Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33
Tulostusversio
Aihe: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin?  (Luettu 285240 kertaa)
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #810 : 13.03.2013 21:51 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ensimmäisessä mittauksessa painoni oli jotain vähän 65kg:n päälle, josta lihasta mittauksen mukaan oli 58,5kg, notta on se kyllä vähän enemmän Brucen suuntaan, kuin Auschwitzin. Sanoisin että oikein käytännöllinen ruho.
Wait a minute, tuo ei ole mahdollista.  :lol:
Keskivertoihmiseltä painosta luustoa on 15-20%. Sisäelimet, veri, iho ja kaikki muu mikä ei ole varsinaista lihasta ja rasvaa vie noin 25%.
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #811 : 13.03.2013 22:42 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Asiasta kukkaruukkuun: tietääkö kukaan laudalta mistä päin pääkaupunkiseutua saisi ostettua painonnostokengät? Kuten vaikka Adidaksen Power Perfect II:set:

En ole löytänyt jumakauta mistään. Jalkaanhan noita pitäisi päästä testaamaan ennen ostoa.

Itse ostin Puhoksen Intersportista eli siis siitä Itäkeskuksen vierestä. Tietääkseni Helsingistä ei muualta löydy. Toki saatan olla väärässäkin, mutta tälläinen tieto mulla on.

Sitten täältä pitäisi löytyä myös:
http://www.prostore.fi/kamppailutuotteet-105/adidas-painonnosto-75/painonnostokengat-adidas-power-perfect-ii-612.html

Pirun hyvät kengät kyllä ja suosittelen. Itse maksoin Intersportissa 160€, joten tuolta ProStoresta saattaapi saada halvemmalla. Silloin ei vain ollut kokoja.


« Viimeksi muokattu: 13.03.2013 22:48 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #812 : 13.03.2013 22:52 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Asiasta kukkaruukkuun: tietääkö kukaan laudalta mistä päin pääkaupunkiseutua saisi ostettua painonnostokengät? Kuten vaikka Adidaksen Power Perfect II:set:
http://www.prostore.fi/images/painonnosto.jpg
En ole löytänyt jumakauta mistään. Jalkaanhan noita pitäisi päästä testaamaan ennen ostoa.

Itse ostin Puhoksen Intersportista eli siis siitä Itäkeskuksen vierestä. Tietääkseni Helsingistä ei muualta löydy. Toki saatan olla väärässäkin, mutta tälläinen tieto mulla on.

Sitten täältä pitäisi löytyä myös:
http://www.prostore.fi/kamppailutuotteet-105/adidas-painonnosto-75/painonnostokengat-adidas-power-perfect-ii-612.html

Pirun hyvät kengät kyllä ja suosittelen. Itse maksoin Intersportissa 160€, joten tuolta ProStoresta saattaapi saada halvemmalla. Silloin ei vain ollut kokoja.
Jahas, perjantaina suuntaan siis Puhoksen Intersporttiin. Saa kengät luvan löytyä.  :lol:
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #813 : 13.03.2013 22:54 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Jahas, perjantaina suuntaan siis Puhoksen Intersporttiin. Saa kengät luvan löytyä.  :lol:

Varmaan kannattaa soittaa etukäteen, koska kaikkia kokoja ei käsittääkseni ole aina saatavilla. Noita on niin harvassa paikassa myynnissä, että porukka hamstraa ne pahimmillaan suht nopeasti kun haluttuja kokoja tulee varastoon..
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #814 : 13.03.2013 23:06 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Se on kyllä perin totta, että matikka ei ihan noissa mittalaitteissa tunnu pelaavan, joskin luumassaan liittyen on sanottava, että se onkin aika yllättävä juttu. Olen minäkin nähnyt tuon 10-15%, mutta samaan aikaan minulle sanottiin, että tuo epinkin kuitissa oleva 3,2kg on jo todella paljon. Se kertoo, että jotain luustoakin kuormittavaa harrastetaan. Ja kuten samasta kuitistaan voidaan katsoa, onhan sitä lihasmassaakin suhteessa melkolailla.

Että en kyllä tiedä mitä mikin kohta tuossa kuitissa meinaa. Mihin lohkoon sisäelimet menee yms. Tämän takia keskityn mielummin itse tekemiseen, kuin tieteeseen. On kaikenlaista tietoa ja kaikki on olevinaan totta, mutta vain hyvin vähän on. Eijjjjaksa!
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #815 : 14.03.2013 08:49 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Eikun kuvia kehiin, niin nähdään onko kyseessä Bruce Lee vai keskitysleiripotilas  :P


Asiaan enempi liittyen, tuli tuossa nostettua penkissä sarjapainot 80 kiloon. Pitkään olin jankannut samoilla painoilla, mutta en silti ollut kokeillut kovempia painoja, kun niissäkin oli jo tekemistä. No täydet sarjat sain tehtyä, eli kyllä tässä on vara näköjään vielä painoja nostaa ennen ohjelman muuttamista tai resettiä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #816 : 14.03.2013 09:05 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eikun kuvia kehiin, niin nähdään onko kyseessä Bruce Lee vai keskitysleiripotilas  :P


Asiaan enempi liittyen, tuli tuossa nostettua penkissä sarjapainot 80 kiloon. Pitkään olin jankannut samoilla painoilla, mutta en silti ollut kokeillut kovempia painoja, kun niissäkin oli jo tekemistä. No täydet sarjat sain tehtyä, eli kyllä tässä on vara näköjään vielä painoja nostaa ennen ohjelman muuttamista tai resettiä.

Eikös tuossa ollut joku 6kk sitten puhetta, että kesäksi kaikki postaa laudalle omat saavutukset. ;D

Uskallus onkin avain noissa sarjapainojen nostamisissa. Aina ajattelee ettei toi nouse, mutta sitten kun kokeilee, niin nousee kumminkin. Maksimeja en itse ole kokeillut, mutta ikinä ei ole jäänyt nostamatta - mikä kertoo kyllä siitä, että aivan liian hitaasti tulee sarjapainoja nostettua. Ainoastaan mavessa on helppo testata maksimit, mutta kyykyssä ja penkissä ilman frendiä ei tule testattua. Kyykyssä periaatteessa voisi, mutta ei kehtaa tuolla salilla alkaa tiputtelemaan noita painoja, kun nyt jo valittavat melusta.

Taas on itsellä treenit jääneet. Opinnäytetyön työstäminen ja muut tekosyyt ovat vieneet ajan treeniltä. Pakko hommata treenikaveri, kun yksin treenaaminen on niin perseestä. Ei saa kaikkia tehoja irti kropasta ilman kaveria jonka kanssa voi kilpailla.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #817 : 14.03.2013 11:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Sama ongelma itsellä. Uudessa kaupungissa, enkä tunne ketään jonka kanssa voisi käydä hikoilemassa. Menee jo aika rutiiniksi tuo touhu ja siinä vaiheessahan pitäisi hälytyskellojen jo soida. Ehkä vedän dorkat ja maksan jonkun kuntokerhon pitämään mulle tsemppiä ja auttamaan ruokavalion suunnittelussa  :lol:

Kunnon dieetillä voisin saada tuloksia nopeastikin. Olen nyt pysynyt 70 kilon hujakoilla jo vuoden vaikka salilla on tullut suht ahkerasti käytyä. Ei vaan osaa syödä enempää ja kädet tuntuu (ja näyttää) spagetilta näillä sarjapainoilla.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #818 : 14.03.2013 12:02 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Sama ongelma itsellä. Uudessa kaupungissa, enkä tunne ketään jonka kanssa voisi käydä hikoilemassa. Menee jo aika rutiiniksi tuo touhu ja siinä vaiheessahan pitäisi hälytyskellojen jo soida. Ehkä vedän dorkat ja maksan jonkun kuntokerhon pitämään mulle tsemppiä ja auttamaan ruokavalion suunnittelussa  :lol:

Kunnon dieetillä voisin saada tuloksia nopeastikin. Olen nyt pysynyt 70 kilon hujakoilla jo vuoden vaikka salilla on tullut suht ahkerasti käytyä. Ei vaan osaa syödä enempää ja kädet tuntuu (ja näyttää) spagetilta näillä sarjapainoilla.
Voin tulla viereen vittuilemaan, jos hinnasta sovitaan. Kaupan päälle vedän Hayter parodiaa.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #819 : 14.03.2013 12:11 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

Eikös tuossa ollut joku 6kk sitten puhetta, että kesäksi kaikki postaa laudalle omat saavutukset. ;D

Mukana tässä!

1. Kesäkuun 1. päivä kaikki laittaa kuvat jakoon.
2. MasterTK taittaa sen laudan poikakalenterin kuvista
3. ?????
4. Profit!


No, ton ensimmäisen kohdan voisi ainakin toteuttaa.  :)


Ja hyvät ihmiset, tänään oli ensimmäisen Insanity Asylum -kierrokseni päivä 30, eli se on nyt paketissa! Mä olen suoraan sanottuna aika uskomattoman ihmeissäni siitä miten mahtava ohjelma tuo on. Se on intensiivisempi, vaihtelevampi ja hauskempi kuin originaali Insanity. Kaikki on paremmin tasapainossa ja puhdasta cardiota on vähemmän. Voimaosuudet ovat isommassa roolissa ja tahti kovempi, eli taukoja on vähemmän. Agility-portaat tuovat myös todella mielenkiintoisen elementin.

Käytännöllinen voimani on noussut selvästi, tasapainoni on parempi ja koordinaatio myös. Räjähtävää voimaakin on nyt paljon aiempaa enemmän.

En malta odottaa kun pääsee loppukeväästä urheilukentän juoksuradalle katsomaan miten Asylumin hyödyt vaikuttavat esimerkiksi mailin ja 5K:n aikoihin. Siinä tuon ohjelman vaikutukset pääsevät todella esiin.


Seuraavaksi Beachbodyn suositusten mukainen palautumisviikko (ei pelkkää löhöilyä) ja sitten Vol 2 kehiin. Siinä on entistä enemmän voimaharjoittelua mukana. Vol 1:n tavoin sekin on 30 päivän setti, joten huhtikuun loppupuolella pitäisi tulla valmista.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #820 : 16.03.2013 11:43 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Kenkäasiasta vielä sen verran, että jos noista kivijalkamyymälöistä ei löydy, niin yllättäen ainakin Heppo on ottanut niitä valikoimiinsa:

http://heppo.fi/search/?q=painonnosto

sekä

http://heppo.fi/miesten-kengat/urheilukengat/adipower-weightlifting-112595-0046

tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #821 : 16.03.2013 12:26 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Huvittavaa, että varmasti vähiten tuotekehitystä vaativa tossu on noin helvetin kallis. Välillä näkee tyyppejä salilla ihan släbärit jalassa...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #822 : 16.03.2013 12:28 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Huvittavaa, että varmasti vähiten tuotekehitystä vaativa tossu on noin helvetin kallis. Välillä näkee tyyppejä salilla ihan släbärit jalassa...

Kai se on se laatu joka sitten maksaa, paha sanoa. En kyllä itsekään ostaisi mitään parin huntin kenkiä, kun vähemmälläkin pärjää.

Puolet ajasta tulee kuitenkin mentyä ihan sukkasiltaan ja noita kenkiä tulee käytettyä lähinnä vaan kyykyssä ja pystärissä.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #823 : 05.04.2013 13:12 »
kaiku Jäsen Viestejä: 28 Basaaripisteet: 0 Profiili Ajattelin nyt kesäksi ostaa viimeinkin nuo Vibramin Speedit. Täällä taisi joiltakin löytyä nuo, ovatko nyt pidemmän päälle olleet kannattava ostos?
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #824 : 05.04.2013 15:51 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Kannattaa Vibramien lisäksi harkita myös esim. Vivobarefootin mallistoa. Mulla on EVO II:t, joihin oon ollut tosi tyytyväinen. En tykännyt itse yhtään siitä Vibramien varvasideasta. Hiersivät perhanasti kokeiltaessa.

Sellainen varoituksen sana sitten vain, että kannattaa aloittaa todella iisisti ja jättää spurtit ja kovat ryntäilyt monen kuukauden päähän. Ite viime syksynä innostuin liian nopeasti ja aloin tehdä liian rajuja lenkkejä, vaikka yritin olevinaan olla varovainen. Paljon kävelyä sisältävän työn kanssa seurauksena oli parin kuukauden jälkeen rasitusmurtuma. Käyttämättömät lihakset kun siellä jalassa vahvistuvat huomattavasti nopeammin kuin luut.

Tuon sain sitten paranneltua ja nyt on juoksu taas maittanut oikein hyvin ja tavallisilla lenkkareilla en tosiaan oikein edes osaa juosta enää, koska kanta-askellus tuntuu nykyään aivan epäluonnolliselta juostessa. Vahingosta viisastuneena etenen nyt kuitenkin paljon maltillisemmin ja annan jalkojen lihasten ja luiden kehittyä rauhassa.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #825 : 06.04.2013 11:41 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Eilen tapahtui ovenkarmiin pujotettavan leuanvetotangon kanssa se mitä tässä on ehditty jo vähän pelätä. Tulin nimittäin viimeisen vedon aikana rytinällä alas tangon ja sijoiltaan irronneen karmin ylälankun kanssa. Putosin kohtalaisen korkealta polvet edellä lattiaan, joten nyt on polvilumpioiden kohdalla ihan mojovat patit. Onneksi ei kuitenkaan pahemmin käynyt. Suosittelen muita olemaan varovaisia näiden häkkyröiden kanssa. :)
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #826 : 06.04.2013 11:46 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Eilen tapahtui ovenkarmiin pujotettavan leuanvetotangon kanssa se mitä tässä on ehditty jo vähän pelätä. Tulin nimittäin viimeisen vedon aikana rytinällä alas tangon ja sijoiltaan irronneen karmin ylälankun kanssa. Putosin kohtalaisen korkealta polvet edellä lattiaan, joten nyt on polvilumpioiden kohdalla ihan mojovat patit. Onneksi ei kuitenkaan pahemmin käynyt. Suosittelen muita olemaan varovaisia näiden häkkyröiden kanssa. :)

Ikävä kuulla, onneksi ei pahemmin käynyt. Eli tuossa siis petti se ovenkarmi eikä se laite itsessään? Itsellä on pysynyt vielä ylhäällä, vaikka onhan se aina vähän taiteilua tuon kanssa kun pitää olla juuri oikealla kohdalla muuten tulee alas koko toosa.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #827 : 06.04.2013 13:01 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, ovenkarmin kehys petti. Tuohonhan kohdistuu vain osa painosta kun se samalla nojaa myös seinään, mutta rasitus tälle oviaukolle taisi olla jo liikaa. Toistoja parin vuoden ajalta se kuitenki kesti...
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #828 : 06.04.2013 23:00 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Itellä sama laite, aina vähän nitisee karmi, mutta kun on joka vedossa valmis tippumaan, niin tuskin tuosta pahaa jälkeä tulee. Sulla ehkä tosin on ongelma, ettet voi aivan yhtä hyvin varautua siihen tippumiseen, kun oot niin pitkä ja jalat pitää olla enemmän koukussa.

Harvemmin tulee tosin vedettyä nykyään kotona leukoja, salilla on kunnon jykevät tangot jotka ei varmana tipu.

Meneekö muuten jo 20:ntä leukaa?
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #829 : 07.04.2013 00:41 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Meneekö muuten jo 20:ntä leukaa?

Vähän alle pari kymmentä menee puhtaasti myötäotteella, kun sitä nyt on harjoiteltu. Tosin salilla teen yleensä 10-10-10 mieluummin, kuin sen maksimin ja sit nollat taulussa loput kaksi settiä. Nykyään ei varmaan menis enää kymmentäkään vastaotteella kun ei siihen ole koskenut niin pitkään aikaan :b

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #830 : 07.04.2013 02:06 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Alkuvuoden treenit ovat kulkeneet suhteellisen hyvin. Rautaa nousee viikko viikolta yhä enemmän. Tosin päätavoite tälle keväälle oli rasvanpoltto ja rautainen biitsikunto, mutta nämä tavoitteet ovat edenneet tavoiteltua hitaammin.

Tässä vähän tuloksia (pääliikkeiden raskain sarja per viikko, toistot*kilot):
                            Viikko 3    Viikko 14
Voimapunnerrus: 4*80        3*90
Syväkyykky:         5*100      3*112,5
Penkki:                 5*90        5*102,5
Rinnalleveto:        3*75        4*82,5
Maastaveto:         4*140      3*150

Oheisliikkeistä mm. leuanvedot parantuneet 3*3kpl->3*5/6kpl. Tosin tanko jolla leukoja vetelen on sellainen, missä kämmenpuolet ovat toisiaan kohti. Tuntuu omaan makuun mukavammalta vedellä tällaisella, kuin tavallisella suoralla.

Oikea olkapää ei enää varsinaisesti estä ja haittaa harjoittelua. Liikeradat ja tekniikka pysyvät hallussa. Edelleen se silti ilmoittaa itsestään jumiutumalla tiettyjä liikkeitä tehdessä, jopa ihan arkiaskareissa. Esimerkiksi vaatteita silittäessä koko paska jumiutuu ja osoittaa väsymisen merkkejä kun silitysrautaa veivaa ees taas pidempään kuin 10 sekuntia. Fysioterapeutin ohjeet ja hieronta ovat auttaneet, mutta eipä se silti ole kokonaan parantunut.

Ruokavalion suhteen kasvisten määrä on noussut huimasti. Perussettinä friseesalaattia, kurkkua, paprikaa, punasipulia ja fetajuustoa parilla lusikallisella dressingiä. Ainoa ruoka jota en itse tee on koulusafka ma/ke/pe kello 13-14 välillä. Kananfileitä (maustamattomia) ja jauhelihaa (rasvaa 10-15%) on tullut kulutettua paljon. Kananfileet yleensä käärin pekonisiivulla ja lepopäivinä menee kolme kananmunaa pääaterian ohessa. Pääasiallisena hiilarinlähteenä toimii riisi, jota syön treenien jälkeisellä pääaterialla. Lepopäivinä varsinaisia hiilarinlähteitä ei tule syötyä, paitsi oheishiilarit ja mitä saa Valion plusmaidosta ja yhdestä banaanista. Summittaisesti leangainsin 16/8 jako käytössä, lepopäivinä tosin tiivistän syönti-ikkunan johonkin 6-5 tuntiin. Tiedostettu ongelma on että vettä ei tule nautittua tarpeeksi paastotuntien aikana. Alkoholia on tullut nautittua neljästi alkuvuoden aikana, ja roskaruokaa kolmesti.

Nyt on päällä neljän viikon kokeilu 6pv hiilaripaasto/1pv carb re-feed -rytmiin, odotettua heikommasta rasvanpoltosta johtuen. Teki mieli testata, jos tällä cuttaustyylillä saavuttaisi tuloksia nopeammin. Ruokailurytmi on edelleen sama edellä mainittu.

Paino on laskenut alkuvuodesta vain nelisen kiloa, mutta rinnanympärys on kaventunut 4-5cm ja vatsanympärys 6-7cm. Vaatteet ovat löysempiä päällä ja varsinkin käsivarsissa verisuonia erottuu entistä paremmin. Olen pitänyt siis kirjaa painosta ja kehon mitoista (yhdeksästä paikasta) koko tämän alkuvuoden ajan. Ihannepainoon, eli sinne alle 10% rasvoihin on oman arvion mukaan vielä matkaa varmaan 20 kiloa. Vai voisiko olla vähemmän, kyllä tota lihasmassaa on kuitenkin tullut taas lisää.  ;D



« Viimeksi muokattu: 07.04.2013 02:11 kirjoittanut Tan »
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #831 : 10.04.2013 19:44 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itellä sama laite, aina vähän nitisee karmi, mutta kun on joka vedossa valmis tippumaan, niin tuskin tuosta pahaa jälkeä tulee. Sulla ehkä tosin on ongelma, ettet voi aivan yhtä hyvin varautua siihen tippumiseen, kun oot niin pitkä ja jalat pitää olla enemmän koukussa.

Harvemmin tulee tosin vedettyä nykyään kotona leukoja, salilla on kunnon jykevät tangot jotka ei varmana tipu.

Meneekö muuten jo 20:ntä leukaa?
Joo, jalat oli koukussa ja ristissä.

Joskus tein tuon ohjelman mukaan ja on kyllä ihan tehokas, mutta kyllä mulla seinä nousi pystyyn siinä viidentoista paikkeilla. Kahdeksantoista taisi olla all-time enkka. Sitte oliki leuoissa aika pitkä tauko ja tuli harrastelua enemmän aerobista liikuntaa duuniporukan kanssa. Ylävartalon lihaskuntohan siinä heikkeni ja tuli taas herättyä kun pääsi testaamaan pullup -kuntoa crossfit -treenikokeilun aikana. Tykkään kyllä leuoista, punnerruksista ja muista liikkeistä missä oma paino on vastuksena. Leukojen avulla pääsee myös päätetyöskentelyn aiheuttamasta niska- ja hartiajäykkyydestä eroon.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #832 : 10.04.2013 21:51 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili En ole ikinä saanut leukoja paljon yhtään, vaikka kuinka treenaisi. Nytkin varmaan korkeintaan 10 kappaletta. Tuota 100 push up -challengea olen tässä vähän treenannut. Aina siinä siinä 60 paikkeilla alkaa tulla raja vastaan ja pitää ottaa muutaman minuutin taukoa että saa loput tehtyä. Ehkä sata vielä rikkoontuu ennen kesää.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #833 : 10.04.2013 22:49 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Alkoi pitkästä aikaa koskemaan lonkkaa, kun kävin lenkillä. Kai se on pakko todettava, että jatkossa lenkkeillään muilla keinoin juoksemalla - tai sitten juostaan jossain pururadalla. Ei vaan kestä paikat asfalttia.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #834 : 11.04.2013 01:07 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
En ole ikinä saanut leukoja paljon yhtään, vaikka kuinka treenaisi. Nytkin varmaan korkeintaan 10 kappaletta. Tuota 100 push up -challengea olen tässä vähän treenannut. Aina siinä siinä 60 paikkeilla alkaa tulla raja vastaan ja pitää ottaa muutaman minuutin taukoa että saa loput tehtyä. Ehkä sata vielä rikkoontuu ennen kesää.

Niin no tuohan on tosi paljon omasta painosta kiinni. Itse sain aivan rimpulana helposti sen 20 leukaa ja nyt kun on salilla käyty ja muutama kilo tullut lisää, niin voimien kasvusta huolimatta ei enää kyllä 20 leukaa mene. Toki kun vaan yläselän saa kovaan kuntoon, niin pitäisi taas pamahtaa helposti se 20.

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #835 : 16.04.2013 18:23 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mitä resursseja olet Tan käyttänyt ruokavaliosi rakenteluun? Esim noiden protskujen ja hiilarien mittaamiseen ja laskemiseen. Elintarvikevaaka olisi ilmeisesti hyvä ostaa.

Kiinnostaisiko paljonko tällainen 73 kiloinen rimpula tarvitsisi suunnilleen mitäkin ainetta ja miten paljon päivässä/viikossa, massan lievään kasvuun.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #836 : 16.04.2013 18:48 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Enpä ole Tan, mutta heitän kuitenkin linkin tälläiseen nettilaskuriin, joka antaa vähän osviittaa:

http://www.1percentedge.com/ifcalc/
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #837 : 16.04.2013 19:18 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mitä resursseja olet Tan käyttänyt ruokavaliosi rakenteluun? Esim noiden protskujen ja hiilarien mittaamiseen ja laskemiseen. Elintarvikevaaka olisi ilmeisesti hyvä ostaa.

Kiinnostaisiko paljonko tällainen 73 kiloinen rimpula tarvitsisi suunnilleen mitäkin ainetta ja miten paljon päivässä/viikossa, massan lievään kasvuun.
http://www.leangains.com/ <--|
http://rippedbody.jp/ <-- Näiltä sivustoilta tutki suosituimpia artikkeleja ja beginner's guideja.
http://www.1percentedge.com/ifcalc/ <--laskuri, joka antaa suuntaa-antavat tulokset intermittent fasting-tyyliseen ruokavalioon.
http://www.wolframalpha.com/ <--lähinnä ruoka-ainesten summittaiseen tutkiskeluun, antaa viitteellisiä kalori/makroravinne-lukuja. Testaa esim. "3 fried egg + 80g bacon".

Kannattaa totutella tutkimaan ruokien etikettejä, ja elintarvikevaaka on tosiaan hyvä omistaa.
Alottelijalle ohjelmana Mark Rippetoen Starting Strenght on hyvä. Vähintään 7 tuntia unta yössä, mieluummin kahdeksan. Välttää roskaruokaa ja dokaamisen hoitaa leangains.comista löytyvän ohjeistuksen mukaan, niin saa minimoitua alkoholin haitat läskin kerääntymisen suhteen.

Tuossa tärkeimmät. Jos bulkata haluaa, niin kaloreiden täytyy olla plussalla. Linkkaamani laskuri helpottaa tässä. Vaatii itseopiskelua ja itsellään testailua hurjasti, että alkaa ruokavalio ja treenaus asettua itselleen edullisimmille raiteille. Menee vuosia, että oppii oman kehonsa vasteet erilaisiin lähestymistapoihin treenauksessa ja ravinnossa. Pidän ainakin itseäni edelleen suht noviisina. Nää hommat tuntuu välillä niin salatieteeltä.  :lol:

tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #838 : 16.04.2013 19:56 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kiitos linkeistä. Olenkin jos siis SS'ää vetänyt yli vuoden päivät vaihtelevalla intensiteetillä, joten perusteet ovat suht kunnossa. Tiedän, että ruokavalio ja määrät ovat tällä hetkellä jarruna kun paino ei nouse. Terveellisesti tulee nykyään vedettyä kyllä safkaa, ainoastaan ne määrät ja makrot on hakusessa. Salipäivänä on helppo syödä paljon, mutta muuten olen tosi keppi ruokahaluni suhteen. Keho muistaa nuoruuden paastot :b
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #839 : 16.04.2013 20:10 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kiitos linkeistä. Olenkin jos siis SS'ää vetänyt yli vuoden päivät vaihtelevalla intensiteetillä, joten perusteet ovat suht kunnossa. Tiedän, että ruokavalio ja määrät ovat tällä hetkellä jarruna kun paino ei nouse. Terveellisesti tulee nykyään vedettyä kyllä safkaa, ainoastaan ne määrät ja makrot on hakusessa. Salipäivänä on helppo syödä paljon, mutta muuten olen tosi keppi ruokahaluni suhteen. Keho muistaa nuoruuden paastot :b

Sama. Pääsin jo tänä vuonna 63kg:n paremmalle puolelle, mutta nyt olen laiskotellut syömisen ja salin suhteen ja paino onkin enää 58kg. Vituttaa nämä laiskuusjaksot. Aina sama, käyn ulkomailla, tulen suomeen, motivaatio katoaa kokonaan kaikesta ja laihtuu(käynyt 3 kertaa sama). Ei vissiin ole ihan hyväksi tollaset supersiistit hetket elämässä, pitäis vetää tasasta stoalaista elämää tai sit muuttaa pysyvästi johonkin nättiin maahan.  :)

Tänään alkaa kyl uusi suunta ja takas lihoja kohti!
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines