Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: H-Town valtaa Suomen pelisivustoja  (Luettu 2994 kertaa)
H-Town valtaa Suomen pelisivustoja « : 06.06.2008 20:53 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Olenko ollut liian kauan kuvioista pois, kun en sitäkään huomannut kuin vasta äskön, että KonsoliFINissä hyökkää H-Townin hostaamat mainokset päälle? Mediatiedoissa sanotaan, että ilmoitusmyyntiä hoitaa H-Town. Onko H-Town lisännyt nyt KonsoliFINinkin imperiumiinsa?
tallennettu
Re: H-Town valtaa Suomen pelisivustoja « Vastaus #1 : 06.06.2008 20:56 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Huh, ehdin jo pelätä että Lauta vallattaisiin tai jotain mutta onneksi näin. KonsoliFIN on muutenkin ihan turha. Peliplaneetta.netin kohtalo kuitenkin surettaa yhä.
tallennettu
Re: H-Town valtaa Suomen pelisivustoja « Vastaus #2 : 06.06.2008 21:02 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Huh, ehdin jo pelätä että Lauta vallattaisiin tai jotain mutta onneksi näin.
No huh. Minulle saisi antaa kyllä aika kasan isoäitejä, jotta myisin Laudan kellekään.
tallennettu
Re: H-Town valtaa Suomen pelisivustoja « Vastaus #3 : 06.06.2008 21:08 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Johan tuo Konsolifinin mainostuspuoli on ollut pitkään H-Townin vastuulla. En tiedä kuinka kauan, mutta kun esimerkiksi noin vuosi sitten blokkasin mainokset tuolta, niin urlit johtivat H-Towniin jo tuolloin.

Nuo koko sivun peittävät mainokset ennen itse sivulle pääsyä ovat kyllä kaikista pahimpia heti pop-uppien jälkeen. Voisin kuvitella niiden pikemminkin etäännyttämään mainostuksen kohteesta kuin herättävän kiinnostusta, niin ärsyttäviä ovat.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: H-Town valtaa Suomen pelisivustoja « Vastaus #4 : 06.06.2008 21:27 »
tuhis Vieras Eihän ne kaikkia häiritse nuo mainokset, mutta me jotka kyttäämme internazia 24/7 vedämme herneet nenään kaikesta ylimääräisestä. Saa niitä ihan kiitettävästi disabloitua kuitenkin esimerkiksi Firefoxilla jos sivujen ylläpitäjät jäsenöivät sivumatskun järkevästi että esimerkiksi mainokset tuikataan polun /mainokset -taaksen, jolloin kaikki tuon alkuiset grafiikkavilkkeet voi piilottaa näkyvistä.

Itse kävin uutisia lukemassa silloin tällöin konsolifinistä ja jotain rustaamassa, mutta nyt on jäänyt sekin tuon ylimääräkakkelin vuoksi :)

Herkkähipiäisiä!

Pelaajalehti.com oli menetetty jo alusta alkaen  ;D
tallennettu
Re: H-Town valtaa Suomen pelisivustoja « Vastaus #5 : 06.06.2008 21:28 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili Melkeinpä vuoden myöhässä, taisivat olla mainokset H-Townin käsissä ennen kuin tämä lauta oli edes ylhäällä. Toisaalta, ketä kiinnostaa.
Kokoelma
tallennettu
Re: H-Town valtaa Suomen pelisivustoja « Vastaus #6 : 06.06.2008 22:04 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Joopa. On jäänyt aika tehokkaasti huomaamatta koko asia, kun Firefox blokkaa lähes kaikki mainokset ja aika harvoin muutenkaan tulee KFINissä käytyä. Tänään kuitenkin tuli aivan sama Race Driver-mainos eteen kuin pelaajalehti.comissakin. Hetken aikaan mietin, että mitäs ihmettä, urli oli kyllä ihan oikein.

Kaivoin lisätietoa KFINin foorumeilta ja pakko kyllä miettiä, että onkohan siellä ylläpidolla kaikki valot päällä.

Lainaus käyttäjältä: groove
Hah.

Pahoittelen, mikäli olen väärässä, mutta ilmeisesti Konsolifinin ilmoitusmyyntiä hoitaa H-Town Oy. Kyseessähän on osakeyhtiö, joka kustantaa myös kaupallisia lehtiä, mm Pelaaja- sekä Animelehti kuuluvat yhtiön alaisuuteen.

Minkä vuoksi kyseinen, voittoa tavoitteleva yritys, myy teidän mainosbannerit, jos kerta teette tätä talkoovoimin, ja kukaan ei saa rahaa arvosteluista? Mihinkäs ne h-townille menevät rahat menee? 100% Konsolifinin toimintaan?

Mun mielestä tuossa on jo enemmän kusetuksen makua kuin Gamereactorissa, joka rehellisesti kertoo ettei maksa avustajilleen palkkaa. H-town tienaa tässä epäsuorasti ilmaiseksi raatavien arvostelijoiden avulla. Siitähän tässä on kyse. H-Town myös julkaisee Gamereactorin kovinta kilpailijaa, Pelaa -lehteä Suomessa. Onko tässä nyt joku eturistiriita kun täällä sitä puolustellaan? Itse en sitä näe kun olen sokea... ;)

Lainaus käyttäjältä: XShava
Lainaus käyttäjältä: groove
mutta ilmeisesti Konsolifinin ilmoitusmyyntiä hoitaa H-Town Oy.
H-Town ja White Rabbit.

Lainaus käyttäjältä: groove
Mihinkäs ne h-townille menevät rahat menee? 100% Konsolifinin toimintaan?
Johan aikaisemmin kirjoitin, että tokkopa mistään löytyy firmaa joka myisi mainoksia ilman provikkaa. White Rabbit on pelkästään tälläinen firma, joka siis provikkaa vastaan hoitaa mainosmyynnin. Tämän jälkeen kyllä kaikki rahat tulevat KFINille. Ne käytetään ylläpitokuluihin(Serveri+kävijämittaukset), arvostelukappaleisiin, laitehankintoihin kuten jo mainitsin tai esim kisapalkintoihin. Ehkä tulevaisuuderssa matkoihinkin, jos joskus jäisi ylimääräistä. Tähän menessä kaikki varat ollaan saatu upotettua laitehankintoihin ja arvostelupeleihin.

Kuitenkin muutama viesti aikaisemmin hotpot laskee, mitä noilla mainoksilla tienaa halvimman kaavan mukaan vuodessa.

Lainaus käyttäjältä: hotpot
Kyllä tälläkin sivustolla joku tienaa? http://www.konsolifin.net/mediatiedot_index.php

Jos lasketaan halvimman mainoksen eli bannerin mukaan. Vuositasolla 52x260=13520€/1 banneri, ei ainakaan mun silmissä näytä nappikaupalta.

Vähintään 13 520 euroa miinus provikat kuluu vuosittain pelkkiin palvelinkuluihin, peleihin ja laitehankintoihin? Joo-o, kyllä vaikuttaa aika kovasti siltä, että joku vetää ison summan omaan pussiinsa. Laitehankinnat tuskin nyt tarkoittavat sitä, että jokaiselle arvostelijalle ostetaan kaikki uudet konsolit. Eiköhän niillä pidä olla ne ihan omasta takaa.

Quotet aiheesta Uusi pelilehti Gamereactor hakee avustajia (sivu 2).


« Viimeksi muokattu: 06.06.2008 22:19 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines