Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 671836 kertaa)
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1800 : 06.03.2011 12:47 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Nopeusrajoitukset ja turvavyöt on tosi kiinnostavia aina sen jälkeen kun on osumaa ottanut.
Totta. Tässä ne ei tosin auttaneet.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1801 : 06.03.2011 13:35 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili (Eilen) kävin harrastelijateatterissa ja totesin, että tämä kaupunki on hyvissä käsissä tulevaisuudessa. Ihastuttavia nuoria monesta ikäryhmästä, kansallisuudesta ja elin-ympäristöstä. Taitava ohjaus ja aika intiimiä esiintymistä. Illemmalla söin roskaa subissa, mutta myyjänä oli serkku, joten sekin reissu oli miellyttävä. Tämän jälkeen lanitin vierailevan ystäväni kanssa Minecraftia (molemmat pelasi ekaa kertaa) ja se oli ihan ylikivaa. Suosittelen tätä peliä moninpelinä kaikille.

Söimme myös hyvää leipää ja kakkua, jota saimme ko ystäväni mummon hautajaisista. Tässä sarjakuva, jonka ystäväni piirsi kun se mummeli kuoli. Hienoa tavaraa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1802 : 06.03.2011 14:12 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Mitä Zoukalle on tapahtunut?  :o
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1803 : 06.03.2011 15:12 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Mitä Zoukalle on tapahtunut?  :o

Justhan mä kerroin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1804 : 06.03.2011 17:03 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Seuraavaksi varmaan TK on köyhä ja masentuneen angstinen.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1805 : 06.03.2011 17:12 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tai Tuulisti ei ole Thaimaassa bilettämässä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1806 : 06.03.2011 18:07 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Aika julmasti sanottu ihmiselle jonka elämäntapa on täysin muuttunut nyt kun on päivätyössä.... Mun matkailu koostuu nykyään lähinnä asiakaskäynneistä ja nekin on parhaillaan niin kaukana kuin Kyynärössä. *Niisk* :(
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1807 : 06.03.2011 22:04 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kaikilla meillä ristimme :)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1808 : 09.03.2011 18:22 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään tuli postissa 4 valkoista GC/Wii-ohjainta. :)

Ja kivasti melkein kuin tuota täydentämään, tapasin vanhan tiimini Nokialta illallisen merkeissä. 8 korkeakoulutettua naista, mun ikäisiä tai vähän vanhempia. Nyt KAIKILLA muilla on vauva paitsi minulla. Oli aika vähän mitään puhuttavaa niiden kanssa. Niillä keskenään oli kyllä juttua riittämiin.

Mutta mulla onkin valkosia peliohjaimia.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1809 : 09.03.2011 21:08 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Oliko nokialaisilla paska jäykkänä ton symbian kuoppauksen tiimoilta?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1810 : 09.03.2011 21:15 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Oliko nokialaisilla paska jäykkänä ton symbian kuoppauksen tiimoilta?
Varmaan muuten olis mutta kun kaikki on nyt vaan vauvavauva ja äitiysloma.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1811 : 09.03.2011 21:35 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Muistatko Super Mario 64 -pelistä radan TICK TOCK CLOCK

N
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1812 : 09.03.2011 21:46 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Super Mario 64 on paska peli.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1813 : 10.03.2011 19:32 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili Kävin Game Stopissa, hyllystä ei löytynyt RE4:sta. Mikä ihmeen sivistysvaltio Suomi muka on? :???:
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1814 : 18.03.2011 19:31 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Ranskalainen hipsteribilemusadigitaali-lafka lähetti postia että haluaisivat julkaista muutaman mun biisin. Jee  :)
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1815 : 18.03.2011 19:33 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Ranskalainen hipsteribilemusadigitaali-lafka lähetti postia että haluaisivat julkaista muutaman mun biisin. Jee  :)

Aika siistiä! Merkittävä ensimmäinen askel, tuntuu varmasti hyvältä.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1816 : 18.03.2011 20:39 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ranskalainen hipsteribilemusadigitaali-lafka lähetti postia että haluaisivat julkaista muutaman mun biisin. Jee  :)

Onko kyseessä ihan jokin kompilaatio/various artists vai mitä formaattia? Joka tapauksessa onnea ja menestystä, siit se lähtee!
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1817 : 18.03.2011 20:53 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili No huhhuh! Onneks olkoon vaan. Ostan sit ja vuosien päästä omistan keräilyharvinaisuuden. B)

E: Ai digitaalisena, no johan on. Ostan silti jos on laatukamaa! :D


« Viimeksi muokattu: 19.03.2011 20:35 kirjoittanut Tzibo »
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1818 : 19.03.2011 12:59 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Ranskalainen hipsteribilemusadigitaali-lafka lähetti postia että haluaisivat julkaista muutaman mun biisin. Jee  :)

Onko kyseessä ihan jokin kompilaatio/various artists vai mitä formaattia? Joka tapauksessa onnea ja menestystä, siit se lähtee!

Ensiksi todennäköisesti ilmaissinkku pihalle ja sen jälkeen ainakin yksi EP. Pelkästään tosiaan digitaalisena julkaisee kys. lafka, mutta mitään paskaa eivät ole julkaisseet joten eipä tuo niin häiritse. Sinäällään hauskaa, että nämä kyseiset biisit ovat juuri niitä joiden eteen en ole erityisemmin töitä tehnyt vaan enemmänkin ''huvikseen'' tehnyt muiden juttujen ohessa. Mutta ei voi valittaa.

Edit: Niin ja ihan nappikauppaahan tämä on, eipä nämä digitaalilafkat yleensä mitään erityisen isoja tuppaa olemaan. Mutta hyvä meininki joten ei haittaa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1819 : 30.03.2011 16:41 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Näin aamulla unta että olin Japanissa Rocky Balboan (foorumilaisen) kanssa, kävelimme kauniissa Japanilaisessä kevätluonnossa, näimme mm. pieniä vanhoja temppelitä. En tiedä mistä tämä uni nyt tuli  :???:
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1820 : 30.03.2011 17:04 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Muutkin saa rohkeasti tunnustaa, jos ovat nähneet minusta unta. Se on paljon yleisempää kuin luulette.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1821 : 30.03.2011 18:31 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsehän näin inttiaikana unta, jossa komppanjan yksikköupseeri kairasi random-varusmiestä hanuriin niin, että veri roiskui ja epäpyhä tuska raikui. En ollut itse tämän hellyyden osoituksen kohteena, vaan sen sijaan pitelin muiden tovereiden kanssa kirkuvaa miespoloista aloillaan, jotta pyhä toimitus saatiin hoidettua.




Tämän puolesta olisi toivottavaa, etten näkisi unia Rocky_Balboasta.  :/
Voice of The World.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1822 : 30.03.2011 18:45 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itsehän näin inttiaikana unta, jossa komppanjan yksikköupseeri kairasi random-varusmiestä hanuriin niin, että veri roiskui ja epäpyhä tuska raikui. En ollut itse tämän hellyyden osoituksen kohteena, vaan sen sijaan pitelin muiden tovereiden kanssa kirkuvaa miespoloista aloillaan, jotta pyhä toimitus saatiin hoidettua.


Tämän puolesta olisi toivottavaa, etten näkisi unia Rocky_Balboasta.  :/
Avatariasi katsoen alan epäillä että nämä kairaukset ovat sinulla aina toisinaan mielessä.

Voin melkein varmasti luvata että minun uneeni ei kuitenkaan kuulunut mitään kairausta.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1823 : 30.03.2011 18:47 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili
Itsehän näin inttiaikana unta, jossa komppanjan yksikköupseeri kairasi random-varusmiestä hanuriin niin, että veri roiskui ja epäpyhä tuska raikui. En ollut itse tämän hellyyden osoituksen kohteena, vaan sen sijaan pitelin muiden tovereiden kanssa kirkuvaa miespoloista aloillaan, jotta pyhä toimitus saatiin hoidettua.



EDIT: No perse Tuulisti ehti ensin.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1824 : 30.03.2011 18:50 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
EDIT: No perse Tuulisti ehti ensin.
Jätetään nyt se minun perse rauhaan, juurihan sanoin ettei se liittynyt uneeni! >_<
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1825 : 30.03.2011 19:03 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili  :lol:  :lol:



Tuosta avataristani sen verran, että siinähän ei sentään ole mitään kairauksenomaisia vivahteita. Pikemminkin kannanotto joutavaa urheilua kohtaan exit only -filosofialla.
Voice of The World.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1826 : 07.04.2011 22:24 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Eilen sain viimeisteltyä, tänään tulostettua ja huomenna vien AMK:n ennakkotehtävät Metropoliaan. Ensi tiistaina olisi viimonen palautuspäivä, joten ei ihan tiukille vetänyt sentään. Olisihan nuo saanut jo aikaa sitten valmiiksi, jos ei olisi tätä nykyistäkin koulua tässä alla.

Sinänsä asiat ihan hyvin, että tämä nykyinenkin koulu (kasvintuotannon biologia) on kiinnostavaa. Viikki on hyvä kampus ja täällä on hyvät maikat ja tilat. Pitää nyt kuitenkin haastaa itseään ja yrittää hakea tuonne Metropoliaankin, se olisi kuitenkin vielä hitusen kiinnostavampaa. Saas nähdä tuleeko edes kutsua valintakokeisiin, ei ainakaan pitäisi olla mikään mahdottomuus  :)
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1827 : 07.04.2011 23:01 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Despiren ennakkotehtäviä hieman sivuten sain itse juuri luettua viimeisiin tentteihin ensimmäisen vuoden osalta. Lukeminen alkaa kuitenkin vasta ensi viikolla kun starttaan luvut Helsingin kauppakorkeakoulua varten. Nykyisessä koulussa ei ole mitään vikaa, mutta olisihan se mukavampi opiskella alaa Helsingissä, kun suurin osa kavereistakin on sinne jäänyt. Pitkiä ja hikisiä päiviä tiedossa  :rollaus:
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1828 : 23.04.2011 00:07 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Ei tapahtunut tänään, mutta tällä viikolla.

Katselin poikaani ultraääniruudulta. ;D


Pidetään nyt silti ainakin yksi miitti ennen kuin loppuelämä alkaa. :)
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1829 : 23.04.2011 00:14 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Todella paljon onnea.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: 1 ... 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines