Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1] 2
Tulostusversio
Aihe: Lurkkijat esiin  (Luettu 11510 kertaa)
Lurkkijat esiin « : 15.08.2007 15:11 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Näen paljon sakkia, jotka tutkivat ketjuja, mutta eivät postita.

What gives?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #1 : 15.08.2007 15:20 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos ei oo mitään sanottavaa niin on parempi olla turpa kiinni.  Mun mielestäni Pelaajalaudalla on tällä hetkellä miellyttävän vähän turhaa paskanjauhantaa.
N
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #2 : 15.08.2007 15:38 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili En minä jaksa kirjoittaa väkisin jotain. Kuhan katselen jos sattuu jotain kommentoitavaa tulemaan niin kommentoin. Ja kun töissä olen ja selain koko ajan auki niin olen myös koko ajan kirjoilla :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #3 : 15.08.2007 15:57 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili
En minä jaksa kirjoittaa väkisin jotain.
Sama homma täällä. Monesti haluttaisi sanoa jotain mutta ei sitä voi väkisin ja turha sitä paskaa on jauhaa.
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #4 : 15.08.2007 16:00 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
  • Ei ole ollut liiemmin aikaa kirjoitella, joten olen enemmänkin vain lukenut toisten viestejä. Ensi kuussa alan kirjoittelemaan hieman aktiivisemmin, kun on syksyn yo:t ohi.
  • Kaikkiin aiheisiin tai viesteihin ei keksi sanottavaa. Usein käy niin, että joku toinen on jo sanonut kaiken, mitä itsekin ajattelee, eikä toisen kirjoittajan viestin kopioiminen johda mihinkään.
  • Joillain ihmisillä, kuten minulla, on vaikeuksia tuottaa sanoja (sekä teksti-, että puhemuodossa) nopeasti, mistä johtuu lurkkiminen. Jos ei saa tuotua ajatuksiaan sanoiksi keskustelua lukiessaan, siirtyy helposti toiseen keskusteluun, jossa sama homma saattaa jatkua.
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #5 : 15.08.2007 16:12 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Vaikka itse pyörinkin laudalla aktiivisesti, saatan olla hieman laiskahko postailemaan. Toisaalta osittain syynä saattaa itsellänikin olla Frankin postauksesta löytyvät kaksi viimeistä pointtia, näistä varsinkin jälkimmäinen. Vaan eikös tuota piiloutuneena kirjautumistakin voida jonkin asteisena lurkkimisena pitää?:P
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #6 : 15.08.2007 16:14 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Freijo on nyt varmaan tyytyväinen kun paskan jauhanta alko.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #7 : 15.08.2007 16:38 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Omasta mielestäni olen liiankin aktiivinen vastailemaan, p:n jauhantaa esiintyy viesteissäni melko säännöllisesti. 

Mutta ei nyt tosiaan kannata olla liian kitsaus postauksien suhteen! Ei jokaisen vastauksen tarvitse olla oivaltava, hauska tai erikoinen.   :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #8 : 15.08.2007 17:43 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Freijo on nyt varmaan tyytyväinen kun paskan jauhanta alko.

Toiset tykkää paskasta, toiset ei.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #9 : 15.08.2007 22:24 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Tähän topicciin ei ole kyllä vielä yksikään oikea lurkkija vastannut.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #10 : 15.08.2007 22:30 »
Tush Hngg.. Jäsen Viestejä: 47 Basaaripisteet: 0 Profiili No nyt on :D Tykkään paljon enemmän vain lukea viestejä kuin aina alkaa vastaamaan :)
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #11 : 15.08.2007 22:53 »
Temathael Blame your fate Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili Vastaaminen on yliarvostettua. Lukeminen on mielenkiintoisempaa, kun eipä minulla useinkaan mitään sanottavaa olisi.
That, or the other one.
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #12 : 15.08.2007 23:14 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili Ulosantini on yleensä sellaista tasoa, että teidän on syytä olla kiitollisia että pysyn useimmiten vain hiljaa.
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #13 : 16.08.2007 18:13 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tähän topicciin ei ole kyllä vielä yksikään oikea lurkkija vastannut.
Mikä sitten on oikea lurkkija?
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #14 : 16.08.2007 18:17 »
Qwark Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tähän topicciin ei ole kyllä vielä yksikään oikea lurkkija vastannut.
Mikä sitten on oikea lurkkija?
Minä tietenkin. Olipa turha postaus  ;D
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #15 : 16.08.2007 19:08 »
voEtto siinähän kärvistelet! Jäsen Viestejä: 38 Basaaripisteet: 0 Profiili Häh?
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #16 : 16.08.2007 19:17 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili Selvä juttu, hyvä Fraeon!!!!!!!!!!
Kokoelma
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #17 : 17.08.2007 12:59 »
Ilezki Haha oh wow Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Hei, lurkkaaminen on elämäntapa siinä missä aktiivipostailukin, laadukasta sanomistahan olisi vaikka muille jakaa, mutta sisältö siinäkin jää nollaan, sitten kun kirjotetaan niin kirjotellaan kunnolla. Ja on se näppiski niin jäykkä, rakot on vakava asia.

tsiisus, antakaa meidän nukkua :(
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #18 : 17.08.2007 13:44 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili En osaa kirjoittaa, siksipä kyttäilen takavasemmalla.
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #19 : 17.08.2007 21:02 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Tainut jäädä tämä "lurkki"-mode päälle, kun edellinen boardi katkaisi maksullisuudellaan postailun ja jäi vain tarkkailijaksi. Nykyään tulee päivittäin luettu topiceja, mutta harvemmin jaksaa postailla vaikka muutaman rivin verran jotain sanomista löytyisikin. Ennen oli toisin, suolti paskaa päivittäin useita ellei kymmeniä viestejä. Täytynee tästä ryhdistäytyä ja postata vaikka yksi posti/päivä. Kyllä se aktiivinen foorumi on kaikkien etu.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #20 : 19.08.2007 21:30 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili o/
tallennettu
Vs: Lurkkijat esiin « Vastaus #21 : 28.03.2009 20:34 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Tämä aihe on jälleen ajankohtainen. Reilu kuusisataa postausta kuluvalla kuukaudella ja muutama päivä jäljellä. Tulossa siis kaikkien aikojen hiljaisin kuukausi Pelaajalaudan historiassa. Jengi kuitenkin selaa sivustoa entiseen tahtiin.

Ootteko hengissä siellä?
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Lurkkijat esiin « Vastaus #22 : 28.03.2009 20:47 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ootteko hengissä siellä?

Useimmiten tulee pelien lataustauoilla ja muilla pausseilla sekä muuten vain telkun katsomisen tiimellyksessä kurkittua, että onko uutta luettavaa tullut, mutta niinkään kirjoittaa ei ehdi. Kun taas ehtisi, niin oikeastaan mitään sanottavaa ei ole... Juuri tämä sanomisten puute onkin vaivannut jo parikin tovia.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Lurkkijat esiin « Vastaus #23 : 28.03.2009 21:45 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Omalla kohdallani painaa kiireet. On niin paljon asioita hoidettavana, ettei ehdi pelaamaan ja hädin tuskin Lautaakaan selaamaan. Nyt tuossa vieressä odottaisi koottavana TV–taso. Koko illan kerännyt voimia siihen, kun on niin taas ollut ohjelmaa. Lisäksi tässä lattialla maatessa on vähän hankala kirjoittaa. No, noin viikon päästä minun suunnaltani on ainakin tiedossa mielenkiintoista juttua ja kuvamateriaaliakin.
tallennettu
Vs: Lurkkijat esiin « Vastaus #24 : 28.03.2009 21:48 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Jos laudalla on hiljaista, niin irkissä vielä hiljaisempaa.

Itse en vaan ole jaksanut postailla, koska en ole keksinyt mitään järkevää. Muutkaan ei ole kirjoittanut mitään. Enkä edes ole pahemmin pelaillut. Olen vaan sairastellut viime viikot. Sanotaan vielä yhdeksi tekosyyksi "koulukiireet".
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Lurkkijat esiin « Vastaus #25 : 28.03.2009 22:14 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Siinä vaiheessa, kun käytännössä elää yliopistolla, ei oikein riitä enää voimia/tahtoa/intoa mihinkään ylimääräiseen. Olipa se sitten niinkin kevyttä hommaa kuin näppäimistön näpyttely.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Lurkkijat esiin « Vastaus #26 : 28.03.2009 22:16 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Kiireistä on, kieltämättä.

Otan tavoitteeksi että käyn täällä tästä lähin ainoastaan kerran illalla katsomassa uudet viestit ja kirjoitan samalla vähintään yhden uuden.
N
tallennettu
Vs: Lurkkijat esiin « Vastaus #27 : 29.03.2009 04:36 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili No niin pojat, eiköhän ole aika myöntää ettei kukaan enää mitään pelejä pelaa - se oli silloin, vuosia sitten nuoruudessa. Nyt voitaisiin perustaa foorumissa jossa samalla porukalla puhutaan työkiireistä tai korkeintaan graduista (jos täällä joku niin kypsymätön yksilö on ettei vielä ole edes oravanpyörässä), asuntlolainojen koroista, omakotitalon rempasta, vaimoista ja lapsista, jokavuotisesta Kanarian-reissusta...
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Lurkkijat esiin « Vastaus #28 : 29.03.2009 05:38 »
Tajuste Jäsen Viestejä: 11 Basaaripisteet: 0 Profiili Myönnän, minä lurkin.  :(
tallennettu
Vs: Lurkkijat esiin « Vastaus #29 : 29.03.2009 11:56 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Selaan joka päivä boardin läpi, mutta kirjoittelu on kyllä jäänyt vähemmälle. Pitääpä kehitellä vaikka joku uusi triidi...
tallennettu
Sivuja: [1] 2
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines