Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 38
Tulostusversio
Aihe: Kysy & Vastaa  (Luettu 367011 kertaa)
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #690 : 09.11.2009 15:36 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
No kysytään sitten mielipidekysymys: Sattumalta eksyin taas parin vuoden tauon jälkeen Nintendo Star Catalogueen ja huomasin että mun pisteet vanhentuu kuun lopussa. Nyt pitäisi törsätä ne johonkin, sellaiset reippaat 4000 tähteä. saatavilla olisi jotain pehmoleluja ja vihkoja ja soundtrackejä... Ta ihan vaan pointseja Wiin kauppaan.

http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/club_nintendo/stars_catalogue_5823.html

No Wii pointseja tietenkin! Jos ei löydy käyttöä niin lahjoita ne mulle ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #691 : 09.11.2009 15:40 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Kyllä mä oisin Mario Galaxyn OST:n ottanut. Sen verta kovat viisut kyseisessä pelissä.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #692 : 09.11.2009 17:27 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo eipä nuo mitkään palkinnot kovin kummoisia ole, Wii-pisteillä jotain sentän tekee mutta aika ankealta se kuulostaa ostaa 1000 pistettä (arvo n. 16 euroa?!) starseilla joihin on tarvittu n. 20 peliä eli sadoittain ja sadoittain euroja... Joo muuten sentään voisi sanoa että mussun mussun onhan se siltiedes  jotain, mutta kun nykyään tarvitsee näemmä myös täyttää pakollinen survey pisteitä laittaessa niin eipä ole starsit enää vaivan arvoisia. No, käytän pisteet johonkin ja unohdan mokoman pelleilyn.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #693 : 09.11.2009 17:31 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Saako noita krääsiä muka UK:n ulkopuolellekkin?
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #694 : 09.11.2009 17:38 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei niitä kai saa, ei ainakaan Suomeen, sehän maksaisi rahaa jos Suomessa kuluttajille antaisi jotain. Itse tein accountin kun asuin vielä Briteissä mutta nykyään lähetän vaan kamat sikäläisten kavereiden luo ja joko noudan kun jaksan tai ne lähettävät kun on muutakin lähetettävää. Olen tästä hyvin iloinen. :)
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #695 : 15.11.2009 20:59 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Hong Kongista pikkuveljelle tilatun DS Liten ylänaytto hajosi. Tietääko kukaan kuinka paljon korjaus suomessa maksaisi? Saiskohan tota muuten johkin takuuhuoltoon jos kuitin jostain saisi kikkailtua.

Myyjähän ei tietenkään vastaa, vituttaahaan tämä kun velipoika ihan hyvän aikaa keräsi rahoja kasaan.. Ei ois pitänyt ostaa sitä halvinta. No, turha surkutella.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #696 : 23.11.2009 15:54 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Ideana olisi ostaa tyttöystävälle bonarijoululahjaksi Super Nintendo, sekä Turtles in Time. Ja ilman mitään sen suurempia taka-ajatuksia olen liikkeellä :) Muija itse toivoi kyseistä laitetta joskus silloin kultaisella 90-luvulla, muttei saanut, mikä tod.näk. tappoikin hänen peliharrastuksensa jollain tapaa. Turtles in Timea yms. muita väänsivät kovasti, ja pistinkin pelin pyörimään emulaattorin kautta tietokoneella joku aika sitten. Näytti maistuvan edelleen..

Eli tavoitteena olisi löytää hyväkuntoinen SNES hyvällä hinnalla varustettuna. Melkein ehkä mieluummin saisi olla NTSC, mutta myös PAL-käynee, jos onnistun jostain löytämään pelitkin sille.  Modattu ja kytkimellä varustettu PAL-kone lienee myös yksi vaihtoehto, vaikkakin vähän hintavampi. Aivan järjettömästi meikällä ei ole myöskään nyt varaa laittaa tähän projektiin, joten sekin pitää ottaa huomioon.

Eli kysynkin nyt, että voitteko suositella jotain kauppaa/myyntipaikkaa, josta kannattaisi käydä vilkaisemassa? Huuto.netissä ja Ebayssa olen jo käynyt pyörimässä, kuten myös Amazonilla. Joitakin kotimaisia peliliikkeitäkin olen jo tsekannut, esim. Pelitalon. Vai onko jollain Lautalaisella sattumoisin kaapissa lojumassa tarpeeton Super Nintendo? Pitäisikö suoraan ja rohkeasti vain ostaa Ebayltä NTSC-masiina, pelejä ainakin löytyisi paremmin.

Entä mikä on nykyään käypä hinta SNES:ille? Masiinan ei tarvitse sinänsä olla missään CIB-kondiksessa, kunhan kone on ulkoisesti kunnossa ja kaikki toimii. Pelitkin voivat hyvin olla looseina.

Laudalla on kuitenkin tämän alan asiantuntijoita ainakin muutama, joten olisin kiitollinen jos kerkeisitte vastaamaan  :)


« Viimeksi muokattu: 23.11.2009 19:54 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #697 : 23.11.2009 17:46 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hong Kongista pikkuveljelle tilatun DS Liten ylänaytto hajosi. Tietääko kukaan kuinka paljon korjaus suomessa maksaisi? Saiskohan tota muuten johkin takuuhuoltoon jos kuitin jostain saisi kikkailtua.

Myyjähän ei tietenkään vastaa, vituttaahaan tämä kun velipoika ihan hyvän aikaa keräsi rahoja kasaan.. Ei ois pitänyt ostaa sitä halvinta. No, turha surkutella.
Voisiko olla ettei kuittia sinänsä tarvitse jos laitteen mallista näkyy että se on vielä takuuajan puitteissa? Muuten kyllä veikkaan että korjaus maksaa enemmän kuin itse laite. Mutta en tiedä luulen vaan.

Despiren kysymykseenkään en mitään osaa vastata paitsi että todella söpö idea. ^^
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #698 : 23.11.2009 19:53 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Nyt on ihan siedettävän hintainen ja oloinen NTSC SNES kahdella ohjaimella kiikarissa Ebaylla (n. 52€) posteineen, mutta jos tuohon päädyn, niin kertokaas helpoin tapa kytkeä se paikalliseen pistorasiaan.


Edit:
Menee pata ihan vitun jumiin, kun olen nyt kaksi päivää selannut nettiä ja nettihuutokauppoja, yrittäen löytää hyviä yksilöitä järkevään hintaan.

Onneksi aika monta on löytynytkin. Nyt pitäisi vain päättää, että ostaako sitä NTSC-koneen, vai tekeekö helpot ja ostaa PAL-masiinan. Sinänsä PAL olisi ehkä parempi, koska tämä ei oikeastaan tule minulle, ja on ehkä helpompi sekä esteettisempi ratkaisu  ;)





« Viimeksi muokattu: 24.11.2009 11:46 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #699 : 05.12.2009 13:58 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Onkos nuo Xbox 360 muistikortit "aluevapaita"? Kun tarvitsisin muistikortin mahdollisimman halvalla siirtääkseni posahtaneen Xboxini kovolta muutamat savet tuolle Eliten kovalevylle. Koska korttia tarvitsen siis lähinnä 5min, niin mitään suuria summia en välittäisi maksaa ja halvimmat muistarit löytyvätkin juuri Euroopan ulkopuolelta...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #700 : 05.12.2009 16:49 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Ja voinko helposti ja vaivattomasti ostaa netistä 12 kuukauden xbox live gold -jäsenyyskortin ja käyttää sen jatkuvan jäsenyyden "päälle" niin että sieltä ei sitten vaan tule 12 kuukauteen laskua? Olisi aika paljon halvempaa kuin tuo 59e/vuosi peruslaskutus.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #701 : 05.12.2009 17:01 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Joo voit syöttää niitä koodeja vaikka kymmeneksi vuodeksi.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #702 : 13.12.2009 20:47 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Lähettääkös thehutti kaikki samaan aikaan tilatut tuotteet samassa paketissa vai erikseen? Ajattelin vaan että nyt kun saisi sen 10% alennusta yli 30 punnan tilauksista, niin jos tilaisin yli 50 punnalla pelejä.

E: Höh, eipä ollutkaan tuota koodia enää siinä etusivulla vaikka tarjouksen piti olla voimassa maanantaishin asti.


« Viimeksi muokattu: 13.12.2009 20:56 kirjoittanut Taist0 »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #703 : 17.12.2009 17:37 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Olen huomenna menossa katsomaan Avatarin 3D:nä. Pohdin tässä, että teinkö virheen valitessani 3D-version? En ole ennen nähnyt kolmiulotteisia elokuvia ja Avatar vaikutti hyvältä leffalta tekniikan katsastamiseksi. Moni tosin näytti olevan sitä mieltä, että tekstitykset ovat käytännössä lukukelvottomia monessa leffassa. Jos oikein ymmärsin niin on periaatteessa mahdotonta lukaista teksti läpi ja katsoa kuvaa samaan aikaan. Voiko joku kumota huoleni vai onko ongelma todellinen? En tosin tiedä kuinka vaikeaa dialogiaa kyseinen leffa sisältää, että pelkästään kuuntelemalla saattaa pärjätä. Pelkään vain, että vanhasta tottumuksesta yritän lukea tekstit ja elokuvakokemus menee plörinäksi.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #704 : 17.12.2009 17:54 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Aamu tv:ssä se tyyppi sanoi ettei se ole kokonaan 3D:tä vaan niitä 3D-kohtauksia on ripoteltu sinne leffan sekaan, eli niitä laseja ei vissiin tarvitse pitää kolmea tuntia putkeen päässä vaan ehkä korkeintaan tunnin yhteensä. En itsekään ole 3D-leffoja käynyt katsomassa, mutta olen vain kuullut ettei niitä laseja jaksaisi koko aikaa pitää päässä.

« Viimeksi muokattu: 17.12.2009 18:53 kirjoittanut Taist0 »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #705 : 17.12.2009 18:21 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Kahden katsotun 3D-leffan pohjalta kumoaisin jossain määrin molemmat itkut. Tekstityksien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, eikä lasit rassanneet ainakaan mulla laisinkaan. Hetki menee aina aluksi lasien pitämiseen ja kuvan tiettyyn pehmeyteen(mm. kevyttä blurria esiintyy helposti nopean liikkeen yhteydessä) tottuessa, mutta se ei ole pitkä tovi se.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #706 : 17.12.2009 18:24 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Finnkinolla on kuulemma ihan laadukkaat lasit. En ole mikään isopäinen, eli tuskin pääsevät puristamaan. Halusin tuossa tekstitysasiassa normaalin kuluttajan mielipiteen. DVDPlaza kun on täynnä hifistelijöitä..  :) No huomenna ollaan viisaampia!
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #707 : 17.12.2009 18:27 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Finnkinolla on kuulemma ihan laadukkaat lasit. En ole mikään isopäinen, eli tuskin pääsevät puristamaan. Halusin tuossa tekstitysasiassa normaalin kuluttajan mielipiteen. DVDPlaza kun on täynnä hifistelijöitä..  :) No huomenna ollaan viisaampia!
Lasit pysyvät meikäläisellekin hyvin päässä, mutta rupeavat puristamaan nenävartta pidemmän päälle. Sitä rupeaa jo reilusti ennen puoltaväliä koko ajan korjailemaan lasien asentoa, ettei sattuisi. En ole kyllä itse kuullut, että kenellekään muulle käy näin.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #708 : 17.12.2009 18:38 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Tekstitys ongelmat 3D-elokuvissa on minusta aika tuulesta temmattuja. Neljä 3D-leffaa olen käynyt katsomassa eikä missään ollut mitään ongelmia tekstityksen tai elokuvan kanssa eikä näiden seuraamisessa. Ihan kuin normi leffaa katsoisi.

Pientä pehmennystä tai "blur-efektiä" on kyllä liikkeessä ja sen huomaa joskus helpommin joskus vaikeammin. Ensimmäisessä katsomassani 3D-leffassa en muista tälläistä tilannetta ollenkaan, mutta sen jälkeen katsotuissa kyllä. En tiedä onko sillä merkitystä että ensimmäinen leffa oli ns. "normi leffa" ja muut animaatioita. Mutta tämäkään ei ole vaivannut koko ajan ja lopussa ei enää ollenkaan.

Ja mitä lasien painoon tulee niin minulla on aika samanlaiset fiilikset kuin aurinkolasienkin kanssa. Eli aluksi tai tietyssä vaiheessa ne häiritsee ja painaa nenän "varteen" (tms.) mutta tämäkin on tottumus kysymys.

Nämä kaikki huomioiden, niin itse ainakin aion mennä katsomaan Avatarin 3D-version, jo ihan siksi kun tämän osaltahan tätä on usein markkinoitukkin.

Hiukan epäilyttää tuo että leffaa voisi katsoa ilmankin laseja. Sillä kuvan kontrastihan on mielestäni aivan eri tasoa lasit päässä ja ilman.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #709 : 17.12.2009 18:39 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Aamu tv:ssä se tyyppi sanoi ettei se ole kokonaan 3-D:tä vaan niitä 3-D kohtauksia on ripoteltu sinne leffan sekaan, eli niitä laseja ei vissiin tarvitse pitää kolmea tuntia putkeen päässä vaan ehkä korkeintaan tunnin yhteensä. En itsekään ole 3-D leffoja käynyt katsomassa, mutta olen vain kuullut ettei niitä laseja jaksaisi koko aikaa pitää päässä.

Vaikka koko aikaa ei 3D:tä olisikaan, niin ei niitä laseja kannata pois ottaa. Kuvassa on ikään kuin kaksi kuvaa lomittain ja näyttää suttuiselta ilman laseja.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #710 : 17.12.2009 18:52 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Kieroon katsomalla voi kuulema katsoa ilman laseja  ;)
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #711 : 17.12.2009 18:56 »
Kubs Jäsen Viestejä: 493 Basaaripisteet: 1 Profiili Yhden 3D leffan oon käynyt katsomassa. Lasit olivat muuten ihan mukavat päässä, mutta rupesivat kyllä nenänvartta painamaan/ puristamaan niinkuin ylempää yksi jo totesi. Muuten oli ihan hieno kokemus.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #712 : 17.12.2009 20:11 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Pääsin katsomaan Avataria jo eilen, ja hieno leffahan se oli. Kenties Cameronin huonoin, mutta se nyt ei vielä mitään kerro. Toimintakohdat olivat tietenkin aivan timanttia, ja koko perusasetelma loppujen lopuksi yllättävän säväyttävä. Ja tietokonehahmot olivat kyllä parhaita tähän mennessä (siis teknisesti, designista en oikein vieläkään tiedä), että oikeasti pääsi parissa kohtaa unohtamaan että ruudulla ei näykään mitään aitoa.

Huomasi kyllä että joihinkin kohtauksiin oli panostettu erityisen paljon 3D:n saralla, mutta koko ajan siinä siis on sitä syvyysvaikutelmaa, ei oteta laseja pois välillä. Se kyllä vähän harmittaa, että lasit kun ovat vähän harmaita sävyltään, vähentävät ne koko leffan värikylläisyyttä. Vähentää kyllä aika paljonkin niiden neonväristen metsien hohtoa. Huomaa varsinkin kun otat lasit välillä pois, että olisihan se kiva saada sekä värit että 3D...

Ensimmäisen vartin ajan on aika tietoinen laseista ja pikkaisen silmiä särkee, mutta yllättävän nopeasti katseluun tottuu. Ja homma toimii.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #713 : 17.12.2009 20:41 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Aamu tv:ssä se tyyppi sanoi ettei se ole kokonaan 3D:tä vaan niitä 3D-kohtauksia on ripoteltu sinne leffan sekaan, eli niitä laseja ei vissiin tarvitse pitää kolmea tuntia putkeen päässä vaan ehkä korkeintaan tunnin yhteensä. En itsekään ole 3D-leffoja käynyt katsomassa, mutta olen vain kuullut ettei niitä laseja jaksaisi koko aikaa pitää päässä.

Eli pitäisi leikkiä niiden lasien kanssa, päästä pois "oho taas tuli 3D-kohtaus" -> lasit päähän ja pois. Totta kai ne pidetään koko elokuvan ajan päässä. Ihan hyvin jaksaa pitää, ei mulla ainakaan ole puristanut mistään, saa olla kyllä aika heikko pää, että 50g lasit alkaisi painaa päässä. Ei niitä edes huomaa, kun elokuvaan keskittyy.  :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #714 : 17.12.2009 20:50 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili No hei, en ole käynyt 3D leffoissa ja se tyyppi vain sanoi sen sellain että ihan kuin ne ei olisi koko ajan päässä, se oli vielä elokuvakriitikko niin ajattelin että kai tuo menee sitten sellain.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #715 : 17.12.2009 22:36 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Vähentää kyllä aika paljonkin niiden neonväristen metsien hohtoa. Huomaa varsinkin kun otat lasit välillä pois, että olisihan se kiva saada sekä värit että 3D...
Minun käsittääkseni 3D-versio on paljon värikylläisempi ja värit ovat todella räikeät, kun lasit juurikin tummentavat näkökenttää. Voin tietysti olla väärässäkin, mutta minusta värit ovat hyvin räikeitä ja paikoitellen jopa "pistäviä" silmille jos katsoo ilman laseja. Siis tämä kokemus muista 3D-leffoista.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #716 : 18.12.2009 11:06 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Vähentää kyllä aika paljonkin niiden neonväristen metsien hohtoa. Huomaa varsinkin kun otat lasit välillä pois, että olisihan se kiva saada sekä värit että 3D...
Minun käsittääkseni 3D-versio on paljon värikylläisempi ja värit ovat todella räikeät, kun lasit juurikin tummentavat näkökenttää. Voin tietysti olla väärässäkin, mutta minusta värit ovat hyvin räikeitä ja paikoitellen jopa "pistäviä" silmille jos katsoo ilman laseja. Siis tämä kokemus muista 3D-leffoista.

Voi olla, mutta kuitenkin lasien kanssa katsottuna värit ovat leffoissa normaalia huonommat.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #717 : 22.12.2009 20:53 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Miksi Pelaajalauta on nykyisin niin hiljainen? Miksette kirjoita enää viestejä?

:(
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #718 : 22.12.2009 23:47 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Miksi Pelaajalauta on nykyisin niin hiljainen? Miksette kirjoita enää viestejä?

:(
Samat vanhat naamat, jotka kaikki vain haluavat kyykyttää toisia (Epiä tietty lukuunottamatta).
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #719 : 23.12.2009 00:03 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Samat vanhat naamat, jotka kaikki vain haluavat kyykyttää toisia (Epiä tietty lukuunottamatta).
Tän pitäisi olla Pelaajalaudan motto. Suoraan tohon logon alle.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 38
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines