Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Aihe: Joululahjatriidi  (Luettu 11335 kertaa)
Re: Joululahjatriidi « Vastaus #30 : 04.12.2007 12:30 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili  :lol:

Ei olisi mikään mahdottomuus...
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Joululahjatriidi « Vastaus #31 : 04.12.2007 12:44 »
tuhis Vieras
:lol:

Ei olisi mikään mahdottomuus...

Juu,  on nimittäin mukulana kokemusta tuommoisesta. Itse tosin en tälle pistäisi vastaan:

tallennettu
Re: Joululahjatriidi « Vastaus #32 : 04.12.2007 12:50 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Minä haluan kuulla Karma Chameleonin sitralle sovitettuna... ja sitten heti perään joku voisi selittää, mitä ihmettä sen sanat meinaavat. o_O
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Joululahjatriidi « Vastaus #33 : 04.12.2007 14:40 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Olenkin jo avannut pelin! Ensimmäisen lahjan ostin viime viikonloppuna, kun satuin kaupassa näkemään jotain sopivaa. Tulee sisko kyllä yllättymään tänä jouluna. ;D

Loput lahjat pitäisi tosiaan ostaa jo pian, etenkin kun ne pitäisi tilata netistä. Pitäisi myös vihdoin vihjaista äidille, mitä kaikkea minä toivonkaan.
tallennettu
Re: Joululahjatriidi « Vastaus #34 : 04.12.2007 19:47 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Muutama lahja on jo ostettuna. Ja usea jo mietittynä. Suurin mysteeri on vielä kummityttö. Eikä asiaa paranna se että kyseisellä tytskällä on synttäritkin viikon päästä :rollaus: Mutta suht hyvin on lahjoja tullu jo mietittyä ja ostettua että tuskin tulee muiden vuosien kaltaista paniikkia. Luulen... :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Joululahjatriidi « Vastaus #35 : 06.12.2007 22:05 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili
Olenkin jo avannut pelin! Ensimmäisen lahjan ostin viime viikonloppuna, kun satuin kaupassa näkemään jotain sopivaa. Tulee sisko kyllä yllättymään tänä jouluna. ;D
Pommi?

Teen lahjat itse, niin tulee varmasti omasta mielestäni muille sopivia. Lue: Ei ole rahaa. Kyllä nyt kaikki ylimääräinen tulee lahjoihin tuhlattua, mutta teen jotain abstrakteja maalauksia, niistä kun saa hyvän näköisiä ilman mahdottomia taitoja. : )
tallennettu
Re: Joululahjatriidi « Vastaus #36 : 09.12.2007 03:09 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Ai niin, nyt vasta muistin. Jutustahan on jo melkein 6 kuukautta, mutta lupasin jo vedellä pohjat porukoiden sangen, öh, mielenkiintoisesta lahjasta. Koska lupaukset on pitää, nyt on haku päällä. Pitää keksiä jotain todella jäätävää.

Gröna kulorit ovat tietty aina kestosuosikki, kun niistä ei kukaan perheessä pidä, mutta alkavat olemaan vähän kulunut vitsi. Ja niistä on tullut viimeaikoina tappouhkauksia. Eli jos ei nyt tälle vuodelle kumminkaan.

EDIT: Niin ja todetusti kunnolliset joululahjathan eivät ole vaihtoehto.

EDIT2:

Suurin mysteeri on vielä kummityttö.



« Viimeksi muokattu: 09.12.2007 05:21 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines