Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 ... 38
Tulostusversio
Aihe: Kysy & Vastaa  (Luettu 369535 kertaa)
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #420 : 04.10.2008 16:03 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Huomasin juuri, että Pelaajalauta-logon padissa on rinkula keskellä:


Viittaako tuo punainen rinkula X-Box 360-konsoliin, eli onko tämä Microsoft-fanipojujen foorumi?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #421 : 04.10.2008 16:08 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Huomasin juuri, että Pelaajalauta-logon padissa on rinkula keskellä:


Viittaako tuo punainen rinkula X-Box 360-konsoliin, eli onko tämä Microsoft-fanipojujen foorumi?

Aika helkkarin hyvä bongaus muuten  :lol: Yrittääköhän Joel viestittää meille jotain ;)
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #422 : 04.10.2008 16:26 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Oho... itsekkin huomasin ekaa kertaa. Täytyy katsoa tietystä kulmasta LCD-näyttöä että sen huomaa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #423 : 04.10.2008 16:29 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili Eikö tuo nyt ole muutenkin aika selkeesti Boxin ohjainta kuvastanut?
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #424 : 04.10.2008 16:30 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Eikö tuo nyt ole muutenkin aika selkeesti Boxin ohjainta kuvastanut?
Minun mielestä se on kuvastanut vain naisen kuukautisverilänttiä.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #425 : 04.10.2008 16:32 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eikö tuo nyt ole muutenkin aika selkeesti Boxin ohjainta kuvastanut?
Minun mielestä se on kuvastanut vain naisen kuukautisverilänttiä.

Can't unsee...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #426 : 04.10.2008 17:42 »
ZepKi Jäsen Viestejä: 308 Basaaripisteet: 0 Profiili Ohops, hieno löytö :o

Sen näkee inverttinä mielestäni selkeämmin:
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #427 : 04.10.2008 18:24 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Eikö tuo nyt ole muutenkin aika selkeesti Boxin ohjainta kuvastanut?
Minun mielestä se on kuvastanut vain naisen kuukautisverilänttiä.

Olenkin ihmetellyt miksi pyörit täällä...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #428 : 07.10.2008 16:53 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Joku kokeneempi "EB ON SIISTISTI COOL!!"-jätkä voisi auttaa minua. Eli olen viikonloppuna lähdössä Helsinkiin (HESAAN!) bussilla. Linjahan on Kotka-Helsinki. Helsingissä katson jalkapallo-ottelun, mutta se tulee juuri harmittavaan aikaan, että ottelun jälkeen joutuisin odottamaan monta tuntia bussia. Eli jos ostan menopaluulipun, käykö tuo paluulippu (Helsinki-Kotka) vaikka Helsinki-Hamina-linjalle, joka ajaa muutaman Kotkan pysäkin ohi?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #429 : 08.10.2008 22:11 »
720 Jäsen Viestejä: 165 Basaaripisteet: 0 Profiili Siis jos Kotkassa jäät pois niin pitäisi käydä. Ihan sama millä linjalla menee kunhan lähtöpaikka, määräpaikka ja hinta on sama. Itse olen ainakin vanhemmille mennyt Helsingistä Poriin vievällä linjalla ja takaisin tullut Rauma-Helsinki -linjalla ja menopaluulippu on toiminut.

Tästä on toki pari vuotta aikaa että menee mutun puolelle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #430 : 09.10.2008 22:38 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Miks minun Youtube on japaninkielinen? Ja miten helvetissä vaihan sen takasin englanninkieliseksi!?
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #431 : 09.10.2008 23:58 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Miks minun Youtube on japaninkielinen? Ja miten helvetissä vaihan sen takasin englanninkieliseksi!?
Kappas. Jollain muullakin. Mulla on ollut aika pitkään YouTube espanjaksi. No mikäs siinä, oppii kieliä.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #432 : 10.10.2008 00:17 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Mulla oli mystisesti saksaksi aika kauan. Sitten se vaan muuttui takaisin englanniksi.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #433 : 10.10.2008 04:05 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Mulla taas Xbox.com on koreaksi.  :???:
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #434 : 10.10.2008 04:24 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Mulla taas Xbox.com on koreaksi.  :???:

뭐라고 하셨죠?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #435 : 10.10.2008 04:57 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 938 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Prkl, taalla on kaikki japaniksi.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #436 : 10.10.2008 10:32 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Prkl, taalla on kaikki japaniksi.
Ai sielläkin. 
Mutta Japanissa kaikki onkin ainakin kymmenen kertaa enemmän japaniksi kuin Suomessa japaniksi olevat asiat.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #437 : 10.10.2008 12:27 »
ZepKi Jäsen Viestejä: 308 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla muuttu Sakarin Villapaitapeli koreaks.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #438 : 10.10.2008 15:32 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Prkl, taalla on kaikki japaniksi.
Ai sielläkin. 
Mutta Japanissa kaikki onkin ainakin kymmenen kertaa enemmän japaniksi kuin Suomessa japaniksi olevat asiat.

Välillä epäilen tätäkin.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #439 : 12.10.2008 19:41 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kysyn, että haluaako joku ottaa mun paypal-tililtä rahaa ja lähettää sitä mun pankkitilille, kun mun pankkitili ei suostu ottamaan rahaa vastaan mun paypal tilistä? Tarttis syödä ja silleen :(
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #440 : 16.10.2008 14:34 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili En tiedä mitään hardwaresta: Pystynkö siirtämään PSP:n muistitikulta tallennukset toiselle tikulle ja miten? Veikkaan että tikku on rikki, savet korruptoituvat tosi usein ja jopa pelin ollessa päällä. (En tosin tiedä vaikka vika olisi masiinassa... pelit ok.)
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #441 : 16.10.2008 14:47 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
En tiedä mitään hardwaresta: Pystynkö siirtämään PSP:n muistitikulta tallennukset toiselle tikulle ja miten? Veikkaan että tikku on rikki, savet korruptoituvat tosi usein ja jopa pelin ollessa päällä. (En tosin tiedä vaikka vika olisi masiinassa... pelit ok.)

Siis, PSP pitäisi löytyä ihan tavallisena USB-laitteena muistitikun tavoin, kun tökkäset laitteen PC:hen kiinni. Heti juuressa on PSP-niminen kansio ja sen sisällä kansio nimeltä SAVEDATA, jonka voi siirtää ihan sellaisenaan PC:lle ja sitä kautta vaikka toiselle tikulle (tai suoraan toiselle tikulle, jos sattuu olemaan muistikortinlukija).

Drag & dropia, ei vaadi sen kummempia.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #442 : 16.10.2008 15:50 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kiitos! Nyt olen iloinen. Lalalaa~
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #443 : 16.10.2008 22:28 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Niin, paitsi että miksi tehdä noin, kun PSP tarjoaa mitä mainioimman tallennustensiirtotyökalun itsekin? Yksi faili kerrallaan, eikä vaadi kuin varmaan kolmea tai neljää memory stickin vaihtoa. :lol: Arvostan.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #444 : 17.10.2008 03:07 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili No nyt mietin, että voisin käydä ostamassa uuden PSP:n ja Playstation 3. (Varmaan haluan sellaisen vanhan mallin, että toimivat nuo PS ja PS2 -pelit, vaikka hinnat ovatkin pilvissä. )

Mutta onko mielipiteitä, kannattaako ostaa PSP 3000 -malli, vai 2000? Lähinnä siis sitä mietin, että onko se uusi malli niin paljon parempi että kannattaa ostaa uusi n. 2 kertaisella hinnalla verrattuna tuohon kaksitonniseen?
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #445 : 17.10.2008 07:31 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
No nyt mietin, että voisin käydä ostamassa uuden PSP:n ja Playstation 3. (Varmaan haluan sellaisen vanhan mallin, että toimivat nuo PS ja PS2 -pelit, vaikka hinnat ovatkin pilvissä.)

Sieltä Japanialastako meinasit ostaa? Jos näin, niin PS ja PS2-pelien pitää olla japsiversioita. Vain PS3:n pelit on region free. Suomesta (tai mistään muualtakaan) ei enää kovin helposti löydä 60Gb-mallia. Itse tiedän yhden kaupan missä sitä myydään. Yksi kappale hyllyssä ja 650€ pyytävät.  ;D
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #446 : 17.10.2008 08:30 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo tästä lähtien vain japsipelejä, kiitos. Suomen Pleiskaa en enää osta, en niillä hinnoilla ja muilla kivoilla featureilla...
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #447 : 20.10.2008 12:24 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.gametrailers.com/player/40712.html

Joku asioista tietävä (tai muuten vain Capcomia, Hondaa ja Kawasakia puhuvat, ja mulkosilmäpiirretyille runkkaavat) kertokee, että mikä peli tuossa vilahtaa noin minuutin paikkeilla, juuri ennen Chrono Triggeriä.

Vandal Hearts?
Voice of The World.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #448 : 20.10.2008 12:41 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
http://www.gametrailers.com/player/40712.html

Joku asioista tietävä (tai muuten vain Capcomia, Hondaa ja Kawasakia puhuvat, ja mulkosilmäpiirretyille runkkaavat) kertokee, että mikä peli tuossa vilahtaa noin minuutin paikkeilla, juuri ennen Chrono Triggeriä.

Vandal Hearts?

Näyttäisi kyseessä olevan DS:n oma Valkyrie Profile -sarjan peli. Tekele kaiketi kulkee nimellä Valkyrie Profile: The Accused One.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #449 : 20.10.2008 12:54 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili
http://www.gametrailers.com/player/40712.html

Joku asioista tietävä (tai muuten vain Capcomia, Hondaa ja Kawasakia puhuvat, ja mulkosilmäpiirretyille runkkaavat) kertokee, että mikä peli tuossa vilahtaa noin minuutin paikkeilla, juuri ennen Chrono Triggeriä.

Vandal Hearts?

Näyttäisi kyseessä olevan DS:n oma Valkyrie Profile -sarjan peli. Tekele kaiketi kulkee nimellä Valkyrie Profile: The Accused One.

Paska. Eli ilmeisesti se projekti on sitten haudattu. Pakko kai se on uskoa.

Vuoropohjaiselta tuokin tosin vaikuttaa. Voisi oikeastaan vähän kaivella infoa tuostakin.

Voice of The World.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 ... 38
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines