Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 38
Tulostusversio
Aihe: Kysy & Vastaa  (Luettu 366880 kertaa)
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #450 : 25.10.2008 16:37 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Tietääkö kukaan löytyykö Silent Hill Collectionin PAL-versiota enää mistään?
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #451 : 28.10.2008 22:11 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Nyt niinkin tärkeä kysymys kuin että pitäisikö Final Fantasy 7:n originaaliversion kotelossa olla 3 vai 4 levynpidikettä? Levyjähän kun on 3 kappaletta, niin tuntuisi loogisemmalta että kolme niitä pitäisi olla, mutta juuri hankkimassani versiossa niitä näyttää silti olevan 4. Joten onko itse peli vain istutettu lainakoteloon, vai pitääkö niitä oikeastikin olla 4? :)
Kokoelma
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #452 : 28.10.2008 22:20 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Nyt niinkin tärkeä kysymys kuin että pitäisikö Final Fantasy 7:n originaaliversion kotelossa olla 3 vai 4 levynpidikettä? Levyjähän kun on 3 kappaletta, niin tuntuisi loogisemmalta että kolme niitä pitäisi olla, mutta juuri hankkimassani versiossa niitä näyttää silti olevan 4. Joten onko itse peli vain istutettu lainakoteloon, vai pitääkö niitä oikeastikin olla 4? :)

En ole nyt ihan varma asiasta, kun kerran sinulla on originaaliversio, mutta itsellä ainakin neljännen levyn virkaa toimittaa FFVIII:n demo. Itselläni kuitenkin on FFVII:n Platinum-versio, joten mulla ei ole varmuutta siitä asiasta, että onko tuo demo mukana myös normaalissa painoksessa.

Joku originaalin FFVII:n omistaja korjatkoon, jos olen väärässä.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #453 : 28.10.2008 22:24 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Minulla on kyllä myös Platinum-versio ja siinä tosiaan on tuo FFVIII demo mukana. Mutta jos en aivan väärässä ole niin sitä ei tuon originaalin mukana pitäisi tulla.
Kokoelma
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #454 : 28.10.2008 22:25 »
Stavros Jäsen Viestejä: 81 Basaaripisteet: 13 Profiili
Nyt niinkin tärkeä kysymys kuin että pitäisikö Final Fantasy 7:n originaaliversion kotelossa olla 3 vai 4 levynpidikettä? Levyjähän kun on 3 kappaletta, niin tuntuisi loogisemmalta että kolme niitä pitäisi olla, mutta juuri hankkimassani versiossa niitä näyttää silti olevan 4. Joten onko itse peli vain istutettu lainakoteloon, vai pitääkö niitä oikeastikin olla 4? :)

Kolme pidikettä on ainakin omassa originaalissani.
Elämä on kuin sardiinipurkki - kaikki me etsimme purkin avainta.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #455 : 28.10.2008 22:38 »
Mixba Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili kolme myos minun originalissa, molemmissa kansissa ja ensimmaisella puolella myos valilevyssa. Ja platinapainoksessa on sitten se 4 kun tosiaan siina sen kasin demo on mukana.
Been there. Seen that. Got the scars
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #456 : 29.10.2008 00:33 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Jeps, kiitokset vastauksista. Lainakannethan tuossa sitten on. Joskin ehkä ne ei tuolta hyllystä niin pahasti pistä silmään. :)
Kokoelma
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #457 : 17.11.2008 19:29 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Kun maailma tuppaa nykyään olevan täynnä kaikenmaailman hienouksia, niin pakko kysäistä hieman, että onko ihmisillä kokemuksia jonkinlaisten CD/DVD/BR-lukupäiden puhdistuslevyistä, kuten esimerkiksi tällaisista? Onko moisista oikeasti mihinkään vai pistävätkö nuo koneet päreiksi kuin no...vettä vain?
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #458 : 21.11.2008 21:30 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Kysisenpä tällaisena pikaisena pikkujuttuna, että onko kellään muulla Youtube kokenut pientä muutosta? Minulla videolaatikko on muuttunut huomattavasti leveämmäksi. Tämä tosin vain Firefoxilla, IE:llä se on vielä tavallisen kokoinen.

Tällä tapaa
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #459 : 24.11.2008 20:36 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili mites nämä aikavyöhykkeet menee?
olen vaihtamassa yhden tyypin kanssa kamaa fablessa ja se on paikalla 6-8PM (MST) eli mitä tuo on suomen ajassa?
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #460 : 24.11.2008 21:09 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Onkos se nyt niin että MST (Mountain Standard Time) = GMT -7 ja kun Suomi kerran GMT +2 niin onkos tuo nyt sitten...

Olisiko 11-13 Suomen aikaa (11-1 AM ?)... Joku tietävämpi saa varmistaa, nuo googlauksen tuloksia.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #461 : 24.11.2008 21:17 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onkos se nyt niin että MST (Mountain Standard Time) = GMT -7 ja kun Suomi kerran GMT +2 niin onkos tuo nyt sitten...

Olisiko 11-13 Suomen aikaa (11-1 AM ?)... Joku tietävämpi saa varmistaa, nuo googlauksen tuloksia.
Converterin mukaan MST on UTC:stä -7 ja EET(meidän aikavyöhyke) on UTC:stä +2, joten esimerkiksi tuo 6-8 PM MST on kello 3-5 aamulla täällä.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #462 : 24.11.2008 21:32 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
mites nämä aikavyöhykkeet menee?
olen vaihtamassa yhden tyypin kanssa kamaa fablessa ja se on paikalla 6-8PM (MST) eli mitä tuo on suomen ajassa?
Jos Firefoxia käytät ja tarvitset useamminkin eri aikavyöhykkeitä, kannattaa ladata Firefoxiin FoxClocks. Se lisää selaimen alariville haluamiesi aikavyöhykkeiden kellonajat.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #463 : 25.11.2008 14:38 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kysisenpä tällaisena pikaisena pikkujuttuna, että onko kellään muulla Youtube kokenut pientä muutosta? Minulla videolaatikko on muuttunut huomattavasti leveämmäksi. Tämä tosin vain Firefoxilla, IE:llä se on vielä tavallisen kokoinen.

Tällä tapaa

Vielä tämän kysymyksen esitysvaiheessa toimi minulla YT ns. normaalin tapaan, mutta nyt meikäläiselläkin on tuo ruutu leventynyt oikein urakalla niin firefoxillani kuin myös IE:llä ja Operalla. Myös eräälle tuttavalle ovat nämä laajakuvat ilmaantuneet.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #464 : 25.11.2008 14:52 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kysisenpä tällaisena pikaisena pikkujuttuna, että onko kellään muulla Youtube kokenut pientä muutosta? Minulla videolaatikko on muuttunut huomattavasti leveämmäksi. Tämä tosin vain Firefoxilla, IE:llä se on vielä tavallisen kokoinen.

Tällä tapaa

Vielä tämän kysymyksen esitysvaiheessa toimi minulla YT ns. normaalin tapaan, mutta nyt meikäläiselläkin on tuo ruutu leventynyt oikein urakalla niin firefoxillani kuin myös IE:llä ja Operalla. Myös eräälle tuttavalle ovat nämä laajakuvat ilmaantuneet.

Juuh, youtube on nyt virallisesti siirtyny 16:9 -kuvasuhteeseen. \o/

url
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #465 : 25.11.2008 15:45 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Juuh, ovat tuomassa myös HD-laatuisia videoita tuonne. Luinkin tuosta muualta muualta kysymykseni jälkeen (siis videolaatikon koon muuttumisen pointin), ja tänään huomasin koulussakin saman venymisen. Sitä vaan ihmettelin, kun minulla videot näkyivät tuollaisina jo viime viikonloppuna oletuksena.

Harmi kyllä, että noita HD-laatuisia on tällä hetkellä niin vähän. Toivottavasti tulevaisuudessa jokaiselle videolle tulee mahdollisuus katsoa tuolla tapaa. Alla esimerkkejä, jos joku ei tuosta vielä tiedä:

Where the Hell is Matt? (2008)

Ja Murosta kopioituina:

Matkavideo
Musiikki
Pelit

Ero parhaimman ja heikoimman laadun välillä on sen verran iso, ettei noiden HD-pätkien jälkeen tee heti mieli normivideoita tuolta katsoa.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #466 : 25.11.2008 17:13 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Tämä kannattaa ladata kaveriksi, tarvitsee add-onin toimiakseen.

Eihän YouTube ole mitään verrattuna edesmenneeseen Stage6:een, mutta onneksi Vreelin open beta alkaa kohta.


« Viimeksi muokattu: 25.11.2008 17:26 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #467 : 25.11.2008 18:20 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Veohilla on kyllä kanssa aika hyvä laatu. Videoita ei tietenkään samanlaista määrää kuin YouTubella.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #468 : 25.11.2008 18:44 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Niin just, olipa vittumaisen hyvännäköistä. Sinne meni tuuba, kun ei tosiaan enää kykene katsomaan normiklipsoniitteja...

Oli muuten Masa kiertänyt jälleen vittumaisen douppeja mestojakin.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #469 : 25.11.2008 18:57 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Eihän YouTube ole mitään verrattuna edesmenneeseen Stage6:een, mutta onneksi Vreelin open beta alkaa kohta.

Stage6:n loppuminen oli kyllä todella harmittava juttu. HD-pätkät olivat oikeasti HD:ta ja videot pystyi ainakin omalla 8 megan netilläni katsomaan loppuun asti ilman pausettamisia. Vreelistä en muista ennen kuulleenikaan.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #470 : 25.11.2008 19:36 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Riippuu tietenkin mitä palvelusta hakee, mutta itse en ainakaan käytä YouTubea kuvanlaadun takia.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #471 : 25.11.2008 19:40 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Niin just, olipa vittumaisen hyvännäköistä. Sinne meni tuuba, kun ei tosiaan enää kykene katsomaan normiklipsoniitteja...
Olihan se joo hyvällä laadulla, mutta video latautui meikäläisen yhteydellä sen verran hitaasti, että tuskin tulen käyttämään YouTuben HD-ominaisuutta. Pitäisi vielä olla kunnollinen näyttökorttikin, sillä video takkuili paikoin aika pahastikin. :(
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #472 : 25.11.2008 21:38 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Menihän tuossa hetki tietty, mutta ei sitä mulla ainakaan niiiiin kauaa tarvinnut odotella. Melkein puoleen väliin pääsi sukkana, ennenkuin lataus jäi katsomisen jalkoihin, ja meillä on vain meganen yhteys. Riippuu tietty vähän videosta, mutta suurin osa Youtuben matskusta on niin hirveän näköistä, että vaihdan ne tähän laatun vaikka kevyen odotuksenkin kanssa ilomielin.

EDIT. Heh, menin todistamaan pointtiani, ja nytpä tässä kestääkin todella kauan. :rollaus: Oh well, palkitsee se silti.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #473 : 25.11.2008 21:44 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Minulla ei ole nettiyhteydessä vikaa, mutta kone ei meinaa pyörittää mitään 480p:tä isompaa...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #474 : 25.11.2008 22:08 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Riippuu tietenkin mitä palvelusta hakee, mutta itse en ainakaan käytä YouTubea kuvanlaadun takia.

Tuskin silti parempaa kuvanlaatua pahaksesi panisit? En minäkään YouTubea kuvanlaadun takia katso, vaan videoiden, mutta kyllä minä niitä mieluummin silti terävempinä katselisin.

Menihän tuossa hetki tietty, mutta ei sitä mulla ainakaan niiiiin kauaa tarvinnut odotella. Melkein puoleen väliin pääsi sukkana, ennenkuin lataus jäi katsomisen jalkoihin, ja meillä on vain meganen yhteys. Riippuu tietty vähän videosta, mutta suurin osa Youtuben matskusta on niin hirveän näköistä, että vaihdan ne tähän laatun vaikka kevyen odotuksenkin kanssa ilomielin.

Tuo puuro on kyllä ikävä ongelma etenkin useiden vanhempien videoiden kanssa. Ja vaikka tekisivätkin HD:sta (vaihtoehdosta siihen) universaalin, niin tuskin sillä mitään merkitystä jo toivottomiin videoihin on. Toki niiden uppaajillakin on oma vastuunsa, jo valmiiksi huonosta laadusta ei YouTuben raiskausoperaatiossa varmasti parempaa tule.

Itse lisään aina urlin perään &fmt=18 (HD on &fmt=22, mutta toimii toistaiseksi todella harvoissa videoissa), jos mahdollisuutta high qualityyn ei valmiiksi ole. Lisää jossain tapauksissa melko selvästikin kuvanlaatua.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #475 : 26.11.2008 12:26 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili tällänen tyhmä ja epätoivonen kysymys tuli mieleen kun muutto on edessä omaan kämppään. Eli minulla on nykyään läppäri jossa on mokkula, joten saanko PS3:sta nettiin millään tavalla. Esim. verkkokaapeli koneesta pleseen vai onko toivo menetetty?
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #476 : 26.11.2008 13:20 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
tällänen tyhmä ja epätoivonen kysymys tuli mieleen kun muutto on edessä omaan kämppään. Eli minulla on nykyään läppäri jossa on mokkula, joten saanko PS3:sta nettiin millään tavalla. Esim. verkkokaapeli koneesta pleseen vai onko toivo menetetty?
Verkkokaapeli koneen ja plesen väliin ja sitten koneessa Internet-yhteyden jako päälle. Tosin noilla langattomilla nettiyhteyksillä ei välttämättä ole kovin mielekästä pelata, riippuu vähän pelistä. Oman pienen testauksen perusteella ADSL:n ping (wlanin yli) vs mokkulan ping tais olla jotain 30ms ADSL ja jotain 100-150ms mokkula kun jotain webbipalvelinta pingailin.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #477 : 26.11.2008 16:56 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Kiitos paljon. Kiva saada plese taas nettiin ja pelailla. Toivotavasti jotenkin toimii...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #478 : 26.11.2008 17:16 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kiitos paljon. Kiva saada plese taas nettiin ja pelailla. Toivotavasti jotenkin toimii...
Kyllähän se varmasti muuten ihan hyvin toimii, mutta ainakin FPS pelejä (ennen kaikkea deathmatch tyylisiä) pelatessa kannattaa suosiolla jättää ykköspaikan havittelu muille. Voi olla hiukan vaikea osua. No singot ja muut räjähtävät aseet kouraan ja menoks niin eiköhän siitä hyvä tule. ; )
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #479 : 26.11.2008 19:03 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
tällänen tyhmä ja epätoivonen kysymys tuli mieleen kun muutto on edessä omaan kämppään. Eli minulla on nykyään läppäri jossa on mokkula, joten saanko PS3:sta nettiin millään tavalla. Esim. verkkokaapeli koneesta pleseen vai onko toivo menetetty?
Verkkokaapeli koneen ja plesen väliin ja sitten koneessa Internet-yhteyden jako päälle. Tosin noilla langattomilla nettiyhteyksillä ei välttämättä ole kovin mielekästä pelata, riippuu vähän pelistä. Oman pienen testauksen perusteella ADSL:n ping (wlanin yli) vs mokkulan ping tais olla jotain 30ms ADSL ja jotain 100-150ms mokkula kun jotain webbipalvelinta pingailin.
Riippuu varmaan laitteesta. Viime keväänä hankimme kotiimme DNA:n Kotimokkulan ja siihen megan yhteyden. Pingi oli ainakin ensimmäisen CoDin euroservereillä jotain 40-70 ja jenkkiservuilla 100-200. Aikaisemmalla liittymällä, ja nykyisellä oman kämpän liittymällä, lukemat olivat samanlaisia.

Ja ihan hyvin noilla 100-200 pingeilläkin pelaa. Pingin ylittäessä 300:n voidaan jo puhua hankalista tapoista.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 38
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines