Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi?  (Luettu 7575 kertaa)
Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « : 02.10.2007 23:43 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Kysymys löytyy otsikosta.

Itse harrastan punttien nostelua ja musiikin kuuntelua yhä enemmissä määrin. Puntteja on kolisteltu nyt sellaiset puolitoista vuotta. Päätin lopettaa jalkapallon ja vaihtaa kuntosaliharjoitteluun, koska jalkapallossakin alettiin reenaamaan painoilla ja se oli mielestäni mukavampaa kuin itse pallon potkiskelu. Musiikin kuunteluni on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Olen ennenkin kuunnellut jonkin verran musiikkia, mutta en näin paljo. Rock, räp ja indie ajat on nähty ja nyt kolahtaa metalli kaikista eniten. Kitaran soiton olen myös ajatellut aloittaa kunhan aikaa vaan järjestyy. Kirjojen lukemistakin pitäisi lisätä.

Sekavasta aloituspostista huolimatta pankaapas lautalaiset stooreja kehiin.
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #1 : 03.10.2007 00:16 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Harrastan vähän sitä sun tätä, aina sen mukaan, mitä mieleen juolahtaa.

Kuntosalilla olen käynyt jonkin aikaa, lähinnä polvieni takia. Olenkin keskittynyt lähes ainoastaan jalkalihasliikkeisiin, jotta polvet kestäisivät paremmin (toisekseen ortopedi sanoi, että pitäisi käydä salilla, enkä ole uskaltanut mennä hänen pakeilleen uudelleen ennen kuin olen salilla käynyt). Lasken tämänkin harrastukseksi, vaikka elvyttelin sitä taas vasta viimeviikolla.

Kuuntelen musiikkia aika ahkerasti. Ulkona on aina mukana mp3-soitin, ja kotona kuuntelen aika usein lähes aina musiikkia. Jopa suihkussa ollessani. Musiikki antaa sen verran paljon, että sitä en jätä ikinä. Soitan lisäksi koskettimia, joskin aika kehnosti, joten musiikki on lähellä sydäntäni. Olen keskittynyt huonojen kappaleiden tekoon, äänitykseen ja videoimiseen. Siinä on jotain hauskaa.

Piirtelen silloin tällöin sarjakuvia tai pelkästään hahmoja. Aina silloin kun huvittaa. Tästä olen ajatellut tekeväni kunnon harrastuksen, kunhan vain jostain löytäisin aikaa ja jaksamista.

Lisäksi teen Mario-hahmoille dioramoja, joista otettuja kuvia on nähtävillä Pelaaja-lehden verkkosivuilla. Niiden teko on aika hauskaa ajanvietettä, etenkin kun lopputulos näyttää siltä kuin olisin ala-asteella. Tällä hetkellä olen työstämässä viidettä dioramaa, josta on myös luvassa videopätkää. ;)

EDIT: Lisäksi katselen elokuvia ja vanhoja tv-sarjoja, joten olen audiovisuaalisen viihteen kuluttaja (pelit, elokuvat, musiikki).
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #2 : 03.10.2007 16:27 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Elokuvat ja TV-sarjat kasvavassa määrin.

Näiden rinnalla kulkee sitten myös kotiteatteriharrastus, toiselta nimeltään Hifistely. Kotiteatterikärpäsen pureman sain tuossa vajaa kolme vuotta sitten eikä paluuta siitä ole sittemmin enää ollutkaan.  Eri vahvistimien, kaiuttimien ja näyttölaitteiden eri ominaisuudet kiinnostavat. Samoin kuin meneillään oleva formaattisota HD DVD vs. Blu-Ray.  Tulevaisuudessa puuhaan varmasti isompaan asuntoon oman kotiteatterihuoneen, johon sisältyy tietysti videotykki näyttölaitteena, nykyistäkin laadukkaampi äänentoisto ja extrapehmeät ja mukavat penkit - myös kavereille.   Nyt mennään vielä 50" HD ready paneelilla ja peruslaadukkaalla äänentoistolla. Erittäin hyvää settiä yksiöön.

Lenkkeilen. Lenkkipolulla on kiva varata aikaa itselle ja omille ajatuksille. Vielä kun omaa MP3-soittimen ja mieleistään musiikkia, tulee lenkkeilyyn nopeasti pieni addiktio. 

Kirjoitan. Tekstin tuottaminen on ollut minulle aina tärkeä juttu. Haaveena on tehdä kirjoittamisesta ainakin osittain ammatti, ryhtyä vaikka kirjailijaksi. Pienestä naskalista lähtien se on ollut mielessä ja sydämessä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #3 : 03.10.2007 20:33 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Koko pelialan seuraaminen jne. on tullut oikeastaan "omaksi" harrastuksekseen minulla. Usein jää pelaaminen siksi kun haluan vain seurata alaa lukemalla lehteä tai selailemalla juttuja internetistä. Jos en tietäisi että olen ihan pirunlaiska ja kieliopillisesti ala-aste tasolla yrittäisin varmaan päästä pelialalle pelimedian puolelle.

Elokuvat on oikeastaan pelaamisen ohella eniten aikaa vievä harrastus. Nimenomaan teatterissa käyminen. Käyn usean kerran kuussa leffassa, joskus pari kertaa viikossa, joskus kerran kahdessa viikossa, ajasta ja tarjonnasta riippuen. Oma "kotiteatterini" on pelkkä 28" kuvaputki philips PS2:lla. Joten siksi käynkin leffa teatterissa. Vaikka kävisin kyllä teatterissa vaikka olisikin "kunnon vehkeet". Haaveena on että "isona" saan kotiini teatteri huoneen. Tykki, 7.1/6.1 äänet, sisustus harrastuksen mukaisesti jne.

Kotiteatterini naurettavasta tasosta huolimatta keräilen myös elokuvia ja tiettyjä sarjoja. West Wing löytyy, X-Files hankinnassa, rukoilen että Babylon 5 saisi joskus suomenkielisenkin julkaisun ja Futuramaa ostelen jos halvalla näkyy. Elokuvista otan lähinnä special/extended/limited (jne.) edition kappaleet. Samoin Tim Burton tuotantoa olen ostanut kun on eteen tullut.

Tietokoneet ovat myös saaneet aikaa elämästäni. Jo senkin vuoksi että olen pitkälti lopputyötä vaille insinööri kyseiseltä alalta. Haaveilen omasta kotiverkosta ja omasta pelvelimesta johonlaitan pelisivut pystyyn ja hoidan teknisen puolen itse. Tämän esteenä on ollut raha, aika ja tietysti se laiskuus. Mutta tietokone on kyllä tuttu niin sisältä kuin ulkoa, kun on tullut useampi kone kasattua itse ja aiheen lehtiä ja saitteja lueskeltua.

Anime ja manga. Manga harrastus on hiukan aluillaan. Rahan vuoksi. Kaikkeen ei vaan raha riitä. Tällä hetkellä on Full Metal Alchemistia hyllyssä ja Berserkin pokkareita ostaisin heti jos kympillä näkisin jossain.
Animea on tullut katseltua jo muutama vuosi. FMA, X, Helsing, Naruto, Bleach,...Berserk,...leffat,...Näitä on tullut lähinnä netistä ladattua kun ei Suomessa juuri kaupan hyllyiltä löydy.

Jonkinlainen kirjojen lukeminen. "Jonkinlainen" siksi koska tähän ei oikein meinaa aika enään riittää. Linkussakin tulee pelattua tai luettua harrastuslehtiä tai mangaa. Mutta lähinnä fantasia kirjallisuutta luen kun luen. Eddingsin kirjoja on tullut aika paljon luettua koska ovat niin pirun yksinkertaisia :) Tosin nyt alkaa jo hiukan kyllästyttämään ne "samat" hahmot ja juonet kirja sarjasta toiseen. Potterit ovat myös mielenkiintoani lähellä :) Ilmeisesti helppolukuisuutensa vuoksi. Jokainen löytyy ja uusin tulee heti hyllyyn kun vaan Suomi-versio tulee.

Voisin vielä sanoa että Japanin kulttuuri. Tämä on vain hiukan jäänyt kun tässä vaiheessa viimeistään on loppunut aika kesken. Oppikirja kielelle löytyy, nettilinkkejä useita, ja kulttuurista olen lukenut, mutta moni asia on jäänyt hiukan vaiheeseen. Ei vaan riitä aika. Niin ja sitten on taas se laiskuus.

Tähän loppuun en voi sanoa kuin että voi kuin toivoisin että vuorokausi olisi 36h. Se helpottaisi niin paljon. Kun miettii mitä kaikkea arkista ja joka päiväistä hommaa on niin tiukkaa tekee ajan kanssa. Siihen vielä heitetään JRPG jotka vievät about 40-100h, on aika heikkoa että aika riittäisi...Ja sitten pitäisi vielä harrastaa liikuntaakin!
Mutta, meidän planeettammehan menee auringosta koko ajan kauemmaksi, joten muutaman 10 000 vuotta kun odotan niin voin tehdä kaikkea :D!

Niin ja musiikkia nyt tietysti kuuntelen mutta empä sitä nyt harrastukseksi sanoisi, vaikka sen kautta tuleekin kaikkea "kanavoitua". Tuossa olin kyllä todella lähellä ostaa kitaran, mutta kun ei nykyharrastuksiinkaan riitä oikein aika niin tuskin olisi kitaran soittoonkaan. Ainakaan sen ensimmäisen kuukauden jälkeen...ehkä joskus sen vielä ostan jos opin järjestelemään aikani paremmin.


« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 20:39 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #4 : 03.10.2007 20:41 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Harrastan pelaamisen ohella myös reenaamista, kitaran soittoa ja musiikin kuuntelua. Minulla myös on aina mp3 matkassa missä ikinä kulenkin. Kitaraa on kohta vuosi tullut rämpytetty ja on olllut mielessä ihan opettaja hommata. Television katselu on nykyään jäänyt harmittavasti vähemmälle koska koulu painaa päälle. Tuossa on vähäiset harrastukseni, jos noita nyt voi harrastuksiksi sanoa.
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #5 : 04.10.2007 00:00 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Salilla käynnin (Aloitin vasta vähän aikaa sitten) ja kickboxingin lisäksi ehdottomasti elokuvat. Viime jouluna tajusin että kuinka vähän olen käynyt teatterissa katsomassa leffoja (Katsoin ennen lähes pelkästään DVD:ltä) ja uuden vuoden lupaus oli että tästä edes käydään katsomassa paljon leffoja elokuvasivistyksen takia ja viihdyttävyydenkin. Ja elokuvat ovat mukavaa vaihtelua pelaamiselle koska siinä ei nyt tarvitse paljoa tehdä. Tänä vuonna on käyty sitten kymmeniä elokuvia katsastamassa enkä ole katunut vaikka mahtuuhan sinne myös pari huonoa tekelettä. Yleensä pyrin katsomaan elokuvan ennakkoon tai ensi-illassa ihan vain sen takia että voin leijua lipuilla kavereilleni 8)

Manga. Luen mangaa päivittäin vähintään puoli tuntia ennen nukkumaanmenoa (tyhmä sana) ja aloitin sen lukemisen noin kolme vuotta sitten. Ostan, lainaan kaverilta ja kirjastosta. Pakko tunnustaa että menee kyllä vähän nörtiksi: Olen lukenut myös Spider-Mania kuukausittain viimeiset kolme vuotta Suomen tahtiin tietenkin. Ainiin, tietenkin pelejä unohtamatta olen lukenut Pelaaja-lehteä myös sen kolme vuotta. Mitä oikein tein ennen 2004:ää?

TV-sarjat: Oi kuinka mukavaa se on tulla koulupäivän jälkeen kotiin tekemään läksyt, käydä suihkussa, koneella, hieman pelata ja päivän päätteeksi katsoa telkkarista joku jakso. Tämän takia  en juurikaan katso mitään koneelta koska se on minusta äärimmäisen tylsää. Tämä taas aiheuttaa sen että näen sarjat vasta vuoden myöhemmin täältä Suomen telkkarista. Dexteriä, Lostia, Prison Breakkia ja Blade: The Seriesia seurailen telkkarista ja seuraavaksi on tulossa Heroes. Olen odottanut tätä sarjaa jo puoli vuotta ja vihdoin se tulee! Luulin että Nelonen alkaisi näyttämään, mutta näköjään nyt maikkari osti ja tästä tulee kolmas sarja jota aion seurata kolmoselta Prison Breakin ja 24:n lisäksi. Las Vegasia ja tuota 24:ää seurailen aina kun tulee ja ne ovat nyt tauolla.

Ja kyllähän sitä musiikkiakin tulee kuunneltua, mutta ei kuitenkaan niin paljon että sitä kutsuisin harrastuksekseni.
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #6 : 04.10.2007 00:38 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili Kuntosalilla käyn rintureita kasvattamassa. Ulkona rullalautailen, pelkkää flättiä tosin kun muuhun ei riitä lahjat. Musiikin kuuntelunkin voisin laskea harrastukseksi. Kotona tulee soiteltua kitaraa, akustista ja sähköstä. 4chan on myös kiva harrastus ja sitä kautta myös käsityöt. Stereotyyppiteini olen ma.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #7 : 05.10.2007 23:26 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Piirtelyä. Jopa siinä määrin, että sallin itseni joskus kuvittelevan ammattiakin jollain tasolla tästä aiheesta. Mutta se vaatii kyllä harjoittelua vielä aivan liikaa. Sitten tietenkin nämä kaikki musan kuuntelut, leffailu ja lukeminen.

Lenkkeilyn aloitan heti kunhan saan murtuneen? varpaani kuosiin. Kävin tässä pari päivää sitten juoksemassa testi-lenkin ensimmäistä kertaa intin jälkeen ja yllätyin! Normaali lenkki-reittini meni kolmesti putkeen eikä edes kunnolla hiki noussut. On mahtavaa huomata juostessa, että voi mennä melkein täyttä vauhtia eikä tuuperru heti maahan oksentamaan. Melko Terminator fiilis oli kieltämättä ja olipahan intistä näköjään senverran hyötyä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #8 : 06.10.2007 00:10 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili aivosolujen tuhoamista aika aktiivisesti.
nyt on taas kolmas ryyppypäivä menossa ja yli 12t tissuteltu.
yritän vähentää, luulin jo onnistuneeni mutta se perkele veti takaisin.

sitten rc autoilua, en kylläkään radalla koska se on tylsää.
paljon kivempaa kokeilla mihin sillä pääsee ja koheltaa eri paikoissa ja sitten saa selittää kakaroille ettei se ole mikään nikko vaikka se radio ohjattava onkin.

musiikin kuuntelua ja leffoja en laske harrastukseksi.
kaipa tuon metal gearien keräilyn voi harrastukseksi laskea myös.

kitara on pitänyt ostaa muutaman kerran mutta en ole jaksanut sijoittaa siihen montaa sataa juuroa jos sitä ei jaksakaan rämpyttää niin hukkaan menee nekin rahat.
joten olen ostanut jotain mistä varmasti pidän kuten juurikin metal gear sälää.
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #9 : 06.10.2007 05:13 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili TV:n katsomisen luokittelu harrastukseksi = perinteinen Pelaajalauta.

Omat harrastukseni ovat siis:
-Hampaiden harjaaminen
-Vaatteisiin pukeutuminen
-Aamupalan syöminen
-Vessassa käyminen
-Tietokoneen käyttäminen
-Ruoan valmistaminen
-Syöminen
-Läksyjen tekeminen
-Asioiden katsominen
-Nukkuminen
N
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #10 : 06.10.2007 10:33 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
TV:n katsomisen luokittelu harrastukseksi = perinteinen Pelaajalauta.
Ai niin, asiat pitää tarkentaa täydellisesti ettei M saa vittuilemisen aihetta. Sopii.


Itselleni tuo todella on harrastus, koska suhtaudun siihen vakavammin ja analyyttisemmin kuin rivikatsoja. En vain katso jotakin tv-sarjaa siitä mitään taustatietoa tietämättä, vaan etsin imdb:stä ja internetistä yleensäkin faktatietoa sarjaan liittyen sekä muiden katsojien mielipiteitä ja kommentteja.

Ja katson niitä ammattilaisen silmin ja arvioin mikä on onnistunutta ja mikä ei: kameratyöskentelyssä, valaistuksessa, leikkauksessa ja niin edelleen.

Jos katsoo kympin uutiset, salatut elämät, sään, Prison Breakin ja 24:n joka viikko, ei TV:n katsomista pidäkään luokitella harrastukseksi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #11 : 06.10.2007 11:58 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili En mitään.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #12 : 06.10.2007 12:29 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
En mitään.

Tiedetään sanomattakin.



Itselläni on aika paljon erilaisia harrastuksia pelaamisen lisäksi nykyään. Vedän lentopallo- ja sählykerhoa, videokuvailen, sekä piirtelen. Toimin myös vapaaehtoisena liikunta- ja nuoriso-ohjaajana tuossa läheisellä koululla seurakunnan kautta. Noihin kun lisää vielä pelaamisen, niin siitäpä saakin kasaan paketin, miten kulutan aikaani töiden lisäksi.

Että sellaista.  :)
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #13 : 06.10.2007 12:36 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
En mitään.

Tiedetään sanomattakin.



Itselläni on aika paljon erilaisia harrastuksia pelaamisen lisäksi nykyään. Vedän lentopallo- ja sählykerhoa, videokuvailen, sekä piirtelen. Toimin myös vapaaehtoisena liikunta- ja nuoriso-ohjaajana tuossa läheisellä koululla seurakunnan kautta. Noihin kun lisää vielä pelaamisen, niin siitäpä saakin kasaan paketin, miten kulutan aikaani töiden lisäksi.

Että sellaista.  :)
Kai sulla on puuhelmet kaulassa ja geelillä pistetty etu-jeejee?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #14 : 06.10.2007 12:47 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Puuhelmet kaulassa? >_>
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #15 : 06.10.2007 13:30 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili
Puuhelmet kaulassa? >_>

Salibandyn pelaajathan ovat tunnettuja homoja. Truuhomoilla on geeliä ja puuhelmet.
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #16 : 06.10.2007 15:31 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
TV:n katsomisen luokittelu harrastukseksi = perinteinen Pelaajalauta.
Hihhih, vaikka tämän olisi voinut vähemmänkin vittuillen sanoa, niin yhdyn kyllä osittain. Katson minäkin leffoja ja sarjoja, kuuntelen musiikkia ja luen kirjoja - ja kulutan kaikkiin näihin pirusti aikaa ja rahaa. Eivät ne silti harrastuksia ole. Ne ovat elämää. Tietysti jollain syvä-perehtymisen tasolla nämäkin tietty voidaan laskea.


Itse asiaan. Minä harrastan tanssia. Lähinnä katutansseja, eli breakdancea, lockingia, newstyle hiphopia, poppingia ja housea. Breikki nyt on perinteisesti ollut se isoin juttu, mutta vuosien varrella skaala on laajentunut vahvasti. Street-hommien lisäksi on myös tullut tehtyä pari abstraktimpaa projektia, jotka ovat varsin piristäviä ja erilaisia kokemuksia.

Näiden kohdalla se harrastus alkaa kuitenkin olla jo vähän riittämätön käsite, kun on jo tehnyt töitä sekä opettaen että useissa tanssiproduktioissa, tanssinut melkein vuosikymmenen ja tekee sitä nykyään aina ja kaikkialla. Ammattikaan tämä homma ei kuitenkaan ainakaan vielä ole. Mikä sitten? Elämäntapa lienee lähinnä totuutta.

Mutta ylianalysoinnit hiiteen. Olen tanssiva pelaaja. Joka ei silti pätkääkään tue tanssipelejä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #17 : 06.10.2007 15:55 »
TseiTsei Jäsen Viestejä: 262 Basaaripisteet: 1 Profiili
Omat harrastukseni ovat siis:
-Hampaiden harjaaminen
-Vaatteisiin pukeutuminen
-Aamupalan syöminen
-Vessassa käyminen
-Tietokoneen käyttäminen
-Ruoan valmistaminen
-Syöminen
-Läksyjen tekeminen
-Asioiden katsominen
-Nukkuminen

Unohdit ruoansulatuksen.
Nice beaver!
tallennettu
Re: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #18 : 07.10.2007 14:40 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
TV:n katsomisen luokittelu harrastukseksi = perinteinen Pelaajalauta.

Omat harrastukseni ovat siis:

-Syöminen
-Nukkuminen

Todellinen "pelaajalauta vertaus".
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #19 : 13.06.2011 21:20 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tulipa tämä bongattua!
-Autojen kaa tulee puuhailtua
-Mönkijällä ajamista (Crossi mönkijällä itse ajelen, en millään isolla möhköllä ;D)
-Rc-autojen kanssa tulee puuhasteltua
-Koiran kanssa lenkkeilyä
-Sählyä silloin tällöin tulee pelattua
-Joskusti käytyä salilla
-Autourheilua tulee seurattua ja välillä täytyy käydä ihan katseleen. Jos sen voi laskea harrastukseksi.
-
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #20 : 13.06.2011 22:39 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Musiikkia kaikissa muodoissa tulee harrastettua

-Kitaran, basson ja pianon soittoa
-Bändissä soittamista
-Musiikin äänittämistä ja tuottamista

Lisäksi pelaamista  :)
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #21 : 13.06.2011 23:53 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili
Musiikkia kaikissa muodoissa tulee harrastettua

-Kitaran, basson ja pianon soittoa
-Bändissä soittamista
-Musiikin äänittämistä ja tuottamista

Lisäksi pelaamista  :)
Onko omia biisejä missään?  ;)
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #22 : 14.06.2011 00:08 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Musiikkia kaikissa muodoissa tulee harrastettua

-Kitaran, basson ja pianon soittoa
-Bändissä soittamista
-Musiikin äänittämistä ja tuottamista

Lisäksi pelaamista  :)
Onko omia biisejä missään?  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=UF-bI57bD-g

Tuossa ois jotain pätkiä mitä reenikämpällä ääniteltiin viime talvena. Loppukesästä tai syksyllä olisi tarkoitus mennä studioon tekemään EP.
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #23 : 14.06.2011 13:44 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Kitaraa on tullut soiteltua aktiivisesti joku 6 vuotta. Todella hauskaa puuhaa ja muuttuu vain mielekkäämmäksi mitä enemmän oppii soittelemaan. Tänä kesänä olisi tarkoitus laittaa jonkinlaista punk/noise-projektia alulle, saas nähdä mitä tulee.
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #24 : 14.06.2011 16:10 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tänä kesänä olisi tarkoitus laittaa jonkinlaista punk/noise-projektia alulle, saas nähdä mitä tulee.

Kuulostaa aikas mielenkiitoiselta. Itse soitellut kitaraa n. 3 vuotta omatoimisesti sekä erillaisten syntikoidenkin kanssa on tullut säädettyä. Omaa projektia itsekkin suunnitellut lähinnä juuri noisea/avan-gardea yms. kokeellista kamaa. Pitäisi vaan saada tämä taloudellinen tilanne ensin kondikseen, musiikin teko ei ole ilmaista.
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #25 : 14.06.2011 17:50 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Kuulostaa aikas mielenkiitoiselta. Itse soitellut kitaraa n. 3 vuotta omatoimisesti sekä erillaisten syntikoidenkin kanssa on tullut säädettyä. Omaa projektia itsekkin suunnitellut lähinnä juuri noisea/avan-gardea yms. kokeellista kamaa. Pitäisi vaan saada tämä taloudellinen tilanne ensin kondikseen, musiikin teko ei ole ilmaista.

Joku koulu, jossa tohon löytys laitteet ja kelan tuilla sit säveltämään?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #26 : 14.06.2011 23:21 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joku koulu, jossa tohon löytys laitteet ja kelan tuilla sit säveltämään?

Mitenkö käytännössä toi kouluhomma toimisi? Ei varmaan vaatisi mitään erityisiä diplomeja tai muita edellytyksiä, että pääsisi lainaamaan soittimia/tiloja?
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #27 : 15.06.2011 08:10 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Mitenkö käytännössä toi kouluhomma toimisi? Ei varmaan vaatisi mitään erityisiä diplomeja tai muita edellytyksiä, että pääsisi lainaamaan soittimia/tiloja?

No ei tod, ellei koulu ole sitten jotenkin erityisen tiukka tai sinä perseile siellä koulussa :b Täällä meidän pelipuolella porukka istuu jatkuvasti koulun tiloissa, oli tunteja tai ei ja tekevät hommia koulun vehkeillä. Lainaankin on saanut vaikka mitä laitetta. Itseasiassa opettajat rohkaisevat tällaiseen toimintaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #28 : 15.06.2011 18:09 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Hämmentävää, itselläkin herännyt mielenkiinto jotain noise-henkistä projektia kohtaan ja jotain on tullut tehtyä ihan valmiiksikin saakka viimeaikoina. Live-meininki erityisesti kiinnostaisi, yhdellä käsiparilla on tosin vähän hankalaa pitää homma mielenkiintosena ellei osaa soittaa jotain oikeata instrumenttia  :lol:

http://soundcloud.com/keiska/kes


Tossa ois yks semituore pläjäys seesteisille hetkille. Ei tosin niitä noiseviboja mutta kuitenkin. Sämplepohjasta, aika paljon puhelimella nauhotettuja soundeja.
tallennettu
Vs: Mitä muuta harrastat pelaamisen lisäksi? « Vastaus #29 : 15.06.2011 19:54 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hämmentävää, itselläkin herännyt mielenkiinto jotain noise-henkistä projektia kohtaan ja jotain on tullut tehtyä ihan valmiiksikin saakka viimeaikoina. Live-meininki erityisesti kiinnostaisi, yhdellä käsiparilla on tosin vähän hankalaa pitää homma mielenkiintosena ellei osaa soittaa jotain oikeata instrumenttia  :lol:

http://soundcloud.com/keiska/kes


Tossa ois yks semituore pläjäys seesteisille hetkille. Ei tosin niitä noiseviboja mutta kuitenkin. Sämplepohjasta, aika paljon puhelimella nauhotettuja soundeja.

Hauska yhteensattuma muuten tossa biisin nimessä. Nimittäin tehtiin kaverin kanssa jotain kuukausi sitten Summernight Ambient -niminen kipale  :lol:

Mutta diggasin kyllä tosta biisistä. Vähän tulee joku Enon Ambient 4 mieleen tai Animal Collectiven aikaiset ambienthäröilyt.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines