Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 38
Tulostusversio
Aihe: Kysy & Vastaa  (Luettu 366889 kertaa)
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #150 : 08.12.2007 22:34 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vuoden postaus ja avunanto. Nostan hattua teille!

On se "internetistä" relevantimpi vastaus kuin "kaupasta", nyt kun kyseessä on 3rd Striken saanti Euroopasta. Andy nääs varmaan tarkoitti, että paras vaihtoehto pelin pelaamiselle on MAME. Tai voi olla että tajusitkin, mutta minulta meni pointti huti. Emt... :rollaus:


« Viimeksi muokattu: 09.12.2007 18:02 kirjoittanut Sarkoni »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #151 : 09.12.2007 18:01 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Olisi tarvetta Gamecuben muistikortille, kun kerran Wiin sisäiseen muistiin ei voi GC:n pelejä tallentaa. Olen sitten miettinyt vaihtoehtoja ja olen tullut siihen tulokseen, että tilavuudeltaan kovin suurelle muistikortille ei ole tarvetta. Muutama GC:n pelin osto on harkinnan alla, joten pienikin kortti voisi riittää.

Katselin sitten, että ostaisin joko Pelitalosta 4Mb tarvike-muistarin tai Amazonilta jonkin. Kyselin myös TK:lta kun muistelin, että hällä olisi ylimääräisiä. Yksi vaihtoehto olisi myös tilata Play-Asiasta tälläinen. Kyseinen kortti on Japanin Cubelle tehty ja haluaisinkin tietää, toimisiko tämä Eurooppalaisessa Wiissäni? Ilmeisesti ainakin PAL-GC:ssä pitäisi toimia, joten samahan se kai on. Joku siellä jo kirjoittelikin kommenttia, että toimisi, muttei noista koskaan tiedä. Jokatapauksessa haluaisin vain varmistaa asian.

Ja tietysti parasta olisi, jos joku miittiin tuleva haluaa luopua omastaan suht edullisesti niin ei tarvitsi ruveta tilailemaan mistään.


« Viimeksi muokattu: 09.12.2007 18:09 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #152 : 09.12.2007 19:27 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Enpä näe mitää syytä miksei tuo Play-Asian muistikortti PAL-wiillä toimisi, sillä toimiihan se ihan universaalisti Cubenkin kanssa. Ainoa ero täkäläisiin verrattuna taitaa siis olla pakkaksen ja ohjeiden kieli.

Itse omistan tyhjänpanttina lojuvan 59-paikkaisen muistikortin, josta voisin periaatteessa luopua. Jos vain muutamaa peliä aiot pelata, niin luulisi tuonkin riittävän. Itse jouduin ostamaan isomman, koska pienestä loppui tila kesken siinä vaiheessa, kun tahdoin muutamaa muistisyöppöä peliä pelata yhtä aikaa.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #153 : 13.12.2007 21:20 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Nyt olisi pientä tarvetta ylimääräiselle Gamecube-pelin kotelolle. Tarkoituksena olisi siis korvata erään omistamani GC-pelin kotelo uudella. Ongelmaisen tästä tekee se, että kotelossa täytyy olla paikat kahdelle levylle. Haluaisinkin tietää, muistaako joku joitain kahdella levyllä tulleita GC-pelejä Twin Snakesin lisäksi. Ja mielellään sellaisia, joita voisi löytyä halvalla jostain laarista...

Jos sellaista nyt on olemassa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #154 : 13.12.2007 21:23 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Haluaisinkin tietää, muistaako joku joitain kahdella levyllä tulleita GC-pelejä Twin Snakesin lisäksi.

Ainakin Resident Evil 4 on kahen kiekon turhake.
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #155 : 13.12.2007 21:26 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Enter The Matrix
Wind Waker
Lord of The Ring: The Third Age
Goldeneye: Rogue Agent

Nuo nyt tuli ainakin mieleen.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #156 : 13.12.2007 21:29 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Haluaisinkin tietää, muistaako joku joitain kahdella levyllä tulleita GC-pelejä Twin Snakesin lisäksi.

Ainakin Resident Evil 4 on kahen kiekon turhake.

On vaan vähän väärän hintaluokan peli kyseessä. En ole maksamassa kovinkaan paljon yli kymppiä, koska vain sen kotelon haluan. Luulempa, että taitaa olla aika harvassa nuo kahden levyn Cube-pelit.

EDIT:
Kiitos migge, pitää pistää korvan taakse ja väijyä kaupoista...

EDIT2:

Ei sattumalta löydy kellään miittiin tulevista jotakin noista ja halua päästä eroon?


« Viimeksi muokattu: 13.12.2007 21:44 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #157 : 13.12.2007 21:53 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Enter The Matrix pizzan hinnalla? Kaveri on hävittänyt ohjeet tuosta.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #158 : 13.12.2007 21:55 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Riippuu vähän, missä kunnossa kotelo on? Onko naarmuja tai hankaumia pahemmin? Onkos se pizza 5 vai 6 euroa?
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #159 : 13.12.2007 22:01 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan ok kunnossa näyttäisi olevan. Uutuuden kiilto on tosin jo poissa.

Viiden kuuden euron välillä ne pizzat on yleensä olleet.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #160 : 13.12.2007 23:16 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili No jos viitsit ottaa mukaan niin katellaan lauantaina  :)
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #161 : 14.12.2007 19:47 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Tällänen ihan random kyssä  ;D voisiko joku tehdä hymiön siitä kun Näsä tekee sitä po po po po? En itse osaa..
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #162 : 18.12.2007 10:24 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili Osaako joku sanoa, paljonko pitää vetää tulehduskipulääkettä vuorokaudessa jotta nilkasta saan limapussin tulehduksen veks? Buranaa vissiin pitää ottaa 2400 mg/vrk jotta tulehdusta alentavaa vaikutusta alkaa olla, eli 3 kpl 600 mg päivässä, mut paljonko pitää ottaa 550 mg tabuja?

Alkaa pikkuhiljaa vi*uttamaan kun taukoa juoksemisesta ja muusta päivittäisestä urheilusta kohta kolme viikkoa. Pitäs keksiä jotain jossa jalka ei rasitu korvaamaan tuon mun normaalin aerobisen. Joku 40 min kuntopyörän veivaaminen vain tympii.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #163 : 18.12.2007 11:03 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Joko olet käynyt lääkärissä? Siis limapussihan on kai sama kuin bursa joten limapussin tulehdus on bursiitti. Mun mielestäni noi on tosin klassisesti kyynerpäässä tai polvessa eikä nilkassa, mutta ainakin kerran olen nähnyt bursiittia punktoitavan ihan terveyskeskuksessa. Tulehduksessa täytyy vaan huomioida se, että jos sen aiheuttaja on bakteeri niin täytyy ottaa myös antibioottikuuri. Vastaavasti autoinflammaatiosta pääsee eroon kortisonipiikillä.
N
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #164 : 18.12.2007 11:25 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili
Joko olet käynyt lääkärissä? Siis limapussihan on kai sama kuin bursa joten limapussin tulehdus on bursiitti. Mun mielestäni noi on tosin klassisesti kyynerpäässä tai polvessa eikä nilkassa, mutta ainakin kerran olen nähnyt bursiittia punktoitavan ihan terveyskeskuksessa. Tulehduksessa täytyy vaan huomioida se, että jos sen aiheuttaja on bakteeri niin täytyy ottaa myös antibioottikuuri. Vastaavasti autoinflammaatiosta pääsee eroon kortisonipiikillä.

Joo olen käynyt. Se määräsi tulehduslääkkeeksi Voltaren geeliä, jonka vaikutus ei hirveän hyvä ole. Soittelin lääkärille viime viikolla ja mietti josko pitäisi kortisonipiikkiä laittaa jos ei pian ala lähtemään, mutta kun sen piikin teho voi olla vähän niin ja näin. Mun ymmärtääkseni se tulehdus voi uusia kunhan kortisonin vaikutus lakkaa, koska se vamma voi jäädä haittaamaan ja uusimaan tulehduksen. Tosin näinhän voi käydä myös lääkkeiden kanssa.

Ajattelin siksi vielä viimeisenä vaihtoehtona kokeilla tuota tulehduskipulääkettä nappeina, ja koska ainakin nyt burana on parina päivänä näyttänyt auttavan vaikka oon ottanut sitä aika vähän. Turvotus ei ole enää ihan niin paha iltaisin ja eilen kärsi käydä kävelemässä ideaalisiteen kanssa. Tosin rasituksen jälkeen tuntuu ihme kuplintaa ja nykimistä. Kipua ei ole tuntunu missään vaiheessa.

Nyt en itseasiassa ole varma tuosta termistä, kun näitä on nivelpussia ja limapussia ja muita pusseja. Sellainen pussi kuitenkin, joka kiinnittyy akillesjänteeseen. Kuumotti nimittäin aikalailla kun ensin pelkäsin että koko akillesjänne on menossa vähitellen säleiksi!
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #165 : 20.12.2007 22:40 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Nyt on pieni pulma Metal Gear Solid 2:sta pelatessa. En ilmeisesti ole pelannut tätä peliä läpi Hardilla vuosiin, enkä mitenkään keksi miten ratkaisisin seuraavan pulman.

Olen nyt siinä vaiheessa, jossa pitää palata Strut A:n Deep Sea Dockiin ja jäädyttää viimeinen, suuri pommi. Pelaan siis Hardilla, joten pommi ei ole sukellusveneen pohjassa niinkuin yleensä. Käsittääkseni pommin paikka vaihtelee riippuen vaikeusasteesta ja minulla pommi nököttää kyllä sukellusveneessä, mutta sen perimmäisessä oikeanpuoleisessa nurkassa. Ongelmana onkin, että en pääse mistään sprayaamaan mokomaa, sillä mikään paikka ei ole tarpeeksi lähellä.

Käsittääkseni minun pitäisi päästä tasanteelle, joka on verkkoaidalla suljetun alueen sisällä, ja josta näyttäisikin olevan lyhin matka pommille. Ongelmana on, että en mitenkään keksi keinoa päästä mokoman aidan ylitse/alitse/läpi tms... Kummatkaan ovet eivät aukea ja tuuletushormikin on tukossa. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään tämä ravaaminen Strut C:stä, kun aika vain loppuu koko ajan käydessäni läpi eri mahdollisuuksia  -  alkavat muuten olemaan lopussa.

Kiva jos joku osaisi auttaa...

EDIT:

Juu, unohtakaa koko juttu. Onnistuin keksimään reitin roikkumalla kaiteella ja hivuttautumalla oikealle  ;D


« Viimeksi muokattu: 20.12.2007 22:47 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #166 : 21.12.2007 23:22 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili Lyhyesti.

Kokemuksia tämmösestä?

Tai muista vastaavista jakorasioista. Vaikuttaako kuvanlaatuun, toimiiko nokkelasti etc etc.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #167 : 21.12.2007 23:29 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Lyhyesti.

Kokemuksia tämmösestä?

Tai muista vastaavista jakorasioista. Vaikuttaako kuvanlaatuun, toimiiko nokkelasti etc etc.

Meikäläistäkin kiinnostaisi tietää. Jakorasialle on ollut tarvetta jo iät ja ajat. (HAHALOL)

Tosin epäilen kyllä, että tuolla hinnalla saa kovinkaan laadukasta toosaa. (HAHALOL)
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #168 : 22.12.2007 15:44 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse käytän tätä. En ole huomannut kuvassa mitään vikaa verrattuna suoraan telkkariin vietyyn piuhaan. Toiminta on nokkelaa, senkun vain napista valitsee käytettävän kanavan.

Mukanahan tuossa ei mitään johtoja tule, eli komponenttipiuha tuon ja telkkarin välille on käytävä ostamassa.


« Viimeksi muokattu: 22.12.2007 16:34 kirjoittanut Suurvisiiri »
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #169 : 24.12.2007 00:27 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Kertokaapas joku miten ihmeessä saan PayPal-accon aktivoitua.

Tuohan vaatii jonkun nelinumeroisen varmennuskoodin, joka pitäisi saada selville, kun he varaavat tilitäsi 1,5e maksun. Noh, Sammon nettipankissa ei näy varauksien kohdalla mitään lisätietoa, jossa ko. numero näkyisi.

Mikä avuksi?
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #170 : 24.12.2007 00:30 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos mikään muu ei auta (maksun numero ei tule paperiseen tiliotteeseesi) soita Sampoon, niin minä sen lopulta aikanaan sain kun tarpeeksi marisin niille puhelimessa. Jos olisit maksanut esim. Nordean Visalla, olisi se luku tullut verkkopankiin /visalaskuun näkyviin.

Sinun kuuluisi kyllä pystyä käyttämään Paypalia ilmankin tuota lukua tiettyyn summaan saakka, mutta extended -käyttöön tarvitset siis tuon pienellä maksulla saatavan koodin.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #171 : 24.12.2007 02:17 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili en minäkään sitä koodia tarvinnut tilin aktivoimiseen.
en tosin siellä pay palin tilillä mitään summaa edes pidä vaan ne ottaa rahat suoraan sammon tililtä.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #172 : 24.12.2007 02:21 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
en minäkään sitä koodia tarvinnut tilin aktivoimiseen.
en tosin siellä pay palin tilillä mitään summaa edes pidä vaan ne ottaa rahat suoraan sammon tililtä.

Hyvä homma, ymmärsin siis väärin.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #173 : 24.12.2007 14:56 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Kyllä se tili kannattaa aktivoida. Jotkut eBay-myyjät eivät suostu myymään, jos on unverified. Minulla tuo aktivoimishärdelli taisi mennä siten, että jonkun aikaa se 1,5 euroa näkyi varauksena, jonka jälkeen se veloitettiin ja näkyi tilitapahtumista. Maksun viestistä sitten sain sen koodin kaivettua.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #174 : 24.12.2007 23:41 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Onkos eBay-hirmuilla heittää jotain vinkkejä, joilla voittaa kohteita?

Ajattelin tuossa jouluaaton mainingeissa huutaa itselleni salakavalasti Cuben komponenttikaapelin, mutta eikös sieltä löytynyt joku muukin no-life norkoilemassa ja sain pahasti turpaan viime hetken korottelusta huolimatta. Parin dollarin Dreamcastkin houkutti, mutta enhän minä sitä pystynyt voittamaan, kun jollain oli joku perkeleen korotusautomaatti, jota ei voinut voittaa.

Eli jotain käytännön vinkkejä olisi kiva saada. Kenties jopa jotain automaattisia ohjelmia, joilla voittaa kaltaiseni noobit?
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #175 : 24.12.2007 23:49 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili eipä voi muuta vinkkiä antaa kuin snipaus.
päätä valmiiksi summa minkä olet valmis maksamaan.
sitten n.30s ennen kuin huuto sulkeutuu lyöt sen summan korotusautomaattiin.

jos toisella huutajalla on automaatissa vaikka 50e ja sinulla 55e niin se toinen ei tuossa ajassa ehdi enää millään korottamaan omaa huutoaan.

noin minä olen tehnyt ja aina voittanut.
on kyllä sitten se viimiset 10 sekuntia pelkkää F5 namiskan takomista ja sydän hakkaa kun seuraa että pistikö joku vielä enemmän rahaa likoon.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #176 : 24.12.2007 23:55 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Sniputus eli viime sekunnin biddaus on suosittua ja tavallaan hauskaa, mutta loppujen lopuksi se joka on valmis maksamaan eniten voittaa aina. Noobit voi voittaa sniputtamalla koska he eivät tajua käyttää korotusautomaattia, mutta ilman jotain "huijausohjelmaa" joka sniputtaa puolestasi kyseessä on työläs ja vain välillä toimiva metodi.

Kannattaa muistaa että eBayn automaatti on parempi kuin huutiksen, eli 10.01 bidillä voittaa 10.00 huudon vaikka minimikorotus ei täyttyisi. Minä yleensä biddaan aina juuri esim. 10.01$ tai 10.02$, ainakin koska jos voittaa toisen sentin erolla, ottaa sitä kakkosta varmasti päähän. ;)
Moni muukin on tämän keksinyt, tietenkin.

Nyt kun olen käyttänyt eBaytä kauan, olen huomannut että itselleni paras tapa on pitkäjänteisyys. Päätän mitä haluan ja paljonko siitä olen valmis maksamaan, teen siitä valmiin haun (hakusana +shipping to Finland) ja laitan sen kirjanmerkkeihin. Sitten tarkistan siitä hausta säännöllisesti onko potentiaalisia huutokauppoja, teen niihin maksimihuutoni ja unohdan jutun. Jos mailiboksiin tulee "olet voittanut huutokaupan" -viesti, olen iloinen. Ja ennen pitkää niin on aina käynyt. Olen niin hemmoteltu että en enää koskaan maksa yli kahtakymmentä euroa uudesta DS- tai PSP-pelistä postikuluineen, ja silti niitä kertyy hurjaa vauhtia. (Suomen pelikauppiaat vihaavat minua.)

Nyt joulun rauhassa huusin uteliaisuuttani PSP:n Brave Storyn n.18 eurolla (postikuluineen).

Korostan vielä, että sniputus pitää varsinkin nykyään tehdä vain pari sekunttia ennen kaupan sulkeutumista, ja loppujen lopuksi toimii vain todellisiin noobbeihin. Ei todellakaan toimi aina, ei edes joka kerta.


« Viimeksi muokattu: 25.12.2007 00:00 kirjoittanut Tuulisti »
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #177 : 25.12.2007 19:37 »
delirious Fear & Loathing Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili Viksuna setänä menin tilaamaan play-asiasta yli 100$ (euroina taisi olla n. 70) ostokset yhdessä paketissa, vaikka tiesin riskit. Tullihan se tuon paketin sitten kaappasi, himaani tuli lappu menettelystä, jonka alalaidassa luki kuulakärkikynällä kirjoitettuna 400 ja jotain hiluja $, jonka alla 260 ja jotain €. Kysymys kuuluukin, ennen kuin lähden arkipäivänä asiaa selvittämään: kuinka paljon tulli voi meikäläiseltä niistää tästä, liittyvätkö kenties nuo kirjoitetut summat (yli 250e o.0) minulta veloitettavaan? Ja onko play-asialta rahojen takaisin saanti mahdollista, jos tullissa käännyttää paketin ja mailailee hong-kongiin? Jos jollain on kokemusta tällaisesta säädöstä, kiitän viisaudesta jo etukäteen.
Sinne, minne tuuli tuuli kuljettaa
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #178 : 25.12.2007 19:48 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili tulli voi riistää tasan tarkkaan sen peketin summan +22% alv +5% tulli siihen päälle, ei enempäää.
tuo yli 200e on kyllä semmoista kusetusta ettei mitään rajaa tai sitten siellä ei olla asioista perillä.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #179 : 25.12.2007 19:51 »
TseiTsei Jäsen Viestejä: 262 Basaaripisteet: 1 Profiili
Viksuna setänä menin tilaamaan play-asiasta yli 100$ (euroina taisi olla n. 70) ostokset yhdessä paketissa, vaikka tiesin riskit. Tullihan se tuon paketin sitten kaappasi, himaani tuli lappu menettelystä, jonka alalaidassa luki kuulakärkikynällä kirjoitettuna 400 ja jotain hiluja $, jonka alla 260 ja jotain €.

tulli voi riistää tasan tarkkaan sen peketin summan +22% alv +5% tulli siihen päälle, ei enempäää.
tuo yli 200e on kyllä semmoista kusetusta ettei mitään rajaa tai sitten siellä ei olla asioista perillä.

Näin on – ei helkkarissa voi noi paljon alvit ja tullimaksut tehdä :???:. Tilasin aikoinaan modatun Dreamcastin Lik-Sangista, ja ei se loppujen lopuksi tullut maksamaan alveineen ja tullimaksuineen niin hirveästi. Dollariluku (400) vastaa kuitenkin euromäärää, joten luvut eivät ainakaan ole ihan hatusta heitettyjä. Omituista.
Nice beaver!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 38
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines