Vs: Laudan Joulu ja Uusivuosi 2015
« Vastaus #3 : 03.12.2014 14:20 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Se merkitsee että laudalla laitetaan jouluavatar. Nykyään se merkkaa kaiken näköistä kun on pari kakaraa. Ei, en puhu lahjoista, vaan siitä että mennään eukon vanhemmille jolloin itse saa maata pitkään ja syödä valmiiksi tehtyä ruokaa kun "mummi ja vaari" pyörii kakaroiden kanssa Tosin mummi ja vaari tykkääkin siitä kyllä. Samalla saa myös pari omaa loma päivää kun itse on töissä joulun viikon alun ja välipäivät, kun eukko ja kakrut on osan päivistä sielä mummilla ja vaarilla. Se tarkottaa elokuvia, musaa, colaa, rentoa menoa ja pelaamista. Ja leffassa on käytävä. Edellisestä kerrasta on taas muutama kuukausi. Hobitti pyörii varmaan sopivasti vielä tuohon aikaan. Ja ilman täyttä salia.
Pelaaminen menee todennäköisesti Bayonetta pelien parissa ^_^ Tosin jos nyt molemmat on läpäisty siihen mennessä (tällä vapaa-ajan määrällä tuskin) voi olla että alottaa laatikosta jokin avaamaton tai ostaa itselle joululahjaksi jonkin...varmaan Hyrule Warriors... Lords of Shadow 2 tai Thiefkään ei olisi huono.
Muuten tulee varmaan vedettyä kinkkua, karjalanpaistia, kalaa, tms. ja suklaata taas kuukausiksi eteenpäin. Omat lahjat jää varmaan muutamaa arpaa ja suklaarasioita lukuunottamatta aika pieneksi. Vielä muutama vuosi sitten ajatteli että on se kiva saada lahjoja kuitenkin, mutta nykyään on prioriteetit muuttunu. Muutama päivä yksin kotona on aikamoinen "lahja" Koska joskus on vaan kiva tehdä mitä huvittaa, suurin osa päivästä. Tosin osa syy on varmasti siinäkin että kukaan ei ole osannut meikälle ostaa lahjoja oikein ikinä. Mikä tuntuu näin pelaajana ja leffakeräilijänä vähän hassulta
Omaan jouluun tosin kuuluu myös lahjojen ostaminen. Raha on tosin tiukassa, eli kummoisia tuskin tulee ostettua ja aikakin aina vähän kortilla joten,... Mutta itse olen oikeastaan aina pitänyt lahjojen ostamisesta ja mietinkin niitä yleensä aika paljon. Tietty ne viime hetken ruuhka ostokset kun kaikki kama on jo loppu, kun olisi muutenkin kiire, on hermoja kiristävää. Mutta tässä vaiheessa on vielä iloakin mukana ja muistia tulee käytyä läpi mitä kukakin on sanonut vuoden aikana mitä haluaa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu