Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 33
Tulostusversio
Aihe: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin?  (Luettu 285268 kertaa)
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #210 : 13.12.2011 15:49 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Käsittääkseni se on suomeksi pystypunnerrus ja enkuksi toinen nimi on overhead  press. Eli siis levytanko rinnalla ja siitä nosto suorille käsille ylös.

En nyt jaksa kännykällä linkittää, mutta esim. SS wikissä on kyllä noi liikkeet esimerkiksi.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #211 : 13.12.2011 20:28 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tuli nyt ekaa kertaa käytyä puntilla noin puoleen vuoteen ja kyllähän tuo perse huutaa hoosiannaa. SS'n perusmallilla aloitellaan ja siitä sitten sovelletaan.

Penkki oli vaikea, kun on tottunut tekemään kymmentä toistoa ja maastavetoon laitoin sen 40 kiloo näin aluksi. Youtube toimii coachina ja kyllähän nuo kyrmyniskat auttavat jos vain uskaltaa kysyä.

Vituttaa vaan kun on niin kuiva iho, että kädet rakoilee heti kättelyssä. Käyttääkö joku/osaako suositella jotain salihanskoja, jotka suojaisivat kämmenen?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #212 : 13.12.2011 21:01 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Linkkiä Rippetoen (SS:n kehittäjä ja mestari alallaan) videoihin, joista kannattaa noita neuvoja hakea:

http://startingstrength.wikia.com/wiki/Videos
http://www.youtube.com/results?search_query=rippetoe&aq=f

Vituttaa vaan kun on niin kuiva iho, että kädet rakoilee heti kättelyssä. Käyttääkö joku/osaako suositella jotain salihanskoja, jotka suojaisivat kämmenen?

Siis rakoileeko iho vai poimuttuuko, eli tulee ns. kallusta? Hanskoja en itse käytä ja en voi kuulemani mukaan suositellakaan, koska niiden kanssa ei kehity puristusvoima yhtä hyvin ja tuppaavat muutenkin olemaan haitaksi. Helpompihan niillä on kai nostaa, mutta esim. Rippetoe ja muutkaan expertit eivät käsittääkseni suosittele käyttämään ellei ole pakko. Rasvaa kätösiin vaan, jos on kuiva iho. Sitten tietysti voi ja kannattaa käyttää painavammissa nostoissa (ainakin tulevaisuudessa) sitä jauhetta, mitä nyt voimannostajat ja kiipeilijät käyttävät käsien kuivaamiseen. Magnesiumkarbonaattia taisi olla, mutta en tiedä mikä oikea suomenkielinen alan terminimi olisi. Esim. Intersportista saa, mutta kannattaa selvittää saako omalla salilla käyttää, koska sotkee vähän. Itse olen nyt parilla treenikerralla käyttänyt tuota maastavedossa ja on itsellä hieman auttanut tuohon kalluksen muodostumisen vähentämiseen. Toki myös oikea ote tangosta tekee ihmeitä.

Edit:
Kannattaa myös hommata noiden videoiden seuraksi tuo Starting Strength-kirja, josta nyt ilmestyi kolmas versio. Itse hankin tuon myös joku aika sitten, tosin 2. version prkl, vaikka en SS:ää itse teekkään sinänsä. Tuossa on hyvin opastettu noiden kaikkien liikkeiden tekeminen hyvin tarkkaan (~50 sivua tekstiä ja kuvia per liike) ja on suositeltavaa luettavaa, jos treenaat ohjelman mukaan.

http://www.amazon.com/Starting-Strength-3rd-Mark-Rippetoe/dp/0982522738/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1323803298&sr=8-1


« Viimeksi muokattu: 13.12.2011 21:11 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #213 : 13.12.2011 21:14 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Eilen piti palata reeneihin mykoplasman jälkeen. Hyvin sujui kevyemmät harjoittelut, mutta heti kun juoksimme kovempaa ja pelasimme kovaa, jouduin jättämään loppureenit välistä, kun keuhkoihin sattui ihan pirusti. Nopeat sananvaihdot valmentajan kanssa reenien jälkeen ja hän kielsi osallistumasta loppuviikon harkkoihin, mikä on mielestäni hyvä päätös.

Tämän viikon jälkeen alkaa joulutauko ja päätin aloittaa ensi viikolla ihan alusta: kevyellä lenkillä ja hiljalleen koventaa tahtia  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #214 : 13.12.2011 21:56 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo siis minulla on ihan luonnostaan erittäin kuiva iho, eli melko pakko ainakin testata niitä rukkasia. Rasvaa menee päivittäin jo siihen, etten muutu muumioksi yön aikana :b
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #215 : 14.12.2011 04:41 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Juotko oikeasti tarpeeksi? Itselläni on myös kuivahko iho ja täytyy tunnustaa, että nesteiden nauttiminen ei ole ihan sitä vaadittua useampaa litraa päivässä. Rasvoja tulee käytettyä, mutta hanskoihin en ole sortunut. Paljon paremmin tulee puristusvoimaa, kun ei käytä hanskoja. Tee pienemmillä painoilla ja totuttele kädet painoihin. Siitä pikkuhiljaa sitten ylempiin painoihin. Ego kannattaa jättää salin ulkopuolelle. Harvalla on oikeasti niin herkkä ja kuiva iho, ettei se kovaa treeniä kestäisi. Juot ja syöt  kunnolla ja muistat käyttää E-vitamiinia(esim. novelle plus), niin eiköhän se iho ala olemaan kunnossa.  

« Viimeksi muokattu: 14.12.2011 04:59 kirjoittanut Gba »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #216 : 14.12.2011 09:15 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Ei se juominen ja vitamiinit auta, jos on oikeasti kuiva/atooppinen iho. Pahemmissa tapauksissa ei auta edes normaalit rasvat, vaan pitää homma ihan reseptirasvoja lääkäreiltä.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #217 : 14.12.2011 09:32 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Ei se juominen ja vitamiinit auta, jos on oikeasti kuiva/atooppinen iho. Pahemmissa tapauksissa ei auta edes normaalit rasvat, vaan pitää homma ihan reseptirasvoja lääkäreiltä.

Juuri näin, tuollainen edellinen putkilo minkä ostin, maksoi vaivaisen satasen... ja ongelma on geneettinen, eikä sillä ole mitään tekemistä egon tai ruokavalion kanssa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #218 : 14.12.2011 10:23 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Juu no tuossa tapauksessa varmaan kannattaa sitten ne rukkaset pukea, koska onhan se parempi nostaa niiden kanssa kuin olla nostamatta ollenkaan.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #219 : 14.12.2011 23:13 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos on oikeasti noin herkkä iho, niin tottakai kannattaa ne hanskat hommata. Niitä ostaessa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että ne istuvat hyvin, eli ei mitään ylimääräistä jää sinne väliin. Tuntuu nimittäin vittumaiselta, kun tekee jollain 30kg:n käsipainoilla penkkipunnerrusta ja hanskat on hieman löysät, nipistää aika vitusti, kun nahka jää sinne painon ja hanskan väliin.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #220 : 21.12.2011 12:31 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Tilasin Amazonilta tuon Starting Strength 3rd Editionin erään toisen kirjan kanssa ja olivat näköjään jo lähettäneet tuon SS:n ilman lisämaksua, kun toinen kirja ilmestyy vasta tammikuussa  :)

Olisi sitten ylimääräinen SS 2nd Edition, jos joku haluaa ostaa poies..
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #221 : 30.12.2011 00:06 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Höö, ajattelin siirtyä SS:n pariin ihan virallisesti kun olen kuitenkin tehnyt sen liikkeitä jo reilun kuukauden. Pitäisi vain päättää, että kasvatanko niinsanotusti pallit ja otan Power Cleansin mukaan vai korvaanko sen esim. Pendlay Row:lla. Samalla pitäisi keksiä, että pystyisikö sitä tekemään leukoja (chin up/pull up) joka treenin jälkeen vai olisiko harvemmin parempi. Pärkele, vaikeita päätöksiä  ;D

Gba, olet vissiin tehnyt ihan sitä perus-SS:tä koko ajan vai mites?
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #222 : 30.12.2011 00:22 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili SS tein joku 3kk, sen jälkeen siirryin kaksijakoiseen ja sitten lopulta kolmijakoiseen.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #223 : 30.12.2011 02:52 »
bËst Jäsen Viestejä: 247 Basaaripisteet: 0 Profiili Urhelu itellään varmaan puoli luontoa. Pääpaino tokikin joukkuelajeilla, mutta joskus lenkkeily kävellen tahi juosten maistuu mainiolta. varsinkin juoksu pienessä sateessa. avot. Yleensä tuota tuleepi harrastettua silloin ku on saanut käsiinsä jonku uuden hyvän levyn jota popittaa tai löytäny uuden bändin johon on innostunut perehtymään. Suomen talvi ei oo oikein suosinu omaa intohimoani eli jääkiekko sillä kaks viime talvea ollut jotai -30 ja kaukalot umpihangessa joten gg. Tennis, Squash, Beach Walley, Salibändy, uiminen... niihin sitten tullut keskityttyä aika paljon. Moni pitänee meikää aika semmoosena laiskanpulskana, ku oon varreltani lyhyt ja en omista sitä kuuluisaa sickspäckiä, mutta silti kummasti omaan paremman fyysisen kunnon kuin valtaosa lähipiirissäni. Ainakin yleisten suoritusten ja testien valossa. Cooperin oon juossut viimeksi vuosi sitten ja silloin taisi mennä karvan verran päälle 3000 (olisko ollu 3100 pyöreesti). Lihaskuntotestejä tullut tehtyä jos jonkinlaisia ja lähes poikkeuksetta tuloksena kiitettävä. Jotenkin silti tuntuu, että kaikki se fysiikka mikä tässä 168cm varressa on, niin on korreloitunut jalkoihin. Koko alakropassa on ruutia niin maan prkleesti, mutta vastaavasti en paljoa hauiksella elvistele, vaikka mielestäni hyvät käsivoimatkin omaan.

Kuiten, oon aina pitänyt kuntoilua paljon palkitsevampana ajanvietteenä kuin jonkin satunaisen pelin lopputekstien saamista ruudulle läpipääsyn merkiksi, vaikka sekin on toisinaan ihan nannaa
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #224 : 30.12.2011 15:55 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse olen ainakin tehnyt viimeiset kolme vuotta kolmijakoista saliohjelmaa, mitä nyt jossain välissä tullut pidettyä joku lyhyempi shokkijakso.
N
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #225 : 04.01.2012 16:30 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Jos sitä postaisi omaa ohjelmaakin välillä tänne:

Monday
Squat - 3x5
Bench Press - 3x5
Deadlift - 1x5
Chin-ups - 3xMAX

Wednesday
Squat - 3x5
Overhead Press - 3x5
Power Cleans - 5x3
Pull-ups 3xMAX

Friday
Squat - 3x5
Bench Press - 3x5
Deadlift - 1x5
Pendlay Row - 3x5
Chin-ups 3xMAX

Periaatteessahan tuo on NeoGAF:in Fitness-ketjusta napattu SS-variantti. Itse modasin lähinnä sen verran, että otin vatsalihakset vittuun, koska ne tulee kyllä treenattua noita isoja nostoja tehdessä, ja pistin vähän lisää leukoja (molemmin päin) koska niitä on kiva tehdä. Saa tosin nähdä, että jaksaako perjantaina enään duunata niitä vai onko ihan puhki. Tänään harjoittelin myös tuota Power Cleansia. Muodossa riittää vielä korjattavaa, mutta eipä tullut ainakaan telottua itseään..
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #226 : 04.01.2012 17:21 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Varmaan jo kolmas viikko ilman salia. Paino on pudonnut kevyet 4kg(nestettä obv). Sitä se jouluruuan syöminen, kipeänä oleminen ja chillailu teettää.

Onneksi nyt alkaa olemaan jo terve. Takaisin bulkkiruokavalio päälle ja neljä kertaa viikossa rääkkiä keholle.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #227 : 04.01.2012 19:13 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Hyvältä on tämä SS tuntunut, nyt tällä viikolla alan noudattaa noita painojen lisäämisiä, kun joulu/uudenvuoden pippalot vei mehut aika hyvin. Haastetta luo lähinnä tiukka aikataulu töiden ja kotihommien kanssa, kun pitää valmistaa safkat itse ja autoa en omista. Koulukin alkaa tuossa viikon päästä taas töiden rinnalle  :lol:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #228 : 04.01.2012 19:34 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Se on jännä juttu, kuinka kiireessä jaksaa vielä paremmin. Tein itse kesällä 10h-12h fyysisiä työpäiviä kuusi päivää viikossa ja vedin ihan täyttä SS:ssää samalla. Ruuat tuli tehtyä itse ja autoa en minäkään omista. Jotenkin jaksoi vielä paremmin, kuin nyt koulussa ollessa. Mitä enemmän tekee sitä enemmän jaksaa ja on pirteämpi olo - tiettyyn rajaan asti.

Mitään päiväunia ei kannata harrastaa, pari kertaa erehdyin töiden jälkeen menemään sänkyyn ja heräsin vasta aamulla uuden työpäivän koittaessa.  ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #229 : 04.01.2012 19:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Päikkärit vaihtelee ihmisestä toiseen. Mulla 5 minuutin torkku pilaa jo koko päivän. Töissä kaveri vetää aina powernapin sillointällöin ja ajatus taas kulkee.

Niin ja taisit olla sinkku tuon työrupeaman ajan ;)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #230 : 04.01.2012 20:00 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Päikkärit vaihtelee ihmisestä toiseen. Mulla 5 minuutin torkku pilaa jo koko päivän. Töissä kaveri vetää aina powernapin sillointällöin ja ajatus taas kulkee.

Niin ja taisit olla sinkku tuon työrupeaman ajan ;)

Itse en edes tunne käsitettä 5 minuutin torkku. Paitsi aamulla useaan otteeseen peräkkäin.

Kyllähän se taisi käytännössä lähennellä sinkkuutta, vaikka ainahan sitä aikaa löytää toiselle jos oikeasti haluaa. :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #231 : 04.01.2012 21:23 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Mulla auttaa 20 minuutin torkut. Kellon soidessa väsyttää mutta sänkyyn ei saa jäädä makaamaan. Heti ylös ja lasi vettä kurkusta alas niin kyllä jaksaa taas monta tuntia. Tämä siis jos ei oikeasti meinaa pysyä hereillä.

Ja ihan aiheeseenkin liittyvää asiaa. Kävin tänään uimahallilla ja polskuttelin kilometrin verran. Oli kyllä piristävää. Uinnin jälkeen kädet olivat ihan loppu, kyllä huomaa ettei ole tullut kuin jaloille rasitusta juostessa. Pitää ehdottomasti ottaa tuo tavaksi ja käydä samalla salillakin kun kerran samalla maksulla pääsee. Työkiireet hellittivät niin hyvä, että saa jotain tekemistä päivisin.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #232 : 08.01.2012 19:28 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Kuinka tehdä rinnalleveto ilman muovisia levypainoja

Ei vittu repesin, on se hieno mies  :lol:
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #233 : 09.01.2012 21:49 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili No niin vuosi 2012 on vihdoin täällä, kai tuli tehtyä uudenvuodenlupauksia?

Itse tuli käytyä noin kolme kertaa viikossa salilla viime vuonna, tänä vuonna ajattelin nostaa sen neljään kertaan viikossa. Tuossa kun saisi pidettyä juoksulenkit kyljessä  1-2 kertaa viikossa, niin hyvä olisi. Edellisenä vuotena juoksu tyssäsi melkein kokonaan salitreenin aloittamisen jälkeen, kävin ehkä kerran kahdessa viikossa juoksemassa ja sekin oli sellaista pakkopullaa.

Ravintopuolella loppuu McDonaldsit yms paskan syöminen tältä vuodelta(rahasakko/veto tehty). Alkoholia vedetään varmaan samaan tahtiin kuin edellisenäkin vuonna, eli vähän harvemmin, mutta kunnolla sillon kun juodaan. Vähemmän hiilaripaskaa lisukkeeksi ja enemmän monipuolisia salaatteja.

Bulkki jatkuu, peili saa toimia mittarina, että kuinka kauan, vaikka sitten vuoden loppuun asti, ellei ala cuttaaminen maistua.

2012:

-4krt/viikko salia
-2krt/viikko lenkki
-dieetti kuntoon






You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #234 : 09.01.2012 22:00 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Synttäreihin asti eli maaliskuun loppuun saakka lakko alkoholille, pikaruoalle, sipseille, limsalle, karkille jne. Tuonkaan jälkeen ruokavalioni ei tule koostumaan noista, mutta ehkä kerran kuussa nautittu hampurilaisateria ei ole vaarallinen. Ruokavalio onkin ollut jo ihan kunnossa viime keväästä lähtien.

Kuntosalille säännölisemmin, mulla taas juokseminen on jotenkin helpompi asettaa tähän vuorotyörytmiin. Salille pitäis mennä useammin.

Entistä monipulisemmin urheilua. Hiihto olisi kiinnostanut, mutta en mä kyllä enää viitsi suksia ostaa, niin epävarma talvi ollut. Uintia olen pari kertaa viikossa harrastanut ja se on ihan jees. Kesäksi hankin rullaluistimet ja kunhan pikkuveli kotiutuu heinäkuussa intistä niin pääsee sen kanssa taas tennistä pelaamaan. Kaikkia lajeja ei tarvi niin tosissaan harrastaa, mutta  kunhan edes huvin vuoksi käy vähän lätkimässä palloa tai rullailemassa rulliksilla. Vaihtelu on hyvästä.  :)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #235 : 09.01.2012 22:17 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Hommasin sukset ja kävin jyystämässä 10km lenkin napakassa pakkasessa auringon paistaessa kirkkaalta taivaalta. Vihaan hiihtoa, mutta ai että tuntuu jälkeenpäin aina hyvältä. Jäätävän tehokas urheilulaji kirjaimellisesti.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #236 : 09.01.2012 22:36 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Kuinka tehdä oikeaoppinen rive:

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #237 : 09.01.2012 22:40 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Jaksaa aina välillä vähän huvittaa tuo laji:

Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #238 : 09.01.2012 23:11 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
No niin vuosi 2012 on vihdoin täällä, kai tuli tehtyä uudenvuodenlupauksia?

Ei mitään semmoisia täällä tehdä. IMO nuo uudenvuodenlupaukset on yleensä aina sellaista pelleilyä (en nyt tarkoita sinua), että luvataan aloittaa dieetti/kuntoilu ja jaksetaan 2vk kunnes taas loppuu puhti. Elämänsuunnanmuutoksista päätetään ihan toisaalla ja on omalla kohdalla jo päätetty jokin aikaa sitten :)

Treenistä sen verran, että salitreeni jatkuu SS:n muodossa 3 kertaa viikossa. Kevään mittaan saatan ottaa jotain juoksulenkkejäkin mukaan, kunhan säät leudontuu. Salilla vedetään kovaa, oikeita liikkeitä ja oikealla tekniikalla eikä mitään fuckarounditis-meinkiniä.

Ruokapuolella jatkuu tämä viimeisen reilun kuukauden jatkunut linja, eli syödään oikeaa ruokaa ja kunnolla. Eineksiä ei  vedetä kuin äärimmäisessä hädässä. LeanGains-metodi jatkuu (1kk takana) ja innolla odotan nähdä, miten homma etenee tämän kanssa kevään mittaan.

Ja noista videoista sen verran, että huhheijaa. Tuon CrossFit-videon olen nähnytkin (vittu mitä touhua), mutta eipä tuossa Vininkään videossa mitään järkeä ole. Onks toi olevinaan joku deadlift suorilla jaloilla vai mikä? Selkä on ainakin ihan päin vittua, ihme ettei tapahtunut mitään..

tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #239 : 09.01.2012 23:25 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Kolme tonnia olisi aikeena nykäistä coopperissa vuoden 2012 aikana. Eipä tässä muita tavoitteita ole. Lähinnä kun vain löytäisi optimaalisen balanssin salilla vietetyn ajan ja juoksemisen välille. Nyt ainakin vuoden ensimmäisellä neljännekselle vaaka kallistuu aerobiselle puolelle rankasti.
Voice of The World.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 33
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines