana!', 'Niin säkin <3'", "Koira/kissa/lapsi/orava/naapurin veijo joulu/viikonloppu/perjantai/loma tunnelmissa", "Tein xxx kertaa kyykyjä xxx kiloo selässä", "nukuin xxx tuntia ja oli kivaa", "Pelasin 666h tuntia peliä, olihan hyvä".... Myöntäkää pois, meidän kaikkien facebook päivitykset on aivan perseestä. Ja ne jotka luulee että ne on fiksuja tai kiinnostavia, omaa kaikista paskimmat päivitykset. Kaikki niistä alkaa jossain vaiheessa kyrsimään. Itseäni kyrsii eniten "Olen supernainen, olen yksinhuoltaja" tms. ja "Tässä kultani (eläin tai lapsi) tekee sitä tätä ja tota".

Ja voin myöntää tämän omaltakin osalta. Omat päivitykset voi aika hyvin jakaa neljään kategoriaan: Cola, pelit, leffat ja aamut on perseestä. Joskus paikoittain linkkejä siitä kuinka maailma on perseestä. Voin kuvitella että jotain alkaa jossain vaiheessa varmasti (tai on alkanut jo) kyrsimään kun lukee joka aamu kun meikää väsyttää ja vituttaa taas saatanasti mutta cola pelastaa. Mutta sitä mä teen ja siitä on kiva avautua ^_^ Siitähän facessa on vähän kysymys. Jos ei kiinnosta ne voi estää.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines