Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 33
Tulostusversio
Aihe: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin?  (Luettu 285180 kertaa)
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #180 : 04.11.2011 22:52 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllähän tuossa ajassa voi laihtua paljonkin, mutta ilman aineita ei kovin montaa grammaa voi lihasta saada. Voimatasot toki nousee nopeasti teki mitä ohjelmaa tahansa jos on aloittelija.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #181 : 05.11.2011 00:29 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Ei sitä lihasta kovin moni HIIT:in harjoittaja varmaan uskokaan saavan, vaan tavoite on laihtua ja pitää yllä sitä nykyistä lihasmassaa. Erottuu ne lihaksetkin paremmin kun on matalampi rasvaprosentti. Itsellä on tavoitteena tuon snadin vararenkaan pudottaminen nyt aluksi.

En nyt Gba tuota linkittämääsi juttua ehtinyt lukemaan, mutta kuulostaa vähän oudolta, kun niin monella tuntuu olevan päinvastaisia kokemuksia, Kabanossilla nyt esimerkiksi. Kyllä tuolla nyt ainakin näyttää tehokkaasti laihtuvan, jos ei muuta.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #182 : 05.11.2011 18:35 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Vatsastahan tuo lähtee viimeiseksi. Itsekin olen aivan tikku(p.indeksi21,8), mutta alimmat vatsalihasten palikat ovat vieläkin rasvan peitossa. Ajatuksena on silti bulkata 5-10kg lisää ennen kuin aletaan rasvoja tiputtamaan. Eli suunnitelmana on ensiksi voimaa ja lihasta, sitten rasvat alas.  :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #183 : 10.11.2011 12:25 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili

Ostin eilen tälläiset Vibram FiveFingers Speed- "kengät". Kyseessä on siis barefoot-kengät, joista täällä olikin viime sivulla puhetta ja jollaisia olen tuuminut ostavani jo yli vuoden. 129€ 4Runnersista Kampista. Tuntui aika kovalta hinnalta eilen, mutta äsken kävin testaamassa ja en voisi olla tyytyväisempi.

Itse en ole koskaan juoksemista pahemmin harrastanut ja osakseen tästä johtuen jalat eivät olekaan siihen koskaan tottuneet. Aina kun sitä on päättänyt aloittaa uudestaan, ovat penikat kipeytyneet juostessa sen verran, ettei se vain ole yhtään kivaa. Juokseminen on siis aina ollut suht pakkopullaa ja kivulias kokemus.

Mutta tänään näin ei ollut. Aloitin juoksumatolla hölkkäämisen ja huomasin, että askellus muuttui automaattisesti siihen "päkiät ekana maahan"-tyyliin, joka on se luontainen juoksutapa ihmisellä. Olin juossut jonkun matkaa, kun tajusin että penikat eivät sano yhtään mitään ja muutenkin juoksu tuntui ihmeellisen helpolta. Helpoimmat kilometrit ikinä. Nilkat snadisti kipeytyivät, muttei mitään verrattuna normikengillä kipeytyviin penikoihin ja kipu myös loppui heti kun lopetin juoksemisen. Pidempäänkin olisi voinut juosta, mutta pitäisi olla kotona passissa, kun UPS:n mies tuo mun pelin kohta  :)

En sitten tiedä, että vaikuttiko tuohon juoksun helppouteen osaltaan askellus sekä viikon verran juoksemani HIIT, mutta kyllä oli helppoa. Hyvä, että edes hengästyin kun normaalisti olisin ollut tuossa vaiheessa ihan loppu ja jalat huutaa hoosiannaa..
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #184 : 10.11.2011 12:46 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Olisivathan nuo kyllä aika jees. Onneksi en ole ostanut vielä uusia kenkiä. Ehkä sitä pitää siirtyä kanssa barefoot-leiriin. Toimivatkohan hyvin myös talvijuoksussa? Kun lunta on paljon ja pakkanen puree. Miksi ei?

Vedin tänään syksyn ekan lenkin kun lämpötila oli nollan tuntumassa. Tuntuipa raikkaalta. Oli oikein siistiä juosta kuuran valtaamalla metsäpolulla ja vaatettakin tuli otettua mukaan juuri sopiva määrä, eli ei tullut liian kylmä eikä kuuma. Tietyllä tavalla ne -20 asteissa vedetyt talvilenkit aamun/illan hämärissä on elämyksiä ja yksi syy on juuri ilman raikkaudessa. Bonusta tietenkin jos juoksee metsäpolulla, jonka ympäristön puut notkuvat lumesta. Ja jos pääsee juoksemaan vielä maaseudulla.... Ihan kunkkua.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #185 : 10.11.2011 12:50 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Olisivathan nuo kyllä aika jees. Onneksi en ole ostanut vielä uusia kenkiä. Ehkä sitä pitää siirtyä kanssa barefoot-leiriin. Toimivatkohan hyvin myös talvijuoksussa? Kun lunta on paljon ja pakkanen puree. Miksi ei?

Kyllä noita kai jengi käyttää talvella, mutta sitten tarvii kyllä sukat jalkaan. Eikä missään kauheassa hangessa voi kyllä noilla varmaan vetää. Bonuksena noiden pitäisi kai kuivaa ihan hemmetin nopeasti ja ovat konepestävät.

Itsellä on se hyvä puoli kenkien valinnassa, etten ole tottunut juoksemaan minkäänlaisilla kengillä. Joillakin, ketkä juoksevat 50km viikossa ja ovat siirtyneet lenkkareista näihin barefooteihin, on vissiin kipeytyneet jalat ihan huolella. Eipä tosin mikään ihme, jos on tottunut johonkin täysvaimennettuihin ja siirtyy hetkessä tälläisiin ja vetää lenkkiä kuten ennenkin. Varmaan kantsii hissukseen tehdä tuo vaihdos, niin välttyy ongelmilta. Mutta tämä taitaa kyllä selvästi olla se meikäläisen kenkämalli, koska näillä juokseminen vain tuntuu itselle niin paljon paremmalta  :)


« Viimeksi muokattu: 10.11.2011 13:00 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #186 : 10.11.2011 15:00 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Saako noilla naisia?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #187 : 10.11.2011 16:40 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei saa, koska ne näyttävät hyvin naurettavilta.
N
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #188 : 10.11.2011 16:57 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ei saa, koska ne näyttävät hyvin naurettavilta.
Veikkaan että en edes huomaisi jos joku juoksisi ohitseni tuollaiset jalassa.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #189 : 10.11.2011 17:32 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Niin, riippuu tietysti siitä kuinka paljon jaksaa toljottaa muiden ihmisten jalkoja  :)

Edit:
Gba, ootko käyttäny itse tuota Starting Strength -ohjelmaa, mitä viime sivulla esittelit? Onko toiminut hyvin?

Olen nyt jonkun viikon tehnyt tuota G6-ohjelmaa parilla lisäliikkeellä kolmisen kertaa viikossa, mutta päätin kokeilla StrongLifts 5x5:ta, kun se kuulostaa kaikinpuolin järkevämmältä. Ilmeisesti lähes samanlaiset ohjelmat kyseessä, mitä nyt yksi liike on eri. Perusidea kuitenkin on sama molemmissa tuossa SS:ssä ja 5x5:ssa.


« Viimeksi muokattu: 10.11.2011 22:36 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #190 : 12.11.2011 18:45 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Hölkkäsin tänään lisää salitreenin jälkeen ja pitää sanoa, että kengät toimii mulla hyvin. Askellukseni on muuttunut ja pystyn juoksemaan ihan törkeästi pidempään kuin ennen, hengästymättä tai väsymättä. En tiedä mistä muustakaan tuo voisi johtua, koska homma muuttui uusien jalkineiden myötä.

Tänään tuli henk.koht. ennätys lenkin pituudessa ja olisi voinut hölkätä vielä lisääkin. En ollut juuri hengästynyt tai muutenkaan uupunut, vaikka tulihan noita kilometrejä taitettua :)
tallennettu
Vs: Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #191 : 14.11.2011 20:26 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Niin, riippuu tietysti siitä kuinka paljon jaksaa toljottaa muiden ihmisten jalkoja  :)

Edit:
Gba, ootko käyttäny itse tuota Starting Strength -ohjelmaa, mitä viime sivulla esittelit? Onko toiminut hyvin?

Olen nyt jonkun viikon tehnyt tuota G6-ohjelmaa parilla lisäliikkeellä kolmisen kertaa viikossa, mutta päätin kokeilla StrongLifts 5x5:ta, kun se kuulostaa kaikinpuolin järkevämmältä. Ilmeisesti lähes samanlaiset ohjelmat kyseessä, mitä nyt yksi liike on eri. Perusidea kuitenkin on sama molemmissa tuossa SS:ssä ja 5x5:ssa.

Oho sori, en muistanut tätä kysymystä.

SS toimii helvetin hyvin. Toki alussa tulee voimaa teki mitä ohjelmaa tahansa tai ilman ohjelmaa. Oon treenannut joku 4kk semi tosissaan ja massaa on tullut 6kg(suurinosa tietenkin vettä, mutta myös lihasta ja läskisoosia). Voimatasot ovat nekin nousseet älyttömästi. Nyt toki kehitys on hidastunut jo huomattavasti ja olen vaihtanut tuon kolmijakoiseen, mutta alussa on hyvä vetää yksijakoisella SS-ohjelmalla. Tuosta sitten vaihtaa kaksi tai kolmijakoiseen, kun huomaa ettei enää palaudu nopeasti ja alkaa treeni tuntua liian raskaalta.

Arskan G6 on myös hyvä aloittelijalle. Lisäliikkeitä et tarvitse, vaikka siltä tuntuukin alussa. Tee vain pääliikkeet ihan vitun kovalla temmolla kuolemaan asti, niin kovaa ettei tee mieli mennä vitkuttelemaan habaa.

Mave, Penkki, Kyykky, noi on se pyhäkolminaisuus minkä ympärille oon oman ohjelmani kehtittänyt.

Treenin kanssa yhtä tärkeää on ruokavalio. Eli sitä voimaa ei tule, jos ei syö kunnolla. Suurinosa aloittelijoista feilaa juuri ruokavalion kanssa, treenataan kyllä hyvällä motivaatiolla, mutta syödään hiilaripaskaa ja sitäkin liian vähän. Syö monipuolisesti ja kuin virtahepo, niin olen yrittänyt tehdä ja tähän asti on toiminut minulla. Kateellisena kyllä katson läskipalloja miten ne pystyy syömään yli oman kulutuksen joka päivä, itselle tuo on miltei mahdotonta. Itse jos en vedä jotain 1000 kalorin palautusjuomia, niin kyllä jäisi lihat saamatta.




You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #192 : 14.11.2011 22:30 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili En ole vähään aikaan muistanut lukenut tätä ketjua, mutta huomaan että gba on kirjoitellut paljon asiaa ja huomaan että on perehtynyt näihin juttuihin. Tuo ruokapuoli on kyllä ehdottoman tärkeä, eikä sitä saa missään tapauksessa unohtaa, mikäli haluaa minkäänlaisia tuloksia saada. Jatkuvasti näen salilla tyyppejä, jotka käyvät siellä treenaamassa jatkuvasti, mutta vielä kahden vuoden jälkeenkin aivan samassa kunnossa. Kerran eräs niistä tyypeistä tuli juttelemaan ja kertoi ruokailutottumuksistaan, niin en kyllä ihmettele jos tuloksia ei synny. Jätkä ei yksinkertaisesti syönyt kuulema juuri mitään.

Siis sitä ruokaa saa mättää naamaan ihan tosissaan, jos käy ahkerasti treenaamassa. Syön nyt varmaan viisi lämmintä ateriaa päivässä + monia välipaloja, eikä mikään tunnu riittävän. Tavoitteeksi asetin aikoinaan noin 90kg ja matalat rasva%. Olen aika hitaasti ja maltillisestii edennyt tavoitettani kohti, enkä ole vetänyt mitään hirveätä bulkkikuuria, sillä sellaisessa tulee helposti liikaa rasvakerrosta, jota saa sitten iäisyyden dieetata pois. En myöskään halua miksikään valtavaksi 120kg lihavuoreksi, vaan haluan saavuttaa sellaisen ihanteellisen lihaskunnon + pitää samalla aerobisen puolen mahdollisimman hyvänä.
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #193 : 15.11.2011 19:38 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Täytyy kyllä sanoa, että nuo Vibramin varvastossut ovat täysin mullistaneet meikäläisen juoksuharrastuksen. Tai aikaisemmin ei mistään harrastuksesta voinut puhuakaan, mutta nyt kyllä tulee käytyä matolla juoksemassa vähintään aina treenin jälkeen.

Nimittäin: Kuten mainittu, muutama viikko sitten jaksoin hädin tuskin pari kilometriä hammasta purren juosta ja senkin jälkeen olin aivan uupunut ja penikoita särki. Viime keskiviikkona ostin nuo tossut ja torstaina kävin kokeilemassa. 2km meni ihan leikiten ja lauantaina meni 3km, vaikka olin ollut perjantaina vähän viihteellä. Äsken juoksin salitreenin jälkeen 6km, joka oli mulle vielä pari viikkoa sitten täysin utopistinen matka. Parastahan tässä on vielä se, että lenkin jälkeen a) penikoita ei särje, b) en ole hirveän uupunut tahi hengästynyt ja c) tuntuu siltä, että olisi voinut juosta pidempäänkin  :)


Edit:
Jos jotakuta kiinnosti tuo Gba:n linkittämä Starting Strength -ohjelma, niin tässä on aika vastaava ilman sitä rinnallevetoa:

StrongLifts 5x5 Workout A   
Squat 5x5   
Bench Press 5x5   
Barbell Rows 5x5   

StrongLifts 5x5 Workout B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5

http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/

Sivut yrittää myydä asiaansa vähän liikaa, mutta tuosta ohjelmasta porukalla on kyllä loistavia kokemuksia, joten kannattaa harkita vaikka sivut ovatkin hieman "arveluttavat".


« Viimeksi muokattu: 15.11.2011 19:53 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #194 : 16.11.2011 17:06 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Dubbelpost mutta tulkoon.

Käyn nyt tosiaan salilla tuon 3 kertaa viikossa ja treenaan tuolla edellisessä postauksessa mainitulla 5x5 menetelmällä koko kehoa. Treenin jälkeen olen nyt pari kertaa vetänyt lenkkiä juoksumatolla, kun sain noi uudet kengät, ja ajattelin vastakin tehdä näin. Treenin jälkeen ei luulisi niin haittaavan tuota palautumista ainakaan nyt, kun teen vielä semikevyillä painoilla ja harjoittelen liikkeitä.

Mutta osaako joku sanoa, että voisiko osana välipäivistä käydä pienen lenkin heittämässä, jos ei mistään HIIT:istä puhuta. Sellaista verkkaista hölkkää, jonka ei luulisi hirveästi haittaavan palautumista, mutta auttaisi tuossa rasvan polttamisessa. Eikös tuollaisen pitäisi periaatteessa jopa auttaa palautumisessa, jos vähän liikkuu seuraavana päivänä? Mitään mielipiteitä puolesta tai vastaan?
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #195 : 16.11.2011 18:04 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan hyvin voit vetää kolme lenkkiä viikkoon ja yksi totaali lepopäivä. Kehoaan kuuntelemalla oppii mikä on sopivaa, jos palautuminen hidastuu, niin pitää lepopäivän tai kaksi. Ei kannata orjallisesti noudattaa ohjelmia, esim. jos salilla joku liike tuntuu liian raskaalta, niin tiputtaa sarjapainoja tai jättää tekemättä. Toisaalta jos tuntuu liian kevyeltä, niin vetäisee pari sarjaa lisää.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #196 : 16.11.2011 19:33 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Onkos täällä kukaan salilla käyvistä muuten kuullut tuosta "maitodieetistä"? Ideana on se, että varsinkin opiskelijoilla kun ei ole välttämättä ole liiemmin varoja käytössä kunnolliseen bulkkausruokavalioon, niin sitä voi kompensoida juomalla reilusti maitoa. Idea on siis juoda päivässä gallona, eli about 4 litraa maitoa, josta saa aika hyvin kaloreita, proteiinia ja muuta tarvittavaa.

Lainaus käyttäjältä:  NeoGAF Fitness OT3
The Milk Diet
Aside from having the money to afford slabs of steak every night, the "milk diet" is one of the, if not the best, way for a beginner to gain muscular bodyweight,
COUPLED with a routine focused on compound lifts (especially squats).

Here's the essence:

3 solid, healthy meals a day
A protein shake here and there
1 gallon of whole milk a day

The gallon of whole milk contains:
2400 calories
130g fat
180g carbohydrates
130g protein

Sounds ridiculous right? "That's too much fat! That's too many calories!" If you are a hardgainer, shut up.
As a hardgainer, you probably have a metabolism that can handle it.

If not...move down to 2% milk (which is what I'm on now):
1939 calories
75g fat
187g carbohydrates
130g protein
Sounds more reasonable, eh?

...

The milk diet IS a bulking diet, but you can use skim milk if you know you gain fat easily.
This will drastically cut fat and calories but you will still get the protein! It still works!
A gallon of skim milk:
1367 calories
7g fat
190g carbohydrates
134g protein

Itse olen jo pidemmän aikaa juonut päivässä helposti sen 1-1,5 litraa maitoa jo ihan vaan kalsiumin saanninkin takia ja koska se on hyvää ja terveellistä. Pitää varmaan testata tuota jahka alkaa tämä 5x5 treeniohjelma tästä rankistumaan, vaikka tuskin olen tuota 4 litraa päivässä juomassa. Rupeaisi tuolla tahdilla semisti vituttamaan niiden maitopurkkien kantaminen kaupasta, kun ei ole autoa  :)
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #197 : 16.11.2011 20:31 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Eipä ole tullut kokeiltua, en ole edes kuullut. Luulisi että noin suuren määrän juominen vaikuttaisi jo rautaan/hemoglobiiniin.
N
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #198 : 16.11.2011 21:31 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuohan on nimenomaan Mark Rippentoen keksimä bulkkimetodi, SS-kirjassa esitellään. Ei suositella muille kuin vinkuheinä hard gainereille ja heillekin vain ekoiksi kuukausiksi.

En kyllä itse näe mitään järkeä vetää noin älyttömiä määriä yhtä ruoka-ainetta. Monipuolista ruokaa ja paljon. Opiskelijakin syö monipuolisesti, kun käyttää vain päätä. Pakastevihannekset ovat halpoja, koululla voi syödä lähes ilmaiseksi ja menee töihin jos rahat loppuu jne. Mieluimin säästää peleissä, kuin ruuassa. ;)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #199 : 16.11.2011 21:46 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Tuohan on nimenomaan Mark Rippentoen keksimä bulkkimetodi, SS-kirjassa esitellään. Ei suositella muille kuin vinkuheinä hard gainereille ja heillekin vain ekoiksi kuukausiksi.

En kyllä itse näe mitään järkeä vetää noin älyttömiä määriä yhtä ruoka-ainetta. Monipuolista ruokaa ja paljon. Opiskelijakin syö monipuolisesti, kun käyttää vain päätä. Pakastevihannekset ovat halpoja, koululla voi syödä lähes ilmaiseksi ja menee töihin jos rahat loppuu jne. Mieluimin säästää peleissä, kuin ruuassa. ;)

Siis tottahan toki opiskelijakin safkaa terveellisesti jos vain jaksaa tehdä itse safkansa ja syö koululla hyvin. Olen itsekin siirtynyt viime kuukausina terveellisemmän ruokavalion piiriin ja minimoinut kaikenmaailman einekset. Itse asiassa nykyään ei edes juuri tee mieli mitään eineksiä, kun ajattelee miten paskaa ne on keholle ja omille tavoitteille. Käytännössä ainoastaan töissä syön noita välillä, kun ei voi itse kokata siellä enkä ole jaksanut eväitä duunata. Koulussa on kyllä hyvä, kun saa halvalla hyvää ruokaa ja salaattipuolikin on kunnossa. Nykyään tulee myös pistettyä safkaan hieman enemmän rahaa, kuin ennen mutta olisi sitä vielä varaa ostaa parempaakin.

Tuosta maitodieetistä vielä sen verran, etten tarkoittanut, että olisin tuon 4 litraa juomassa. En varmaan ikinä saisi moista määrää alas puhumattakaan siitä, että jaksaisin kantaa maitoa noin paljon kotiin kaupasta. Nyt kuitenkin menee se reilu litra päivässä ja sen voisin esim. pariin litraan helposti nostaa, jos tulee tarvetta. Ruokailun aikana menee kuitenkin helposti litra meikäläisellä, jos vähänkin janottaa  :)

Tuli vaan mieleen postata tuo dieetti, jos tuosta olisi jollekin täällä hyötyä.


Edit:
Pisteletkö Gba muuten yhtään proteiinia jauhemuodossa vai luotatko siihen, että saat tarpeeksi ihan kunnon ruasta?
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #200 : 16.11.2011 22:04 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili On tuossa vieressä 4kg säkki heraa(whey80), useita kiloja maltoa ja säkki kreatiinia. Lisäksi D-vitamiini(25ug) tabuja ja magnesiumia. Lisäksi pitäisi ostaa vielä jotain kalaöljyä, kun fisuja tulee niin harvoin syötyä. Juon lähinnä palautusjuomana, en välipäivinä.

Ei noita oikeasti tarvitse. Palautusjuoman voit hyvin väsätä purkista maitorahkaa + 2 banaania(1dl puuroleseitä) + mustikkakeittoa/maitoa loput ja kaikki sheikkeriin.

Oon vaan ite laiska saamaton paskaläjä ja siksi vedän osan ravinnosta jauhoista.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #201 : 17.11.2011 16:47 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei helvetti tuota milk diettiä...  :lol: Toki kaikki heramössötkin maksavat melko paljon, mutta jos laktoosi-intolerantikkona alkaisin vetämään laktoositonta/HYLA-maitoa 4 litraa päivässä, niin ei sekään halpaa olisi. Toisena vaihtoehtona olisi tietty mennä regularilla ja paskoa/piereä itsensä Jupiteriin.
Voice of The World.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #202 : 17.11.2011 18:45 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei menny busseja ja vitutti niin kävelin 30km kotiin, lisäksi oli yli 24h valvomista takana. Oli mielenkiintoinen kokemus  ;)
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #203 : 30.11.2011 13:31 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Marraskuinen aamu vastaanottaa sumulla ja tihkusateella juoksijan. Nämä ovat vaikeimpia aikoja juoksumotivaation kannalta, ainakin itselleni. Tuo ulkona oleva näky ei vaan houkuta hirveästi. Lumen tulo muuttaa asioita.

Onneksi tahdonvoima lopulta voittaa. Lenkin jälkeen suihkunraikkaana ja rahka-annos edessä voi katsoa uunituoretta SportsTracker-merkintää ja röyhistää rintaansa; minä tein sen! Vaikka alku tuntuisi miten tahmaiselta tahansa, jälkeenpäin liikuntasuoritusta ei ikinä kadu. Se on parasta.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #204 : 08.12.2011 17:19 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt on urheilut ja kuntoilut jääneet lähes nollille viimeisen 3 viikon aikana. Tässä marraskuun alussa sairastuin sitkeään flunssaan ja yskään, jota podin viikon verran kunnes menin lääkäriin ja selvisi, että minulla on tämä urheilijoiden suosima "tekosyy" elikkäs mykoplasma!
Viime viikolla kokeilin kevyttä hölkkää, mutta samantien kuin hengästyin, niin keuhkoihin ja yleisesti hengitykseen sattui. (menee ehkä hieman offtopiciksi)

Kuumottaa jo aivan pirusti päästä taas reenaamaan kunnolla ja pomppimaan tuon koripallon perässä ja suunnitelmissa olisi mennä harkkoihin ensi viikosta lähtien. Toivottavasti keho antaa myöten  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #205 : 09.12.2011 13:07 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Marraskuinen aamu vastaanottaa sumulla ja tihkusateella juoksijan. Nämä ovat vaikeimpia aikoja juoksumotivaation kannalta, ainakin itselleni. Tuo ulkona oleva näky ei vaan houkuta hirveästi. Lumen tulo muuttaa asioita.

Täähän on ihan mindsetistä kiinni. 8)
Minua ainakin ultimaattinen loskapaskakeli lähinnä motivoi, koska silloin tietää että kaikkia muita vituttaa, että kaikki muut kiroavat telkkarin ääressä Suomen paskaa ilmatilaa ja kun "ei syksyllä saa ikinä mitään aikaan ja kuinka aina masentaa kun on niin pimeää ja märkää!!"

Ja silloin kun juoksee tuolla paskassa edelleen ViisVarpaat jalassa, tuntee itsensä muita paremmaksi ihmiseksi.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #206 : 09.12.2011 21:06 »
Lapinpoika Kulje kautta Kittilän! Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili Onkos kukaan käyny vielä hiihtämässä? Mulle on tullu jo 50km, kun Levi komeilee 19km päässä... 
Nokia E7-00     Playstation 3 320GB
tallennettu
Re: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #207 : 10.12.2011 02:58 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Täähän on ihan mindsetistä kiinni. 8)
Tämän olen saanut huomata itsekin. Pimeys ja erityisesti sade houkuttelevat lähes poikkeuksetta ulkoilemaan. En kylläkään saa tästä mitään tunnetta siitä, että olisin näin muuta populaa parempi ilmestys, vaan minut näissä tilanteissa ulos ajaa rauha. On huikeaa painella menemään ulkoilmassa, kun ympärillä jopa ihan asuinalueilla on hiljaista eikä ihmisiä meinaa löytää välillä etsimälläkään.

Toki pienessä tihkusateessa noin muutenkin on jotain todella rauhoittavaa jo itsessään.


« Viimeksi muokattu: 10.12.2011 03:07 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #208 : 10.12.2011 03:10 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Kauniina kesäpäivänä tekee mieli lähinnä ryypätä, ei juosta. Itse pidän myöskin HC-kelissä juoksemisesta, paras keli juosta on rankkasade kesällä tai loskakeli. Saa siitä kai jotain outoa nautintoa, kun katsoo bussipysäkillä värjöttelevien epäuskoisten vässyköiden ilmeitä, mutta paras fiilis tulee toki endorfiineistä, jotka vapautuvat kunnon rääkkäyksen jälkeen, kun vaihtaa litimärät vaatteet kuiviin kuuman suihkun jälkeen ja hörppäisee proteiinisheikin(tai kylmää colaa) naamariin.

edit; tihkusade tosiaan on hemmetin rauhoittavaa, varsinkin yöllä. Luonnon tuoksut voimistuvat ja tulee oikein zen-olotila parhaimmillaan.  :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kai me pelaamisen ohessa kuntoillaankin? « Vastaus #209 : 13.12.2011 14:01 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mikä tuo SS'n press on? Viitataanko siinä käsipainoilla tehtävään punnerrukseen vai mihin?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 33
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines