Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1] 2
Tulostusversio
Aihe: Kuinka löysit Pelaajalaudan?  (Luettu 9837 kertaa)
Kuinka löysit Pelaajalaudan? « : 28.11.2007 19:19 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Pientä markkinatutkimusta käyntiin tähän väliin. Eli tarkoitus on että kerrotte mitä kautta kuulitte Pelaajalaudasta ja mikä sai teidät liittymään laudalle. Saitko tietää laudasta pelaajaboardin vallankumouksellisesta topicista, mainostiko tuttu lautaa sinulle vai löysitkö Pelaajalaudalle peräti jonkun muun forumin allekirjoituksista?

Äänestystä täällä ei ilmeisesti voi tehdä, joten pidetään sitten ihan sanallisena.

Samalla voidaan käydä keskustelua siitä miten Pelaajalauta saataisiin tunnetummaksi.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #1 : 28.11.2007 19:22 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Olin lähes koko kesän poissa koneelta, mutta huomasin joskus kesäkuussa(?) koneella käydessäni, että Pelaajaboardeilla oli ollut vallankumous käynnissä. Huomasin sitten myöhemmin linkin tänne, joten rekisteröidyin ennen kuin lopullinen versio oli tullut. Oli kyllä silloin sellainen olo, että tietenkin jotain tällaista tapahtuu silloin, kun olen itse poissa. Kaikki hyvät kirjoittajat lähtevät omille laitumilleen. :/

Pelaajalautaa saadaan tunnetummaksi tietenkin mainostamalla härskisti muilla foorumeilla allekirjoituksissa. Se ei ehkä tuo paljon uusia jäseniä, joten muutakin pitää tietenkin keksiä.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #2 : 28.11.2007 19:28 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Itse kuulin juuri tuon vallankumouksellisen Pelaajaboardin ketjun kautta. Ja liityin juuri koska PB:n laatu laatu oli mennyt alamäkeä koko kevään ja parhaat heput on täällä -  onhan siellä tosin vielä muutama. Ja tuleehan sitä Boardiakin vielä aktiivisesti seurattua  ;D
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #3 : 28.11.2007 20:55 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Siitä kuuluisasta ketjusta  ;) Olen ollut täällä ensimmäisten kanssa alusta asti pyörimässä.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #4 : 28.11.2007 20:58 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili Aikalailla sama, kuin muillakin. Boardeilta huomasin ketjun, jonka kautta sitten tultiin tänne.
Ja, noh...kun täällä oli nyt jo aika hyvin tutuksi tullutta porukkaa, niin ajattelinpa sitten liittyä itsekin, halusittepa tai ette :)

Mainostustahan sivuille pitäisi saada, jos ei muuten niin allekirjoituksissa.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #5 : 28.11.2007 21:07 »
Alks :I Jäsen Viestejä: 29 Basaaripisteet: 0 Profiili Oli tylsää ja selailin Pelaajaboardia. Siellä huomasin ketjun jonka kautta löysin tänne.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #6 : 28.11.2007 22:00 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Löysin kaikkien muidenkin tapaan linkin PB:n ketjusta josta tutustuin Pelaajalautaan ja Pelaajan tilauskin päättyi sopivasti joten en pystynyt käyttämään enää PB:tä ja täällä on muutenkin paljon asiallisempaa keskustelua.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #7 : 28.11.2007 22:02 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Samalla tavalla kuin useimilla muilla: Eli PB:n topicin kautta löysin ja päätin samantien rekkautua, koska PB:n laatu oli mennyt vähän alas ja Lauta vaikutti muutenkin asialliselta paikalta. Enpäs ole sen jälkeen PB:lle paljoakaan postaillut, eikä kyllä tule luultavasti postailtua jatkossakaan jos tämän paikan laatu pysyy yllä. Voisi sen lehden tilauksen peruuttaakin...
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #8 : 28.11.2007 22:13 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Ei siinä lehdessä kyllä mitään vikaa ole. Minusta se on ehdottomasti Suomen kaikkien aikojen paras pelilehti. Ainoastaan boardit ovat perseestä koska ainoastaan tilaajat voivat kirjautua ja postailla. Tämä siis minun mielipiteeni.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #9 : 28.11.2007 22:28 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Konsolipelaajalle Pelaaja todellakin on hieno lehti. Ei sitä käy kiistäminen, enkä haluakaan kiistää.

Mutta voi damn millaisia ratkaisuja Pelaajan väki keskustelualueen kanssa teki. Jos PB oltaisiin jätetty rauhaan ja pyörimään saman softan ja "kaikille vapaa" filosofian päälle, niin luoja tietää miten suosittu ja tasokas paikka se tällä hetkellä olisi.


Toivotaan, että Pelaajalaudalle putoilee jatkossakin uusia jäseniä - kasvavaan tahtiin.  Pitäisköhän nyt ruveta flaijereita suunnittelemaan ja kylvämään niitä PK-seudun bussit ja leffateatterit täyteen.  :P


"Pelaajalauta - riippumaton peliyhteisö"

Ja makeesti toteutettuna A5-koossa.   Tai taitettava tuon kokoinen "lehtiö", jossa tietoa pelaajalaudasta.





Yup. I´m insane!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #10 : 28.11.2007 22:39 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Nää. Vittumaisesti irtoavat Pelaajalauta.fi -tarrat ja niitä julkiset kulkuvälineet ja niiden pysäkit täyteen. Koulun vessoihin kans.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #11 : 28.11.2007 23:05 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Kuten suurin osa muista vakipalstalaisista: Pelaajaboardien (lukittujen) ketjujen kautta.

Sinänsä hassu homma, kun suunnitelmana oli perustaa oma kokeellinen boardi sen jälkeen, kun olisin lentänyt pihalle ja yrittänyt katsella, saanko sinne ketään.

Joku muu vain ehti ensin.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #12 : 28.11.2007 23:24 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Nää. Vittumaisesti irtoavat Pelaajalauta.fi -tarrat ja niitä julkiset kulkuvälineet ja niiden pysäkit täyteen. Koulun vessoihin kans.

Tai sitten voitaisiin vaan töhertää joka puolelle  :)
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #13 : 28.11.2007 23:28 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mutta voi damn millaisia ratkaisuja Pelaajan väki keskustelualueen kanssa teki. Jos PB oltaisiin jätetty rauhaan ja pyörimään saman softan ja "kaikille vapaa" filosofian päälle, niin luoja tietää miten suosittu ja tasokas paikka se tällä hetkellä olisi.
Quote that shit! Kyllä mä kävin pari kertaa maksuttoman keskustelupalstan sulkeutumisen jälkeen katsomassa miltä se uusi keskustelupalsta näytti. Ei kyllä harmittanut yhtään etten ollut osallisena sellaisessa roskassa. Jälkiviisaus on tietysti aina helppoa, mutta kyllähän silloin ilmaisen keskustelupalstan viimeisinä aikoina aika moni vielä täälläkin aktiivisesti kirjoittelevista -minä mukaan lukien- tiesi mitä tuleman piti, ei siihen kummoisia aivoriihiä vaadittu.

No, todennäköisesti kyse oli lähinnä juridisista seikoista; tilaajanimeen tai -numeroon liitetty rekisteröityminen vähentää huomattavasti häiriökäyttäjiä, jotka ovat uskottavuutta hakevalle uudelle mediayritykselle kiusallisia. Se on vaan ratkaisuna sitä perinteistä "sieltä mistä aita on matalin" -kamaa.

Ja ennen kuin joku nimi_pelaaja tai pelaajaboardin moderaattori tulee tänne poraamaan niin ihan no beef, ei mulla ole mitään henkilökohtaisen tason skismaa.

EDIT: Hei alapuolen lässyttäjä, mä en ole tajunnut sua enää pitkään aikaan.


« Viimeksi muokattu: 28.11.2007 23:55 kirjoittanut Melfice_ »
N
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #14 : 28.11.2007 23:39 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja ennen kuin joku nimi_pelaaja tai pelaajaboardin moderaattori tulee tänne poraamaan niin ihan no beef, ei mulla ole mitään henkilökohtaisen tason skismaa.
Kovat on haaveet.

Samasta syystä olen rekisteröityneenä kuin muutkin, hävettää
Kokoelma
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #15 : 29.11.2007 10:38 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Fraeon houkutteli IRC:n kautta.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #16 : 29.11.2007 11:53 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili Sielä boardeillahan se ketju oli. Ja sitä kautta uteliaisuudesta tuli kirjauduttua. Nyt täällä on tullut pyörittyä aika hyvin Pelaajaboardin lisäksi. Ehkä kuitenkin hiukan vähemmän täällä.

Hiukan pelottaa jopa tuo eräiden "mainostus" into :) On totta että se toisi varmasti fiksuja keskustelijoita, mutta pelkään että niitä peeloja tulisi enemmän...

Tällä paikalle sopisi todella hyvin vielä saitti rinnalle. Itse olen miettinyt sitä jo jonkin aikaa. Suunnitellut ja miettinyt. Varsinkin kun olen päässyt töihin paikkaan mistä saisi hyvän domain palvelun. Pitäisi vain alkaa perehtymään asiaan, jossain vaiheessa. Joetn nyt on vain aika loppunut, joten en vain ole mitään konkreettista saanut vielä aikaiseksi. Mutta kai off-topic mietiskely riittää tältä osin.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #17 : 29.11.2007 17:49 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Pelaajaboardeille en koskisi pitkällä tikullakaan, allekirjoituksesta pomppasin.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #18 : 29.11.2007 18:21 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Boardilla olin, seurasin vallankumousta ja vaihdoin kelkkaa heti ku lauta avautui.
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #19 : 29.11.2007 19:33 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Tiltin foorumeil pyöreskelin ja yks Rane kertoi mull tän mestan osoitteen. Iha kiva paikka joo, siis vaikuttaa hyvältä. Tsau pojat, pitäkää kalsarit tiukilla.

PS. Kumpi o muuten parempi WII vai ÄX-BOX!?

Vinkki: Voin mainostaa tätä tiltissä.

-Kalle 14wee
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #20 : 29.11.2007 19:39 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili Perin omaperäisesti Pelaajaboardin kautta kun tämä mesta siellä tuli puheeksi.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #21 : 29.11.2007 19:51 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 942 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Eräänä päivänä Joelsan tuli pelaajan irc-kanavalle kertomaan suunnitelmistaan ja siitä sitten. Tietty olin lukenyt myös sen pahamaineisen ketjun boardeilla.
 
Kovat on haaveet.

Samasta syystä olen rekisteröityneenä kuin muutkin, hävettää
Spoileri (osoita katsoaksesi)


EDIT: Hei alapuolen lässyttäjä, mä en ole tajunnut sua enää pitkään aikaan.
NeoGAF on kuulemma parasta paskaa. Siellä katsos voi postata vaikka tuhat viestiä, eikä kukaan edes huomaa. Täällä semmoinen ei onnistu.
Play-Asia
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #22 : 29.11.2007 23:33 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili Idlasin #pelaajassa, tuli jotain juttuu laudasta, päätin rekata.
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #23 : 30.11.2007 00:01 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Vallankumoustriidiä seurasin kiihkeästi ja heti kun tieto laudan avautumisesta kantautui korviini...


tulin..
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #24 : 01.12.2007 19:48 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili Siitä topikistahan tänne eksyin. Ensin en kuitenkaan jostain syystä rekisteröitynyt, mutta sitten alkoi vituttamaan Boardien meno, joten tänne tulin enkä ole katunut, vaikkakaan en kovin aktiivisesti ole postaillut. Uutiset luen kuitenkin Boardeilta ja katselen välillä viestejä. Sellainen pisti silmään, että ennen vallankumousta ns. ilmoittautumis-topikissa ei toivotettu ketään tervetulleeksi, mutta heti sen jälkeen alkoi modet ja muut pääjehut toivottelemaan tulijoita terveiksi oikein urakalla.
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #25 : 03.12.2007 18:53 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Bongasin CurryFrankin eräässä viestissä Pelaajan boardeilla juttua laudasta ja kiinnostukseni heräsi. Tahdoin nähdä mimmoista porukkaa täällä oikein pyöri ja päätimpä itsekkin liittyä joukkoon, jos vaikkapa alkaisi täällä juttu luistamaan hieman boardia paremmin.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #26 : 04.12.2007 15:13 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Vallankumouksellisen topicin jälkeen vaihdoin muun massan kanssa melko nopeasti tänne.
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #27 : 18.12.2007 00:03 »
PoJuZkI Oon parempi pelaa ssbm ku sä xP Jäsen Viestejä: 9 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaveri pastes youtubest urlia finngamers XIV pelimiitistä videoo , ja innostuin et ois kiva itekkin päästä tuonne ja kaveri pisti sitten urlia tänne :)
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #28 : 18.12.2007 00:14 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kaveri pastes youtubest urlia finngamers XIV pelimiitistä videoo , ja innostuin et ois kiva itekkin päästä tuonne ja kaveri pisti sitten urlia tänne :)

And that would be me... Kai se Epi osaa hyvin miittikoosteensa hyvin tehdä, kun kerta lopputulos on tällainen.;)

Vielä, kun saisi tämän herran kirjoittelemaan hieman enempikin tänne. Joskaan tällöinkään tuskin olisi mitään huikaisevan pitkää ja filosofista ulosantia odotettavissa.:P

EDIT: Niin ja jottei ihan offiksi menisi, itsehän löysin tänne luonnollisesti Boardejen kautta.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Kuinka löysit Pelaajalaudan? « Vastaus #29 : 18.12.2007 15:50 »
Tajuste Jäsen Viestejä: 11 Basaaripisteet: 0 Profiili Nintendo-foorumilla jollakin oli sigussa linkki tänne. Uteliaisuus vei voiton ja selasinkin tätä monta päivää ennen kuin rekisteröidyin. Kauhean aktiivinen foorumi-kirjoittelija en ole, enemmänkin luen mielenkiintoiset aiheet läpi. Jospa sitä innostuis enemmän kirjoittamaan jossain vaiheessa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines