Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 33 34 35 36 37 [38] 39 40
Tulostusversio
Aihe: Linkkiketju  (Luettu 362851 kertaa)
Re: Linkkiketju « Vastaus #1110 : 27.09.2013 08:24 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Toimittajan/journalistin ammatti taitaa olla nykyään aika harvinainen, sillä ei nämä nykytoimittajat osaa kirjoittaa. Kirjoittamisen lisäksi jutut sisältävät ihmeellisiä viittauksia ym. "uutisiin" kuulumattomia juttuja.

Esim. Miki Ando palaa jäälle ja haluaa olympiakisoihin

Uutisen lopusta:
Lainaus
Andolle ei riitä, että hän luistelee hyvin Oberstdorfissa. Ratkaisevaa on, että hän sijoittuu kolmen parhaan joukkoon Japanin mestaruuskisoissa joulukuussa.

Sitä ennen hänen on pärjättävä kaksissa alueellisissa karsintakisoissa, ensin Pokémonistakin tutun Kanton alueen kisoissa ja sitten Itä-Japanin karsinnoissa.

WTF?
Play-Asia
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1111 : 27.09.2013 09:43 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Piti ihan oikeasti painaa tuosta linkistä ja tarkistaa, ettei tuo kirjoitus ole vaan joku Rockyn oma läppä. :lol:
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1112 : 28.09.2013 21:00 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili


Viimeaikoina olen muutenkin huomannut, kuinka netti on muuttanut omaa luku-ja kirjoitustaitoa. Pitkiin teksteihin on hankala keskittyä, kun on tottunut lukemaan lyhyitä uutisia, artikkeleita ja foorumiviestejä netistä. Pitäisi lukea enemmän kirjoja nettitekstin sijaan.



Attention Spans Have Dropped from 12 Minutes to 5 Minutes

Saman huomion olen tehnyt. Lukioaikoina jaksoi vielä keskittyä asioihin todella hyvin ja lukea kokonaisen kirjan aiheesta, joka ei muuten kiinnostanut. Nykyään hyvä jos jaksaa jotain parin sivun nettiartikkelia lukea, ilman että erehtyy siinä samalla räpläämän älypuhelimella viestiä kaverille ja sitten onkin naamakirjassa tunnin ja huomaa artikkelin jääneen kesken. Nytkin on 14 tabia auki selaimessa ja samalla kolmen kaverin kanssa keskustelu WhatsUpissa. Ihan älytöntä tuo, ettei keskity enää yhteen asiaan kerrallaan. Tosin ei se välttämättä ole huono jos pystyy multitaskaamaan, mutta usein se tarkoittaa sitä, ettei keskity kunnolla mihinkään.

Voi kunpa olisin syntynyt aikaan, jolloin ei ollut ainuttakaan tietokonetta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1113 : 28.09.2013 21:22 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tyhmäksihän se multitaskaaminen tekee. Kandee vähentää siellä missä voi.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1114 : 28.09.2013 21:29 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ihan itsestä se tosiaan on kiinni. Itse olen pyrkinyt vähentämään reilusti kaikenlaista turhaa netissä roikkumista ja sitä, että olen kaiken aikaa tavoitettavissa. Esimerkiksi kuntoiluhetkiini käännän takuulla kaikki häiriötekijät pois päältä, onhan se minun omaa aikaani. Älypuhelinta voi olla välillä erittäin vaikea vastustaa, mutta jos siinä onnistuu, uusi tapa alkaa ruokkia itse itseään ja päämäärättömästä verkon selailusta on yhä helpompaa luopua.

Nyrkkisääntö, että elektroniset laitteet pitäisi olla pois päältä puolta tuntia tai tuntia ennen nukahtamista on myös hyvä. Vähän vielä meditaatiota kehiin ennen nukkumista, niin johan valmistelee itsensä mahtavaan huomiseen.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Linkkiketju « Vastaus #1115 : 26.10.2013 11:43 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili GAFin puolella tuli vastaan ja kiinnostanee joitakin täälläkin:

125 2D-tappelupelien taustaa animoituina giffeinä


Itse en ole näitä pelejä koskaan harrastanut, mutta onhan siellä pirun hienoja, kuten esimerkiksi nämä:

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1116 : 04.11.2013 10:45 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW GAFin puolella törmäsin kuvaan, joka nosti nostalgian tunteet piripintaan:




Damn, Goldeneyen ja Perfect Darkin nelinpeli...
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Linkkiketju « Vastaus #1117 : 04.11.2013 10:54 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tuosta puuttuu pahviviritelmä, ettei voinu katsoa toisen ruudusta. Good times.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1118 : 04.11.2013 16:10 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Pistetäänpä linkki itse artistin sivuille: Zac Gormanin Magical Game Time on täynnä vastaavanlaisia, sööttejä ihania piirroksia. :>
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1119 : 04.11.2013 17:16 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili
GAFin puolella törmäsin kuvaan, joka nosti nostalgian tunteet piripintaan:

Spoileri (osoita katsoaksesi)


Damn, Goldeneyen ja Perfect Darkin nelinpeli...

Voi kun olisikin ollut noin iso töllö noihin aikoihin käytössä jonkun hikisen matkatelkkarin sijaan..  :P
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1120 : 04.11.2013 19:50 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili lol joskus näin tuon GAFfissa tosiaan ja samana päivänä tekasin tämän.

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1121 : 15.11.2013 09:58 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://www.stara.fi/2013/11/15/irrota-kannykastasi-viikonloppuna/

Pahoitteluni linkkaamisesta staraan, video itsessään on hyvä.


Lumia 920:n ja iPhone 5S:n välillä minulla oli käytössäni 1,5 kuukauden ajan Nokian vanha perusluuri, jolla ei voinut lukea sähköposteja, selata nettiä tai pelata matopeliä kummempaa peliä. Kliseisesti sanottuna tuo puolitoistakuukautinen avasi silmäni sen suhteen, miten helvetin paljon olin aiemmin kännykkä kädessä. Hullua kyllä, mutta vieroitusoireiden mentyä ohi se tuntui todella vapauttavalta.

Se myös vaikutti asioihin ja teki niistä monista nautinnollisempia. Olen erittäin utelias luonne ja tykkään havannoida jatkuvasti maailmaa ympärilläni. Naama liimautuneena puhelimeen se on aika vaikeaa.

Ajattelin, että nyt jos koskaan on aika korjata käyttötottumuksiani.

En enää kaiva puhelinta vaistomaisesti esiin kun tulee sekunniksikin tylsää. Se ei kuitenkaan tarkoita, että puhelinta vältellään viimeiseen asti kuin tosipelaaja dödöä. Hyvä renki, huono isäntä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1122 : 15.11.2013 11:36 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Nopeasti ne tavat tarttuu. Vielä viime talvena pärjäsin vallan mainiosti 55e maksavalla noksun perusluurilla. Lumiaan siirryttyäni huomaan itse kuinka paljon puhelimen käyttö lisääntyi. Tuota ennen pidin sitä tavattoman ärsyttävänä, mikäli joku keskittyi esimerkiksi kesken kaveriporukan keskustelun luuriinsa muiden ihmisten sijaan. Nykyään olen itse ihan samanlainen. Ikään kuin sitä ei selviäisi hetkeäkään ilman sitä muutaman foorumin ja facebookin selailua.

Pitäneepä ryhdistäytyä.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Re: Linkkiketju « Vastaus #1123 : 15.11.2013 11:49 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Tunnistan itsessäni myös sen kaverin, joka yksin ollessaan täyttää aikaa netin selailulla. Toisaalta suurin osa siitäkin ajasta on bussi- tai lähijunamatkoja, joista on kehkeytynyt vähän sellaista oman rentoutumisen aikaa netin, YouTuben tai 3DS:n parissa. Sosiaalisissa tilanteissa ja kesken keskusteluiden en kuitenkaan onneksi tunne puhelintutinoita, vaan keskityn hetkeen.

Mut tottahan se on, että kaikkeen tottuu. Modernit puhelimet ovat loistavia työkaluja ja tuovat arkielämään niin paljon sujuvuutta. Silloin tällöin tekee kuitenkin hyvää, jos saa/joutuu olemaan tovin ilman älyluuria. Pidemmät trooppiset reissut ovat itselle sellaisia, joilta jätän suosiolla paremman puhelimen pois ja nappaan mukaan vanhan E51:n. Ei tarvitse pelätä pudotteluja tai kosteutta, ja voi oikeasti täysillä nauttia elämästä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1124 : 15.11.2013 12:02 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Itellä on ollut aina pelkkä parinkympin perusluuri ja siitäkin luovuin muutama kuukausi sitten kun ei tullut käytettyä.
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1125 : 16.11.2013 13:22 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Sulla ei ole puhelinta? Terveisiä tynnyriin.
N
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1126 : 16.11.2013 13:48 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tynnyrissä sitä silti on vaikka sieltä lähettelisi tekstareita.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1127 : 16.11.2013 15:23 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Se nyt vielä menee, että keskustelun lomassa vastailee välillä whatsapp viesteihin, mutta mulla on kaveri joka pausettaa moninpelin siksi aikaa, että räplää puhelimeen tullutta viestiä. Toinen ärsyttävä tekijä noissa puhelimissa on se, että jotkut plärää niitä ajaessaan, pari kertaa olisi jo henki lähtenyt, ellen itse pelkääjän paikalta olisi huomauttanut, että jarruta niin ei lennetä eteen pysähtyneen auton läpi 100km/h.

Täytyy toki myöntää, että itsekin olen vähemmän nykyään läsnä tilanteissa, kun on jatkuvasti aktiiviset keskustelut myös whatsapissa käynnissä. Oikeastaan tuo ohjelma on korvannut miltei kokonaan facebookin, jota tulee enää käytettyä harvakseltaan yhteydenpitoon. Siellä tulee sovittua nykyään vain isompien porukoiden virallisempia tapaamisia, kuten luokkakokouksia tai tupareita.

Toinen asia mihin älypuhelin on vaikuttanut on unenlaatu, monesti tulee nappaistua siitä yöpöydältä kesken kaiken se puhelin kouraan ja vilkaistua esimerkiksi NHL-matsien tilanne, sitten sitä huomaamatta onkin jonkun wikipedia artikkelin kimpussa ja valvonut tunnin putkeen.

Pikkuhiljaa olen pyrkinytkin sulkemaan noita viesti ja kuvatulvien kanavia. Enää ei puhelimeen tule naamakirjan viestejä reaaliajassa ja puhelin menee yöksi käden ulottumattomiin sängystä. Lomalla annan akun loppua ja jätän lataamatta, eikä se parin päivän jälkeen mitään vieroitusoireita edes aiheuta. Parhaimmat fiilikset oikeastaan on aina ollutkin reissussa ilman tekniikkaa.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1128 : 16.11.2013 15:50 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili Kun ostin älypuhelimen, tuli minullekin tuo kokoajankännyssäkiinni-reaktio, jota itse vihasin ja edelleen vihaan. Ei siinä kauaa mennyt kun opin olemaan välittämättä tekstareista ja ilmoituksista, jopa paremmin kuin ennen. Ennenkuin olin koko ajan tavoitettavissa useammalla eri tavalla, olin kiinni Facebookissa (ja teininä irs-galleriassa sekä MSN messengerissä), aina kun pystyin. Nyt kun kaikki kaverini tietävät että saan viestit lähes poikkeuksetta vastaanotetuksi samantien, olen omaksunut sellaisen mentaliteetin, ettei minun tarvi vastata juuri sillä hetkellä jos ei huvita. Puheluita en yleensä torju, paitsi ratissa, mutta WhatsAppit, FBMessengerit ja tekstiviestit lojuu tuntikausia vastaamattomina, jos en vaan jaksa. Omaa aikaa pitää olla.
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1129 : 16.11.2013 17:06 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ylivoimaisesti pahinta on nimenomaan sosiaalisissa tilanteissa kännykän tuijottaminen. Primitiivinen reaktio on heittää se kaverin luuri jokeen.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1130 : 16.11.2013 23:17 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Joo itelläkin meni aika nopeasti into tuohon älypuhelimella näpräilyyn. En myöskään ymmärrä miten joillakin ihmisillä on tarve vastata heti jok'ikiseen tyhjänpäiväiseen viestiin. Itse pystyn jättämään hyvällä omallatunnolla vastaamatta puheluihinkin.
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1131 : 11.12.2013 00:52 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Vielä osittain ylläolevaan jatkoa:

http://theshovel.com.au/2013/12/09/man-forced-to-watch-concert-through-his-own-eyes/

En ole totakaan kyllä koskaan tajunnut. Ennemmin nautin keikkojen joka hetkestä täysillä kuin tuhlaan aikaani kännykän kanssa suhertamiseen ja katson jälkikäteen paskalaatuista sontamatskua pikkunäytöltä/koneelta.
Voice of The World.
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1132 : 11.12.2013 06:25 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Tossa ärsyttää vielä se ettei ajatella ollenkaan niitä takana olevia. Kaikilla kädet ylhäällä ja kirkas näyttö soihtuna ilmassa, mun puolesta sais olla joku kuvauskielto konserteissa.

Aaron Karon keikoilla muistaakseni sälli posettaa alkuun 5min ja esittää esittävänsä showta, jolloin ihmiset voi räpsiä instagramiin ja lärvikirjaan brag kuvat keikasta ja sitten laittaa luurin visusti piiloon loppukeikan ajaksi.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Linkkiketju « Vastaus #1133 : 05.02.2014 16:10 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Jos jollakin 2+ tuntia aikaa ja haluaa katsoa tiede vs uskonto -väittelyn, kannattaa tsekata tuore Bill Nye vs Ken Ham.

http://www.youtube.com/watch?v=z6kgvhG3AkI

Laudalla ei taida olla yhtään kunnon hihhulia, joka uskoisi Ken Hamin väitteisiin. Olisi kiva kuulla kommentteja.
Play-Asia
tallennettu
Re: Linkkiketju « Vastaus #1134 : 14.02.2014 13:57 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Joskus kuukausi sitten tuli Yleltä dokumentti paastosta, joka nyt toki itseäkin kiinnostaa kun IF kuuluu elämänrytmiin aika vahvasti. Pitänyt katsoa Areenasta siitä lähtien, mutta vasta tänään sain aikaiseksi kun lähetysaikaakin on jäljellä alle pari päivää.

http://areena.yle.fi/tv/2108960

Varsin kiinnostava dokkari ja jännä miten paljon apua tuosta voi olla esim. syöpähoidoissa. Toivottavasti tietoisuus leviää tulevaisuudessa entisestään ja saataisiin lisää tutkimusta.


« Viimeksi muokattu: 14.02.2014 14:20 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1135 : 14.02.2014 14:47 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon

twitch chatilla pokemonia. 3000 pelaajaa hakkaa yhteen peliin inputteja.
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1136 : 14.02.2014 17:02 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon

twitch chatilla pokemonia. 3000 pelaajaa hakkaa yhteen peliin inputteja.

Päivän huutonaurut, kiitos tästä.
tallennettu
Re: Linkkiketju « Vastaus #1137 : 25.02.2014 12:22 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Last of Usin tekemisestä kertova 1,5h pitkä dokkari, aiemmin vain Season Passin ostajille ollut jaossa:

tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1138 : 23.06.2014 11:56 »
Sakaali Jäsen Viestejä: 94 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW https://www.facebook.com/events/681595621896451/

Järjestämme 6 hengen porukalla jo kolmannen kerran 100 tunnin Zelda-maratonin ja tällä kertaa mukana myös käsikonsolizeldat (paitsi DS ja 3DS). Tänään maanantaina klo 18 pelailu starttaa ja kestää perjantai-iltaan asti, lautalaisista mukana itseni lisäksi Edgeworth. Sadepäivien iloksi streami auki!

Suora linkki twitch-kanavalle:
http://www.twitch.tv/sakaali90
tallennettu
Vs: Linkkiketju « Vastaus #1139 : 24.06.2014 16:16 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili http://www.hs.fi/ulkomaat/Lemmikkikoira%20k%C3%A4vi%20karhun%20kimppuun%20Japanissa%20%20pelasti%20viisivuotiaan/a1403578585000

Veikkaisin, että koira, pikkupoika, isoisä ja karhu näyttivät jotakuinkin tältä:

Spoileri (osoita katsoaksesi)
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 33 34 35 36 37 [38] 39 40
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines