Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 38
Tulostusversio
Aihe: Kysy & Vastaa  (Luettu 366905 kertaa)
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #330 : 16.05.2008 19:28 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Hmm, miksi Curryllä on noin paska avatar?

Koska Antti on pelimies.
Juuri siitä syystä. Antti oli huonoin valinta ohjelmaan, joten pitäähän siitä vitsillä antaa kunniaa. Oli kuulemma päivää ennen kuvausten alkua yrittänyt baarissa iskea naisia jokaiselle sormelle. :rollaus:
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #331 : 17.05.2008 09:26 »
tuhis Vieras Mennyt ohi nuo poikamiestyttöohjelmat kun ei dikidikiä ole eikä tule, mutta taannoin luin netin juorulehtien sivuilta että Antti on näyttelijäksi haluamassa. Ajattelin kun miehen kuvan ekan kerran muinoin näin että no siinäpä on persoonallisen näkönen pärstä. Helvetisti ruutukarismaa ja jos edes osalla kotimaisista näyttelijäistä olisi tuommoista presenssiä niin voitaisiin puhua jo näyttelijöistä eikä viihdetaitelijoista. Sitä en sitten tiejä mimmonen ääni ja olemus on kameran edessä, mutta tässä nyt huomasin oikeasti ajattelevani että toivottavasti jäbä pärjää näyttelijäopinnoissa ja saa sitten leffaroolitarjouksia muinakin kuin Son of Jawsina.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #332 : 17.05.2008 10:33 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Anttihan on myös jalkapallomaalivahti ja palloilee ensi kaudella ykköseen tippuneen Vuosaaren Viikinkien veräjän suulla! Oli jätkä kuulemma vanhan lukioni kentällä pelaamassa jotain harjoitusottelua taannoin. Unelmien Poikamiehellä meni pannu jumiin kun kentän laidalta rupesi kuulumaan "Anna sille Antti ruusu!"-huutoja.  ;D
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #333 : 17.05.2008 19:26 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Mennyt ohi nuo poikamiestyttöohjelmat kun ei dikidikiä ole eikä tule, mutta taannoin luin netin juorulehtien sivuilta että Antti on näyttelijäksi haluamassa. Ajattelin kun miehen kuvan ekan kerran muinoin näin että no siinäpä on persoonallisen näkönen pärstä. Helvetisti ruutukarismaa ja jos edes osalla kotimaisista näyttelijäistä olisi tuommoista presenssiä niin voitaisiin puhua jo näyttelijöistä eikä viihdetaitelijoista. Sitä en sitten tiejä mimmonen ääni ja olemus on kameran edessä, mutta tässä nyt huomasin oikeasti ajattelevani että toivottavasti jäbä pärjää näyttelijäopinnoissa ja saa sitten leffaroolitarjouksia muinakin kuin Son of Jawsina.
Antti on myös Hunkseissa...

Ainakin televisiossa oli todella tönkkö:
Lainaus
Antti: Sulla oli kuulemma lapsi.
Nainen: Joo, x-vuotta vanha.
Antti: Just.
Lainaus
Antti: Mä kuulin, että sulla oli jotain sukua ulkomailla.
Toinen nainen: Niin oli joo. (tjsp)
Antti: Aha. Okei.

Anttihan on myös jalkapallomaalivahti ja palloilee ensi kaudella ykköseen tippuneen Vuosaaren Viikinkien veräjän suulla! Oli jätkä kuulemma vanhan lukioni kentällä pelaamassa jotain harjoitusottelua taannoin. Unelmien Poikamiehellä meni pannu jumiin kun kentän laidalta rupesi kuulumaan "Anna sille Antti ruusu!"-huutoja.  ;D
Pelaa kuulemma viitosdivisioonassa ja mainosti ohjelmassa, miten maine nyt menee, kun joku naisista teki maalin Antin ollessa maalivahtina. :D
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #334 : 17.05.2008 20:02 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili "kuulemma vitosdivisioonassa"

Antti Peltonenhan oli junnuna hyvinkin lupaava maalivahti, mutta aikuisena hänestä ei kuitenkaan tullut mitään. Pääasiassa viime vuosina ollut Veikkausliigassa ja Ykkösessä kakkosmaalivahtina. Tällä hetkellä hän istuu Viikinkien vaihtopenkillä ja Viikingit on ehkä Ykkösen paras joukkue.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #335 : 18.05.2008 14:06 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili CurryFrankin yksityiskohtaiset tiedot Unelmien Poikamiehestä huolestuttavat. No ei muuta kuin seivailemaan että "en mä sitä oikeesti paljon kattonu, läpällä vaan."
N
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #336 : 18.05.2008 18:38 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
CurryFrankin yksityiskohtaiset tiedot Unelmien Poikamiehestä huolestuttavat. No ei muuta kuin seivailemaan että "en mä sitä oikeesti paljon kattonu, läpällä vaan."
En mä mitään aio seivailla. Iltapäivälehtien nettisivujen etusivuilla on vaan niin paljon tyhmiä juttuja, että pakostakin jää jotain päähän, kun sinne eksyy.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #337 : 18.05.2008 19:28 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Vai eksyy.. Jooppajoo. 8)
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #338 : 18.05.2008 19:58 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Keltaisten lehtien uutisointi on välillä niin säälittävää, ettei sille voi kuin nauraa. Iltapäivälehtien nettisivuilla tulee käytyä ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #339 : 18.05.2008 23:54 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
ltapäivälehtien nettisivuilla tulee käytyä ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa.
Miksi ihmeessä?
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #340 : 19.05.2008 00:36 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
ltapäivälehtien nettisivuilla tulee käytyä ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa.
Miksi ihmeessä?
Keltaisten lehtien uutisointi on välillä niin säälittävää, ettei sille voi kuin nauraa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #341 : 19.05.2008 02:05 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsellä tuli tällainen ongelma eteen kun piti tilailla Briteistä tavaraa. Eli verified by visa toiminto ei toimi. Sammon sivut tai pikemminkin oma selain kaatuu aina sampopankkiin kirjauduttaessa ja sen kerran kun pääsee kirjautumaan, niin yhteys kauppaan on katkennut ja pitäisi aloittaa ostotapahtuma uudestaan. En ole kertaakaan tuota joutunut muissa nettikaupoissa tekemään, mutta onnistuuko tuo edes sammolla tai onko ennen onnistunut?


Nykyäänhän siellä on jotain kädettömiä luusereita duunissa, kun ovat kusseet koko pankin niin fyysiset kuin elektrooniset toiminnot ihan päin vittua. Ei saatana pakko se on aito Visa hommata, kun tuo electroni on ruvennut kettuilemaan parissakin paikassa. :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #342 : 19.05.2008 02:18 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Mitä selainta käytät? Minä en ole saanut noita tuollaisia maksutapahtumia toimimaan ollenkaan, joissa hypätään nettikaupasta sampopankkiin ja sieltä maksun jälkeen takaisin nettikauppaan, Firefoxilla enkä myöskään Internet Explorerilla. Ainoastaan Operalla olen päässyt kirjautumaan sisään Sampopankkiin maksun suorittaakseni, muut selaimet tilttaavat heti sen jälkeen kun olen laittanut asiakasnumeron ja salasanan.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #343 : 19.05.2008 02:30 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Kokeilin Firefoxia ja IE:tä, Firefoxilla sain kuudennella yrittämällä tunnarit sisään, mutta sitten katkesi yhteys itse puljuun ja homma jäi varmentamatta. Kokeilin jopa vaihtaa konetta/käyttöjärjestelmää, päivittää javaa, selainta jne. Mikään ei tunnu toimivan. Ihan paska homma tuo visan varmentaminen, miksi ei voi olla kuten playssa, että kaksi klikkausta, ostos tehty ja rahat sammosta kadonneet.

Entäs muut, toimiiko jollain muulla pankilla? Meikä nimittäin siirtää samantien rahat sinne missä toimii.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #344 : 19.05.2008 03:14 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kokeilin Firefoxia ja IE:tä
Jos ostoksilla on kiire, niin kannattaa tietysti kokeilla vielä tuota Operaa. Sillä sain itse toimimaan.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #345 : 23.05.2008 02:04 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Minkä ihmeen takia en voi ostaa NetAnttilasta osamaksulla?  :???: Mokoma ei hyväksy mun henkilötunnusta. Ikäraja osamaksu-ostoksiin on 18, ikää mulla on 19. Katsoin jopa jostain helvetin luottotietojutusta, että mulla ei ole mitään maksuhäiriöitä. Tosi outoa.

E: Googlasin, ja ongelma on vaan NetAnttilan asiakasrekisterissä. Pienikin virhe osoitetiedoissa saa tuon aikaan. Esim. nyt siellä lukeen osoitteen loppuosassa B56, vaikka sen ehkä pitäisi olla B 56. Yleensä noilla ei ole väliä enkä edes tiedä kumpi on se oikea tapa kirjoitta. Anttilalla näköjään on kovin tarkat nuo jutskat. Pitääkin aamulla soittaa sinne.

E2: Väestörekisterissä lukee Anttilan asiakaspalvelijan mukaan 33B AS 56. On se tarkkaa  :P No ongelma selvisi.


« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 08:17 kirjoittanut Kabanossi »
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #346 : 23.05.2008 08:24 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Minkä ihmeen takia en voi ostaa NetAnttilasta osamaksulla?  :???: Mokoma ei hyväksy mun henkilötunnusta. Ikäraja osamaksu-ostoksiin on 18, ikää mulla on 19. Katsoin jopa jostain helvetin luottotietojutusta, että mulla ei ole mitään maksuhäiriöitä. Tosi outoa.

E: Googlasin, ja ongelma on vaan NetAnttilan asiakasrekisterissä. Pienikin virhe osoitetiedoissa saa tuon aikaan. Esim. nyt siellä lukeen osoitteen loppuosassa B56, vaikka sen ehkä pitäisi olla B 56. Yleensä noilla ei ole väliä enkä edes tiedä kumpi on se oikea tapa kirjoitta. Anttilalla näköjään on kovin tarkat nuo jutskat. Pitääkin aamulla soittaa sinne.

E2: Väestörekisterissä lukee Anttilan asiakaspalvelijan mukaan 33B AS 56. On se tarkkaa  :P No ongelma selvisi.

Lisäksi siellä pitää muistaakseni olla 21-vuotias, jos tilaa yli 300e tuotteita.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #347 : 23.05.2008 12:03 »
Kubs Jäsen Viestejä: 493 Basaaripisteet: 1 Profiili
Minkä ihmeen takia en voi ostaa NetAnttilasta osamaksulla?  :???: Mokoma ei hyväksy mun henkilötunnusta. Ikäraja osamaksu-ostoksiin on 18, ikää mulla on 19. Katsoin jopa jostain helvetin luottotietojutusta, että mulla ei ole mitään maksuhäiriöitä. Tosi outoa.

E: Googlasin, ja ongelma on vaan NetAnttilan asiakasrekisterissä. Pienikin virhe osoitetiedoissa saa tuon aikaan. Esim. nyt siellä lukeen osoitteen loppuosassa B56, vaikka sen ehkä pitäisi olla B 56. Yleensä noilla ei ole väliä enkä edes tiedä kumpi on se oikea tapa kirjoitta. Anttilalla näköjään on kovin tarkat nuo jutskat. Pitääkin aamulla soittaa sinne.

E2: Väestörekisterissä lukee Anttilan asiakaspalvelijan mukaan 33B AS 56. On se tarkkaa  :P No ongelma selvisi.

Lisäksi siellä pitää muistaakseni olla 21-vuotias, jos tilaa yli 300e tuotteita.

Ei pidä paikkansa ainakaan mun kohdallani.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #348 : 26.05.2008 21:37 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Miksi A nappi ei yhtakkia toimi LttPssa classic ohjaimellaaaaaaaaaa! Valikossa toimii.

poks sano otsasuoni.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #349 : 26.05.2008 21:41 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Miksi A nappi ei yhtakkia toimi LttPssa classic ohjaimellaaaaaaaaaa! Valikossa toimii.

poks sano otsasuoni.
Epäilen, että vika on käyttäjässä.

My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #350 : 26.05.2008 21:50 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili uus hymiö...  ;D

Miten Tekken: DR:ssä pääsee time trialin ~20sekunnissa? :???: :???:

Ei voi päästä ilman glitchiä. 2 sekuntia per matsi ja millään pelin hahmolla ei ole niin äkäistä liikettä/sarjaa.

hmm...
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #351 : 27.05.2008 04:52 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Onko kenelläkään sattumalta tietoa miksi emme pysty vaihtamaan maileja DS FFIII peliemme kesken? Toisella on japsiversio, voiko tämä olla ongelman syy? Todella pepusta. -_-
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #352 : 27.05.2008 05:09 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miksi A nappi ei yhtakkia toimi LttPssa classic ohjaimellaaaaaaaaaa! Valikossa toimii.

poks sano otsasuoni.
Epäilen, että vika on käyttäjässä.


Eikös se ole vain hyvä juttu? Tulee peliin enemmän haastetta.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #353 : 27.05.2008 08:15 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili No onhan se saatana. Ei sitten pelattu sitäkään paskaa läpi :lol:

Kuka haluaa ostaa hyvän Classic ohjaimen?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #354 : 27.05.2008 09:17 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Onko kenelläkään sattumalta tietoa miksi emme pysty vaihtamaan maileja DS FFIII peliemme kesken? Toisella on japsiversio, voiko tämä olla ongelman syy? Todella pepusta. -_-
Todennäköisesti syy on siinä. Sama juttu taitaa olla esim. Animal Crossingissa.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #355 : 06.06.2008 09:04 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Hävis Firefoxista kirjanmerkit. Vieläkös nuo sai jotenkin pelastettua? :F
Kokoelma
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #356 : 06.06.2008 09:17 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Hävis Firefoxista kirjanmerkit. Vieläkös nuo sai jotenkin pelastettua? :F

Ekalla yrityksellä suoraan googlesta:

http://www.loosewireblog.com/2005/11/recovering_your.html
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #357 : 06.06.2008 16:24 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili
Hävis Firefoxista kirjanmerkit. Vieläkös nuo sai jotenkin pelastettua? :F

Ekalla yrityksellä suoraan googlesta:

http://www.loosewireblog.com/2005/11/recovering_your.html

No niinpä tietysti.
Mutta ei aina voi muistaa, että google on olemassa.  :(
Kokoelma
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #358 : 07.06.2008 18:27 »
Mixba Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hävis Firefoxista kirjanmerkit. Vieläkös nuo sai jotenkin pelastettua? :F

Ekalla yrityksellä suoraan googlesta:

http://www.loosewireblog.com/2005/11/recovering_your.html

No niinpä tietysti.
Mutta ei aina voi muistaa, että google on olemassa.  :(

Eiku, jos on tarpeeks vaikutusvaltanen kaveri, niin sillä on dude, joka hoitaa jopa googletuksetkin sen puolesta. Vai miten se oli?
Been there. Seen that. Got the scars
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #359 : 09.06.2008 10:27 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Khyyl, eli pistetääs kysymys oikeaan mestaan. Onko kukaan tilaillut playsta yli tullirajan (ja paljonko se nykyään olikaan?)?

Haluis ton MGS:n perjantaiksi.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 38
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines