Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33
Tulostusversio
Aihe: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin?  (Luettu 285170 kertaa)
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #780 : 27.02.2013 13:06 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Asylum on puolessa välissä eli tänä aamuna tein päivän 15 harjoituksen.

Tänään alkoi varsinkin jalkatyöskentelyn tarkkuudessa näkyä todella selvää kehitystä. Esimerkiksi Cross Jumpit hyppynarulla olivat ensimmäistä kertaa tehtäessä pelkkää sähläystä, mutta nyt ne menivät jo varsin vauhdikkaasti ja tulivat periaatteessa selkäytimestä.

Huomasin myös, että saan painaa entistä kovempaa ennenkuin syke nousee 170:n tuntumaan. Taputus-punnerrukset menivät kevyemmän tuntuisesti kuin ennen jne.

Vielä oleellisempaa ja tärkeämpää on se, miten nopeasti syke tuntuu palaavan esimerkiksi 160:stä alle sataan. Tämä on leposykettäkin tärkeämpi aerobisen kunnon mittari. Monilla urheilijoillakin on hyvästä kunnosta huolimatta 60 lyönnin leposyke, mutta ero tavalliseen pulliaiseen sykkeen palautumisessa on sitten ihan toisesta maailmasta. Asylum on nostanut nyt minun sykkeen palautumisen nopeammaksi kuin koskaan.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #781 : 02.03.2013 16:25 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Synttärisankari Justin Bieberillä on vaikuttavat lihakset

Tästä voisi laudan sikaniskatkin ottaa mallia, kuinka sitä lihasta oikeasti kasvatetaankin. Mikähän ohjelma on Justinilla käytössä, kun on tuota lihaa melko suuresti kroppaan saanut? Ei kai vain ole sortunut pimeälle puolelle?
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #782 : 02.03.2013 16:36 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Eihän tuohon tarvita kuin kalliit personal trainerit.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #783 : 02.03.2013 16:43 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Niin, tai sitten vain sen että laihduttaa sen verran että six pack näkyy.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #784 : 02.03.2013 16:48 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili On tuossa kuitenkin massaakin kerätty, että ihan pelkkä teinisixari ilmiö ei taida olla kyseessä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #785 : 02.03.2013 16:51 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Olisihan se kivaa kun olisi rajattomasti aikaa treenata, rajattomasti parasta ruokaa saatavilla, parhaat valmentajat ja sitä rataa  :)
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #786 : 02.03.2013 17:34 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Haha! Vittu noita housuja :lol:
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #787 : 02.03.2013 17:37 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Haha! Vittu noita housuja :lol:

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #788 : 03.03.2013 23:35 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Olisihan se kivaa kun olisi rajattomasti aikaa treenata, rajattomasti parasta ruokaa saatavilla, parhaat valmentajat ja sitä rataa  :)

oliskohan kuitenkaan rajattomasti aikaa  :???:
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #789 : 03.03.2013 23:39 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Olisihan se kivaa kun olisi rajattomasti aikaa treenata, rajattomasti parasta ruokaa saatavilla, parhaat valmentajat ja sitä rataa  :)

oliskohan kuitenkaan rajattomasti aikaa  :???:

No "rajattomasti". Ainakaan ei tarvitse päivätöissä käydä ja tuskin se Bieberkään koko aikaa jossain studiolla tai keikalla on  ;)
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #790 : 05.03.2013 22:35 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #791 : 12.03.2013 16:06 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


Kävin eilen mittaamassa kehonkoostumukseni ja tuollaisia lukemia tarjoiltiin. Aika odotetunlaisia.

Tammikuusta asti olen kovasti yrittänyt saada vähän massaa lisää ja paino onkin noussut jonkin verran. Viime kesänä painoin alimmillaan aamuisin n. 66 kiloa ja luulen, että rasvaprosentti oli tuolloin alle kymmenen.

Kesäksi ajattelin laskea rasvat tuonne kympin tuntumaan. Joskus toukokuun alusta laittaa ruokavalion kuntoon ja loppu kyllä hoituu komeasti Insanityn avulla. Hyvä olisi, jos lihasmassaa ei lähtisi mukana kovin paljoa, joten protskua vaan annoksiin.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #792 : 12.03.2013 20:22 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Missäs kävit mittauttamassa ja millä tavalla tuo tehtiin?
tallennettu
Vs: Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #793 : 13.03.2013 13:20 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Missäs kävit mittauttamassa ja millä tavalla tuo tehtiin?

Maanantaina Elixia suoritti Sellossa sembaloiden aikana näitä ilmaiseksi. Normaalisti maksaa kuulemma 40 euroa.

Mittaus suoritettiin sellaisella vaa-alla, johon mentiin paljasjaloin ja siinä oltiin paikallaan noin puoli minuuttia. Sanoivat kyllä, että tulokset ovat hyvin luotettavia ja antavat samanlaisia lukemia kuin pihtimittaus.


Tuo lienee aika kallis laite. Lidlistä näköjään saisi ensi maanantaina samoja lukuja mittaavan laitteen 17,90 eurolla. Voisi ihan läpällä käydä hakemassa kun ei kallis ole edes perusvaa-aksi. Eihän se nyt yhtä hyvä voi olla, mutta jos saisi edes suuntaa antavia lukemia kotioloissa niin ois aika bueno!

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #794 : 13.03.2013 13:25 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Tuo lienee aika kallis laite. Lidlistä näköjään saisi ensi maanantaina samoja lukuja mittaavan laitteen 17,90 eurolla. Voisi ihan läpällä käydä hakemassa kun ei kallis ole edes perusvaa-aksi. Eihän se nyt yhtä hyvä voi olla, mutta jos saisi edes suuntaa antavia lukemia kotioloissa niin ois aika bueno!

Nythän sulla on tuoreet mittaukset itsestäsi, niin voit helposti verrata niitä Lidlin laitteen tuloksiin. Laita kokemuksia sitten, niin voisi itsekin ostaa, jos osoittautuu hyväksi.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #795 : 13.03.2013 13:42 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Toki jos sattuu vastaan kävelemään, niin kannattaa mielummin astua Inbody-mittauslaitteelle, kuin tuolle vaa'lle. Kuten sanottua, ihan hyvinhän tuo vaakakin antaa suuntaa siitä missä mennään, mutta Inbodylla saa vaan aika paljon enemmän infoa. Vaa'lle astumisen lisäksi siinä otetaan molempiin käsiin kapulat ja näin saadaan selville kustakin raajasta erikseen tietoa mm. juurikin lihasmassan. Minulla ei nyt sitä InBodysta saatua lappusta ole tässä käsillä, mutta voin sen etsiä, mikäli joku tahtoo. Varovasti sen tahtomisen kanssa sitten, siinä on aika älytön 3,5% lukema siinä rasvaprosentin kohdalla. :rollaus:

Joensuussa tuommosta yksinkertaista vaakaa käytin FysioBalance nimisessä firmassa ollessani työharjoittelussa ja Inbody-mittausta kokeiltiin Tanhuvaaran urheiluopistolla muuan crossfit-viikonlopussa.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #796 : 13.03.2013 13:48 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Huh, 3.5 alkaa olla hengissä pysymisen kannalta oleellinen rasvaprossa miehillä jos olen oikein ymmärtänyt. Mitä noin alas pääseminen on vaatinut?

Mitä olen aiheesta lukenut, niin älyttömän alhainen rasvaprosentti ei urheilijoille suorituksen kannalta ole järkevä asia, ainakaan jos ei satu olemaan maratoonari. Useimmilla räjähtävää voimaa tarvitsevilla miesurheilijoilla se pyörii 9-13 prosentin tuntumassa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #797 : 13.03.2013 15:17 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Mitä olen aiheesta lukenut, niin älyttömän alhainen rasvaprosentti ei urheilijoille suorituksen kannalta ole järkevä asia, ainakaan jos ei satu olemaan maratoonari. Useimmilla räjähtävää voimaa tarvitsevilla miesurheilijoilla se pyörii 9-13 prosentin tuntumassa.

About noin se on. Jos on hirveän matala rasva%, niin kehon on todennäköisesti vaikeampi saada sieltä tavaraa käyttöön suorituksen aikana, koska sitä otettavaa tavaraa on vähemmän. En siis tiedä tarkasti mikä mekanismi siinä on taustalla, mutta tuo on on oma arvaus. Mutta tosiaan jos mennään alle 8%, niin sitten voi alkaa odottamaan laskua suorituksessa.

Yksi tarkimmista rasvan mittauksista, joihin pääsee helposti, on DEXA-skannaus. Yleensä sitä käytetään osteoporoosin diagnosointiin, mutta mittaa myös kehonkoostumuksen suht tarkasti. Maksaa vaan vähäsen..


« Viimeksi muokattu: 13.03.2013 16:52 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #798 : 13.03.2013 15:19 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Huh, 3.5 alkaa olla hengissä pysymisen kannalta oleellinen rasvaprossa miehillä jos olen oikein ymmärtänyt. Mitä noin alas pääseminen on vaatinut?

Mitä olen aiheesta lukenut, niin älyttömän alhainen rasvaprosentti ei urheilijoille suorituksen kannalta ole järkevä asia, ainakaan jos ei satu olemaan maratoonari. Useimmilla räjähtävää voimaa tarvitsevilla miesurheilijoilla se pyörii 9-13 prosentin tuntumassa.
Nämä kotikäyttöön tarkoitetut vaa'at ja muut laitteet, joissa on rasva, luu, lihas, vesi yms. prosenttien mittaukset ovat todella epäluotettavia. Yleensä toimivat niin, että laitteen muistista löytyy taulukot paino/pituus/ikä-suhteissa, joista laite sitten enemmän tai vähemmän arpoo tulokset. Eli ovat todella suuntaa antavia. Omaa kehitystään niiden avulla voi päätellä, mutta tarkkoja ja todellisia lukuja ne eivät anna (paitsi tietysti kokonaismassan). 3,5% rasvat tarkoittaisi jatkuvaa kehonrakentajan timanttista kilpailukuntoa. Eli lihassyyt näkyisivät ihon läpi tilanteessa kuin tilanteessa, joten en vaan voi uskoa tuota 3,5% lukemaa todeksi.  :rollaus: Tarkimmat mittaustulokset saa ammattilaisten käsissä joko pihdeillä (pitää olla valmiiksi suht alhainen rasvaprosentti, mitä enemmän rasvaa niin sitä epätarkemmat pihdit ovat), hydrostaattisella mittauksella tai DEXA-skannauksella.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #799 : 13.03.2013 15:37 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Voihan se olla että vaarallisen raja menee jossakin, mutta koska en ole tehnyt juuri mitään muuta, kuin elänyt elämääni parhaaksi näkemälläni tavalla, niin en usko että se kovin vaarallista minulla ainakaan on.

Stoori menee melko lailla siten, että alkusyksystä kun mitattiin ensimmäistä kertaa tuolla simppelillä vaa'lla, lukema oli 5,5%. Sitten ruokavalioksi tuli koulun tarjoama (hiilari-)mössö, niin se toki ennen joulua tehdyssä mittauksessa prosentilla oli pompannut. Sitten tammikuussa oli tämä mainittu työharjoittelu ja rutiinit muuttuivat sikäli, että en syönyt enää koulun ruokaa, vaan omiani - hiilarit väheni ja muut nousi - ja muun reenimisen lisäksi tuli 15km pyöräilyä töihin joka päivä. Ja sama takaisin päin. Helmikuun alussa sitten tuo mittaus Tanhuvaarassa ja lukema oli mitä oli. Veikkaan että ainakin sieltä kuudesta se lähti tulemaan alaspäin, mutta vähän kyllä tohdin epäillä tuota kolmea ja puolta itsekin.

Ja mitään salaisuuksia tässäkään hommassa ei kyllä ole. Joka ikisellä normaalilla ja normaalisti sivistyneellä ihmisellä on ihan riittävästi tietoa aiheista ravinto ja liikunta. Ensimmäinen kysymys jonka kaikki kysyy on se, että minkä verran ja minkä tehoista liikuntaa riittää, lisäksi toki se, että minkälaista? Me teemme asioista heti turhan mutkikkaita kysymällä, että minkä verran riittää... Me haluamme tietää tasan tarkkaan kuinka vähän meidän tarvitsee liikkua, jotta voimme taas tehdä jotain muuta. Nämä kysymykset kysymällä aika moni tekee liikunnasta itselleen ns. pakollisen pahan. "Minun pitää liikkua X määrä, jotta kesään mennessä Y.."

Eikö niin? Onhan näitä. Oikein surettaa ihmiset jotka sanovat, että kun pitäis käydä salilla ja kun pitäis käydä lenkillä, kun ei se vaadi mitään muuta, kuin että tekee sen. Mutta sitä ennen muuttaa sitä perspektiiviä jollain lailla. Minulla toiminut aika pitkään se, että ei ole mitään tavoitteita, tai mitään aikatauluja - mitään mikä rajoittaa tai ns. vaatii tekemään jotakin. Koska jos on jokin tavoite, niin eikös olekin vaarana se, että tulee jokin este joka estää saavuttamasta sitä, ja eikös silloin harmitakin? Tai että ei millään huvittaisi tehdä sitä, mitä saliohjelmassa lukee ja jälleen joutuu kokemaan itsensä huonoksi ihmiseksi, kun ei jaksa tehdä jotakin, mitä muka pitäisi.

Siitä että en kykene tavoittelemaan tavoitteita tai pysymään aikatauluissa voisi varmasti päätellä, että minulla on ADHD tai jotakin vastaavaa, mutta se melko lailla päinvastoin. Minä teen edelleen paljon kaikenlaista, teen kaikki mitä teen kunnolla, mutta ennenkaikkea - jos jokin salaisuus minulla on, niin se on se, että nautin siitä mitä teen. Kun teen maastavetoa, en ajattele sitä, kuinka tämä ja kaikki seuraavat nostot vievät minua kohti tavoitetta X. En ajattele sitä, kuinka lihakset kasvavat tai edes sitä, kuinka voimani lisääntyvät. Vaatii ehkä jonkin verran tyhmyyttä, mutta pointti tässä esimerkissä on se, että nautin sen painavan asian nostamisesta itsessään. Nautin myös juoksemisesta - en kellon kanssa, vaan jälleen juoksemisesta itsessään. Tässä, miten nykyään teen asioita on jotain kertakaikkisen puhdasta verrattuna edelliseen. Olen jopa lopettanut toistojen laskemisen, koska ei ne minulle ole tarpeen.

Ja tätä kautta tekemisistäni on tullut jotakin enemmän kuin "liikuntaa." En enää harrasta liikuntaa. Tarkemmin sanoakseni, en harrasta enää mitään. Teen vain asioita, joiden luulen olevan hyväksi minulle ja nautin niistä.

Tokikaan kehonrakentajien tai sinne päin olevien ei kannata minua kuunnella, koska sielläkin toki on optimaaliset tavat tehdä asioita, eikä tämä intuitiivinen heiluminen siellä välttämättä toimi. Oma ajattelu on oikeastaan liikunnan kautta siirtynyt kokonaan pois liikunnasta ja laajentunut elämään yleensä.


Aiheeseen liittyen, sallikaa minun suositella vähän jotakin. Kun on treenamista ja uudehkona (joskin ikivanhana) on myös funktionaalista treenamista, joka vie treenamista ns. käytännöllisempään suuntaan. Sitten on jotakin vielä uudempaa, jota ei oikein Suomessa vielä olekaan, ja mikä kuitenkin on yhtä vanhaa kuin itse elämä.

http://www.movnat.com/

Miten susi pysyy kunnossa? Tai kotka? Tai tiikeri? Voisi sanoa että kaikki eläimet ovat ns. hyvässä kunnossa ja miten ne pitävät tätä kuntoa yllä? Ainoastaan - hah, aivan liian yksinkertaista - tekemällä sitä, mikä niille on luonnollista. Ja miksi se olisi mitenkään toisin ihmisillä? En nyt kerro tästä MovNatista enempää, mutta tehkää kuitenkin itsellenne se palvelus, että katsotte tämän pätkän, niin ymmärrätte sen idean. Koska MovNat on kyllä aika paljon muutakin kuin pelkkiä liikkeitä, se on palionpalion muuta.

http://www.youtube.com/watch?v=WnaBlnfCxcw
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #800 : 13.03.2013 15:51 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihmettelen tuota kuitissa olevaa laskukaavaa:

Lihasmassa = paino - rasvakudos - luiden massa  :???:
N
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #801 : 13.03.2013 16:57 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Toki jos sattuu vastaan kävelemään, niin kannattaa mielummin astua Inbody-mittauslaitteelle, kuin tuolle vaa'lle. Kuten sanottua, ihan hyvinhän tuo vaakakin antaa suuntaa siitä missä mennään, mutta Inbodylla saa vaan aika paljon enemmän infoa. Vaa'lle astumisen lisäksi siinä otetaan molempiin käsiin kapulat ja näin saadaan selville kustakin raajasta erikseen tietoa mm. juurikin lihasmassan. Minulla ei nyt sitä InBodysta saatua lappusta ole tässä käsillä, mutta voin sen etsiä, mikäli joku tahtoo. Varovasti sen tahtomisen kanssa sitten, siinä on aika älytön 3,5% lukema siinä rasvaprosentin kohdalla. :rollaus:

Joensuussa tuommosta yksinkertaista vaakaa käytin FysioBalance nimisessä firmassa ollessani työharjoittelussa ja Inbody-mittausta kokeiltiin Tanhuvaaran urheiluopistolla muuan crossfit-viikonlopussa.

Noista InBody-laitteista vielä sen verran, että itsekin aioin taannoin käydä moisella mittauttamassa itseni kun ovat suht edullisia ja helppo päästä mittaukseen. Innostus vaan laantui, kun huomasin että laitteen antama tulos on +-6,5% tarkkuudella. Eli en nähnyt järkeä maksaa moisesta, kun tulos voi olla noinkin epätarkka. DEXA-mittaukseen todenäköisesti menisin, jos joskus menen, mutta sekin maksaa ilman lähetettä jotain 130€ muistaakseni.

Tuosta sinun tuloksestasi voi tosiaan sanoa vaan sen, että 3,5% on kehonrakentajilla kisakunto ja 5,5% on sekin aivan helvetin vähän. Kovin moni ihminen ei edes pysty pääsemään niin alas ilman vippaskonsteja.

Tuosta voi jokainen vakoilla vähän osviittaa:
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #802 : 13.03.2013 17:30 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Se on kyllä vähän ongelmallista, että aina kun puhutaan alhaisista rasvaprosenteista ja vedetään kuvat esiin, niin sieltähän tulee kehonrakentajien kuvia. Minä kun en kehonrakentaja ole, niin en myöskään ole noiden kuvien näköinen. Sattuisko olemaan kuvia normaaleista tyypeistä alhaisella rasvaprossalla? Kiipeilijäthän monet ovat juuri tällaisia, mutta en nyt löydä kenestekään yksittäisestä harrastelijasta tietoa rasvaprosentista, joten en laittele kuviakaan heistä.

No, todettakoon että nämä laitteet saattavat olla epäluotettavia. Todettakoon vielä perään, että mehän teimme ihan koko luokka nämä mittaukset, joten vertailukohtia oli. Eräällä enemmän salilla käyvällä tyypillä rasvat olivat 13%, kun taas toisella pesäpalloa ammatikseen pelaavalla tyypillä se oli alle kymmenen. Ja ne vaikuttavat ihan todellisilta lukemilta kyllä. Ja näihin tyyppeihin verrattuna vaikuttaisi ihan todenmukaiselta, että minun rasvani olisivat heitä pienemmät. Voi toki olla että laitevika sattui aina juuri minun kohdalleni, tai että kehossani on jotain jännää, mikä aiheuttaa hassuja lukemia.

No, eipä sen väliä. :P
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #803 : 13.03.2013 18:22 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Itsellä on ollut joskus rasvat alle 10%. Sen siitä saa kun kuntoilee eikö osaa syödä oikein.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #804 : 13.03.2013 18:38 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Se on kyllä vähän ongelmallista, että aina kun puhutaan alhaisista rasvaprosenteista ja vedetään kuvat esiin, niin sieltähän tulee kehonrakentajien kuvia. Minä kun en kehonrakentaja ole, niin en myöskään ole noiden kuvien näköinen. Sattuisko olemaan kuvia normaaleista tyypeistä alhaisella rasvaprossalla? Kiipeilijäthän monet ovat juuri tällaisia, mutta en nyt löydä kenestekään yksittäisestä harrastelijasta tietoa rasvaprosentista, joten en laittele kuviakaan heistä.

No, todettakoon että nämä laitteet saattavat olla epäluotettavia. Todettakoon vielä perään, että mehän teimme ihan koko luokka nämä mittaukset, joten vertailukohtia oli. Eräällä enemmän salilla käyvällä tyypillä rasvat olivat 13%, kun taas toisella pesäpalloa ammatikseen pelaavalla tyypillä se oli alle kymmenen. Ja ne vaikuttavat ihan todellisilta lukemilta kyllä. Ja näihin tyyppeihin verrattuna vaikuttaisi ihan todenmukaiselta, että minun rasvani olisivat heitä pienemmät. Voi toki olla että laitevika sattui aina juuri minun kohdalleni, tai että kehossani on jotain jännää, mikä aiheuttaa hassuja lukemia.

No, eipä sen väliä. :P
Ensimmäisenä "skinny lean"-kriteerit täyttävänä tuli mieleen Bruce Lee. Hänellä rasvaprosentti huiteli jossain 5% tietämillä. Kokoisekseen Lee oli myös todella vahva. Todella hyvää kuvaa on kyllä vaikea löytää.



Asiasta kukkaruukkuun: tietääkö kukaan laudalta mistä päin pääkaupunkiseutua saisi ostettua painonnostokengät? Kuten vaikka Adidaksen Power Perfect II:set:

En ole löytänyt jumakauta mistään. Jalkaanhan noita pitäisi päästä testaamaan ennen ostoa.


« Viimeksi muokattu: 13.03.2013 18:50 kirjoittanut Tan »
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #805 : 13.03.2013 20:41 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Eikös despire ostanut tommoiset jostain? En nyt jaksa etsiä kyseistä viestiä mutta tästä threadista taisi löytyä.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #806 : 13.03.2013 20:49 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Se on kyllä vähän ongelmallista, että aina kun puhutaan alhaisista rasvaprosenteista ja vedetään kuvat esiin, niin sieltähän tulee kehonrakentajien kuvia. Minä kun en kehonrakentaja ole, niin en myöskään ole noiden kuvien näköinen. Sattuisko olemaan kuvia normaaleista tyypeistä alhaisella rasvaprossalla?


Googletat vain "Auschwitz"

Kuulostaa kyllä todella epäterveeltä tuo 3,5% jos se oikeasti pitäisi paikkansa. Varsinkin jos lihaa ei ole. Käytännössä se tarkoittaisi sitä, että keho koostuisi luusta ja nahasta. Noi mittarit antaa aina alakanttiin tuloksen ja pihdit yläkanttiin.

Tosin eiköhän meidän kaikkien elämässä ole ollut aika, kun on rasvaprosentit ollu yhden numeron varassa ja se on tietenkin teini-ikä jolloin kasvettiin nopeammin kuin ehdittiin syödä.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #807 : 13.03.2013 21:11 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
teini-ikä jolloin kasvettiin nopeammin kuin ehdittiin syödä.
Olinkohan jotain 163 cm pitkä yläasteelle mennessäni, ja +180cm sieltä pois päästessäni. Ihan ei meinannut selkä kestää menossa mukana.


 
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #808 : 13.03.2013 21:37 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Että ei ole mitään Auschwitzin ja kehonrakentajan välillä?

Ensimmäisessä mittauksessa painoni oli jotain vähän 65kg:n päälle, josta lihasta mittauksen mukaan oli 58,5kg, notta on se kyllä vähän enemmän Brucen suuntaan, kuin Auschwitzin. Sanoisin että oikein käytännöllinen ruho.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #809 : 13.03.2013 21:41 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Että ei ole mitään Auschwitzin ja kehonrakentajan välillä?

Ensimmäisessä mittauksessa painoni oli jotain vähän 65kg:n päälle, josta lihasta mittauksen mukaan oli 58,5kg, notta on se kyllä vähän enemmän Brucen suuntaan, kuin Auschwitzin. Sanoisin että oikein käytännöllinen ruho.

No ei varmana ole 58,5kg lihasta 65kg:sta. Tuollaiseen prosenttiin ei pääse edes ammattikehonrakentajat.

Ihan fysiologinen mahdottomuus. Ehkä kumminkin rasvaton massa on 58,5kg?

"Aikuisen naisen kehossa vettä on 45-55 % ja miehillä vastaavasti 55-65 %"

Elimistön vesipitoisuus.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines